Ik weet niet of de XFX 6800 wel zo'n koopje is en ik twijfel dus nog (het gaat toch niet zo hard met de verkoop van de XFX).
-Qua prijs vergeleken met een Asus 7800 XT kom je vrijwel op hetzelfde bedrag uit als je games verkoopt en je cashback op de rekening hebt.
Een dual fan model heb je al voor €538,90 in huis.
Azerty claimt ("Na verificatie ontvang je de cashback binnen 30 dagen op je rekening.") dat het geld binnen 30 dagen op je rekening staat maar we weten hier wel beter...
De twee games ga je niet voor €50,00 per stuk kwijt raken maar als we het over een paar tientjes verschil hebben zou ik toch echt voor een 7800 XT gaan.
Afijn je moet wel wat tijd spenderen aan de cashback en de games verkopen...
-Qua specificaties heb je betere raytracing, hdmi 2.1, nieuwere fsr en met de 7800 xt gewoon een tier hogere en een snellere kaart (+/-20-25% meer fps).
Een 6800 is inmiddels een generatie van zo'n 3 jaar oud.
En dan heb je als laatste nog 2 versus 3 jaar garantie op een Asus kaart.
Daar slaat XFX wel de plank mis... in de USA en Canada 3 jaar garantie geven en ons maar 2 jaar.
Schijnbaar krijg je van Alternate wél 36 maanden garantie bij diverse XFX AMD videokaart.
Oh ja en verder nog 10-15 wel watt hoger verbruik voor de 7800 XT
Ik weet dat prijzen e.d. over de 7000 series hier offtopic is maar bovenstaande is mijn gedachtegang m.b.t. deze 6800.
[
Voor 15% gewijzigd door
HugoBoss1985 op 24-06-2024 19:50
]