Nou, als het goed is een 6900 XT weten te bemachtigen.. Als die niet wordt geannuleerd.. we zullen het zien

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wel gelukt (geen VPN) maar het is de 6900 geworden IPV 6800xtPostman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:45:
Ik dacht dat de voorgaande weken erg waren, maar dit was niet te doen. 503 en 403, met een vertraagde drop erbij. Chrome en VPN compleet afgeschreven, die kunnen niet eens een 5800x add to cart doen
Je zou haast denken dat ze het er om doen
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Goed teken! al mailtje gehad?ismailaran schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 17:50:
Geen confirmation scherm gekregen, maar wel geld afgeschreven. Goed of slecht teken?
In eerste instantie 2: maar is al vaak herhaald hier dus even zelf zoeken.... (3 bij Paypal betaling).dutchphantom schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:51:
Hoeveel mails krijg je van amd? Ik heb de order submitted mail gehad. Daar stond geen adres in. Klopt dat?
Kreeg ook geen adres selectie scherm bij de PayPal popup
Wordt nog steeds elke week drukker. Ik had om 17:33 een 6800XT in mijn mandje (enige SKU die ik nog wil) en had hem om 17:45 pas in de place order, maar toen al out of stock.Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:45:
Ik dacht dat de voorgaande weken erg waren, maar dit was niet te doen. 503 en 403, met een vertraagde drop erbij. Chrome en VPN compleet afgeschreven, die kunnen niet eens een 5800x add to cart doen
[ Voor 85% gewijzigd door Lord_Dain op 17-06-2021 19:01 ]
Same, even voor de gein geprobeerd (6800xt) maar zoveel 503 en 403 errors in console. Uiteindelijk wel alle stappen kunnen nemen maar uiteindelijk géén voorraad en terug naar overzicht. Wilde nog gaan proberen voor 6700xt maar had geen zin meer.Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:45:
Zojuist de bevestiging gekregen. Dus mijn jacht naar een upgrade is weer voorbij.Lord_Dain schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:56:
[...]
Goed teken! al mailtje gehad?
[...]
In eerste instantie 2: maar is al vaak herhaald hier dus even zelf zoeken.... (3 bij Paypal betaling).
[ Voor 15% gewijzigd door Danny Phantom op 17-06-2021 19:10 ]
Ik heb zowel Chrome als Firefox geprobeerd de afgelopen 2 weken, met Firefox kom ik toch nog steeds het verst.Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:45:
Hoe heb je contact opgenomen met Ingram Micro? per mail of telefoon? Ik heb de nummers van mijn postcode verwisselt.michaelhn schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:57:
[...]
Jazeker, na contact op te hebben genomen met Ingram Micro (Nadat Peacekeeper heeft gemeld dat dit kon) is het toch nog gelukt om mijn huisnummer aan het adres toe te voegen (het verschilt per medewerker of je wordt geholpen of niet).
Dinsdag gebeld met Ingram Micro, die hadden DHL in de ochtend gebeld.
DHL kon helaas geen contact opnemen met de bezorger en heeft het dus de gehele woensdag gekost om de wijziging door te zetten.
Vannochtend gekeken in de DHL app op aanrader van shadowkid053.
En daar staat op dit moment wel het juiste adres bij, en zal hij vandaag tussen 8:00 en 18:00 worden geleverd!![]()
Welke FE heb je kunnen scoren?Jaïr.exe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:24:
Gefeliciteerd iedereen! Ben zelf met AMD gekapt omdat ik eindelijk een Nvidia kaart kon scoren (fingers crossed dat die niet gecanceld wordt).
Wel een kleine tip voor regio Zuid-Holland. Als de DHL man het pakketje komt brengen, houd je voordeur af en toe in de gaten of die halve gare het pakket niet gewoon op de stoep heeft gelaten. Want dat was gebeurd met de 6800XT MB, was voor iedereen zo op te pakken.....
Gewoon de klantenservice (Customer Service)? Die verbinden je wel door als het verkeerd is (is het niet maar goedkarakedi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:11:
[...]
Hoe heb je contact opgenomen met Ingram Micro? per mail of telefoon? Ik heb de nummers van mijn postcode verwisselt.
indien het telefonisch is gebeurd, zou ik graag nummer willen weten.
https://nl.ingrammicro.co...ges/Contact-Us.aspx?pub=0 van deze overzicht wordt ik niet veel wijzer
De zwaar overpriced 3080 ti. Dus wordt volgende week proberen voor een 3080 want de 3080 ti is de 500 euro extra niet goed te praten. Was voornamelijk enkel voor de 8k 60fps AV1 decoder, die heb ik gewoon nodig. Een 6900XT doet geen moer met 8k 60fps.Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:34:
[...]
Welke FE heb je kunnen scoren?
En goede tip voor de bezorger, maar Zuid-Holland is nogal vaag. Iets meer detail mag wel hoor
[ Voor 5% gewijzigd door Jaïr.exe op 17-06-2021 19:36 ]
[ Voor 7% gewijzigd door computerjunky op 17-06-2021 19:38 ]
Voor het doel wel een mooie kaart! Prijs is inderdaad... mehJaïr.exe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:35:
[...]
De zwaar overpriced 3080 ti. Dus wordt volgende week proberen voor een 3080 want de 3080 ti is de 500 euro extra niet goed te praten. Was voornamelijk enkel voor de 8k 60fps AV1 decoder, die heb ik gewoon nodig. Een 6900XT doet geen moer met 8k 60fps.
Dusja, the struggle never ends.
Goede browser captcha reputatie helpt zeker. Saldo op je PayPal helpt, extra CC met saldo just in case. Minimaal op ieder 1100 euro, indien enkel de 6900XT lukt.computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:36:
het maakt geen hol uit welke browser je gebruikt. het maakt geen hol uit welke kaart je probeert. het maakt geen hol uit allemaal het is gewoon hopen dat je erdoor komt en sommigen lijken gewoon keuhard geblockt te worden en steenvast niet door dezelfde stap te komen daar waar anderen er ineens door komen.
zelfs met de nieuwe trucs met reload via de console is het kansloos. Je reload 1 van de velen 503's en er komen er gewoon meer bij. ik had 503 ajax errors een 503 random error en een 503 captcha error allemaal in 1 lijst en reloaden deed helemaal niets.
Ik weet het ook niet meer...
1200 euro voor een kaart die 10% beter presteert dan de 700 euro tegenhanger, dat is gewoon Nvidia scalp prijsPostman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:37:
[...]
Voor het doel wel een mooie kaart! Prijs is inderdaad... meh
Klopt, puur random.. daarom is het me elke week nog gelukt om wat te bestellen..computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:36:
het maakt geen hol uit welke browser je gebruikt. het maakt geen hol uit welke kaart je probeert. het maakt geen hol uit allemaal het is gewoon hopen dat je erdoor komt en sommigen lijken gewoon keuhard geblockt te worden en steenvast niet door dezelfde stap te komen daar waar anderen er ineens door komen.
zelfs met de nieuwe trucs met reload via de console is het kansloos. Je reload 1 van de velen 503's en er komen er gewoon meer bij. ik had 503 ajax errors een 503 random error en een 503 captcha error allemaal in 1 lijst en reloaden deed helemaal niets.
deze week zelfs in de router alle firewalls en dergelijke uitgezet en alle apparaten losgekoppeld...
Ik hoef de eerste zoveel keer alleen een vinkje aan te vinken voor de captcha maar als je 346x 503 krijgt is je captcha reputatie natuurlijk naar de klote.Jaïr.exe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Goede browser captcha reputatie helpt zeker. Saldo op je PayPal helpt, extra CC met saldo just in case. Minimaal op ieder 1100 euro, indien enkel de 6900XT lukt.
Maar als de amd kaarten de trend van nvidia kaarten volgen, dan zullen we wel goedkopere kaarten zien, zal niet zo lang duren meer!
En lukt het anderen al maanden niet met volkomen random errors en problemen.Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:43:
[...]
Klopt, puur random.. daarom is het me elke week nog gelukt om wat te bestellen..
Bedankt voor je antwoord,Lord_Dain schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:56:
In eerste instantie 2: maar is al vaak herhaald hier dus even zelf zoeken.... (3 bij Paypal betaling).
Omdat iedereen het continue beter weet, zoals jijzelf nu.computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:44:
[...]
En lukt het anderen al maanden niet met volkomen random errors en problemen.
Mij is het inmiddels ook 8 of 9x gelukt, maar de laatste twee weken kreeg ik niet eens wat in het mandje, continu 503 errors tijdens elke stap (in console).Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:43:
[...]
Klopt, puur random.. daarom is het me elke week nog gelukt om wat te bestellen..
En daar zijn ook al tips over gegeven, die echt werken..Rzarect0r schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:45:
[...]
Mij is het inmiddels ook 8 of 9x gelukt, maar de laatste twee weken kreeg ik niet eens wat in het mandje, continu 503 errors tijdens elke stap (in console).
Je kan tips geven tot je een ons weegt maar die tips zijn precies wat mensen al doen... Posts zoals die van jou die zeggen dat anderen het gewoon niet goed zullen doen irriteren anderen alleen maar en voegen werkelijk niets toe.Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:45:
[...]
Omdat iedereen het continue beter weet, zoals jijzelf nu.
Ik heb tips gegeven hoe ik het doe, maar blijkbaar weet iedereen het beter![]()
Whatever,, succes ermee!
Dan heb ik wel erg veel mazzel he, zou haast een staatslot moeten kopen.computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:49:
[...]
Je kan tips geven tot je een ons weegt maar die tips zijn precies wat mensen al doen... Posts zoals die van jou die zeggen dat anderen het gewoon niet goed zullen doen irriteren anderen alleen maar en voegen werkelijk niets toe.
Ga dan lekker stilletjes in je hoekje zitten scalpen want je doet helemaal niets dat de rest niet ook doet en als je dat wel doet dan deel je nou net dat niet.
Hoe reload je via de consolecomputerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:36:
deze week zelfs in de router alle firewalls en dergelijke uitgezet en alle apparaten losgekoppeld...
Dat van de 503 ben ik bekend mee bij het afrekenen, maar voor de rest kan ik het niet zien over welke tip je het hebt (net 18 paginas 503 search gezocht)Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:46:
[...]
En daar zijn ook al tips over gegeven, die echt werken..
Angry much?Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:50:
[...]
Dan heb ik wel erg veel mazzel he, zou haast een staatslot moeten kopen.
En wat lul je nou met je "scalpen" je weet helemaal niet wat ik met kaarten doe of tegen welke prijs ik ze verkoop.
[ Voor 3% gewijzigd door ParaWM op 17-06-2021 19:53 ]
Sinterklaas wil bier !
Ik ben helemaal niet boos.ParaWM schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:53:
[...]
Angry much?![]()
Laatste drie weken is het gewoon loterij. Ook daarvoor wel succesvol geweest. Alle tip en tricks ten spijt. Wordt ook erger lijkt het wel.
Rechtermuis op de error en opnieuw verzenden zoals me verteld was vandaag maar dat gaf meer problemen dan gewoon F5 (403 errors).
Volgens mij was het een tip van Postman. Heeft met refreshen te maken, werkte elke keer nog perfect.Rzarect0r schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:53:
[...]
Dat van de 503 ben ik bekend mee bij het afrekenen, maar voor de rest kan ik het niet zien over welke tip je het hebt (net 18 paginas 503 search gezocht)
Wat heeft het in godsnaam met lui te maken of met eigenwijs. Ik volg al het advies op maar de laatste 5 weken kom ik alleen maar steeds minder ver. Dat is botte PECH dat is een feit hoe hard je ook roept van niet.Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:54:
[...]
Ik ben helemaal niet boos.
Mensen hier zijn gewoon lui of eigenwijs, ik ben dat geklaag zat, of is het een klaagtopic geworden?
[ Voor 9% gewijzigd door computerjunky op 17-06-2021 19:58 ]
Een kaart voor €250,- of meer met winst verkopen op Tweakers, vind ik wel schandalig terwijl hier mensen hier moeite doen om hun pc in elkaar te kunnen zetten.Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:50:
[...]
En wat lul je nou met je "scalpen" je weet helemaal niet wat ik met kaarten doe of tegen welke prijs ik ze verkoop.
Ik kom ook steeds minder ver.computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:57:
[...]
Wat heeft het in godsnaam met lui te maken of met eigenwijs. Ik volg al het advies op maar de laatste 5 weken kom ik alleen maar steeds minder ver. Dat is botte PECH dat is een feit hoe hard je ook roept van niet.
Enige wat nog anders kan zijn is de gebruikte pc/internet verder is is alles al geprobeerd.
[ Voor 44% gewijzigd door Kiswum op 17-06-2021 20:06 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
[ Voor 9% gewijzigd door Jrrri op 17-06-2021 20:13 ]
Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p
Tsjah, gelukkig weet jij precies hoe alles is gegaan toch?Kiswum schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:00:
[...]
Een kaart voor €250,- of meer met winst verkopen op Tweakers, vind ik wel schandalig terwijl hier mensen hier moeite doen om hun pc in elkaar te kunnen zetten.
Dat je de 6800 xt voor 2x de prijs te koop zet is daarnaast ook teleurstellend.
De eerlijke Tweaker wacht geduldig af en de handelaren, scalpers en miners kopen "onze" kaarten rustig op.
gallery: Secsytime
Dat je zo'n €50,- op een kaart pakt als een soort vindersloon, daar kan ik me echt wel in vinden.
GeduldJrrri schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:02:
Ik kreeg om 18:00 de confirmation van AMD en PayPal, maar de tweede mail nog niet gehad. Kan dat zo lang duren?
Tot de Shipping Confirmation kunnen ze nog annuleren, dus temper je verwachting een klein beetjedutchphantom schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:44:
[...]
Bedankt voor je antwoord,
Had wel gezocht, maar kon het even niet vinden excuses daarvoor. Kleintjes moesten naar bed dus druk druk. En was tegelijkertijd een beetje te enthousiast. Nu net ook de 2e mail van amd gehad.
Dus kan niet meer fout gaan denk ik.
Geloof mij aantal tabbladen maakt niets uit. ik zit hier met een laptop en een pc met op ieder 5 pagina's open (hoofd pagina, 6800, 6800XT, 6800XT MB, 6900XT en met 2 telefoons met ieder 2 van de 4 kaarten die ik ook op beide pc's en laptops open heb en zelfs dan kom ik er gewoon keihard niet door heen.Kiswum schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:00:
Wordt het elke week slechter of koet je echt dedicated achter een pc met verschillende tabbladen zitten om kans te maken? Ik zie in dit topic ook steeds meer verkopers voorbij kopen.
Deze week heb ik ook 1 browser gesloopt, die is nog steeds in de 403 modus. Dus het is inderdaad niet voor iedereen even makkelijk. En het lijkt ook pure willekeur wie een 403 krijgt of niet.Secsytime schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:56:
[...]
Volgens mij was het een tip van Postman. Heeft met refreshen te maken, werkte elke keer nog perfect.
Zou je mij een PM kunnen sturen met de code tussen [ code=js] [ /code] tags (eerste spatie even weglaten)?mar325 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:02:
hey allen
ik ben ontzettend benieuwd ik heb het script van vorige week en dit werkt via een bookmark
maar waarom krijg in de console deze foutmelding bij chrome
Uncaught SyntaxError: Unexpected token '%'
nu ben ik gewoon benieuwd of mijn bookmark wel goed werkt
omdat de add to card knoppen wel verschijnen en erop kan klikken
alvast bedankt
Ik kreeg meteen na 1x refreshen via F12 menu al een 403 alle cookies nog maar een keer weg gepleurd (gelukkig een batch bestand voor) en toen was het weer 503 503 503 503 503.Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:10:
[...]
Deze week heb ik ook 1 browser gesloopt, die is nog steeds in de 403 modus. Dus het is inderdaad niet voor iedereen even makkelijk. En het lijkt ook pure willekeur wie een 403 krijgt of niet.
Verder is inderdaad de request opnieuw sturen het beste (en enigste) wat je kunt doen, F5 rammen en dergelijke helpt je niets, kost je meer tijd en geeft meer kans op een IP ban.
Je bent zeker als je de Shipping Confirmation e-mail hebt (nummer 3 van de e-mails die je van AMD krijgt, dus alles van PayPal niet meegerekend).Bryan de Roo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:11:
Ola!
Ik heb vanmiddag voor het eerst een poging gewaagd op de AMD drop, voor een 6800 XT. Hoe ben ik er 100% zeker van dat ik hem heb? Betaald via PayPal, en heb 1 mail van AMD dat ik mijn order heb ingediend, en 1 mail met payment confirmation van PayPal. Beide mails ontvangen om 17.38.
Die 503 is een verkapte 403. Dat heb ik deze week wel kunnen bevestigen.computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:13:
[...]
Ik kreeg meteen na 1x refreshen via F12 menu al een 403 alle cookies nog maar een keer weg gepleurd (gelukkig een batch bestand voor) en toen was het weer 503 503 503 503 503.
Als je doos hebt is het uiteraard zeker. Maar ik moet dus nog sowieso 1 mail krijgen voor de shipping confirmation?Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:13:
[...]
Je bent zeker als je de Shipping Confirmation e-mail hebt (nummer 3 van de e-mails die je van AMD krijgt, dus alles van PayPal niet meegerekend).
Nog meer zekerheid: je bent zeker als je de doos in je handen hebt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Terugstorting...Bryan de Roo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:18:
[...]
Als je doos hebt is het uiteraard zeker. Maar ik moet dus nog sowieso 1 mail krijgen voor de shipping confirmation?
Mocht ik hem toch niet hebben, krijg ik dan mijn geld terug of krijg ik er dan 1 op de volgende drop? Heb gewoon betaald via PayPal en kan daar niks over vinden op de AMD site of eerste mail.
[ Voor 33% gewijzigd door computerjunky op 17-06-2021 20:27 ]
Vreemd dat het tot die tijd nog beschikbaar was. Ik heb om 17.45 voor de zekerheid mijn AMD cookies verwijderd en toen zag ik alleen maar de cpu's on stock en tot 18u heb ik steeds geprobeerd om een 6700xt in mijn winkelmandje te krijgen. Na de recaptcha kwam er niets in het winkelmandje. Ik kreeg deze week voor de eerste keer zelfs verkeerslichten te zien 😁karakedi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:15:
Tegenwoordig lijken de problemen aan de capaciteit van de webshop te liggen,
Ik heb om 17.58 nog een 6900xt kunnen afrekenen. Site was wel heel erg traag. Captcha, de betalingen (CC) en place order moest ik meerdere malen proberen.
Kunst is om het in het mandje te krijgen. De 6700xt was ook vrij lang beschikbaar.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Hm. Hoe lang duurt het gemiddeld voor ik de tweede mail zou krijgen van AMD?Kryptoknight schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:20:
[...]
Terugstorting...
Het is geen garantie voor een volgende drop.
Nu, als je nog niet eerder besteld hebt, is er al een grote kans dat het doorgaat.
Ik heb hem om 17:50 nog afgerekend, was de drop helemaal vergeten..Kiswum schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:22:
[...]
Vreemd dat het tot die tijd nog beschikbaar was. Ik heb om 17.45 voor de zekerheid mijn AMD cookies verwijderd en toen zag ik alleen maar de cpu's on stock en tot 18u heb ik steeds geprobeerd om een 6700xt in mijn winkelmandje te krijgen. Na de recaptcha kwam er niets in het winkelmandje. Ik kreeg deze week voor de eerste keer zelfs verkeerslichten te zien 😁
Kan wel even duren. Soms tot midden in de nacht. Heb ze al gehad rond 4u (alle e-mails van AMD is dat voor).Bryan de Roo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:28:
[...]
Hm. Hoe lang duurt het gemiddeld voor ik de tweede mail zou krijgen van AMD?
Edit: Ah nvm, de 403Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:30:
[...]
Kan wel even duren. Soms tot midden in de nacht. Heb ze al gehad rond 4u (alle e-mails van AMD is dat voor).
Ook even je spam in de gaten houden, daar willen ze ook wel eens in belanden.
[ Voor 5% gewijzigd door Secsytime op 17-06-2021 20:32 ]
Dank.Rhaenon schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:24:
Ik heb ook de Order Submitted (en paypal) mail ontvangen van de 6800XT MB, vrij snel al nadat ik er door was. Nu even de bevestiging afwachten of ik ook echt op tijd was!
***members only***
@Speedway4 (zoals gevraagd)
Als het daar al stopt, met 2 browsers en verschillende kaarten.Marttin schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:53:
- Add to cart button indrukken, wachten op de loader en bij een 503 nogmaals proberen tot je de chaptcha krijgt en een popupje dat het product in de winkelmand zit. Dit duurde even bij mij en dacht te laat te zijn. Eventueel kun je ook bij de andere kaarten dit proberen als het bij één blijft falen. Dit gebeurde bij mij bij de reguliere 6800XT.
Afwachten dan maar.Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:30:
[...]
Kan wel even duren. Soms tot midden in de nacht. Heb ze al gehad rond 4u (alle e-mails van AMD is dat voor).
Ook even je spam in de gaten houden, daar willen ze ook wel eens in belanden.
Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p
Het is eigenlijk net een casino. Gekkenwerk dat het zo moet en dat de site zo bedroevend werkt.IceTeaGX schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:11:
[...]
Als het daar al stopt, met 2 browsers en verschillende kaarten.
<10% kans op captcha
En dan 0% een add to cart die werkt.
Retries, F5 en whatever helpen niet
tot je een 403 krijgt...
Daar sta je dan.
Komt aardig overeen met hoe ik m'n 6800 heb besteld. Het enige wat ik niet zo goed begreep was hoe ik ermee om moest gaan na de eerste CAPTCHA zodra die was gelukt: er kwam dan nog een request maar vaak ook met een 503 error. Toen heb ik elke keer maar weer opnieuw de kaart in het mandje gedaan, opnieuw CAPTCHA en hopen dat die request er dan wel doorheen zou komen (wat uiteindelijk lukte, PayPal ging gelijk goed en 100x klikken op oranje knop).Marttin schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:53:
Nog even mijn methode voor de geïnteresseerden😉
In een kale Chrome zonder extensies en blockers;
- Verschillende tabs klaar gezet met 6800, 6800 XT, 6800 XT MB, 6900 XT
- Op elke tab het scriptje uitgevoerd in de console van developer tools (F12). Script plakken en enter drukken.
- In developer tools bij Network Persist log aangezet om te kijken wanneer de 503s optreden
- Google Photo’s geopend in een andere tab, geen idee of dit helpt 😜 maar zag dit een paar keer voorbij komen op het topic
- Ingelogd met Paypal in een andere tab. Let op dat je sessie na een paar minuten afgesloten wordt en je opnieuw moet inloggen
- Gewacht tot 17:33 en 3 seconden 😉 op het klokje die met het script op de pagina wordt gezet
- Add to cart button indrukken, wachten op de loader en bij een 503 nogmaals proberen tot je de chaptcha krijgt en een popupje dat het product in de winkelmand zit. Dit duurde even bij mij en dacht te laat te zijn. Eventueel kun je ook bij de andere kaarten dit proberen als het bij één blijft falen. Dit gebeurde bij mij bij de reguliere 6800XT.
- Dan klik je door naar go to checkout en daarop kreeg ik heel vaak een 503. Blijven refreshen totdat je op het checkout scherm komt.
- Bij mij lukte Paypal in één keer en als betaalmethode heb ik de gekoppelde bankrekening gebruikt. Geen tegoed maar directe afschrijving vanaf m’n bank.
- Je komt dan op de confirm pagina, let erop dat je de terms accept en dan de chaptcha oplost. En dan op de oranje confirm button klikken. Hier kreeg ik ook veel 503s op. Ik heb veel gesmashed op die button maar op een gegeven moment timed de chaptcha out en moet je ‘m opnieuw solven. Later weer een algehele 503 in beeld en gerefreshed. En ineens was ik erdoor en zag ik de confirmation in beeld.
Denk ongeveer 17:35 de order kunnen plaatsen. 17:43 de PayPal mail met betalingsbewijs. 17:43 de Order Submitted mail van AMD en om 18:14 de Order Conformation mail van AMD.
Hopelijk heeft iemand hier iets aan!
Nu maar hopen op geen annulering… Verwachtingen maar even temperen! 🤞🏻
Precies zoals ik het ook aangepakt heb alleen heb ik die confirmation nooit in beeld gehad, werd terug gekwakt naar de hoofdpagina.Marttin schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:53:
Nog even mijn methode voor de geïnteresseerden😉
In een kale Chrome zonder extensies en blockers;
- Verschillende tabs klaar gezet met 6800, 6800 XT, 6800 XT MB, 6900 XT
- Op elke tab het scriptje uitgevoerd in de console van developer tools (F12). Script plakken en enter drukken.
- In developer tools bij Network Persist log aangezet om te kijken wanneer de 503s optreden
- Google Photo’s geopend in een andere tab, geen idee of dit helpt 😜 maar zag dit een paar keer voorbij komen op het topic
- Ingelogd met Paypal in een andere tab. Let op dat je sessie na een paar minuten afgesloten wordt en je opnieuw moet inloggen
- Gewacht tot 17:33 en 3 seconden 😉 op het klokje die met het script op de pagina wordt gezet
- Dan klik je door naar go to checkout en daarop kreeg ik heel vaak een 503. Blijven refreshen totdat je op het checkout scherm komt.
- Bij mij lukte Paypal in één keer en als betaalmethode heb ik de gekoppelde bankrekening gebruikt. Geen tegoed maar directe afschrijving vanaf m’n bank.
- Je komt dan op de confirm pagina, let erop dat je de terms accept en dan de chaptcha oplost. En dan op de oranje confirm button klikken. Hier kreeg ik ook veel 503s op. Ik heb veel gesmashed op die button maar op een gegeven moment timed de chaptcha out en moet je ‘m opnieuw solven. Later weer een algehele 503 in beeld en gerefreshed. En ineens was ik erdoor en zag ik de confirmation in beeld.
Denk ongeveer 17:35 de order kunnen plaatsen. 17:43 de PayPal mail met betalingsbewijs. 17:43 de Order Submitted mail van AMD en om 18:14 de Order Conformation mail van AMD.
Hopelijk heeft iemand hier iets aan!
Nu maar hopen op geen annulering… Verwachtingen maar even temperen! 🤞🏻
An unexpected error has occurred
Replay werkte voor mij inderdaad ook niet. Uiteindelijk een refresh van de pagina, toen de rechaptcha opnieuw en toen werkte de oranje button.RaptorRVL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:43:
[...]
Komt aardig overeen met hoe ik m'n 6800 heb besteld. Het enige wat ik niet zo goed begreep was hoe ik ermee om moest gaan na de eerste CAPTCHA zodra die was gelukt: er kwam dan nog een request maar vaak ook met een 503 error. Toen heb ik elke keer maar weer opnieuw de kaart in het mandje gedaan, opnieuw CAPTCHA en hopen dat die request er dan wel doorheen zou komen (wat uiteindelijk lukte, PayPal ging gelijk goed en 100x klikken op oranje knop).
XHR replay in de dev tools (netwerk) leek in ieder geval niet te werken, ook al kreeg die een 200 status dus ok.
Echt balendakari schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:04:
[...]
Precies zoals ik het ook aangepakt heb alleen heb ik die confirmation nooit in beeld gehad, werd terug gekwakt naar de hoofdpagina.![]()
So close and yet so far away...
Erg jammer.Helaas moeten wij je bij deze meedelen dat wij geen zicht meer hebben op uitlevering van de "Powercolor Radeon RX6800XT Red Dragon 16GB GDDR6 HDMI 3xDP" die je bij ons besteld hebt. Een erg vervelende situatie waardoor wij helaas genoodzaakt om je bestelling, kosteloos, te annuleren. Het betaalde bedrag zo snel mogelijk weer teruggestort worden op je rekening.
Hoop mensen in het Nvidia levertijden topic waar Si ook No werdMunchie schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:52:
Nog mensen met een Pre-order bij SiComputers? Had twee pre-orders staan van november en april, zijn allebei vannacht geannuleerd zie ik nu.
[...]
Erg jammer.
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Niet compleet duidelijk, 503 errors op de site begonnen al om 17:30u, telegram update kwam wat later, maar dat is volgens mij vrij normaal.d3x schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:25:
Oh. Voor de statistieken de drop was niet om 33. Volgens mij rond 36 of 38 was er sprake van drop. Ik ben pas op 46 gestart met de 6700xt om deze te scoren
Correct me if I am wrong
Vriend van mij ook, cancel na 10 weken.Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:45:
En weer een annulering te pakken (6700XT). Denk dat de termijn echt naar 3 maanden of langer geschoven is (gekocht op 1 april).
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Per telefoon, via het nummer: 030 246 4500karakedi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:11:
[...]
Hoe heb je contact opgenomen met Ingram Micro? per mail of telefoon? Ik heb de nummers van mijn postcode verwisselt.
indien het telefonisch is gebeurd, zou ik graag nummer willen weten.
https://nl.ingrammicro.co...ges/Contact-Us.aspx?pub=0 van deze overzicht wordt ik niet veel wijzer
Volgens mij maakt het adres ook niet meer uit maar kijken ze ook naar de payment method.Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:45:
En weer een annulering te pakken (6700XT). Denk dat de termijn echt naar 3 maanden of langer geschoven is (gekocht op 1 april).
Begint er op te lijken dat dit zo is. Snap nu ook waarom die superbot met alleen CC werkt. Maar dan nog is de herhaaltermijn flink langer geworden. Die was tot 2 weken geleden toch echt geen 3 maanden of langer.jaspermeul schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 07:08:
[...]
Volgens mij maakt het adres ook niet meer uit maar kijken ze ook naar de payment method.
Adres wijzigen in Paypal werkt dus niet voor eenzelfde kaart als eerder besteld in de afgelopen maanden. Op zich niets verkeerds.
[ Voor 12% gewijzigd door Postman op 18-06-2021 08:10 ]
Denk eerder dat die bot een bepaalde refreshrate heeft, is ook precies 15 minuten later. En wellicht dat door alle 503 die ook een vals gevoel had van 'nieuwe voorraad'. Ik had de 6700XT om 17:49, dus dat is toch ruim voor een "2de" drop, maar ook echt laat na de eerste.Speedway4 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:46:
Bij de oosterburen word een derd twee maal een notificatie gegeven (van een drop): 17:37:02 en 17:52:55. Waarbij de 6800 XT en MB enkel in de eerste drop zaten. De 6700 XT, 6800 en 6900 XT zaten in beide drops.
Zal iets met aantallen te maken hebben maar wellicht ook dat de site er op een gegeven moment inderdaad gewoon helemaal uit lag en weer terugkwam (2e melding)? Ben wel benieuwd hoe dit zit. Waren in ieder geval redelijk wat mensen die vrij laat nog een order konden plaatsen.
Inderdaad. Iedere week kom ik een beetje verder lijkt het wel. Eerst niet eens wat in het mandje kunnen krijgen, vorige week blijven steken op PayPal en gisteren tot de Order confirmation knop. Dat is de laatste stap toch? Dus volgende week heb ik beet.Marttin schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:11:
[...]
Echt balenBlijven proberen maar! Het blijft mazzel hebben!
An unexpected error has occurred
Klopt, die oranjeknop is de laatste stap (ook te testen met een 5800x trouwens).dakari schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:22:
[...]
Inderdaad. Iedere week kom ik een beetje verder lijkt het wel. Eerst niet eens wat in het mandje kunnen krijgen, vorige week blijven steken op PayPal en gisteren tot de Order confirmation knop. Dat is de laatste stap toch? Dus volgende week heb ik beet.
Gefeliciteerd alvast!Baakster schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:46:
Had ik al gezegd dat het mij ook eindelijk gelukt is? 6800 XT MB (It's over mister Frodo)
Sinds launch al mee bezig... wilde geen bots of scripts gebruiken maar je ontkomt er echt niet aan.. Bedankt daarvoor @Postman
Had veel last van de 503. Maar ik heb me er doorheen gerefreshed. Na een x aantal refreshes cookies verwijderd en door.
Ondertussen 2 mails gehad: Submitting en Confirmation.
Het was bedrag was vrijwel diret afgeschreven van PayPal. Dat werkte echt top, eerste keer dat ik PayPal gebruikte.
Nu hopen dat hij daadwerkelijk echt geleverd wordt, je weet het maar nooit.
Bedankt allemaal!
Dit was tot de drop van 10 juni nog 1,5-2 maanden. Nu zijn er dus al mensen die 3+ maanden geleden dezelfde SKU gekocht hadden op hetzelfde adres en toch een annulering krijgen.xoror schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:51:
@Postman Dus je mag niet meet dan 1 van een bepaalde sku kopen binnen 3 maanden?
Ah top, Ik zoek namelijk nog een 6900/6800, dus zolang het het een andere SKU is, zou het moeten kunnen.Postman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:06:
[...]
Dit was tot de drop van 10 juni nog 1,5-2 maanden. Nu zijn er dus al mensen die 3+ maanden geleden dezelfde SKU gekocht hadden op hetzelfde adres en toch een annulering krijgen.
Lijkt dus dat ze niet alleen controleren op meer velden (voorheen alleen e-mail en de 2 adressen, nu wellicht ook naam, telefoon en PP/CC), maar ook nog eens de termijn verlengd hebben.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Net geprobeerd. Maar ingram Micro kon niks voor mij betekenen. Later nogmaals proberen dus. Kun je eventueel contact opnemen met digital River?
Geen idee, alleen cookies en niet de cache. Vond het ook raar dat het werkte of dat ik er door kwam. Ik dacht ik probeer eens wat geks...Postman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:03:
[...]
Gefeliciteerd alvast!
Als je ondertussen geen annulering gehad hebt en nooit eerder besteld dan is de kans dat het gelukt is vrij groot (zeg niet dat het nog mis kan gaan, maar denk het haast niet meer).
Nog een vraagje: je zegt cookies verwijderen en door? Maar de sessiecookie is ook waar je winkelmandje aangekoppeld zit (of zat?). Dus hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Gefeliciteerd!Brantje schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:54:
Heb de confirmation binnen voor 6900XT.
Hoe snel zijn ze over het algemeen met verzenden?
ergo; Wanneer moet ik een dagje vrij nemen?
Eerste bevestiging was om 17:43, toen was ook al het geld van mijn paypal afgeschreven.ZeroMinded schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:19:
[...]
Gefeliciteerd!
Hoe laat was je eerste order bevestiging? / Paypal afschrijven?
Volgens mij verzenden ze binnen een week als ik t forum een beetje mag geloven.
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
Ter info: heb mijn 6800XT MB gescoord 17:50:08. Ondertussen Order Confirmation gehad.Speedway4 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:46:
Bij de oosterburen word een derd twee maal een notificatie gegeven (van een drop): 17:37:02 en 17:52:55. Waarbij de 6800 XT en MB enkel in de eerste drop zaten. De 6700 XT, 6800 en 6900 XT zaten in beide drops.
Zal iets met aantallen te maken hebben maar wellicht ook dat de site er op een gegeven moment inderdaad gewoon helemaal uit lag en weer terugkwam (2e melding)? Ben wel benieuwd hoe dit zit. Waren in ieder geval redelijk wat mensen die vrij laat nog een order konden plaatsen.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq