hoi
Klopt, je moet het Add To Cart Button script gebruikenJWFpeters schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:36:
Ik snap het niet, normale mensen zonder scripts etc die bereiken niks heb ik het idee of hoe moet ik dat zien?
Dacht eindelijk beet te hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door dakari op 27-05-2021 17:38 ]
An unexpected error has occurred
Flauw is dat, de normale mens krijgt dus nooit de kans haha naja jammer.....MrImpulsive schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Klopt, je moet het Add To Cart Button script gebruiken
Er valt dan ook niks te zien
Dat is letterlijk 10 seconden werk.. code kopieren plakken in console van je browser en klaar.JWFpeters schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:38:
[...]
Flauw is dat, de normale mens krijgt dus nooit de kans haha naja jammer.....
[ Voor 46% gewijzigd door stin00 op 27-05-2021 17:39 ]
RX6800 (niet XT)
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Zelfde hierLecros schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:37:
17:34 of 17:35 deed ik add to cart. 6700XT werd toegevoegd aan mijn mandje maar zodra ik probeerde te betalen met paypal kon ik niet verder
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
De 6700xt is natuurlijk al gereserveerd voor me vrienden voor de MSRP prijs (zoals het hoort).
Ik had de tweakers channel aan, add to cart al wel gedaan en de seconde dat ik drop hoorde direct toevoegen.
Hierna is het compleet! Ik ben klaar
p.s. ik had ook de 503 melding, maar na F5'en veranderde dit in een bevestiging.
[ Voor 10% gewijzigd door osseh op 27-05-2021 17:40 ]
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
Script wil niet terwijl ik misschien van 17:30 tot 17:35 eens per minuut heb gedaan met script.
Ik snap het niet hoor, vorige week geen probleem ermee gehad en zelfs kaart in mandje kunnen toevoegen
was er nu echt een MB?? ik had de 6800 en 6800xt openstaan... het is gokken zonder de CAT codes... jammer
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
~ 17:33:30 toegevoegd aan de winkelwagen. PayPal geeft aan dat ik 17:35:09 heb betaaldThasquealer schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:40:
Lekker dan, net voor de drop gaat recaptcha op 503
Script wil niet terwijl ik misschien van 17:30 tot 17:30 eens per minuut heb gedaan met script.
Ik snap het niet hoor, vorige week geen probleem ermee gehad en zelfs kaart in mandje kunnen toevoegen
Om het positief te houden, ik kom steeds iets verder.
zelfs een normaal mens heeft kans, maar je moet wel het script gebruiken, anders ben je te laat. Volgende keer gewoon proberen ^^JWFpeters schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:38:
[...]
Flauw is dat, de normale mens krijgt dus nooit de kans haha naja jammer.....
was iets van een 30 à 45 seconden later dan vorige week.d3x schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:41:
17h35.04 op de paypal bevestiging deze keer of de drop was later of ik was gewoon traag
was er nu echt een MB?? ik had de 6800 en 6800xt openstaan... het is gokken zonder de CAT codes... jammer
Ik ook weer vandaag.StevenvD1 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:44:
Sinds start aan het proberen. Nog steeds niets. Begin nu toch wel salty te worden.
Het telegram kanaal gaf om 17:34 de melding dat cat codes gewijzigd zijn. Alles zat er tussen behalve de normale 6800XT.d3x schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:41:
17h35.04 op de paypal bevestiging deze keer of de drop was later of ik was gewoon traag
ik heb 3x op rij een kaart gescoord, eerste doorverkocht aan een vriend, 2de heb ik atm zelf maar gaat naar iemand op de tweakers discord voor msrp als die reageert en 3de is de 6800xt MB en die houd ik bij want das de bovengrens voor mij.StevenvD1 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:44:
Sinds start aan het proberen. Nog steeds niets. Begin nu toch wel salty te worden.
Het is niet zoooo moeilijk imo
Mha gun het de rest ook heb een 6700XT wil alleen een 6800XT dus doe er niet extreem veel moeite voor verder heb immers al wat.GewoonWouter schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:42:
[...]
zelfs een normaal mens heeft kans, maar je moet wel het script gebruiken, anders ben je te laat. Volgende keer gewoon proberen ^^
Moet gewoon met F5 ook mogelijk zijn
tg melding zag ik voorbij komen toen ik al e-mail van AMD had gehad.Leroy1909 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:44:
[...]
Het telegram kanaal gaf om 17:34 de melding dat cat codes gewijzigd zijn. Alles zat er tussen behalve de normale 6800XT.
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Same, irritant. Zonder foutmelding. Paypal scherm sluit gewoon af. Helpt het om saldo op je Paypal te hebben?dakari schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:37:
Crap... ik kom tot PayPal en dan niets meer
Dacht eindelijk beet te hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Narc op 27-05-2021 17:48 ]
Vele foutmeldingen etc en dus deze week ook niets gescoord.
Volgende week weer een kans
Mwah je bent wel de uitzondering op de regel. Het is zeker wel mogelijk, maar je moet wel geluk hebben met dat je erdoor komt. Wellicht helpt een erg goede ping op je verbinding er wel bij mee.Ch3ckmate schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:45:
[...]
ik heb 3x op rij een kaart gescoord, eerste doorverkocht aan een vriend, 2de heb ik atm zelf maar gaat naar iemand op de tweakers discord voor msrp als die reageert en 3de is de 6800xt MB en die houd ik bij want das de bovengrens voor mij.
Ik drukte nu al op .32 op de add to cart knop voor de 6700xt. Pas op .33:20 zat hij in het mandje. Moest erg lang wachten dat hij klaar was met laden. Daarna nog paar keer 403/503 tussendoor en bij de laatste stap met betalen kreeg ik ook de 403 pagina. Uiteindelijk wel de mail ontvangen van een order.
Maar evident dat het lukt is het niet. Pis zelf ook al 4 weken oprij er naast en zit er heus wel klaar voor en gebruik wellicht nog meer hulpmiddelen dan andere. (captcha auto check, terms and condition auto check etc) .
Iig wel duidelijk dat nu telkens op .33 er de echte voorraad is.
Weet zelfs, de grootste scalpers in de Discord, die rustig 10 kaarten per week binnen krijgen, dat die al paar weken bij AMD er naast zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 27-05-2021 17:52 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Slechte responsieve site ook; je ziet niet of er iets gebeurt als er op een knop wordt gedrukt. Natuurlijk dus weer niet gelukt. Ik geef het dan ook volledig op. Voor de zoveelste keer niet. Ik kijk over een jaar nog wel eens of er kaarten te koop zijn. Ze zoeken het maar uit bij AMD, Nvidia en al die AIB’s...
Dan heb je flink geluk gehad. Er zijn genoeg mensen bij wie delen van de site vastlopen of een 503 krijgen en helemaal uit het proces worden gegooid.Ch3ckmate schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:45:
[...]
ik heb 3x op rij een kaart gescoord, eerste doorverkocht aan een vriend, 2de heb ik atm zelf maar gaat naar iemand op de tweakers discord voor msrp als die reageert en 3de is de 6800xt MB en die houd ik bij want das de bovengrens voor mij.
Volgens mij ben ik 1 van de eersten die door het proces loopt want de grote massa wacht tot iemand DROP roept.iiGamezzHN schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:51:
[...]
Dan heb je flink geluk gehad. Er zijn genoeg mensen bij wie delen van de site vastlopen of een 503 krijgen en helemaal uit het proces worden gegooid.
Ik kondigde het aan toen ik echt afrekende.
Had graag de MB willen bestellen. En dan kan het eindelijk na 6 weken, ben ik door Paypal heen crasht de DR backend na klikken op confirm order. Jammer dit.
Daarna (dus niet tegelijk) probeerde ik de gewone 6800XT toe te voegen, werkte ook niet.
Toen wilde ik net de gewone 6800XT nog eens proberen toen iemand in de Discord VC riep dat de MB was gedropt, dus ik klikte in mijn andere (al openstaande) tabblad op het toevoegen van de MB en sloot het tabblad van de gewone (zodat er niet teveel requests door elkaar heen liepen met kans op ban).
Toen zat hij in mijn winkelwagen en ben ik alle stappen doorlopen.
Nadat ik op de Place Order knop had gedrukt kreeg ik een 503, daar refreshte ik en toen kreeg ik de bevestigingspagina te zien.
Auto Refresh extensie stond aan voor PayPal, knoppen waren tevoorschijn getoverd met het TW script zonder verzoek naar github.
Geen idee of mensen hier wat aan hebben, aangezien het mij ook maanden (lees: sinds december) heeft gekost eentje te bemachtigen. Maar hé, 't kan geen kwaad om te delen hoe het mij is gelukt.
Edit: Ik deed dit alles trouwens in Edge, zonder enige vorm van adblock e.d. Firefox is mijn main browser.
[ Voor 5% gewijzigd door MrImpulsive op 27-05-2021 17:54 ]
Daarna zat ik vast in de Captcha, add to cart duurde langer dan de verify timer van de captcha...
Constant refreshen moet je sowieso niet doen. Gewoon vanaf 17:32 proberen een kaart toe te voegen aan je winkelwagen. Ook niet meerdere kaarten tegelijk proberen (kan wellicht wel, maar misschien krijg je dan weer een Access Denied omdat je in een korte tijd meerdere requests doet)Co E. schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:54:
Heb om de paar seconden staan refreshen, kreeg een Access Denied...
Daarna zat ik vast in de Captcha, add to cart duurde langer dan de verify timer van de captcha...
Netjes man. Ik probeer het volgende week weer.Ch3ckmate schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:52:
[...]
Volgens mij ben ik 1 van de eersten die door het proces loopt want de grote massa wacht tot iemand DROP roept.
Ik kondigde het aan toen ik echt afrekende.
Had de 6800 XT MB in mijn mandje maar helaas wederom niet gelukt...
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 01-05 13:23
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Gigabyte Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Zoals die vorige week ook kwam zekerSecsytime schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:01:
Een 6900 XT en een 6800 afgerekend, morgen zal wel de annulering volgen![]()
Allebei voor jezelf? Anders wil ik de 6900 XT wel overnemenSecsytime schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:01:
Een 6900 XT en een 6800 afgerekend, morgen zal wel de annulering volgen![]()
- Geld van Paypal is eraf.
- Nog geen mail
- Wel mail van Paypal dat een transactie (geen referentie erbij oid) geweigerd zou zijn
- in transactie overzicht van paypal niets te zien van een geweigerde transactie.
Wat denken jullie? Ik vind het raar dat het geld eraf is en geen geweigerde transactie in mijn overzicht te zien is. Ik heb wel zo zitten rammen op knoppen dat ik wellicht meerdere orders heb ingeschoten waarbij alleen de eerste doorgegaan zou kunnen zijn omdat de rest over de limiet ging vervolgens?
/f/image/i26QpFqZBrwvPYMffm5RxhuO.png?f=fotoalbum_large)
Ik krijg op FF nu deze melding op de site. Idk wat ze er mee bedoelen
[Edit] is gewoon op https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
[ Voor 8% gewijzigd door rutgerdj op 27-05-2021 18:09 ]
Wat is je handeling en/of handelingen? Ik stond er gewoon klaar voor met mijn script + distill en het bleef gewoon op out of stock staan. Hoe kan jij dan 3x op een rij een kaart scoren, mis ik iets?Ch3ckmate schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:45:
[...]
17:35 kreeg ik een mail van PayPal, 17:36 eentje van AMD. Kwam je wel terecht op de bevestigingspagina op amd.com? Kreeg je een ordernr te zien?YES schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:07:
Mijn order leek/lijkt gelukt te zijn.
- Geld van Paypal is eraf.
- Nog geen mail
- Wel mail van Paypal dat een transactie (geen referentie erbij oid) geweigerd zou zijn
- in transactie overzicht van paypal niets te zien van een geweigerde transactie.
Wat denken jullie? Ik vind het raar dat het geld eraf is en geen geweigerde transactie in mijn overzicht te zien is. Ik heb wel zo zitten rammen op knoppen dat ik wellicht meerdere orders heb ingeschoten waarbij alleen de eerste doorgegaan zou kunnen zijn omdat de rest over de limiet ging vervolgens?
Distill werkt niet, het duurt te lang voordat de knoppen op de normale manier zichtbaar worden. Gewoon vanaf een bepaald moment (17:32 / 17:33) proberen je gewenste kaart toe te voegen aan de winkelwagenkoppijngekregen schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:09:
[...]
Wat is je handeling en/of handelingen? Ik stond er gewoon klaar voor met mijn script + distill en het bleef gewoon op out of stock staan. Hoe kan jij dan 3x op een rij een kaart scoren, mis ik iets?
Ja kwam wel op de order confirmation pagina. Staat nog open als het goed is maar daar kan ik nu ff niet bij.. geen mail gezien nogMrImpulsive schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:09:
[...]
17:35 kreeg ik een mail van PayPal, 17:36 eentje van AMD. Kwam je wel terecht op de bevestigingspagina op amd.com? Kreeg je een ordernr te zien?
Had al een gevoel dat ik iets verkeerd deed, ik had echt verwacht dat die "out of stock" verdween en dat je dan pas kan toevoegen. Ik had de buy knop al klaar met een script, maar zat te wachten op het weggaan van dat bericht.MrImpulsive schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:10:
[...]
Distill werkt niet, het duurt te lang voordat de knoppen op de normale manier zichtbaar worden. Gewoon vanaf een bepaald moment (17:32 / 17:33) proberen je gewenste kaart toe te voegen aan de winkelwagen
Bedankt voor je bericht, volgende keer weer proberen!
Zie mijn eerdere post hoe ik het heb gedaan, misschien helpt het!koppijngekregen schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:12:
[...]
Had al een gevoel dat ik iets verkeerd deed, ik had echt verwacht dat die "out of stock" verdween en dat je dan pas kan toevoegen. Ik had de buy knop al klaar met een script, maar zat te wachten op het weggaan van dat bericht.
Bedankt voor je bericht, volgende keer weer proberen!
Check even je SPAM of Junk folder. Meestal komt de orderbevestiging van DigitalRiver (AMD) daar.YES schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:07:
- Nog geen mail
50/50 dan... valt niet met zekerheid te zeggen tot AMD hun screening heeft gedaan de komende dagen en je de echte bestelbevestiging krijgt.YES schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:11:
[...]
Ja kwam wel op de order confirmation pagina. Staat nog open als het goed is maar daar kan ik nu ff niet bij.. geen mail gezien nog
17u31: Ontspan en zet tabs open van kaarten die je wil en zet ze naast elkaarkoppijngekregen schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:09:
[...]
Wat is je handeling en/of handelingen? Ik stond er gewoon klaar voor met mijn script + distill en het bleef gewoon op out of stock staan. Hoe kan jij dan 3x op een rij een kaart scoren, mis ik iets?
17u32: Haal diep adem en kraak knokels
17u33: probeer kaart toe te voegen dmv tweakers script
17u33:20 probeer nogmaals
???
success
also doorloop de stappen en refresh niet ookal duurt het een tijdje, ik klik hoogstens nog een keer op continue.
HELDmuhda schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:13:
[...]
Check even je SPAM of Junk folder. Meestal komt de orderbevestiging van DigitalRiver (AMD) daar.
Dat was het. Nu hopen dat het ook niet alsnog geannuleerd wordt.
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
Haha nee, heb nu een foutje gemaakt, ben ik bang.. en ach, anders hebben we weer een scenario getest toch?
Maar als je niet ververst komt er toch ook helemaal nooit een add to cart knop? Of kan dit echt alleen maar met script?MrImpulsive schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:57:
[...]
Constant refreshen moet je sowieso niet doen. Gewoon vanaf 17:32 proberen een kaart toe te voegen aan je winkelwagen. Ook niet meerdere kaarten tegelijk proberen (kan wellicht wel, maar misschien krijg je dan weer een Access Denied omdat je in een korte tijd meerdere requests doet)
Ik ben vanaf 17:30 aan het verversen geweest maar alleen 503 pagina's gezien, en soms weer de direct buy pagina met alleen de 5800x cpu beschikbaar, die al die tijd beschikbaar was.
In mijn pure adrenaline-rush heb ik gewoon vergeten de spam folder te checken, daar is de confirmation mail wel binnen gekomenMrImpulsive schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:13:
[...]
50/50 dan... valt niet met zekerheid te zeggen tot AMD hun screening heeft gedaan de komende dagen en je de echte bestelbevestiging krijgt.
Het werkt alleen met het script. De voorraad is zo snel weer op dat de knoppen anders nooit zichtbaar worden.JustTweak schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:25:
[...]
Maar als je niet ververst komt er toch ook helemaal nooit een add to cart knop? Of kan dit echt alleen maar met script?
Ik ben vanaf 17:30 aan het verversen geweest maar alleen 503 pagina's gezien, en soms weer de direct buy pagina met alleen de 5800x cpu beschikbaar, die al die tijd beschikbaar was.
Pffff... Maar is gaan uitzoeken hoe dat moet dan.MrImpulsive schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:26:
[...]
Het werkt alleen met het script. De voorraad is zo snel weer op dat de knoppen anders nooit zichtbaar worden.
Staat echt al vaak en helder uitgelegd hoor. Check pinned postsJustTweak schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:28:
[...]
Pffff... Maar is gaan uitzoeken hoe dat moet dan.
Idem, om 17:39 een mail ontvangen dat mijn order is gesubmit.Ch3ckmate schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:14:
[...]
17u31: Ontspan en zet tabs open van kaarten die je wil en zet ze naast elkaar
success
also doorloop de stappen en refresh niet ookal duurt het een tijdje, ik klik hoogstens nog een keer op continue.
Vlak voor de drop destill wel volledig uitgezet zodat die de pagina niet elke keer opnieuw ging ophalen. Misschien toch een kwestie van less = more?
Anyway, ik was eigenlijk al lang op zoek naar een XFX Speedster MERC 319 AMD Radeon RX 6900 XT maar omdat ik die nergens meer kon vinden nu toch gegaan voor de RX 6900 XT REF (ik hou de boel al sinds december in de gaten maar nu pas tot actie over gegaan). Ik ben erg benieuwd of de kaart komt.
Koppijnkonijn zit hier alleen maar voor de kaarten (vandaag aangemeld), kijk maar uit, straks wordt dit de scalp academieCh3ckmate schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:14:
[...]
???
success
17:50 6900 XT eindelijk in de mand
17:51 Paypal saldo kon niet worden gebruikt tenzij ik mijn cc had ingevuld.
17:52 2-3x geklikt op betalen met Paypal en 1x een 503 error.
17:53 Bevestiging van bestelling
17:59 Paypal ontvangstbewijs
Morgen ingram bellen en stressen want mijn huisnummer staat er niet bij..
Verwijderd
je kunt maar 1 6900 xt bestellen per 2 maanden min of meerMadhouse1979 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:34:
Mij is het na weken gelukt een 6900XT te bestellen. Als ik volgende week weer tijd heb ga ik het nog een keer proberen en dan de kaart hier verloten tegen kostprijs.
Dan ga ik voor een 6800(XT)Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:35:
[...]
je kunt maar 1 6900 xt bestellen per 2 maanden min of meer
Kan ik vast wel iemand blij mee maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Madhouse1979 op 27-05-2021 18:36 ]
Ah, join the club. Ik mag ze morgen ook bellen ivm mijn 6900 XT bestelling.michaelhn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:35:
17:33 Klaar staan en geprobeerd te kopen, constant 503 / Errors
Hier is het een foute combinatie van straatnaam en postcode. Benieuwd wat er dan zou gebeuren met DHL
Als er iemand een 6800XT kan bemachtigen volgende week kom ik hem voor €50 bovenop de prijs overnemen.
Een 6800XT zou ik heel graag bemachtigen!Madhouse1979 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:36:
[...]
Dan ga ik voor een 6800(XT)
Kan ik vast wel iemand blij mee maken.
Er is een tutorial ergens in deze forum waar de uitleg staat.JustTweak schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:37:
Ik ben helaas een totale nitwit met scriptjes...
Als er iemand een 6800XT kan bemachtigen volgende week kom ik hem voor €50 bovenop de prijs overnemen.
Ik doe er wel €100 bovenop :-)JustTweak schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:37:
Ik ben helaas een totale nitwit met scriptjes...
Hopen dat het ons beide gaat lukken!Panini schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:37:
[...]
Ah, join the club. Ik mag ze morgen ook bellen ivm mijn 6900 XT bestelling.
Hier is het een foute combinatie van straatnaam en postcode. Benieuwd wat er dan zou gebeuren met DHL
Dit is exact hoe scalpen is begonnen lol.
Stuur me even een berichtje. Al 2 anderen geholpen hiermee die daarna gelijk een kaart hebben weten te scoren.JustTweak schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:28:
[...]
Pffff... Maar is gaan uitzoeken hoe dat moet dan.
Voorwaarde: mocht je er 2 scoren mag ik de ander van je overnemen.
Nee, ik heb een computer met een 5800x en een 470 moederbord, maar met een GTX 970. Wou graag een rtx 3080 maar die is zo duur geworden. Toen zag ik dat Amd gewoon met normale prijzen op hun eigen website zit te verkopen.Speedway4 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:32:
[...]
Koppijnkonijn zit hier alleen maar voor de kaarten (vandaag aangemeld), kijk maar uit, straks wordt dit de scalp academie
Ik verdien liever mijn geld met werken dan met zulke smerige acties. Ik maakte een account omdat ik iets verkeerd deed in het proces en mensen hier ervaring hebben. Was puur voor advies.
Hij zou beter oldskool op een snelweg parking afspreken en ruilhandel doen met mensen in rare busjes 😬😂Speedway4 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:32:
[...]
Koppijnkonijn zit hier alleen maar voor de kaarten (vandaag aangemeld), kijk maar uit, straks wordt dit de scalp academie
Thanks! Volgende keer even mijn bloeddruk verlagen met kalmerende geluiden en even die scripts van Tweakers inzetten.Ch3ckmate schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:14:
[...]
???
success
Precies, beste is om dat dan in de ZEIKENDE regen te doenCh3ckmate schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:46:
[...]
Hij zou beter oldskool op een snelweg parking afspreken en ruilhandel doen met mensen in rare busjes 😬😂
Hahaha topnamiddag.Speedway4 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:48:
[...]
Precies, beste is om dat dan in de ZEIKENDE regen te doen
Een biertje of wijntje en wat gezelschap er bij helpt ook trouwens, het is immers donderdagavondkoppijngekregen schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:47:
[...]
Thanks! Volgende keer even mijn bloeddruk verlagen met kalmerende geluiden en even die scripts van Tweakers inzetten.
Ik weet dat jij graag op parkeerplaatsen staat, ik hou het liever digitaal 😬😂Ch3ckmate schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:46:
[...]
Hij zou beter oldskool op een snelweg parking afspreken en ruilhandel doen met mensen in rare busjes 😬😂
Hé huh hoe dan. Na bijna 20 minuten kon je alsnog bestellen? Waar vind je zulke klavertjesvier?michaelhn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:35:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
You're missing out hahahahaha.koppijngekregen schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:50:
[...]
Ik weet dat jij graag op parkeerplaatsen staat, ik hou het liever digitaal 😬😂
Effectief in het kutste weer van mei naar Zuid Nederland gereden om op een parking mijn 5700xt te ruilen voor een 6700xt
Heh, hoedan?michaelhn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:35:
Geluk man, bij mij ging het zo:michaelhn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:35:
17:33 Klaar staan en geprobeerd te kopen,
17:33 6800 XT MB in de mand
17:33 Paypal credit card betaling erdoor
17:34 503 error Refresh
17:34 Oranje knop, vinke en Captcha
17:34 terug naar home page, bestelling niet afgerond
19:07 Videokaart nog steeds in mandje.
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |