Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halcyon29
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-05-2021
Staat het ergens eerder vermeld? Laatste paar pagina’s gelezen, hier niks gezien ivm met waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:00
Halcyon29 schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:52:
Staat het ergens eerder vermeld? Laatste paar pagina’s gelezen, hier niks gezien ivm met waar ik deze kan vinden?
De drops op amd.com zijn volledig random helaas. Je zou dus dit topic in de gaten moeten houden of wanneer de custom kaarten uitkomen bij een wachtrij aansluiten (bijv. megekko, deze levert nu ook al flink wat RTX kaarten)

6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Halcyon29
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-05-2021
Aha! Top, hou de topic zeker in de gaten. En bedankt voor de inhoudelijke reactie 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Satan_cat
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-10 17:08
Ik zou ook elke dag rond 15:00 de AMD site blijven checken, ik geloof dat ze met meerdere drops reference cards gaan komen.
Afgelopen week waren ze er op woensdag (release date) en vrijdag. Loont denk ik wel als je morgen die site in de gaten houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:22
gielz schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:49:
Ook bij de drop van de 20e nog geen beweging. Ze zullen waarschijnlijk alles handmatig bekijken.

Order Date: 20/11/2020
Order Status: Order in Process

En dan via Digital River.... ;w
Ik heb mij 3090 FE ook gekocht via Digital River. Bestelling gedaan op 24 september, bevestiging op 25 september en verzonden op 29 september. Geef het wat tijd, de kans is groot dat ze komende week pas verzenden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ook bij de drop van de 20e nog geen beweging. Ze zullen waarschijnlijk alles handmatig bekijken.

Alles wordt inderdaad handmatig gecontroleerd. In het weekend vind er logisch gezien ook geen controle plaats, die mensen zijn dan vrij. De handmatige controle is eerder door meerdere Tweakers bevestigd die op donderdag en vrijdag contact hebben gehad met de telefonische helpdesk van AMD in NL (tenminste het is een NL nummer, grote kans dat ze doorschakelen naar een Engelstalige helpdesk ergens).

offtopic:
Ik snap de problemen met DR niet, dit is al lang een partner van AMD en volgens mij leveren ze goed werk anders was die partnerschap allang verbroken
dnoiz schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:17:
Kan je op AMD.com een account aanmaken voor de aankoop? Loopt het volgende week soepeler hopelijk :)
Je kunt geen account aanmaken voor AMD.com. Ook de auto-fill is uitgeschakeld, tenminste wel als je met CC betaald. Paypal heb ik niet getest, maar die schijnt soms vertraging te hebben en tot nu toe zijn alle geannuleerde orders via Paypal gedaan. Er is dus een extra risico aan het 'gemak' van Paypal.
Halcyon29 schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:52:
In tegenstelling tot @gielz zegt is het niet random. Ik heb de AMD site al sinds maandag in de gaten gehouden en tot nu toe is er dagelijks (werkdagen) om 15u NL tijd (9am EST) iets op gezet. Op woensdag en donderdag was er ook om 23u een kleine voorraad.
De Ryzen 5000 drop op woensdag was iets vertraagd i.v.m. overbelasting van de site. Soms is het niet 15u stipt, maar een minuut of twee later. Again het is handwerk.

Ga ook geen refresh bot gebruiken of de F5 knop door je toetsenbord heen rammen, je krijgt dan een bot flag en kunt vervolgens met die browser AMD.com wel vergeten. Het lijkt voor alsnog niet op IP adres niveau te gebeuren, maar ik zou er toch voorzichtig mee zijn.
Pas tijdens het bestelproces zelf kun je de F5 knop gebruiken mocht je een 503 pagina treffen. Zie ook mijn eerdere posts in dit en het Ryzen 5000 topic voor hoe je het beste kunt bestellen en andere informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 18:18
Postman schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:27:
[...]

Je kunt geen account aanmaken voor AMD.com. Ook de auto-fill is uitgeschakeld, tenminste wel als je met CC betaald. Paypal heb ik niet getest, maar die schijnt soms vertraging te hebben en tot nu toe zijn alle geannuleerde orders via Paypal gedaan. Er is dus een extra risico aan het 'gemak' van Paypal.
Ik heb op dit moment 2 annuleringen gezien hier op het forum, 1 was betaald via CC en de ander was via paypal.
Zijn er nog meer annuleringen geweest?

Mijn bestelling van 18-11-2020 betaald via paypal is nog niet geannuleerd O-)
Heb ook gewoon een bevestigingsmail gehad, waarin staat "Please note that your order has been processed and can no longer be changed or cancelled. "
Kan ik hieruit opmaken dat deze al handmatig gechecked is en goedgekeurd is?

Mijn betaling via paypal verliep trouwens vlekkeloos, al mijn gegevens werden al ingevuld via paypal, dus kon zo extra snel de bestelling plaatsen.

Fingers crossed voor aankomende week voor iedereen die op hun order wachten of nog moeten bestellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nibbor schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:50:
[...]

Ik heb op dit moment 2 annuleringen gezien hier op het forum, 1 was betaald via CC en de ander was via paypal.
Zijn er nog meer annuleringen geweest?
Die geannuleerde CC heb ik dan even gemist. Ik heb tot op heden minstens 2 geannuleerde Paypal gezien op GoT, kan zijn dat 1 daarvan wel een Ryzen was. Het meerendeel van de geannuleerde Paypal zie ik echter op Reddit, die community is nu eenmaal veel groter dan GoT (ook veel NL en DE mensen zitten daar).
Mijn bestelling van 18-11-2020 betaald via paypal is nog niet geannuleerd O-)
Heb ook gewoon een bevestigingsmail gehad, waarin staat "Please note that your order has been processed and can no longer be changed or cancelled. "
Kan ik hieruit opmaken dat deze al handmatig gechecked is en goedgekeurd is?
Deze is inderdaad onherroepelijk en zal dan ook uitgeleverd gaan worden (5-7 werkdagen tot verzending, dus nog wellicht wat meer voor FedEx om het daadwerkelijk af te leveren).
Mijn betaling via paypal verliep trouwens vlekkeloos, al mijn gegevens werden al ingevuld via paypal, dus kon zo extra snel de bestelling plaatsen.
Als je de mogelijkheid hebt om CC te betalen dan zou ik die boven Paypal prefereren. Niet dat Paypal dus slecht is, maar zoals gezegd zijn de meeste klachten op Reddit over geannuleerde orders gedaan met Paypal (of ze kregen domweg een te late redirect terug naar de AMD site omdat die site overbelast was).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online

Ja zelfde hier dus... 2 besteld beiden die status

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 21:00
Postman schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:59:
[...]

Die geannuleerde CC heb ik dan even gemist. Ik heb tot op heden minstens 2 geannuleerde Paypal gezien op GoT, kan zijn dat 1 daarvan wel een Ryzen was. Het meerendeel van de geannuleerde Paypal zie ik echter op Reddit, die community is nu eenmaal veel groter dan GoT (ook veel NL en DE mensen zitten daar).

[...]

Deze is inderdaad onherroepelijk en zal dan ook uitgeleverd gaan worden (5-7 werkdagen tot verzending, dus nog wellicht wat meer voor FedEx om het daadwerkelijk af te leveren).

[...]

Als je de mogelijkheid hebt om CC te betalen dan zou ik die boven Paypal prefereren. Niet dat Paypal dus slecht is, maar zoals gezegd zijn de meeste klachten op Reddit over geannuleerde orders gedaan met Paypal (of ze kregen domweg een te late redirect terug naar de AMD site omdat die site overbelast was).
Ik heb door Paypal inderdaad ook mn kans gemist. Paar keer geprobeerd maar ondanks dat je snel paypal ziet en betaald, werd terugkoppeling niet gemaakt. Daarna met CC wel rond gekomen, maar dan kom je terug op productpagina omdat ze al out-of-stock zijn. Zal maandag gelijk CC gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azen Ninja
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 31-01-2021
Heeft iemand al een update gehad? Ik heb een 6800xt besteld en de bestelling is doorgekomen, maar hij staat nog steeds op order in proces.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Azen Ninja schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:20:
Heeft iemand al een update gehad? Ik heb een 6800xt besteld en de bestelling is doorgekomen, maar hij staat nog steeds op order in proces.
Nee nog niemand hier. Stond wel ergens tijdens de checkout dat ze pas rond de 5-7 werkdagen verzenden. Hopelijk zien we aankomende week wat beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azen Ninja
ShininNL schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:22:
[...]

Nee nog niemand hier. Stond wel ergens tijdens de checkout dat ze pas rond de 5-7 werkdagen verzenden. Hopelijk zien we aankomende week wat beweging.
Ah dat is goed om te horen (kut in elke andere manier). Ik begon al nerveus te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaflic
Azen Ninja schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:26:
[...]

Ah dat is goed om te horen (kut in elke andere manier). Ik begon al nerveus te worden
Ah joh wees blij dat je tot de uitverkorenen behoort die uberhaupt heeft kunnen bestellen. Dat zijn de 'happy few' ;) . Ik probeer al 9 weken aan een kaart te komen tegen acceptabele prijs (3080 of 6800XT). En met mij nog heel veel anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Shaflic schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:02:
[...]

Ah joh wees blij dat je tot de uitverkorenen behoort die uberhaupt heeft kunnen bestellen. Dat zijn de 'happy few' ;) . Ik probeer al 9 weken aan een kaart te komen tegen acceptabele prijs (3080 of 6800XT). En met mij nog heel veel anderen.
Of je neemt genoegen met minder... Ik wil een xt maar heb nu 2 rx6800 orders kunnen plaatsen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viserius
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 13:13
lvm98 schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:11:
[...]

Of je neemt genoegen met minder... Ik wil een xt maar heb nu 2 rx6800 orders kunnen plaatsen...
Heb je aan 1 niet genoeg? Grote kans dat AMD ze annuleert, aangezien ze max 1 per klant hanteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
lvm98 schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:11:
[...]

Ja eerst de 6800XT geprobeerd, maar niet gelukt, gelijk daarna 6800 wel in mijn mandje gekregen. Na 30 minuten proberen af te rekenen helaas niet gelukt.

De 3070 vind ik te duur voor wat het biedt. Die zijn direct met dikke premium de verkoop in gegaan. Meestal 650-700. Daarvoor koop ik uiteraard liever een 6800XT.

Heb nu een 1660 waar ik het prima mee vol houdt hoor, dus in die zin neem ik al maanden genoegen met minder ;) . Maar Cyberpunk wordt wat te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Kan iemand me door het proces loodsen om een RX6800 te kopen via AMD? Ik heb de site openstaan met een alert als het beschikbaar komt, maar dien ik alvast ergens een account aan te maken om uberhaupt kans te maken? Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij voorbaat dank.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Tricolores schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:23:
Kan iemand me door het proces loodsen om een RX6800 te kopen via AMD? Ik heb de site openstaan met een alert als het beschikbaar komt, maar dien ik alvast ergens een account aan te maken om uberhaupt kans te maken? Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij voorbaat dank.
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl -> wachten tot maandag 15:00 en dan refreshen totdat je een GPU ziet verschijnen -> add to cart en dan betalen met PayPal of CC. Dus alvast gegevens in kladblok zetten want auto-fill is uitgezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Je hebt geen account nodig. Alleen een credit card of Paypal account. Gegevens invullen bij betalen als de kaart in het winkelwagentje zit, en bidden tot God.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azen Ninja
Shaflic schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:02:
[...]

Oh ja, je hebt gelijk hoor haha zo wilde ik niet dat het over kwam. Maar ik was bang dat mijn order dus niet doorgekomen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
RaiseCain schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:26:
[...]

https://www.amd.com/en/direct-buy/nl -> wachten tot maandag 15:00 en dan refreshen totdat je een GPU ziet verschijnen -> add to cart en dan betalen met PayPal of CC. Dus alvast gegevens in kladblok zetten want auto-fill is uitgezet.
Ome Ernst schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:27:
Je hebt geen account nodig. Alleen een credit card of Paypal account. Gegevens invullen bij betalen als de kaart in het winkelwagentje zit, en bidden tot God.
Thanks guys, much appreciated!
Besteld en betaald is bevestiging dat het effectief komt? Enig idee over levertijden?

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 10:00
Tricolores schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:41:
[...]

[...]

Thanks guys, much appreciated!
Besteld en betaald is bevestiging dat het effectief komt? Enig idee over levertijden?
5-7 werkdagen zeggen ze zelf, door Digital River, de allerslechtste E-retailer die er is (deed ook de RTX 30xx FE).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerolamo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-07 19:35
Wellicht even handig te verdiepen in wat Digital River exact zelf doet, gezien ik de vele verhalen zo door dit topic al dagen aan loop te kijken met enige verbazing. Waarbij naar mijn mening DR redelijk vaak onterecht aangehaald word mbt verschillende onderwerpen.

https://www.digitalriver.com/solutions/order-management/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootlegNL
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-10 16:09
Krijg je nog een officiële factuur als je een kaart bij AMD zelf hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
BootlegNL schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:58:
Krijg je nog een officiële factuur als je een kaart bij AMD zelf hebt gekocht?
Bedoel je zakelijk? Je kan op BTW nummer kopen. Moet dan ook ex BTW prijs betalen. Mag er dan wel vanuit gaan dat je dat ook op factuur krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:52
Ik weet niet of dit hier al voorbij gekomen is:

https://www.guru3d.com/ne...of-732-and-839-euros.html

Dat is wel een stevige price bump over de MSRP prijzen... zeker als de retailer er ook nog wat gaat over gooien! Ik hoop echt dat ze wat goedkoper gaan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dylo
  • Laatst online: 15-07 12:20
Ik verwacht niks vandaag, maar toch zit ik weer klaar puur omdat ik paranoïde ben dat er wel wat komt en dat ik het dan mis..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:44

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Witte_200 schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:46:

Dat is wel een stevige price bump over de MSRP prijzen... zeker als de retailer er ook nog wat gaat over gooien! Ik hoop echt dat ze wat goedkoper gaan zijn!
wjjkoevoets schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:22:
[...]

Ik hou mijn hart vast voor die Nitro+ prijzen. Eerder heb ik voor mezelf een schatting gemaakt voor de Nitro+ en kwam uit op €823 (AIB markup, retail markup, vergelijking met Nvidia price hikes etc.). Ik hoop dat de geruchten waar zijn en dat AMD's board partners dan in ieder geval wel snel de productie omhoog kunnen schroeven.
Ik had al zo'n vermoeden... :(

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dylo

Tja, helaas maken ze de prijs naar wat de gek ervoor betaald, en aangezien de bizarre prijzen bij alternate ook gewoon verkochten werkt het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-10 17:47

ParaWM

Pro Prutser

Poef, voor 839,- twijfel ik toch om gewoon een 670,- reference te halen. Dat scheelt gewoon 170 euro ! Op 3440x1440 is de ref sowieso al zat.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Viserius schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:13:
[...]

Heb je aan 1 niet genoeg? Grote kans dat AMD ze annuleert, aangezien ze max 1 per klant hanteren
Lees terug... Anti scalper ;) ik heb die tweede voor een mede tweaker geregeld als hij aankomt voor msrp is hij van diegene

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:52
ParaWM schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:54:
[...]

Poef, voor 839,- twijfel ik toch om gewoon een 670,- reference te halen. Dat scheelt gewoon 170 euro ! Op 3440x1440 is de ref sowieso al zat.
Jip, mijn origineel plan was om woensdag een nitro te scoren. Maar als dit de prijzen worden zal het een Pulse of reference design worden denk ik...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:01

Is nieuws van vorig weekend ;) Ik denk dat alle AIB kaarten ongeveer deze prijzen gaan krijgen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
[...]

Wauw, hoe geloofwaardig is dit bericht? Want in dat geval ga ik ook gewoon voor reference 6800XT. Prijsverschil is gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Nou de kans dat geïnteresseerde de 6800 of.6800 XT kan kopen die hem werkelijk wil kopen voor zich zelf is weer belachelijk laag na een bezoek op Marktplaats.
Ik heb effe vlug.gekeken en zag er minimaal 10 aangeboden worden voor 950+

https://www.alternate.nl/...2khAX9EAYYASABEgLL9_D_BwE

Alternate bied er ook nog.3 aan voor 900

[ Voor 39% gewijzigd door MaXeRs op 22-11-2020 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Tricolores schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:01:
[...]

Wauw, hoe geloofwaardig is dit bericht? Want in dat geval ga ik ook gewoon voor reference 6800XT. Prijsverschil is gigantisch.
Als je ziet dat reference kaarten nu ook al voor 200-350 euro meer worden verkocht... Het zou kunnen, maar het is gewoon de komende dagen afwachten.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Dylo
en zoals verwacht lijkt er vandaag niks te komen, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidVDS
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 14:33
-Dylo schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:03:
Is het release moment echt altijd om 15:00?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kerath
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-10 17:50
-Dylo schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:03:
Nee, ben er ook bang voor. Verwachtte eerlijk gezegd ook niets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneAppel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-05 01:34
DavidVDS schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:05:
[...]

We hebben tot dusverre twee release momenten gehad (als ik niets heb gemist). Beiden waren om 15:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dylo
DavidVDS schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:05:
[...]

Er is op woensdag en vrijdag ook iets om 23:00 geweest, wat weet ik niet maar dat heb ik mensen hier zien melden. zowel op woensdag als vrijdag waren de GPU's wel om 15:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:38
[...]

Hoe was je van plan om aan die referencekaart te komen?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
haarbal schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:08:
[...]

Hoe was je van plan om aan die referencekaart te komen?
Van antiscalpers als ik ;) duh!
Ik werk gelukkig lekker thuis en heb de browsers met die linkjes van de AMD store opgeslagen
Beetje F5-en en goed geluk dan moet het goedkomen... Mits AMD ze dan nogwel gaat verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
lvm98 schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:15:
[...]

Ik werk gelukkig lekker thuis en heb de browsers met die linkjes van de AMD store opgeslagen
Beetje F5-en en goed geluk dan moet het goedkomen... Mits AMD ze dan nogwel gaat verzenden.
Aan wie heb je er al 1 beloofd dan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
MaXeRs schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:17:
[...]

Aan wie heb je er al 1 beloofd dan?
Iemand in de berichtenbox hier :) mocht die ervanaf zien gaat hij naar een anders. Heb al overeengekomen voor de betaalde prijs + verzending , heb wel betere manier om geld te verdienen dan dat achterlijke gescalp van mensen...
Heb zelf ook misgegrepen bij de andere releases dus doe het meer om de pijn van anderen te verzachten omdat het mij bij die RX kaarten eindelijk wel lukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurkzor
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Animo voor de 6800 XT valt mij toch enigzins tegen. Die van mij staat ook nog steeds te koop (voor bijna hetzelfde bedrag als wat ik er voor neer heb gelegd) Ben benieuwd of de kaarten net zo schaars blijken te zijn als de 3080 en sommige 3090's. Zijn er al officiële berichten van resellers/inkopers over de voorraad?

* Schurkzor zoekt nog steeds een Ryzen 5950x om voorlopig klaar te zijn met shoppen :(

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MaXeRs
Schurkzor schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:02:
Animo voor de 6800 XT valt mij toch enigzins tegen. Die van mij staat ook nog steeds te koop (voor bijna hetzelfde bedrag als wat ik er voor neer heb gelegd) Ben benieuwd of de kaarten net zo schaars blijken te zijn als de 3080 en sommige 3090's. Zijn er al officiële berichten van resellers/inkopers over de voorraad?

* Schurkzor zoekt nog steeds een Ryzen 5950x om voorlopig klaar te zijn met shoppen :(
1100 _O-

Succes er mee (y)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Niet zo heel vreemd. Je vraagt er €1100 voor terwijl er een kans is om de kaart voor <€700 te krijgen als je wat geduld hebt. Voor €400 kan je weer leuke andere computeronderdelen kopen.

Ik wil best een RX 6800 XT hebben, maar niet voor €1100 :+

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Animo voor de 6800 XT valt mij toch enigzins tegen. Die van mij staat ook nog steeds te koop (voor bijna hetzelfde bedrag als wat ik er voor neer heb gelegd)
Tja, wat had je dan verwacht als je hem voor 400 euro boven de adviesprijs koopt... 8)7 . Als je hem kan annuleren of terugsturen dan is dat misschien de handigere optie, want ik denk dat er maar weinig mensen zijn die hem daadwerkelijk voor die prijs willen hebben.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:31
Komt misschien omdat mensen geen 1100 euro willen neerleggen voor een kaart die een 'adviesprijs' heeft van 669 euro.

Nee, die adviesprijs ga je niet aantikken als er wel voorraad is, maar toch spookt dat bedrag in het achterhoofd bij veel mensen en dan is de simpele rekensom dat nagenoeg het dubbele betalen van de zotte is.

Wat het ook is. Maarja, earlybirds hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurkzor
  • Niet online
spone schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:05:
[...]

Tja, wat had je dan verwacht als je hem voor 400 euro boven de adviesprijs koopt... 8)7 . Als je hem kan annuleren dan is dat misschien de handigere optie, want ik denk dat er maar weinig mensen zijn die hem daadwerkelijk voor die prijs willen hebben.
300 toch? kaart was 1000 bij Alternate.
lvm98 schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:15:
[...]

Met chrome headless en puppeteer (NodeJS) kan je relatief eenvoudig pagina's afscannen. Zet er een aantal webshops in en je hebt vanzelf een keer raak. Mailtje laat ik naar mezelf sturen via een ssh jump host

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Schurkzor schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:08:
[...]

AMD verkoopt reference kaarten voor €669. Je zit daar dus meer dan €400 boven.

Het is überhaupt van de zotte dat Alternate ze verkoopt voor €1000.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sdebes
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 13:18
Eens met de heren hierboven. Er is voldoende animo, maar gelukkig niet voor een dergelijk bedrag. Ik ben blij dat de meeste mensen dat er niet aan uit willen geven, mijns inziens verpest dat de markt. Het beste lijkt me om 'm binnen de zichttermijn van 14 dagen terug te sturen, exact terug te krijgen wat je ervoor betaald hebt, en de shop lekker met een veel te dure kaart te laten zitten (die zij volgende week bij voldoende voorraad voor veel minder aan moeten bieden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Had beter kunnen zeggen verkoopt :) Zelfde idee. Kaart is "officieel" (mocht ie ooit nog te krijgen zijn via AMD) 679 of iets. En ik zie een prijs van 1100, dat gaat ergens over de 400 erbovenop. Niet zozeer aan jou gericht (imo is een klein bedrag voor de moeite erbovenop prima), maar wel treurig van Alternate dat ze hem zo ver boven de normale prijs wegzetten.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootlegNL
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-10 16:09
Shaflic schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:10:
[...]

Bedoel je zakelijk? Je kan op BTW nummer kopen. Moet dan ook ex BTW prijs betalen. Mag er dan wel vanuit gaan dat je dat ook op factuur krijgt.
Niet perse zakelijk, ik vind het altijd fijn om een factuur te hebben bij al mijn grote aankopen. Ookal is het om later aan te tonen dat ik de eerste eigenaar ben als ik de kaart eventueel weer ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurkzor
  • Niet online
wjjkoevoets schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:09:
[...]

AMD verkoopt reference kaarten voor €669. Je zit daar dus meer dan €400 boven.

Het is überhaupt van de zotte dat Alternate ze verkoopt voor €1000.
Eigenlijk wel ja. Maargoed, als ze schaars blijven t/m Q1 2021 dan heb ik er nog enigzins begrip voor. Geen idee voor wat voor tarief ze inkopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:27

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Je bedoelt dat het je tegen valt dat je er niet meer op kan verdienen als je dacht? En zo een "gratis" 5950 kan scoren? Jammer voor je joh. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurkzor
  • Niet online
spone schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:12:
[...]

Had beter kunnen zeggen verkoopt :) Zelfde idee. Kaart is "officieel" (mocht ie ooit nog te krijgen zijn via AMD) 679 of iets. En ik zie een prijs van 1100, dat gaat ergens over de 400 erbovenop. Niet zozeer aan jou gericht (imo is een klein bedrag voor de moeite erbovenop prima), maar wel treurig van Alternate dat ze hem zo ver boven de normale prijs wegzetten.
Ik hoef er niet persé 100 euro bovenop te hebben. Mag voor hetzelfde bedrag weg, ik ben reeds voorzien van een 3090. Het gaat mij om de VRAM. Als ik iemand blij kan maken dan graag.

* Schurkzor laat het hierbij uit respect voor de modjes

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tricolores

Beschamend bericht dit. Als je wil scalpen, pak er dan niet mee uit op deze manier :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
[...]

[...]

Met chrome headless en puppeteer (NodeJS) kan je relatief eenvoudig pagina's afscannen. Zet er een aantal webshops in en je hebt vanzelf een keer raak. Mailtje laat ik naar mezelf sturen via een ssh jump host
Die kennis heb ik niet als hobbyist... Ik ben meer van het bouwen dan de software kant....
F5 hielp bij AMD gelukkig genoeg.
Gebruik zelf firefox met een plugin om adressen ed. Automatisch in te vullen ook (niet nodig vanwege paypal login die dat al doet)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fryslanboy
Tricolores schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:16:
[...]

Beschamend bericht dit. Als je wil scalpen, pak er dan niet mee uit op deze manier :z
Heb er ook 0,0 medelijden mee als je deze aan de straatstenen niet kwijtraakt. Dat is de prijs die je betaalt om vooraan te zitten.

Ook voor een webshop heb ik geen begrip als deze ze door de schaarste voor bedrag X verkoopt. Mag geen argument zijn lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Laatst online: 11:30

Tja voor 1000 kan je de meest uitgedoste RTX3080 kopen ipv een reference 6800XT, laat staan voor 1100 euro. Bovendien is de MSRP €660 bij AMD haar eigen shop, dan moet je dus 65% bovenop de adviesprijs betalen.. Voor €900 had je voldoende amino gehad, dan dat is eigenlijk al gek veel.

De MSRP van goede AIBs zouden rond de €750 moeten zitten (~100 boven reference), maar met deze schaarste komen die ook wel rond de 800 uit, nog steeds 300 lager dan zou referencekaart...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schurkzor
  • Niet online
Santee schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:30:
[...]

Tja voor 1000 kan je de meest uitgedoste RTX3080 kopen ipv een reference 6800XT, laat staan voor 1100 euro. Bovendien is de MSRP €660 bij AMD haar eigen shop, dan moet je dus 65% bovenop de adviesprijs betalen.. Voor €900 had je voldoende amino gehad, dan dat is eigenlijk al gek veel.

De MSRP van goede AIBs zouden rond de €750 moeten zitten (~100 boven reference), maar met deze schaarste komen die ook wel rond de 800 uit, nog steeds 300 lager dan zou referencekaart...
Ik ben benieuwd of AMD en Nvidia de schaarste bewust hebben gecreëerd. Zijn TSMC en Globalfoundry daadwerkelijk zo druk qua planning?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Schurkzor schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:42:
[...]

Ik ben benieuwd of AMD en Nvidia de schaarste bewust hebben gecreëerd. Zijn TSMC en Globalfoundry daadwerkelijk zo druk qua planning?
TSMC zit helemaal vol zover ik weet. AMD heeft de Ryzen 5000 processors, RX 6000 series videokaarten, PlayStation 5, Xbox Series X|S en nog vier andere dingen zover ik weet voor Q4 2020. En dat is nog enkel AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
Blijkbaar is de vraag (mede door de vele mensen die tijd teveel hebben door COVID-19) ongeveer tien keer hoger dan geschat. Dat zei JayzTwoCents toch op Youtube. Kan wel een deel verklaren, al is het bewust scheppen van een schaarse commercieel gezien vaak een goede zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Gewoon lekker wachten en 400€ minder betalen.;)
Wellicht dat aibs ook nog onder die 1000€ gaan vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Dylo
Ryiuuz schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:58:
Gewoon lekker wachten en 400€ minder betalen.;)
Wellicht dat aibs ook nog onder die 1000€ gaan vallen.
Wellicht?

Ik mag daar toch wel van uit gaan, anders kunnen ze hem lekker steken waar de zon niet schijnt, want er is geen enkele mogelijk dat ik een gpu voor meer dan 1000 euro ga kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
-Dylo schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:03:
[...]

Wellicht?

Ik mag daar toch wel van uit gaan, anders kunnen ze hem lekker steken waar de zon niet schijnt, want er is geen enkele mogelijk dat ik een gpu voor meer dan 1000 euro ga kopen.
kunnen we V&A lekker een scoren als de rest zakt;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ik hoop voor iedereen dat er dagelijks modellen blijven binnen druppelen bij AMD zodat iedereen een kans krijgt op een normale prijs. De enige manier om dit scalp gezeur te stoppen. Ik ben heel blij dat ik er een heb kunnen scoren bij AMD, hoop dat anderen dat geluk ook snel zullen hebben. Voor de deze prijs (670,-) is het een zeer mooie gpu maar 1000,- no way

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:11

bl33d

I love the smell of Napalm..

1100 euro voor de 6800xt. Best triest van je. Dat mag gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
bl33d schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:43:
[...]

1100 euro voor de 6800xt. Best triest van je. Dat mag gezegd worden.
ho ho hij heeft deze kaart gekocht voor 1000 _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:08

masauri

aka qwybyte

Tweakriez schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:07:
Ik hoop voor iedereen dat er dagelijks modellen blijven binnen druppelen bij AMD zodat iedereen een kans krijgt op een normale prijs. De enige manier om dit scalp gezeur te stoppen. Ik ben heel blij dat ik er een heb kunnen scoren bij AMD, hoop dat anderen dat geluk ook snel zullen hebben. Voor de deze prijs (670,-) is het een zeer mooie gpu maar 1000,- no way
Amen!!!
Ik besef nu pas hoeveel geluk ik heb gehad dat ik een cpu vast heb kunnen krijgen bij launch.
Enkel de gfx nu nog.
Maar geduldig blijven, ik kan overdag niet kijken op het werk.
Dus hopen op het weekend.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaXeRs schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:48:
[...]

ho ho hij heeft deze kaart gekocht voor 1000 _O-
Even een correctie want Scalpernate verkocht de kaart voor 1099, hij vraagt dus maar 1 euro meer en dat is eigenlijk al verlies maken (5 euro verzendkosten bij Alternate). Ik begin nu te twijfelen welke kaart 1099 en welke 999 was. Mijn excuses voor de incorrecte correctie.

En mocht je dan toch voor Scalpernate gaan, kijk dan bij de Duitse winkel want die vragen ook teveel, maar toch 100-200 minder dan in NL.

Verder is de AMD prijs 660-663 euro (woensdag-vrijdag, zal wel dollar-euro conversie zijn). Verzendkosten bij AMD.com zijn 7 euro (wat ik erg weinig vind, oorspronkelijk zou het 20 moeten zijn).

[ Voor 7% gewijzigd door Postman op 22-11-2020 18:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JasperBth
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-07-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-Dylo schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:08:
[...]

Er is op woensdag en vrijdag ook iets om 23:00 geweest, wat weet ik niet maar dat heb ik mensen hier zien melden. zowel op woensdag als vrijdag waren de GPU's wel om 15:00.
De drops zijn elke dag werkdag om 15u (9am EST). Er is afgelopen week elke dag om die tijd wel iets geweest, vaak de Ryzen 3000 CPU. Op woensdag en vrijdag waren er om 15u dan de 6800(XT) en op woensdag ook de Ryzen 5000 (15:15u).

Woensdag en donderdag was er ook om 23u een paar Ryzen 3000, de andere dagen heb ik geen info van. Dit lijkt echter meer een bijzaak dan iets substantieels, dus ik zou daar geen gok op wagen.
masauri schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:51:
[...]

Amen!!!
Ik besef nu pas hoeveel geluk ik heb gehad dat ik een cpu vast heb kunnen krijgen bij launch.
Enkel de gfx nu nog.
Maar geduldig blijven, ik kan overdag niet kijken op het werk.
Dus hopen op het weekend.
Rechtstreeks bij AMD kun je vergeten in het weekend, die werken alleen doordeweeks. Vandaar ook geen drops de afgelopen 2 dagen en niemand die een status update heeft van zijn/haar order(s).

Probeer om woensdag van 14:45 tot 15:45 een uur vrij te krijgen zodat je dan om 15u de AMD site kunt spammen. Ik gok dat er dan weer nieuwe lading zal zijn.
En anders is dat het moment waarop officieel de board partners hun kaarten mogen gaan verkopen. De NL webwinkels vermelden hierover niets, maar je kunt ook Duitse winkels proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fryslanboy
Op Marktplaats proberen een 6800 te verkopen voor 800 of meer. Met droge ogen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Fryslanboy schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:09:
Op Marktplaats proberen een 6800 te verkopen voor 800 of meer. Met droge ogen...
Jij denkt zeker dat de gebruikte internetverbinding en de tijd die het kost om die kaart te bestellen gratis is of wat? :+ O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fryslanboy
wjjkoevoets schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:10:
[...]

Jij denkt zeker dat de gebruikte internetverbinding en de tijd die het kost om die kaart te bestellen gratis is of wat? :+ O-)
Valid point. :')
Om te gieren. |:( |:(

Ik ga het ook maar even een paar weken geen aandacht geven, zowel RX als RTX. In beide gevallen is het om te janken.

[ Voor 10% gewijzigd door Fryslanboy op 22-11-2020 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Moet je dit niet in het NVIDIA GeForce RTX levertijden topic posten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
masauri schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:25:
[...]

Moet je dit niet in het NVIDIA GeForce RTX levertijden topic posten? :p
Woepssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Tweakriez schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:07:
Nog niet binnen tho denk ik? Ook alleen order in process?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

lvm98 schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:41:
[...]

Nog niet binnen tho denk ik? Ook alleen order in process?
Klopt, zelfde als de rest. Ik ken iemand in China die hem al wel heeft binnen gehad. Heel mooi en stevig ding in het echt. Helaas bleek deze de geest te geven na een kleine overclock en power limit +15 gezet te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kerath
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-10 17:50
Tweakriez schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:55:
[...]

Klopt, zelfde als de rest. Ik ken iemand in China die hem al wel heeft binnen gehad. Heel mooi en stevig ding in het echt. Helaas bleek deze de geest te geven na een kleine overclock en power limit +15 gezet te hebben.
In het andere topic laat iemand weten de kaart vandaag ontvangen te hebben en gepoogd te overklokken waardoor de kaart nu dood zou zijn.

Is me nog niet gelukt een kaart te bestellen en ik heb weinig verstand van overklokken, maar dit doet gewoon pijn om te lezen.

[ Voor 14% gewijzigd door kerath op 22-11-2020 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

kerath schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:02:
[...]

In het andere topic laat iemand weten de kaart vandaag ontvangen te hebben en gepoogd te overklokken waardoor de kaart nu dood zou zijn.

Is me nog niet gelukt een kaart te bestellen en ik heb weinig verstand van overklokken, maar dit doet gewoon pijn om te lezen.
Denk dat we over dezelfde persoon praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Als de voorraden niet beter worden tegen eind januari: nieuws: Gerucht: AMD Radeon RX 6700-videokaarten krijgen 12GB gddr6-geheugen komen er meer alternatieven bij...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cinde
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-07 10:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Op Discovery channel zie ik vaker tijdens de reclame beelden van een serie over de oorlog.
Hierin wordt altijd een belangrijk punt gezegd.
"Diegene die het snelste kan produceren wint."
Ik vergelijk dit nu ook met de productie van de gfx kaarten.
Als mensen het beu zijn te wachten op een kaart uit het nvidea kamp, en deze stelling van de youtuber klopt.
Dan gaan veel mensen over naar AMD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viserius
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 13:13
Op 03:25 zegt hij dat AMD.com waarschijnlijk geen AIB-kaarten zullen leveren. Bron wordt er niet bij verteld, maar verwacht dat er dan een redelijke kans is als je bij NLse webshops probeert te bestellen. Nu alleen nog hopen op een eerlijke MSRP :). Ook omdat het bekend is dat AMD veel meer AIB-kaarten probeert te leveren dan reference kaarten.

[ Voor 8% gewijzigd door Viserius op 22-11-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecertificeerd
  • Laatst online: 06-02-2024
Zullen de kaarten in Januari weer een beetje leverbaar zijn? Dit is de eerste keer dat ik een pc ga bouwen. Kan niet wachten op de 5800x en 6800xt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Gecertificeerd schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:46:
Zullen de kaarten in Januari weer een beetje leverbaar zijn? Dit is de eerste keer dat ik een pc ga bouwen. Kan niet wachten op de 5800x en 6800xt.
Dat weet niemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Alternate claimt één Asrock 6800 op voorraad te hebben:

https://www.alternate.nl/html/product/1697208

Voor € 899 8)7

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

XWB schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:00:
Alternate claimt één Asrock 6800 op voorraad te hebben:

https://www.alternate.nl/html/product/1697208

Voor € 899 8)7
Die staat ondertussen al uren op voorraad. Volledig terecht. Voor dat geld koop je een overclocked RTX 3080.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:06

lordsnow

I know nothing

wjjkoevoets schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:05:
[...]

Die staat ondertussen al uren op voorraad. Volledig terecht. Voor dat geld koop je een overclocked RTX 3080.
Mailtje doen naar Alternate met een bod van 600 euro :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-10 17:47

ParaWM

Pro Prutser

En gereserveerd... Idioot dat mensen dat betalen. F@#!s it up voor de rest :)

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 19:34
Tweakriez schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:55:
[...]

Dit zag ik op Reddit voorbijkomen, is dat ook dezelfde persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Germpie
  • Laatst online: 19-11-2021
Op AMD mijn mandjes met kaarten van vorige releases leeggehaald vandaag. Is dit bij de rest ook vandaag gebeurd? grote kans dat er dan morgen inderdaad weer een drop komt (Vandaag whatever).
Pagina: 1 ... 21 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord