Ik denk dat ik maar stop met meedoen aan de drops. Niet omdat het nooit lukt, het lukt me regelmatig iets te bemachtigen, maar door Paypal. Wat een irritant bedrijf is dat zeg.
Nadat ik voor het eerst een GPU bemachtigd had kreeg ik bericht dat mijn rekening niet voldoende geverifieerd zou zijn. Nu, ruim drie weken later, is het nog steeds niet voor elkaar. Meerdere berichten heen en weer dagelijks, dan is de kopie van mijn paspoort niet goed, dan de uitdraai van mijn bankafschrift weet niet. Heb ik beide gevraagde documenten geüpload, kunnen ze het niet weer vinden. Voeg ik de bestanden als bijlage toe aan het bericht wat ik daarop stuur, krijg je doodleuk terug dat dit niet de manier is waarop je het moet aanleveren.
Voegen ze een uitleg, voor de vierde keer, toe waarin staat hoe ze wel te uploaden, terwijl ik ook al drie keer heb aangegeven dat bepaalde knoppen er gewoon niet zijn op de pagina's die zij aanhalen. Vervolgens krijg ik doodleuk de opmerking dat ik niet bij het goede deel kijk, terwijl ik exact hun stappen volg. Screenshot gestuurd van wat ik zie en dat wordt gewoon genegeerd. Ze sturen wel weer een andere upload link, dus upload ik het daar, zijn de documenten weer niet afdoende en moet ik een internet/telefoon/gas/elektra-rekening aanleveren om mijn adres echt goed te kunnen verifiëren.
Ik heb ze terug gestuurd dat ze het lekker mogen uitzoeken en dat ze mijn account maar op moeten schorten want ik lever helemaal niets meer aan. En een uitleg zoals hierboven heb ik mee gegeven, en aangegeven dat ik mijn rekening wil gaan sluiten, ik ben er echt zat van.
Krijg ik een reactie, eindelijk, die wel inhoudelijk op mijn relaas in gaat. Ze erkennen dat er veel mis gaat met de verificatie en dat ik nu gewoon wel de benodigde documenten kan aanleveren in de bijlage. Oh en mijn rekening kan niet gesloten worden als je niet geverifieerd bent
Al met al, echt om te janken dit. Ik ga die documenten ook niet meer aanleveren en gewoon mijn rekening leeg halen. Mijn maandelijkse Google betaling ga ik lekker via de creditcard laten lopen. Dus helaas geen happy hunting meer voor mij (want andere betaalmethoden zijn geen optie om succesvol te zijn bij die drops toch?).
Voor degenen die er wel mee doorgaan: succes! En als iemand een stappenplannetje of script wil hebben, PM maar, ik help graag.
Zo, ik moest even mijn hart luchten, wat een frustratie heeft me dat Paypal gekost zeg!