Stroll nog een gele vlag in Q1?
[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 14-11-2020 14:52 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 14-11-2020 14:52 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Stroll... the rain master!PatrickC schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:32:
Stroll lijkt het toch ook altijd beter te doen in de regen.... bijzonder.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Heerlijke toch!?? 2020 is een seizoen waar we nog lang over kunnen blijven praten en we zijn nog niet eens klaar
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 19% gewijzigd door Shinji op 14-11-2020 14:53 ]
Ik denk dat Max vooral warmte in de banden miste en daardoor de hele ronde gewoon wat grip/snelheid miste.Vuvuzela schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:52:
Als max niet zo lang achter Rai had gezeten.. had hij een beter ritme gehad..
Wel gaaf voor Stroll!
Zat ik net aan te denken; zou een rondje op full speed te snel gaan voor hem ofzo?LZ86 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:52:
Ik gun het die STR wel. Kan op het droge amper normaal rijden, maar een snel rondje in de regen kan ie wel.
Het is toch helemaal niet leuk dat Mercedes niet minimaal in de top 3 staat..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
een treffende spreuk
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
PSN: xMaurice93
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hmmm..... ja ?pro_6or schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:53:
Is Stroll EenVandaag de mensen die geel heeft genegeerd in Q1?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
De RPs zaten eerder op groen, meer hitte. Peep. Net niet.chevsticks schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:53:
Toch mooi om te zien dat Stroll in de regen iedere keer weer uitblinkt.
een treffende spreuk
Bewust verkloot om het seizoen nog spannend te houden?noo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:53:
Die ouwe Mercedesen doen het beter dan de nieuwe. Wat is daar mis?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat kan nog wel eens een gridstraf opleveren namelijk.
een treffende spreuk
Waiting on the world to change
Dan nog, het is niet de eerste keer dat Stroll boven komt drijven (letterlijk) als het regent.pro_6or schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:54:
[...]
De RPs zaten eerder op groen, meer hitte. Peep. Net niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nieuw format, extra lange q
Volg je bankbiljetten
Sowieso schrijf je zo!
Laat dit. Er is helemaal niks grappigs hieraan. Verder zie topicwaarschuwing.
[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-11-2020 14:58 ]
Ze hebben het constructeurs kampioenschap al gewonnen, en tenzij er hele rare dingen gebeuren, is Hamilton morgen weer eens wereldkampioen.Spotmatic schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:54:
[...]
Bewust verkloot om het seizoen nog spannend te houden?
People as things, that’s where it starts.
Op full wet had Max geen P2 kunnen pakken.pinda powerrr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:54:
Dus RP kijkt de tactiek van RBR af en RBR krijgt paniek en gaat vervolgens wél een pitstop maken. RBR heeft zelf laten zien, dat warme banden de sleutel zijn. En dan toch de fout maken...
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Parkinson patiënt? Mis ik iets?Bart-Willem schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:55:
[...]
Lewis wilde toch meer diversiteit? Nou bij deze: een Parkinson-patiënt op 1.Inclusiever ga je het niet krijgen!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
WEIUFHJLEWMNFKLNEWKLFMLEWNLFCMELQW;NCLKWENCKLNEQKLCMEKLQNKLCMEQWLHNFOPQEM;OFVNLQEM;OVNWERIOJVCORWNIOVJWEO;JFOP3QPOFHIOPE4NWOIUGFH24POIENVOIWERNOPFJ2490JWEGFOP4HJ2EOPFJ2H4WJOPGFJ24OPIWFJOE;SJFIOVWEJPOFGH9P24JWGOIEFHEOJFOP924JP[WGFJ0P249JWPGOFJ24HPOWEJGFOPJ249WJFPO2J4WEO;GJWOP4IRJG
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 14 november 2020
"When you grow up your heart dies"
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
hahahahahaMaurice079 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:55:
En de samenvatting van het RP-team:
[Twitter]
Sort van reverse grid oefeningArthurMorgan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:55:
Heb echt zin in morgen, met deze opstelling moet er echt vuurwerk komen.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Dan had die geen twee timed laps kunnen doen op intermediate en had die minder temperatuur er in gehad en had die het helemaal niet gehaald.MazeWing schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:48:
Wat een sukkels om Verstappen met 2 paarse sectoren binnen te halen!
Had hem dat rondje af laten maken en DAARNA pas op andere banden...
Nou ja, we kunnen een klagende Hamilton tegemoet zien.ArthurMorgan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:55:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Samenvatting? Ziet er meer uit dat er iemand een hersenbloeding heeft gehadMaurice079 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:55:
En de samenvatting van het RP-team:
[Twitter]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Lijkt me stug.... dan trapt Max toch even op de rem, maakt een gat van 5 seconden en doet dan een snelle ronde zonder oponthoud?Zorro schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:54:
Kimi minstens 3 ronden Max opgehouden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ahh, op die fiets. Moest daar aan denken maar was niet zeker of het daaraan refereerde.vhal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:57:
[...]
Nee, Stroll stuurde in de Williams nogal nerveus, beetje een ongepaste grap imho
Gelijk de temperatuur uit je banden ook.Homeland schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:57:
[...]
Lijkt me stug.... dan trapt Max toch even op de rem, maakt een gat van 5 seconden en doet dan een snelle ronde zonder oponthoud?
Ik hoop het echt, ook genoeg keren gezien dat diegene die 'we' graag zien dan toch nog uit de top 3 valt of het toch weer eindigt zoals de vorige race..ArthurMorgan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:55:
Nou ja, wat wil je. Het hele weekend sta je vooraan en dan door een opdrogende baan pak je P2. STR heeft gewoon goed gepland waar hij op de baan reed.U123456 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:57:
Lichaamstaal van VER spreekt al boekdelen ...
Volg je bankbiljetten
Bekijk de onboards van Stroll maar eens en je snapt waarom. Willekeurige onboards will do.
Sowieso schrijf je zo!
Hij heeft P1 verloren omdat ie een ronde minder hitte in zijn banden had. Niet zozeer door de opdrogende baan.sjaool schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:58:
[...]
Nou ja, wat wil je. Het hele weekend sta je vooraan en dan door een opdrogende baan pak je P2. STR heeft gewoon goed gepland waar hij op de baan reed.
De FIA kennende komen die morgen ergens in de avond, ruim na de race, met de straffenZeRoC00L schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:53:
Slecht dat de straffen van q1 er nog niet zijn, nu weten we nog niets
First EVER pole for @lance_stroll ✅
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 14 november 2020
Best EVER starting position for @SChecoPerez ✅
Insane. Absolutely... insane 🤯
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Volgens mij is iedereen toch blij met een andere winner?LoeWn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:58:
Jammer dat sommige mensen nu weer zo negatief gaan doen.
Eindelijk een spannende Q met een onverwachte winnaar.. is het nog niet goed. Je mag vinden over Stroll wat je wilt, maar hij was hier gewoon overduidelijk de beste, en dat heeft hij al vaker laten zien in de regen. Eerlijk verdiend dus.
Ik geniet
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 14-11-2020 15:01 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Het ergste is (als ik het goed zag op de driver tracker) dat Max voor Kimi op de baan kwam maar hem voorbij liet...Divak schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:01:
Gewoon goed gedaan van Stroll, en erg slechte timing van RB, 2-3 rondjes achter RAI weggegooid.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Had Max in principe niet een betere track positie m.b.t. de opdrogende baan, volgens mij pakte Max toch latersjaool schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:58:
[...]
Nou ja, wat wil je. Het hele weekend sta je vooraan en dan door een opdrogende baan pak je P2. STR heeft gewoon goed gepland waar hij op de baan reed.
Het was ook een geweldige kwalificatie, maar het was zo dichtbij. Het hele weekend is Verstappen duidelijk de beste en dan gaat het in de laatste paar minuten mis. Dat is gewoon zuur. En het is ook alleen maar omdat de Pirelli banden zo slecht zijn dat het ene team alleen met wets kan omgaan en de ander alleen met inters en de teams waarschijnlijk er pas achter komen als ze rijden omdat ze nooit eens kunnen testen hiermee.LoeWn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:58:
Jammer dat sommige mensen nu weer zo negatief gaan doen.
Eindelijk een spannende Q met een onverwachte winnaar.. is het nog niet goed. Je mag vinden over Stroll wat je wilt, maar hij was hier gewoon overduidelijk de beste, en dat heeft hij al vaker laten zien in de regen. Eerlijk verdiend dus.
Ik geniet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dit dus. En dat denk ik ook. Kijkend naar hoe snel hij zich bleef verbeteren.hansvk schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:03:
Ik denk dat Max er vanuit gaat dat hij op de full wets p1 had kunnen rijden.
Volg je bankbiljetten
Als het droog is morgen dan zijn Stroll en Perez zo gezien door Red Bull, en Mercedes zit rondenlang te harken achter de rest (tot ze zo voorbij gelaten worden door de roze Mercedessen). Als het morgen regent dan zie ik Stroll nog gerust in het begin eraf glijden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:03:
[...]
Het was ook een geweldige kwalificatie, maar het was zo dichtbij. Het hele weekend is Verstappen duidelijk de beste en dan gaat het in de laatste paar minuten mis. Dat is gewoon zuur. En het is ook alleen maar omdat de Pirelli banden zo slecht zijn dat het ene team alleen met wets kan omgaan en de ander alleen met inters en de teams waarschijnlijk er pas achter komen als ze rijden omdat ze nooit eens kunnen testen hiermee.
Maar morgen is het waarschijnlijk snel voorbij met Stroll vooraan. Mercedes mag hier in de vuile lucht gaan zitten terwijl ze ook helemaal niks kunnen qua banden. Daar kan ik wel plezier uithalen.
Pole is leuk maar de punten verdien je op zondag.m0ridin schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:01:
Balen voor Max maar RP beloond voor de gok met de banden... risico genomen en gewonnen.
Benieuwd naar morgen.
Ach, het is de zoveelste keer dat het met een bandencall misgaat bij Red Bull. Elke keer dat dat gebeurt hebben ze een beslissing te laat genomen. Dat zou ze te denken moeten geven.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:03:
[...]
Het was ook een geweldige kwalificatie, maar het was zo dichtbij. Het hele weekend is Verstappen duidelijk de beste en dan gaat het in de laatste paar minuten mis. Dat is gewoon zuur. En het is ook alleen maar omdat de Pirelli banden zo slecht zijn dat het ene team alleen met wets kan omgaan en de ander alleen met inters en de teams waarschijnlijk er pas achter komen als ze rijden omdat ze nooit eens kunnen testen hiermee.
Beetje raar, ik gun niemand covid en we weten niet of Hulk hier wel P1 had gehaald.Maarten_E schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:56:
Stel dat Stroll nu COVID had gehad...
HULK op 1!
[ Voor 20% gewijzigd door HollowGamer op 14-11-2020 15:09 ]
Ik denk dat de racepace van de RP inderdaad wel minder is dan de RB. Ge gaan het zien morgen.Maarten_E schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:05:
Maak mij niet zoveel zorgen, denk dat Stroll in de race niet veel partij is voor Max. Vergelijk het met de superstart van Sainz in Portimao, allemaal leuk en aardig maar even later komen ze er toch allemaal weer voorbij. Rustig wachten de eerste paar rondes en dan erlangs.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
HollowGamer schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:06:
[...]
Beetje raar, ik gun niemand covid en we weten niet of Hulk hier wel P1 had gehaald.
Op full wets had Max echt geen pole gepakt hoor.Amphiebietje schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:05:
[...]
Ach, het is de zoveelste keer dat het met een bandencall misgaat bij Red Bull. Elke keer dat dat gebeurt hebben ze een beslissing te laat genomen. Dat zou ze te denken moeten geven.
Het is nog niet van het niveau van Haas (telkens zelfde strategie met lang doorrijden aan begin race, om vervolgens een hoop plekken te verliezen), maar het zou toch echt beter moeten kunnen...
Zoals ze net bij Ziggo Sport ook zeiden: dan had ie een 1.49 gereden, dat was ook niet voldoende geweest. Het was een prima call om naar inter te gaan.hansvk schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:03:
Ik denk dat Max er vanuit gaat dat hij op de full wets p1 had kunnen rijden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq