• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-03 16:53

hamsteg

Species 5618

Raxious schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:19:
[...]

hier uiteindelijk de hele google home gereset, toen werkte het weer wel. Vreemde was dat al mijn lampen wel gezien werden vanuit de app en de voice assistant, echter aansturen werkte niet.
Hier zelfde probleem, kan individuele schakelaars niet meer bedienen. Routines doen het wel en bedienen vanuit home of intypen op de assistent werkt wel.

Hoe heb je gereset? Reboot werkt niet.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 19:05
hamsteg schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:52:
[...]

Hier zelfde probleem, kan individuele schakelaars niet meer bedienen. Routines doen het wel en bedienen vanuit home of intypen op de assistent werkt wel.

Hoe heb je gereset? Reboot werkt niet.
knop aan de achterkant van de Home ingedrukt houden voor ongeveer 15 seconden. Hij geeft ook een waarschuwing dat je het apparaat gaat resetten.

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

Heb ik allemaal gedaan. Reboot, reset, resync alles werkt niet. Het is mij gelukt op 1 schakelaar met de Engelse commando's aan en uit te zetten dus ik vermoed nu de tweetaligheid. Hebben meer hier last van?

• Bas_h78
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03 14:49
hamsteg schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:56:
Heb ik allemaal gedaan. Reboot, reset, resync alles werkt niet. Het is mij gelukt op 1 schakelaar met de Engelse commando's aan en uit te zetten dus ik vermoed nu de tweetaligheid. Hebben meer hier last van?
Dacht dat ik gereageerd had dat de lampen het niet meer deden, reset werkte ook niet. Bleek de 2 taligheid te zijn waarbij Engels als 1ste taal stond (on het verleden nodig voor routines).
Nederlands nu als eerste taal gezet en alles werkt ineens weer..

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-03 20:39
Is nou al duidelijk wanneer de Google Home app voor iOS uit is? Op de website wordt gedaan alsof die er al is.

Ik heb een iPhone 14 Pro en de app versie die ik heb is 2.62.111

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

Probleembeschrijving: van de ene op de andere dag stopt Google Home/Assistant met het herkennen van individuele smart switches.

Een week lang frustratie maar het is weer opgelost *O*

Hier mijn onderzoekstocht en verzameling van mogelijke oplossingen voor anderen met het zelfde probleem (o.a. gepost op https://www.googlenestcommunity.com vandaar sommige stukken in het Engels). Onderzoek:
  • Some commands work but activation of switches not (setting specific colour works immediately "maak <x> groen")
  • Typing the command in assistant of my phone works perfect, switches change
  • Clicking the icons in the Home app works perfect, switches change
  • Voice activation result in:
    • Sorry I do not understand OR
    • Sorry energy management is not supported OR
    • website readout of <x>
  • Switches part of a Google Home routine work via voice triggering the routine, so this is recognized and works
  • Later update: I am suspecting double language. My default setting is English but I speak Dutch (=2nd language). Some devices I can "Turn on <x>" and "Turn off <x>" but not "Doe <x> aan" and "Doe <x> uit".
Oplossingen, van weinig impact naar meer:
  1. Reboot of Google Home (stekker eruit, 1 minuut wachten en er weer in)
  2. Reset of Google Home, 15 sec microphone button press
  3. “Hey Google, sync my devices” - does probably the same as next bullet but this is by voice command
  4. Reconnect third party apps in Google home app (en niet unlink en dan link, al je routines verliezen hun switches mag je al je routines weer bijwerken :X )
  5. verwijder 2de taal instelling bij je Google Assistant en zet deze als eerste taal
Optie 5 deed het dus bij mij. Helaas geen Engels maar familie is weer happy _/-\o_ (ik niet, Engels heeft mijn voorkeur maar happy family is happy life).

[Voor 18% gewijzigd door hamsteg op 12-12-2022 13:43]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik word een beetje gek van het volgende, hopelijk kan iemand hier me helpen. Heb thuis een Nest Hub met veel accessoires, o.a een Nest Thermostaat V2. Werkt dikke prima.

Mijn ouders hebben een nieuwe woning. Nest Hub V2 erin, 2x iPhone met Google Home app, en een Nest Thermostaat V3. Koppelen van dingen als Hue gaat goed, Smartthings voor Samsung wasmachine en droger ook. Echter de Thermostaat niet. Die krijg ik alleen in hun Nest account (daarmee kan ik hem ook bedienen).

Als ik de thermostaat toevoeg in de Google Home app dan kan ik op 2 manieren verbinden. Beide eindigen anders:
1. Koppelen via “Nieuw apparaat”. Dan scan ik de QR code achterop de thermostaat. Home app vindt alles prima, rond de installatie af, maar de thermostaat komt er niet bij te staan (ook niet onder kamers onder niet ingedeeld ofzo).
2. Via los apparaat en dan via Nest account. Op een gegeven moment krijg ik een popup om in te loggen bij Nest (werkt niet want de account is een jaar terug ofzo over gezet naar Google) dus krijg ik een login error: verkeerd username/password óf login met je Google account. Dat via de Google account is geen inlogknop voor zoals je op de desktop of reguliere browser wel hebt.

Ben er nu dus een beetje doorheen wat ik nu moet doen. Reset van de thermostaat gedaan al. Iemand tips?

Edit: gelukt! Er was nóg een huis aangemeld van een oude rookmelder. Daar zat nu ineens de thermostaat in. Huis verwijderd. Apparaten opnieuw gekoppeld. Klaar.

[Voor 5% gewijzigd door Kecin op 14-12-2022 11:55]

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Hii, ik heb een gek probleem met mijn Google home speaker. Sinds ik een tijdje geleden de speaker naar de fabrieksinstellingen heb gezet wil hij in het Nederlands niet meer met mijn 2 third-party lampen (die verbonden zijn via Philips hue) verbinden. Dan krijg ik wanneer ik bijvoorbeeld de lampen aan wil doen de reactie terug “Ik zie dat voertuig niet gekoppeld aan je Google-account.
Check je apparatenpagina in de Assistent-instellingen”. Het gekke is dat het in het Engels wel werkt. De lampen staan in de google home app maar weer niet als ik kijk in de assistent instellingen onder je apparaten. Wil ik het verbinden dan zegt de bridge dat er al een connectie is. Ik heb geprobeerd ze opnieuw te verbinden maar dan zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.

Heeft iemand misschien suggesties hoe dit op te lossen is?

Edit: Laat maar ik zie dat hierboven hetzelfde probleem is beschreven.

[Voor 4% gewijzigd door KorteGebruiker op 14-12-2022 19:42]

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:02
Ik heb al een tijdje een aantal LSC rgb lampen in huis. Nu wilde ik in Google home een aantal routines aanmaken, waaronder eentje voor "kerstsfeer", waarbij de kerstboom aan gaat en de rgb lampen in rood en groen gaan branden. Echter als de routine start, gaar de boom aan, de lampen dimmen naar de gewenste sterkte. Ze veranderen alleen niet van kleur. Ik krijg per lamp de melding op mijn telefoon dat die lamp geen ondersteuning biedt voor die functionaliteit.

Hoe krijg ik mijn LSC lampen toch per routine in de gewenste kleur?

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:27
emil_406 schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:27:
Hoe krijg ik mijn LSC lampen toch per routine in de gewenste kleur?
Een scène maken in de smartlife/lsc app en die aanroepen in Google home.

Heb hier ook lsc lampen, maar die gaan mooi de deur uit. Hebben heel veel van zulke matigheden.

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:20
Kon het niet online vinden, maar ik zou graag weten wat de firmware versie is van de release die Matter ondersteuning toevoegt aan de Nest Hub (v1).
De laatste update die ik zie bij Google is van 13 december (8.20220713.2.1940590) maar de Matter update is van 15 december.
(En heeft iemand al Matter werkend op de Nest Hub?)
Wat verwacht je nu al te merken van Matter? Heb jij al devices die Matter ondersteunen?

Home Assistant configuratie

• remmuz
TheFes schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:40:
Wat verwacht je nu al te merken van Matter? Heb jij al devices die Matter ondersteunen?
Lijkt mij handig om op de Nest hub mijn Eve Energy te kunnen schakelen en de status/energieverbruik te kunnen zien.

• pmwdh
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 26-12-2022
Ik weet niet of ik hier goed zit. Zo niet, sorry.
Sinds vandaag leest Google nest mijn agenda meer voor de volledige dag. Hij leest wel mijn eerst volgende afspraak voor als ik daarnaar vraag. Als ik vraag naar mijn afspraken voor vandaag dan krijg ik de vraag of ik mijn agenda bedoel, wanneer ik met “ja” antwoord dan hoor ik dat er geen berichten kunnen worden verzonden of ik krijg de melding dat ik mijn agenda moet aanzetten in de Google assistent. Maar alles staat daar al aan.

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 21:48
Gisteren had iemand gezegd tegen mijn google, hey google , doe alle lichten aan om 2h ...

Maar hoe kan je deze geplande acties annuleren? :-) Ik vind dit nergens terug in de google home app... want dit is geen routine

Als ik zeg tegen google:
zijn er geplande acties?
verwijder alle geplande opdrachten?
zijn er opdracten gepland?

Altijd een response => sorry, ik begrijp je niet...

maw, hoe kan je die geplande opdrachten managen?

thnx

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-03 13:40
Volgens mij kan dat via: https://myactivity.google.com/myactivity , je kan geen spraak opdrachten met je stem verwijderen

System | Racing is in my Blood

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-03 22:48
Vraagje:

In heb in de Home-app de routine "Goedemorgen" zitten wijzigen, maar dat was geen onverdeeld succes, alle "acties" "kletsen" nu door elkaar heen.

Is er iemand die deze routine nog origineel heeft en hier de acties die daarbij horen in de originele volgorde wil plaatsen?

Bij voorbaat dank

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-03 09:32

winDOS

6.22

kruila schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:20:
Vraagje:

In heb in de Home-app de routine "Goedemorgen" zitten wijzigen, maar dat was geen onverdeeld succes, alle "acties" "kletsen" nu door elkaar heen.

Is er iemand die deze routine nog origineel heeft en hier de acties die daarbij horen in de originele volgorde wil plaatsen?

Bij voorbaat dank

Ik heb alleen radio aan ipv nieuws als laatste actie.

C:\>Signature.bat

• NoFate
Barfman schreef op maandag 9 januari 2023 @ 21:33:
Volgens mij kan dat via: https://myactivity.google.com/myactivity , je kan geen spraak opdrachten met je stem verwijderen
Nee, helaas niet, dat is voor eigen activiteit, niet voor iemand anders zijn commandos

• kruila
als je in de home app een speakergroep wil aanmaken, moeten dat per se Nest Speakers zijn, of werkt een combi van een Nest Mini en bijv. slimme Onkyo speaker ook?

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:10
kruila schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:57:
als je in de home app een speakergroep wil aanmaken, moeten dat per se Nest Speakers zijn, of werkt een combi van een Nest Mini en bijv. slimme Onkyo speaker ook?
M'n schoonouders hebben een Harman Kardon soundbar en die hebben ze gewoon kunnen toevoegen aan een groep. Dus als die speaker Google ondersteund zou het moeten kunnen.

• Bas_h78
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03 14:49
Eerste issue:
Sinds een paar dagen doet Sonos Roam op de slaapkamer niet meer alleen de slaapkamer lampen uit wanneer we vragen: zet de lampen uit.

Nu wordt het hele huis ineens aan en uitgezet, Roam al verplaatst naar een andere ruimte in google home en weer terug gezet. Issue blijft nog steeds, met de ruimte slaapkamer erbij dan gaat het wel goed. Welke optie heb ik nog om dit weer goed te krijgen (het ging jaren goed)?

Tweede issue:
Google Nest, de ambient eq gaat iedere keer aan, dit uitzetten door aan de onderkant van het scherm op het zonnetje te klikken en hoger te zetten wordt steeds ge-reset. Op de google home app krijg ik het ook niet ingesteld, waar kan ik het display altijd op stand 7 laten branden (niet dimmen)

[Voor 0% gewijzigd door Bas_h78 op 24-01-2023 10:26. Reden: typo]

• BarryT
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-03 15:39
Goedemiddag Tweakers!

Ik loop al een hele tijd tegen een bijzonder probleem aan met Google Nest Audio en de (tabblad) Cast functie in Chrome op Windows 11 (10 had er overigens ook last van)..
Het heeft mij een goede week gekost om te weten waar het probleem vandaan kwam maar sinds vandaag ben ik er achter!
Jeuj...

Zodra ik chrome open heb staan met een stream vanaf youtube aan en géén office gebruik, gaat het helemaal goed, maar zodra ik als voorbeeld Outlook opstart begint de audio stream als een dolle te haperen / waterig geluid / alsof er een bug in outlook (office) zit dat de casting in de weg zit.
Aangezien ik regelmatig Outlook open heb staan voor de mail, en het helaas ook niet altijd gebeurd, was het flink zoeken maar ben ik er sinds vandaag achter gekomen dat het in (outlook) Office zit..
Helaas nog geen oplossing kunnen vinden. (Ja oke, outlook afsluiten :P)
Maar ik kom er even niet meer uit! Help :)

Heb al van alles geprobeerd:
Van frustratie maar een nieuwe windows 11 geinstalleerd
Overgestapt van Office 2016 naar Office 2021
Instellingen in wifi (unifi) aangepast maar ook weer terug gezet
Windows Firewall aan/uitgezet
Windows beveiliging uit/aangezet
Maar helaas mocht dit allemaal niet baten.

Kortom wat ik regelmatig doe:
Ik cast het geluid van een youtube stream (livesets etc) naar mijn Google Nest Audio speakers, en dat werkt normaliter zonder problemen.
Zodra ik dan dus Outlook open begint de stream te stotteren en waterig te klinken.
Heb ook alle plugins in Outlook al uitgezet, maar ik kom er niet meer achter waar het hem in zit.
Op het moment dat ik Outlook weer afsluit is de audio na een paar seconde weer normaal.
Het gebeurd overigens ook in andere browsers (zoals Brave), dus aan de Chrome browser ligt het dan lijkt mij ook niet.
Tevens ook de beta en dev versie van chrome geprobeerd, ook daar helaas geen oplossing in gevonden.

Weet iemand hier misschien waar ik het kan zoeken of een oplossing heeft, of wellicht iets kan debuggen?
Indien gewenst kan ik natuurlijk een fimpje maken zodat je kunt horen wat er gebeurd.

De laptop zit aan een draadje op het netwerk en de cpu geeft geen krimp (i7 quadcore / 5/10%) op het moment dat outlook gestart word en zakt dan ook weer netjes terug naar 1/2% op het moment dat het gestart is en loopt, dus iets in de hardware lijkt mij dan ook zeer onwaarschijnlijk.

Update: Het geluid hapert ook bij het gebruik van Word, Excel, etc.. Kortom, alles van Office.

Alvast bedankt!

[Voor 34% gewijzigd door BarryT op 31-01-2023 19:16]

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 14:19
Is het mogelijk om de beelden van synology surveillance station weer te geven op de nest hub? De camera’s zelf zijn van hikvision.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:16
Weet iemand hoe ik de dagelijkse wekker (google nest mini) kan verwijderen?
In google home niet. En wanneer ik zeg: He google, verwijder alle wekkers dan krijg ik als antwoord dat ik geen wekkers heb gezet.

• NoFate
Artwido schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:57:
Weet iemand hoe ik de dagelijkse wekker (google nest mini) kan verwijderen?
In google home niet. En wanneer ik zeg: He google, verwijder alle wekkers dan krijg ik als antwoord dat ik geen wekkers heb gezet.
Join the club, heel vervelend dat je de shortcuts die je gemaakt hebt via voice idd nergens kan zien
Heb jij ze gemaakt met uw stem of iemand anders? Want mogelijks is deze actie ook nog eens stem gebonden
Probeer het ook eens in de eng taal?

• Artwido
NoFate schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:08:
[...]

Join the club, heel vervelend dat je de shortcuts die je gemaakt hebt via voice idd nergens kan zien
Heb jij ze gemaakt met uw stem of iemand anders? Want mogelijks is deze actie ook nog eens stem gebonden
Probeer het ook eens in de eng taal?
Het is uiteindelijk toch gelukt.
Door tegen de bewuste home mini te zeggen: hé google, verwijder al mijn wekkers kreeg ik het bevestigende antwoord. En idd vanmorgen ging de wekker niet af.

• NoFate
Artwido schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 17:57:
[...]

Het is uiteindelijk toch gelukt.
Door tegen de bewuste home mini te zeggen: hé google, verwijder al mijn wekkers kreeg ik het bevestigende antwoord. En idd vanmorgen ging de wekker niet af.
zeer vervelend dat je dit niet kan managen vie de home app zelf
stel dat iemand zegt, doe alle lampen snachts aan om 04:00, dan kan je dat dus nergens terugvinden in de app zelf wat allemaal gaat getriggerd worden, je moet dat met de juiste voice commandos te weten komen ... en dan nog hopen dan jouw stem iemand anders zijn shortcuts kan laten tonen

dus als je iemand eens wilt kloten... :-)

• Artwido
NoFate schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:42:
[...]

zeer vervelend dat je dit niet kan managen vie de home app zelf
stel dat iemand zegt, doe alle lampen snachts aan om 04:00, dan kan je dat dus nergens terugvinden in de app zelf wat allemaal gaat getriggerd worden, je moet dat met de juiste voice commandos te weten komen ... en dan nog hopen dan jouw stem iemand anders zijn shortcuts kan laten tonen

dus als je iemand eens wilt kloten... :-)
Klopt.
Ik vroeg in eerste instantie, verwijder alle wekkers. Maar dan krijg je als respons dat er geen wekkers gezet waren terwijl die op de slaapkamer dus nog steeds actief was.
Je moet echt tegen de speaker of hub in de slaapkamer zeggen dat de wekker verwijderd moet worden.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik heb in dit topic gezocht en me ook al sug gegoogled, maar ik ben bang dat het antwoord 'dat kan niet' is, toch als last resort hier vragen :)

Ik heb een aantal nest mini speakers in huis liggen. Geconfigureerd via de google Home app op mijn telefoon. Vanuit Home Assistant heb ik een aantal devices gekppeld aan mijn Google Assistant. Werkt allemaal top.

Waar ik echter helemaal gek van word is de terugkoppeling bij elke opdracht. "Hey google, zet tafellamp aan" en dan: "OK, ik zet dan shelly vintage hanglamp tafel aan".
Ik wil gewoon een "OK" oid horen, meer niet.

Het lijkt erop dat je hiervoor de optie speech output van full naar brief moet zetten, maar dat kan dan alleen voor je telefoon :?

Zwembad - Braaihok - YouTube - BraaiTV - TBNT

• Artwido
Koffie schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:57:
Ik heb in dit topic gezocht en me ook al sug gegoogled, maar ik ben bang dat het antwoord 'dat kan niet' is, toch als last resort hier vragen :)

Ik heb een aantal nest mini speakers in huis liggen. Geconfigureerd via de google Home app op mijn telefoon. Vanuit Home Assistant heb ik een aantal devices gekppeld aan mijn Google Assistant. Werkt allemaal top.

Waar ik echter helemaal gek van word is de terugkoppeling bij elke opdracht. "Hey google, zet tafellamp aan" en dan: "OK, ik zet dan shelly vintage hanglamp tafel aan".
Ik wil gewoon een "OK" oid horen, meer niet.

Het lijkt erop dat je hiervoor de optie speech output van full naar brief moet zetten, maar dat kan dan alleen voor je telefoon :?
De apparaten en je speaker moeten in dezelfde "kamer" staan. Dan hoor je alleen een toontje in plaats van gesproken tekst.
Dat kan niet. Wel kun je natuurlijk zorgen dat je names wat korter zijn (gewoon tafellamp in plaats van " shelly vintage hanglamp tafel"
Verder geeft de Google Home alleen een plingeltje als feedback als zowel de Google Home speaker als de lamp in dezelfde ruimte (in de Google Home app) staan

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dank, dat wist ik niet!
Vanuit Home Assistant kun je voice aliasen hangen aan een device, zodat je die moeilijke namen niet hoeft te gebruiken.

Ik ga eens spelen met speaker en device in dezelfder ruimte te configuren.

• Artwido
Koffie schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:07:
Dank, dat wist ik niet!
Vanuit Home Assistant kun je voice aliasen hangen aan een device, zodat je die moeilijke namen niet hoeft te gebruiken.

Ik ga eens spelen met speaker en device in dezelfder ruimte te configuren.
Je kunt ook routines maken in Home. Dan hoor je ook niets.
En daarmee kun je ook verschillende woorden of namen gebruiken om een opdracht te geven.
Het voordeel van routines is dat je meerdere apparaten tegelijk kunt schakelen met één opdracht.

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Artwido schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:19:
[...]

Je kunt ook routines maken in Home. Dan hoor je ook niets.
En daarmee kun je ook verschillende woorden of namen gebruiken om een opdracht te geven.
Het voordeel van routines is dat je meerdere apparaten tegelijk kunt schakelen met één opdracht.
Thanks, I know :)
Maar voor elk device een routine aanmaken is dan weer niet handig, dan zijn aliasen in HA veel praktischer en makkelijker beheren.

• Habana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-03 17:53
@Koffie Wellicht overbodig nu maar…, je behoefd toch maar één routine aan te maken voor bv. Woonkamer, daar in plaatst je alle lampen met hun eigen naam, met Hey Google “licht aan” gaat alles aan of uit, wil je een enkele lamp aan roep je de betreffende naam van Hey Google “shelly aan”

Met Hey Google “licht aan” gaat enkel het licht aan in de betreffende ruimte mits je in elke ruimte een Home mini oid. hebt staan, wil ik het licht aandoen in de slaapkamer vanuit de woonkamer roep ik Hey Google “bedlamp aan” want zo heet die lamp in die ruimte.

Maar je zal er ondertussen wel mee gespeeld hebben.. een IR- blaster is ook leuk om de tv, versterker en de STB met één Hey Google aan of uit te zetten..

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-02 15:23
Sinds gisteren reageert mijn hub en mini enorm traag, meer mensen die traagheid ervaren?

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:58
Superbaddd schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:05:
Sinds gisteren reageert mijn hub en mini enorm traag, meer mensen die traagheid ervaren?
Dacht dat het aan mijn netwerk lag, maar als ik zeg: "hey google, zet media aan" dan duurt het idd 20 seconden voor er een reactie komt of hij doet gewoon helemaal niets...

who put a "stop payment" on my reality check

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

embrace the suck

DaRk PoIsOn schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:40:
[...]

Dacht dat het aan mijn netwerk lag, maar als ik zeg: "hey google, zet media aan" dan duurt het idd 20 seconden voor er een reactie komt of hij doet gewoon helemaal niets...
oh ik dacht ook dat het aan mijn netwerk lag, maar inderdaad duurt het bij mij ook megalang voordat de hub en de nest mini's reageren, als ze al reageren. Mijn telefoon reageert echter wel meteen met de google assistent.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:58
Salvatron schreef op zondag 19 februari 2023 @ 00:37:
[...]

oh ik dacht ook dat het aan mijn netwerk lag, maar inderdaad duurt het bij mij ook megalang voordat de hub en de nest mini's reageren, als ze al reageren. Mijn telefoon reageert echter wel meteen met de google assistent.
Welke firmware draai jij?
Ik heb:
Firmware systeem: 324896
Firmware cast: 1.56.324896
Uit het previewprogramma

Edit:
Enige verschil dat ik zie bij een speaker paar, is dat de linker NL is, en de rechter en-us

[Voor 9% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 19-02-2023 11:20]

who put a "stop payment" on my reality check

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

embrace the suck

DaRk PoIsOn schreef op zondag 19 februari 2023 @ 04:43:
[...]

Welke firmware draai jij?
Ik heb:
Firmware systeem: 324896
Firmware cast: 1.56.324896
Uit het previewprogramma
hetzelfde

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• roy.jacobs
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hebben jullie sinds kort ook dat Google na elke stemopdracht vraagt of ik ze wil beoordelen met een getal tussen 1 en 5? Ik word er inmiddels een beetje gallisch van en ik weet niet hoe ik het kan uitzetten. Beoordelen met een 1 werkt in ieder geval niet 😄

• kruila
roy.jacobs schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:52:
Hebben jullie sinds kort ook dat Google na elke stemopdracht vraagt of ik ze wil beoordelen met een getal tussen 1 en 5? Ik word er inmiddels een beetje gallisch van en ik weet niet hoe ik het kan uitzetten. Beoordelen met een 1 werkt in ieder geval niet 😄
ff afkloppen, tot nu toe geen last van!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-02 15:23
DaRk PoIsOn schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:40:
[...]

Ja hier ook, echt huilen met de pet op.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-03 15:37

MartNL

&nbsp;

Ik probeer een stereo pair te maken met mijn nest mini gen2.
Dat lukt ook prima alleen als ik dan wat wil afspelen zegt ie kan geen connectie kan krijgen met de andere speaker. Uiteraard is die gewoon online en heeft verbinding met dezelfde WiFi.

Heb al van alles geprobeerd waaronder reset van alle speakers. En dan opnieuw koppelen maar helaas. Als ze ook eenmaal gekoppeld zijn dan kan ik ze ook niet meer scheiden dat pakt hij niet. Dan moet ik ze weer resetten.

Heb al op verschillende Google forums gezocht. Er zijn meer mensen met dit probleem maar geen oplossing. 😜

Heb nu maar een speaker groep gemaakt. Dat werkt prima maar dat is geen stereo.

Heb trouwens ook de nieuwste home geïnstalleerd. Helaas heeft dat ook niet geholpen.

https://www.apkmirror.com...ogfood-release/#downloads

[Voor 12% gewijzigd door MartNL op 21-02-2023 13:52]

• jonatw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-03 18:42
Artwido schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:46:
[...]

Klopt.
Ik vroeg in eerste instantie, verwijder alle wekkers. Maar dan krijg je als respons dat er geen wekkers gezet waren terwijl die op de slaapkamer dus nog steeds actief was.
Je moet echt tegen de speaker of hub in de slaapkamer zeggen dat de wekker verwijderd moet worden.
Voor wat het waard is, sommige commando's zijn helemaal verstopt: Google Home app > instellingen > Google Assistent > alle assisten-instellingen beheren > routines of gezinsbel of herinneringen

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-03 16:57
Goedenmiddag

Zijn er hier mensen die een Google home max hebben. En die hun home max op een standaard/voetstuk hebben gezet. Ik zou erg graag willen weten waar ze die gekocht hebben.

• NoFate
ik heb een home max, maar die heeft toch al een voet?

• edjil
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:25
victor1701 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 13:36:
Goedenmiddag

Zijn er hier mensen die een Google home max hebben. En die hun home max op een standaard/voetstuk hebben gezet. Ik zou erg graag willen weten waar ze die gekocht hebben.
Ik heb er ook 1, maar wat bedoel je met een standaard/voetstuk?

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-03 16:57
edjil schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 07:39:
[...]

Ik heb er ook 1, maar wat bedoel je met een standaard/voetstuk?
iets in de trend van een vloer standaard of een muurbeugel of het liefst een kleine standard zodat je wanneer je de home max recht op zet het niet naar achter leunend eruit ziet.

• remmuz
Ik heb ze nog nooit te koop gezien. Ik vermoed dat het hobby werk is.
Op b.v. Thingiverse kun je genoeg ontwerpen vinden voor je 3D printer. O.a. Muurbeugels en voetjes om de hub rechtop te laten staan.

Edit, sorry dacht dat het om de hub ging. Wist niet eens dat die speakers bestonden. Ook nog nooit bij iemand gezien :o

[Voor 27% gewijzigd door remmuz op 01-03-2023 08:03]

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 16:19

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik kan echt niet wachten totdat Home Assistant met zijn voice integratie komt. Want jongens wat ben ik Google assistant beu! Het gaat al jaren bergaf, maar de bodem lijkt voorlopig nog niet in zicht...

Zoveel foute intepretaties, zoveel foute reacties. Ik gebruik hem alleen om scenes en lampen aan te zetten, maar de succesrate is echt onder de 50% denk ik. En dat in stille ruimtes op een meter afstand

'set temperature to seventien point five'
- 'setting temperature to thirteen point five'

HOE DAN!!? Ik kan niet wachten op de dag dat ik mijn Home/Nest devices ritueel kan verbranden.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Tusk schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:16:
ik kan echt niet wachten totdat Home Assistant met zijn voice integratie komt. Want jongens wat ben ik Google assistant beu! Het gaat al jaren bergaf, maar de bodem lijkt voorlopig nog niet in zicht...

Zoveel foute intepretaties, zoveel foute reacties. Ik gebruik hem alleen om scenes en lampen aan te zetten, maar de succesrate is echt onder de 50% denk ik. En dat in stille ruimtes op een meter afstand

HOE DAN!!? Ik kan niet wachten op de dag dat ik mijn Home/Nest devices ritueel kan verbranden.
Aan de andere kant: als het grote google met zijn miljarden dollars het al 'amper' voor elkaar krijgt, hoe goed gaat een kleine partij als ha het er dan van af brengen?
Ik zit hier ook vaak te vloeken op google, maar eerst maar eens zien hoe goed ha het dan wel gaat doen...
Tusk schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:16:

Ik ben als NL language leader vrij nauw betrokken bij HA Assist, maar ik verwacht ook niet dat voice-to-text van Assist het beter zal gaan doen dan Google dat kan. Wellicht dat zelfs dezelfde engine als Google gebruikt zal worden via een api.
Voorlopig zal HA nog zelf teen TTS of STT doen.

• Artwido
Mijn vrouw loopt ook vaak de assistent te vervloeken. Zelf heb ik minder moeite. Mijn vrouw is Limburgs en heeft een licht accent.
Ikzelf ben van Haarlem, articuleer duidelijk en houd een korte pauze tussen hé google en het commando.

• edjil
victor1701 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 08:39:
[...]

iets in de trend van een vloer standaard of een muurbeugel of het liefst een kleine standard zodat je wanneer je de home max recht op zet het niet naar achter leunend eruit ziet.

[Afbeelding]
Oke ik was in de war met de Google Max. sorry

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 16:19

Tusk

Sticky Bomb likes you!

@roeleboel@Artwido Bij mij staat alles op Engels en het ligt absoluut niet aan mijn uitspraak.

De software wordt gewoon slechter. Een paar jaar terug kon ik vanuit de andere kant van het huis terwijl de muziek aanstond en ik aan het stofzuigen was iets met mijn rug naar GH roepen en dan pikte ie 't op.

Het is al langer dat het steeds verder bergaf gaat. Ik heb al meerdere keer alle data gedelete en mijn devices gereset, zonder enig resultaat. Mijn vriendin is 'onbekend' voor Google ook bij haar gaat het net zo slecht als bij mij.

Dat maakt het juist zo frustrerend. Het werkte voorheen juist wél! Als de techniek nog niet zo ver zou zijn, zou ik er best vrede mee kunnen hebben. Maar nu werkt het zwaar frustrerend.

@fez heel veel slechter kan bijna niet, dus ik blijf toch mijn hoop vestigen op HA

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• skank
  • Laatst online: 11:10
Hoi

Ik heb een vraagje.
Ik heb een input boolean van home assistant exposed naar google home
Ik zie hem in google home mooi staan.
Nu wil ik een routine die start op basis van die input boolean wanneer die aangaat.
MAAR
Kies ik voor persoonlijke routine, kan ik geen starter kiezen op basis van een entiteit.
Kies ik voor huishouden routine, kan ik wel een starter kiezen op basis van een entiteit, maar zie ik die input boolean niet.

Ik snap niet waarom ik niet kan een persoonlijke routine starten op basis van dergelijke entiteit, en ik snap nog minder dat ik hem niet zie in die huishoudelijke routine.
Iemand hulp?

Google gaf dit maar brengt me niet verder:
Why a starter might be unavailable
A starter might not be available if:

You haven’t set an address for your home. To use starters based on time, sunrise and sunset, and when someone arrives or leaves a home, you must set an address for your home.
You already selected a non-voice starter. You can only select one non-voice starter for each Routine.
You haven’t connected a device that supports the starter. For example, to start a personal Routine when you dismiss an alarm, you must have a speaker, Smart Display, or Smart Clock that you can set an alarm on.
You haven’t set up Home & Away Routines. To start a Routine when everyone’s away or when someone comes home, first set up Home & Away Routines.
It affects your safety or security. For example, you can’t use “unlock” to start a Routine, but you can use “lock.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skank
  • Laatst online: 11:10
Is opgelost :) moest hem toevoegen tot een ruimte

• ultras34
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-03 11:45
Goedemorgen allen,

Sinds kort ben ik voorzien van een Google Nest Hub en hopelijk kan iemand mij helpen met een probleem.

Het is de koppeling van mijn Eufy indoor Camera deze krijg ik gekoppeld met de Google Home. Tijdens het koppelen moet ik een pincode instellen. Voor het gemak heb ik ''123456'' ingesteld. Na de commando ''Hey Google start de camera'' krijg ik het verzoek om mijn pincode in te spreken. Nadat ik dit gedaan heb krijg ik de melding dat mijn pincode een verkeerde indeling heeft. Ik heb daarna geprobeerd om mijn pincode te wijzigen naar een ander code maar dit gaat best moeilijk om in te spreken. Bij het opnoemen van de pincode pakt Google 2 cijfers bijvoorbeeld niet waardoor mijn pincode onjuist is. Bijvoorbeeld: pincode gewijzigd naar 001905. Bij het spreken van mijn pincode pakt Google de volgende code: 0019

ultras34 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:32:
Goedemorgen allen,

Sinds kort ben ik voorzien van een Google Nest Hub en hopelijk kan iemand mij helpen met een probleem.

Het is de koppeling van mijn Eufy indoor Camera deze krijg ik gekoppeld met de Google Home. Tijdens het koppelen moet ik een pincode instellen. Voor het gemak heb ik ''123456'' ingesteld. Na de commando ''Hey Google start de camera'' krijg ik het verzoek om mijn pincode in te spreken. Nadat ik dit gedaan heb krijg ik de melding dat mijn pincode een verkeerde indeling heeft. Ik heb daarna geprobeerd om mijn pincode te wijzigen naar een ander code maar dit gaat best moeilijk om in te spreken. Bij het opnoemen van de pincode pakt Google 2 cijfers bijvoorbeeld niet waardoor mijn pincode onjuist is. Bijvoorbeeld: pincode gewijzigd naar 001905. Bij het spreken van mijn pincode pakt Google de volgende code: 0019

[Afbeelding]
Is dat niet gewoon het probleem, dat hij een 4 cijferige code verwacht

• ultras34
TheFes schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:46:
[...]

Is dat niet gewoon het probleem, dat hij een 4 cijferige code verwacht
Helaas lukt 4 cijferige code niet. Dan krijg ik een foutmelding. 6 cijfers is verplicht. Ik heb nu 000000 ingesteld. zal vanavond even nogmaals testen met commando: Hey Google Start Camera > code: ''6 keer 0''

Btw. letters instellen is ook niet mogelijk. Het systeem accepteert alleen cijfers.

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:39
ultras34 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:08:
[...]

Helaas lukt 4 cijferige code niet. Dan krijg ik een foutmelding. 6 cijfers is verplicht. Ik heb nu 000000 ingesteld. zal vanavond even nogmaals testen met commando: Hey Google Start Camera > code: ''6 keer 0''

Btw. letters instellen is ook niet mogelijk. Het systeem accepteert alleen cijfers.

[Afbeelding]
Ha ik ben momenteel de google nest hub 2 aan het overwegen icm de Eufy deurbel.. Laat even weten hoe het afloopt :+

• ultras34
beyazz06 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 15:17:
[...]

Ha ik ben momenteel de google nest hub 2 aan het overwegen icm de Eufy deurbel.. Laat even weten hoe het afloopt :+
Helaas zelfde probleem :| ik zal nog proberen met een ander code. Mocht het niet helpen zal ik met Eufy moeten contacten.

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-03 21:20
Ik heb een Sony Bravia TV en deze is gekoppeld aan mijn app, en staat in dezelfde groep als mijn nest mini. Het aanzetten van de tv lukt zonder problemen, maar als ik hem via stem commando wil uitzetten, geeft de assistent aan dat dit niet is gelukt, en ik de handleiding moet raadplegen. Ik kan echt nergens vinden hoe ik dit nu voor elkaar krijg. Heeft iemand een tip wellicht?

• Artwido
KunDun schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:44:
Ik heb een Sony Bravia TV en deze is gekoppeld aan mijn app, en staat in dezelfde groep als mijn nest mini. Het aanzetten van de tv lukt zonder problemen, maar als ik hem via stem commando wil uitzetten, geeft de assistent aan dat dit niet is gelukt, en ik de handleiding moet raadplegen. Ik kan echt nergens vinden hoe ik dit nu voor elkaar krijg. Heeft iemand een tip wellicht?
Ik heb het precies contra. Ik heb een Samsung TV met losse chromecast en een Sharp TV met ingebouwde chromecast.
Allebei kan ik ze niet aanzetten maar wel uitzetten met de assistent.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-03 23:20

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik heb thuis een aantal Nest Mini's en 2 Nest Audio speakers (als speakerpaar). Dat bevalt mij goed, ondanks dat ze af en toe niet zo slim zijn als we allemaal graag zouden willen ;)

Nou ben ik aan het overwegen om een Nest Hub en/of Nest Hub Max te gaan kopen, maar ik kan hier niet zo heel veel specifieke gebruikerservaringen over vinden op Tweakers. Ik weet onderhand wel wat er zo ongeveer kan met beiden, maar zoek nu als echte Hollander de laagste prijs. De Max is van wat ik heb kunnen achterhalen het goedkoopst in het buitenland (Fnac?), de reguliere Nest Hub is in NL op zich prima betaal- en verkrijgbaar. Waar zou ik volgens jullie de Max het best vandaan kunnen halen?

PSN: psnprofiles.com/GregNL76 PS1, PS2, PS3, PS4, PS4 Pro, PS5 (Disk Edition), PSP, PS Vita, PSVR en meer consoles! :p

• Supernikje
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:07
Ik dacht dat ik een aantal minuten geleden dit bericht al gepost had maar ik vind het niet terug, er is waarschijnlijk iets fout gelopen. Heb ik me vergist excuseer me dan als het er dubbel op staat.

Eén van mijn 2 smart speakers wil geen muziek meer afspelen op Youtube music.

Eerst had ik enkel een Xiaomi smart speaker die op commando "Hey Google, speel muziek op Youtube" muziek afspeelde. Dit al maanden lang zonder probleem.
Onlangs voegde ik in een andere kamer een Mini nest speaker toe.
In het begin, toen ik deze vroeg muziek af te spelen, speelde hij het af op de Xiaomi maar dit werd al snel verholpen door deze te vragen het af te spelen in de (juiste) kamer waar de Mini nest geïnstalleerd was.
De mini nest speelt nog altijd muziek af op dit commando, de Xiaomi niet meer.
Wanneer ik de assistente op de Xiaomi vraag om muziek af te spelen op Youtube krijg ik het antwoord :
"Ik kan dit hier niet doen maar je kan me vragen dit af te spelen op een ander apparaat".
De Mini nest doet het wel.
Ik ben niet 100% meer zeker dat het nog lukte op de Xiaomi nadat ik de Mini nest geïnstalleerd had.
Ik heb geen speakergroep aangemaakt aangezien het ook niet de bedoeling dat beide speakers hetzelfde afspelen en ze apart bediend dienen te worden.
Vreemd genoeg reageert de Xiaomi wel nog als ik vraag "Hey Google, speel muziek op Spotify".

Dit probeerde ik intussen in de hoop het op te lossen :
-De Mini nest verwijderd

-De Xiaomi gereset en opnieuw toegevoegd aan de Google Home app. (met de Mini Nest verwijderd)

- Beide speakers gereset en opnieuw toegevoegd.

Helaas reageert de assistente nog steeds negatief als ik aan de Xiaomi speaker het commando geeft muziek af te spelen op Youtube.
Weet iemand hoe dit zou kunnen komen, en vooral wat ik nog zou kunnen proberen zodat mijn Xiaomi opnieuw muziek wil afspelen van Youtube?
Eventueel maak ik een ander account aan om de mini nest onder een ander profiel toe te voegen in Google Home app. Enkel denk ik niet dat alleen de oplossing zal zijn want toen ik de Mini nest verwijderd had, speelde de Xiaomi nog steeds geen muziek af op Youtube.

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hoi,

Heb hier meerdere slimme speakers door het huis en in de keuken een hub.

Als ik op bv de slaapkamer "licht aan" zeg dan gaat het licht aan op die slaapkamer. Als ik in de keuken "licht aan" zeg dan zet hij 66 lampen aan terwijl ik zou verwachten dat enkel de lampen in de keuken aan zouden gaan.

Deze hub is ook onderdeel van de keukenruimte in assistant.

Iemand een hint? Oplossing?
mcetweaker schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:10:
Hoi,

Heb hier meerdere slimme speakers door het huis en in de keuken een hub.

Als ik op bv de slaapkamer "licht aan" zeg dan gaat het licht aan op die slaapkamer. Als ik in de keuken "licht aan" zeg dan zet hij 66 lampen aan terwijl ik zou verwachten dat enkel de lampen in de keuken aan zouden gaan.

Deze hub is ook onderdeel van de keukenruimte in assistant.

Iemand een hint? Oplossing?
Heb je ook daadwerkelijk lampen in Google Home in de keuken (en schakelaars die een lamp schakelen tellen niet, tenzij je het type wijzigt)

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
TheFes schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:22:
[...]

Heb je ook daadwerkelijk lampen in Google Home in de keuken (en schakelaars die een lamp schakelen tellen niet, tenzij je het type wijzigt)
Hmmm, inderdaad. Dat zou het wel eens kunnen zijn. Heb wel een routine "keuken aan", maar die zet dan net even wat andere lampen aan uit andere groepen. Dank voor de tip!

Opgelost inderdaad! Dank!

[Voor 3% gewijzigd door mcetweaker op 21-03-2023 08:13. Reden: oplossing]

• edjil
Hallo allemaal,

Ik gebruik een routine om Spotify te starten. Spotify is een activiteit op mijn Harmony Logitech.
Als ik voorheen “oké google Spotify” zei, ging mijn versterker aan en werd op de ingebouwde chromecast genaamd “Sonycast” op Spotify Connect de muziek afgespeeld.
Sinds enige tijd is er iets veranderd, als ik nu “oké google Spotify” zeg dan wordt de routine Spotify gestart en wordt de muziek wel via “Sonycast” afgepeeld. Maar tegelijkertijd zegt Google dat er vermeld moet worden op welk apparaat het moet worden afgepeeld en dat er een fout is opgetreden, dit is nooit zo geweest.
Ik heb al van alles geprobeerd om dit eruit te krijgen door bijvoorbeeld te zeggen “oké google Spotify via/op Sonycast, of “oké google Spotify via/op Spotify Connect ” maar dit alles werkt niet. Ik blijf de melding houden. Zeer irritant. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee