Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaïr.exe schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:44:
Hebben mensen nog een verzendmail ontvangen? De Duitsers hebben ze allang ontvangen.

Order lookup werkt ook niet, allemaal geweldig dit.
Erg vreemd, hier net even gekeken en ik kan mijn oude orders gewoon opzoeken. Ook de annulering van vorige week. Ik doe het wel via https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage, wellicht dat het op een andere locatie niet werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
Postman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:39:
[...]

Erg vreemd, hier net even gekeken en ik kan mijn oude orders gewoon opzoeken. Ook de annulering van vorige week. Ik doe het wel via https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage, wellicht dat het op een andere locatie niet werkt.
Bedankt! Via die link zag ik het wel. Order in progress, we wachten het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-10 23:08
Postman schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:30:
[...]
Waar ik nog steeds niet echt een logica in kan vinden is wat je hebt aan het dusdanig massaal opkopen van alle GPU. Dit zorgt uiteindelijk voor een overvloed op sites als eBay, en dus daling van prijzen. Er zal altijd een groep mensen blijven die daar gewoon niet willen kopen, dus de markt wordt niet groter door de kans bij AMD.com te verkleinen.
Dit dus. Ik ben behoorlijk genezen van het kopen op eBay en Marktplaats na een hele vervelende ervaring. Gelukkig schadeloos gesteld maar ik denk wel 30x na voordat ik daar ooit nog eens ga kopen. En hoewel ik ergens wel verwacht dat hier op V&A wel eerlijke mensen zitten heb ik ondanks een aantal leuke aanbiedingen toch zoiets van.... nee, toch maar niet.
Je zal maar weer belazerd worden en dit keer niet je geld terug kunnen krijgen. We hebben het niet over een halfje bruin brood.

Dan koop veel liever bij AMD of bij een van de gerenommeerde webshops. Ik zie af en toe al GPU's voorbij komen voor prijzen (nog steeds te hoog) die interessant beginnen te worden.

An unexpected error has occurred

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 19:43
IceTeaGX schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:48:
Weet er iemand of visa debit kaarten vlot aanvaard worden op AMD.com? Niet elke e-payment solution kan deze aan, maar Paypal heb ik niet meer.

Morgen dat button script maar eens proberen te krijgen, dacht er vorige week donderdag maar eerst aan (na hier wat te lurken) maar dat was al te laat.
Ja werkt, alleen het verwerken duurt te lang normaal gesproken ivm de verificatie vanuit VISA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WaMeLiNoS schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:15:
[...]

Ja werkt, alleen het verwerken duurt te lang normaal gesproken ivm de verificatie vanuit VISA.
Heb het met mijn CC nog een keer geprobeerd laatst en met de app gaat het vrij snel. Niet veel langzamer dan met PayPal in ieder geval. Enige vervelende is die extra stap tussendoor om je afleveradres te bevestigen, dat kan je de kop kosten met al die 503's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Rzarect0r schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:59:
[...]

Niemand dwingt je om bij amd te kopen, je kan ook gewoon bij een normale webshop bestellen.
Nee. Je verwacht bij de fabrikant store wel de meeste voorraad en normale prijzen.

@YES
Een andere webshop die wel normale prijzen hanteert is Amazon zelf, niet de marketplace. Alleen zeldzaam weinig voorraad. Zo kan het ook. AMD laat het hier flink afweten, de gewone consument is de klos.

[ Voor 4% gewijzigd door Corrigan op 15-06-2021 22:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Corrigan schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:35:
[...]

Nee. Je verwacht bij de fabrikant store wel de meeste voorraad en normale prijzen.

@YES
Een andere webshop die wel normale prijzen hanteert is Amazon zelf, niet de marketplace. Alleen zeldzaam weinig voorraad. Zo kan het ook. AMD laat het hier flink afweten, de gewone consument is de klos.
Hoezo laat AMD het afweten? Omdat bots het lukt spullen te kopen? Of omdat jij nu al weken misgrijpt?

Hier de aantallen die in de drop zaten vorige week*:
  • 378x 6700XT
  • 319x 6800
  • 92x 6800XT MB
  • 117x 6800XT
  • 493x 6900XT
Bots zullen het altijd winnen, zonde van de energie je daar druk over te maken. En zie het als een loterij, er is geen magische manier om meer kans te maken dan iemand anders. Ik ben ook gefrustreerd dat het sommige mensen meteen lukt die nooit eerder geprobeerd hebben, maar goed blijf het nog niet opgeven.
Ook door alles wat we hier proberen leren we steeds meer manieren om het zo eerlijk mogelijk voor iedereen te maken. Kijk maar naar wat sommige mensen hier aan hulp bieden met scripts, instellen daarvan, advies van PayPal/CC, etc.

* Aantallen drop komen van Hardwareluxx bot en zijn voor een paar GPU gevalideerd door mijzelf en @rutgerdj

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:45

YES

Moderator General Chat
[...]

@YES
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit naar heb gekeken. Maar als het bij Amazon zoveel beter geregeld is en ook nog eens tegen MSRP, dan zou ik verwachten dat hier veel meer over Amazon geroepen zou worden. Ik ga er maar eens naar kijken, of het daar ook te doen is een GPU te bemachtigen.

Ik blijf het toch wel geinig vinden dat AMD als boeman afgeschilderd wordt. Zij maken die producten en kiezen er zelfs voor om zich aan hun adviesprijzen te houden én er tijd en geld in te steken om bots en ddos aanvallen te proberen te pareren. Ze zouden gewoon net zo lekker makkelijk de stekker eruit kunnen trekken, uit hun eigen webshop, en kunnen verwijzen naar de retailers en zeggen, koop je kaartje daar maar.

Maar nee, ze doen er moeite voor om toch iets voor de consument te betekenen en wat krijgen ze ervoor terug? "Ze laten het afweten".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:34
YES schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:18:
[...]

Ik moet zeggen dat ik er nog nooit naar heb gekeken. Maar als het bij Amazon zoveel beter geregeld is en ook nog eens tegen MSRP, dan zou ik verwachten dat hier veel meer over Amazon geroepen zou worden. Ik ga er maar eens naar kijken, of het daar ook te doen is een GPU te bemachtigen.

Ik blijf het toch wel geinig vinden dat AMD als boeman afgeschilderd wordt. Zij maken die producten en kiezen er zelfs voor om zich aan hun adviesprijzen te houden én er tijd en geld in te steken om bots en ddos aanvallen te proberen te pareren. Ze zouden gewoon net zo lekker makkelijk de stekker eruit kunnen trekken, uit hun eigen webshop, en kunnen verwijzen naar de retailers en zeggen, koop je kaartje daar maar.

Maar nee, ze doen er moeite voor om toch iets voor de consument te betekenen en wat krijgen ze ervoor terug? "Ze laten het afweten".
Amazon (alle landen) worden zo zwaar gebot, dat het is uitverkocht, voordat je op pagina bent. Wens je heel veel succes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
karakedi schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:20:
[...]

Amazon (alle landen) worden zo zwaar gebot, dat het is uitverkocht, voordat je op pagina bent. Wens je heel veel succes.
Nou dan laat Amazon het mooi afweten zeg. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 18:06

muhda

Time & Space traveler

Door de extreme vraag en aanhoudende tekorten is dat niet mogelijk. Niet alleen voor AMD.
Vergeet niet dat AMD ook aan partners GPU's moet leveren om hun tevreden te houden.

Gelukkig is AMD doorgegaan met GPU's aanbieden via hun eigen website en stopte AMD niet na de eerste kwartaal zoals gepland stond.

Ook heeft AMD geïnvesteerd en veranderingen aangebracht in de Digital River Store. Helaas is dat niet succesvol geweest omdat bots nog steeds actief zijn. Hier ben ik van mening dat AMD net als NVIDIA hadden moeten stoppen met Digital River na de eerste paar drops en hun eigen store hadden moeten opzetten.
YES schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:18:

Bij Amazon is er momenteel geen enkel AMD GPU te vinden voor MSRP*. Als je wel er een vindt, is het vaak van een externe partij. Die cancelt je bestelling en stuurt dan een bericht dat er iets mis gaat met de betaling, maar dat de GPU nog wel gereserveerd is. Met de vraag of je de GPU nog wilt en zo ja of je dan het geld wilt overmaken :+ (je raad het al, de GPU krijg je niet en je geld ben je kwijt.)

*Er was wel een poosje geleden een kleine partij NVIDIA GPU's op Amazon te vinden voor een acceptabele prijs als ik bronnen binnen de NVIDIA topic moet geloven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
[...]

@YES
Haha good luck om een gpu daar te scoren, zonder bot hoef je nu niet eens te proberen. Er zijn speciale telegram/discord groepen (sommigen kosten €500 om überhaupt te mogen joinen). En zelfs daar is het lastig om zonder bot op amazon te kopen.

Tot aan april was het nog mogelijk om zonder bot daar een nvidia gpu te scoren, maar nu niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Rzarect0r op 16-06-2021 00:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
muhda schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 00:09:
[...].

[...]
Bij Amazon is er momenteel geen enkel AMD GPU te vinden voor MSRP*. Als je wel er een vindt, is het vaak van een externe partij. Die cancelt je bestelling en stuurt dan een bericht dat er iets mis gaat met de betaling, maar dat de GPU nog wel gereserveerd is. Met de vraag of je de GPU nog wilt en zo ja of je dan het geld wilt overmaken :+ (je raad het al, de GPU krijg je niet en je geld ben je kwijt.)

*Er was wel een poosje geleden een kleine partij NVIDIA GPU's op Amazon te vinden voor een acceptabele prijs als ik de NVIDIA topic moet geloven.
Mijn eerste gedachte bij de opmerking die over Amazon gemaakt werd, dat zij als wereldwijde webshop wel AMD GPU's aan de consument zouden verkopen was ook dat het vast onzin zou zijn. Maar omdat ik er geen ervaring mee heb wilde ik dat niet direct roepen. Er zijn nu al enkele reacties die duidelijk maken dat het via Amazon minsten zo moeilijk of onmogelijk is een AMD GPU voor MSRP te krijgen. Ik ga er morgen wel nog naar kijken, gewoon om niet alleen op verhalen uit tweede hand af wil gaan, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik weinig verrassingen ga vinden.

Maar ondertussen is het AMD dat het hier volledig af laat weten natuurlijk 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
Volgens mij heb je als gamer meer kans om via AMD een GPU aan MSRP te scoren dan via Amazon. Zoals reeds vermeld worden GPU drops op Amazon (of andere webshops) continu in de gaten gehouden via discord/telegram groepen al dan niet met bots. Daar kan je zonder kennis niet tegenop.
Op AMD.com heeft iedereen wel een redelijk faire kans donderdag 17:30. Het probleem (los van het feit dat de website overbelast geraakt) is dat iedereen voor de RX6800XT gaat en dan ontgoocheld is dat het niet lukt.

[ Voor 6% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 16-06-2021 08:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zotn_Dré174 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 07:53:
Volgens mij heb je als gamer meer kans om via AMD een GPU aan MSRP te scoren dan via Amazon. Zoals reeds vermeld worden GPU drops op Amazon (of andere webshops) continu in de gaten gehouden via discord/telegram groepen al dan niet met bots. Daar kan je zonder kennis niet tegenop.
Op AMD.com heeft iedereen wel een redelijk faire kans donderdag 17:30. Het probleem (los van het feit dat de website overbelast geraakt) is dat iedereen voor de RX6800XT gaat en dan ontgoocheld is dat het niet lukt.
Afgelopen week was de meeste kans met een 6700XT of 6900XT, alles daar tussenin was bijna onmogelijk te krijgen door de server overbelasting. En hoewel sommige orders geannuleerd zijn, zijn er toch best wat mensen geweest die nog een 6700XT of 6900XT hebben kunnen kopen na 17:40u, sommige zelfs tot 17:51u (annuleringen allemaal vanwege eerdere orders zelfde SKU). Ik had zelf de 6700XT om 17:45u nog en toen was er nog een voorraad van 186 stuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchphantom
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 10:12
Postman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:17:
[...]

Afgelopen week was de meeste kans met een 6700XT of 6900XT, alles daar tussenin was bijna onmogelijk te krijgen door de server overbelasting. En hoewel sommige orders geannuleerd zijn, zijn er toch best wat mensen geweest die nog een 6700XT of 6900XT hebben kunnen kopen na 17:40u, sommige zelfs tot 17:51u (annuleringen allemaal vanwege eerdere orders zelfde SKU). Ik had zelf de 6700XT om 17:45u nog en toen was er nog een voorraad van 186 stuks.
dan ga ik morgen de 6900xt maar eens proberen. vermoed dat die wel weer in de grootste hoeveelheid zal droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchphantom schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:34:
[...]

dan ga ik morgen de 6900xt maar eens proberen. vermoed dat die wel weer in de grootste hoeveelheid zal droppen
De 6900XT is altijd de kaart geweest die relatief gezien het beste te verkrijgen was/is. Inderdaad een goede keuze als je het geld hebt en zeker wilt zijn van een referentiekaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchphantom
Postman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:37:
[...]

De 6900XT is altijd de kaart geweest die relatief gezien het beste te verkrijgen was/is. Inderdaad een goede keuze als je het geld hebt en zeker wilt zijn van een referentiekaart.
Kwa prijs kwaliteit was ik liever voor de 6800xt gegaan, maar als ik meer kans heb op een 6900xt neem ik die ook graag hoor:) Na het zien van de nieuwe battlefield trailer zit ik op de hypetrain en moet mijn gtx 1080 vervangen worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchphantom schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:41:
[...]

Kwa prijs kwaliteit was ik liever voor de 6800xt gegaan, maar als ik meer kans heb op een 6900xt neem ik die ook graag hoor:) Na het zien van de nieuwe battlefield trailer zit ik op de hypetrain en moet mijn gtx 1080 vervangen worden
Ik verwacht geen grote aantallen van de 6800XT opeens (in welke vorm dan ook). Dat er 2 SKU zijn helpt ook niet, leuk dat het totaal 200 stuks waren vorige week, maar als je moet kiezen is het eigenlijk nog lastiger. De rij bij de kassa (of file) naast je gaat immers ook altijd sneller, totdat je wisselt van rij 8)

En dan heb je nog zoals @Zotn_Dré174 al zegt dat alles en iedereen voor die 6800XT gaat, dat maakt de kans nog kleiner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchphantom
Postman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:45:
[...]

Ik verwacht geen grote aantallen van de 6800XT opeens (in welke vorm dan ook). Dat er 2 SKU zijn helpt ook niet, leuk dat het totaal 200 stuks waren vorige week, maar als je moet kiezen is het eigenlijk nog lastiger. De rij bij de kassa (of file) naast je gaat immers ook altijd sneller, totdat je wisselt van rij 8)

En dan heb je nog zoals @Zotn_Dré174 al zegt dat alles en iedereen voor die 6800XT gaat, dat maakt de kans nog kleiner.
Zo is dat, mijn keuze is gemaakt:) vorige week kreeg ik geen eens een kaart in het mandje, dus ik hoop morgen op meer geluk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Postman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:25:
[...]

Heb het met mijn CC nog een keer geprobeerd laatst en met de app gaat het vrij snel. Niet veel langzamer dan met PayPal in ieder geval. Enige vervelende is die extra stap tussendoor om je afleveradres te bevestigen, dat kan je de kop kosten met al die 503's.
Ik wil morgen een poging wagen met CC. Met welke app ging het vrij snel? Want ik zag alleen een web form namelijk

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xoror schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:49:
[...]

Ik wil morgen een poging wagen met CC. Met welke app ging het vrij snel? Want ik zag alleen een web form namelijk
De app van Visa zelf. Daarmee kun je ook een betaling authoriseren, kwestie van even je vingerafdruk scannen en klaar (als je telefoon dat kan natuurlijk).
Dat web form is een gedrocht ja, moet je eerst wachtwoord en daarna nog een 2FA token via SMS ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
Postman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:05:
[...]

De app van Visa zelf. Daarmee kun je ook een betaling authoriseren, kwestie van even je vingerafdruk scannen en klaar (als je telefoon dat kan natuurlijk).
Dat web form is een gedrocht ja, moet je eerst wachtwoord en daarna nog een 2FA token via SMS ofzo.
Ok misschien paypal aanmaken en aan CC koppelen. Of moet je dan nog steeds 2FA doen? Weet je dat toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-10 19:13

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Alleen bij het inloggen bij paypal, en die houd je in een aparte tab ingelogd vanaf 17:20 ofzo. Af en toe verversen, met een auto refresh extensie of handmatig.

Eenmaal ingelogd, hoef je tijdens bestellen niet nogmaals een 2FA te doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Blisterin_Bull op 16-06-2021 11:27 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juscha
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10 20:25
Jaïr.exe schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:03:
[...]

Bedankt! Via die link zag ik het wel. Order in progress, we wachten het af
Hier ook nog steeds order in progress voor een 6800. Duurt wel lang zeg als de eerste kaarten vrijdag al verzonden waren. Ze hebben er zeker teveel verkocht en wachten op een 2e batch. Wel vreemd met zoveel annuleringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GillBates
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 12:16
Vorige week te vaak geprobeerd via Chrome en de captcha kwam steeds maar niet.
Rond 17:45 overgestapt naar Edge en daar kwam ik wel voorbij de captcha maar toen waren de kaarten al weg. 8)7

www.doorax.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 16:31
Postman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:16:
[...]
Hier de aantallen die in de drop zaten vorige week*:
  • 378x 6700XT
  • 319x 6800
  • 92x 6800XT MB
  • 117x 6800XT
  • 493x 6900XT
Persoonlijk maakte het vorige week niet uit of ze nou 1 of 10.000 kaarten dropte ik en velen met mij kwamen niet eens voorbij de add to cart knop. Er waren serieuze andere problemen en ik hoop dat ze morgen weg zijn want die scalper kaarten worden steeds verleidelijker na zo lang zonder zitten...De hoeveelheid uren die ik er nu al aan uit geef zijn me de paar honderd besparing eigenlijk niet meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
GillBates schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:53:
Vorige week te vaak geprobeerd via Chrome en de captcha kwam steeds maar niet.
Rond 17:45 overgestapt naar Edge en daar kwam ik wel voorbij de captcha maar toen waren de kaarten al weg. 8)7
Ik had exact hetzelfde via Firefox. Het was gewoon een site probleem je had geluk of je had pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
computerjunky schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:14:
[...]

Persoonlijk maakte het vorige week niet uit of ze nou 1 of 10.000 kaarten dropte ik en velen met mij kwamen niet eens voorbij de add to cart knop. Er waren serieuze andere problemen en ik hoop dat ze morgen weg zijn want die scalper kaarten worden steeds verleidelijker na zo lang zonder zitten...De hoeveelheid uren die ik er nu al aan uit geef zijn me de paar honderd besparing eigenlijk niet meer waard.
Met zijn tweeen proberen helpt een hoop, dan is het gewoon een uurtje gezellig kletsen tijdens het wachten tot er op die knop geramd kan worden ;) (Edit: bij Megekko hebben ze inmiddels RTX 3070 kaarten voor 899, betaal je dezelfde prijs als een "2e hands" 6800, maar dan wel met bon op jouw naam en 36 maanden garantie)

Ben benieuwd hoe het morgen zal verlopen. Ben benieuwd of ze maatregelen hebben kunnen nemen tegen de bot waar Postman het over had. Al is het maar minimaal.

Ga het nu zelf op een andere locatie proberen, ben benieuwd of dat wat uithaalt. Gelijk ook een vraag aan @Postman, al eerder gesteld maar, heb je meer duidelijkheid of dat ze filteren op IP adres? Lijkt mij dat een maatregel die ze morgen zouden kunnen nemen is IP adressen filteren als ze dat nog niet deden.

Edit 2: @d3x Ik quote toch duidelijk iemand die helaas al uren verspild heeft bij de AMD drops. De een heeft meer geluk dan de ander. Moeilijk is het niet maar je hebt wel wat geluk nodig, sommige hebben gewoon een hoop pech (en anderen juist een hoop geluk).

[ Voor 16% gewijzigd door Speedway4 op 16-06-2021 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x
  • Laatst online: 10:53

d3x

Speedway4 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:30:
[...]

Met zijn tweeen proberen helpt een hoop, dan is het gewoon een uurtje gezellig kletsen tijdens het wachten tot er op die knop geramd kan worden ;) (Edit: bij Megekko hebben ze inmiddels RTX 3070 kaarten voor 899, betaal je dezelfde prijs als een "2e hands" 6800, maar dan wel met bon op jouw naam en 36 maanden garantie)

Ben benieuwd hoe het morgen zal verlopen. Ben benieuwd of ze maatregelen hebben kunnen nemen tegen de bot waar Postman het over had. Al is het maar minimaal.

Ga het nu zelf op een andere locatie proberen, ben benieuwd of dat wat uithaalt. Gelijk ook een vraag aan @Postman, al eerder gesteld maar, heb je meer duidelijkheid of dat ze filteren op IP adres? Lijkt mij dat een maatregel die ze morgen zouden kunnen nemen is IP adressen filteren als ze dat nog niet deden.
899 vs 580, sure als je ze via scalping koopt kom je op gelijke hoogte dan ben je beter af als je met de nvidia DLSS gebruikt om dezelfde perf te halen. De 6800 is echt niet moeilijk om via de drop binnen te halen.

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• computerjunky
d3x schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:57:
[...]

De 6800 is echt niet moeilijk om via de drop binnen te halen.
Kom hier dan even koffie drinken en hem voor me bestellen dan want het is mij al sinds de launch niet gelukt ook maar iets te bestellen. Mensen die roepen dat ze makkelijk te bestellen zijn omdat ze geluk hebben hebben we hier helemaal niets aan. Voor iedereen die er 1 weet te bestellen zijn er tientallen die niet eens een kaart in de winkelwagen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-10 23:08
Speedway4 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:30:
[...]

(Edit: bij Megekko hebben ze inmiddels RTX 3070 kaarten voor 899, betaal je dezelfde prijs als een "2e hands" 6800, maar dan wel met bon op jouw naam en 36 maanden garantie)
Zag ik ook inderdaad. En hoewel mijn verstand nog steeds zegt dat het te duur is wordt de verleiding wel steeds groter.
En net zoals computerjunky ook aangeeft, het wordt steeds aanlokkelijker om toch maar wat meer neer te tellen.

Ik zelf zit nu al een jaar te wachten. Eerst op de nieuwe Ryzens en nu op een GPU voor een "normale" prijs. Ik ben het onderhand ook wel een beetje zat. RDR2 is door alles en iedereen die ik ken al 3x uitgespeeld en ik moet er nog aan beginnen.
Heb zelfs van ellende mijn PS3 weer onder het stof vandaan gehaald om RDR1 te kunnen spelen... :o

An unexpected error has occurred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 17:29
Iemand nog tips mocht er morgen een drop komen? Heb het oude add to card script geprobeerd en als ik daarmee als test de cpu die op voorraad is probeer toe te voegen, krijg ik helaas een error ‘add to card button not found’.

Als iemand een werkend script heeft wordt een pm gewaardeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

[quote]computerjunky schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:19:
[...]

Kom hier dan even koffie drinken en hem voor me bestellen dan want het is mij al sinds de launch niet gelukt ook maar iets te bestellen. Mensen die roepen dat ze makkelijk te bestellen zijn omdat ze geluk hebben hebben we hier helemaal niets aan. Voor iedereen die er 1 weet te bestellen zijn er tientallen die niet eens een kaart in de winkelwagen krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YG2PIz5x332bycTy83hc0gwnvSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4czcIevmyQjvYpN3ubK7ext5.jpg?f=fotoalbum_large

zoals ik al zij, echt niet moeilijk en die zijn alle 3 van vorige maand, alleen moet ik nu toegeven dat deze maand het ook voor mij niet gelukt is voor een XT... 1 keer wegens mijn eigen fout door hem uit mijn mandje te smijten net voor afrekenen |:( |:( en vorige donderdag , tsja dat hebben we allemaal gemerkt.

zitten btw allemaal in GamePC van kids, dure hobby O-) bij het vinden van XT schuif ik ze gewoon door en de laagste valt van het rek >:)

[ Voor 30% gewijzigd door d3x op 16-06-2021 16:51 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TechAlf
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12-2021
d3x schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:57:
[...]

899 vs 580, sure als je ze via scalping koopt kom je op gelijke hoogte dan ben je beter af als je met de nvidia DLSS gebruikt om dezelfde perf te halen. De 6800 is echt niet moeilijk om via de drop binnen te halen.
Out of topic sorry but I have to say it...

I find so gross that you dare to say that it is easy to get a GPU at amd.com ...

sorry admin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TechAlf schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:01:
[...]

Out of topic sorry but I have to say it...

I find so gross that you dare to say that it is easy to get a GPU at amd.com ...

sorry admin...
Vergeleken met bijv. een FE bij NBB is het bij AMD nog steeds makkelijker. Je kunt de mensen die een FE gekocht hebben dit jaar op dit forum op 2 handen tellen, terwijl er elke week bij de AMD drop toch zeker een groot aantal Tweakers succes heeft (uitgaande van geplaatste orders, annuleringen buiten beschouwing gelaten).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Speedway4 ik kan helaas niets met zekerheid zeggen over een IP blokkering. Het heeft er wel de schijn van, maar door alle 503 is het ook lastig dit te valideren.
Mocht je de beschikking hebben over een privé VPN (via werk kan ook, zolang het geen commerciële partij is) dan zou ik je aanraden die te gebruiken als je voorgaande weken niets in je mandje kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timpie81 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:36:
Iemand nog tips mocht er morgen een drop komen? Heb het oude add to card script geprobeerd en als ik daarmee als test de cpu die op voorraad is probeer toe te voegen, krijg ik helaas een error ‘add to card button not found’.

Als iemand een werkend script heeft wordt een pm gewaardeerd
Heb je het script in de pinned post ook geprobeerd?

Anders stuur mij even een PM hier of via Discord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
computerjunky schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:14:
[...]

Ben het met je eens dat de aantallen niets zeggen. Maar ik plaats die ook alleen om aan te tonen dat er wel degelijk iets in de drop zat en niet wat sommige mensen beweren een tiental kaarten is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
juscha schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:38:
[...]

Hier ook nog steeds order in progress voor een 6800. Duurt wel lang zeg als de eerste kaarten vrijdag al verzonden waren. Ze hebben er zeker teveel verkocht en wachten op een 2e batch. Wel vreemd met zoveel annuleringen.
Denk dat hier iets niet goed gaat. Heb je al contact gehad met AMD Benelux via telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Postman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:28:
[...]

Denk dat hier iets niet goed gaat. Heb je al contact gehad met AMD Benelux via telefoon?
Die van mij is net verzonden (6800xt), 1 minuut geleden de mail gehad. Dus delayed shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechAlf
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12-2021
Yes I did not mean us (tech savvy people) I mean in general... In general here the average success rate is way higher than outside ;)

Also with founders of Nvidia, specially in the last few weeks...

But yeah, I just considered that if it was easy why use the discords, plus the script, plus hours of preparations ;)

Good luck all tomorrow!

I will go for a 6700 XT for the mining rig

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Speedway4
d3x schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:36:

zoals ik al zij, echt niet moeilijk en die zijn alle 3 van vorige maand, alleen moet ik nu toegeven dat deze maand het ook voor mij niet gelukt is voor een XT... 1 keer wegens mijn eigen fout door hem uit mijn mandje te smijten net voor afrekenen |:( |:( en vorige donderdag , tsja dat hebben we allemaal gemerkt.

zitten btw allemaal in GamePC van kids, dure hobby O-) bij het vinden van XT schuif ik ze gewoon door en de laagste valt van het rek >:)
Je moet echt beter lezen, niemand heeft het er hier over dat het "moeilijk" is in de zin van dat het ingewikkeld is. Het is vrij makkelijk (schone browser + bookmark + tijdstip + paypal + F5 en klaar ben je) maar zeker niet zo makkelijk als een kaart bij bijvoorbeeld megekko bestellen (voor veel meer). Dat is echter het probleem niet. Sommige mensen hier proberen blijkbaar al weken of maanden een kaart te bemachtigen maar hebben gewoon telkens pech terwijl anderen (zoals jij) 3 x op rij geluk hebben. Die geluksfactor speelt blijkbaar nogal een rol. Het is dus niet alsof jij er goed in bent (want het is niet moeilijk, iedereen kan deze simpele stappen wel volgen lijkt me).
Aan een loterij meedoen is ook vrij simpel, betekent niet gelijk dat iedereen die een lot kan kopen miljonair is toch? ;) Grote verschil is natuurlijk dat het kanselement hier voor de koop plaatsvind: of je uberhaupt een kaart in je mandje krijgt en als dat lukt of je dan uberhaupt de order kan afronden
Zoals hierboven wordt aangegeven, je helpt hier niemand met roepen dat het niet moeilijk is en daar is dit topic toch voor. Lijkt me vrij logisch dat mensen het vervelend vinden telkens achter het net vissen en op gegeven moment dan toch kiezen om wat meer te betalen.

@Postman Ja ik heb dus ook het vermoeden dat IP adres wel een rol speelt, in ieder geval sinds ergens in mei. Als het morgen wel weer lukt zou dat ook weer een indicatie in die richting zijn. Ben benieuwd hoe de drop morgen gaat verlopen! :)

Edit: @Rhaenon Ben benieuwd, @ mij even als je je resultaat post hier morgen wil je? :) Mis ik het niet in de enorme berichtenstroom.

[ Voor 7% gewijzigd door Speedway4 op 16-06-2021 18:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhaenon
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-10 16:50
Mocht je de beschikking hebben over een privé VPN (via werk kan ook, zolang het geen commerciële partij is) dan zou ik je aanraden die te gebruiken als je voorgaande weken niets in je mandje kon krijgen.
De eerste twee keer is het inderdaad op hetzelfde IP-adres gelukt voor mezelf en mijn vriendin (andere SKU). Maar nu krijgen we de laatste kaart die we willen bemachtigen de laatste weken (sinds mei ongeveer, zoals Speedway aangeeft) ook niet eens in het mandje.

Ik zal morgen eens proberen met een privé VPN en kijken of het zo wel lukt, met ook een ander adres en paypal (aangezien het sowieso voor een vriend is). Als ik zover kom natuurlijk.

@Speedway4 Zal ik doen!

[ Voor 5% gewijzigd door Rhaenon op 16-06-2021 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lurk1997
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20-09 15:59
Zijn er nog andere tips behalve het F5-en om een RX 6900 xt te kunnen scoren morgen? Ik zat in een Discord, met volgens mij allemaal scalpers, en die gebruikte een script oid om de add to card knop zichtbaar te maken. Is zoiets nodig om uberhaupt zo'n kaart te bemachtigen? :( Zo ja hoe doe ik dit, mijn 1080 moet naar mijn vriendin haar PC (750 TI) 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Speedway4
lurk1997 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:01:
Zijn er nog andere tips behalve het F5-en om een RX 6900 xt te kunnen scoren morgen? Ik zat in een Discord, met volgens mij allemaal scalpers, en die gebruikte een script oid om de add to card knop zichtbaar te maken. Is zoiets nodig om uberhaupt zo'n kaart te bemachtigen? :( Zo ja hoe doe ik dit, mijn 1080 moet naar mijn vriendin haar PC (750 TI) 8)7
Twee posts hierboven haal ik alles wat je doen moet aan. Beste tip die ik je kan geven is eerst lezen en dan pas vragen stellen (begin bij het begin, de topic start).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
Let op met teveel op F5 rammen of je wordt gebanned en dan is het helemaal over. Zuinig F5'en met tussenpozen lijkt me beter. En dan Network tab van Developer tools ib de gaten houden. Daar moet Status 200 krijgen geen 503.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x

d3x

Zotn_Dré174 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:06:
Let op met teveel op F5 rammen of je wordt gebanned en dan is het helemaal over. Zuinig F5'en met tussenpozen lijkt me beter. En dan Network tab van Developer tools ib de gaten houden. Daar moet Status 200 krijgen geen 503.
of 403 van te veel te rammen en dan is het helemaal game over voor deze drop... ik kom uberhaupt zelfs nooit aan een f5 knop aan (of auto-refresh script), maarja het is enkel geluk volgens sommigen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-10 19:52
computerjunky schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:19:
[...]

wat heb je laatste x gedaan?

Mij is het de laatste 2x ook niet gelukt maar denk dat we met een bot probleem zitten

soooo, describe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Ch3ckmate schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:09:
[...]

wat heb je laatste x gedaan?

Mij is het de laatste 2x ook niet gelukt maar denk dat we met een bot probleem zitten

soooo, describe
Niets anders als de vorige keren ik kwam gewoon niet eens voorbij de failed add to cart. Een paar u8r later werkte het wel alleen was er toen natuurlijk geen voorraad. de 2 keer daarvoor bleef ik hangen op een oranje knop die niet werkte (laatste stap) en daarvoor was het paypal en de meeste keren daar voor was het of geen voorraad meer (terug naar hoogdpagina).
Mijn setup is dus prima tot in ieder geval de laatste stap maar gewoon nooit snel genoeg or er zijn problemen bij amd of wat anders.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
computerjunky schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:23:
[...]

Niets anders als de vorige keren ik kwam gewoon niet eens voorbij de failed add to cart. Een paar u8r later werkte het wel alleen was er toen natuurlijk geen voorraad. de 2 keer daarvoor bleef ik hangen op een oranje knop die niet werkte (laatste stap) en daarvoor was het paypal en de meeste keren daar voor was het of geen voorraad meer (terug naar hoogdpagina).
Mijn setup is dus prima tot in ieder geval de laatste stap maar gewoon nooit snel genoeg or er zijn problemen bij amd of wat anders.
Browser developer tools open zetten, persist logs op zowel console als network tab. Gedurende een drop de XHR request op network tab in de gaten houden. Bij 503 de request opnieuw sturen via de network tab, niet door een actie op de website.

Voorkomen van problemen bij laatste stap (hint komt niet van mijzelf, ben vergeten wie dat als eerste vermelde hier): open de knop op een nieuw tabblad. Krijg je een 503 (deze keer zie je die wel) dan F5, net zolang tot het lukt om een pagina te laden. Let wel dat je niet F5 spammed, de bevestiging is maar 1 keer zichtbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Postman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:32:
[...]

Browser developer tools open zetten, persist logs op zowel console als network tab. Gedurende een drop de XHR request op network tab in de gaten houden. Bij 503 de request opnieuw sturen via de network tab, niet door een actie op de website.

Voorkomen van problemen bij laatste stap (hint komt niet van mijzelf, ben vergeten wie dat als eerste vermelde hier): open de knop op een nieuw tabblad. Krijg je een 503 (deze keer zie je die wel) dan F5, net zolang tot het lukt om een pagina te laden. Let wel dat je niet F5 spammed, de bevestiging is maar 1 keer zichtbaar!
Ja constant 503 maar na tig keer proberen zonder resultaat had ik het opgegeven.

Opnieuw proberen via netwerk tab ga ik proberen misschien dat het helpt.
Openen in nieuwe pagina kan ik ook proberen.

Heb ook geprobeerd een 2de paypal te ritselen maar niemand werkt mee. blijkbaar vertrouwen ze je alleen als zij met jou paypal mogen betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
computerjunky schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:40:
[...]

Ja constant 503 maar na tig keer proberen zonder resultaat had ik het opgegeven.

Opnieuw proberen via netwerk tab ga ik proberen misschien dat het helpt.
Openen in nieuwe pagina kan ik ook proberen.

Heb ook geprobeerd een 2de paypal te ritselen maar niemand werkt mee. blijkbaar vertrouwen ze je alleen als zij met jou paypal mogen betalen...
Gewoon zelf een nieuwe PayPal openen? Is niet zo moeilijk hoor. Duurt ongeveer een week om die actief te krijgen met een bankrekening gekoppeld.

Maar een extra PayPal gaat je niet helpen. Het echte probleem zijn die 503 en zelfs met 20 PayPal rekeningen gaan die niet weg. Je doet dit waarschijnlijk om meerdere browsers actief te kunnen hebben, maar met een 503 feestje is dat zinloos. Dan moet je focus hebben op 1 browsertab zodat je die request opnieuw kunt doen.

Let wel dat de website je geen feedback geeft met zelf die request opnieuw sturen! Het script van *verwijderd* probeert dat enigszins op te lossen, maar het is lastig om dit helemaal goed te doen zonder iedereen op de wereld 90% van de code te geven waarmee je een bot maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmhs
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 16:22
*knip*

Provoceren doe je maar ergens anders.

[ Voor 95% gewijzigd door Blaat op 17-06-2021 08:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 21:37
mmhs schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:08:
[Afbeelding]

Deze week duurde de bezorging bijzonder lang.
Morgen nieuwe rondes nieuwe kansen 8) :9
Denk dat je hier met je scalp victories op het verkeerde adres bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Zijn denk ik gewoon lege dozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
[Afbeelding]

wat ga je daarmee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartieu
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-05 19:34
[Afbeelding]

Mooie collectie voor t oud papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Bartieu schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:51:
[...]

Mooie collectie voor t oud papier.
Oud papier is geld waard las ik recent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Lekker negeren dit dit figuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatieks
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 02-10 22:03
[Afbeelding]

Zo zie je maar weer, zo moeilijk is het allemaal niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juscha
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10 20:25
Jaïr.exe schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:36:
[...]

Die van mij is net verzonden (6800xt), 1 minuut geleden de mail gehad. Dus delayed shipping
Gelukkig bij mij nu ook verzonden! Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

Als er nu pas zoveel bevestigingen en verzendingen zijn vraag ik mij af wat er voor de drop van morgen zal zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door d3x op 16-06-2021 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d3x schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:17:
Als er nu pas zoveel bevestigingen en verzendingen zijn vraag ik mij af wat er voor de drop van morgen zal zijn...
Zelfde als vorige week: drop om 17:33u. Denk dat ze door de extra maatregelen en controles gewoon achterlopen met verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
d3x schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:17:
Denk weinig verschil. Was eerder eens een drop waarbij de shippingconfirmation pas precies een week later was gemaild (uurtje voor de komende drop). De aanbod was bij de nieuwe drop best gemiddeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedway4
d3x schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:05:
[...]

of 403 van te veel te rammen en dan is het helemaal game over voor deze drop... ik kom uberhaupt zelfs nooit aan een f5 knop aan (of auto-refresh script), maarja het is enkel geluk volgens sommigen. :9
Auto-refresh op de AMD site absoluut niet doen inderdaad (enkel voor PayPal). Geloof ook niet dat er nog mensen zijn die dat doen.

Heb hier echter niemand zien zeggen dat het enkel geluk is. Jij hebt dus een manier gevonden om de 503s te omzeilen? Delen zou ik zeggen ;)

*knip*
Postman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:19:
[...]

Zelfde als vorige week: drop om 17:33u. Denk dat ze door de extra maatregelen en controles gewoon achterlopen met verzending.
Toch wel heel netjes dat ze daar zoveel moeite voor doen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Blaat op 17-06-2021 08:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Speedway4 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:22:
Tja, als ze nou nog informatie zouden delen hier om anderen te helpen. Wellicht dat ze een paar honderd euro tegen een bot aan hebben gegooid? 8)7 Al zijn zulke aantallen ook wel mogelijk als je gewoon alle tips opvolgd.
Aantal kaarten en de V&A geschiedenis doet vermoeden dat hier minstens 4 of meer verschillende adressen gebruikt zijn. Dit is niet meer de tips volgen, dit is gewoon misbruik maken van alles wat hier aan informatie gedeeld wordt. :(

Zo kan 1 persoon het straks voor de rest verpesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:16
Postman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:26:
[...]

Aantal kaarten en de V&A geschiedenis doet vermoeden dat hier minstens 4 of meer verschillende adressen gebruikt zijn. Dit is niet meer de tips volgen, dit is gewoon misbruik maken van alles wat hier aan informatie gedeeld wordt. :(

Zo kan 1 persoon het straks voor de rest verpesten...
En daar zit de lastigheid. Zelf lees ik hier al eventjes mee, maar ben eenvoudigweg niet tweaker genoeg om de discussie goed te kunnen volgen en de volledige tips goed uit te voeren. Mijn vakgebied en kennis ligt op een ander vlak. Toch zou ik echt graag eindelijk eens mijn nieuwe build (nov2020) compleet maken. Maar als wordt uitgeschreven hoe het exact zit (die ik zou kunnen volgen) dan kan werkelijk iedereen elkaar in de weg gaan zitten.

De vaak gedeelde scripts heb ik wel en ook eerder geprobeerd. Maar ik zie echt 0 info dat er om 17:33u ‘iets’ gebeurt. Behalve dat de website eruit ligt. De knoppen zijn vooraf zichtbaar maar daar heb ik verder niks aan. Vanmiddag nog maar eens verder stuntelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:06
marcelcee schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 06:14:
[...]

De vaak gedeelde scripts heb ik wel en ook eerder geprobeerd. Maar ik zie echt 0 info dat er om 17:33u ‘iets’ gebeurt. Behalve dat de website eruit ligt. De knoppen zijn vooraf zichtbaar maar daar heb ik verder niks aan. Vanmiddag nog maar eens verder stuntelen.
Ga in de discord zitten. Link staat in het roze veld onderaan deze thread. Daar zitten rond de klok van 17:33 heel veel mensen en wordt er ook gemeld als er iets dropt. Heb je inhoudelijke vragen kom dan niet om 17:15 binnen kakken. Dan is iedereen hyper van de stress en wordt je (helaas niet altijd even vriendelijk) verwezen naar deze thread. Maar kom in de ochtend of de avond van te voren met je vragen. Dan zijn mensen een stuk hulpvaardiger. Het helpt ook als je vragen specifiek zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Modbreak:Mensen, als je iets ziet wat niet door de beugel kan, maak dan een TR aan en reageer er verder niet op.

Op die manier houden we het topic lekker schoon. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
Even het bestel proces hier doorgelopen als oefening ;-)
Maar als ik een 5800x in firefox in winkelwagen stopt krijgt ik dus geen captcha. Met chrome lijkt het alleen te werken. Dus vanmiddag maar met chrome proberen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 20:01
Iedereen vandaag lekker naar het strand of liggen aan het water?.... heb ik misschien wat meer kans op een 6800XT!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

CHKYBSTRD schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:10:
Iedereen vandaag lekker naar het strand of liggen aan het water?.... heb ik misschien wat meer kans op een 6800XT!
Binnen airco

Heeft het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

CHKYBSTRD schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:10:
watercooled 6800XT edition? >:)

ik vraag mij af wat de hoeveelheden gaan zijn.
2 weken geleden serieuze drop van de 6800XT en MB, vorige week leek het wat overschot en toch beter dan niks, maar de kans heel klein om ene te scoren.
nu met alle annulaties die er geweest zijn???? je zou verwachten dat er dus meer voorraad gaat zijn, al zeker van diegene waar er steeds sowieso al meer van is....

en ook voor mij is de XT de enige die ik zoek 8)

effe on topic :D de plaatjes op de AMD website staan nog hetzelfde....

[ Voor 50% gewijzigd door d3x op 17-06-2021 11:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
d3x schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:14:
[...]

watercooled 6800XT edition? >:)

ik vraag mij af wat de hoeveelheden gaan zijn.
2 weken geleden serieuze drop van de 6800XT en MB, vorige week leek het wat overschot en toch beter dan niks, maar de kans heel klein om ene te scoren.
nu met alle annulaties die er geweest zijn???? je zou verwachten dat er dus meer voorraad gaat zijn, al zeker van diegene waar er steeds sowieso al meer van is....

en ook voor mij is de XT de enige die ik zoek 8)
Helaas is in het verleden al gebleken dat annuleringen niets zeggen over de voorraad voor de week daarna. Dit was ook zo tijdens de 6800XT droogte, daaraan voorafgaand waren er toch wel degelijk annuleringen van de 6800XT maar die zag je niet terug.

Logica met aantallen is altijd al ver te zoeken geweest in de AMD drops. De enige constante is dat we na de drop weten wat er in de drop zat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
https://nl.hardware.info/...quid-edition-met-330w-tdp

Ben benieuwd of deze vandaag meedoet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 09-10 14:40
Dacht dat die alleen voor pre-builders zijn. (Dell\HP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 20:39

Jrrri

Simulant

Zijn we ons alweer aan het voorbereiden op de loterij? Ik zou het bij poging 6 weleens leuk vinden om vervanging te vinden voor de HD6950... 8) (de rest van de nieuwe pc volgt dan nog).

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:30
Jrrri schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:03:
Zijn we ons alweer aan het voorbereiden op de loterij? Ik zou het bij poging 6 weleens leuk vinden om vervanging te vinden voor de HD6950... 8) (de rest van de nieuwe pc volgt dan nog).
Jup, daar gaan we inderdaad weer. Mijn 780Ti doet ook niet heel lekker meer mee met de huidige spellen op 1080p, en ik wilde sowieso al erg graag over naar 1440. Succes! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 17:33
xoror schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:45:
Maar als ik een 5800x in firefox in winkelwagen stopt krijgt ik dus geen captcha. Met chrome lijkt het alleen te werken. Dus vanmiddag maar met chrome proberen
Firefox (maar andere browsers ook) heeft tracking bescherming. Zorg dat die uit staat wanneer je een bestelling probeert te plaatsen. Digital River gebruikt die tracking (onder andere) voor bot preventie. Ook ad blockers schakel je best uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:30
xoror schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:45:
Heb net mijn (cleane edge met script) getest en aanvankelijk geen succes. In Firefox (zonder scripts, met blockers) werkte het wel. Niet lang daarna werkte het ook goed in Edge + script. Misschien is met de site nu al aan het martelen, of waren ze achter de schermen ergens mee bezig.

Ik zou het nogmaals proberen om te kijken of het inmiddels wel stabiel voor je werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptoknight
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 17:28
SkullboX schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:12:
[...]

Heb net mijn (cleane edge met script) getest en aanvankelijk geen succes. In Firefox (zonder scripts, met blockers) werkte het wel. Niet lang daarna werkte het ook goed in Edge + script. Misschien is met de site nu al aan het martelen, of waren ze achter de schermen ergens mee bezig.

Ik zou het nogmaals proberen om te kijken of het inmiddels wel stabiel voor je werkt.
Had dit inderdaad een paar weken terug ook (knoppen die lijken niets te doen), maar dat lost zichzelf altijd op in de loop van de namiddag. No panic, alles komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Had weken die AMD pagina in de gaten gehouden zonder precies een tijd te weten, dus het dichtste wat ik er bij kwam was een paar minuten na een drop, toen alles al weer weg was. (Weet ik alleen omdat ik de PC had herstart, de prijzen had gezien, en een paar minuten later die tab refreshte en nieuwe prijzen zag)

Dit wordt dus de eerste keer dat ik het hopelijk op het goede moment ga bekijken, dus ik wil even checken of ik alles klaar heb staan. Paypal heeft het adres en de CC staan, rond 17:25 oid ga ik zorgen dat ik op die pagina ben ingelogd. Is het dan alleen een kwestie van om 17:33 refreshen op de AMD site en heel veel geluk hebben met snel doorklikken, of moet ik aan nog iets anders denken? Ik twijfel nog steeds tussen een 6700 XT en een 6800 (heb een 1440p monitor, dus de 6800 XT is overkill), ik klik gewoon op wat het dichtste bij de muis zit denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Wat betreft NBB ik bleef afgelopen weeken daar altijd hangen op de load pagina en vandaag krijg ik ineens (met echt alles uit zelfs mijn router firewall) geblocked wegens verdenking van het zijn van een bot. ik denk dat ik toch echt een ander IP nodig heb... Mijn telefoon is een grotere focus vandaag dus om via 4g te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-10 20:43
Skyclad schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:45:
Had weken die AMD pagina in de gaten gehouden zonder precies een tijd te weten, dus het dichtste wat ik er bij kwam was een paar minuten na een drop, toen alles al weer weg was. (Weet ik alleen omdat ik de PC had herstart, de prijzen had gezien, en een paar minuten later die tab refreshte en nieuwe prijzen zag)

Dit wordt dus de eerste keer dat ik het hopelijk op het goede moment ga bekijken, dus ik wil even checken of ik alles klaar heb staan. Paypal heeft het adres en de CC staan, rond 17:25 oid ga ik zorgen dat ik op die pagina ben ingelogd. Is het dan alleen een kwestie van om 17:33 refreshen op de AMD site en heel veel geluk hebben met snel doorklikken, of moet ik aan nog iets anders denken? Ik twijfel nog steeds tussen een 6700 XT en een 6800 (heb een 1440p monitor, dus de 6800 XT is overkill), ik klik gewoon op wat het dichtste bij de muis zit denk ik :)
Zonder het Add to card script ga je geen kans maken. De Add to card knop wordt namelijk nooit zichtbaar, ook niet als er wel voorraad is, hiervoor heb je dus het script. Zie Postman in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" voor meer informatie. Ik heb alleen geen idee waar je het script nu vandaan zou moeten halen.

Volgens mij heb je de grootste kans van slagen als je voor een 6700 XT of 6900 XT gaat, gezien de 6800 (XT) het meest gewild is (en mist geleverd?).

Het is mij vorige week gelukt een 6900XT te bemachtigen zo'n 10 minuten na de drop. Wanneer je een 503 foutmelding krijgt moet je gewoon rustig op F5 klikken en afwachten, en herhalen bij de volgende foutmelding.

[ Voor 10% gewijzigd door Fusion op 17-06-2021 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
computerjunky schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:54:
Wat betreft NBB ik bleef afgelopen weeken daar altijd hangen op de load pagina en vandaag krijg ik ineens (met echt alles uit zelfs mijn router firewall) geblocked wegens verdenking van het zijn van een bot. ik denk dat ik toch echt een ander IP nodig heb... Mijn telefoon is een grotere focus vandaag dus om via 4g te proberen.
Kregen ik en anderen ook. Bij mij leek het echter verholpen toen ik van een Firefox overstapte naar een schone edge. Wellicht dat mijn enthousiasme ook zorgde voor botgedrag: had 3 tabbladen open staan voor de 3080 :P Overigens nog niet succesvol geweest bij NBB, niet met AMD kaarten en niet met de FE.

Hoop dat vandaag de laatste keer wordt dat ik aan de drop mee doe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Speedway4 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:00:
[...]

Kregen ik en anderen ook. Bij mij leek het echter verholpen toen ik van een Firefox overstapte naar een schone edge. Wellicht dat mijn enthousiasme ook zorgde voor botgedrag: had 3 tabbladen open staan voor de 3080 :P Overigens nog niet succesvol geweest bij NBB, niet met AMD kaarten en niet met de FE.

Hoop dat vandaag de laatste keer wordt dat ik aan de drop mee doe O-)
Ja het hele NBB debacle is nog kanslozer dan amd.com belachelijk gewoon dat ze onze verkoop achter een duitse site dumpen die ook nog eens zeer slecht te bereiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Fusion schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:55:
[...]

Zonder het Add to card script ga je geen kans maken. De Add to card knop wordt namelijk nooit zichtbaar, ook niet als er wel voorraad is, hiervoor heb je dus het script. Zie Postman in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" voor meer informatie. Ik heb alleen geen idee waar je het script nu vandaan zou moeten halen.

Volgens mij heb je de grootste kans van slagen als je voor een 6700 XT of 6900 XT gaat, gezien de 6800 (XT) het meest gewild is (en mist geleverd?).

Het is mij vorige week gelukt een 6900XT te bemachtigen zo'n 10 minuten na de drop. Wanneer je een 503 foutmelding krijgt moet je gewoon rustig op F5 klikken en afwachten, en herhalen bij de volgende foutmelding.
Bedankt, dan moet ik dus nog een weekje wachten :X

Edit: Bedankt, Fusion en Soepstengel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:27

Hupske

AFCA

Daar gaan we. 6700XT, 6800, 6800XT worden alweer bevestigd voor straks. Komen zo nog wel meer bij.
Midnight Black ook weer.

Dus de 6900XT zal zo ook wel bevestigd worden :) Alle kaarten zijn weer mogelijk dus.

[ Voor 37% gewijzigd door Hupske op 17-06-2021 16:39 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 09-10 14:40
Hupske schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:38:
Daar gaan we. 6700XT, 6800, 6800XT worden alweer bevestigd voor straks. Komen zo nog wel meer bij.
Midnight Black ook weer.

Dus de 6900XT zal zo ook wel bevestigd worden :) Alle kaarten zijn weer mogelijk dus.
Ook de MB versie van de 6800XT? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:27

Hupske

AFCA

CarJunkyXL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:39:
[...]

Jep. Alle kaarten zullen weer te koop zijn.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
CarJunkyXL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:39:
[...]

Die heeft als enige de MB versie... :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

ow spannond ;)

Heeft het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zace
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-10 11:37
Hopen dat het nu wat beter verloopt dan het drama van de vorige week..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-10 11:10
Wat heb ik gemist dat er niemand in de voicechat zit? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Idanue schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:47:
je mist mij

Heeft het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabadabadoe1
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
goeie vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 19:00

SilencerNL

No remorse

Begint langzaam aan binnen te druppelen nu op de VC...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Is wel erg vroeg nog, denk dat de meesten rond 17:30 aanschuiven :)
Pagina: 1 ... 193 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord