Vuurvli3gje in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:24:
weet iemand hoe je aan dat script van vuurvliegje geraakt met de prepay? ik vind nergens een link?
AMD heeft sinds vandaag weer de site aangepast en heb ze nu https://queue-it.com/ geïmplementeerd
voor het eerlijk (volgens de beschrijving van de site) afhandelen van requests. Welke effecten dit heeft op de functionaliteit van het script weet ik nog niet en moet ik gaan onderzoeken. Misschien valt het mee. Misschien is er een simpele oplossing.
Zo kan je in eerste instantie geen captcha oplossen en krijg je redirects naar amd.queue-it.com.
Als je dan e pagina opnieuw laad zonder script en op de traditionele manier een captcha oplost. Daarna weer het script gebruik, lijkt het weer wel te werken. Als dit voor elke pagina zo gaat dan kan dit nog wel eens problemen gaan geven.
voor het eerlijk (volgens de beschrijving van de site) afhandelen van requests. Welke effecten dit heeft op de functionaliteit van het script weet ik nog niet en moet ik gaan onderzoeken. Misschien valt het mee. Misschien is er een simpele oplossing.
Zo kan je in eerste instantie geen captcha oplossen en krijg je redirects naar amd.queue-it.com.
Als je dan e pagina opnieuw laad zonder script en op de traditionele manier een captcha oplost. Daarna weer het script gebruik, lijkt het weer wel te werken. Als dit voor elke pagina zo gaat dan kan dit nog wel eens problemen gaan geven.
[ Voor 32% gewijzigd door Vuurvli3gje op 29-07-2021 13:03 ]
Verwijderd
ok laat maar weten als amd-companion nog werkt of nietVuurvli3gje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:59:
AMD heeft sinds vandaag weer de site aangepast en heb ze nu https://queue-it.com/ geïmplementeerd
Net getest op een processor, maar hij pakt de captcha niet meer. Ligt dit aan mij of aan de update?Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:03:
[...]
ok laat maar weten als amd-companion nog werkt of niet
op 5800x werkt het wel bij mijFloris237 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:20:
[...]
Net getest op een processor, maar hij pakt de captcha niet meer. Ligt dit aan mij of aan de update?
Yes hier ook weer. Even mn cookies moeten verwijderen.
VV Lijkt helaas niet te werken; no products available.
dat komt omdat ze bezig zijn... als je zo weer probeerd werkt het wel,Lord_Dain schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:36:
VV Lijkt helaas niet te werken; no products available.
captcha lijkt random (de ene keer werkt het hier wel de andere keer niet)
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Wat ik lees op de website:Vuurvli3gje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:59:
Queue-it gives you control over online traffic peaks that threaten to crash your site. Placing visitors in a first-in, first-out waiting room keeps your website performing its best when it matters most.
Toch wel benieuwd hoe dat dan gaat. Moet je nu al naar de website gaan en open houden of zal het FIFO systeem pas werken op het moment dat ze de boel open gooien en je daadwerkelijk iets in je mandje kunt stoppen? Het lijkt me het laatste.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Vraag het me ook af, als het net zo geweldig werkt als de 'warteraum' van NBB dan wordt het lachen (als een boer met kiespijn).JohnnyV76 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:38:
[...]
Wat ik lees op de website:
Queue-it gives you control over online traffic peaks that threaten to crash your site. Placing visitors in a first-in, first-out waiting room keeps your website performing its best when it matters most.
Toch wel benieuwd hoe dat dan gaat. Moet je nu al naar de website gaan en open houden of zal het FIFO systeem pas werken op het moment dat ze de boel open gooien en je daadwerkelijk iets in je mandje kunt stoppen? Het lijkt me het laatste.
Ik ken Queue-it om kaartjes voor voetbalwedstrijden te kopen.
Queue It wijst iedereen op een x moment een plek in de wachtij toe, ververst elke 30 seconden de wachtrij en geeft je dan toegang.
bijv. 18.00.00 kunnen er voetbalkaarten worden besteld
17.45.00 gaat de eerste wachtrij open.
als je om 17.45.00 in de 1ste wachtrij zit zie je dat tussen 17.45.00 en 17.45.30 en elke 30sec erna wordt de tijd in het scherm ververst
bijv:
17.45.10
17.45.40
17.46.10
etc
zodra het 18.00.00 is geweest kom je in dit geval om 18.00.10 in de "echte" wachtrij met een positienummer.
op basis van dit positienummer krijg je toegang tot de website om een voetbalkaartje te bestellen.
Enige "workaround" hierin is meerdere schermen openen, je krijgt per browser 1 wachtrijnummer dus:
1x chrome
1x chrome incognito
1x firefox
1x firefox incognito
1x edge
1x edge inprivte
= 6 plekken in de wachtrij
Queue It wijst iedereen op een x moment een plek in de wachtij toe, ververst elke 30 seconden de wachtrij en geeft je dan toegang.
bijv. 18.00.00 kunnen er voetbalkaarten worden besteld
17.45.00 gaat de eerste wachtrij open.
als je om 17.45.00 in de 1ste wachtrij zit zie je dat tussen 17.45.00 en 17.45.30 en elke 30sec erna wordt de tijd in het scherm ververst
bijv:
17.45.10
17.45.40
17.46.10
etc
zodra het 18.00.00 is geweest kom je in dit geval om 18.00.10 in de "echte" wachtrij met een positienummer.
op basis van dit positienummer krijg je toegang tot de website om een voetbalkaartje te bestellen.
Enige "workaround" hierin is meerdere schermen openen, je krijgt per browser 1 wachtrijnummer dus:
1x chrome
1x chrome incognito
1x firefox
1x firefox incognito
1x edge
1x edge inprivte
= 6 plekken in de wachtrij
Bij concerten heb je vaak dat de kaarten om 10:00 uur in de verkoop gaan en dat de queue dan om 9:00 uur open gaat. Enige wat je dan moet doen is dus op tijd in de queue stappen en niet gaan refreshen (doe je dat wel, kun je uit de queue gegooid worden). Als je dan aan de beurt ben, kom je bij de webshop uit en kun je daarna dus pas iets kopen/selecteren.
Nu weet ik niet of dat dit systeem is, maar denk dat het van belang wordt om te kijken wanneer je kan aansluiten in de rij. Zal dit een vaste periode (kwartier/half uur/uur) voor de drop zijn? Zal dit zijn tijdens de CAT verandering? Of een vaste periode voor de CAT verandering? Of gewoon een willekeurig moment op de dag zijn?
Voordeel van het systeem is dat je dus eigenlijk geen javascript meer nodig om een kaart te bemachtigen. Het zal nu op volgorde zijn, je krijgt een beperkte tijd om je order af te ronden en daarna is de volgende aan de beurt.
EDIT: Wat @makooy dus zegt.
Nu weet ik niet of dat dit systeem is, maar denk dat het van belang wordt om te kijken wanneer je kan aansluiten in de rij. Zal dit een vaste periode (kwartier/half uur/uur) voor de drop zijn? Zal dit zijn tijdens de CAT verandering? Of een vaste periode voor de CAT verandering? Of gewoon een willekeurig moment op de dag zijn?
Voordeel van het systeem is dat je dus eigenlijk geen javascript meer nodig om een kaart te bemachtigen. Het zal nu op volgorde zijn, je krijgt een beperkte tijd om je order af te ronden en daarna is de volgende aan de beurt.
EDIT: Wat @makooy dus zegt.
Maar per wanneer beland je in de wachtrij? bij add to cart? of eerder?
Het lijkt erop dat je een queue token krijgt op het moment dat je de overzichtpagina laadt.BigTasty schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:56:
Maar per wanneer beland je in de wachtrij? bij add to cart? of eerder?
Nu al?jaspermeul schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:01:
[...]
Het lijkt erop dat je een queue token krijgt op het moment dat je de overzichtpagina laadt.
Dan houdt ik mijn pagina nog even open. Hopelijk niet per ongeluk een Alt-F4tje vandaag in de browser.jaspermeul schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:01:
[...]
Het lijkt erop dat je een queue token krijgt op het moment dat je de overzichtpagina laadt.
Ja, maar na naar het lijkt kan je er na 3 minuten niks meer mee.
Weet iemand of het niet gebruikt wordt om een sessie op te zetten dan je binnne bepaalde tijd je acties afgerond moet hebben?
Bron?jaspermeul schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:01:
[...]
Eigen onderzoek met dev console open. Maar zeker geen expert dus als iemand goed weet hoe dit in elkaar steekt dan ben je welkom dat te onderzoeken.
Verandering! Verandering!
Als je nu naar https://www.amd.com/en/direct-buy/nl gaat, krijg je:
Products Available For Purchase
Open shopping cart
No products available.
Ze zijn met iets bezig denk ik.
EDIT: Producten zijn weer terug...
Als je nu naar https://www.amd.com/en/direct-buy/nl gaat, krijg je:
Products Available For Purchase
Open shopping cart
No products available.
Ze zijn met iets bezig denk ik.
EDIT: Producten zijn weer terug...
[ Voor 8% gewijzigd door Robkazoe op 29-07-2021 14:09 ]
Op de AMD buy website krijg je nu nog geen token, en hoe kan dat trouwens gaan want er zijn verschillende types.jaspermeul schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:04:
[...]
Ja, maar na naar het lijkt kan je er na 3 minuten niks meer mee.
Weet iemand of het niet gebruikt wordt om een sessie op te zetten dan je binnne bepaalde tijd je acties afgerond moet hebben?
ik denk eerder dat dit zal werken na de add to card button.
als je nu een 5800 in je card smijt krijg je 2 kosten .. de cpu en dit:
la contribution DEEE 0.38eur
gaan ze ons een extra kost aanrekenen om hun website aanpassingen te funden? dan gaan de scalpers hun prijs moeten verhogen....
aanpassingen net voor een drop... zitten we mogelijks weer in de problemen kwa website en drop uur...
[ Voor 24% gewijzigd door d3x op 29-07-2021 14:18 ]
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Pfff ik schat de slagingskans laag in...
Suh dude
Precies om deze reden vind ik 't vreemd dat ze Queue-it geïmplementeerd hebben. Volgens mij is het idee daarbij een queue per product, waarbij ieder product in z'n eigen flow zit. Maar we gaan 't zien straks.d3x schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:09:
[...]
... en hoe kan dat trouwens gaan want er zijn verschillende types.
...
la contribution DEEE 0.38eur
Beetje moed houden, ik ga 't straks ook pas voor de 8e week op rij proberen.pannekoek141 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:14:
Succes allemaal straks!
Pas nu ook op met het bezoeken van het productoverzichtspagina, ik kreeg een loop aan refrehes, zoals voorheen ook wel gebeurde op een productpagina.
Zonder de scripters met een betaald volautomatisch bot-systeem denk ik juist dat de slagingskans veel groter is.pannekoek141 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:14:
Je kan pas een script maken als je de hele flow weet, als de flow dit maal anders is, heb je als 'gewone' gebruiker nu een voordeel.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zou het dan nu zo zijn dat wanneer je iets in je mandje krijgt je de tijd krijgt om het af te rekenen?
Ik kom nu ineens in een refresh loop als ik naar de /nl direct buy pagina ga die me naar de /se direct buy pagina leidt
Dat wordt al dikwijls gemeld... maar misschien moet je dat eens tonen in een screenshot wat je juist zietDegrader schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:18:
Pas nu ook op met het bezoeken van het productoverzichtspagina, ik kreeg een loop aan refrehes, zoals voorheen ook wel gebeurde op een productpagina.
want dit is enkel een probleem vanuit NL blijkbaar EN hoeveel gebruiken er niet een VPN waardoor dit nog meer redirect problemen kan geven.
[ Voor 16% gewijzigd door d3x op 29-07-2021 14:21 ]
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Nee dit is nieuw, eerst was het alleen op productpagina, nu ook op overzicht (soms)d3x schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:20:
[...]
Dat wordt al dikwijls gemeld... maar misschien moet je dat eens tonen in een screenshot wat je juist ziet
want dit is enkel een probleem vanuit NL blijkbaar EN hoeveel gebruiken er niet een VPN waardoor dit nog meer redirect problemen kan geven.
Wel weer typisch AMD dat ze nog vlak voor de drop aan het rommelen zijn met de site.
Of eigenlijk is het natuurlijk Digital River wat er achter zit.
Of eigenlijk is het natuurlijk Digital River wat er achter zit.
Ik wordt telkens van /nl naar /se gestuurd. Ik ga wel volgende week naar Zweden op vakantie, denk dat AMD verkeerd in mn agenda heeft gekeken
Net als met de eerste indicatie van Captcha, tijdens die drop werd captcha ook uitgezet. Misschien is die wachtrij tijdens de drop ook uit deze week.
Als vandaag alle NL gebruikers redirect issues krijgen en daardoor 503-403 dan ga ik een rustige order tegemoetrutgerdj schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:26:
Ik wordt telkens van /nl naar /se gestuurd. Ik ga wel volgende week naar Zweden op vakantie, denk dat AMD verkeerd in mn agenda heeft gekeken

en hop, de oude AMD pagina is er terug
[ Voor 4% gewijzigd door d3x op 29-07-2021 14:32 ]
Een grote re-direct disco in dat schermrutgerdj schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:26:
Ik wordt telkens van /nl naar /se gestuurd.
Duidelijk de schuld van Bergmannetje dat we nu allemaal massaal op de zweedse site komen 
Redirect lijkt nu gefixt te zijn btw
Redirect lijkt nu gefixt te zijn btw
[ Voor 19% gewijzigd door Excalibaard op 29-07-2021 14:42 ]
Verdorie.. en ik me maar stil houden.. Anyway, ik zie die pallets met kaarten wel verschijnen na de drop!Excalibaard schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:40:
Duidelijk de schuld van Bergmannetje dat we nu allemaal massaal op de zweedse site komen
Even voor mijn geruststelling, kan die redirect-chaos van zojuist tot een ban hebben geleid, of sterft mijn eerste poging om AMD wat geld toe te schuiven in schoonheid?
Eigen glazen ingegooid waarschijnlijk.

Geen zorgen, die ban duurt maar 10 min. Verwijder je cookies en wacht geduldigCorvinus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 14:45:
Even voor mijn geruststelling, kan die redirect-chaos van zojuist tot een ban hebben geleid, of sterft mijn eerste poging om AMD wat geld toe te schuiven in schoonheid?![]()
Suh dude
"The page you are trying to access is currently unavailable"
Vaak duurt zo’n ban geen uren. Indien je het voor 1600 nog wel hebt adviseer ik je om een VPN te activeren of even je telefoon in hotspot te zetten. Dat laatste heb ik ook al eens moeten doen.Socket 1337 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:13:
"The page you are trying to access is currently unavailable"
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Heb fiets pech en daarom geen afspraken meer. Verwachten we een drop rond 16:00 uur vandaag?
JA, net eerste CAT changes binnen!Autovisie schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:36:
Heb fiets pech en daarom geen afspraken meer. Verwachten we een drop rond 16:00 uur vandaag?
CAT16 incoming (ah shit.. here we go again....)
Iedereen succes vandaag. Geef niet op, eens gaat het lukken.
Ik ben inmiddels voorzien, na maanden aanmodderen.
Ik ben inmiddels voorzien, na maanden aanmodderen.
An unexpected error has occurred
CAT codes gewijzigd:
16 - 6700 XT
16 - 6800
15 - 6800 XT
16 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
De normale 6800 XT ontbreekt alweer.
Verwachte drop zal wel weer tussen 16:00 - 16:10 zijn.
Succes allen, viel spass
Edit: 6900 XT nu ook in stock.
16 - 6700 XT
16 - 6800
15 - 6800 XT
16 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
De normale 6800 XT ontbreekt alweer.
Verwachte drop zal wel weer tussen 16:00 - 16:10 zijn.
Succes allen, viel spass
Edit: 6900 XT nu ook in stock.
[ Voor 89% gewijzigd door stin00 op 29-07-2021 15:45 ]
Nog ongeveer een half uur te gaan (16:04 wellicht)stin00 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:40:
CAT codes gewijzigd:
16 - 6700 XT
16 - 6800
15 - 6800 XT
16 - 6800 XT MB
15 - 6900 XT
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
CAT-update: 6900 XT zit er nu ook weer bij.Kiswum schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:41:
[...]
Nog ongeveer een half uur te gaan (16:04 wellicht)
Sterkte allemaal vanmiddag, mogen de GPU goden jullie gunstig gezind zijn

Scripts nog zinvol met die queue pagina die er is?
Pagina is echt helemaal veranderd. Heb nu een aftelklok tot 16 uur.
De huidige scripts nietjantje 2 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:48:
Scripts nog zinvol met die queue pagina die er is?
Maar zou dat uitmaken? Volgens mij staat er random assigned place in line.Beavbusi schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:49:
Zit ook in de queue. redelijk vooraan denk ik
Ik denk dat scripts nu niet veel meer gaan doen. Gewoon een gevalletje van, deze mensen mogen een kaart kopen en toedels, okay volgende. En als dan alle meest gewilde weg zijn dan krijg je die misschien beter zichtbaar als zijnde out of stock. Misschien kunnen de scripts nog wel helpen met sneller door de orderplacement heen te gaan. Dat zou nog een voordeeltje kunnen zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door Jivebunny op 29-07-2021 15:51 ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Dank je, pannekoek141. Ook in de queue nu. Festival-vibes, haha.
Volgens de tekst op de pagina krijg je een randomized place toegekend.Beavbusi schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:49:
Dus of je nu al een half uur op die pagina zit of 30 seconden gaat niet uitmaken vermoed ik.
Wel respect voor AMD dat ze alles proberen om de scalpers het zo moeilijk mogelijk te maken
[ Voor 13% gewijzigd door dafran op 29-07-2021 15:52 ]
Vooraan? Staat toch "randomized".Beavbusi schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:49:
Meteen weer flashbacks naar al die keren dat dat zo goed gingCorvinus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:50:
Dank je, pannekoek141. Ook in de queue nu. Festival-vibes, haha.
Er staat dat je randomized in queue gegooid wordt. Lijkt me niet dat het uitmaakt hoelaat je de website geopend hebt.Beavbusi schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:49:
Ik ben benieuwd hoe het gaat dadelijk, misschien wel eerlijker voor iedereen nu. Tja randomized dus een beetje een loterij... maar goed.
Ik ga de queue maar weer uit. Ben al voorzien. Succes iedereen.
Ik ga de queue maar weer uit. Ben al voorzien. Succes iedereen.
[ Voor 19% gewijzigd door Jivebunny op 29-07-2021 15:54 ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
weet iemand of de .NL adres weer werken?
voorheen kreeg je geen emails daarop
Ik kreeg vorige week gewoon emails van AMD, dus denk dat het wel weer werktAggressor schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:54:
weet iemand of de .NL adres weer werken?
Een loterij ja, maar dat was het toch ook al? Eentje die door bots erg makkelijk te winnen was. Dit lijkt me in ieder geval een verbetering. Let's find out! Ik hoop nog steeds op een 6800xt of 6900xt.Jivebunny schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:54:
Ik ben benieuwd hoe het gaat dadelijk, misschien wel eerlijker voor iedereen nu. Tja randomized dus een beetje een loterij... maar goed.
Ja dat laatste bedoel ik. Mensen zonder script of net een verkeerde refresh/timing waren de sjaak. Dit lijkt me iets eerlijker. Mits 1 kaart per order dan denk ik.EvilWhiteDragon schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:55:
[...]
Een loterij ja, maar dat was het toch ook al? Eentje die door bots erg makkelijk te winnen was. Dit lijkt me in ieder geval een verbetering. Let's find out! Ik hoop nog steeds op een 6800xt of 6900xt.
Oh en ik zou voor de 6800xt mb gaan, die andere zit er deze keer niet in zo te zien.
[ Voor 8% gewijzigd door Jivebunny op 29-07-2021 15:57 ]
Ik doe voor het eerst mee vandaag. Zo te zien heb ik een hoop gedoe gemist met bots en dergelijke, ik hou daar niet van.
Vind het tof dat AMD dit aanbiedt voor schappelijke prijzen en op deze manier iedereen een kans geeft.
Bedankt voor alle informatie in de 1e post met betrekking tot "drops" en hoe dat ongeveer werkt, ontzettend behulpzaam!
Vind het tof dat AMD dit aanbiedt voor schappelijke prijzen en op deze manier iedereen een kans geeft.
Bedankt voor alle informatie in de 1e post met betrekking tot "drops" en hoe dat ongeveer werkt, ontzettend behulpzaam!
Same, ik ben benieuwd. Succes!Kunis schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:59:
Ik doe voor het eerst mee vandaag. Zo te zien heb ik een hoop gedoe gemist met bots en dergelijke, ik hou daar niet van.
You Are Now In Line
Thanks for shopping with AMD! Things are a little busy right now, but your turn should be coming up soon.
..al enige tijd.
Thanks for shopping with AMD! Things are a little busy right now, but your turn should be coming up soon.
..al enige tijd.
En dan weer wachten onder de kop "You Are Now In Line"
Ik geloof niet dat er beweging in zit
Ik geloof niet dat er beweging in zit
Dit is echt hopeloos! Dat je random een nummer krijgt enzo. Blij dat ik al de gewenste kaart heb.
Waarschijnlijk wachten tot 16:13 oid :-)
krijg je een random que sta ik nog achteraan, het is ook altijd hetzelfde
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
En waarom zit jij dan nog in de que?TrapShot schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:02:
Dit is echt hopeloos! Dat je random een nummer krijgt enzo. Blij dat ik al de gewenste kaart heb.
Kunnen jullie allemaal ff de wachtrij verlaten? Wilde even wat testen...
Niet vooruit te brandendakari schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:04:
[...]
Ligt er aan hoe snel dat mannetje naar rechts rent natuurlijk
Herhaling van het kanovaren op de OS kijken in de tussentijd... de tent staat in ieder geval in de rij, nu een paar nachtjes wachten.
In de ene instantie/browser is het mannetje verder dan de ander. What does it mean?!
Uiteraard is Edge minder ver dan Chrome
Uiteraard is Edge minder ver dan Chrome
Was benieuwd naar de vernieuwing. Ik kan letterlijk alleen nog de 6900xt bestellen, en daar heb ik geen interesse in.
Die van mij heeft een veel slechtere conditie en staat nog bij de startlijn.
Ik vraag me wel af waarom er niet meer informatie gegeven wordt over welke plek je hebt... Ergens moet dat toch bekend zijn... Of is het ook nu nog een loterij?
Edit:
Zie nu pas dat het mannetje ook daadwerkelijk beweegt. Duurt nog wel even zo te zien... Hopelijk zijn er nog 6900xt's beschikbaar.
Edit:
Zie nu pas dat het mannetje ook daadwerkelijk beweegt. Duurt nog wel even zo te zien... Hopelijk zijn er nog 6900xt's beschikbaar.
[ Voor 30% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 29-07-2021 16:10 ]
Hier trekt ie opeens een sprintCarJunkyXL schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:06:
[...]
Die van mij heeft een veel slechtere conditie en staat nog bij de startlijn.
Same. Wilde effe zien wat er nieuw was. Ben ondertussen alweer eruit hoor voorlopig geen kaart meer nodig.TrapShot schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:05:
[...]
Was benieuwd naar de vernieuwing. Ik kan letterlijk alleen nog de 6900xt bestellen, en daar heb ik geen interesse in.
Veel te laat aangesloten in de rij. Was even afgeleid. Zit er pas één minuut in. Denk dat ik veel te laat ben.
Mijn mannetje is net zo sportief als ik en wandelt rustig naar de finish.
Kon je zien wat er nog te krijgen was allemaal?
Zo te zien is de random queue een random atleet. De één rent sneller dan de ander. Ik sta ook nog op hetzelfde punt als in het begin, ondanks dat de status wel geüpdated wordt.
Ik blijf geduldig, ben te bang om iets aan te klikken en de pagina te resetten.
Nog mazzel. Als ie net zo sportief zou zijn als ik zou die bij de startlijn blijven staan.Corvinus schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:08:
[...]
![]()
Mijn mannetje is net zo sportief als ik en wandelt rustig naar de finish.
Dat ligt er helemaal aan wat aan de finish te rapen valtdakari schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:09:
[...]
Nog mazzel. Als ie net zo sportief als ik zou die bij de startlijn blijven staan.
Ook weer waar.D.Ramakers schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:10:
[...]
Dat ligt er helemaal aan wat aan de finish te rapen valt
Helaas krijg ik geen kaarten in m'n winkelmand. Elke kaart die ik aanklik gaat een spinner erachter draaien, en dan houd het op en de winkelmand blijft leeg.
Volgende week opnieuw proberen.
Volgende week opnieuw proberen.
Eerste keer dat ik mee doe, iemand uit eerdere ervaring die kan vertellen wnr het normaal ongeveer uitverkocht is?
Het zal toch niet? Het lijkt erop dat ik een 6700xt heb weten te kopen
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |