Verwijderd

Crazyhorse schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 18:04:
Ik ga het morgen ook eens proberen om een 6700 XT te scoren via AMD zelf. Is er ook echt een specifiek tijdstip dat je het product in het mand moet gooien, of is het vanaf 17.30 proberen gewoon? Ik las hierboven ergens 17.32 en 17.33?
Is enigszins willekeurig. Die sitebeheerders beheren de voorraad en daar kan wel eens een paar minuten verschil in zitten. Twee weken geleden waren er problemen en was het een half uur later (zie pagina 1: "Drop was vertraagd door server problemen").

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2021 18:09 ]

• Zev_Love_X
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 26-05 13:15
Weet iemand toevallig of de drops in de VS synchroon lopen met die in Europa?
Pepperoni schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:56:
[...]

Ja had ze gisteren aan de telefoon en gisteravond zoals gevraagd de camera beelden gestuurd. Nog niks van gehoord hij zei dat met meestal 2 dagen duurde. Als de kaart idd morgen komt sluit ik de ticket wel.
Ik hoop het echt voor je, zou dan toch betekenen dat ze bij DHL iets ondernomen hebben.

• rgs19
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11-2021
Postman schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:11:
[...]

Ik hoop het echt voor je, zou dan toch betekenen dat ze bij DHL iets ondernomen hebben.
Die van mij staat helaas nog op bezorgd. Ik heb AMD camerabeelden gestuurd en ze vragen zelfs om meer. De brutaliteit... Sinds wanneer is een klant verplicht camerabeelden op te sturen? Ondertussen hebben ze DHL nog steeds de opdracht niet gegeven om een onderzoek te starten... Unreal.
rgs19 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:28:
[...]

Die van mij staat helaas nog op bezorgd. Ik heb AMD camerabeelden gestuurd en ze vragen zelfs om meer. De brutaliteit... Sinds wanneer is een klant verplicht camerabeelden op te sturen? Ondertussen hebben ze DHL nog steeds de opdracht niet gegeven om een onderzoek te starten... Unreal.
Neem aan dat je contact hebt via de e-mail met AMD? Ik heb daar geen woorden voor over wat voor service ze leveren. Echt voor aftersales zou je met een grote boog om AMD.com heen gaan, het is dat je nergens anders iets kunt krijgen voor (in de buurt van) MSRP.

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 14:09
rgs19 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:28:
[...]

Misschien eens overwegen een klacht in te dienen bij Paypal of MC(als het niet goed komt uiteraard.

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

izzet3838 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:14:
[...]

Misschien eens overwegen een klacht in te dienen bij Paypal of MC(als het niet goed komt uiteraard.
Probleem is dat je dan PayPal wel kunt vergeten bij AMD/DR in de toekomst.

AMD heeft een vreselijke klantenservice, maar uiteindelijk lossen ze het wel op. Desnoods sturen ze je een nieuwe GPU.
Paar weken geleden ook hetzelfde overkomen bij iemand in Duitsland. Deze week opeens een credit gekregen van 0 euro en een nieuwe DHL verzending. En die is wel bezorgd. Duurt alleen wat langer dan je zou willen.

• Jrrri
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 18:48

Jrrri

Simulant

michaelkamen schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:58:
[...]

Weet niet welke je gebruikt, maar https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67194966 werkt prima.

[Afbeelding]

(Heb hem geforkt met m'n eigen initialen :P )
Ja hij werkt inderdaad gewoon, ik zat per ongeluk op de werk laptop. |:(

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 14:26
Rzarect0r schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:24:
[...]

Er staat dus ook bij dat het niet voor elke regio geld.
Heb al meerdere Ryzen CPU's voor garantie aangemeld ivm de segfault bug. Was bij de eerste twee geen bon nodig aangezien ze binnen de 3 jaar fabrieksgarantie vielen. Voor GPU's is dit dus niet zo?
Flamesz schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:27:
Ik kan het zelfs niet eens vinden tussen de voorwaarden die ze voor Nederland hanteren.

https://store.digitalrive...yDRTermsAndConditionsPage
"Behoudens u consument bent of tenzij anderszins is overeen gekomen", dit zinnetje lijkt te wijzen op het feit dat alleen de koper van het product garantie kan claimen. Lijkt me alleen niet dat dit stand houd aangezien garantie niet via persoon maar op het product zit. Kan natuurlijk wel een hoop gedoe opleveren.

Edit:
@Flamesz
Daar had ik niet aan gedacht. Wat jij zegt zou logischer zijn. In dat geval zou dat betekenen dat ze zich netjes aan de regelgeving houden en het verhaal hierboven dus niet klopt. Lijkt me ook wel gewoon de meest logische situatie (regels volgen).

[ Voor 12% gewijzigd door Speedway4 op 26-05-2021 23:37 ]

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:14
Speedway4 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:42:
[...]

Heb al meerdere Ryzen CPU's voor garantie aangemeld ivm de segfault bug. Was bij de eerste twee geen bon nodig aangezien ze binnen de 3 jaar fabrieksgarantie vielen. Voor GPU's is dit dus niet zo?

[...]

"Behoudens u consument bent of tenzij anderszins is overeen gekomen", dit zinnetje lijkt te wijzen op het feit dat alleen de koper van het product garantie kan claimen. Lijkt me alleen niet dat dit stand houd aangezien garantie niet via persoon maar op het product zit. Kan natuurlijk wel een hoop gedoe opleveren.
In verdere delen van de tekst gebruiken ze ook zinnen zoals "Paragraaf 16.3 is niet op consumenten van toepassing".
Daar uit leid ik af dat ze met consument doelen op personen die niet zakelijk kopen.

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-05 21:59
Zijn de CAT-codes nu definitief niet-werkende?

Dat wordt dan een beetje gokken of de volgorde van de kaarten in het oog houden.

Hopelijk blijft het tijdstip wel behouden, anders vrees ik dat de bots van de scalpers ermee weg zullen zijn voor wij enige kans maken.

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 10:05
Succes iedereen vanmiddag! Ik ben blij dat ik van die stress af ben :+!

• FatDoge
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 04-06-2021
TrapShot schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:21:
Zijn de CAT-codes nu definitief niet-werkende?

Dat wordt dan een beetje gokken of de volgorde van de kaarten in het oog houden.

Hopelijk blijft het tijdstip wel behouden, anders vrees ik dat de bots van de scalpers ermee weg zullen zijn voor wij enige kans maken.
Werd vorige week ook gezegd en toen werkte ze ook gewoon. Let gewoon rond 5 uur op de tweakers discord en dan kom je er vanzelf achter. Er is ook een telegram gepint die je kan volgen, ik kan confirmen dat die vorige week ook werkte.
FatDoge schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:33:
[...]

Werd vorige week ook gezegd en toen werkte ze ook gewoon. Let gewoon rond 5 uur op de tweakers discord en dan kom je er vanzelf achter. Er is ook een telegram gepint die je kan volgen, ik kan confirmen dat die vorige week ook werkte.
Sommige mensen gebruikten vorige week een verkeerde locale en kwamen zodoende op de USA site uit.

Deze keer zijn de links door Digital River voorzien van een productfilter die kijkt of het een AMD product is. Dat is toch wel degelijk iets anders dan een verkeerde locale.

Vergeet niet dat AMD/DR hier ook meeleest (alle informatie in dit topic wordt al 1 op 1 gedeeld met bijv. forums in Duitsland en Italië).

En toen vorige week er geen bot meer was bij Hardwareluxx hadden we opeens 100-150 man extra in de voice chat op Discord, raad jij maar eens waar die vandaan komen ;)

• Jef Patat
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-03 13:29
Op eerste topic:
DHL is dus de vervoerder in Nederland (en België? graag iemand die dit kan verduidelijken).
Ik kan bevestigen dat het voor mij (België) ook DHL was die mijn kaart geleverd heeft

• Speedway4
Postman schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:42:
[...]
Vergeet niet dat AMD/DR hier ook meeleest (alle informatie in dit topic wordt al 1 op 1 gedeeld met bijv. forums in Duitsland en Italië).

En toen vorige week er geen bot meer was bij Hardwareluxx hadden we opeens 100-150 man extra in de voice chat op Discord, raad jij maar eens waar die vandaan komen ;)
Kunnen die niet op basis van locatie worden "gefilterd" uit de VC? ;) Zeg maar een half uurtje voor de drop komt ofzo :P

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-05 18:27

tismij

???

Speedway4 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:54:
[...]

Kunnen die niet op basis van locatie worden "gefilterd" uit de VC? ;) Zeg maar een half uurtje voor de drop komt ofzo :P
restricted VC en alleen toegang als je "Scheveningen" goed uit kunt spreken :)

P.S. vorige week gaf de tg 2x de melding dat er rx6800's beschikbaar waren, helaas was de 1e melding al te laat om nog te kunnen bestellen en waarom een half uur later de andere melding geen idee.

[ Voor 23% gewijzigd door tismij op 27-05-2021 11:02 ]

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 08:23
[...]

Aahhhh dat verklaart waarom ik de hele tijd iemand italiaans hoorde kletsen. Dacht dat iemand van hier met een italiaanse achtergrond grappig dacht te doen hiermee. Verklaart ook waarom het ineens ZO veel drukker was dan de week ervoor. Kunnen we niet niet op een of andere manier zorgen dat we geen last hebben van Duitsers en Italianen? Alle respect voor ze natuurlijk maar als ik dat wil ga ik wel naar Lloret de Mar op vakantie :P

Ergens natuurlijk wel een beetje trots op "ons" tweakers dat mensen over de grens ons zo nauwlettend volgen maar t verkleint de kans dat een AMD kaart bij een Tweaker terecht komt wel aanzienlijk. Zeker als al die mensen het discord kanaal na vorige week weer gedeeld hebben met vriendjes en vriendinnetjes... kunnen we niet een nieuw channel maken vlak voor de drop?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• larspc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05 22:01
JohnnyV76 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Aahhhh dat verklaart waarom ik de hele tijd iemand italiaans hoorde kletsen. Dacht dat iemand van hier met een italiaanse achtergrond grappig dacht te doen hiermee. Verklaart ook waarom het ineens ZO veel drukker was dan de week ervoor. Kunnen we niet niet op een of andere manier zorgen dat we geen last hebben van Duitsers en Italianen? Alle respect voor ze natuurlijk maar als ik dat wil ga ik wel naar Lloret de Mar op vakantie :P

Ergens natuurlijk wel een beetje trots op "ons" tweakers dat mensen over de grens ons zo nauwlettend volgen maar t verkleint de kans dat een AMD kaart bij een Tweaker terecht komt wel aanzienlijk. Zeker als al die mensen het discord kanaal na vorige week weer gedeeld hebben met vriendjes en vriendinnetjes... kunnen we niet een nieuw channel maken vlak voor de drop?
We moeten gewoon een code woord voor drop verzinnen, bijv. wagentje/winkelwagentje (en dan niet met z'n allen dat keihard gaan roepen want dat valt ook op)

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-05 09:04

YES

Moderator General Chat
larspc schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:22:
[...]

We moeten gewoon een code woord voor drop verzinnen, bijv. wagentje/winkelwagentje (en dan niet met z'n allen dat keihard gaan roepen want dat valt ook op)
Punt is een beetje dat je dat aan alle Tweakers wilt melden. Je kan het hier benoemen of in een gepinde post zetten maar dat wordt dus gewoon meegelezen vanuit andere landen en dan komen ze er alsnog achter. Hetzelfde geld voor trucs als een nieuw channel en zo. Dan zijn ze wellicht wat minder snel op de hoogte maar dat geldt ook voor tweakers die angstvallig naar hun schermpje zitten te kijken een kwartier van tevoren en het topic niet meer in de gaten houden.

Volgens mij is zoiets vrijwel onmogelijk zonder niet ook 'echte tweakers' per ongeluk buiten te sluiten.

• FatDoge
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 04-06-2021
[...]

Sommige mensen gebruikten vorige week een verkeerde locale en kwamen zodoende op de USA site uit.

Deze keer zijn de links door Digital River voorzien van een productfilter die kijkt of het een AMD product is. Dat is toch wel degelijk iets anders dan een verkeerde locale.

Bedoelde dat je het net zo goed wel in de gaten kan houden. Ik kan me herinneren dat vorige week ook rond de 10 berichten zeiden dat de CATs niet zouden werken, en toch was ik met de telegram en discord goed geïnformeerd.
JohnnyV76 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Het lijkt me sterk dat Italianen zonder Nederlands adres Nederlandse stock kunnen kopen, tenzij het Europese stock is maar daar weten anderen waarschijnlijk meer van. En tussen de tweakers hier zullen heus wel aantal scalpers, botters en meer tussenzitten :P
FatDoge schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:27:
[...]

Bedoelde dat je het net zo goed wel in de gaten kan houden. Ik kan me herinneren dat vorige week ook rond de 10 berichten zeiden dat de CATs niet zouden werken, en toch was ik met de telegram en discord goed geïnformeerd.
Het kan werken, maar kan ook niet werken. Helaas heb ik ook al screenshots gezien van CAT codes die niet correct waren. Staar je er dus niet op blind zou ik willen zeggen. Zo springt iedereen op een strohalm van de 6800XT, de wens is soms groter dan het verstand.
Het lijkt me sterk dat Italianen zonder Nederlands adres Nederlandse stock kunnen kopen, tenzij het Europese stock is maar daar weten anderen waarschijnlijk meer van. En tussen de tweakers hier zullen heus wel aantal scalpers, botters en meer tussenzitten :P
Drop is voor de hele EU. Dus ja, buitenlandse mensen in onze Discord kunnen wel degelijk 'nadelig' zijn voor de kans om als NL/BE een kaart te kopen.
tismij schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:00:
P.S. vorige week gaf de tg 2x de melding dat er rx6800's beschikbaar waren, helaas was de 1e melding al te laat om nog te kunnen bestellen en waarom een half uur later de andere melding geen idee.
Dit is dus een beetje wat ik bedoel met wat AMD/DR probeert om informatie geheim te houden. Ik weet natuurlijk niet wat die stock checkers allemaal voor code gebruiken, maar heb zelf ook al gezien dat het kan lijken dat er voorraad is of een drop terwijl er niets gebeurt. En die fouten zullen nu steeds meer naar voren komen.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wordt tijd dat we deze discussie naar de HK verplaatsen om onze Duitse vrinden te slim af te zijn. Laat die maar lekker op Hardwareluxxx blijven.

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

tismij schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:00:
[...]

restricted VC en alleen toegang als je "Scheveningen" goed uit kunt spreken :)

wil je nog mensen in de chat. Alle Brabanders sluit je uit

Heeft het vaak fout

• YES

YES

Moderator General Chat
tailfox schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:09:
[...]
wil je nog mensen in de chat. Alle Brabanders sluit je uit
Aangezien ik geen Brabander ben zeg ik: laten we het een weekje als pilot proberen :+

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

YES schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:22:
[...]

Aangezien ik geen Brabander ben zeg ik: laten we het een weekje als pilot proberen :+
Mijn vakatie geld moet op. dus ik doe ook mee.alleen denk ik dat ik het weer ga missen. kut tijd

Heeft het vaak fout

• YES

YES

Moderator General Chat
tailfox schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:23:
[...]

Mijn vakatie geld moet op. dus ik doe ook mee.alleen denk ik dat ik het weer ga missen. kut tijd
Ik heb mijn vriendin er inmiddels van overtuigt dat ik dan écht even niet kan helpen met dingen die ze me tot nu toe áltijd op momenten van de drop meende te moeten vragen. Echt elke keer rond half zes een spervuur aan vragen, zal wel iets zijn met dat ik dan klaar ben met werken en ze me weer denkt te mogen storen.

Hopelijk lukt het me vandaag wel. Vorige keer denk ik te gierig geprobeerd twee gpu's te bestellen, waren blijkbaar kostbare secondes :+

• Speedway4
@tailfox
Als het echt op moet dan kan je het beste gewoon bij een scalper wezen, ben je sneller meer geld kwijt ;)

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Speedway4 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:25:
@tailfox
Als het echt op moet dan kan je het beste gewoon bij een scalper wezen, ben je sneller meer geld kwijt ;)
Ik denk dat ik ondertussen het proberen leuker vind dan de kaart.

Heeft het vaak fout

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:09
tailfox schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:26:
[...]

Ik denk dat ik ondertussen het proberen leuker vind dan de kaart.
Iedereen zijn hobbie... Ik speel liever eindelijk RDR2 en Horizon zero dawn maarja. hopelijk volgende week...

Enige voordeel is dat het eindeloze uitstel me ipv een average VA paneel ik nu misschien een LG UltraGear 32GP850-B kan kopen wat op papier toch een aanzienlijk beter paneel is. Hoop dat er snel reviews over komen en een lichte prijsdaling is.

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 27-05 13:33
computerjunky schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:17:
[...]

Iedereen zijn hobbie... Ik speel liever eindelijk RDR2 en Horizon zero dawn maarja. hopelijk volgende week...
Same here wat betreft RDR2 dan.

Hoewel ik dit iedere week toch eerlijk gezegd toch ook wel zijn charmes vindt hebben.
Helaas de laatste twee drops moeten missen wegens omstandigheden, dus hopelijk vandaag weer een kans(je).

An unexpected error has occurred

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 09:09
Na installatie van een RX 6800 zit ik met het probleem dat mijn PC geen geluid meer heeft. In dit topic heb ik al een aantal keer het juiste topic voorbij zien komen voor problemen, maar kan het zo snel niet meer vinden. Was het de bedoeling om dat in het AMD ervaring topic te plaatsen of toch nog ergens anders?

• dakari
Tweekzor schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:04:
Na installatie van een RX 6800 zit ik met het probleem dat mijn PC geen geluid meer heeft. In dit topic heb ik al een aantal keer het juiste topic voorbij zien komen voor problemen, maar kan het zo snel niet meer vinden. Was het de bedoeling om dat in het AMD ervaring topic te plaatsen of toch nog ergens anders?
Lijkt mij inderdaad voor het ervaringen topic.

Ik kan het fout hebben want ik heb natuurlijk nog 0 ervaring met deze kaarten. :P

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:26

muhda

Time & Space traveler

Tweekzor schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:04:
AMD RX600 Ervaring topic inderdaad:

AMD Navi 2x (RX6000) Ervaringen Topic
Volgorde op de website is al aangepast, vroeg deze keer...

Edit: lijkt op 5600x, 6900XT, 6800 en 6700XT in de drop deze keer. Maar kan nog veranderen.

[ Voor 49% gewijzigd door Postman op 27-05-2021 14:31 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Postman schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:29:
Volgorde op de website is al aangepast, vroeg deze keer...

Edit: lijkt op 5600x, 6900XT, 6800 en 6700XT in de drop deze keer. Maar kan nog veranderen.
De aangepaste volgorde is verder niet te correleren aan welke modellen beschikbaar zullen zijn, toch?

• Leroy1909
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-05 09:56
YES schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:38:
[...]

De aangepaste volgorde is verder niet te correleren aan welke modellen beschikbaar zullen zijn, toch?
Tot nu toe waren de eerste 3 videokaarten na de aanpassing altijd beschikbaar tijdens de drop.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 08:23
Wel opvallend dat nu de 6800 XT als eerste staat.... t zal toch niet? :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• MoosB
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-05 11:02
JohnnyV76 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:46:
Wel opvallend dat nu de 6800 XT als eerste staat.... t zal toch niet? :)
Dat was vorige week ook. Daarna weer veranderd.

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 19:31
Ze hadden ook al wat veranderd met de CAT codes dacht ik dus misschien nu als verassing een vroege drop. Zou fijn zijn voor degenen die nu al zitten te kijken.

Ga vandaag in ieder geval niet meedoen want ik weet nog steeds niet of en wanneer ik m'n kaart van vorige week krijg die DHL heeft kwijtgeraakt dus ga denk ik maar wachten tot dat allemaal afgehandeld is. Succes allemaal!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 14:09
Pepperoni schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:47:
Ze hadden ook al wat veranderd met de CAT codes dacht ik dus misschien nu als verassing een vroege drop. Zou fijn zijn voor degenen die nu al zitten te kijken.

Ga vandaag in ieder geval niet meedoen want ik weet nog steeds niet of en wanneer ik m'n kaart van vorige week krijg die DHL heeft kwijtgeraakt dus ga denk ik maar wachten tot dat allemaal afgehandeld is. Succes allemaal!
Liever niet, zit nog op't werk, ben normaal pas tegen 17.15 uur thuis...

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-03 14:26
Dit is niet een "je bent te laat" probleem. Ik verwacht ook geen "oplossing" maar het 12-in-een-dozijn antwoord gaat er bij mij niet meer in, ook al wel ik dat er helemaal geen oplossing voor is te vinden en het misschien toch maar "rietjes trekken" is. :o

Het valt mij gewoon heel erg op en ik zie dat andere dit ook meemaken.

ps: alles wat jij aanbeveelt en tips heb ik al zo staan maar dan nog iets sneller ;)

ps: Wel wat laat maar ik zag ook wat reacties met tijden. We gaan het zo weer zien.

[ Voor 7% gewijzigd door freedzed6 op 27-05-2021 15:57 ]

• KWi2288
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05 23:01
Postman schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:38:
[...]

AMD heeft een vreselijke klantenservice, maar uiteindelijk lossen ze het wel op. Desnoods sturen ze je een nieuwe GPU.
Paar weken geleden ook hetzelfde overkomen bij iemand in Duitsland. Deze week opeens een credit gekregen van 0 euro en een nieuwe DHL verzending. En die is wel bezorgd. Duurt alleen wat langer dan je zou willen.
Dat is wel fijn om te horen. Ik ben al blij als ze überhaupt een nieuwe kaart sturen, indien ze er met DHL niet uitkomen. Heeft diegene er vaak achteraan moeten bellen/mailen of was het ineens opgelost en zijn ze er op de achtergrond mee bezig geweest na het indienen van het ticket? (mocht je dit toevallig weten)

• Metal Earth
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-04 10:21
Zijn er nog mensen die op zoek zijn naar een kaart? Ik kan vandaag wel klaarzitten om een kaart te bestellen. :)

• Speedway4
Metal Earth schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:11:
Zijn er nog mensen die op zoek zijn naar een kaart? Ik kan vandaag wel klaarzitten om een kaart te bestellen. :)
Ja, de verdoemde 6800! ;)

• dakari
Ja ik. :)
Maakt eigenlijk niet uit welke. Ik neem overal genoegen mee momenteel.

• RubenBentein
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-05 09:20
Zeker - tenzij je er €300 extra voor wilt voor de moeite ;)

• Mitch0475
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-05 14:30
Me2 :P

• MAXed_out
  • Laatst online: 07-04 09:58
Ik ben ook al maanden bezig om een 6800 of 6700XT te bestellen!

• Metal Earth
Haha dat is duidelijk, ik ga mijn best doen voor een 6800 en zal hem dan onder één van jullie verloten. Let er wel op dat volgens mij de fabrieksgarantie voor AMD niet overdraagbaar is, alhoewel dit ook per regio kan verschillen. Je behoudt altijd het recht op wettelijke garantie, hoe dit in de praktijk werkt zou ik niet durven zeggen.

Uiteraard verkoop ik hem dan voor de aanschafprijs, ik hoef er absoluut geen winst op te maken!

• Speedway4
Metal Earth schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:23:
Haha dat is duidelijk, ik ga mijn best doen voor een 6800 en zal hem dan onder één van jullie verloten. Let er wel op dat volgens mij de fabrieksgarantie voor AMD niet overdraagbaar is, alhoewel dit ook per regio kan verschillen. Je behoudt altijd het recht op wettelijke garantie, hoe dit in de praktijk werkt zou ik niet durven zeggen.

Uiteraard verkoop ik hem dan voor de aanschafprijs, ik hoef er absoluut geen winst op te maken!
Die garantie is gewoon op product volgens mij, zelfs als het anders in de voorwaarden staat. Fabrieksgarantie is een ander verhaal.

• tmestriner
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-01 16:17
@Metal Earth waar schrijf ik me in? :9

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05 19:44

Ik wil me er ook voor inschrijven :9

• BlasterBoy
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-10-2021

Reken mij mee :) danku!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 13:08
Script geeft geen captcha oid, blijkt gewoon als button staan. Zowel de nieuwe bookmark (met TW) als de oude (met PA).

• Zace
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-03 08:48

Zou fijn zijn!
Ga het wel vanmiddag zelf proberen maar schat mijn kans laag in..

• MYFVI
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 30-08-2024

Dat zou tof zijn, count me in :)

• Alex Nomad
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-10-2022
Waarom denk je dat het script op alles werkt behalve 6700? Het bericht I AM NOT A ROBOT verschijnt niet ... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Plafonkat
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-05 22:16

Ik zal het zelf ook proberen maar voor het geval dit niet lukt schrijf ik mij hierbij ook in _/-\o_

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 15:28
Ik ga het proberen vandaag een 6700 XT of een 6800.

• Floyd02
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-05 16:32

Top! Ik doe ook mee 👍

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Is het een idee om een locked telegram groep te maken voor als er een drop is?

Heeft het vaak fout

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-04 21:04

Schrijf me graag in, dank!

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 15:28

Dan wil ik me ook graag aanmelden. ;-)

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-05 21:59
Stuur die man toch gewoon een privébericht in plaats van dit topic vol te spammen...
TrapShot schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:42:
Stuur die man toch gewoon een privébericht in plaats van dit topic vol te spammen...
Inderdaad. Gaat nergens over zo.

Forum in Duitsland is compleet ontploft. Vraag me af of ze nu wel weer een drop melding/bot hebben.

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
Welke kaarten zullen nu droppen?

• caramba6667
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-04 18:24
ik gok vandaag op een 6800XT :)

• MrImpulsive
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:04
Ik hoop het! MB of gewoon?

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zou ik niet doen, maar ga vooral je gang :+

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05 10:14
Postman schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:54:
[...]
Is nog niet duidelijk. Meeste kans is weer de 6900XT, 6800 en 6700XT.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor een GPU ;)
Eens. En als ik hier goed opgelet heb: "Een succesvolle bestelling biedt (ook) geen garantie voor een GPU." :(

Succes iedereen zodadelijk!

• JWFpeters
  • Laatst online: 15-05 06:45
Is er iemand die het een beetje kan bij houden hier net als vorige keer? Zodat we het kunnen proberen?

• Speedway4
JWFpeters schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:01:
Is er iemand die het een beetje kan bij houden hier net als vorige keer? Zodat we het kunnen proberen?
Jij misschien? ;)

• JWFpeters
Snap geen hol van dat discord kom die hele groep niet in.....
JWFpeters schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:01:
Helaas een trein gemist, dus ga weinig kans hebben op tijd thuis te zijn.

offtopic:
En overmaat van ramp door de stress nu hard nodig een 💩
JWFpeters schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:02:
[...]

PartAlert is gesloten. De officiële Tweakers Discord is wel open, dan bij voice chat. Link onderaan pagina.

[ Voor 5% gewijzigd door Postman op 27-05-2021 17:05 ]

• Speedway4
JWFpeters schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:02:
[...]

Als je in staat bent op Tweakers in te loggen kan je ook een discord account aanmaken en daar inloggen. Gewoon een chatservice zoals die al jaren bestaan.

Edit:
Voor textchat: next-gen-gpu kanaal trouwens :)

[ Voor 7% gewijzigd door Speedway4 op 27-05-2021 17:06 ]

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
Ok, lijkt anders deze keer aangezien kaarten nie op volgorde staan. Denk dat ik RX6800XT ga proberen.

• caramba6667
Zo zag ik dat ook, de indeling is anders als afgelopen keren, vandaar dat mijn voor gevoel 6800XT zegt deze week.

• caramba6667
Niet dat ik ook maar enige kans maak, maar goed, dat is weer een ander verhaal.

• dakari
Nu heb ik noodgedwongen een paar drops gemist, maar ik zie voorlopig bar weinig verspringen. Is dat niet meer zo of.....?

• JWFpeters
Het is vast niemand die het wil maar mocht je een 6700XT willen maar kan je een 6800XT scoren dan ruilen we met het prijsverschil van de kaarten ;)

• kooszoeteweij
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 15:25

Ja, zou ook graag een 6800 willen, alvast fijn dat je wilt proberen!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025

d3x

kooszoeteweij schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:21:
[...]

Ja, zou ook graag een 6800 willen, alvast fijn dat je wilt proberen!
is er nu nog een bevestiging van CAT codes?

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

• Leroy1909
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-05 09:56
d3x schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:24:
[...]

is er nu nog een bevestiging van CAT codes?
Zou geblokkeerd zijn, op dit moment volgens mij ook nog geen workaround zoals de vorige keer.

• Metal Earth
dakari schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:15:
Nu heb ik noodgedwongen een paar drops gemist, maar ik zie voorlopig bar weinig verspringen. Is dat niet meer zo of.....?
De volgorde is sinds vanochtend veranderd, dat is meestal een goede indicatie voor een drop.

• GlasMos
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-12-2021
mag je mij ook steeds voor inschrijven. maakt ondertussen niet meer uit.
Ben bij de launch beginnen uitkijken en nog steeds geen succes

• dakari
Ik krijg nu ineens een reCaptcha voorgeschoteld waar ik bv fietsen moet aanklikken, dit was 15 minuten nog niet zo. Toen volstond een vinkje. Iemand ook opgevallen?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:57
dakari schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:31:
Ik krijg nu ineens een reCaptcha voorgeschoteld waar ik bv fietsen moet aanklikken, dit was 15 minuten nog niet zo. Toen volstond een vinkje. Iemand ook opgevallen?
Vanochtend ook al op de 5800x bij mij.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Verwijderd

drop
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cAMtFjM.png

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2021 17:36 ]

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:26

muhda

Time & Space traveler

Drop!!

• MrImpulsive
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:04
Eindelijk, na zoooooo lang heb ik een 6800XT MB!!!!

• JWFpeters
Ik snap het niet, normale mensen zonder scripts etc die bereiken niks heb ik het idee of hoe moet ik dat zien?

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-05 14:06

Baakster

Dislectie enzo... succes!

JWFpeters schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:36:
Ik snap het niet, normale mensen zonder scripts etc die bereiken niks heb ik het idee of hoe moet ik dat zien?
Klopt ik zie niks namelijk :)

• Isildir
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-02-2025
6800XT MB in de pocket!!
Pagina: 1 ... 181 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord