Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:25
911GT3-RS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:35:
[...]

Niet altijd, zoals ik zei ligt het ook aan de snelheid van je bus. Bredere bus i.c.m. een hoge snelheid betekent dat je systeem eerder de beschikking krijgt over de nodige VRAM.

In het geval van AMD is de bus smaller wat betekent dat het systeem (ten opzichte van een 3070 of hoger)trager de beschikking krijgt over de VRAM. Automatisch gaat het systeem meer VRAM eisen, omdat het niet snel genoeg VRAM toegediend krijgt.

Daarnaast hebben meerdere benchmarks uitgewezen dat meer dan 10GB icm een hoge snelheid (minimaal GDDR6) en een okay ish geheugenbus (minimaal 256bit) overkill is. Op 4k ultra settings gebruikt het systeem bijna nooit meer dan 8GB.

Voor een leek is 8GB niet genoeg, en het verhaaltje met betrekking tot 'future-proof' valt ook genoeg over te zeggen. Hoeveel mensen hebben daadwerkelijk de beschikking over een 4k monitor? Het overgrote deel van de gamers speelt nog op een 1080p monitor. Degeen die een 4k monitor kunnen betalen zullen ook niet zo snel naar de aanschafprijs kijken wanneer ze op zoek zijn naar een geschikte GPU. In het geval van de gamers met een 1080p en 1440p monitor zal de GPU meestal wel het duurste component in hun systeem zijn waardoor ze niet altijd voor de GPU kunnen gaan die echt future-proofing biedt. Want wanneer is nou iets future proof?
Niet wat mij betreft. Ik koop altijd de kaart die op dit moment voor mij de beste usecase geeft en dan kijk ik over 2/3 jaar wel weer verder.

Future proofing in pc land is altijd koffiedik kijken. Mijn rx 6800 heeft 16 gb ram. Dat wordt pas relevant als die kaart hopeloos verouderd is. Dus tsja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lampie1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-06 14:30
ShockRaver schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:11:
Iemand al ze kaart binnen van de laatste drop 2-9-2021?
Ik kreeg hem net binnen. Snel geinstalleerd en draait als een trein. Msfs 2020 op Ultra boven New York met 60 FPS gemiddeld :)
Mooie en stille kaart (6700)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sun_Hsiao
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-05-2024
Mijn kaart is ook binnen, woop! (RX6700XT)

[ Voor 15% gewijzigd door Sun_Hsiao op 07-09-2021 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmoret
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 10:47
Lampie1973 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:59:
[...]

Ik kreeg hem net binnen. Snel geinstalleerd en draait als een trein. Msfs 2020 op Ultra boven New York met 60 FPS gemiddeld :)
Mooie en stille kaart (6700)
Goed om te weten! Mijn upgrade reden is ook FS2020 en ben blij dat deze kaart kennelijk voldoende is. Ik heb mijn 6700xt ook binnen, die kwam overigens met de reguliere DHL ronde op de gewoonlijke tijd ondanks het brede window van 08.00-18.00.

Nu nog een systeem eromheen samenstellen en bouwen. De Tweakers Desktop BBG kwam als geroepen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fancyland
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-08 13:34
Nog wat ontdekkingen/bevestigingen van mijn kant.
Afgelopen drop heb ik naast de kaart gegrepen die ik eigenlijk op het oog had, maar heb ik wel een RX6700xt en RX6900xt weten te scoren. Dit waren 2 verschillende bestellingen, met dezelfde paypal, naar hetzelfde adres. Ik was even bang dat de kaarten geannuleerd zouden worden aangezien ik ook al eerder besteld heb gehad. Vandaag zijn ze echter in goede orde aangekomen.
Ik vind het te weinig data om alleen hierop een conclusie te trekken, maar in combinatie met de data van de echte diehards zegt dit misschien wat. Anders dan dat de prijs van de RX6900XT omhoog gegaan is :+

Members only: table
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

De kaarten zijn allen, op bestelling, naar vrienden gegaan die toe waren aan een upgrade. Ze hebben geluk dat ik het een prima tijdbesteding vind. Alleen de laatste RX6900XT is nog niet vergeven, door het te snel overhalen van de trekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:47
Mijn 6700XT is ook bezorgd op mijn adres als ik DHL mag geloven, maar er was niemand thuis dus nu is het pakketje nergens te bekennen :/

Iemand enig idee hoe ik contact kan opnemen met ze?

[ Voor 16% gewijzigd door Frank!in op 07-09-2021 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:15
Gekeken in de containers en nagevraagd bij de buren?
Zou niet de eerste keer zijn dat het pakketje ergens verstopt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Is een appartementencomplex dus tuinen en containers zit er niet in, maar net wel alle deuren langs geweest. Helaas niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 14:20
Frank!in schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:05:
Mijn 6700XT is ook bezorgd op mijn adres als ik DHL mag geloven, maar er was niemand thuis dus nu is het pakketje nergens te bekennen :/

DHL is echt een clowns vervoersbedrijf geworden. Laatst werd een pakket (gelukkig niet van AMD) retour gestuurd omdat ze 'het adres niet konden vinden' (na het 10x dit jaar wel gevonden te hebben). Ik kon niks meer aanklikken op hun site en pakket ging linea recta retour afzender. Niet naar een nabij gelegen afhaalpunt of een 2e maal proberen :X :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Helaas moet alles via AMD. Telefonisch (Engelstalig) op +31-(0)20-8080942. Bereikbaar elke werkdag tussen 11u en 18u.

Zelf met DHL contact opnemen kan niet, ze hebben namelijk een contract met de afzender.

Daarnaast als AMD niet snel een oplossing bied ook de claim bij PayPal starten. Dat lijkt extra druk te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Postman schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:31:
[...]

Helaas moet alles via AMD. Telefonisch (Engelstalig) op +31-(0)20-8080942. Bereikbaar elke werkdag tussen 11u en 18u.

Zelf met DHL contact opnemen kan niet, ze hebben namelijk een contract met de afzender.

Daarnaast als AMD niet snel een oplossing bied ook de claim bij PayPal starten. Dat lijkt extra druk te geven.
Thanks voor het telefoonnummer, die kon ik zo een twee drie niet vinden. Wel erg vervelend dit zeg :(

Ik wacht het morgen nog even af of DHL niet alsnog langskomt. Anders wordt het donderdag direct bellen.

Goeie tip wat betreft een claim doen. Heb met creditcard betaald dus die kunnen vast ook wel de druk opvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:32

Skyline GT-R

RB26DETT

Ik zou naar je dichtsbij zijnde DHL punt gaan en daar eens horen. Mogelijks ligt je pakketje daar wel.

Tegelijkertijd, met maanden ervaring hier in dit topic (lol), is de kans ook aanwezig dat je pakje ergens in je straat bij buren is afgeleverd... Dat hebben we hier in het verleden al vaker gezien. Dus best ook even informeren bij je buren. En dit zijn zeker niet altijd je naaste buren jammer genoeg..

[ Voor 4% gewijzigd door Skyline GT-R op 08-09-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Skyline GT-R schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:22:
[...]

Ik zou naar je dichtsbij zijnde DHL punt gaan en daar eens horen. Mogelijks ligt je pakketje daar wel.

Tegelijkertijd, met maanden ervaring hier in dit topic (lol), is de kans ook aanwezig dat je pakje ergens in je straat bij buren is afgeleverd... Dat hebben we hier in het verleden al vaker gezien. Dus best ook even informeren bij je buren. En dit zijn zeker niet altijd je naaste buren jammer genoeg..
Ik heb ongeveer alle buren hier gehad en niemand heeft helaas mijn pakketje aangenomen. Sinds vanochtend zie ik via de tracking dat er ook een handtekening is gezet (uiteraard niet van mij, terwijl er als ontvanger wel mijn naam staat). DHL punt kan ik nog wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Santee schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:01:
[...]

DHL is echt een clowns vervoersbedrijf geworden. Laatst werd een pakket (gelukkig niet van AMD) retour gestuurd omdat ze 'het adres niet konden vinden' (na het 10x dit jaar wel gevonden te hebben). Ik kon niks meer aanklikken op hun site en pakket ging linea recta retour afzender. Niet naar een nabij gelegen afhaalpunt of een 2e maal proberen :X :X
Zelfs zo erg dat ik soms 2x nadenk bij een webshop die bezorgt via DHL ipv PostNL ofzo.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Frank!in schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:29:
[...]

Ik heb ongeveer alle buren hier gehad en niemand heeft helaas mijn pakketje aangenomen. Sinds vanochtend zie ik via de tracking dat er ook een handtekening is gezet (uiteraard niet van mij, terwijl er als ontvanger wel mijn naam staat). DHL punt kan ik nog wel proberen.
Als er wel een handtekening voor ontvangst is gezet dan vrees ik het ergste, bij mij is dat ook een keer gedaan en daarna niet terug te vinden. We hebben een vermoeden, maar geen bewijs.

Na echt weken en weken (van een Nederlandse webshop) het product opnieuw toegestuurd gekregen.

Moest zelfs verklaringen schrijven en tekenen dat ik het pakketje echt niet had. Als er een handtekening is gezet voor ontvangst, want dat is de functie van die handtekening, is het voor de verkoper bezorgd.

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 08-09-2021 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ontopic, niet goedkoop, maar helaas waar, een 6600 XT voor 539,- euro en dat is nu de allergoedkoopste goedkoopste 8GB videokaart die je direct kan krijgen
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1771223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 14:01
[...]

Ja het is altijd billen knijpen met dat soort actie's

gelukkig hebben wij hier altijd dezelfde DHL bezorger, dus ik zou persoonlijk gaan campen en als je iemand van DHL in je straat ziet hem eff aanspreken.
hopelijk heeft hij zich vergist met huisnummer 7 naar 2 ofzo of weet ik veel.

Wat er ook "soms" wel is schijnt te gebeuren is dat ze dus zelf een handtekening zetten ivm ze het tijdvenster niet halen. dus tekenen ze vast en droppen ze hem de dag erna en of geven ze hem af bij zo een pakketpunt en dan alsnog krijg je dag erna een briefje in je bus.

Het schijnt dat ze per levering betaald krijgen mits ze het tijdvenster halen.

zzp'er bij dhl wordt volgens de geruchten als volgt behandelt.
niet thuis = geen geld
afleverpunt = geen geld.
tijdvenster niet halen = geen geld (of minder)

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightningCAT
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06-2023
Santee schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:01:
[...]

Het kan voorkomen dat de bezorger je straat gemixt heeft met een andere (wijken/straten zien er soms hetzelfde uit). Check nabije woningen met hetzelfde huisnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-06 14:30
Ik heb gisteren bij mijn pakketje ook niets hoeven tekenen. De doos stond voor de deur en hij liep al weer naar zijn auto. Dus waarschijnlijk heeft hij ook zelf getekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Lampie1973 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:46:
Ik heb gisteren bij mijn pakketje ook niets hoeven tekenen. De doos stond voor de deur en hij liep al weer naar zijn auto. Dus waarschijnlijk heeft hij ook zelf getekend
Dat mag vanwege Corona, maar officieel wel na het geven van de laatste cijfers van je Paspoort/ID ofzo en dus alleen als hij daadwerkelijk is afgeleverd aan jou. Jij had de deur open gedaan, dus geloofde hij het wel waarschijnlijk.

Edit: bij mij was het destijds wel getekend, met mijn voornaam (op het pakket staat alleen je voorletter), maar mijn voornaam was verkeerd gespeld, dus dan is er iets mis, gewoon een krabbeltje is waarsch bezorger.

[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 08-09-2021 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:21

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmoret
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 10:47
[...]

Ik ben op deze manier tot twee keer toe een monitor verloren, steeds zogenaamd in mijn naam getekend en zogenaamd op mijn adres bezorgd door DHL.

De leverancier draagt het risico tot net over jouw drempel (zolang je als consument bestelt) en hij zal moeten bewijzen aan de hand van de handtekening dat jij het pakket hebt ontvangen. Sinds covid mag de bezorger tekenen maar dient daarbij de eerste of laatste 3 cijfers van jouw rijbewijs te noteren zodat aannemelijk gemaakt kan worden dat jij het was.

Je kunt het beste contact opnemen met AMD klantenservice of als dat niet lukt een schriftelijke ingebrekestelling sturen dat levering nog niet heeft plaatsgevonden ondanks de bevestiging van DHL.

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
Fancyland schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:49:
[...]

Het openen is inderdaad geen probleem. Maar ik kan niets in aan m'n winkelwagentje toevoegen vanaf de 5e sessie.
Dit was 2 weken geleden ook het probleem toen ik eindelijk een sessie had met een wachttijd van <5 minuten.
Had hetzelfde probleem, direct door de queue vorige week geen wachttijd. Dan klikte ik op RX6800XT, gebeurt niks. RX6800 ook niks en ze waren zeker nog in stock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb hetzelfde gehad. Een aantal pagina's terug had ik daar ook over gepost. Na lang zoeken is mijn pakket toch nog terecht gekomen. Iemand halverwege de straat had het pakket aangepakt en had niet even de moeite genomen om mij te laten weten dat mijn pakket daar was afgeleverd. Ze dacht dat ik op vakantie was. Compleet onzinnig natuurlijk. Ik ben er meer dan een week naar op zoek geweest. Je kan ondertussen wel contact opnemen met AMD. Zij zullen je dan een formulier opsturen van DHL waarin staat aangegeven dat je niets hebt ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2021 07:41 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frank!in
Ik heb gelukkig goed nieuws, gisteren kwam de buurman (de enige die niet thuis was toen ik overal langs was geweest) het pakketje brengen!!

Blijf het wel mega karig vinden van DHL dat ze dat ook niet even fatsoenlijk hebben kunnen aangeven, maarja eind goed al goed :)

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:15
Goed om te lezen dat de kaarten gevonden zijn d:)b

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Die nieuwe webshop heeft alle goedkopere 6600XT weggehaald.

Beetje offtopic vraag maar voor graphic renderen 2x een 6600XT of 1 x 6800

Heeft het vaak fout

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:56
code:
1
        "secondsToStart": 24448,

16:05 is het weer feest. Maar net zoals de afgelopen weken zal de queue waarschijnlijk om 16:02/03 open gaan

• xDisciplex
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-02-2022
rutgerdj schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:17:
code:
1
        "secondsToStart": 24448,

16:05 is het weer feest. Maar net zoals de afgelopen weken zal de queue waarschijnlijk om 16:02/03 open gaan
zal een kaarsje aansteken :D mn vader was vorige keer doorgekomen en koopt de 6700xt en 6900xt, vergeet de terms aan te klikken en verliest teveel tijd. Dacht dat alles toch besteld was, maar ging terug in de queue naar final bevestiging (dus 1 van de 2 kaarten was uitverkocht), helaas peanut butter. Nieuwe ronde nieuwe kansen :)

• badforday
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-07 23:21
Frank!in schreef op donderdag 9 september 2021 @ 07:44:
Ik heb gelukkig goed nieuws, gisteren kwam de buurman (de enige die niet thuis was toen ik overal langs was geweest) het pakketje brengen!!

Blijf het wel mega karig vinden van DHL dat ze dat ook niet even fatsoenlijk hebben kunnen aangeven, maarja eind goed al goed :)
Was dit toevallig ook niet zichtbaar in de app? had ook een keer dat die bij de buren was bezorgd maar stond dit netjes in de app.

Al moet ik zeggen. onze DHL bezorger tot 17-18 uur is altijd hetzelfde en een top kerel.
Avond bezorgingen is altijd drama en jeugd die het allemaal niks boeit. Vaak zat pakket voor de deur neergelegd en weggelopen terwijl wij niet thuis waren.

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 16:49
Ik wacht nog steeds op mijn 6700XT want DHL vind vreemde tekens in straatnamen erg ingewikkeld.
Mijn adres bevat nu ipv elk speciale teken een "a " en daardoor zegt DHL :
Adresgegevens onjuist, wij nemen contact op met de verzender voor de juiste adresgegevens

Gebeld met IG, AMD en DHL maar iedereen wijst naar elkaar. Ik ben benieuwd of het echt opgelost gaat worden of dat de kaart retour IG gaat. |:( |:( |:(

• MrMaluku1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-08 19:03
Donool schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:30:
Ik wacht nog steeds op mijn 6700XT want DHL vind vreemde tekens in straatnamen erg ingewikkeld.
Mijn adres bevat nu ipv elk speciale teken een "a " en daardoor zegt DHL :
Adresgegevens onjuist, wij nemen contact op met de verzender voor de juiste adresgegevens

Gebeld met IG, AMD en DHL maar iedereen wijst naar elkaar. Ik ben benieuwd of het echt opgelost gaat worden of dat de kaart retour IG gaat. |:( |:( |:(
I really hate to say this, maar ik denk dat je kaart retour gaat. Als alle partijen al vingers naar elkaar gaan wijzen, betekent dat ze het zelf ook niet weten. Somebody fucked up good en dan komt de kaart vanzelf terug bij de verzender. :(

PLUS: DHL heeft een waardeloze service

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• svendar
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09-07 20:12
Ik heb vorige week een 6700xt kunnen bestellen. Er waren ook problemen met DHL. Status van de verzending was: foutief adres, we nemen contact op met de afzender.
Mijn adres was helemaal niet fout.

ik heb zo snel mogelijk naar hen gebeld (betalend nr 50c per minuut). De dame aan de lijn heeft de chauffeur gecontacteerd. Hij had de straat niet gevonden. Ze hebben de chauffeur dezelfde dag nog terug gestuurd. Toen die er bijna was belde hij me in het frans. ik heb instructies gegeven en het pakketje is geleverd geraakt.

heeft me 5 euro extra gekost om te bellen maar ben toch blij dat het goed is afgelopen.

• svendar
opgelet, er lijkt iets mis te zijn op de site van amd. Toevoegen aan het winkelmandje werkt niet.

geprobeerd op laptop (chrome) + gsm (chrome)

• Socket 1337
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 11:24
svendar schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:26:
opgelet, er lijkt iets mis te zijn op de site van amd. Toevoegen aan het winkelmandje werkt niet.

Zie hier geen issues
svendar schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:26:

Gebruik je iets van scripts?

Heb je al gekeken of je niet een 403 krijgt bij de add to cart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
Zotn_Dré174 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 07:37:
[...]

Had hetzelfde probleem, direct door de queue vorige week geen wachttijd. Dan klikte ik op RX6800XT, gebeurt niks. RX6800 ook niks en ze waren zeker nog in stock.
Heeft iemand oplossing hiervoor ? Zeer frustrerend om vlot door queue te geraken en dan niks kunnen carten. |:(

• svendar
Postman schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:48:
[...]

Gebruik je iets van scripts?

Heb je al gekeken of je niet een 403 krijgt bij de add to cart?
Heb even op F12 gedrukt...
Krijg inderdaad een 403. Wat is tegenwoordig de beste manier om meerdere keren aan te schuiven bij het event?

• Dountoun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 20:22
Cookies verwijderen :D

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
CAT codes update:

CAT codes changed:
16 - 6700 XT
16 - 6800
15 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT

Er zal ongetwijfeld zo nog meer voorraad komen.

Edit: 6900 XT ook aanwezig.

[ Voor 9% gewijzigd door stin00 op 09-09-2021 15:15 ]

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 18:37

Kek

3flix

stin00 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:06:
CAT codes update:

CAT codes changed:
16 - 6700 XT
16 - 6800
15 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
15 - 6900 XT

Er zal ongetwijfeld zo nog meer voorraad komen.
16 - 6900 XT

ik ben even wat weken weg geweest, waar is de tweakers discord gezelligheid heen.?

[ Voor 12% gewijzigd door Kek op 09-09-2021 15:09 ]

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 10:18
Als iemand een 6800XT (of MB variant) kan scoren voor me, you'r my hero 8) *O*

Niet voor een halve hypotheek, maar een dikke krat bier doe ik t voor :7

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
PCJR schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:09:
Als iemand een 6800XT (of MB variant) kan scoren voor me, you'r my hero 8) *O*

Niet voor een halve hypotheek, maar een dikke krat bier doe ik t voor :7
Vragen om een dienst lijkt me niet helemaal de bedoeling van dit topic, maargoed. De 6800 XT zit vooralsnog niet in de drop vandaag.

• Fancyland
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-08 13:34
Zotn_Dré174 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:54:
[...]

Heeft iemand oplossing hiervoor ? Zeer frustrerend om vlot door queue te geraken en dan niks kunnen carten. |:(
Ik heb helaas geen oplossing voor je.
Zelf heb ik al verschillende dingen geprobeers, zoals cookies verwijderen, specifiek sv_bm verwijderen, cookiebro om sv_bm te weigeren, maar niets heeft geholpen.
Het lijkt dat ze een maximaal aantal sessie per fingerprint toelaten.

• Brainard
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08-05-2023
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/direct-buy/nl" on this server.

ben ik de enige?

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:34

Aganim

I have a cunning plan..

Brainard schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:33:
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/direct-buy/nl" on this server.

ben ik de enige?
Teveel ververst wellicht? Werkt hier prima tot nu toe.

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:26

d3x

Brainard schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:33:

ben ik de enige?
403

stop met f5 en :) je hebt 20-30min om in de queue te komen, vroeg of laat is geen veel verschil tenzij je een giga aantal sessies wil opstarten....

[ Voor 20% gewijzigd door d3x op 09-09-2021 15:36 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:05
werkt scriptje van vuurvliegje nog? Vandaag voor het eerst bij amd in queue.

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

daikoko schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:37:
werkt scriptje van vuurvliegje nog? Vandaag voor het eerst bij amd in queue.
Ja! Inmiddels draait versie 0.12.1

• Brainard
CyberDonky schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:38:
[...]

Moet ik zo'n script hebben om kans te maken?

• Pdvdp81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 20:26
CyberDonky schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:38:
[...]

Is dit degene in de Startpost of staat er ergens anders een link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazyhead
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 13:48

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Ik doe voor het eerst mee, maar lees meerdere berichten over een queue? Kom je hier vanzelf in, of moet je naar een speciale URL?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• acst
  • Laatst online: 08-05 15:26
Brainard schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:40:
[...]

Moet ik zo'n script hebben om kans te maken?
Niet om kans te maken, wel om ervoor te zorgen dat je geen problemen hebt bij bestellen/checkout mocht je op tijd door de wachtrij heen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:08
Jer0entjeh88 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:41:
Ik doe voor het eerst mee, maar lees meerdere berichten over een queue? Kom je hier vanzelf in, of moet je naar een speciale URL?
Komt vanzelf. Even eens per 3 minuten ofzo refreshen op https://www.amd.com/en/direct-buy/nl.
Zie je webshop? Dan is de queue nog niet gestart en moet je het een paar minuten later opnieuw proberen. Je merkt vanzelf wanneer je in de queue zit (en een aflopende timer hebt).

Niet elke 10 seconden F5-en, anders heb je een IP ban aan je broek.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• xDisciplex
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-02-2022
Queue is up. success allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 911GT3-RS
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-09 23:52
Succes allen.

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Succes weer allemaal!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:08
Daar gaan we...
16 tabs, allemaal over een uur heen. Dat wordt geen videokaart voor mijn maat :D

[ Voor 73% gewijzigd door Robkazoe op 09-09-2021 16:03 ]

• acst
  • Laatst online: 08-05 15:26
more than an hour ;w

• stin00
  • Niet online
Over 2 minuten weer 'Your estimated wait time is: more than an hour' 8)

Edit: overal >1 uur. Daaaag ;w

[ Voor 19% gewijzigd door stin00 op 09-09-2021 16:04 ]

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
een met 47 min rest meer dan een uur RIP

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Hier ook alles weer meer dan een uur. Als iemand nog een ID overheeft houd ik me weer aanbevolen, anders volgende week weer nieuwe kansen.

• IceTeaGX
  • Laatst online: 26-09 15:54
Astennu schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:04:
een met 47 min rest meer dan een uur RIP
idem

• wvds98
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01-2022
kansloos. SAD

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Wat een gedoe dit weer. Ik heb nooit minder dan een uur gekregen.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 20:18
22 minuten hier....

edit: 13 minuten

edit: 18 minuten

gaat lekker zo

[ Voor 61% gewijzigd door CHKYBSTRD op 09-09-2021 16:08 ]

Stay hungry, stay foolish!

• Brainard
same here :(

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Zo gaat het lang duren voor mijn Vega vervangen wordt. :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:03
Beetje jammer dat sommigen zo op AMD aan het bashen zijn. Ze bieden een oplossing aan, met _waarschijnlijk_ voor iedereen een faire kans. Als je het kansloos vindt, stop er dan ook mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Mercatres op 09-09-2021 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:31
Toch maar niet gedaan ...

[ Voor 88% gewijzigd door Degrader op 09-09-2021 16:08 ]

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

Mercatres schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:07:
Beetje jammer dat iedereen zo op AMD aan het bashen is.
Ik zie anders maar een minderheid bashen hier. ;) Persoonlijk vind ik het jammer, maar goed, volgende week weer een nieuwe ronde.

• wvds98
Mercatres schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:07:
Beetje jammer dat sommigen zo op AMD aan het bashen zijn. Ze bieden een oplossing aan, met _waarschijnlijk_ voor iedereen een faire kans. Als je het kansloos vindt, stop er dan ook mee.
Niemand bashed hier op AMD, mensen mogen hun frustratie uiten met hun gebrek aan geluk.

• King Dingeling
Zet je link dan even hier neer
;)

• Expwaste
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 08:39
Je kan beter je NAW gegevens eruit halen

PSN: xxpwaste

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:16
@Degrader dan kan je je url / session id hier delen voor wie wel wil? :P

Enneh, je adres staat in je screen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 19:46
TNJ schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:06:
Zo gaat het lang duren voor mijn Vega vervangen wordt. :P
Mijn persoonlijke voorspelling is nog steeds dat voor het einde van dit jaar (2021 dus) er minimaal één model GPU op amd.com vanuit voorraad te bestellen zal zijn, net zoals nu bij de CPUs.

Verwijderd

6700XT, 6800, 6800XT zijn al op.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2021 16:09 ]

• Degrader
Richh schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:09:
@Degrader dan kan je je url / session id hier delen voor wie wel wil? :P

Enneh, je adres staat in je screen.
Klopt, stom van me!
Cookie:
QueueITAccepted-SDFrts345E-V3_eu1jfnr84k=EventId=eu1jfnr84k&QueueId=1bf5f67b-aad6-4df9-92d0-d3ca5c1f536b&RedirectType=queue&IssueTime=1631196371&Hash=2a790b39c395c7e4c874d0742f9d3c942cc1791bafe4fce749512f5c3941e627

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:16

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 18:37

Kek

3flix

Nou, nog een 6800 geprobeerd, maar paypal duurde te lang en ze waren al weer op... :(

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:05
hoe werkt die cookie?

• Degrader
Nog 23 6900 XT's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeroMinded
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
6900XT kunnen scoren voor een vriend(zijn paypal), al maanden aan t proberen. erg blij met de hulp van dit forum!

Zelf geluk gehad in Juni met ook een 6900XT. :)

• wvds98
Iemand een link?

• IceTeaGX
  • Laatst online: 26-09 15:54
Nog 35 minuten in line...

• King Dingeling
Geef de URL dan even hier

• Degrader
Nog 1 6900 XT.

• matthijsdgr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-10 09:59
Queue ID: 446e060c-06b6-4279-9fb2-4217e814e20b

• PCJR
matthijsdgr schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:15:
Queue ID: 446e060c-06b6-4279-9fb2-4217e814e20b
waar vul ik dit in, zie t niet bij de link die ik nu open heb bij inline amd

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

• Degrader
6900 XTs zijn op.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Gek dat die 6900's ook zo snel gaan, die zijn eigenlijk zelfs voor MSRP te duur vergeleken met een 6800, zou dat uit wanhoop zijn omdat de anderen niet lukken?

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Er waren 5 minuten geleden nog 500+ 6700XT's, zullen nu wel snel gaan..

• King Dingeling
Pfffff...bedankt voor je hulp...NOT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Dit is echt schandalig. die queue is de grootste boolshit ooit.

• PCJR
Unfortunately, as AMD products are in high demand, we are now sold out of today’s available inventory – and we will be closing the line.

Pagina: 1 ... 233 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord