rutgerdj schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 10:12:
Zouden mensen die twee dezelfde kaarten besteld hebben om hetzelfde adres wat meer details daar over willen geven?
Ben vooral benieuwd naar:
- Welke kaart ging het om
- Welke datum was de eerste bestelling
- Welke datum was de tweede bestelling
- Is je bestelling geannuleerd
Had vannacht nogal een slaperig geschreven post maar hier komt ie
1X 6900XT, eerste bestelling op 27 mei, tweede bestelling op 10 juni, bestelling is voor alsnog niet geannuleerd..
Postman schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 07:48:
Dit is enigszins offtopic, maar ik probeer hiermee te achterhalen wat er precies gebeurt en voorkomen dat mensen die voor de eerste keer bestellen een annulering krijgen.- Wat heb je besteld dat nu geannuleerd is?
- Had je deze al eerder besteld, en zo ja: wanneer heb je die besteld gehad?
- Gebruik je hetzelfde adres (factuur en aflever), e-mail en PayPal/CC als voorheen (graag aangeven welke anders is)?
- Wanneer heb je het product in je mandje gestopt en besteld gehad (tijden bij benadering, snap dat je de exacte seconde niet meer zult weten)?
- Wat is de tijd (inclusief seconden) op de afschrijving van je PayPal/CC?
Hier dus het vreemde, gister heeft mij broertje voor het eerst een 6900XT besteld, factuur en verzendadres zijn hetzelfde, maar een een ander paypal account.
Kaart in mandje rond 17:42, de paypal afschrijving was 17:43:52
Order submitted e-mail: 17:45 en de confirmation e-mail om 20:01 met de annulering om 00:31
Relatief snel achter elkaar dus.
Ik heb op 27 mei een 6900XT besteld en nu op 10 juni een tweede poging (voor mijn broertje)
Ik heb nu hetzelfde factuuradres als op 27 mei, maar een ander verzendadres
In mandje rond 17:43/44, paypal afschrijving om 17:45:20,
Order submitted e-mail: 17:45 en de confirmation e-mail om 03:28 met nog GEEN annulering
Notendop: bestelling twee verschillende paypals, en IP's, zelfde verzend en factuuradres (andere namen) waarvan er 1 is gecanceld.
Zou Digital River toch kijken naar 'één kaart per verzendadres' ook al is het binnen 2,.5 maanden en niet zozeer naar namen/factuuradres of welk betaalmiddel er wordt gebruikt? Heb niet het vermoeden dat hier sprake was van een 'valse drop' aangezien er minder dan een minuut verschil tussen zat.