Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

[ Voor 27% gewijzigd door Undertaker2 op 23-07-2021 16:30 ]
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Bestel waarschijnlijk gewoon zo'n 'Tweakers Best Buy' kant en klare PC, volgende week donderdag zit ik op kantoor, en dan heb ik geen zin om daar tot 23:00 of zo te zitten als de drop weer pas vrijdag blijkt te zijn. Wilde de kaart los kopen omdat dat anders meer dan 50% van de totale prijs van het systeem is, maar ik wil toch ook wel ergens komende tijd mijn PC kunnen vervangen.Autovisie schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:13:
Toevallig kijk ik net, te laat, weer even. Ben nu wel op punt om er 1 van V&A te trekken.
Met een soort van vaste tijd kan ik nog enigszins rekening houden, maar ik heb ook andere dingen te doen.
Hetzelfde... wordt er #%%#% ziek vanUndertaker2 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:17:
Raar, ben drie keer tot de oranje 'place order' gekomen. Daarna stuurt ie me terug naar de AMD overzichtspagina.Paypal betaalmethode.
Hoogstwaarschijnlijk ben je dan al te laat en is de voorraad al op.
Ja, wel irritant dat het spul gewoon niet aan te slapen is.Skyclad schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:17:
[...]
Bestel waarschijnlijk gewoon zo'n 'Tweakers Best Buy' kant en klare PC, volgende week donderdag zit ik op kantoor, en dan heb ik geen zin om daar tot 23:00 of zo te zitten als de drop weer pas vrijdag blijkt te zijn. Wilde de kaart los kopen omdat dat anders meer dan 50% van de totale prijs van het systeem is, maar ik wil toch ook wel ergens komende tijd mijn PC kunnen vervangen.
Rest van de nieuwe onderdelen zit al (een paar weken) in de kast. Mis alleen nog een videokaart, mijn R9 290 begint het nu wel heel zwaar te krijgen
Nu net direct geprobeerd een amd kaart te bestellen en met geen mogelijkheid doorheen te komen, nog nooit gelukt ook. Op een gegeven moment krijg je een recaptcha error en dan houdt het op. Hoef geen medelijden vind het erg knap hoe het anderen toch elke week weer opnieuw lukt.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
- 6700XT 1733x
- 6800 774x
- 6800XT MB 648x
- 6900XT 825x
geef 100eur meer uit aan eender welke amd msrp en je hebt echt wel een kaart op verschillende v&aBananeman schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:10:
Wat een klotesysteem is dit. Koop wel ergens een dure kaart voor 1500 euro ofzo, dit geklooi heb ik geen zin in.
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
https://www.amd.com/en/direct-buy/5496921400/nl
Hij zet verder niets in het winkelmandje hoor.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
argh das pech, volgende week opnieuwsdebes schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:25:
Kak. Had al zo'n vermoeden dat 't rond 4 uur zou worden. 5 voor 4 thuis, snel pc aan, ligt de internetverbinding eruit... FML
nu weten we tenminste dat ze het 16h uur willen aanhouden
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
CDN cache van de AMD server, is al vaker gebeurt (en ja retetraag).Kiswum schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:25:
Vreemd dat ik het Add to card momenteel gewoon ziet staan bij de 6700XT zonder script...
caching van de webserversKiswum schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:25:
Vreemd dat ik het Add to card momenteel gewoon ziet staan bij de 6700XT zonder script...
Yes, dat is wel vaker zo. Is de drop allang voorbij en dan schotelt AMD de knoppen voor, dat is ook de reden dat we scriptjes (moeten) gebruikenKiswum schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:25:
Gelukkig ben ik al voorzien, maar wilde kijken of ik anderen kon helpen met eventuele info (over de voorraad). Sterkte voor degene die het niet konden redden. Volgende week meer succes!rutgerdj schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:26:
[...]
Yes, dat is wel vaker zo. Is de drop allang voorbij en dan schotelt AMD de knoppen voor, dat is ook de reden dat we scriptjes (moeten) gebruiken
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik heb dit wel op de Discord gedeeld, maar omdat ik niet én het forum én de drop aantallen in de gaten kan houden dit hier niet meer vermeld. Uiteindelijk bleek dit dus wel de enige indicatie te zijn voor de drop van vandaag.
Staar je dus niet blind op alleen CAT16 voor GPU zou ik willen meegeven voor de volgende keer
[ Voor 56% gewijzigd door pannekoek141 op 23-07-2021 16:50 ]
Suh dude
En sinds een minuut: access denied you don't have permission to access checkout/review. Shop zeker weer op slot?
..fysiek over een week of 2 dan.
Gewoon te vaak geprobeerd dus je hebt waarschijnlijk een ban aan je broek. Cookies weggooien en/of vanaf een ander IP proberen zal het wel oplossen. Ben je wel je mandje kwijt, maar dat ben je sws na 24/48 uur ofzo.Joosie200 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:47:
Ik heb veertig minuten lang de MB in het mandje gehad tussen 16:03 en 16:43 en kunnen confirmen met captcha's. Eerste tien minuten niks geen: You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability. Dat kwam pas na een kwartier.
En sinds een minuut: access denied you don't have permission to access checkout/review. Shop zeker weer op slot?
Heb het primaire adres aangepast op PayPal naar die van mijn ouders. Nu neem ik aan dat dit adres gebruikt wordt voor de verzending. Weet iemand of deze aanname klopt?
Nee, dit klopt niet. Je adres wordt vastgelegd bij het aanmaken van je order. Een latere aanpassing komt dus niet bij AMD terecht.Sentuary schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:55:
Het is mij eindelijk gelukt na vele pogingen. Al ga ik morgen op vakantie![]()
Heb het primaire adres aangepast op PayPal naar die van mijn ouders. Nu neem ik aan dat dit adres gebruikt wordt voor de verzending. Weet iemand of deze aanname klopt?
Ik zou contact opnemen en/of een briefje op de deur hangen en hopen dat je goed contact hebt met je buren
Ter dubbelcheck: je kan als je straks een orderbevestiging hebt nog inloggen en daar zien welk adres ze van je hebben.
Edit2: zoals Rutgerdj hieronder ook zegt: als je je primaire adres vóór de order hebt aangepast zal het goed gaan, maar controleer het even met de uitleg hierboven
[ Voor 19% gewijzigd door Richh op 23-07-2021 16:57 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja ze pakken je primaire adres. Tot voor kort kon je dat tijdens bestellen nog aanpassen. Maar tegenwoordig heb je die optie niet eens meerSentuary schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:55:
[edit] heb je aangepast nadat je besteld heb, of ervoor?
[ Voor 5% gewijzigd door rutgerdj op 23-07-2021 16:56 ]
Thanks, heb het adres wel voor de bestelling al aangepast.Richh schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:56:
[...]
Nee, dit klopt niet. Je adres wordt vastgelegd bij het aanmaken van je order. Een latere aanpassing komt dus niet bij AMD terecht.
Ik zou contact opnemen en/of een briefje op de deur hangen en hopen dat je goed contact hebt met je buren
Mijn adres heb ik vantevoren al aangepast. Dan lijkt mij dat het goed komt toch?rutgerdj schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:56:
[...]
Ja ze pakken je primaire adres. Tot voor kort kon je dat tijdens bestellen nog aanpassen. Maar tegenwoordig heb je die optie niet eens meer
[edit] heb je aangepast nadat je besteld heb, of ervoor?
Ja, dan komt het wel goed. Als je DHL bezorger zich in kan houden en de kaart niet meeneemtSentuary schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:57:
[...]
Mijn adres heb ik vantevoren al aangepast. Dan lijkt mij dat het goed komt toch?
Ah, dan moet het goedkomen!Sentuary schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:57:
[...]
Thanks, heb het adres wel voor de bestelling al aangepast.
[...]
Mijn adres heb ik vantevoren al aangepast. Dan lijkt mij dat het goed komt toch?
Controleer het voor de zekerheid nog even als je straks een orderbevestiging hebt met password (let op je spambox).
Thanks. Laten we hopen dat de DHL bezorger daar een professional isrutgerdj schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:58:
[...]
Ja, dan komt het wel goed. Als je DHL bezorger zich in kan houden en de kaart niet meeneemt
Cool. Thanks voor de geruststelling!Richh schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:58:
[...]
Ah, dan moet het goedkomen!
Controleer het voor de zekerheid nog even als je straks een orderbevestiging hebt met password (let op je spambox).
[ Voor 6% gewijzigd door Sentuary op 23-07-2021 16:59 ]
Je kunt het adres in je Paypal account op 2 locaties aanpassen. Bij mij stond het primaire adres goed, maar het adres van mijn creditcard stond verkeerd. Check dat ook even, dat stond bij mij verkeerd en dit zie je pas als je ook nog kiest voor Bewerken van het adres bij je voorkeurskaart.Sentuary schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:55:
Goed om te weten. Ik zal het in de gaten houden. Nu heb ik betaald met PayPal saldo dus het voelt alsof er minder kans is dat dit gebeurd. Wel is mijn bankrekening gekoppeld. Weet alleen niet of ze via daar mijn adres kunnen achterhalen. (vermoed van niet)Kiswum schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:04:
[...]
Je kunt het adres in je Paypal account op 2 locaties aanpassen. Bij mij stond het primaire adres goed, maar het adres van mijn creditcard stond verkeerd. Check dat ook even, dat stond bij mij verkeerd en dit zie je pas als je ook nog kiest voor Bewerken van het adres bij je voorkeurskaart.
Ze zullen alleen het adres gebruiken die in Paypal is ingesteld. Ze krijgen geen adresgegevens via je bankpas.Sentuary schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:08:
[...]
Goed om te weten. Ik zal het in de gaten houden. Nu heb ik betaald met PayPal saldo dus het voelt alsof er minder kans is dat dit gebeurd. Wel is mijn bankrekening gekoppeld. Weet alleen niet of ze via daar mijn adres kunnen achterhalen. (vermoed van niet)
Ik vermoed dat het hierdoor wel goed zit. Geniet alvast van het inbouwen!
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
In de Order Confirmation e-mail staat ook het adres wat ze gebruiken. Zowel aflever- als factuuradres staat in de e-mail (net even gecontroleerd).Sentuary schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:08:
[...]
Goed om te weten. Ik zal het in de gaten houden. Nu heb ik betaald met PayPal saldo dus het voelt alsof er minder kans is dat dit gebeurd. Wel is mijn bankrekening gekoppeld. Weet alleen niet of ze via daar mijn adres kunnen achterhalen. (vermoed van niet)
[ Voor 11% gewijzigd door Postman op 23-07-2021 17:19 ]
Dat is snel! Is het zeker weten een confirmation mail? Ik heb namelijk alleen nog een mail met de melding 'order submitted'ZelianGuy schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 17:05:
Order confirmation binnen. 6700XT is binnen en kan ik iemand blij mee maken. Nu nog een 6800XT...
[ Voor 0% gewijzigd door BananenKoningin op 23-07-2021 18:06 . Reden: Typfout ]
Niet voor t lullige maar bij mij werd een 6700xt gewoon onder de auto geschoven op de oprit en was hij ‘afgeleverd’. Gelukkig de buren kunnen vragen om het even te pakken en binnen te leggen..Sentuary schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 16:59:
[...]
Thanks. Laten we hopen dat de DHL bezorger daar een professional is
[...]
Cool. Thanks voor de geruststelling!
Ik had de confirmation mail al vrij snel vandaag.BananenKoningin schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:05:
[...]
Dat is snel! Is het zeker weten een confirmation mail? Ik heb namelijk alleen nog een mail met de melding 'order submitted'
An unexpected error has occurred
Ah okee! Dan wacht ik nog geduldig afdakari schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:25:
[...]
Ik had de confirmation mail al vrij snel vandaag.
Er staat order confirmed dus weet het vrijwel zekerBananenKoningin schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 18:05:
[...]
Dat is snel! Is het zeker weten een confirmation mail? Ik heb namelijk alleen nog een mail met de melding 'order submitted'
Confirmed mail (en ook submit) duren soms erg lang om aan te komen. Komt door brakke interne routering van mail vanuit Digital River..
Ik had order bevestiging al om 16h44.Lord_Dain schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 20:29:
Confirmed+ betaling (pp/cc) afschrijving betekent over het algemeen dat je de lucky winner bent.
Confirmed mail (en ook submit) duren soms erg lang om aan te komen. Komt door brakke interne routering van mail vanuit Digital River..
Het is geen 100% garantie voor succes maar wel al veel.
Shipment info dan pas ben je zeker. Als DHL het niet om zeep helpt natuurlijk.
jij had vorige drops ook al een MB toch?d3x schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 21:11:
[...]
Ik had order bevestiging al om 16h44.
Het is geen 100% garantie voor succes maar wel al veel.
Shipment info dan pas ben je zeker. Als DHL het niet om zeep helpt natuurlijk.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Ja klopt. 2 weken geleden.
Had je nog wijzigingen van tevoren gemaakt in bijvoorbeeld je NAW-gegevens van je PayPal-account of ip-adres?
Nieuwe paypal gebruikt?
Had er een in mijn mandje maar dat VV script spamde opeens van alles over confirmation button heen. (grote oranje button)
Was echt ziedend toen het niet lukte, gelukkig moest er nog een boom uit de tuin gesloopt worden.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Sry ik geef geen details hieromtrent. Ik wil scalping niet nog meer helpen ook al is de meerprijs al sterk lager. Elke kaart naar verkopers gaat niet naar iemand die er een persoonlijk wil.Bad Brains schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 22:27:
[...]
Nieuwe paypal gebruikt?
Had er een in mijn mandje maar dat VV script spamde opeens van alles over confirmation button heen. (grote oranje button)
Was echt ziedend toen het niet lukte, gelukkig moest er nog een boom uit de tuin gesloopt worden.
Vele denken dat die gehele automatisatie veel helpt. Mja je kan er misschien 30sec in totaal mee winnen met wat geluk. Maar het kan dus ook lelijk misgaan .. Het kan misschien nodig zijn voor die mythische MB. Maar ik heb alle kaarten nu al binnen met postman V1. Werkt perfect. Goeie timing en prep is alles. Het was natuurlijk een pak rustiger vandaag tov een normale donderdag 16h.
[ Voor 8% gewijzigd door d3x op 23-07-2021 22:53 ]
Ik zou echt niet weten welke "prep" ik nog meer zou kunnen doen, behalve PayPal klaar hebben staan en een werkend script hebben. Wat me uiteindelijke nekte was die tweede stomme boten captcha vermoed ik. Of is er dan nog iets anders dat je kan doen?d3x schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Sry ik geef geen details hieromtrent. Ik wil scalping niet nog meer helpen ook al is de meerprijs al sterk lager. Elke kaart naar verkopers gaat niet naar iemand die er een persoonlijk wil.
Vele denken dat die gehele automatisatie veel helpt. Mja je kan er misschien 30sec in totaal mee winnen met wat geluk. Maar het kan dus ook lelijk misgaan .. Het kan misschien nodig zijn voor die mythische MB. Maar ik heb alle kaarten nu al binnen met postman V1. Werkt perfect. Goeie timing en prep is alles. Het was natuurlijk een pak rustiger vandaag tov een normale donderdag 16h.
En het was dan misschien wel "rustig", er waren ook maar 100 MB kaarten beschikbaar.
Mijn 6800XT had enige problemen en is daarom retour gestuurd naar AMD / Digital River. We zijn nu een weekje verder, en nu krijg ik het volgende mailtje van ze:
Met daarbij een bijlage met een nieuwe factuur en €0 als waarde voor de 6800xt.Dear xxxxxxx
A refund has been initiated for your AMD.com Online Store order number xxxxxxxxxxxxx in the amount of . Please note that, depending on your payment method, there may be additional steps required to complete the processing of your refund. If so, you will receive further details via a separate email message. If not, you will receive a message confirming your refund.
The PDF attachment to this e-mail includes a credit memo for your old invoice for your records. You can download Adobe Reader free of charge from the following location: http://get.adobe.com/uk/reader/otherversions
If you need any additional assistance, please visit our Customer Service at: https://www.amd.com/onlinestorehelp
Please note: This email message was sent from a notification-only address that cannot accept incoming email. Please do not reply to this message.
Sincerely,
The Digital River Team
Krijg ik nu een nieuwe 6800xt? Of mijn geld terug? Ik vind de mail behoorlijk onduidelijk.
Verder mag ik niet reply-en naar het mailadres.
Heeft iemand van jullie ervaring met dit proces en/of een tip hoe ik contact met AMD/DR kan opnemen om dit juist te krijgen?
Immers je kan ook geen nieuwe 6800xt kopen door de regel 1 per adres...

Dat scheelde wel inderdaad, naar mijn idee in ieder geval. Ik was caught off guard op het moment dat er in eens iemand "drop!" (bless him btw) riep en naar mijn gevoel kwam ik dan ook een beetje laat in actie. Ik had dan al wel het nodige (ingevulde captcha's) open staan maar toch. Ik moest uiteindelijk ook nog een dubbele captcha "oplossen" voor de oranje knop en één daarvan had ik door de druk ook fout. Kortom, het ging verre van soepel en snel. Ik was dan ook nogal verrast toen in het volgende scherm kwam en de 6800XT MB in bestelling bleek genomen.d3x schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Goeie timing en prep is alles. Het was natuurlijk een pak rustiger vandaag tov een normale donderdag 16h.
Er zal vast een snufje geluk aan te pas zijn gekomen maar zoals ik al zei verliep het orderen zeker niet vlekkeloos. Ik maak ook helemaal geen gebruik van het meest recente script of whatever, gewoon een add to cart button script van 4 of 5 weken oud, en het is mij uiteindelijk toch gelukt. Het moet dan ook wel rustiger zijn geweest denk ik dan. Veel mensen die normaal de donderdag middag vrij houden of zo en vandaag dus niet konden?
Deze vraag is overigens al vaker beantwoord, ook recentelijk nog.d3x schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Sry ik geef geen details hieromtrent. Ik wil scalping niet nog meer helpen ook al is de meerprijs al sterk lager. Elke kaart naar verkopers gaat niet naar iemand die er een persoonlijk wil.
Die 2e MB (kaart nummer 6?) gaat wel naar jou persoonlijk?
@Bad Brains
Zal ik je vraag alsnog beantwoorden, je hebt inderdaad een 2e adres en PayPal nodig om dezelfde SKU binnen 2 weken opnieuw te bestellen. Als je bijvoorbeeld voor een maat probeert te kopen is het ook gewoon veel handiger om via zijn PayPal te bestellen, heb je gelijk garantie op naam
Je overtreed dan wel de PayPal gebruiksvoorwaarden

[ Voor 8% gewijzigd door Speedway4 op 23-07-2021 23:50 ]
Factuur = 0,- =/= Swap.Richh schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:19:
Oké... Help
Mijn 6800XT had enige problemen en is daarom retour gestuurd naar AMD / Digital River. We zijn nu een weekje verder, en nu krijg ik het volgende mailtje van ze:
[...]
Met daarbij een bijlage met een nieuwe factuur en €0 als waarde voor de 6800xt.
Krijg ik nu een nieuwe 6800xt? Of mijn geld terug? Ik vind de mail behoorlijk onduidelijk.
je krijgt gewoon een nieuwe.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
* Vorige week geprobeerd zonder scripts : zoals iedereen die ervaring heeft - terecht - stelt : dit is een volledige no-go! Het werkt absoluut niet maar ik zie nog steeds mensen proberen
* Het script van vuurvliegje (premium) is totally kick-ass : met de prepay functie gebruikt te hebben met paypal gekoppeld aan een credit-card, had ik een bestelling geplaatst op nog geen 15-20 seconden nadat de drop werd gecalled; geen wachttijden met confirmaties en dergelijke (ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen)
* Gebruik de discord en vooral de voice discord vlak voor een verwachtte drop; je hebt echt geen tijd om nog even naar het toilet te gaan als die komt
* Luister naar Postman : naar mijn mening de enige die een ESP-gevoel heeft wanneer er mogelijk een drop komt; kan verkeren, maar lukt wel
[ Voor 8% gewijzigd door Cereb op 24-07-2021 00:14 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Wat @Bad Brains ook zegt: dit is de manier waarop ze bij DR/AMD een nieuwe GPU toewijzen. Je zult dus binnenkort (volgende week) wel een Shipping Confirmation e-mail krijgen met daarin een T&T code, net zoals de rest van de drop mensen. Verwacht dat dit tegelijk met de drop gaat komen, zo snel zijn ze niet met verwerken daarRichh schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:19:
Oké... Help
[...]
Met daarbij een bijlage met een nieuwe factuur en €0 als waarde voor de 6800xt.
Verder mag ik niet reply-en naar het mailadres.
Heeft iemand van jullie ervaring met dit proces en/of een tip hoe ik contact met AMD/DR kan opnemen om dit juist te krijgen?
Immers je kan ook geen nieuwe 6800xt kopen door de regel 1 per adres...
In ieder geval mooi dat ze nog steeds GPU omruilen en niet geld terug geven
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Nou ik ben geen heilige of helderziende hoorCereb schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 00:12:
* Luister naar Postman : naar mijn mening de enige die een ESP-gevoel heeft wanneer er mogelijk een drop komt; kan verkeren, maar lukt wel
Meer mensen hier die hetzelfde trucje kunnen uitvoeren, behalve dat ik toevallig een kwartier voor de drop iets zag wat andere mensen niet opgevallen was.
In de Discord aanwezig zijn helpt wel, want zeker op een donderdagmiddag zo rond de mogelijke droptijden zijn veel mensen wel actief in de voice en/of #next-gen-gpu channel, maar het forum wordt vaak vergeten omdat iedereen zijn browser voor iets anders gebruikt
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Het add to cart script (mijn versie, die van PartAlert, van YouTube, whatever) werkt nog steeds perfect ja. Sommige revisies hebben leuke extra's, maar of dat echt nodig is voor een succesvolle bestelling? Eerlijk gezegd niet-SambaL- schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:20:
[...]
Dat scheelde wel inderdaad, naar mijn idee in ieder geval. Ik was caught off guard op het moment dat er in eens iemand "drop!" (bless him btw) riep en naar mijn gevoel kwam ik dan ook een beetje laat in actie. Ik had dan al wel het nodige (ingevulde captcha's) open staan maar toch. Ik moest uiteindelijk ook nog een dubbele captcha "oplossen" voor de oranje knop en één daarvan had ik door de druk ook fout. Kortom, het ging verre van soepel en snel. Ik was dan ook nogal verrast toen in het volgende scherm kwam en de 6800XT MB in bestelling bleek genomen.
Er zal vast een snufje geluk aan te pas zijn gekomen maar zoals ik al zei verliep het orderen zeker niet vlekkeloos. Ik maak ook helemaal geen gebruik van het meest recente script of whatever, gewoon een add to cart button script van 4 of 5 weken oud, en het is mij uiteindelijk toch gelukt. Het moet dan ook wel rustiger zijn geweest denk ik dan. Veel mensen die normaal de donderdag middag vrij houden of zo en vandaag dus niet konden?
Denk dat het met de drop van deze week veel scheelde dat de superbot(s) niet actief leek. Daarom hebben mensen toch succesvol een MB kunnen kopen en ook een 6800, terwijl de aantallen echt wel bij de laagste van de laatste maand(en) horen.
Geeft de burger moed
Toch hoor ik hier een aantal roepen dat ze ‘m al snel hadden, maar hebben we het over hetzelfde?
Om 16:06u kreeg ik zowel paypal betalingsmail, als AMD order submitted mail.
Verder is het stil… nog maar even geduld dus..
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Niet alle mails worden tegelijkertijd verzonden. Sommige krijgen de mail al na een halfuur, maar het kan ook langer duren. Gewoon nog even afwachten dus.Oet schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 10:03:
Hmm. In de topicstart staat dat het tot 48u kan duren voor je Order Confirmed mail krijgt.
Toch hoor ik hier een aantal roepen dat ze ‘m al snel hadden, maar hebben we het over hetzelfde?
Om 16:06u kreeg ik zowel paypal betalingsmail, als AMD order submitted mail.
Verder is het stil… nog maar even geduld dus..
Aangezien deze drop op vrijdag was en er in het weekend niet veel gebeurt bij AMD kan het ook nog zijn dat je de mail pas op maandag krijgt, en dan waarschijnlijk 's avonds de shipping confirmation.
(Ik heb wel een keer een 5600X gekocht op zaterdag, kreeg toen na een halfuur de confirmation mail. Maar ik denk dat ze 'drop'-bestellingen anders afhandelen dan bestellingen voor producten die langer in voorraad blijven, of dat ze het nu gewoon druk hebben)
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Drop wordt inderdaad anders afgehandeld, er is daar een tweetraps verificatie voor. Alles wordt dus handmatig dubbel gecontroleerd, en daarom zal ook in het weekend niets hiermee gebeuren.rutgerdj schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 10:34:
[...]
Niet alle mails worden tegelijkertijd verzonden. Sommige krijgen de mail al na een halfuur, maar het kan ook langer duren. Gewoon nog even afwachten dus.
Aangezien deze drop op vrijdag was en er in het weekend niet veel gebeurt bij AMD kan het ook nog zijn dat je de mail pas op maandag krijgt, en dan waarschijnlijk 's avonds de shipping confirmation.
(Ik heb wel een keer een 5600X gekocht op zaterdag, kreeg toen na een halfuur de confirmation mail. Maar ik denk dat ze 'drop'-bestellingen anders afhandelen dan bestellingen voor producten die langer in voorraad blijven, of dat ze het nu gewoon druk hebben)
Zullen dus allemaal geduld moeten hebben tot maandag of dinsdag voor de Shipping Confirmation komt.
Hmmm, de paypal mail was om 16:05:19 verstuurt...
De AMD Order Submitted mail om 16:04:54..
Hopelijk betekend het nog niet ontvangen van de Order Confirmed mail niet dat ik te laat was... Sooner or later... time will tell...

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
Wat @Postman hierboven zegt:Oet schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:43:
[...]
De AMD Order Submitted mail om 16:04:54..
Hopelijk betekend het nog niet ontvangen van de Order Confirmed mail niet dat ik te laat was... Sooner or later... time will tell...
Plus, als je te laat was had je die order submitted mail niet gehad. Snap dat het spannend kan zijn maar ga er maar gewoon vanuit dat het goedkomt als je dezelfde kaart nog niet eerder hebt besteld. Volgende week zit jij gewoon op je nieuwe 6000 series kaart te gamenAlles wordt dus handmatig dubbel gecontroleerd, en daarom zal ook in het weekend niets hiermee gebeuren.Zullen dus allemaal geduld moeten hebben tot maandag of dinsdag voor de Shipping Confirmation komt.
Edit: Welke kaart heb je weten te bemachtigen?
Okay okay, ik rust mijn kaasSpeedway4 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:49:
[...]
Wat @Postman hierboven zegt:
[...]
Plus, als je te laat was had je die order submitted mail niet gehad. Snap dat het spannend kan zijn maar ga er maar gewoon vanuit dat het goedkomt als je dezelfde kaart nog niet eerder hebt besteld. Volgende week zit jij gewoon op je nieuwe 6000 series kaart te gamen
Edit: Welke kaart heb je weten te bemachtigen?
Ik ga wel even wat anders doen, afleiding helpt altijd
Een 6800XT Midnight Black. Lucky me! Precies die ik wilde, en niet eens lang voor hoeven proberen #gelukIsBijDeDomme
Die gaat mooi mijn Vega 56 vervangen, time to rev up the VR kit!
Mijn prep was deze keer verre van optimaal. Ik schrok namelijk dat het al 3 minuten na 4 was en ben als een speer naar AMD gegaan, script van Postman ingeladen en de MB geprobeerd. Die pakte die niet en toen de 6800 geprobeerd. Die viel wel in het mandje en heb ik zonder veel problemen kunnen betsellen. Zelfs zonder vooraf PayPal in te loggen.Socket 1337 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 23:05:
[...]
Ik zou echt niet weten welke "prep" ik nog meer zou kunnen doen, behalve PayPal klaar hebben staan en een werkend script hebben. Wat me uiteindelijke nekte was die tweede stomme boten captcha vermoed ik. Of is er dan nog iets anders dat je kan doen?
En het was dan misschien wel "rustig", er waren ook maar 100 MB kaarten beschikbaar.
An unexpected error has occurred
De mail van Paypal kan inderdaad later zijn, maar waarschijnlijk is de transactiedatum (+tijd) die in de mail zelf staat wel eerder.Oet schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:43:
[...]
Goed punt, ergens heb ik daar totaal overheen gelezen:rutgerdj schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:18:
[...]
De mail van Paypal kan inderdaad later zijn, maar waarschijnlijk is de transactiedatum (+tijd) die in de mail zelf staat wel eerder.
Transactiedatum
23 jul 2021 16:04:46 GMT+02:00
Ik heb ook nog geen bevestiging mogen ontvangen van ongeveer hetzelfde tijdstip (9s later).Oet schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:20:
[...]
Goed punt, ergens heb ik daar totaal overheen gelezen:
Transactiedatum
23 jul 2021 16:04:46 GMT+02:00
De confirmation mails lijken dan ook vrij willekeurig (en niet a.d.h.v. ordertijdstip).
Laten we hopen dat het maandag volgt
Ik ben iemand die met credit card wou bestellen door zakelijke redenen, met het gratis script van vuurvlieg doe ik er zo'n 46-48 seconden over om tot het place order scherm te komen. Dit omdat in de app een melding binnenkomt die je moet accepteren, en die duurt wel even. Ik ga het lekker met paypal doen en mijn btw terugvragen.
Uiteindelijk ben ik wel benieuwd hoe lang het duurt met paypal!
[ Voor 75% gewijzigd door pannekoek141 op 24-07-2021 18:02 ]
Suh dude
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Je wint niet heel veel tijd met het vooraf doen van een betaling. Misschien een 20 seconden max, maar dan moet wel alles meezitten.pannekoek141 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 17:06:
Hoeveel tijd win je eigenlijk met de pre pay functie om te orderen?
Ik ben iemand die met credit card wou bestellen door zakelijke redenen, met het gratis script van vuurvlieg doe ik er zo'n 46-48 seconden over om tot het place order scherm te komen. Dit omdat in de app een melding binnenkomt die je moet accepteren, en die duurt wel even. Ik ga het lekker met paypal doen en mijn btw terugvragen.
Een gedeelte van de tijd ben je gewoon kwijt aan de random response tijden van de server, dus veel sneller kan het soms echt niet.
[Nvidia GeForce RTX 30XX] Ervaringen & DiscussieJohn Dude schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 19:09:
Ik ga toch wel denk ik de knoop doorhakken en een 3080 (of 3080 ti) kopen. Iemand hier ervaring met PNY kaarten?
18:58u Order Confirmation mail binnen!rzn schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 16:34:
[...]
Ik heb ook nog geen bevestiging mogen ontvangen van ongeveer hetzelfde tijdstip (9s later).
De confirmation mails lijken dan ook vrij willekeurig (en niet a.d.h.v. ordertijdstip).
Laten we hopen dat het maandag volgt
Nogmaals thanks voor degene die "drop" riep en Postman voor het script!
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Verkeerde topic? [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & PrijzenJohn Dude schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 19:09:
Ik ga toch wel denk ik de knoop doorhakken en een 3080 (of 3080 ti) kopen. Iemand hier ervaring met PNY kaarten?
En veel bloed, zweet en tranen op donderdag (of vrijdag
Met de Prepay door het script : zo goed als geen delay aangezien alles tevoren wordt geregeld (bij mij: confirmatie per GSM + Email met code + ingeven 2 cijfers creditcard) -> dit wordt dus al van tevoren gedaan en niet op het moment van bestelling. Ik had ze een uurtje tevoren gedaan.pannekoek141 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 17:06:
Hoeveel tijd win je eigenlijk met de pre pay functie om te orderen?
Nogmaals dikke dank voor:
- De "drop" roeper op voice discord
- @Postman voor de verwachtte tijd
- @Vuurvli3gje voor je script
[ Voor 69% gewijzigd door Cereb op 25-07-2021 00:01 ]
Delay heb je ook niet echt als je PayPal in een ander tab laat open staan met tab reloader. Duurt misschien 10 seconden langer?Cereb schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 23:54:
Met de Prepay door het script : zo goed als geen delay aangezien alles tevoren wordt geregeld (bij mij: confirmatie per GSM + Email met code + ingeven 2 cijfers creditcard) -> dit wordt dus al van tevoren gedaan en niet op het moment van bestelling. Ik had ze een uurtje tevoren gedaan.
De hele rits aan verificaties die jij beschrijft heb ik niet. Kan me voorstellen dat het met zo een uitgebreid proces wel meer scheelt dan 10 seconden. Is dat allemaal voor je PayPal om een betaling te kunnen doen?
Beste is natuurlijk de drop roeper voor zijn
Mijn paypal is gekoppeld aan een corporate AMEX card die vrij veel verificatie vereist, dus voor mij was het alleszins een mooie reductie van verschillende verificaties. Ik kan me voorstellen als je geld stort op je Paypal of een consumenten visa of zo gebruikt, dat er minder moet worden geverifieerd. Zit ook op een Belgische Amex, weet niet of dit verschil maakt.Speedway4 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 00:05:
[...]
Delay heb je ook niet echt als je PayPal in een ander tab laat open staan met tab reloader. Duurt misschien 10 seconden langer?
De hele rits aan verificaties die jij beschrijft heb ik niet. Kan me voorstellen dat het met zo een uitgebreid proces wel meer scheelt dan 10 seconden. Is dat allemaal voor je PayPal om een betaling te kunnen doen?
Beste is natuurlijk de drop roeper voor zijn
De drop roeper voor zijn is ideaal, ook voor de 403's :-) Ik heb wel gemerkt dat als je wat voorzichtig bent (in mijn geval 2-5 keer proberen in enkele tabs als je denkt dat de drop er is en dan weer een tijdje niets, er geen ban kwam). Ik was wel ingelogd in Gmail in een andere tab (geen idee of dat wat maakt - zowiezo wel voor de captcha's)
[ Voor 18% gewijzigd door Cereb op 25-07-2021 00:17 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
De 503's bedoel jeCereb schreef op zondag 25 juli 2021 @ 00:07:
[...]
Mijn paypal is gekoppeld aan een corporate AMEX card die vrij veel verificatie vereist, dus voor mij was het alleszins een mooie reductie van verschillende verificaties. Ik kan me voorstellen als je geld stort op je Paypal of een consumenten visa of zo gebruikt, dat er minder moet worden geverifieerd. Zit ook op een Belgische Amex, weet niet of dit verschil maakt.
De drop roeper voor zijn is ideaal, ook voor de 403's :-) Ik heb wel gemerkt dat als je wat voorzichtig bent (in mijn geval 2-5 keer proberen in enkele tabs als je denkt dat de drop er is en dan weer een tijdje niets, er geen ban kwam). Ik was wel ingelogd in Gmail in een andere tab (geen idee of dat wat maakt - zowiezo wel voor de captcha's)
Een 403 is niet echt iets waar iemand anders een invloed op kan hebben, hoop ik tenminste
Heeft er al iemand een kaart over voor Peter en contact gehad? Hoorde volgens mij meerdere mensen die een 6800 gescoord hadden en 6700xt nu over hebben. Zou wel mooi zijn als dat de community weer lukt.
Voice chat was wel een reminder overigens dat hoog functionerende autisten nog steeds autisten zijn, met 3 mensen die ook wel wilden praten, 1 boze troll en iets van 160 die alleen maar DROP wilden horen maar ook de inschatting maakten dat van mute afgaan en proberen de situatie te managen mogelijk alleen de boel maar erger zou maken met met de stille anderen nog iets meer geïrriteerd.
Voice chat van tweakers discord of scalp checker benelux?ariedenh schreef op zondag 25 juli 2021 @ 06:40:
Hier een 6700xt onderweg. Thanks Postman en anderen in de stickies voor de dummy-proof hulp. En hulde voor degene die drop riep in de voice-chat.
Heeft er al iemand een kaart over voor Peter en contact gehad? Hoorde volgens mij meerdere mensen die een 6800 gescoord hadden en 6700xt nu over hebben. Zou wel mooi zijn als dat de community weer lukt.
Voice chat was wel een reminder overigens dat hoog functionerende autisten nog steeds autisten zijn, met 3 mensen die ook wel wilden praten, 1 boze troll en iets van 160 die alleen maar DROP wilden horen maar ook de inschatting maakten dat van mute afgaan en proberen de situatie te managen mogelijk alleen de boel maar erger zou maken met met de stille anderen nog iets meer geïrriteerd.
Edit: ik vermoed de tweakers discord aangezien ik een gpu drop voice channel zie

[ Voor 4% gewijzigd door pannekoek141 op 25-07-2021 11:45 ]
Suh dude
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Voice van onze Tweakers Discord inderdaad.pannekoek141 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:42:
[...]
Voice chat van tweakers discord of scalp checker benelux?
Edit: ik vermoed de tweakers discord aangezien ik een gpu drop voice channel zie
Reden dat het donderdag ontspoorde is omdat de drop niet kwam, dus mensen worden ongeduldig en melig.
Vrijdag waren er veel voor de Nvidia FE drop bij NBB in de ochtend/begin middag. Die bleven een beetje hangen om te wachten voor meer FE en eventueel de AMD drop.
Voor AMD was het deze week een uitzonderlijk geval. Blijf het idee hebben dat zonder de 5900x en CAT16 rond 15:45u we massaal de drop gemist hadden. Alerts op andere kanalen kwamen pas veel later of helemaal niet. Ook de "onzin" in de voice channel zou niet geholpen hebben.
Ik zit daarom al zeker 1,5 maand niet meer in de voice met drop. Mij te onrustig.
[ Voor 8% gewijzigd door Postman op 25-07-2021 13:09 ]
control alt oeps deleted
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Van de alle 6800XT die AMD.com verkoopt is de MB momenteel wel de beste keuze. Maar met 100 of 125 stuks in een drop is het nog steeds de slechtste keuze.cazzie schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:58:
Zal zowel dit topic en discord volgen, zou graag een midnight black willen hebben.
De 6800XT/MB is gewoon te gewild. Als je het niet erg vind om een aantal weken/maanden te proberen en telkens mis te grijpen dan ben je welkom om dat te doen. Wil je echt snel een nieuwe GPU, dan zou ik even heroverwegen wat je strategie is.
Ik heb hier al vaker tips gedeeld over wat je kunt doen om teleurstelling te voorkomen en toch de kaart te krijgen die je wilt hebben, soms via een omweg (en nee niet via MP/V&A ofzo kopen).
Een grote haast is er nog niet om mijn huidige 2070 te gaan vervangen edoch als er een MB voorbijPostman schreef op zondag 25 juli 2021 @ 21:24:
[...]
Van de alle 6800XT die AMD.com verkoopt is de MB momenteel wel de beste keuze. Maar met 100 of 125 stuks in een drop is het nog steeds de slechtste keuze.
De 6800XT/MB is gewoon te gewild. Als je het niet erg vind om een aantal weken/maanden te proberen en telkens mis te grijpen dan ben je welkom om dat te doen. Wil je echt snel een nieuwe GPU, dan zou ik even heroverwegen wat je strategie is.
Ik heb hier al vaker tips gedeeld over wat je kunt doen om teleurstelling te voorkomen en toch de kaart te krijgen die je wilt hebben, soms via een omweg (en nee niet via MP/V&A ofzo kopen).
komt dan kriebelt het wel om tot aanschaf over te gaan. De route via de v&a heeft niet mijn voorkeur
omdat we nu al zien dat amd-db kaarten hier terecht komen voor hogere prijzen.
Het script van vv heb ik wel gevonden maar dat is nog pierewaaien hoe dat werkt ...
control alt oeps deleted
Het zal niet alles zijn veronderstel ik dus geen paniek wederom voor de nieuwelingen onder de gelukkigen
[ Voor 36% gewijzigd door d3x op 26-07-2021 11:27 ]
[ Voor 95% gewijzigd door rzn op 26-07-2021 11:29 ]
Waarom zet je dit in een AMD forum?rzn schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:25:
Hier nog een pricewatch: ASUS ROG Strix GeForce RTX 3060 OC Edition 12GB voor 646,07 EURO
https://www.amazon.nl/-/e...smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1
Voorraad verwacht op 4 augustus 2021
Moet je wel erg snel bij zijn want kan er maar 1 toevoegen aan winkelwagen
heheh te laat

[ Voor 16% gewijzigd door d3x op 26-07-2021 11:32 ]
Ik krijg het nu zowel in Chrome als Safari niet zichtbaar bij AMD. En als ik Tampermonkey script aanzet op die pagina zegt hij no productes available...
Hebben meer mensen dit?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Lees dit ff door, misschien kom je wat tegen (spoiler, er staat nuttige info inknny schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:26:
Klopt het dat het VV script op dit moment niet werkt?
Ik krijg het nu zowel in Chrome als Safari niet zichtbaar bij AMD. En als ik Tampermonkey script aanzet op die pagina zegt hij no productes available...
Hebben meer mensen dit?
Vuurvli3gje in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
Dank jerutgerdj schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:29:
[...]
Lees dit ff door, misschien kom je wat tegen (spoiler, er staat nuttige info in):
Vuurvli3gje in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
Ik heb die pagina gezien, maar werkt hij wel voor jou nu bijvoorbeeld?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik gebruik zlef het script niet, maar komt erop neer dat om de zoveel tijd het script kaduuk gaat:knny schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:31:
[...]
Dank je.
Ik heb die pagina gezien, maar werkt hij wel voor jou nu bijvoorbeeld?
Het script werk niet (meer)
Loopt de pagina helemaal vast of zie je een van de onderstaande fouten in de console.
- Missing required parameters: sitekey
- Cannot read property 'bind' of undefined
Was het de eerste kaart die je op AMD.com gekocht hebt?rominick schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:33:
Helaas na een confirmation toch de terugbetaling gekregen. Terwijl ik deze keer er zeer vroeg bij was. Jammer maar helaas, ik kan dus niet amd een mail erover sturen?
Heb het even gevraagd, maar mn broertje heeft wel een midnight black gekocht. Zou het daaraan liggen dat ik nu mn kaart misloop? Zou best wel een raar iets zijn, maar voor scalpers zou ik het snappen. Maar als ik en mn broertje dezelfde kaart kopen dan is 1 van de 2 de pineut.rutgerdj schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:38:
[...]
Was het de eerste kaart die je op AMD.com gekocht hebt?
Mailen heeft geen nut. Je kan vast een mail sturen maar ze gaan je niet alsnog een kaart geven.rominick schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:33:
Helaas na een confirmation toch de terugbetaling gekregen. Terwijl ik deze keer er zeer vroeg bij was. Jammer maar helaas, ik kan dus niet amd een mail erover sturen?
Edit na reactie hierboven: er is een limiet van 1 kaart per type per adres. Dus als je broertje er al 1 heeft besteld kan jij niet dezelfde ook bestellen. Niet 2x 6800xt mb maar wel 1x 6800xt mb en 1x 6800
[ Voor 21% gewijzigd door jaspermeul op 26-07-2021 17:41 ]
Als jij ook een Midnight Black heb gekocht is dat de reden inderdaad. Je kan maar 1 sku per adres per 2 a 3 maanden kopen. AMD weet natuurlijk niet dat je ook nog een broertje hebt die een kaart wilrominick schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:40:
[...]
Heb het even gevraagd, maar mn broertje heeft wel een midnight black gekocht. Zou het daaraan liggen dat ik nu mn kaart misloop? Zou best wel een raar iets zijn, maar voor scalpers zou ik het snappen. Maar als ik en mn broertje dezelfde kaart kopen dan is 1 van de 2 de pineut.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Tweemaal zelfde SKU op hetzelfde adres is vragen om annulering. Dat staat in de topicstart en is hier nu wel een halfjaar algemene kennis.rominick schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:40:
[...]
Heb het even gevraagd, maar mn broertje heeft wel een midnight black gekocht. Zou het daaraan liggen dat ik nu mn kaart misloop? Zou best wel een raar iets zijn, maar voor scalpers zou ik het snappen. Maar als ik en mn broertje dezelfde kaart kopen dan is 1 van de 2 de pineut.
De periode wijzigt wel eens en is niet helemaal duidelijk, maar de 6800XT is een van de best gecontroleerde kaarten.
Voor de volgende keer dus ander adres en PayPal, die is nu namelijk gemarkeerd.
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |