Ik wist dus niet dat hij hem ook bestelde in dezelfde drop. Ik kan helaas niet ruiken wat hij op internet besteld. Dan ga ik contact zoeken met amd, anders de volgende drop met ander adres doen.Postman schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:43:
[...]
Tweemaal zelfde SKU op hetzelfde adres is vragen om annulering. Dat staat in de topicstart en is hier nu wel een halfjaar algemene kennis.
De periode wijzigt wel eens en is niet helemaal duidelijk, maar de 6800XT is een van de best gecontroleerde kaarten.
Voor de volgende keer dus ander adres en PayPal, die is nu namelijk gemarkeerd.
AMD nverzendbevestiging net binnen gekregend3x schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:55:
Ik veronderstel dat er vandaag wel al enkele shipment confirmations zullen komen vanuit AMD/DR
Het zal niet alles zijn veronderstel ik dus geen paniek wederom voor de nieuwelingen onder de gelukkigen
Heb je voor mij de amd site waar dit staat? ik krijg zelf alleen de amd online store help te zien : https://www.amd.com/en/support/kb/faq/amdonlinestorefaq. Ik zie ook in de start topic ook niks over sku per adres of ik lees eroverheen?rutgerdj schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:41:
[...]
Als jij ook een Midnight Black heb gekocht is dat de reden inderdaad. Je kan maar 1 sku per adres per 2 a 3 maanden kopen. AMD weet natuurlijk niet dat je ook nog een broertje hebt die een kaart wil
Het staat op de pagina waar je zelf naar toe linkt:rominick schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:41:
[...]
Heb je voor mij de amd site waar dit staat? ik krijg zelf alleen de amd online store help te zien : https://www.amd.com/en/support/kb/faq/amdonlinestorefaq. Ik zie ook in de start topic ook niks over sku per adres of ik lees eroverheen?
Order Information
1. Are there any limitations or restrictions, when purchase from AMD.com?
a. Based on demand, AMD may limit purchases (for example, to one per person/household), to ensure we reach the broadest number of customers. This could include cancellation of multiple orders, once placed.
maar met "person per household". zou elk persoon een item mogen bestellen.
Als je het leest als per persoon of per huishouden, dan ben je het haasje
[ Voor 34% gewijzigd door xoror op 26-07-2021 19:58 ]
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Dat interpreteer je denk ik verkeerd. Daar bedoelen ze 1 per persoon of huishouden.xoror schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:57:
maar met "person per household". zou elk persoon een item mogen bestellen.
Dat als je alleen bent 1 per persoon. Woon je samen/familie, 1 per huishouden.
Als een broer er dan ook een besteld op hetzelfde adres kan je dus pech hebben.
Net mijn order status even nagekeken van AMD (in je order confirmation staat order nr en passwd nu, vroeger was dit nog in een aparte email)
Daarop heb ik al een DHL tracking code maar nog geen email van AMD met de link naar DHL.
Als ik naar de DHL site zelf ga dan is de tracking nog niet gekend.
Er zijn dus volop status updates en verzendingen bezig. We gaan dus weer klaarstaan voor de DHL leverancier met open armen en nu donderdag weer voor de gezelligheid wat meeluisteren naar het magisch woord "drop" in discord (we zullen de andere woorden van vorige donderdag maar even weglaten...)
Daarop heb ik al een DHL tracking code maar nog geen email van AMD met de link naar DHL.
Als ik naar de DHL site zelf ga dan is de tracking nog niet gekend.
Er zijn dus volop status updates en verzendingen bezig. We gaan dus weer klaarstaan voor de DHL leverancier met open armen en nu donderdag weer voor de gezelligheid wat meeluisteren naar het magisch woord "drop" in discord (we zullen de andere woorden van vorige donderdag maar even weglaten...)
[ Voor 25% gewijzigd door d3x op 26-07-2021 20:10 ]
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Ze gebruiken adres als zijnde 1 mogelijke order locatie, of je nu andere naam gebruikt of niet. Er zijn nog wel wat andere dingen ook trouwens die ze nagaan afh van de kaart in je selectie....Lizard schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:01:
[...]
Dat interpreteer je denk ik verkeerd. Daar bedoelen ze 1 per persoon of huishouden.
Dat als je alleen bent 1 per persoon. Woon je samen/familie, 1 per huishouden.
Als een broer er dan ook een besteld op hetzelfde adres kan je dus pech hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door d3x op 26-07-2021 20:07 ]
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Voor zover ik weet heeft het wachtwoord altijd al in de confirmation mail gestaan. Of bedoel je nog voor 7 april?d3x schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:06:
Net mijn order status even nagekeken van AMD (in je order confirmation staat order nr en passwd nu, vroeger was dit nog in een aparte email)
klopt, ik ben mis, het is de verzendbevestiging die nog wat andere info geeft.rutgerdj schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:10:
[...]
Voor zover ik weet heeft het wachtwoord altijd al in de confirmation mail gestaan. Of bedoel je nog voor 7 april?
oops, Dus erg overheen gelezen dus haha. Maar vind het alsnog scheef dat het maar 1 per huis is. Daarom vind ik de zin: "to ensure we reach the broadest number of customers." niet echt kloppen. We willen allebei de rx 6800xt mb hebben, Dus dan ben ik geen "customer" omdat ik de mb wil hebben? Nah ik snap dus dat ik dus gewoon pech heb en dus 3 maanden moet wachten. ik laat het gaan en ga wel verder op mn vega 56.Lizard schreef op maandag 26 juli 2021 @ 19:49:
[...]
Het staat op de pagina waar je zelf naar toe linkt:
[...]
was de order van je broer op een pc van hetzelfde huis (eg zelfde uitgaande IP)?rominick schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:11:
[...]
oops, Dus erg overheen gelezen dus haha. Maar vind het alsnog scheef dat het maar 1 per huis is. Daarom vind ik de zin: "to ensure we reach the broadest number of customers." niet echt kloppen. We willen allebei de rx 6800xt mb hebben, Dus dan ben ik geen "customer" omdat ik de mb wil hebben? Nah ik snap dus dat ik dus gewoon pech heb en dus 3 maanden moet wachten. ik laat het gaan en ga wel verder op mn vega 56.
Zelfde huis, zelfde router, dus ik gok van wel ja. Maar ik let it be helaas. Valt niks tegen te doen dan wachten.d3x schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:14:
[...]
was de order van je broer op een pc van hetzelfde huis (eg zelfde uitgaande IP)?
Als jullie beide vanuit hetzelfde IP komen zonder extra vpn is je verhaal heel sterk... want ik heb al meermaals testen met 2 systemen en 2 personen gedaan in het verleden vanuit 1 uitgaand huis IP (zonder enige vpn en ieder gaan voor ander type kaart) en ik kwam steeds snel op een 403 terecht op beide systemen, bot manager vangt dit heel snel.rominick schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:17:
[...]
Zelfde huis, zelfde router, dus ik gok van wel ja. Maar ik let it be helaas. Valt niks tegen te doen dan wachten.
just saying.....
om dan nog maar te zwijgen over het feit van dubbel MB te kunnen bestellen

[ Voor 5% gewijzigd door d3x op 26-07-2021 20:24 ]
hmm raar, misschien dat ik vergeten ben erbij te vermelden dat hij de vorige drop een kaart heeft gekocht en ik in de drop van vrijdag. We gebruiken geen vpn. Vorige week probeerden we allebei een kaart te kopen en ik kreeg alleen die lange langzame (5x oplossen) captchas en hij had bij de eerste een kaart met een oranje order knop. Nu had hij al een kaart en probeerde ik het, wat lukte want kreeg geen captchas die ik moest oplossen en had bij de eerste een kaart en een oranje order knop. Maar ik kreeg vorige week geen 403 of wat dan ook en we zaten toen beiden met 3 tabbladen te proberen.d3x schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:22:
[...]
Als jullie beide vanuit hetzelfde IP komen zonder extra vpn is je verhaal heel sterk... want ik heb al meermaals testen met 2 systemen en 2 personen gedaan in het verleden vanuit 1 uitgaand huis IP (zonder enige vpn en ieder gaan voor ander type kaart) en ik kwam steeds snel op een 403 terecht op beide systemen, bot manager vangt dit heel snel.
just saying.....
om dan nog maar te zwijgen over het feit van dubbel MB te kunnen bestellen
Maar ik heb het erbij neergelegd dat ik 2 a 3 maanden moet wachten tot ik een kaart kan kopen. Misschien een mooi moment om gelijk een 5600x build te maken en mn huidige 2600x met pension te sturen.
Nog geen shipping confirmation mail, maar als ik op de site mijn order opzoek, krijg ik al wel een T&T terug. Gaat vast goed komen.
Edit: en op het moment dat ik dit plaats, valt die mail in mijn postvak.
[ Voor 24% gewijzigd door dakari op 26-07-2021 22:00 ]
An unexpected error has occurred
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
Doe wat iedereen hier doet: adres van een vriend(in)/oom/tante/opa/oma/werk/mij/Mark Rutte/de koning gebruiken. Wel even alles aanpassen in PayPal (dus aflever- en factuuradres, 2 aparte velden) en ook een ander e-mailadres nemen (bij Gmail kun je de + of . truc gebruiken). Ook e-mailadres kun je wijzigen in PayPal.rominick schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:30:
[...]
hmm raar, misschien dat ik vergeten ben erbij te vermelden dat hij de vorige drop een kaart heeft gekocht en ik in de drop van vrijdag. We gebruiken geen vpn. Vorige week probeerden we allebei een kaart te kopen en ik kreeg alleen die lange langzame (5x oplossen) captchas en hij had bij de eerste een kaart met een oranje order knop. Nu had hij al een kaart en probeerde ik het, wat lukte want kreeg geen captchas die ik moest oplossen en had bij de eerste een kaart en een oranje order knop. Maar ik kreeg vorige week geen 403 of wat dan ook en we zaten toen beiden met 3 tabbladen te proberen.
Maar ik heb het erbij neergelegd dat ik 2 a 3 maanden moet wachten tot ik een kaart kan kopen. Misschien een mooi moment om gelijk een 5600x build te maken en mn huidige 2600x met pension te sturen.
Verder lijkt de termijn wisselend te zijn en nu weer naar 1,5 maand gegaan te zijn. Maar goed, ik zou persoonlijk die wachttijd niet nemen en het op een andere manier (lees hierboven
Waar kan ik op voorhand die DHL(?) code vinden, is dit Numéro de commande ?dakari schreef op maandag 26 juli 2021 @ 21:59:
Nog geen shipping confirmation mail, maar als ik op de site mijn order opzoek, krijg ik al wel een T&T terug. Gaat vast goed komen.
In je confirmation mail staat een order code en wat verder een paswoord. Ook heb je daarin een link naar online info. Als je via de info site op de track order website gaat en dan beide codes gebruikt kan je de status zien van je order.MissUnikitty schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:27:
[...]
Waar kan ik op voorhand die DHL(?) code vinden, is dit Numéro de commande ?
[ Voor 3% gewijzigd door d3x op 26-07-2021 22:32 ]
Ha je bedoelde op de AMD site zelf neem ik aan.d3x schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:32:
[...]
In je confirmation mail staat een order code en wat verder een paswoord. Ook heb je daarin een link naar online info. Als je op de track order website dan beide gebruikt kan je de status zien van je order.
ik dacht dat ik zonder t&t via die order code ze kon vinden bij DHL.
Beetje jaloers maar, de mijne staat nog op in progress….
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Op die site kan je status zien. Zo was daar bij mij al een t&t te vinden ruim 2u voor ik de AMD email had van verzending...MissUnikitty schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:35:
[...]
Ha je bedoelde op de AMD site zelf neem ik aan.
ik dacht dat ik zonder t&t via die order code ze kon vinden bij DHL.
Ik heb helemaal geen mail ontvangen met tracking, dus gewoon met je bestelnr en password inloggen.d3x schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:13:
[...]
Op die site kan je status zien. Zo was daar bij mij al een t&t te vinden ruim 2u voor ik de AMD email had van verzending...
Had ik al vlug gecheckt maar helaas nu nog altijd >proccesing<.d3x schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:13:
[...]
Op die site kan je status zien. Zo was daar bij mij al een t&t te vinden ruim 2u voor ik de AMD email had van verzending...
toch bedankt voor de tip.
Ik vernam dat mensen nu nog annuleringen krijgen...laatste was 01:04 per email
[ Voor 20% gewijzigd door Ferio op 27-07-2021 01:11 ]
Want, wie, welke mensen? ..confusseled.Ferio schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 01:11:
Ik vernam dat mensen nu nog annuleringen krijgen...laatste was 01:04 per email
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
dubbel bestelling waarschijnlijk... de volhouder wint
ik heb bevestiging van levering voor vandaag 8-18h zoals standaard na dubbel verwerking in sorteercentrum en aankomst in mijn regio bericht
[ Voor 3% gewijzigd door d3x op 27-07-2021 06:25 ]
Her en der..
Normaal annuleren ze eerst alle orders die niet voldoen aan de eisen. Sinds deze drop gaat alles door elkaar. Zo had ik al een verzend bevestiging gisterenavond, terwijl een ander vannacht een annulering kreeg.
Zijn er mensen die hun kaart vandaag ontvangen hebben?
Mijn 6900XT is even over 12:00 binnengekomenDucatii schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:41:
Zijn er mensen die hun kaart vandaag ontvangen hebben?
Die AMD marketing
in grote letters op de 6800XT box: Welcome to the RED TEAM.
En dan ga je van een rode gpu naar een volledig zwarte
In ieder geval ik ben nu volledig voorzien op al mijn builds en kom in de groep voor de gezelligheid en de fun terecht...
:strip_exif()/f/image/sxdoRCokNfx51XOGzShmMHG9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MselPqaPIOQNvq7s7gUcJtMX.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik moet wel nog wat finetuning / undervolting doen en zien wat verbruik en temps zijn tussen de 2. Er is een groot verschil tussen de 6700XT en 6800, die laatste is een pak koeler op GPU temperatuur en vooral mem temperatuur en ook stiller .
In ieder geval ik ben nu volledig voorzien op al mijn builds en kom in de groep voor de gezelligheid en de fun terecht...
:strip_exif()/f/image/sxdoRCokNfx51XOGzShmMHG9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MselPqaPIOQNvq7s7gUcJtMX.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik moet wel nog wat finetuning / undervolting doen en zien wat verbruik en temps zijn tussen de 2. Er is een groot verschil tussen de 6700XT en 6800, die laatste is een pak koeler op GPU temperatuur en vooral mem temperatuur en ook stiller .
[ Voor 10% gewijzigd door d3x op 27-07-2021 16:00 ]
Hier ookd3x schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:57:
Die AMD marketingin grote letters op de 6800XT box: Welcome to the RED TEAM.
:strip_exif()/f/image/4O5KfpUVmWcksCIN71WPPZ2f.jpg?f=fotoalbum_large)
Die is toch wel echt Nice 
Hopelijk kan ik donderdag er ook eentje bestellen ter vervanging van de 6800.
Hopelijk kan ik donderdag er ook eentje bestellen ter vervanging van de 6800.
Ook van een 6800 naar 6800XT
De mijne was enkel omdat ik een weddenschap verloren had
Was het maar zo'n feest. Ik zou me aanbevolen houden, haha.PheraX schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:37:
Dus er gaan zo een aantal 6800s op v&a voor de aanschafprijs
Ik zie er nogthans dikwijls op v&a aan de aanschafprijs en wat voor de moeitePheraX schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:37:
Dus er gaan zo een aantal 6800s op v&a voor de aanschafprijs

De mijne niet, die schuif ik door. Misschien na donderdag 16h05 als er weer iets in het vangnet zit
Nog die wachten op hun t&t ? (België) mijn 8600XT 6800XT MB staat nog altijd op "Order in Process"

[ Voor 6% gewijzigd door MissUnikitty op 27-07-2021 20:26 ]
Hier ook hetzelfde verhaalMissUnikitty schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:51:
Nog die wachten op hun t&t ? (België) mijn 8600XT MB staat nog altijd op "Order in Process"
Edit: NL
[ Voor 5% gewijzigd door Sel op 27-07-2021 14:57 ]
Hopelijk ten laaste vanavond toch goed nieuws, dat ze ons niet vergeten zijn

Hier ook (NL)
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
hmm ik dacht dat het aan de afstand/land lag.
Idem, ook BelgiëMissUnikitty schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:51:
Nog die wachten op hun t&t ? (België) mijn 8600XT MB staat nog altijd op "Order in Process"
Belg hier, 6800 geleverd.MissUnikitty schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:51:
Dan heb ik pech ben ik bang... 6800 staat tot op heden nog op order in processdakari schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:33:
Mijn vriend van DHL heeft zojuist de 6800 in mijn handen gedrukt.
@BananenKoningin
@MissUnikitty
Wacht nou rustig nog even tot de avond voorbij is, volgens mij zijn de verzendbevestigingen altijd in de avond. De drop is een dag later geweest, een dag later verzenden kan prima. Is sowieso al eerder geweest dat sommige kaarten pas op dinsdag of zelfs woensdag zijn verzonden. Komt vast gewoon goed!
@MissUnikitty
Wacht nou rustig nog even tot de avond voorbij is, volgens mij zijn de verzendbevestigingen altijd in de avond. De drop is een dag later geweest, een dag later verzenden kan prima. Is sowieso al eerder geweest dat sommige kaarten pas op dinsdag of zelfs woensdag zijn verzonden. Komt vast gewoon goed!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NizShmg6uLpzR7DMSLAjrBwc.jpg?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Speedway4 op 27-07-2021 16:53 ]
Denk eerder een temporal distortion ofzo als jij al een 8600xt hebt kunnen bestellen.MissUnikitty schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:02:
[...]
hmm ik dacht dat het aan de afstand/land lag.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Exar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:48:
[...]
Denk eerder een temporal distortion ofzo als jij al een 8600xt hebt kunnen bestellen.
3440x1440 tikte ik net onder de 60 aan (50) op enkele spellen. De XT zit er netjes boven en het was altijd al de kaart die ik wou. 6800xt is overigens nog wat stiller..d3x schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:32:
[...]
Ook van een 6800 naar 6800XTwat was je aankoop reden?
De mijne was enkel omdat ik een weddenschap verloren had. Op zich is de 6800 een heel performante kaart, stille kaart die alles gemakkelijk 1440p - 144hz Ultra settings aankan (zelfs met een undervolt) dus je moet al hogere fps-hz willen op 1440p of 4K om een 6800XT te overwegen zou ik zeggen.
Daarnaast heb ik 0% coilwhine.. hoor niets met mijn oor ernaast
[ Voor 8% gewijzigd door Ferio op 27-07-2021 19:22 ]
19:38u hier ook 😄😄😄Cereb schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:39:
19:37 : tracking mail binnengekomen
Iemand een idee wanneer en waar er een nieuwe drop komt? Is dit op de officiële pagina van amd?
Bedankt!
Bedankt!
Lees de startpost eens?samcouvreur schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:42:
Iemand een idee wanneer en waar er een nieuwe drop komt? Is dit op de officiële pagina van amd?
Bedankt!
Vooral onder de tekst "Wanneer komt er een drop?"
Uit de tabel eronder lijkt het erop dat het meestal op een donderdag gebeurt.
oops, my bad. cijfers zijn m'n ding nietExar schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:48:
[...]
Denk eerder een temporal distortion ofzo als jij al een 8600xt hebt kunnen bestellen.

Bij deze heb ik ook een t&t! mail sinds 19:36
bedankt, ja als mensen al beginnen te posten dat ze hem ontvangen hebben kan m'n al eens zenuwachtig wordenSpeedway4 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:52:
@BananenKoningin
@MissUnikitty
[Afbeelding]

Maar je hebt uiteraard gelijk, drop was vrijdag pas. Geduld is een schone deugd.
Zo frustrerend dat de dag dat iedereen zijn drop krijgt 90% hier op V&A beland...
Van mij kan je al gerust zijnD.Ramakers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:29:
Zo frustrerend dat de dag dat iedereen zijn drop krijgt 90% hier op V&A beland...

Same!! Alles op max settings!MissUnikitty schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:31:
[...]
Van mij kan je al gerust zijn, ik ga lekker gamen! (ben benieuwd als ik HL: Alyx nog eens overdoe
)
Ook het eerste wat ik ga doen met mijn G2 als ik ooit een nieuwe kaart te pakken krijg.
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Heb zelf ook 3440x1440, dus dit is een waardevolle ervaring voor mij ;pFerio schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:21:
[...]
3440x1440 tikte ik net onder de 60 aan (50) op enkele spellen. De XT zit er netjes boven en het was altijd al de kaart die ik wou. 6800xt is overigens nog wat stiller..
Daarnaast heb ik 0% coilwhine.. hoor niets met mijn oor ernaast
Ik had eigenlijk een 6800 op het oog (de 6800XT is nog net iets ongrijpbaarder gebleken, en ik vind hem met de kleinere koeler+rode accenten ook wat mooier in mn kast). <60 fps is niet helemaal waar ik naar op zoek ben met een 144Hz paneel, maar was dat met alles op ultra of ook gewoon een paar dingen op High? En welke spellen als ik dat vragen mag?
Ga morgen weer een kansje wagen!
[ Voor 7% gewijzigd door Excalibaard op 28-07-2021 09:12 ]
Nu word je toch gek
Ontvanger is gesloten vanwege vakantie
Ik zit gewoon te wachten op m'n pakket THUIS ... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik zit gewoon te wachten op m'n pakket THUIS ... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
MB Binnen
Pwaah, dat is zuur zeg!Cereb schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:34:
Nu word je toch gek
En is zeker ook niet bij een DHL punt af te halen?

Ik zit nog vol spanning uit het raam te kijken...
welp, das frustrerend.Cereb schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:34:
Nu word je toch gek
Ik hou m'n deur extra in de gaten.
Congrats
Zolang hij maar niet binnen reed!
mooie vetplantjes collectie trouwens
Had ik laatst ook maar dan met PostNL, ik had een pakketje juist gekozen om het te bezorgen op een PostNL punt, gewoon een supermarkt die ook op zondag open is en precies om 00:00u geeft de app aan dat de ontvanger gesloten is. Hopelijk komt die morgen dan voor je.Cereb schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:34:
Nu word je toch gek
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Contact opnemen met AMD of Ingram Micro, anders gaat die retour naar Tilburg en ben je kaart kwijt en krijg je geld terug (minus verzendkosten zelfs).Cereb schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:34:
Nu word je toch gek
Netm'n 6800XT MB ontvangen!
Ze hadden wel die overdoos wat kunnen vullen met luchtkussens. hopelijk is het niet teveel door elkaar geschud
Ze hadden wel die overdoos wat kunnen vullen met luchtkussens. hopelijk is het niet teveel door elkaar geschud
Mijn avontuur tot zo ver: Paar weken geleden een 6800XT MB kunnen scoren, alleen DHL kon mijn huis niet vinden (eigen woorden van DHL) en dus weer retour en refund. Klacht ingediend (niet mijn schuld en gelukkig ook mijn verzendkosten teruggekregen). Nu Paypal adres aangepast naar het adres van mijn ouders. Afgelopen vrijdag tikte ik op de 6900XT (beetje per ongeluk) en daarna zei iemand (held) drop!. En dus maar de 6900XT besteld. Gelijk de daarna de 6800XT MB proberen te scoren maar die was al weg. Toen nog maar de 6700XT geprobeerd (want ja... Kansen een beetje spreiden met DHL enzo...) en deze ook kunnen bestellen.
Gisteren de 6700XT binnen en vandaag de 6900XT. Ik probeer morgen toch nog een keer de 6800XT MB, en dan komt de 6900XT op V&A. De 6700XT gaat naar een vriend.
Wisselende avonturen dus. Drop-roepende helden, Postman en Vuurvliegje zijn toppers
Gisteren de 6700XT binnen en vandaag de 6900XT. Ik probeer morgen toch nog een keer de 6800XT MB, en dan komt de 6900XT op V&A. De 6700XT gaat naar een vriend.
Wisselende avonturen dus. Drop-roepende helden, Postman en Vuurvliegje zijn toppers
Ik wacht nog steeds op de T&T van de 6800 die ik besteld heb.. Woon zelf in Zweden, maar ik neem toch aan dat dat geen invloed heeft op de bestelling.. (heb wel gewoon via de Zweedse pagina van de webshop besteld) Fingers crossed!
Ik neem even aan dat de distributeur in Zweden anders is. In NL komen de kaarten volgens mij van Ingram, en daarvan is de doorlooptijd enigsinds bekend. Zou zo geen idee hebben hoe het in Zweden werkt.Bergmannetje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:37:
Ik wacht nog steeds op de T&T van de 6800 die ik besteld heb.. Woon zelf in Zweden, maar ik neem toch aan dat dat geen invloed heeft op de bestelling.. (heb wel gewoon via de Zweedse pagina van de webshop besteld) Fingers crossed!
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Voor AMD heb jij de MB al besteld, grote kans dus dat ze die gaan annuleren als je die nu weer besteld op hetzelfde adres/PayPal. Helaas is dat hoe het werkt met foute bezorgingen, je bent niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste.DeX schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:38:
Mijn avontuur tot zo ver: Paar weken geleden een 6800XT MB kunnen scoren, alleen DHL kon mijn huis niet vinden (eigen woorden van DHL) en dus weer retour en refund. Klacht ingediend (niet mijn schuld en gelukkig ook mijn verzendkosten teruggekregen). Nu Paypal adres aangepast naar het adres van mijn ouders. Afgelopen vrijdag tikte ik op de 6900XT (beetje per ongeluk) en daarna zei iemand (held) drop!. En dus maar de 6900XT besteld. Gelijk de daarna de 6800XT MB proberen te scoren maar die was al weg. Toen nog maar de 6700XT geprobeerd (want ja... Kansen een beetje spreiden met DHL enzo...) en deze ook kunnen bestellen.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Wat is de status van je order nu? Heb je wel Order Confirmation gehad?Bergmannetje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 14:37:
Via de info uit dit topic inkopen en vervolgens via V&A met goede winst doorverkopen. Dat lijkt mij inderdaad frustrerend, vooral als je al maanden bezig bent.D.Ramakers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:29:
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Tsja, de wereld draait niet om gunsten, ethiek of fatsoen. Er was iets anders waar de wereld om draaide maar dat is me even ontschoten.Kiswum schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:04:
[...]
Via de info uit dit topic inkopen en vervolgens via V&A met goede winst doorverkopen. Dat lijkt mij inderdaad frustrerend, vooral als je al maanden bezig bent.
1 klein voordeel, als ik nu naar na GPU prijzen kijk dan zijn de prijzen wel gestaag aan het dalen.Kiswum schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:04:
[...]
Via de info uit dit topic inkopen en vervolgens via V&A met goede winst doorverkopen. Dat lijkt mij inderdaad frustrerend, vooral als je al maanden bezig bent.
Mijn advies is voorlopig om geduld te hebben en je aankoop [mits mogelijk] uit te stellen.
control alt oeps deleted
De wereld niet, maar Tweakers staat daarvan normaal wel van in het teken. Geven was voorheen belangrijker dan nemen. Dat maakt Tweakers zo uniek in vergelijk met veel andere fora.kid1988 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:59:
[...]
Tsja, de wereld draait niet om gunsten, ethiek of fatsoen. Er was iets anders waar de wereld om draaide maar dat is me even ontschoten.
Ik doel hiermee echt niet alleen maar op videokaarten, maar bijvoorbeeld ook de instelling van de website.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dat is ook wel de reden dat ik de 6900XT heb besteld. Ik heb in ieder geval iets voor in de nieuwe PC. Ik ga het proberen op een ander adres.Postman schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:26:
[...]
Voor AMD heb jij de MB al besteld, grote kans dus dat ze die gaan annuleren als je die nu weer besteld op hetzelfde adres/PayPal. Helaas is dat hoe het werkt met foute bezorgingen, je bent niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste.
RDR2, AC:Valhalla, Days gone e.d.. het zijn wel de zwaardere gamesExcalibaard schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:55:
[...]
Heb zelf ook 3440x1440, dus dit is een waardevolle ervaring voor mij ;p
Ik had eigenlijk een 6800 op het oog (de 6800XT is nog net iets ongrijpbaarder gebleken, en ik vind hem met de kleinere koeler+rode accenten ook wat mooier in mn kast). <60 fps is niet helemaal waar ik naar op zoek ben met een 144Hz paneel, maar was dat met alles op ultra of ook gewoon een paar dingen op High? En welke spellen als ik dat vragen mag?
Ga morgen weer een kansje wagen!
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Jammer genoeg is die Tweakers al jaren geleden naar de eeuwige jachtvelden gegaan.Kiswum schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:11:
[...]
De wereld niet, maar Tweakers staat daarvan normaal wel van in het teken. Geven was voorheen belangrijker dan nemen. Dat maakt Tweakers zo uniek in vergelijk met veel andere fora.
Ik doel hiermee echt niet alleen maar op videokaarten, maar bijvoorbeeld ook de instelling van de website.
Gelukkig is het grote merendeel nog wel echt van de oude Tweakers instelling, maar de kleine groep die het verpest wordt, zoals overal, steeds meer bepalend
Vrouwlief zal een Paypal account aanmaken. CC hebben we niet, gewoon voldoende PP saldo aanhouden.Postman schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:31:
[...]
Verander ook je CC/PP want die controleren ze ook tegenwoordig.
Moest hier wel om lachen.. snelste AMD kaart die er is en dat "in ieder geval iets" noemen alsof t een of ander budget kaartje isDeX schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:37:
[...]
Dat is ook wel de reden dat ik de 6900XT heb besteld. Ik heb in ieder geval iets voor in de nieuwe PC. Ik ga het proberen op een ander adres.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Zo rond tussen maart en mei zag je dat veel vaker. Mensen die een 6900XT referentie kochten bij AMD.com want "ik wou eigenlijk de AIB 3070/3060(Ti)/6800(XT)/6700XT kopen bij een webwinkel, maar die zijn allemaal duurder en niet te krijgen"JohnnyV76 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:23:
[...]
Moest hier wel om lachen.. snelste AMD kaart die er is en dat "in ieder geval iets" noemen alsof t een of ander budget kaartje is
Dat had ik zelf eigenlijk ook wel een beetje al had ik mijn vrouw wel overtuigd dat ik een 6900 XT moest kopenPostman schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:43:
[...]
Zo rond tussen maart en mei zag je dat veel vaker. Mensen die een 6900XT referentie kochten bij AMD.com want "ik wou eigenlijk de AIB 3070/3060(Ti)/6800(XT)/6700XT kopen bij een webwinkel, maar die zijn allemaal duurder en niet te krijgen"
Pas geleden mijn 6900 XT verkocht (minder dan MSRP) omdat ik een 2e 6800 XT MB heb kunnen kopen. Voelde wel een beetje dubbel. Doorgaans downgrade ik niet maar na een beetje logisch nadenken is het gewoon efficiënter om nu voor de 6800 XT te gaan dan de 6900 XT te houden. Klein beetje minder performance maar ruim 300 euro in de knip. Mijn theorie is ook dat als de 7000 serie er over, zeg 2 jaar, aan komt dan zal een 6900 XT 2e hands wellicht nog maar iets van €500 waard zijn terwijl een 6800 XT dan zo rond de €400 zal zitten of iets dergelijks. Afschrijving op de 6900 XT is dus veel hoger dus op deze manier is het goedkoper om dan over te stappen naar de 7000 serie. Ik vraag me af of we dan net als nu elke donderdag aan t proberen zijn om die 7800 XT Platinum Edition te kopen
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hopelijk! Fingers crossed!!
Succes allemaal.
Vanochtend de T&T binnengekregen! De Confirmation had ik zaterdag al binnen, dus was erg verrast dat het zo lang duurde.Postman schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:26:
[...]
Wat is de status van je order nu? Heb je wel Order Confirmation gehad?
Nope, is ook via Ingram! Volgens mij is de distributie in Scandinavische landen veel te klein voor een eigen hub.kid1988 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Ik neem even aan dat de distributeur in Zweden anders is. In NL komen de kaarten volgens mij van Ingram, en daarvan is de doorlooptijd enigsinds bekend. Zou zo geen idee hebben hoe het in Zweden werkt.
In ieder geval.. Mijn kaartje is onderweg nu dus ik zit goed!
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Heb je via de NL website besteld?Bergmannetje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:09:
[...]
Vanochtend de T&T binnengekregen! De Confirmation had ik zaterdag al binnen, dus was erg verrast dat het zo lang duurde.
[...]
Nope, is ook via Ingram! Volgens mij is de distributie in Scandinavische landen veel te klein voor een eigen hub.
In ieder geval.. Mijn kaartje is onderweg nu dus ik zit goed!Bedankt voor het script @Postman, en succes iedereen die nog een poging gaat wagen!
En neem aan dat je adres in Zweden is. Wel apart dat ze die verzenden, want pas nog iemand in Spanje die gewoon geannuleerd werd.
Nee via de Zweedse website. Het verschil is werkelijk alleen de direct-buy/se ipv /nl, en ik werd er direct heen gelinkt toen ik de link in de eerste post hier volgde. Het was voor mij ook maar even afwachten of het werkte. Mijn Paypal staat op mijn Zweedse adres, en heb met een gelinkte cc betaald (geen PP saldo).Postman schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:46:
[...]
Heb je via de NL website besteld?
En neem aan dat je adres in Zweden is. Wel apart dat ze die verzenden, want pas nog iemand in Spanje die gewoon geannuleerd werd.
Alle AMD.com webshop bestellingen worden toch afgehandeld door Ingram Micro in NL? Daarom ook dat de shipping cost per land anders is. Wij BE/NL betalen minder aan shipping daardoor.Postman schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:46:
[...]
Heb je via de NL website besteld?
Verwijderd
weet iemand hoe je aan dat script van vuurvliegje geraakt met de prepay? ik vind nergens een link?
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |