Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15-06 15:59
Het ding is een beetje dat iedereen op dit forum zijn kans wil wagen. Dit wordt ook her en der opgepikt waardoor echt iedereen hier info probeert te bekomen om een goede kans te kunnen wagen. Als alles telkens wordt herhaald wordt de kans voor een 'echte Tweaker' steeds kleiner om een kaart te bemachtigen. Vandaar dat niet iedereen staat te springen om alles te herhalen wat al gezegd is geweest etc.

• Pepperoni
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23:48
Dracyn schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:31:
[...]

Ik doelde eerder op dat sommige misschien niet weten WAT ze precies zoeken. Dan is het een beetje een naald in de hooiberg.
Maar goed, ieder zijn mening.
Ik denk niet dat de Tweakers redactie zit te wachten op random forumposts op de front page, maar los daarvan: jij, ik en vele anderen hebben het toch gevonden. Zo moeilijk is het allemaal niet.

• Dracyn
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18:49
Pepperoni schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:40:
[...]

Ik denk niet dat de Tweakers redactie zit te wachten op random forumposts op de front page, maar los daarvan: jij, ik en vele anderen hebben het toch gevonden. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik doelde op frontpage van dit draadje ;)

Body mods don't determine skill

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pepperoni
Dracyn schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:41:
[...]

Ik doelde op frontpage van dit draadje ;)
Ahh ja nu snap ik hem. Ja ze gebruiken meestal front page voor de hoofdpagina van Tweakers vandaar. Een simpel stappenplan zou idd geen slecht idee zijn scheelt een hoop dezelfde vragen elke week. Al ben ik nog steeds van mening dat je het prima kan vinden als je echt wilt(mij ook gelukt en ben geen Einstein). Enige daarmee is welk stappenplan dan, heb in de weken hier al een paar verschillende strategieën voorbij zien komen en ik kan je nog steeds niet met zekerheid vertellen welke de beste is.

• Dracyn
Pepperoni schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:48:
[...]

Ahh ja nu snap ik hem. Ja ze gebruiken meestal front page voor de hoofdpagina van Tweakers vandaar. Een simpel stappenplan zou idd geen slecht idee zijn scheelt een hoop dezelfde vragen elke week. Al ben ik nog steeds van mening dat je het prima kan vinden als je echt wilt(mij ook gelukt en ben geen Einstein). Enige daarmee is welk stappenplan dan, heb in de weken hier al een paar verschillende strategieën voorbij zien komen en ik kan je nog steeds niet met zekerheid vertellen welke de beste is.
We hebben prachtige reference linkjes in dit forum! Zo zou je in de startpost een paar neer kunnen zetten. :D

Stappen plan van persoon:
X(hotlink)
Y(hotlink)
Z(hotlink)

Lijkt me niet echt een issue toch?

• Pepperoni
Dracyn schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:50:
[...]

We hebben prachtige reference linkjes in dit forum! Zo zou je in de startpost een paar neer kunnen zetten. :D

Stappen plan van persoon:
X(hotlink)
Y(hotlink)
Z(hotlink)

Lijkt me niet echt een issue toch?
Nee, zou je aan de "baas" moeten vragen waarom dat nog niet is. (Oftewel degene die de openingspost beheert)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• filthymushroom
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23:42
@Postman Is het misschien een idee om de startpost hier en daar ook te voorzien van mo tags? Maakt de drempel voor niet-tweakers misschien net een stapje hoger.

Acties:
  • +5Henk 'm!
Dracyn schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:15:
Als schuldige om het op deze pagina te vragen:
Kan dit niet op de front page gegooid worden?
Als je niet bekend bent met dit soort dingen weet je vaak niet waarna je zoekt.
Het staat bij de pinned posts. De topicstart is mijn inziens voor informatie die constant blijft, aangezien de rest nogal wisselt doe ik het met pinned posts opvangen. Anders blijf ik een mega post aanpassen en geloof me dat de editor alles te wensen overlaat op desktop, laat staan op mobiel in de trein.

Daarbij leest ook niet iedereen de topicstart helemaal door. Hoe langer die is, hoe minder mensen geneigd zijn verder te lezen. Dan zie je dus dat ze meteen een reactie schrijven met "ik snap het niet, ben te lui om te zoeken, heb nog niet eerder meegedaan en de drop is al over 10 seconden, jullie gaan me nu helpen!". Wellicht een klein beetje overdreven :+

• Dracyn
Postman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:03:
[...]

Het staat bij de pinned posts. De topicstart is mijn inziens voor informatie die constant blijft, aangezien de rest nogal wisselt doe ik het met pinned posts opvangen. Anders blijf ik een mega post aanpassen en geloof me dat de editor alles te wensen overlaat op desktop, laat staan op mobiel in de trein.

Daarbij leest ook niet iedereen de topicstart helemaal door. Hoe langer die is, hoe minder mensen geneigd zijn verder te lezen. Dan zie je dus dat ze meteen een reactie schrijven met "ik snap het niet, ben te lui om te zoeken, heb nog niet eerder meegedaan en de drop is al over 10 seconden, jullie gaan me nu helpen!". Wellicht een klein beetje overdreven :+
Ook zeker waar, daarom zijn het ook suggesties ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!
filthymushroom schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:54:
@Postman Is het misschien een idee om de startpost hier en daar ook te voorzien van mo tags? Maakt de drempel voor niet-tweakers misschien net een stapje hoger.
Dit is toen ik het beheer net over genomen had wel even geweest, maar ik merkte dat de leesbaarheid er een stuk minder door werd. Daarnaast werken bepaalde opmaak en dergelijke niet in de members-only tags.
En ook weer wat ik hierboven zeg: hoe minder goed leesbaar het is, hoe sneller ze de hele post laten zitten en doorgaan. En doorgaan is 99% van de tijd dus dezelfde vragen stellen op het forum of in de Discord.

Ik wil hiermee trouwens niet iemand specifiek aanvallen, maar het is helaas gewoon zo dat in al die maanden we steeds hetzelfde meemaken. Dit klinkt wellicht voor de nieuwe lezer als een persoonlijke aanval, maar dat is het echt niet. Vergeet ook niet dat de mensen die hier veel kennis hebben eigenlijk het puur nog doen door de lol, het gros van de mensen verlaat dit topic zodra ze een GPU hebben die ze willen (dit betreft de actieve deelnemers, de lurkers blijf je houden).

Acties:
  • +5Henk 'm!

• mfkaslan
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-06 11:58
Bedankt allemaal voor de reacties gisteren en vandaag! Ik heb het script werkend en Paypal opgewaardeerd. Klaar om toe te slaan morgen, met een beetje wishfull thinking.

Jullie ''vrijwilligerswerk'' zoals Postman het noemde wordt enorm gewaardeerd _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pepperoni
Postman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:09:
[...]

Ik wil hiermee trouwens niet iemand specifiek aanvallen, maar het is helaas gewoon zo dat in al die maanden we steeds hetzelfde meemaken. Dit klinkt wellicht voor de nieuwe lezer als een persoonlijke aanval, maar dat is het echt niet. Vergeet ook niet dat de mensen die hier veel kennis hebben eigenlijk het puur nog doen door de lol, het gros van de mensen verlaat dit topic zodra ze een GPU hebben die ze willen (dit betreft de actieve deelnemers, de lurkers blijf je houden).
Dat spanningsveld is er altijd al geweest op (tech)fora, enerzijds een groep mensen die graag willen helpen tegen een continue aanwas van telkens dezelfde vragen. Een klein beetje laten zien dat je je huiswerk hebt gedaan maakt al een groot verschil.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Venorcis
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23:20
Mooi dat je met deze versie alvast inspeelt op de 503s :D

• deraco96
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14-06 10:22

deraco96

Altijd.

Waag een gokje met het knopje :)
Thanks Postman! Morgen maar weer proberen, tot nu toe altijd misgegrepen hoewel ik al wel dichtbij heb gezeten.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-06 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

Pepperoni schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:48:
[...]

Houd er rekening mee dat iemand die vandaag instapt in dit topic direct andere informatie ontvangt dan iemand die begin/half mei instapt zoals jij hebt gedaan.
Tot vorige week was het script direct te vinden, vandaag/deze week is het gepinde topic niet meer terug te vinden. Ik weet niet hoe lang Slowchat hier is toegestaan, maar voor mijn gevoel is dat ook pas 1-2 weken, waardoor je nu overladen wordt met berichten/informatie.

Zie dit topic als een handleiding. De kans bestaat dat je de instructies niet direct door hebt en dat je niet weet wat je moet doen als je een bepaalde foutmelding krijgt. Opzoeken kost teveel tijd tijdens de luttele minuten die je op donderdag hebt. Als je het eenmaal hebt ervaren, dan kun je gerichter zoeken, totdat je bij de volgende foutmelding komt (oranje bestelknop stuurt je weer naar de hoofdpagina). Deze informatie zoek je daarna weer op en dan kun je een week later weer aan de slag. Dit is zoals ik het heb beleefd.

Het is goed dat het gepinde bericht even weg is/is aangepast, zodat het straks alleen nog maar voor leden toegankelijk is.

Een FAQ van alle fouten en waar je op moet letten bij zo'n fout, zou dit topic helemaal compleet maken.
Voorzetje van een FAQ:
1. Artikel komt niet in winkelwagen (blijft laden)
2. Nadat Paypal is geaccepteerd, mis ik iets bij Review Your Order (bestelknop is niet zichtbaar).
3. Drukken op bestelknop geeft geen reactie
4. 403 error
5. Als ik op de oranje bestelknop druk, dan ga ik weer terug naar de AMD hoofdpagina.

[Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 09-06-2021 17:59. Reden: FAQ toegevoegd]

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• JustTweak
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13-06 12:04
Als er Tweakers zijn die voor anderen een gpu zouden willen bestellen als ze zelf al voorzien zijn dan zou ik me zeker aanbevolen houden.
Wordt morgen geopereerd dus gaat me zelf deze donderdag sowieso niet lukken.

• uSo-Dragon
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15-06 15:20
michaelhn schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:57:
[...]

Jazeker, na contact op te hebben genomen met Ingram Micro (Nadat Peacekeeper heeft gemeld dat dit kon) is het toch nog gelukt om mijn huisnummer aan het adres toe te voegen (het verschilt per medewerker of je wordt geholpen of niet).

Dinsdag gebeld met Ingram Micro, die hadden DHL in de ochtend gebeld.
DHL kon helaas geen contact opnemen met de bezorger en heeft het dus de gehele woensdag gekost om de wijziging door te zetten.
Vannochtend gekeken in de DHL app op aanrader van shadowkid053.
En daar staat op dit moment wel het juiste adres bij, en zal hij vandaag tussen 8:00 en 18:00 worden geleverd! :) O-)
Is dit in orde gekomen? Heb iets gelijkaardigs voor, huisnummer staat er niet bij... |:( |:( |:( (paypal blijkbaar niet volledig goed ingevuld) hopelijk komt deze morgen wel toe (al reeds doorgegeven aan Ingram Micro)

Acties:
  • +1Henk 'm!
uSo-Dragon schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 21:07:
[...]

Is dit in orde gekomen? Heb iets gelijkaardigs voor, huisnummer staat er niet bij... |:( |:( |:( (paypal blijkbaar niet volledig goed ingevuld) hopelijk komt deze morgen wel toe (al reeds doorgegeven aan Ingram Micro)
Als je het bij Ingram Micro hebt kunnen doorgeven dan zullen die het weer communiceren met DHL. Gok dat het dan wel goed gaat komen.

• DannyXP1600
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:35
Ik ben dus altijd nog aan het werk en kan alleen maar op m'n telefoon meedoen in de GPU koop races.
Ik kan nergens vinden hoe ik op m'n telefoon dat scriptje zou moeten draaien.
Op de pc werkt het inderdaad met F12 en dan het scriptje plakken, dan krijg ik de magische knopjes in beeld.
Hoe krijg ik dit voor elkaar op de telefoon?
Ben aan het Googlen geweest, maar krijg niks gevonden, of ik zoek misschien compleet verkeerd. En had de app tamper monkey geïnstalleerd, maar daar kan je niet normaal mee internetten joh, dus ik weet nu al dat ik gefrustreerd ga worden van die app dus weer eraf gegooid. Dat wordt hem niet.

• Ch3ckmate
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18:26
DannyXP1600 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 21:57:
Ik ben dus altijd nog aan het werk en kan alleen maar op m'n telefoon meedoen in de GPU koop races.
Op de pc werkt het inderdaad met F12 en dan het scriptje plakken, dan krijg ik de magische knopjes in beeld.
Ben aan het Googlen geweest, maar krijg niks gevonden, of ik zoek misschien compleet verkeerd. En had de app tamper monkey geïnstalleerd, maar daar kan je niet normaal mee internetten joh, dus ik weet nu al dat ik gefrustreerd ga worden van die app dus weer eraf gegooid. Dat wordt hem niet.
al eens gezocht op android script in dit topic?

• DannyXP1600
Ch3ckmate schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:00:
[...]

al eens gezocht op android script in dit topic?
Dan kan je een verwijderde post vinden die de uitleg gehad zou moeten hebben

• Brecht35
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:28
DannyXP1600 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 21:57:
Terwijl je de AMD product page open hebt, open de zoekbalk van Chrome en open daarin de javascript bookmark(dit doe je door te zoeken op de titel van je bookmark). Als je het goed doet, zie je de knoppen verschijnen in je webpagina.

• DannyXP1600
Brecht35 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:12:
[...]

Terwijl je de AMD product page open hebt, open de zoekbalk van Chrome en open daarin de javascript bookmark(dit doe je door te zoeken op de titel van je bookmark). Als je het goed doet, zie je de knoppen verschijnen in je webpagina.
Ik snap het nog steeds helemaal niet. Ik kan de console openen op de pc met f12 en dan het script erin plakken en dan krijg ik inderdaad de knoppen.
Als ik een bookmark maak is het gewoon de van de AMD shop pagina, niet van het script.
En alsnog is dit dan op mijn pc. Ik heb net een berg met browsers op m'n mobiel geïnstalleerd en kan nergens de tampermonkey script plugin/extensie ofzo op installeren en kan ook nergens vinden hoe ik handmatig zo'n console open om een eigen script te draaien.
Ik wacht wel gewoon op de volgende generatie kaarten als je één of andere Android God moet zijn om ooit kans te maken om een kaart te kopen. Iedereen die op z'n pc zit kan dus met zo'n magische knop altijd 100x sneller zijn dan iemand die die knop niet kan bouwen met z'n Android telefoon.

Acties:
  • +2Henk 'm!
DannyXP1600 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:39:
[...]

Ik snap het nog steeds helemaal niet. Ik kan de console openen op de pc met f12 en dan het script erin plakken en dan krijg ik inderdaad de knoppen.
Als ik een bookmark maak is het gewoon de van de AMD shop pagina, niet van het script.
En alsnog is dit dan op mijn pc. Ik heb net een berg met browsers op m'n mobiel geïnstalleerd en kan nergens de tampermonkey script plugin/extensie ofzo op installeren en kan ook nergens vinden hoe ik handmatig zo'n console open om een eigen script te draaien.
Ik wacht wel gewoon op de volgende generatie kaarten als je één of andere Android God moet zijn om ooit kans te maken om een kaart te kopen. Iedereen die op z'n pc zit kan dus met zo'n magische knop altijd 100x sneller zijn dan iemand die die knop niet kan bouwen met z'n Android telefoon.
Ik was van plan je te helpen, maar goed je wacht liever. Ook een optie. Succes, wellicht zien we elkaar begin 2023 weer ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• michaelhn
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 15-06 15:35
uSo-Dragon schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 21:07:
[...]

Jazeker, het is gelukt door Ingram Micro te bellen.
Slecht (of goed, hangt af van hoe je het bekijkt) nieuws: er zullen vanaf morgen de komende weken geen drop aantallen meer genoemd worden op het forum van Hardwareluxx.

Gaat dus een blinde gok worden wat en hoeveel er precies in de drop zit/zat/komt/was/is.

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:49
Postman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:50:
Slecht (of goed, hangt af van hoe je het bekijkt) nieuws: er zullen vanaf morgen de komende weken geen drop aantallen meer genoemd worden op het forum van Hardwareluxx.

Gaat dus een blinde gok worden wat en hoeveel er precies in de drop zit/zat/komt/was/is.
Dat klopt niet helemaal. Er staat in het stukje erna dat zijn kennis al in de bot van ralle_h geïmplementeerd is.
Maar dat gaat over het tijdstip van de drops.
In de laatste zin schijft hij dit: "Welche Karten ihr erwarten könnt, werden euch sicherlich einige Mitglieder wie in den letzten Wochen verraten, die entsprechend die Produkte vorher erkennen können."

Vrij vertaald: "Welke kaarten jullie kunnen verwachten, zal jullie worden verteld door een paar leden die de betreffende producten vooraf kunnen herkennen."

• ParaWM
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 23:28

ParaWM

Pro Prutser

Wat is er anders aan script in console plakken met f12 dan de bookmark method?

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 23:35
ParaWM schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 23:16:
Wat is er anders aan script in console plakken met f12 dan de bookmark method?
Nee is hetzelfde script.
Lizard schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 23:04:
[...]

Dat klopt niet helemaal. Er staat in het stukje erna dat zijn kennis al in de bot van ralle_h geïmplementeerd is.
Maar dat gaat over het tijdstip van de drops.
In de laatste zin schijft hij dit: "Welche Karten ihr erwarten könnt, werden euch sicherlich einige Mitglieder wie in den letzten Wochen verraten, die entsprechend die Produkte vorher erkennen können."

Vrij vertaald: "Welke kaarten jullie kunnen verwachten, zal jullie worden verteld door een paar leden die de betreffende producten vooraf kunnen herkennen."
Ik had het ook specifiek over de aantallen.

Informatie over de inhoud van de drop heeft hij al eerder gegeven en die is hier ook wel bekend: de CAT codes.

Echter met de aantallen kon je bepalen of het loonde om voor een bepaalde GPU te gaan. Nu is het een blinde gok dat je een nog kleinere kans hebt dan anders als er bijvoorbeeld maar 100 stuks van de 6800XT zijn.

• DannyXP1600
Postman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:48:
[...]

Ik was van plan je te helpen, maar goed je wacht liever. Ook een optie. Succes, wellicht zien we elkaar begin 2023 weer ;)
Het is vooral dat ik ook nog dit jaar ofzo een 120 hz 4k TV wil kopen en dan meer fps zou willen dan 60 op 4k. Ik heb een 3070, kon ik een keer voor een redelijke prijs deze kopen en al sinds voor die 3070 probeer ik voor een redelijke prijs een 3080 of hoger of een 6800 Xt of hoger te scoren,wat dus nog steeds niet lukt.
Maar ik kan de meeste games op best hoge settings 60 fps 4k draaien en misschien moet ik daar maar genoegen mee nemen.
DannyXP1600 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 07:19:
[...]

Het is vooral dat ik ook nog dit jaar ofzo een 120 hz 4k TV wil kopen en dan meer fps zou willen dan 60 op 4k. Ik heb een 3070, kon ik een keer voor een redelijke prijs deze kopen en al sinds voor die 3070 probeer ik voor een redelijke prijs een 3080 of hoger of een 6800 Xt of hoger te scoren,wat dus nog steeds niet lukt.
Maar ik kan de meeste games op best hoge settings 60 fps 4k draaien en misschien moet ik daar maar genoegen mee nemen.
Met een 6800XT ga je niet veel meer winst behalen op 4k. AMD is vooral sterk op het sub 4k vlak. Voor jouw wensen ben je beter af met een 3080 of 3080 Ti.

Je zou eventueel nog een 6900XT kunnen overwegen, de referentiekaart is goedkoper dan een 3080(Ti) bij elke (web)winkel. Maar zou eerst even navraag doen in het ervaringen topic of dat wel een kaart is die de performance gaat halen die je zoekt.

• DannyXP1600
Postman schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 07:33:
[...]

Met een 6800XT ga je niet veel meer winst behalen op 4k. AMD is vooral sterk op het sub 4k vlak. Voor jouw wensen ben je beter af met een 3080 of 3080 Ti.

Je zou eventueel nog een 6900XT kunnen overwegen, de referentiekaart is goedkoper dan een 3080(Ti) bij elke (web)winkel. Maar zou eerst even navraag doen in het ervaringen topic of dat wel een kaart is die de performance gaat halen die je zoekt.
Waarschijnlijk niet, dus daarom misschien beter nu de 3070 houden en niet zeuren. En dan de volgende generatie de top kaart kopen. Dan is 4k met 120 FPS vast wel mogelijk :)

• dakari
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 15-06 15:17
Dracyn schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:31:
[...]

Ik doelde eerder op dat sommige misschien niet weten WAT ze precies zoeken. Dan is het een beetje een naald in de hooiberg.
Maar goed, ieder zijn mening.
Klopt, het kan een naald in een hooiberg zijn dat ben ik met je eens.
Maar een beetje zelf op onderzoek gaan is wel te doen lijkt me. Er zit een zoekfunctie in dit forum waar ik althans tot nu toe bijna altijd heb gevonden wat ik zoek en helemaal als het om de AMD kaarten gaat.
Dus ik snap ergens ook wel de reacties op vragen die elke week weer standaard terug komen.

Voor mij zijn die scriptjes ook abracadabra maar door het forum door te spitten kom ik een heel eind, snap er nog steeds geen barst van maar dat maakt niet uit. :P

Huidige PC ooit nog eens gebouwd door Fred Flintstone

• StyXL
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
DannyXP1600 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:05:
[...]

Waarschijnlijk niet, dus daarom misschien beter nu de 3070 houden en niet zeuren. En dan de volgende generatie de top kaart kopen. Dan is 4k met 120 FPS vast wel mogelijk :)
Gamers Nexus heeft een review gemaakt over de 6800 xt reference kaart. Misschien kan dit je gerust stellen.

[Voor 3% gewijzigd door StyXL op 10-06-2021 08:19]

Specs

• JoepD
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12-06 22:32
Klopt het dat deze overzichtspagina tegenwoordig naar de Franse productpagina's ('fr' in de url) linkt of was dit altijd al zo?

[Voor 5% gewijzigd door JoepD op 10-06-2021 14:35]

• FireBladeX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 00:01
JoepD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:35:
Klopt het dat deze overzichtspagina tegenwoordig naar de Franse productpagina's ('fr' in de url) linkt of was dit altijd al zo?
Zit je op een VPN?
Ik heb nergens last van (gewoon nl).

• SkullboX
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15-06 01:06
FireBladeX schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:36:
[...]

Zit je op een VPN?
Ook als je op de producten zelf klikt? Bij mij verandert de link naar "/fr/direct-buy/5358857600/nl".

Niet OP overigens. Zit niet op VPN, verschillende browsers geprobeerd.

[Voor 11% gewijzigd door SkullboX op 10-06-2021 14:38]

• JoepD
FireBladeX schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:36:
[...]

Zit je op een VPN?
Geen VPN. Dus jij hebt gewoon deze link en niet deze link?

• TrapShot
Ik kreeg zelfs al mijn mails in het Frans. Ik woon wel in België (Vlaanderen), misschien dat het daar mee te maken heeft.

• GoldMercy
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 10-06 18:47
Same here. Geen VPN, woon gewoon in NL. Computer staat in Engels maar dat zou niet uit moeten maken lijkt me.

• Munchie
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online
Je wordt op basis van IP automatisch naar een NL, DE, FR etc geredirect. Is normaal.

• JoepD
Munchie schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:41:
Je wordt op basis van IP automatisch naar een NL, DE, FR etc geredirect. Is normaal.
Een echte 'nl' bestaat niet volgens mij. Zie https://www.amd.com/fr/direct-buy/5458374100/nl
Het is altijd /fr/.../nl/ of /en/.../nl/.

Maar ik kwam eerst altijd op 'en' uit en sinds een uurtje ofzo alleen nog maar 'fr'. Dus is een wijziging op de site neem ik aan.

• FireBladeX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 00:01
JoepD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:38:
[...]

Geen VPN. Dus jij hebt gewoon deze link en niet deze link?
Oops, ik lieg, Inderdaad nu fr in de link!

• djro93
  • Laatst online: 21:54
JoepD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:43:
[...]

Een echte 'nl' bestaat niet volgens mij. Zie https://www.amd.com/fr/direct-buy/5458374100/nl
Het is altijd /fr/.../nl/ of /en/.../nl/.

Maar ik kwam eerst altijd op 'en' uit en sinds een uurtje ofzo alleen nog maar 'fr'. Dus is een wijziging op de site neem ik aan.
Zag het inderdaad eerder vandaag ook al gebeuren. De EN website werkt wel nog gewoon
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl

• dakari
Ik krijg gewoon nl/ op het eind van de link als ik doorklik vanuit de overzichtspagina

• JoepD
djro93 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:05:
[...]

Zag het inderdaad eerder vandaag ook al gebeuren. De EN website werkt wel nog gewoon
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl
Ga denk ik wel gewoon 'fr' dan maar in de gaten houden aangezien het blijkbaar de bedoeling is dat we daar bestellen.
dakari schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:08:
Ik krijg gewoon nl/ op het eind van de link als ik doorklik vanuit de overzichtspagina
Einde van de link is inderdaad altijd 'nl'. Maar bedoel de en/fr in het midden.

• dakari
JoepD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:10:
[...]

Einde van de link is inderdaad altijd 'nl'. Maar bedoel de en/fr in het midden.
Ah, bedoel je dat. Ja nu zie ik het ook.

• dakari
Postman schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:10:
Alle links op de AMD site zijn inderdaad gewijzigd naar FR voor de detail pagina's. Het overzicht zit voor mij nog wel op EN.
Jup, hier ook

• Laantje07
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 12-06 19:04
Is er vanavond weer een dropje rond 17.30? :)

• JoepD
Laantje07 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:32:
Niemand die het weet, we gaan het zeker even bekijken rond die tijd.

• Rzarect0r
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 00:35
Stel je voor dat er een lijst zou worden bijgehouden van de drops waarmee je het patroon een beetje zou kunnen inschatten.

• TrapShot
Rzarect0r schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:34:
[...]

Stel je voor dat er een lijst zou worden bijgehouden van de drops waarmee je het patroon een beetje zou kunnen inschatten.
Stel je voor dat die nog eens in de startpost zou staan ook. Dat zou echt te gek zijn.

• dakari
Mijn glazen bol is helaas gecrasht na de laatste update dus ik zou het niet weten.

• karakedi
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 01:23
Geen AMd drop vandaag, omdat 3070TI FE ook niet is gedropt. Inside info

• NathanJ
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:15
.

[Voor 99% gewijzigd door NathanJ op 10-06-2021 15:47]

• SkullboX
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15-06 01:06
dakari schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:37:
[...]

Mijn glazen bol is helaas gecrasht na de laatste update dus ik zou het niet weten.
Voor een goed leesbare glazen bol heb je flink wat raytracing nodig, daarvoor moet je in de Nvidia thread zijn.

• turkeyhakan
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:43
karakedi schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:40:
Geen AMd drop vandaag, omdat 3070TI ook niet is gedropt. Inside info
:w :w

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
karakedi schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:40:
Geen AMd drop vandaag, omdat 3070TI ook niet is gedropt. Inside info
Grapjas :')

• karakedi
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 01:23
Nee. Heb mijn lolbroek aan

• CHKYBSTRD
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 01:43
karakedi schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:46:
[...]

Nee. Heb mijn lolbroek aan
Je zou zo maar is gelijk kunnen hebben, ik zie weinig veranderingen op de site van AMD wat normaliter wel een indicatie is van een drop.

Intel 10850-K | AMD-6900XT | TRIDENT-Z-32GB | NZXT-Z73 | STRIX-Z490 | SAMSUNG-G7

• dakari
CHKYBSTRD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:47:
[...]

Je zou zo maar is gelijk kunnen hebben, ik zie weinig veranderingen op de site van AMD wat normaliter wel een indicatie is van een drop.
Die zag ik vorige week ook niet, maar toen wel een drop.

Helaas is rond 17:30 wel een kansloos tijdstip voor mij maar goed.

• CHKYBSTRD
dakari schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:50:
[...]

Die zag ik vorige week ook niet, maar toen wel een drop.

Helaas is rond 17:30 wel een kansloos tijdstip voor mij maar goed.
Vorige week waren er zeker wel veranderingen in de volgorde van producten etc.

Intel 10850-K | AMD-6900XT | TRIDENT-Z-32GB | NZXT-Z73 | STRIX-Z490 | SAMSUNG-G7

• dakari
CHKYBSTRD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:52:
[...]

Bij mij niet hoor :P

• JoepD
CHKYBSTRD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:52:
[...]

Zie paar berichten terug, de productlinks zijn vandaag veranderd.

• Ulas
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11-06 13:31
Nou ik geef het op. Heb een Gigabyte Gaming versie van de 6700 XT besteld voor 799, stuk hoger dan de adviesprijs, maar een heel stuk lager dan waar de 1060 ti voor verkocht wordt. Ik kan ook de oude gpu verkopen, dan valt de schade mee, en kan mijn vriendin weer een paar jaartjes vooruit.

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:25

Secsytime

Automagisch

Ulas schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:56:
Nou ik geef het op. Heb een Gigabyte Gaming versie van de 6700 XT besteld voor 799, stuk hoger dan de adviesprijs, maar een heel stuk lager dan waar de 1060 ti voor verkocht wordt. Ik kan ook de oude gpu verkopen, dan valt de schade mee, en kan mijn vriendin weer een paar jaartjes vooruit.
Staan ze niet een stuk goedkoper op V&A?

• CHKYBSTRD
JoepD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:53:
[...]

Zie paar berichten terug, de productlinks zijn vandaag veranderd.
Dat is een goed teken, gaan we dit keer voor de 6800XT. :*)

• Ulas
Secsytime schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:57:
[...]

Staan ze niet een stuk goedkoper op V&A?
Een beetje ja (die wat gesealed zijn), maar ja deze is een beetje sneller, en ik vind het fijner bij zo een aankoop gewoon zelf direct bij een winkel te doen ivm garantie.

• JoepD
Zijn er de afgelopen weken ook drops geweest van die Midnight Black versie of heeft het geen zin deze in de gaten te houden?

• rzn
  • Laatst online: 23:26
JoepD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:15:
Zijn er de afgelopen weken ook drops geweest van die Midnight Black versie of heeft het geen zin deze in de gaten te houden?
JA => Zoek in het Forum (bovenaan)

Zelfs nog vermelding in de startpost

[Voor 6% gewijzigd door rzn op 10-06-2021 16:17]

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23:03
JoepD schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:15:
Vorige week nog.

Of dat je kansen vergroot of verkleint? Geen idee :+

• rutgerdj
Richh schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:16:
[...]

Of dat je kansen vergroot of verkleint? Geen idee :+
De kaarten die vorige week dropten kunnen nu niet meer droppen, dus minder kans :P

• Ch3ckmate
  • Laatst online: 18:26
rutgerdj schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:18:
[...]

De kaarten die vorige week dropten kunnen nu niet meer droppen, dus minder kans :P
dus geen drop vandaag of wat moet ik hieruit afleiden?

• rutgerdj
Ch3ckmate schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:29:
[...]

dus geen drop vandaag of wat moet ik hieruit afleiden?
Met kans je sarcasme te missen:

Er komt sws een drop vandaag, wss met alles erop en eraan

• filthymushroom
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23:42
Succes allemaal weer zometeen! Ik duim voor jullie!

• Jaïr.exe
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 02:47
Lol PayPal opwaarderen via iDeal is nu stuk. Rip geld, krijg het pas binnen 3 dagen terug.

• Leroy1909
  • Laatst online: 20:48
Postman schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:39:
Volgens Hardwareluxx: alle GPU in de drop deze week, zelfde als vorige week dus.
Krijg net CAT16 inderdaad op alle kaarten

• Naif0n
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15-06 02:54
Voor mij word het deze week opnieuw proberen om iets te kunnen scoren. Raden jullie aan om gewoon te proberen met Paypal te betalen, of toch de CC te gaan gebruiken in geval je zo ver komt? (Ook afhankelijk van hoe zwaar de website belast gaat worden denk ik)

• nrdev88
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 15-06 10:03
Naif0n schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:54:
Voor mij word het deze week opnieuw proberen om iets te kunnen scoren. Raden jullie aan om gewoon te proberen met Paypal te betalen, of toch de CC te gaan gebruiken in geval je zo ver komt? (Ook afhankelijk van hoe zwaar de website belast gaat worden denk ik)
Paypal = snelst. Koppel gewoon CC aan Paypal, appeltje eitje.

• Venorcis
Leukere vraag is dan of je het beste voor de normale of de MB-versie van de 6800 XT kan gaan O-)

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Venorcis schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:57:
Leukere vraag is dan of je het beste voor de normale of de MB-versie van de 6800 XT kan gaan O-)
MB is verreweg de mooist..

• Venorcis
Secsytime schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:58:
[...]

MB is verreweg de mooist..
Ben ik met je eens, maar ik heb het over de kansen om er 1 te bemachtigen ;)

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Venorcis schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:58:
[...]

Ben ik met je eens, maar ik heb het over de kansen om er 1 te bemachtigen ;)
Altijd de 6900 XT.. maar dat wil je denk ik niet horen.

• bazzer
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14-06 12:40
Damn mijn script werkt niet meer, weinig kans dus vandaag..

• muhda
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01:57

muhda

Time Traveler and philosopher.

bazzer schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:14:
Damn mijn script werkt niet meer, weinig kans dus vandaag..
De Tweakers bookmark (script) werkt nog steeds.

Kindness is the way

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17:25
muhda schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:19:
[...]

De Tweakers bookmark (script) werkt nog steeds.
Ik heb hem werkend met een automatisch Captcha klik script. Dat werkt wel lekker.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Vuurvli3gje
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:22
Hey ik ben er een poosje tussenuit geweest. Las dat er veel problemen waren met 503 etc... dus ik dacht laat ik een scriptje maken die automatisch elke 2s opnieuw probeert.
Er zitten wat andere features in maar heb het nog nauwelijks kunnen testen omdat ik met geen mogelijkheid captcha's op amd.com krijg opgelost.
Zijn er daredevils die even willen/durfen testen en feedback geven?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Dracyn
Vuurvli3gje schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:22:
Hey ik ben er een poosje tussenuit geweest. Las dat er veel problemen waren met 503 etc... dus ik dacht laat ik een scriptje maken die automatisch elke 2s opnieuw probeert.
Er zitten wat andere features in maar heb het nog nauwelijks kunnen testen omdat ik met geen mogelijkheid captcha's op amd.com krijg opgelost.

***members only***
EDIT: KNIP

Ik wordt per direct de captcha in getrapt :P

[Voor 5% gewijzigd door Dracyn op 10-06-2021 17:25]

• Bolk
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

***members only***
Same here, dmv je script tonen de recaptchas. Kan ze niet oplossen.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Visca
  • Registratie: december 2013
  • Nu online

***members only***
Elke twee seconden wat probeert? Iets in winkelwagen zetten? Als je dat automatiseert ga je van de website gekicked worden volgens mij. In ieder geval krijg je tegenwoordig recaptcha's die steeds moeilijker worden worden bij veel pogingen. Dus automatiseren is jezelf in de vingers snijden.

• B127
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 14-06 23:00

***members only***
script werkt hier op edge wel,
althans: ik kan captcha's op lossen in een groen vakje. geen idee of dat wat oplevert onder de streep

[Voor 7% gewijzigd door B127 op 10-06-2021 17:28]

• Vuurvli3gje
Visca schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:27:
[...]

Elke twee seconden wat probeert? Iets in winkelwagen zetten? Als je dat automatiseert ga je van de website gekicked worden volgens mij. In ieder geval krijg je tegenwoordig recaptcha's die steeds moeilijker worden worden bij veel pogingen. Dus automatiseren is jezelf in de vingers snijden.
De request elke 2s automatisch opnieuw verstuurd bij een 5xx error. Bijv. als je PayPal button een 503 oplevert hoef je die niet weer opnieuw door te lopen.

• Vuurvli3gje
B127 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:27:
[...]

script werkt hier op edge wel,
althans: ik kan captcha's op lossen in een groen vakje. geen idee of dat wat oplevert onder de streep
Als je een captcha heb opgelost en je druk op een van de Add to Cart knoppen gebeurd er dan wat? Zou je eens bij de 5800X willen proberen omdat die op voorraad is.

• B127
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 14-06 23:00
Vuurvli3gje schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:32:
[...]

Als je een captcha heb opgelost en je druk op een van de Add to Cart knoppen gebeurd er dan wat? Zou je eens bij de 5800X willen proberen omdat die op voorraad is.
ja, maar ik krijg wel een hele hoop errors in mijn console.

• Platte_Band
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10-06 17:35
Add to cart blijft hangen, zijn er al zo veel mensen aan het proberen of heb ik het al te vaak geprobeerd?

• mfkaslan
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-06 11:58
krijg 0 reactie bij add to cart...

• Ulas
Platte_Band schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:35:
Add to cart blijft hangen, zijn er al zo veel mensen aan het proberen of heb ik het al te vaak geprobeerd?
Blijft idd oneindig lang denken met een loading embleem er achter.
Pagina: 1 ... 183 ... 187 Laatste

Let op:
Verplicht leesvoer voor je naar de bekende weg vraagt:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen

Let bij het reageren op het volgende:
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True