Er zijn in het verleden ook later nog annuleringen gekomen, pas met de verzending weet je het echt zeker. Hoewel ik ook geen annuleringen meer gezien heb als ze eenmaal met verzenden begonnen zijn.Stratosphere schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 14:52:
[...]
Had vannacht nogal een slaperig geschreven post maar hier komt ie
1X 6900XT, eerste bestelling op 27 mei, tweede bestelling op 10 juni, bestelling is voor alsnog niet geannuleerd..
[...]
Hier dus het vreemde, gister heeft mij broertje voor het eerst een 6900XT besteld, factuur en verzendadres zijn hetzelfde, maar een een ander paypal account.
Kaart in mandje rond 17:42, de paypal afschrijving was 17:43:52
Order submitted e-mail: 17:45 en de confirmation e-mail om 20:01 met de annulering om 00:31
Relatief snel achter elkaar dus.
Ik heb op 27 mei een 6900XT besteld en nu op 10 juni een tweede poging (voor mijn broertje)
Ik heb nu hetzelfde factuuradres als op 10 juni, maar een ander verzendadres
In mandje rond 17:43/44, paypal afschrijving om 17:45:20,
Order submitted e-mail: 17:45 en de confirmation e-mail om 03:28 met nog GEEN annulering![]()
Notendop: bestelling twee verschillende paypals, en IP's, zelfde verzend en factuuradres (andere namen) waarvan er 1 is gecanceld.
Zou Digital River toch kijken naar 'één kaart per verzendadres' ook al is het binnen 2,.5 maanden en niet zozeer naar namen/factuuradres of welk betaalmiddel er wordt gebruikt? Heb niet het vermoeden dat hier sprake was van een 'valse drop' aangezien er minder dan een minuut verschil tussen zat.
Verder is dit wel apart te noemen. Orders die langer dan 2 maanden tussen zit worden geannuleerd en jouw order met een paar weken gaat gewoon door. Ook hier al eerder gezien dat het iemand gelukt was dit te doen, maar die werd er vervolgens een paar maanden later (met de MB lancering) keihard op afgestraft (geannuleerd namelijk, ook met reden 1 kaart per huishouden, wat natuurlijk raar is voor een kaart die net uit is gekomen).