Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:16

Secsytime

Automagisch

Nou, als het goed is een 6900 XT weten te bemachtigen.. Als die niet wordt geannuleerd.. we zullen het zien :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
De 5800 kan ik nu wel toevoegen aan het karretje, dus nu kan ik in ieder geval zien hoe het er uit ziet wanneer je wel iets succesvol kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Wat een shitshow is die site de laatste 3 weken zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:50
Het is mij dit keer ook een keer gelukt. Niet de kaart die ik wilde maar iig beter dan wat ik nu heb draaien.

Dit was de derde week dat ik een 6800XT probeerde te scoren en terwijl ik 2 weken geleden nog tot de oranje order knop kwam en daar strandde en vorige week niet voorbij stap 1 kon komen kreeg ik deze donderdag hniet eens een 6800XT (MB) in mijn mandje. Geen 503 of zo, Captcha's bleven werken, maar kreeg gewoon niets in mijn mandje. Dus ik dacht maar eens een andere kaart te proberen, de 6700XT, en daar kwam ik al verder mee. Eenmaal in het mandje nog even zitten worstelen met het Paypal betaalkeuze schermpje die je steeds opnieuw moet doen. Daar kwam ik uiteindelijk ook voorbij na de 4de poging om als laatste weer bij de oranje knop te belanden. Er op klikken gaf natuurlijk een 503. Heel rustig elke 1 tot 5 seconden geF5t tot hij weer door begon te laden , dit proces nog 3 keer moeten herhalen en plots bleek the order completed. 2de mailtje inmiddels ook al gehad.

Mijn tips: Blijf rustig en als je met de ene kaart maar geen stap verder lijkt te komen probeer dan een ander en kijk hoe het daar mee gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik dacht dat de voorgaande weken erg waren, maar dit was niet te doen. 503 en 403, met een vertraagde drop erbij. Chrome en VPN compleet afgeschreven, die kunnen niet eens een 5800x add to cart doen :P

Je zou haast denken dat ze het er om doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchphantom
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 10:12
Hoeveel mails krijg je van amd? Ik heb de order submitted mail gehad. Daar stond geen adres in. Klopt dat?

Kreeg ook geen adres selectie scherm bij de PayPal popup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:45:
Ik dacht dat de voorgaande weken erg waren, maar dit was niet te doen. 503 en 403, met een vertraagde drop erbij. Chrome en VPN compleet afgeschreven, die kunnen niet eens een 5800x add to cart doen :P

Wel gelukt (geen VPN) maar het is de 6900 geworden IPV 6800xt :$
Ik zal later even tijden en opzet/acties hier vermelden.

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 09:04
ismailaran schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:50:
Geen confirmation scherm gekregen, maar wel geld afgeschreven. Goed of slecht teken?
Goed teken! al mailtje gehad?
dutchphantom schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:51:
Hoeveel mails krijg je van amd? Ik heb de order submitted mail gehad. Daar stond geen adres in. Klopt dat?

Kreeg ook geen adres selectie scherm bij de PayPal popup
In eerste instantie 2: maar is al vaak herhaald hier dus even zelf zoeken.... (3 bij Paypal betaling).

Wordt nog steeds elke week drukker. Ik had om 17:33 een 6800XT in mijn mandje (enige SKU die ik nog wil) en had hem om 17:45 pas in de place order, maar toen al out of stock.

Paypal betaling kwam niet door bij de AMD api, kreeg continu 503 (register-source) foutmeldingen. Dus die hele backend die lag gewoon weer op haar/zijn gat.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/egNTqAw.png

Pas bij de 15-20e poging ofzo via Paypal, geen 503 en door naar Place order.

[ Voor 85% gewijzigd door Lord_Dain op 17-06-2021 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:29

Same, even voor de gein geprobeerd (6800xt) maar zoveel 503 en 403 errors in console. Uiteindelijk wel alle stappen kunnen nemen maar uiteindelijk géén voorraad en terug naar overzicht. Wilde nog gaan proberen voor 6700xt maar had geen zin meer.

Ik denk sinds de grote nieuws bekend is geworden dat de drops niet meer random zijn maar om do om17.33 uur, zitten er zoveel mensen in heel Europa klaar voor. De site kan het gewoon niet na.

Ik ben benieuwd of het komende weken met de zomervakantie minder gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ismailaran
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-08 19:23
Lord_Dain schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:56:
[...]

Goed teken! al mailtje gehad?

[...]

In eerste instantie 2: maar is al vaak herhaald hier dus even zelf zoeken.... (3 bij Paypal betaling).
Zojuist de bevestiging gekregen. Dus mijn jacht naar een upgrade is weer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
6800xt geprobeerd, helaas. Klik 6900xt aan en het werkt. Kom bij PayPal aan en saldo is ontoereikend, terwijl ik mn bank gekoppeld had. Probeer er 350 bij te doen via rabo app, want stond 700 op voor 6800xt, kan natuurlijk niet. Uiteindelijk met de raboreader gedaan en de kaart was weg :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/QctXCOSxWHx0qWrArpuilst0.png

Volgende week lukt het!

[ Voor 15% gewijzigd door Danny Phantom op 17-06-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:05
Inmiddels de tweede mail binnen, Order Confirmation met m’n adres erin. Hopen dat ze niks cancelen! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Zometeen als ik tijd heb plaats ik even een analyse van m’n stappen. Het was m’n eerste poging dus wel ongelooflijk veel mazzel gehad. Wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 08:33

Ik heb zowel Chrome als Firefox geprobeerd de afgelopen 2 weken, met Firefox kom ik toch nog steeds het verst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27
michaelhn schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:57:
[...]

Jazeker, na contact op te hebben genomen met Ingram Micro (Nadat Peacekeeper heeft gemeld dat dit kon) is het toch nog gelukt om mijn huisnummer aan het adres toe te voegen (het verschilt per medewerker of je wordt geholpen of niet).

Dinsdag gebeld met Ingram Micro, die hadden DHL in de ochtend gebeld.
DHL kon helaas geen contact opnemen met de bezorger en heeft het dus de gehele woensdag gekost om de wijziging door te zetten.
Vannochtend gekeken in de DHL app op aanrader van shadowkid053.
En daar staat op dit moment wel het juiste adres bij, en zal hij vandaag tussen 8:00 en 18:00 worden geleverd! :) O-)
Hoe heb je contact opgenomen met Ingram Micro? per mail of telefoon? Ik heb de nummers van mijn postcode verwisselt.

indien het telefonisch is gebeurd, zou ik graag nummer willen weten.
https://nl.ingrammicro.co...ges/Contact-Us.aspx?pub=0 van deze overzicht wordt ik niet veel wijzer :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
Gefeliciteerd iedereen! Ben zelf met AMD gekapt omdat ik eindelijk een Nvidia kaart kon scoren (fingers crossed dat die niet gecanceld wordt).

Wel een kleine tip voor regio Zuid-Holland. Als de DHL man het pakketje komt brengen, houd je voordeur af en toe in de gaten of die halve gare het pakket niet gewoon op de stoep heeft gelaten. Want dat was gebeurd met de 6800XT MB, was voor iedereen zo op te pakken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaïr.exe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:24:
Gefeliciteerd iedereen! Ben zelf met AMD gekapt omdat ik eindelijk een Nvidia kaart kon scoren (fingers crossed dat die niet gecanceld wordt).

Wel een kleine tip voor regio Zuid-Holland. Als de DHL man het pakketje komt brengen, houd je voordeur af en toe in de gaten of die halve gare het pakket niet gewoon op de stoep heeft gelaten. Want dat was gebeurd met de 6800XT MB, was voor iedereen zo op te pakken.....
Welke FE heb je kunnen scoren?

En goede tip voor de bezorger, maar Zuid-Holland is nogal vaag. Iets meer detail mag wel hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
karakedi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:11:
[...]

Hoe heb je contact opgenomen met Ingram Micro? per mail of telefoon? Ik heb de nummers van mijn postcode verwisselt.

https://nl.ingrammicro.co...ges/Contact-Us.aspx?pub=0 van deze overzicht wordt ik niet veel wijzer :D
Gewoon de klantenservice (Customer Service)? Die verbinden je wel door als het verkeerd is (is het niet maar goed :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:34:
[...]

Welke FE heb je kunnen scoren?

En goede tip voor de bezorger, maar Zuid-Holland is nogal vaag. Iets meer detail mag wel hoor ;)
De zwaar overpriced 3080 ti. Dus wordt volgende week proberen voor een 3080 want de 3080 ti is de 500 euro extra niet goed te praten. Was voornamelijk enkel voor de 8k 60fps AV1 decoder, die heb ik gewoon nodig. Een 6900XT doet geen moer met 8k 60fps.

Dusja, the struggle never ends.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaïr.exe op 17-06-2021 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 16:31
het maakt geen hol uit welke browser je gebruikt. het maakt geen hol uit welke kaart je probeert. het maakt geen hol uit allemaal het is gewoon hopen dat je erdoor komt en sommigen lijken gewoon keuhard geblockt te worden en steenvast niet door dezelfde stap te komen daar waar anderen er ineens door komen.

zelfs met de nieuwe trucs met reload via de console is het kansloos. Je reload 1 van de velen 503's en er komen er gewoon meer bij. ik had 503 ajax errors een 503 random error en een 503 captcha error allemaal in 1 lijst en reloaden deed helemaal niets.

deze week zelfs in de router alle firewalls en dergelijke uitgezet en alle apparaten losgekoppeld...

Ik weet het ook niet meer...

[ Voor 7% gewijzigd door computerjunky op 17-06-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaïr.exe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:35:
[...]

De zwaar overpriced 3080 ti. Dus wordt volgende week proberen voor een 3080 want de 3080 ti is de 500 euro extra niet goed te praten. Was voornamelijk enkel voor de 8k 60fps AV1 decoder, die heb ik gewoon nodig. Een 6900XT doet geen moer met 8k 60fps.

Dusja, the struggle never ends.
Voor het doel wel een mooie kaart! Prijs is inderdaad... meh :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:36:
het maakt geen hol uit welke browser je gebruikt. het maakt geen hol uit welke kaart je probeert. het maakt geen hol uit allemaal het is gewoon hopen dat je erdoor komt en sommigen lijken gewoon keuhard geblockt te worden en steenvast niet door dezelfde stap te komen daar waar anderen er ineens door komen.

zelfs met de nieuwe trucs met reload via de console is het kansloos. Je reload 1 van de velen 503's en er komen er gewoon meer bij. ik had 503 ajax errors een 503 random error en een 503 captcha error allemaal in 1 lijst en reloaden deed helemaal niets.

Goede browser captcha reputatie helpt zeker. Saldo op je PayPal helpt, extra CC met saldo just in case. Minimaal op ieder 1100 euro, indien enkel de 6900XT lukt.

Maar als de amd kaarten de trend van nvidia kaarten volgen, dan zullen we wel goedkopere kaarten zien, zal niet zo lang duren meer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:37:
[...]

Voor het doel wel een mooie kaart! Prijs is inderdaad... meh :P
1200 euro voor een kaart die 10% beter presteert dan de 700 euro tegenhanger, dat is gewoon Nvidia scalp prijs :P

Maargoed, straks lukt de 3080 nooit, heb ik alvast de juiste kaart voor de juiste doeleinden. Deze reis duurde mij toch iets te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

deze week zelfs in de router alle firewalls en dergelijke uitgezet en alle apparaten losgekoppeld...

Klopt, puur random.. daarom is het me elke week nog gelukt om wat te bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Jaïr.exe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:38:
[...]

Goede browser captcha reputatie helpt zeker. Saldo op je PayPal helpt, extra CC met saldo just in case. Minimaal op ieder 1100 euro, indien enkel de 6900XT lukt.

Maar als de amd kaarten de trend van nvidia kaarten volgen, dan zullen we wel goedkopere kaarten zien, zal niet zo lang duren meer!
Ik hoef de eerste zoveel keer alleen een vinkje aan te vinken voor de captcha maar als je 346x 503 krijgt is je captcha reputatie natuurlijk naar de klote.
En geld op je PayPal is totaal niet relevant als je niet eens voorbij stap 1 komt. Ik weet niet eens of dat werkt want zo ver kom ik nooit. ik heb in 25 weken pas 3x een oranje knop gehad en waarvan hij 1x totaal niet werkte en 2x ik terug geflikkerd werd naar de home page oftewel te laat na 50 x refreshen.

het is gewoon 1 grote loterij of betaalde internet routes worden gewoon keihard geweigerd of krijgen lage prio want anderen lukt het blijkbaar gewoon wel. Maar meer dan geluk hebben kan ik niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:43:
[...]

Klopt, puur random.. daarom is het me elke week nog gelukt om wat te bestellen..
En lukt het anderen al maanden niet met volkomen random errors en problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchphantom
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 10:12
Lord_Dain schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:56:

Bedankt voor je antwoord,

Had wel gezocht, maar kon het even niet vinden excuses daarvoor. Kleintjes moesten naar bed dus druk druk. En was tegelijkertijd een beetje te enthousiast. Nu net ook de 2e mail van amd gehad.
Dus kan niet meer fout gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:44:
[...]

En lukt het anderen al maanden niet met volkomen random errors en problemen.
Omdat iedereen het continue beter weet, zoals jijzelf nu.

Ik heb tips gegeven hoe ik het doe, maar blijkbaar weet iedereen het beter :+

Whatever,, succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 20:05
Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:43:
[...]

Mij is het inmiddels ook 8 of 9x gelukt, maar de laatste twee weken kreeg ik niet eens wat in het mandje, continu 503 errors tijdens elke stap (in console).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rzarect0r schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:45:
[...]

Mij is het inmiddels ook 8 of 9x gelukt, maar de laatste twee weken kreeg ik niet eens wat in het mandje, continu 503 errors tijdens elke stap (in console).
En daar zijn ook al tips over gegeven, die echt werken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:45:
[...]

Omdat iedereen het continue beter weet, zoals jijzelf nu.

Ik heb tips gegeven hoe ik het doe, maar blijkbaar weet iedereen het beter :+

Whatever,, succes ermee!
Je kan tips geven tot je een ons weegt maar die tips zijn precies wat mensen al doen... Posts zoals die van jou die zeggen dat anderen het gewoon niet goed zullen doen irriteren anderen alleen maar en voegen werkelijk niets toe.
Ga dan lekker stilletjes in je hoekje zitten scalpen want je doet helemaal niets dat de rest niet ook doet en als je dat wel doet dan deel je nou net dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:49:
[...]

Je kan tips geven tot je een ons weegt maar die tips zijn precies wat mensen al doen... Posts zoals die van jou die zeggen dat anderen het gewoon niet goed zullen doen irriteren anderen alleen maar en voegen werkelijk niets toe.
Ga dan lekker stilletjes in je hoekje zitten scalpen want je doet helemaal niets dat de rest niet ook doet en als je dat wel doet dan deel je nou net dat niet.
Dan heb ik wel erg veel mazzel he, zou haast een staatslot moeten kopen.

En wat lul je nou met je "scalpen" je weet helemaal niet wat ik met kaarten doe of tegen welke prijs ik ze verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 17:29

Hoe reload je via de console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:46:
[...]

En daar zijn ook al tips over gegeven, die echt werken..
Dat van de 503 ben ik bekend mee bij het afrekenen, maar voor de rest kan ik het niet zien over welke tip je het hebt (net 18 paginas 503 search gezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:31

ParaWM

Pro Prutser

Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:50:
[...]

Dan heb ik wel erg veel mazzel he, zou haast een staatslot moeten kopen.

En wat lul je nou met je "scalpen" je weet helemaal niet wat ik met kaarten doe of tegen welke prijs ik ze verkoop.
Angry much? :)

Laatste drie weken is het gewoon loterij. Ook daarvoor wel succesvol geweest. Alle tip en tricks ten spijt. Wordt ook erger lijkt het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door ParaWM op 17-06-2021 19:53 ]

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

ParaWM schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:53:
[...]

Angry much? :)

Laatste drie weken is het gewoon loterij. Ook daarvoor wel succesvol geweest. Alle tip en tricks ten spijt. Wordt ook erger lijkt het wel.
Ik ben helemaal niet boos.

Mensen hier zijn gewoon lui of eigenwijs, ik ben dat geklaag zat, of is het een klaagtopic geworden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
timpie81 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:51:
[...]

Hoe reload je via de console
Rechtermuis op de error en opnieuw verzenden zoals me verteld was vandaag maar dat gaf meer problemen dan gewoon F5 (403 errors).
Maar het waren meerdere errors en niet maar 1 maar geen van alleen deed wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rzarect0r schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:53:
[...]

Dat van de 503 ben ik bekend mee bij het afrekenen, maar voor de rest kan ik het niet zien over welke tip je het hebt (net 18 paginas 503 search gezocht)
Volgens mij was het een tip van Postman. Heeft met refreshen te maken, werkte elke keer nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:54:
[...]

Ik ben helemaal niet boos.

Mensen hier zijn gewoon lui of eigenwijs, ik ben dat geklaag zat, of is het een klaagtopic geworden? :)
Wat heeft het in godsnaam met lui te maken of met eigenwijs. Ik volg al het advies op maar de laatste 5 weken kom ik alleen maar steeds minder ver. Dat is botte PECH dat is een feit hoe hard je ook roept van niet.

Enige wat nog anders kan zijn is de gebruikte pc/internet verder is is alles al geprobeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door computerjunky op 17-06-2021 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 22:48

Kiswum

Gadget reviewer

Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:50:
[...]

Een kaart voor €250,- of meer met winst verkopen op Tweakers, vind ik wel schandalig terwijl hier mensen hier moeite doen om hun pc in elkaar te kunnen zetten.

Dat je de 6800 xt voor 2x de prijs te koop zet is daarnaast ook teleurstellend.

De eerlijke Tweaker wacht geduldig af en de handelaren, scalpers en miners kopen "onze" kaarten rustig op.

gallery: Secsytime

Dat je zo'n €50,- op een kaart pakt als een soort vindersloon, daar kan ik me echt wel in vinden.
computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:57:
[...]

Wat heeft het in godsnaam met lui te maken of met eigenwijs. Ik volg al het advies op maar de laatste 5 weken kom ik alleen maar steeds minder ver. Dat is botte PECH dat is een feit hoe hard je ook roept van niet.

Enige wat nog anders kan zijn is de gebruikte pc/internet verder is is alles al geprobeerd.
Ik kom ook steeds minder ver.

Ik begon bij de winkelwagen en het oranje aanschaf icoon. Week daarna hetzelfde. Week daarna in de winkelmand, oranje winkelwagen en forward naar de hoofdpagina en de laatste 2 weken krijg ik de 6700 niet eens in mijn winkelwagen te zien.

Helaas kom ik vanwege werk, reismoment, huishouden dat op eten wacht en zojuist in het restaurant niet veel verder.

Wordt het elke week slechter of koet je echt dedicated achter een pc met verschillende tabbladen zitten om kans te maken? Ik zie in dit topic ook steeds meer verkopers voorbij kopen.

Als ze echt willen helpen, doe dat dan door kaarten voor een schappelijk bedrag te verkopen en niet voor Martkplaatsprijzen.

Doe eens lief voor je mede-Tweakers in llaats van ze in de weg lopen door de site "mede" te overbelasten.

[ Voor 44% gewijzigd door Kiswum op 17-06-2021 20:06 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:39

Jrrri

Simulant

Ik kreeg om 18:00 de order submitted van AMD en PayPal, maar de tweede mail nog niet gehad. Kan dat zo lang duren?

[ Voor 9% gewijzigd door Jrrri op 17-06-2021 20:13 ]

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar325
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 19:32
hey allen
ik ben ontzettend benieuwd ik heb het script van vorige week en dit werkt via een bookmark
maar waarom krijg in de console deze foutmelding bij chrome

Uncaught SyntaxError: Unexpected token '%'

nu ben ik gewoon benieuwd of mijn bookmark wel goed werkt
omdat de add to card knoppen wel verschijnen en erop kan klikken

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Kiswum schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:00:
[...]

Een kaart voor €250,- of meer met winst verkopen op Tweakers, vind ik wel schandalig terwijl hier mensen hier moeite doen om hun pc in elkaar te kunnen zetten.

Dat je de 6800 xt voor 2x de prijs te koop zet is daarnaast ook teleurstellend.

De eerlijke Tweaker wacht geduldig af en de handelaren, scalpers en miners kopen "onze" kaarten rustig op.

gallery: Secsytime

Dat je zo'n €50,- op een kaart pakt als een soort vindersloon, daar kan ik me echt wel in vinden.
Tsjah, gelukkig weet jij precies hoe alles is gegaan toch? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03:15
Jrrri schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:02:
Ik kreeg om 18:00 de confirmation van AMD en PayPal, maar de tweede mail nog niet gehad. Kan dat zo lang duren?
Geduld ;) ik iets eerder de submitted en pas net de confirmation e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchphantom schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:44:
[...]

Bedankt voor je antwoord,

Had wel gezocht, maar kon het even niet vinden excuses daarvoor. Kleintjes moesten naar bed dus druk druk. En was tegelijkertijd een beetje te enthousiast. Nu net ook de 2e mail van amd gehad.
Dus kan niet meer fout gaan denk ik.
Tot de Shipping Confirmation kunnen ze nog annuleren, dus temper je verwachting een klein beetje :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
Kiswum schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:00:

Wordt het elke week slechter of koet je echt dedicated achter een pc met verschillende tabbladen zitten om kans te maken? Ik zie in dit topic ook steeds meer verkopers voorbij kopen.
Geloof mij aantal tabbladen maakt niets uit. ik zit hier met een laptop en een pc met op ieder 5 pagina's open (hoofd pagina, 6800, 6800XT, 6800XT MB, 6900XT en met 2 telefoons met ieder 2 van de 4 kaarten die ik ook op beide pc's en laptops open heb en zelfs dan kom ik er gewoon keihard niet door heen.

Volgende week weer lekker 1pc dus want het maakt niets uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:56:
[...]

Volgens mij was het een tip van Postman. Heeft met refreshen te maken, werkte elke keer nog perfect.
Deze week heb ik ook 1 browser gesloopt, die is nog steeds in de 403 modus. Dus het is inderdaad niet voor iedereen even makkelijk. En het lijkt ook pure willekeur wie een 403 krijgt of niet.

Verder is inderdaad de request opnieuw sturen het beste (en enigste) wat je kunt doen, F5 rammen en dergelijke helpt je niets, kost je meer tijd en geeft meer kans op een IP ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan de Roo
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11-10-2024
Ola!

Ik heb vanmiddag voor het eerst een poging gewaagd op de AMD drop, voor een 6800 XT. Hoe ben ik er 100% zeker van dat ik hem heb? Betaald via PayPal, en heb 1 mail van AMD dat ik mijn order heb ingediend, en 1 mail met payment confirmation van PayPal. Beide mails ontvangen om 17.38.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar325 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:02:
hey allen
ik ben ontzettend benieuwd ik heb het script van vorige week en dit werkt via een bookmark
maar waarom krijg in de console deze foutmelding bij chrome

Uncaught SyntaxError: Unexpected token '%'

nu ben ik gewoon benieuwd of mijn bookmark wel goed werkt
omdat de add to card knoppen wel verschijnen en erop kan klikken

alvast bedankt
Zou je mij een PM kunnen sturen met de code tussen [ code=js] [ /code] tags (eerste spatie even weglaten)?
Dan kan ik even met je meekijken, die foutmelding is namelijk niet goed en kan zorgen dat het toch niet werkt, ondanks dat je knoppen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:10:
[...]

Deze week heb ik ook 1 browser gesloopt, die is nog steeds in de 403 modus. Dus het is inderdaad niet voor iedereen even makkelijk. En het lijkt ook pure willekeur wie een 403 krijgt of niet.

Verder is inderdaad de request opnieuw sturen het beste (en enigste) wat je kunt doen, F5 rammen en dergelijke helpt je niets, kost je meer tijd en geeft meer kans op een IP ban.
Ik kreeg meteen na 1x refreshen via F12 menu al een 403 alle cookies nog maar een keer weg gepleurd (gelukkig een batch bestand voor) en toen was het weer 503 503 503 503 503.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bryan de Roo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:11:
Ola!

Ik heb vanmiddag voor het eerst een poging gewaagd op de AMD drop, voor een 6800 XT. Hoe ben ik er 100% zeker van dat ik hem heb? Betaald via PayPal, en heb 1 mail van AMD dat ik mijn order heb ingediend, en 1 mail met payment confirmation van PayPal. Beide mails ontvangen om 17.38.
Je bent zeker als je de Shipping Confirmation e-mail hebt (nummer 3 van de e-mails die je van AMD krijgt, dus alles van PayPal niet meegerekend).
Nog meer zekerheid: je bent zeker als je de doos in je handen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:13:
[...]

Ik kreeg meteen na 1x refreshen via F12 menu al een 403 alle cookies nog maar een keer weg gepleurd (gelukkig een batch bestand voor) en toen was het weer 503 503 503 503 503.
Die 503 is een verkapte 403. Dat heb ik deze week wel kunnen bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Tegenwoordig lijken de problemen aan de capaciteit van de webshop te liggen,
Ik heb om 17.58 nog een 6900xt kunnen afrekenen. Site was wel heel erg traag. Captcha, de betalingen (CC) en place order moest ik meerdere malen proberen.

Kunst is om het in het mandje te krijgen. De 6700xt was ook vrij lang beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan de Roo
Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:13:
[...]

Je bent zeker als je de Shipping Confirmation e-mail hebt (nummer 3 van de e-mails die je van AMD krijgt, dus alles van PayPal niet meegerekend).
Nog meer zekerheid: je bent zeker als je de doos in je handen hebt :P
Als je doos hebt is het uiteraard zeker. Maar ik moet dus nog sowieso 1 mail krijgen voor de shipping confirmation?

Mocht ik hem toch niet hebben, krijg ik dan mijn geld terug of krijg ik er dan 1 op de volgende drop? Heb gewoon betaald via PayPal en kan daar niks over vinden op de AMD site of eerste mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:59
Die Replay XHR in devtools werkt oké, maar niet bij de PayPal transactie. Ik werd in ieder geval daarna niet meer doorverwezen naar het afrekenscherm met de oranje button, ondanks dat de request na >20x wel een HTTP200 terug gaf.

Uiteindelijk een 403 op de allerlaatste pagina gekregen, en ik kon zo snel niet vinden welke cookies je dient te verwijderen zonder dat je je mandje kwijt raakt (als dat überhaupt mogelijk is?). Anders had ik 2 kaarten gehad :+

Vorige week werd mijn 6900xt geannuleerd, naar alle waarschijnlijkheid omdat ik maanden geleden ook al een 6900xt had gekocht. Dit maal dus full focus op de 6800xt (Midnight Black) gegaan, en het is zowaar gelukt :)

Ben benieuwd of AMD deze wel uitlevert en vooral of ik binnenkort een non-midnight black mag kopen, of dat die dan ook geweigerd zal worden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptoknight
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 17:28
Bryan de Roo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:18:
[...]

Als je doos hebt is het uiteraard zeker. Maar ik moet dus nog sowieso 1 mail krijgen voor de shipping confirmation?

Mocht ik hem toch niet hebben, krijg ik dan mijn geld terug of krijg ik er dan 1 op de volgende drop? Heb gewoon betaald via PayPal en kan daar niks over vinden op de AMD site of eerste mail.
Terugstorting...
Het is geen garantie voor een volgende drop.
Nu, als je nog niet eerder besteld hebt, is er al een grote kans dat het doorgaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
Letterlijk 2 minuten geleden geprobeerd geen error niets meteen out of stock Als dat niet betekend dat het gewoon puur serverload en dus geluk is weet ik het ook niet meer.
En dis is met mijn dns weer terug op addblock, adblocker in firefox weer aan, firewalls en blocks in router weer aan en alles op strict in de browser settings.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RviAqXSrNsvaC7GJVzrIOv-HoS4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AluQK9rjXwYmXzwNWXEIuvAx.png?f=fotoalbum_large

en nog 1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rzd6LdmRQ6SyX9w4AftQRlmTZsk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RrPzHFlJm1KWPLHIiHQdYVrh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door computerjunky op 17-06-2021 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 22:48

Kiswum

Gadget reviewer

karakedi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:15:
Tegenwoordig lijken de problemen aan de capaciteit van de webshop te liggen,
Ik heb om 17.58 nog een 6900xt kunnen afrekenen. Site was wel heel erg traag. Captcha, de betalingen (CC) en place order moest ik meerdere malen proberen.

Kunst is om het in het mandje te krijgen. De 6700xt was ook vrij lang beschikbaar.
Vreemd dat het tot die tijd nog beschikbaar was. Ik heb om 17.45 voor de zekerheid mijn AMD cookies verwijderd en toen zag ik alleen maar de cpu's on stock en tot 18u heb ik steeds geprobeerd om een 6700xt in mijn winkelmandje te krijgen. Na de recaptcha kwam er niets in het winkelmandje. Ik kreeg deze week voor de eerste keer zelfs verkeerslichten te zien 😁

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan de Roo
Kryptoknight schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:20:
[...]

Terugstorting...
Het is geen garantie voor een volgende drop.
Nu, als je nog niet eerder besteld hebt, is er al een grote kans dat het doorgaat.
Hm. Hoe lang duurt het gemiddeld voor ik de tweede mail zou krijgen van AMD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Kiswum schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:22:
[...]

Vreemd dat het tot die tijd nog beschikbaar was. Ik heb om 17.45 voor de zekerheid mijn AMD cookies verwijderd en toen zag ik alleen maar de cpu's on stock en tot 18u heb ik steeds geprobeerd om een 6700xt in mijn winkelmandje te krijgen. Na de recaptcha kwam er niets in het winkelmandje. Ik kreeg deze week voor de eerste keer zelfs verkeerslichten te zien 😁
Ik heb hem om 17:50 nog afgerekend, was de drop helemaal vergeten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bryan de Roo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:28:
[...]

Hm. Hoe lang duurt het gemiddeld voor ik de tweede mail zou krijgen van AMD?
Kan wel even duren. Soms tot midden in de nacht. Heb ze al gehad rond 4u (alle e-mails van AMD is dat voor).

Ook even je spam in de gaten houden, daar willen ze ook wel eens in belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:30:
[...]

Kan wel even duren. Soms tot midden in de nacht. Heb ze al gehad rond 4u (alle e-mails van AMD is dat voor).

Edit: Ah nvm, de 403 :P

[ Voor 5% gewijzigd door Secsytime op 17-06-2021 20:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:22

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Na wat reports heb ik de bezem maar weer eens door het topic gehaald. Af en toe gaat dit topic echt door de ondergrens :F .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Rhaenon schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:24:
Ik heb ook de Order Submitted (en paypal) mail ontvangen van de 6800XT MB, vrij snel al nadat ik er door was. Nu even de bevestiging afwachten of ik ook echt op tijd was!

***members only***

@Speedway4 (zoals gevraagd ;) )
Dank.

Lijkt hier ook gelukt te zijn maar wel ging allemaal niet zo vlot als een paar weken terug. Ben toevallig volgende week donderdag ook op een andere locatie dus kan daar desnoods weer proberen als die wordt geannuleerd.
Denk eerder dat het gewoon TE DRUK is dan dat het om een IP filteren gaat oid.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Marttin
Nog even mijn methode voor de geïnteresseerden😉

In een kale Chrome zonder extensies en blockers;

- Verschillende tabs klaar gezet met 6800, 6800 XT, 6800 XT MB, 6900 XT

- Op elke tab het scriptje uitgevoerd in de console van developer tools (F12). Script plakken en enter drukken.

- In developer tools bij Network Persist log aangezet om te kijken wanneer de 503s optreden

- Google Photo’s geopend in een andere tab, geen idee of dit helpt 😜 maar zag dit een paar keer voorbij komen op het topic

- Ingelogd met Paypal in een andere tab. Let op dat je sessie na een paar minuten afgesloten wordt en je opnieuw moet inloggen

- Gewacht tot 17:33 en 3 seconden 😉 op het klokje die met het script op de pagina wordt gezet

- Add to cart button indrukken, wachten op de loader en bij een 503 nogmaals proberen tot je de chaptcha krijgt en een popupje dat het product in de winkelmand zit. Dit duurde even bij mij en dacht te laat te zijn. Eventueel kun je ook bij de andere kaarten dit proberen als het bij één blijft falen. Dit gebeurde bij mij bij de reguliere 6800XT.

- Dan klik je door naar go to checkout en daarop kreeg ik heel vaak een 503. Blijven refreshen totdat je op het checkout scherm komt.

- Bij mij lukte Paypal in één keer en als betaalmethode heb ik de gekoppelde bankrekening gebruikt. Geen tegoed maar directe afschrijving vanaf m’n bank.

- Je komt dan op de confirm pagina, let erop dat je de terms accept en dan de chaptcha oplost. En dan op de oranje confirm button klikken. Hier kreeg ik ook veel 503s op. Ik heb veel gesmashed op die button maar op een gegeven moment timed de chaptcha out en moet je ‘m opnieuw solven. Later weer een algehele 503 in beeld en gerefreshed. En ineens was ik erdoor en zag ik de confirmation in beeld.

Denk ongeveer 17:35 de order kunnen plaatsen. 17:43 de PayPal mail met betalingsbewijs. 17:43 de Order Submitted mail van AMD en om 18:14 de Order Conformation mail van AMD.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan!

Nu maar hopen op geen annulering… Verwachtingen maar even temperen! 🤞🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
RX6800XT MB rond 17:50 (17:41 betaling ingeleid).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AIBxsTzbLyCsYYqYbL4Bn2nNPU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I4eaXdPirF3Mv33GtXaw53ac.png?f=fotoalbum_large

Wil hiermee maar zeggen dat je niet te snel mag opgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
Marttin schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:53:
- Add to cart button indrukken, wachten op de loader en bij een 503 nogmaals proberen tot je de chaptcha krijgt en een popupje dat het product in de winkelmand zit. Dit duurde even bij mij en dacht te laat te zijn. Eventueel kun je ook bij de andere kaarten dit proberen als het bij één blijft falen. Dit gebeurde bij mij bij de reguliere 6800XT.
Als het daar al stopt, met 2 browsers en verschillende kaarten.
<10% kans op captcha
En dan 0% een add to cart die werkt.
Retries, F5 en whatever helpen niet
tot je een 403 krijgt...

Daar sta je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri
  • Laatst online: 20:39

Jrrri

Simulant

Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:30:
[...]

Afwachten dan maar. :)

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
IceTeaGX schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:11:
[...]

Als het daar al stopt, met 2 browsers en verschillende kaarten.
<10% kans op captcha
En dan 0% een add to cart die werkt.
Retries, F5 en whatever helpen niet
tot je een 403 krijgt...

Daar sta je dan.
Het is eigenlijk net een casino. Gekkenwerk dat het zo moet en dat de site zo bedroevend werkt.

Voel me bijna schuldig dat deze eerste attempt meteen lukte :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07
Initieel ging ik voor de 6800 XT afwisselend met de 6800 XT MB. Continu 503's, maar gewoon blijven proberen. Uiteindelijk kreeg ik de gewone 6800 XT in het winkelmandje en kwam ik tot de oranje-knop. Ook daar steeds 503's, maar gewoon blijven klikken en refreshen. Toen werd ik na een poosje teruggeleid naar de homepage. Mislukt, voorraad reeds vergeven, dacht ik. Dus toen maar voor de 6700 XT gegaan, met pijn en moeite uiteindelijk gelukt.
Dus toen mail checken, zie ik tot mijn verbazing dat ik twee order submitted-mails heb ontvangen. Zowel van de 6800 XT als de 6700 XT. Dus kennelijk is tussen het vele klikken op de oranje knop en refreshen de order doorgekomen zonder dat ik het door had. Ik heb voor beide ook de confirmation-mail gehad.

Ik heb ze besteld op mijn werklaptop via een VPN-verbinding (Cisco cliënt) op Edge. De instellingen in Edge heb ik van tevoren teruggezet en de tracking op Basis gezet en de homepage van AMD direct buy daar ook handmatig toegevoegd. Ik wil hiermee overigens niet zeggen dat dit de key tot succes is. Mazzel heb je sowieso nodig en doorzettingsvermogen (al leidt dit ook zeker niet altijd tot succes).

Drie weken geleden heb ik een 6800 gescoord, dus ik heb nu in totaal drie verschillende sku's gekocht. Hopelijk wordt in ieder geval de 6800 XT niet geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Laatst online: 04-10 16:57

- Op elke tab het scriptje uitgevoerd in de console van developer tools (F12). Script plakken en enter drukken.

- In developer tools bij Network Persist log aangezet om te kijken wanneer de 503s optreden

- Google Photo’s geopend in een andere tab, geen idee of dit helpt 😜 maar zag dit een paar keer voorbij komen op het topic

- Ingelogd met Paypal in een andere tab. Let op dat je sessie na een paar minuten afgesloten wordt en je opnieuw moet inloggen

- Gewacht tot 17:33 en 3 seconden 😉 op het klokje die met het script op de pagina wordt gezet

- Dan klik je door naar go to checkout en daarop kreeg ik heel vaak een 503. Blijven refreshen totdat je op het checkout scherm komt.

- Bij mij lukte Paypal in één keer en als betaalmethode heb ik de gekoppelde bankrekening gebruikt. Geen tegoed maar directe afschrijving vanaf m’n bank.

- Je komt dan op de confirm pagina, let erop dat je de terms accept en dan de chaptcha oplost. En dan op de oranje confirm button klikken. Hier kreeg ik ook veel 503s op. Ik heb veel gesmashed op die button maar op een gegeven moment timed de chaptcha out en moet je ‘m opnieuw solven. Later weer een algehele 503 in beeld en gerefreshed. En ineens was ik erdoor en zag ik de confirmation in beeld.

Denk ongeveer 17:35 de order kunnen plaatsen. 17:43 de PayPal mail met betalingsbewijs. 17:43 de Order Submitted mail van AMD en om 18:14 de Order Conformation mail van AMD.

Komt aardig overeen met hoe ik m'n 6800 heb besteld. Het enige wat ik niet zo goed begreep was hoe ik ermee om moest gaan na de eerste CAPTCHA zodra die was gelukt: er kwam dan nog een request maar vaak ook met een 503 error. Toen heb ik elke keer maar weer opnieuw de kaart in het mandje gedaan, opnieuw CAPTCHA en hopen dat die request er dan wel doorheen zou komen (wat uiteindelijk lukte, PayPal ging gelijk goed en 100x klikken op oranje knop).

XHR replay in de dev tools (netwerk) leek in ieder geval niet te werken, ook al kreeg die een 200 status dus ok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-10 23:08

Precies zoals ik het ook aangepakt heb alleen heb ik die confirmation nooit in beeld gehad, werd terug gekwakt naar de hoofdpagina. :-(

So close and yet so far away...

An unexpected error has occurred

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marttin
RaptorRVL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:43:
[...]

Komt aardig overeen met hoe ik m'n 6800 heb besteld. Het enige wat ik niet zo goed begreep was hoe ik ermee om moest gaan na de eerste CAPTCHA zodra die was gelukt: er kwam dan nog een request maar vaak ook met een 503 error. Toen heb ik elke keer maar weer opnieuw de kaart in het mandje gedaan, opnieuw CAPTCHA en hopen dat die request er dan wel doorheen zou komen (wat uiteindelijk lukte, PayPal ging gelijk goed en 100x klikken op oranje knop).

XHR replay in de dev tools (netwerk) leek in ieder geval niet te werken, ook al kreeg die een 200 status dus ok.
Replay werkte voor mij inderdaad ook niet. Uiteindelijk een refresh van de pagina, toen de rechaptcha opnieuw en toen werkte de oranje button.
dakari schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:04:
[...]

Precies zoals ik het ook aangepakt heb alleen heb ik die confirmation nooit in beeld gehad, werd terug gekwakt naar de hoofdpagina. :-(

So close and yet so far away...
Echt balen :/ Blijven proberen maar! Het blijft mazzel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
Nog mensen met een Pre-order bij SiComputers? Had twee pre-orders staan van november en april, zijn allebei vannacht geannuleerd zie ik nu.
Helaas moeten wij je bij deze meedelen dat wij geen zicht meer hebben op uitlevering van de "Powercolor Radeon RX6800XT Red Dragon 16GB GDDR6 HDMI 3xDP" die je bij ons besteld hebt. Een erg vervelende situatie waardoor wij helaas genoodzaakt om je bestelling, kosteloos, te annuleren. Het betaalde bedrag zo snel mogelijk weer teruggestort worden op je rekening.
Erg jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
Munchie schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:52:
Nog mensen met een Pre-order bij SiComputers? Had twee pre-orders staan van november en april, zijn allebei vannacht geannuleerd zie ik nu.
[...]

Erg jammer.
Hoop mensen in het Nvidia levertijden topic waar Si ook No werd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x
  • Laatst online: 11-10 20:18

d3x

Oh. Voor de statistieken de drop was niet om 33. Volgens mij rond 36 of 38 was er sprake van drop. Ik ben pas op 46 gestart met de 6700xt om deze te scoren

Correct me if I am wrong ;(

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 08:33
d3x schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:25:
Oh. Voor de statistieken de drop was niet om 33. Volgens mij rond 36 of 38 was er sprake van drop. Ik ben pas op 46 gestart met de 6700xt om deze te scoren

Correct me if I am wrong ;(
Niet compleet duidelijk, 503 errors op de site begonnen al om 17:30u, telegram update kwam wat later, maar dat is volgens mij vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:45:
En weer een annulering te pakken (6700XT). Denk dat de termijn echt naar 3 maanden of langer geschoven is (gekocht op 1 april).
Vriend van mij ook, cancel na 10 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
order bevestiging met adres komt net binnen..

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Bij de oosterburen word een derd twee maal een notificatie gegeven (van een drop): 17:37:02 en 17:52:55. Waarbij de 6800 XT en MB enkel in de eerste drop zaten. De 6700 XT, 6800 en 6900 XT zaten in beide drops.

Zal iets met aantallen te maken hebben maar wellicht ook dat de site er op een gegeven moment inderdaad gewoon helemaal uit lag en weer terugkwam (2e melding)? Ben wel benieuwd hoe dit zit. Waren in ieder geval redelijk wat mensen die vrij laat nog een order konden plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelhn
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-04 21:27
karakedi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:11:
[...]

Per telefoon, via het nummer: 030 246 4500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03:15
Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:45:
En weer een annulering te pakken (6700XT). Denk dat de termijn echt naar 3 maanden of langer geschoven is (gekocht op 1 april).
Volgens mij maakt het adres ook niet meer uit maar kijken ze ook naar de payment method.
Adres wijzigen in Paypal werkt dus niet voor eenzelfde kaart als eerder besteld in de afgelopen maanden. Op zich niets verkeerds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaspermeul schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 07:08:
[...]

Volgens mij maakt het adres ook niet meer uit maar kijken ze ook naar de payment method.
Adres wijzigen in Paypal werkt dus niet voor eenzelfde kaart als eerder besteld in de afgelopen maanden. Op zich niets verkeerds.
Begint er op te lijken dat dit zo is. Snap nu ook waarom die superbot met alleen CC werkt. Maar dan nog is de herhaaltermijn flink langer geworden. Die was tot 2 weken geleden toch echt geen 3 maanden of langer.

[ Voor 12% gewijzigd door Postman op 18-06-2021 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedway4 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:46:
Bij de oosterburen word een derd twee maal een notificatie gegeven (van een drop): 17:37:02 en 17:52:55. Waarbij de 6800 XT en MB enkel in de eerste drop zaten. De 6700 XT, 6800 en 6900 XT zaten in beide drops.

Zal iets met aantallen te maken hebben maar wellicht ook dat de site er op een gegeven moment inderdaad gewoon helemaal uit lag en weer terugkwam (2e melding)? Ben wel benieuwd hoe dit zit. Waren in ieder geval redelijk wat mensen die vrij laat nog een order konden plaatsen.
Denk eerder dat die bot een bepaalde refreshrate heeft, is ook precies 15 minuten later. En wellicht dat door alle 503 die ook een vals gevoel had van 'nieuwe voorraad'. Ik had de 6700XT om 17:49, dus dat is toch ruim voor een "2de" drop, maar ook echt laat na de eerste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-10 23:08
Marttin schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:11:
[...]

Echt balen :/ Blijven proberen maar! Het blijft mazzel hebben!
Inderdaad. Iedere week kom ik een beetje verder lijkt het wel. Eerst niet eens wat in het mandje kunnen krijgen, vorige week blijven steken op PayPal en gisteren tot de Order confirmation knop. Dat is de laatste stap toch? Dus volgende week heb ik beet. :P

An unexpected error has occurred

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-10 16:42

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Had ik al gezegd dat het mij ook eindelijk gelukt is? 6800 XT MB (It's over mister Frodo)
Sinds launch al mee bezig... wilde geen bots of scripts gebruiken maar je ontkomt er echt niet aan.. Bedankt daarvoor @Postman

Had veel last van de 503. Maar ik heb me er doorheen gerefreshed. Na een x aantal refreshes cookies verwijderd en door.

Ondertussen 2 mails gehad: Submitting en Confirmation.
Het was bedrag was vrijwel diret afgeschreven van PayPal. Dat werkte echt top, eerste keer dat ik PayPal gebruikte :).

Nu hopen dat hij daadwerkelijk echt geleverd wordt, je weet het maar nooit.
Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
@Postman Dus je mag niet meet dan 1 van een bepaalde sku kopen binnen 3 maanden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:05
Ik heb drie keer mee gedaan met de drop. Met Magic Cart lukte 2 keer niets. Met het script had ik meteen beet. Dus volgende week donderdag ga ik weer met het script een poging wagen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dakari schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:22:
[...]

Inderdaad. Iedere week kom ik een beetje verder lijkt het wel. Eerst niet eens wat in het mandje kunnen krijgen, vorige week blijven steken op PayPal en gisteren tot de Order confirmation knop. Dat is de laatste stap toch? Dus volgende week heb ik beet. :P
Klopt, die oranjeknop is de laatste stap (ook te testen met een 5800x trouwens).
Je kunt die knop ook openen op een aparte tab, dat is wel makkelijker F5 rammen omdat er dan met koeienletters 503 in het scherm staat (in plaats van in je dev. tools networktab lopen zoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baakster schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:46:
Had ik al gezegd dat het mij ook eindelijk gelukt is? 6800 XT MB (It's over mister Frodo)
Sinds launch al mee bezig... wilde geen bots of scripts gebruiken maar je ontkomt er echt niet aan.. Bedankt daarvoor @Postman

Had veel last van de 503. Maar ik heb me er doorheen gerefreshed. Na een x aantal refreshes cookies verwijderd en door.

Ondertussen 2 mails gehad: Submitting en Confirmation.
Het was bedrag was vrijwel diret afgeschreven van PayPal. Dat werkte echt top, eerste keer dat ik PayPal gebruikte :).

Nu hopen dat hij daadwerkelijk echt geleverd wordt, je weet het maar nooit.
Bedankt allemaal!
Gefeliciteerd alvast!

Als je ondertussen geen annulering gehad hebt en nooit eerder besteld dan is de kans dat het gelukt is vrij groot (zeg niet dat het nog mis kan gaan, maar denk het haast niet meer :P).

Nog een vraagje: je zegt cookies verwijderen en door? Maar de sessiecookie is ook waar je winkelmandje aangekoppeld zit (of zat?). Dus hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xoror schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:51:
@Postman Dus je mag niet meet dan 1 van een bepaalde sku kopen binnen 3 maanden?
Dit was tot de drop van 10 juni nog 1,5-2 maanden. Nu zijn er dus al mensen die 3+ maanden geleden dezelfde SKU gekocht hadden op hetzelfde adres en toch een annulering krijgen.

Lijkt dus dat ze niet alleen controleren op meer velden (voorheen alleen e-mail en de 2 adressen, nu wellicht ook naam, telefoon en PP/CC), maar ook nog eens de termijn verlengd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
Postman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:06:
[...]

Dit was tot de drop van 10 juni nog 1,5-2 maanden. Nu zijn er dus al mensen die 3+ maanden geleden dezelfde SKU gekocht hadden op hetzelfde adres en toch een annulering krijgen.

Lijkt dus dat ze niet alleen controleren op meer velden (voorheen alleen e-mail en de 2 adressen, nu wellicht ook naam, telefoon en PP/CC), maar ook nog eens de termijn verlengd hebben.
Ah top, Ik zoek namelijk nog een 6900/6800, dus zolang het het een andere SKU is, zou het moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-10 17:42
Ik heb een 6800 een paar weken terug kunnen bemachtigen en ben daar nog super blijk mee, maar wilde gisteren voor de 6800XT gaan proberen, mede ook omdat een kennis graag mijn 6800 wilt overnemen. Zit er nu wel een stuk relaxter in, maar het is echt een heel stuk moeilijker geworden. De 503's vlogen om m'n oren, uiteindelijk maar gestopt. Volgende week maar eens kijken of ik nog een keer wil proberen.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 00:52

Brantje

De post is daar >>

Heb de confirmation binnen voor 6900XT *O*.
Hoe snel zijn ze over het algemeen met verzenden?
ergo; Wanneer moet ik een dagje vrij nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
michaelhn schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 01:06:
[...]

Per telefoon, via het nummer: 030 246 4500
Net geprobeerd. Maar ingram Micro kon niks voor mij betekenen. Later nogmaals proberen dus. Kun je eventueel contact opnemen met digital River?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-10 16:42

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Postman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:03:
[...]

Gefeliciteerd alvast!

Als je ondertussen geen annulering gehad hebt en nooit eerder besteld dan is de kans dat het gelukt is vrij groot (zeg niet dat het nog mis kan gaan, maar denk het haast niet meer :P).

Nog een vraagje: je zegt cookies verwijderen en door? Maar de sessiecookie is ook waar je winkelmandje aangekoppeld zit (of zat?). Dus hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Geen idee, alleen cookies en niet de cache. Vond het ook raar dat het werkte of dat ik er door kwam. Ik dacht ik probeer eens wat geks...
Tijdens de 503 refreshen, weer 503, cookies eruit, refreshen toen ging die door. Na welke stap weet ik niet meer, geen tijd om het bij te houden zoals je wellicht begrijpt ha.

(misschien heb ik wel de Cache eruit gegooit en niet de cookies...) Had graag een duidelijker antwoord voor je. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroMinded
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Brantje schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:54:
Heb de confirmation binnen voor 6900XT *O*.
Hoe snel zijn ze over het algemeen met verzenden?
ergo; Wanneer moet ik een dagje vrij nemen?
Gefeliciteerd!
Hoe laat was je eerste order bevestiging? / Paypal afschrijven?

Volgens mij verzenden ze binnen een week als ik t forum een beetje mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 00:52

Brantje

De post is daar >>

ZeroMinded schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:19:
[...]

Gefeliciteerd!
Hoe laat was je eerste order bevestiging? / Paypal afschrijven?

Volgens mij verzenden ze binnen een week als ik t forum een beetje mag geloven.
Eerste bevestiging was om 17:43, toen was ook al het geld van mijn paypal afgeschreven.
Confirmation kwam om 20:32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Mij is het ook gelukt om een 6800XT MB te scoren voor een maat. Had om 18:26 al de order confirmation binnen!

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
Speedway4 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:46:

Ter info: heb mijn 6800XT MB gescoord 17:50:08. Ondertussen Order Confirmation gehad.
Mss was er idd 2e drop rond 17:50. :? Of de site werkte niet maar er was nog voorraad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHuuTK3-Oco6Wa4NeY0zfgu-bpU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UMOTdUEhijw8p1KeMCphOSjL.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 195 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord