• coldman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 23:01
Mijn bestelde kaart (RX6800) is geleverd :) !

• Rolftk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-01 20:29
Hier ook Twente, net veranderd naar "Onderweg met bezorger"

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 14:09
Postman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:04:
Hier ondertussen bezorgd (Hoofddorp). Zit dan ook letterlijk naast de DHL hub, busje rijd parkeerplaats af en meteen parkeerplaats bij ons op :P
Ik zou daar aan de deur gaan wachten denk ik :+

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025

d3x

zijn de Belgen de pineut van de extra vakantie dag van die Nederlanders? :D

Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging

Dan kunnen we een nieuwe poging doen op de dag dat de vorige aankomt :) deze keer een XT aub O-)

[ Voor 24% gewijzigd door d3x op 25-05-2021 10:21 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 16:24
Frustrerend topic dit. Afgelopen donderdag op tijd klaar gaan zitten om een 6900xt te bemachtigen om zelf lekker mee te gamen. Helaas achter het net gevist omdat de baby zich er onder schijt op het moment dat de 'in cart' button zichtbaar wordt.

Vandaag worden de de kaarten vanuit AMD bezorgd en zie je V&A weer gevuld worden door diverse actieve posters in dit topic, soms wel twee advertenties tegelijk. Ongeopend in seal, en met een een flinke opslag :(

[ Voor 5% gewijzigd door Lumics op 25-05-2021 10:37 ]

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:47

Secsytime

Automagisch

Lumics schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:36:
Frustrerend topic dit. Afgelopen donderdag op tijd klaar gaan zitten om een 6900xt te bemachtigen om zelf lekker mee te gamen. Helaas achter het net gevist omdat de baby zich er onder schijt op het moment dat de 'in cart' button zichtbaar wordt.

Vandaag worden de de kaarten vanuit AMD bezorgd en zie je V&A weer gevuld worden door diverse actieve posters in dit topic, soms wel twee advertenties tegelijk. Ongeopend in seal, en met een een flinke opslag :(
Tsjah, dat is het nadeel van een vrije economie ;)

• Lumics
Secsytime schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:42:
[...]

Tsjah, dat is het nadeel van een vrije economie ;)
De name en shame doe je gelukkig zelf. ;)

• coldman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 23:01
d3x schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:05:

Dan kunnen we een nieuwe poging doen op de dag dat de vorige aankomt :) deze keer een XT aub O-)
Ik ben een belg en mijn kaart is deze ochtend geleverd in Vlaams-Brabant.

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:36
6800 is binnen! Ik deel nog even mijn ervaringen:

3 pogingen gedaan, alle 3 met firefox met de enhanced protection uit. Op een pc met windows 10. Paypal open in andere tab op 2e scherm en om de paar minuten gewisseld van pagina zodat die actief bleef.

1e poging voor een 6700xt met de discord chat en paypal met alleen een ing bankrekening koppeling. Was geen geldige betaalmethode mogelijk dus moeten afbreken.

2e poging voor een 6800 met de discord chat en paypal met saldo. Kreeg een witte pagina met een 503 en na page refresh naar de homepage terug.

3e poging na de telegram melding met discord voice chat. Nadat iemand zei dat hij een 6900 in zijn winkelmandje had. De 6800 kunnen kopen met paypal met saldo.

Ongeveer 17.33 persoon op discord melding
17.33.58 paypal betaling
17.34 paypal mail
17.36 amd order submitted
22.35 amd order confirmation
21 mei 21.28 amd shipping confirmation
25 mei 11.00 geleverd

Nogmaals bedankt voor alle informatie en hulpmiddelen die hier beschikbaar zijn gemaakt door Postman en alle anderen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gt7GK6HMYVSWudDRrG-NeOu7O2g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NY6UUUTzeCUy0fdudFDMqMvx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door brandondlp op 25-05-2021 11:17 ]

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

brandondlp schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:08:
6800 is binnen! Ik deel nog even mijn ervaringen:

3 pogingen gedaan, alle 3 met firefox met de enhanced protection uit. Op een pc met windows 10. Paypal open in andere tab op 2e scherm en om de paar minuten gewisseld van pagina zodat die actief bleef.

1e poging voor een 6700xt met de discord chat en paypal met alleen een ing bankrekening koppeling. Was geen geldige betaalmethode mogelijk dus moeten afbreken.

2e poging voor een 6800 met de discord chat en paypal met saldo. Kreeg een witte pagina met een 503 en na page refresh naar de homepage terug.

3e poging na de telegram melding met discord voice chat. Nadat iemand zei dat hij een 6900 in zijn winkelmandje had. De 6800 kunnen kopen met paypal met saldo.

Ongeveer 17.33 persoon op discord melding
17.33.58 paypal betaling
17.34 paypal mail
17.36 amd order submitted
22.35 amd order confirmation
21 mei 21.28 amd shipping confirmation
25 mei 11.00 geleverd

Nogmaals bedankt voor alle informatie en hulpmiddelen die hier beschikbaar zijn gemaakt door Postman en alle anderen!
Je vergeet de foto :>

Heeft het vaak fout

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:50

Er zit zelfs één iemand bij die RX 6700 XT + RX 6900 XT tegelijk te koop heeft gezet. Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen. :?

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 09:09
Robkazoe schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:34:
[...]

Er zit zelfs één iemand bij die RX 6700 XT + RX 6900 XT tegelijk te koop heeft gezet. Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen. :?
Je mag verschillende SKU gewoon tegelijk kopen.

• iqcgubon
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-05 14:15
iqcgubon schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:05:
[...]

Let's GOOO. Komaan Azerty, nog 1 levering... Begin deze week was het nog 5/10.
En het ergste is dat deze grapjurken hem gewoon in stock hebben...

https://www.megekko.nl/pr...ING-X-TRIO-16G-Videokaart

Wel voor het dubbele dan wat ik betaald heb dus dat maakt het wel weer goed I guess.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

iqcgubon schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:48:
[...]

En het ergste is dat deze grapjurken hem gewoon in stock hebben...

https://www.megekko.nl/pr...ING-X-TRIO-16G-Videokaart

Wel voor het dubbele dan wat ik betaald heb dus dat maakt het wel weer goed I guess.
Zo, dat is een flinke prijs voor een 6800 XT..

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 19:31
Ok ik klaag niet snel maar eh...heb je eindelijk een kaart kunnen kopen, krijg je een valse aflevering. 10.14 getekend door "manco". DHL zegt dit is zakelijk, amd heeft zn eigen afdeling. Vriendelijke mevrouw van Ingram Micro zegt wij zijn alleen het magazijn, van haar wel een telefoonnummer van AMD gekregen(alleen engels).
Dit is het telefoonnummer btw (misschien iets voor in de TS) 0208080942.

De AMD man zei dat hij het vaker "manco" gezien had en dat ze dan later komen, of het is gestolen. Nu de dag afwachten en als er dan niks is komt er een onderzoek, whatever dat inhoudt. Hij suggereerde wel dat ze me een nieuwe konden sturen, of iig dat gingen proberen. Erg blij dat we een camera hebben hangen...

We gaan het zien, verwacht vanmiddag nog een DHL zending van amazon, ik blijf nog even hopen dat ze die zendingen gewoon bijeen hebben geveegd. Iemand iets dergelijks meegemaakt hier?

• rable
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-05 20:38
Pepperoni schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:04:
Ok ik klaag niet snel maar eh...heb je eindelijk een kaart kunnen kopen, krijg je een valse aflevering. 10.14 getekend door "manco". DHL zegt dit is zakelijk, amd heeft zn eigen afdeling. Vriendelijke mevrouw van Ingram Micro zegt wij zijn alleen het magazijn, van haar wel een telefoonnummer van AMD gekregen(alleen engels).

De AMD man zei dat hij het vaker "manco" gezien had en dat ze dan later komen, of het is gestolen. Nu de dag afwachten en als er dan niks is komt er een onderzoek, whatever dat inhoudt. Hij suggereerde wel dat ze me een nieuwe konden sturen, of iig dat gingen proberen. Erg blij dat we een camera hebben hangen...

We gaan het zien, verwacht vanmiddag nog een DHL zending van amazon, ik blijf nog even hopen dat ze die zendingen gewoon bijeen hebben geveegd. Iemand iets dergelijks meegemaakt hier?
Nog niet eerder voorgehad maar het lijkt me inderdaad dat je dat met AMD moet opnemen en niet met DHL of Ingram Micro. Zij zijn de verkoper en hebben leveringsplicht dus moeten de shit van DHL oplossen. Hopelijk krijg je dit uitgeklaard!

• michaelkamen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 10:08
Allright!! Eindelijk! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPlIRSwYHpX6SifiE1LxdS608ds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xusL42qdk42xweFJUJT8vTyY.jpg?f=fotoalbum_large

Twijfel nu alleen nog of ik door zal gaan voor een 6800XT (die ik eigenlijk wilde) of me hierbij zal neerleggen...

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:34
Hoe zijn de ervaringen met RMA's van deze AMD kaarten, ik heb een 6900XT, maar blijf vage crashes houden sinds het installeren van deze kaart, ook kan ik nog steeds niet 3Dmark Time Spy draaien zonder dat deze stop met een error.

Ik heb mijn oude kaart nog achter de hand gehouden, dus die kan tijdelijk terug in het systeem, maar ik wil bijvoorbeeld niet dat AMD bij een RMA ineens de koop gaat ontbinden in plaats van een vervangende kaart te leveren. Ben dus benieuwd naar ervaringen daarmee.

• Kode_
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-05 01:07
d3x schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:05:

Ik heb hetzelfde hier:
Gevonden tijdens inventarisatie
25 MEI 08:36
25 MEI 08:14

Geen idee wat ik hiervan moet maken. Gezien er iemand anders ook in Vlaams-brabant wel zijn kaart heeft gehad, toch maar even hopen dat die aankomt. Verwachte datum is alsnog vandaag...

• d3x

d3x

Dennism schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:32:
Hoe zijn de ervaringen met RMA's van deze AMD kaarten, ik heb een 6900XT, maar blijf vage crashes houden sinds het installeren van deze kaart, ook kan ik nog steeds niet 3Dmark Time Spy draaien zonder dat deze stop met een error.

Ik heb mijn oude kaart nog achter de hand gehouden, dus die kan tijdelijk terug in het systeem, maar ik wil bijvoorbeeld niet dat AMD bij een RMA ineens de koop gaat ontbinden in plaats van een vervangende kaart te leveren. Ben dus benieuwd naar ervaringen daarmee.
RMA is gewoon geld terug
issues lijken eerder driver crashes (of indien forse upgrade onstabiele voeding). wat was je vorige kaart en wat heb je allemaal gedaan tussen oud en nieuw kwa SW?

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:26

muhda

Time & Space traveler

Hier is de RX 6900XT ook binnen.

Ze konden beter een kleiner doos eromheen doen of in ieder geval wat vulling erbij.....

• d3x

d3x

Kode_ schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:43:
[...]

Ik heb hetzelfde hier:
Gevonden tijdens inventarisatie
25 MEI 08:36
25 MEI 08:14

Geen idee wat ik hiervan moet maken. Gezien er iemand anders ook in Vlaams-brabant wel zijn kaart heeft gehad, toch maar even hopen dat die aankomt. Verwachte datum is alsnog vandaag...
oh dan heb jij nog meer geluk, bij mij staat hij gewoon nog steeds op "vertraging" hebben ze tijdens het pinksterweekend een inbraak gehad ofzo en wat dozen kwijt of heeft de kuisdienst her en der een doos meegenomen? Een pakket heeft een track code en een locatie in een distributie centrum. Hoe moeilijk kan het zijn om een juiste status te geven.

• d3x

d3x

muhda schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:13:
Hier is de RX 6900XT ook binnen.

Ze konden beter een kleiner doos eromheen doen of in ieder geval wat vulling erbij.....
als je de thread hier al een tijdje volgt dan weet je gewoon dat elke 6900XT in zulke grote doos met "lucht" komt

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-05 09:17
Yes! Mijn videokaart is nu ook binnen!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aMT-_qFG7ZhBTUo_LOAwlujEH54=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZvatXnrpJtCUEFigItIiqmEg.jpg?f=fotoalbum_large

_/-\o_
Nu nog in m'n desktop plaatsen en kijken of die werkt (vast wel :+ )

Iedereen super bedankt!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7rZWKfa18hiG504sfH5Za9O1rJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2YxjZtmqHZ1GeGfQhjQKJ4li.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door lindseysew op 25-05-2021 14:02 ]

• Dennism
d3x schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:11:
[...]

RMA is gewoon geld terug
issues lijken eerder driver crashes (of indien forse upgrade onstabiele voeding). wat was je vorige kaart en wat heb je allemaal gedaan tussen oud en nieuw kwa SW?
Daar was ik dus al bang voor, jammer dat ze dat doen, terwijl dat wettelijk gezien eigenlijk helemaal niet mag, immers is wettelijk gezien de keuze voor reparatie, vervanging of ontbinding een keuze die door de koper gemaakt dient te worden.

Qua klachten, dat dacht ik dus ook, echter gebeurt het ook op een volledig nieuwe installatie, met alle driver versie's uitgebracht tussen december en heden en met 2 verschillende voedingen, en zelfs met een andere moederbord / cpu combo.
Dennism schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:29:
[...]

Daar was ik dus al bang voor, jammer dat ze dat doen, terwijl dat wettelijk gezien eigenlijk helemaal niet mag, immers is wettelijk gezien de keuze voor reparatie, vervanging of ontbinding een keuze die door de koper gemaakt dient te worden.

Qua klachten, dat dacht ik dus ook, echter gebeurt het ook op een volledig nieuwe installatie, met alle driver versie's uitgebracht tussen december en heden en met 2 verschillende voedingen, en zelfs met een andere moederbord / cpu combo.
Tot op heden heeft iedereen die zijn/haar kaart heeft gestuurd naar AMD vanwege problemen gewoon een vervangende kaart ontvangen. Weet niet waar die informatie vandaan komt dat je geld zou terug krijgen.

Wellicht dat ze het proberen om je geld terug te geven, maar je kunt gewoon aangeven dat je een ander product wilt ontvangen. En het is niet zo dat ze geen voorraad of productie meer hebben van deze kaarten.

Wil je zekerheid, neem dan even contact op met AMD en vraag hoe ze dit gaan afhandelen.

• Dennism
Postman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:38:
[...]

Tot op heden heeft iedereen die zijn/haar kaart heeft gestuurd naar AMD vanwege problemen gewoon een vervangende kaart ontvangen. Weet niet waar die informatie vandaan komt dat je geld zou terug krijgen.

Wellicht dat ze het proberen om je geld terug te geven, maar je kunt gewoon aangeven dat je een ander product wilt ontvangen. En het is niet zo dat ze geen voorraad of productie meer hebben van deze kaarten.

Wil je zekerheid, neem dan even contact op met AMD en vraag hoe ze dit gaan afhandelen.
Dat zou inderdaad beter zijn, net even het contact form op de AMD website gebruikt om te checken bij AMD. Ben benieuwd naar hun reactie.
Pepperoni schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:04:

Vrees dat je op de treurige lijst komt van mensen met slechte ervaringen met DHL en AMD pakketten. :'(
Hoop dat ze het vanuit AMD op kunnen lossen, desnoods door een vervangend product te sturen. Helaas loop je bij diefstal het risico dat het nieuwe pakket dan ook gejat wordt.

Welke plaats is de bezorging gepland trouwens?

Info van AMD staat reeds in de TS
Dennism schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:41:
[...]

Dat zou inderdaad beter zijn, net even het contact form op de AMD website gebruikt om te checken bij AMD. Ben benieuwd naar hun reactie.
Mijn ervaring met de web service is belabberd slecht. Niet alleen traag, maar ook zeer onvriendelijk.

Kunt beter even telefonisch contact opnemen, nummer staat hierboven toevallig vermeld. Niet alleen heb je dan meteen een antwoord, wellicht dat ze je ook kunnen adviseren wat je moet invullen in de RMA tekst zodat je een nieuwe GPU gaat ontvangen.

Edit: Mocht je iets van een handleiding krijgen, zou je die kunnen delen hier? Dan kan die ook bij de pinned posts mochten meer mensen een RMA moeten doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Postman op 25-05-2021 13:47 ]

• TechAlf
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12-2021
6800 naar huis, goed packaging this time (size related)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HphBSspNtRZ6dJL24y5OsDT4sDM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YMXHipENUU4qCA0CZhxI7xJq.jpg?f=fotoalbum_large

• Pepperoni
Postman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:44:
[...]

Vrees dat je op de treurige lijst komt van mensen met slechte ervaringen met DHL en AMD pakketten. :'(
Hoop dat ze het vanuit AMD op kunnen lossen, desnoods door een vervangend product te sturen. Helaas loop je bij diefstal het risico dat het nieuwe pakket dan ook gejat wordt.

Welke plaats is de bezorging gepland trouwens?

Info van AMD staat reeds in de TS
Ja vrees het ook... Dit is Eindhoven.

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 10:05
Hier ook binnen, 6900XT! Leuk die keycap en die muismat(je) erbij :).

• Leroy1909
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-05 09:56

Donderdag weer een kans. Op MP komen ook een aantal 6800 tevoorschijn voor minimaal €950

• joepiesaus
  • Laatst online: 00:19
Tja ik snap het wel, voor 950 zal ik hem niet weg doen maar als iemand laten we zeggen 1500 ervoor over zou hebben dan ga ik wel keihard twijfelen :P

• Lumics
Leroy1909 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:48:
[...]

Donderdag weer een kans. Op MP komen ook een aantal 6800 tevoorschijn voor minimaal €950
Reeds een 2080s in bezit, dus geen haast. Gewoon balen dat er ook hier op tweakers veel scalpers actief zijn.

• Leroy1909
Lumics schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:20:
[...]

Reeds een 2080s in bezit, dus geen haast. Gewoon balen dat er ook hier op tweakers veel scalpers actief zijn.
Als ik 2 weken geleden geen 6900 had gescoord, dan had ik het geprobeerd voor je donderdag. Maar kan die SKU niet meer bestellen de komende weken helaas.

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-05 21:59
Leroy1909 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Als ik 2 weken geleden geen 6900 had gescoord, dan had ik het geprobeerd voor je donderdag. Maar kan die SKU niet meer bestellen de komende weken helaas.
Je mag anders voor mij wel een 6800 scoren als dat mogelijk is. Ik zou je in ieder geval heel erg dankbaar zijn!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:53

scorpie

Supra Addict

TrapShot schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:10:
[...]

Je mag anders voor mij wel een 6800 scoren als dat mogelijk is. Ik zou je in ieder geval heel erg dankbaar zijn!
:')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-05 09:17
Lumics schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:20:
[...]

Helaas wel :')
Helaas heeft AMD alle mogelijke locaties voor CAT codes geblokkeerd.
Er is dus geen indicatie meer mogelijk van wat in de drop gaat zitten, behalve de volgorde van de website (mits ze dat nog doen dus).

• d3x

d3x

Postman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:41:
Er is dus geen indicatie meer mogelijk van wat in de drop gaat zitten, behalve de volgorde van de website (mits ze dat nog doen dus).
oei dat is jammer, dan wordt het nog een klein beetje meer gokken :)
de website aanpassingen hebben we (momenteel) nog, samen met de captcha blok

als ze dan ook nog dag en uur gaan veranderen zijn we wel helemaal het noorden kwijt

[ Voor 7% gewijzigd door d3x op 25-05-2021 19:53 ]

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

d3x schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:51:
[...]

oei dat is jammer, dan wordt het nog een klein beetje meer gokken :)
de website aanpassingen hebben we (momenteel) nog, samen met de captcha blok

als ze dan ook nog dag en uur gaan veranderen zijn we wel helemaal het noorden kwijt
Breng ze nou niet op ideeën ;)

• computerjunky
  • Laatst online: 22:09
Tja weet niet of ik daar blij mee moet zijn of juist niet. Mensen gaan er denk ik toch wel van uit dat het standaard de 6700XT 6800 en 6900XT is. Als het dan onverwacht een 6800XTis zal dat mogelijk een voordeel zijn maar denk het niet.

ik blijf gewoon inzetten op de 6800 met als backup de 6900XT.
computerjunky schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:55:
[...]

Tja weet niet of ik daar blij mee moet zijn of juist niet. Mensen gaan er denk ik toch wel van uit dat het standaard de 6700XT 6800 en 6900XT is. Als het dan onverwacht een 6800XTis zal dat mogelijk een voordeel zijn maar denk het niet.

ik blijf gewoon inzetten op de 6800 met als backup de 6900XT.
Ik vrees dat dit alleen in de kaarten speelt van de echte bots. Die mogelijkheden bestaan namelijk nog steeds en zijn ondertussen dusdanig ver doorontwikkeld dat ze de hele site, inclusief recaptcha's en delay's, in 10 seconden door wandelen.

Maar goed we gaan het zien komende donderdag. Jammer dat ik net klaar was met een hele website voor die CAT codes te controleren :P

• rgs19
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11-2021
Genaaid door DHL. Ik zou vandaag mijn kaart krijgen. In de middag zie ik opeens dat de status is gewijzigd naar Bezorgd. Helemaal niks gehad. Heb voor de zekerheid even de beelden van de beveiligingscamera's gecheckt; helemaal niks te zien. 1000 euro armer en mijn kaart is foetsie...

• Kryptoknight
  • Laatst online: 06-12-2025
rgs19 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:32:
Genaaid door DHL. Ik zou vandaag mijn kaart krijgen. In de middag zie ik opeens dat de status is gewijzigd naar Bezorgd. Helemaal niks gehad. Heb voor de zekerheid even de beelden van de beveiligingscamera's gecheckt; helemaal niks te zien. 1000 euro armer en mijn kaart is foetsie...
Opnemen met AMD. Zoals eerder in het topic gezegd hebben zij leverplicht.

Gepost door Pepperoni deze middag (12:04): Vriendelijke mevrouw van Ingram Micro zegt wij zijn alleen het magazijn, van haar wel een telefoonnummer van AMD gekregen(alleen engels).

Misschien kan je eens dit telefoonnummer proberen, en zien of het iets uithaalt.

• rgs19
Kryptoknight schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:39:
[...]

Opnemen met AMD. Zoals eerder in het topic gezegd hebben zij leverplicht.

Gepost door Pepperoni deze middag (12:04): Vriendelijke mevrouw van Ingram Micro zegt wij zijn alleen het magazijn, van haar wel een telefoonnummer van AMD gekregen(alleen engels).

Misschien kan je eens dit telefoonnummer proberen, en zien of het iets uithaalt.
Al gedaan. Dame aan de telefoon kon me zogenaamd niet helpen. Contact opnemen met de bezorger was ook geen optie. Ik moet per se contact opnemen met AMD, wat ik vervolgens ook heb gedaan, zodat hun dan weer contact kunnen opnemen met DHL zodat DHL het dan eindelijk kunnen gaan onderzoeken. Mijn god...

• muhda

muhda

Time & Space traveler

En buiten je huis? Controlleer ook even bij de buren.

Er was een Tweaker in dit topic, die ook zijn status zag veranderen naar bezorgd maar geen kaart had.
Bleek het gewoon buiten tegen zijn huis neergezet te zijn.

• Kryptoknight
rgs19 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:42:
[...]

Al gedaan. Dame aan de telefoon kon me zogenaamd niet helpen. Contact opnemen met de bezorger was ook geen optie. Ik moet per se contact opnemen met AMD, wat ik vervolgens ook heb gedaan, zodat hun dan weer contact kunnen opnemen met DHL zodat DHL het dan eindelijk kunnen gaan onderzoeken. Mijn god...
Aj, de fijnere puntjes van de bureaucratie (zeker als het gaat om een schuldige te vinden). Hopelijk wordt ofwel een nieuwe gestuurd, ofwel je kaart gevonden!

• Pepperoni
Precies hetzelfde hier, welke bezorgplaats zit jij? Ik Eindhoven. Inderdaad dat telefoonnummer bellen wat ik eerder postte, DHL en Ingram Micro kunnen/willen niks doen. Succes ermee, ik hoop dat het goed gaat komen.

• Pepperoni
muhda schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:43:
[...]

Er was een Tweaker in dit topic, die ook zijn status zag veranderen naar bezorgd maar geen kaart had.
Nou ik heb het vandaag ook gehad, en op de camera is niemand te zien. Is getekend door "Manco" en ipv een handtekening staat er een plaatje met "DHL confidential". Ben er al mee bezig, hopelijk snel opgelost.

• rgs19
Pepperoni schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:43:
[...]

Precies hetzelfde hier, welke bezorgplaats zit jij? Ik Eindhoven. Inderdaad dat telefoonnummer bellen wat ik eerder postte, DHL en Ingram Micro kunnen/willen niks doen. Succes ermee, ik hoop dat het goed gaat komen.
Ik zit in onze voormalig mooie hoofdstad. Enige lichtpuntje is dat we met Paypal hebben betaald en we zodoende altijd een claim kunnen indienen om het geld terug te krijgen. Zelfs al zegt de tracking dat het is geleverd, met een aangifte overzicht en camerabeelden die bewijzen dat er geen bezorger is geweest zou dat toch echt in mijn voordeel moeten uitpakken.

• rgs19
Pepperoni schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:45:
[...]

Nou ik heb het vandaag ook gehad, en op de camera is niemand te zien. Is getekend door "Manco" en ipv een handtekening staat er een plaatje met "DHL confidential". Ben er al mee bezig, hopelijk snel opgelost.
Bij mij staat er "John" :/

• Pepperoni
rgs19 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:45:
[...]

Ik zit in onze voormalig mooie hoofdstad. Enige lichtpuntje is dat we met Paypal hebben betaald en we zodoende altijd een claim kunnen indienen om het geld terug te krijgen. Zelfs al zegt de tracking dat het is geleverd, met een aangifte overzicht en camerabeelden die bewijzen dat er geen bezorger is geweest zou dat toch echt in mijn voordeel moeten uitpakken.
Moet zeggen dat de AMD man erg behulpzaam klonk dus ik heb nog hoop.

• rgs19
Pepperoni schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:46:
[...]

Moet zeggen dat de AMD man erg behulpzaam klonk dus ik heb nog hoop.
Ik zou het niet weten. Ik kon alleen kiezen voor Engelse support waardoor ik een Indische man aan de telefoon kreeg die voor geen moer te verstaan was.

• computerjunky
  • Laatst online: 22:09
Vind het ronduit belachelijk dat DHL mag leveren zonder een handtekening van de persoon voor wie het bedoeld is.
Daar wil je toch niet mee in zee gaan. Dat is bijna een vrijbrief om te rotzooien.

Vreemde is dat in hun policy dus wel staat dan een handtekening vereist is. Maar heb al zelf meerdere keren meegemaakt dat dit niet het geval is.

https://www.dhlparcel.nl/...ng/signature-upon-receipt

[ Voor 36% gewijzigd door computerjunky op 25-05-2021 21:14 ]

• Svenneh
  • Laatst online: 20-05 10:05
Grappig, ik heb mijn kaart dus wel binnen, maar hoefde niets te tekenen volgens die gast. Net ff gekeken, en zie inderdaad dat hij hem voor me heeft afgetekend met een krabbel.

• KWi2288
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05 23:01
Vreemd ik heb vandaag precies hetzelfde probleem. Ik kreeg via de DHL app ineens te zien dat er geleverd was, maar dat was helaas niet het geval. In de ochtend was er een andere levering van DHL en die heeft mijn collega in ontvangst genomen (ik had het op m’n werk laten leveren), en dat was maar één pakket (heb ik ook zelf gezien). Dus ik ging er vanuit dat ik later op de dag het pakket alsnog zou krijgen (komen soms namelijk wat later op de dag nog eens langs).

Echter keek ik om half 2 in de DHL app en was het pakket om 13.10 zogenaamd geleverd. De handtekening van ontvangst was die van mijn collega, maar zij heeft maar één pakket in ontvangst genomen. Bij de T&T van het wel geleverde pakket staat ook de daadwerkelijk tijd dat het geleverd is (dus ergens in de ochtend en niet 13.10), dus het lijkt erop dat ze mijn pakket vergeten zijn af te leveren. Maar waarom het dan ineens op ‘Afgeleverd’ staat is mij een raadsel.

Volgens DHL moet ik even afwachten of het morgen alsnog geleverd wordt en anders contact opnemen met AMD. Maar dit is niet echt goede reclame voor DHL.
Lijkt dat een groepje DHL bezorgers een neven business begonnen is :(

Eigenlijk zouden dit soort dingen op Twitter en Facebook gezet moeten worden, dan maak je meer kans dat DHL die mensen de deur uitwerkt. De pakketten kun je als verloren beschouwen, of je moet hier alle MP/V&A/eBay en dergelijke afgaan. Met een foto van het serienummer op de doos kun je jouw levering namelijk achterhalen (serienummer staat in de Shipping e-mail).

• Pepperoni
KWi2288 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:24:
Vreemd ik heb vandaag precies hetzelfde probleem. Ik kreeg via de DHL app ineens te zien dat er geleverd was, maar dat was helaas niet het geval. In de ochtend was er een andere levering van DHL en die heeft mijn collega in ontvangst genomen (ik had het op m’n werk laten leveren), en dat was maar één pakket (heb ik ook zelf gezien). Dus ik ging er vanuit dat ik later op de dag het pakket alsnog zou krijgen (komen soms namelijk wat later op de dag nog eens langs).

Echter keek ik om half 2 in de DHL app en was het pakket om 13.10 zogenaamd geleverd. De handtekening van ontvangst was die van mijn collega, maar zij heeft maar één pakket in ontvangst genomen. Bij de T&T van het wel geleverde pakket staat ook de daadwerkelijk tijd dat het geleverd is (dus ergens in de ochtend en niet 13.10), dus het lijkt erop dat ze mijn pakket vergeten zijn af te leveren. Maar waarom het dan ineens op ‘Afgeleverd’ staat is mij een raadsel.

Volgens DHL moet ik even afwachten of het morgen alsnog geleverd wordt en anders contact opnemen met AMD. Maar dit is niet echt goede reclame voor DHL.
Dat is nummer 3 al. Uit interesse, welke regio zit jij?

Eens met alle kritiek op DHL maar op zich zou AMD ook wel verzekerd mogen verzenden of in ieder geval die optie aanbieden. DHL biedt dit wel aan en ik gok dat het wel vaker goed gaat als DHL de schade moet betalen, in ieder geval tot aan het verzekerde bedrag.

• KWi2288
Pepperoni schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:48:
[...]

Eens met alle kritiek op DHL maar op zich zou AMD ook wel verzekerd mogen verzenden of in ieder geval die optie aanbieden. DHL biedt dit wel aan en ik gok dat het wel vaker goed gaat als DHL de schade moet betalen, in ieder geval tot aan het verzekerde bedrag.
Wel bij jou in de buurt, ik werk in Nuenen namelijk. Ben erg benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Hoop dat het morgen alsnog geleverd wordt, maar dan was de status van de levering inmiddels wel weer gewijzigd zou je zeggen.

• Leroy1909
Oef, dat is wel klote voor de mensen die nog niks hebben kunnen fixen de afgelopen drops. In de hoop dat de 3 kaarten die altijd in de drop zaten ook deze donderdag erin zitten, daar op proberen te focussen. Denk dat het zonde is van de poging om te aimen op een 6800XT.

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-05 15:15
muhda schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:43:
[...]

Dat was ik :+ . Stond inderdaad om de hoek. Luie draken dat het soms zijn. Hoop echt voor je dat je het geregeld krijgt. En anders misschien de PayPal verzekering?

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Pepperoni schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:48:
[...]

Helaas bied verzekerd verzenden geen extra garantie. Als er namelijk bezorgd is dan vervalt die hele verzekering. Mag jij gaan bewijzen dat jij niet getekend hebt, de bewijslast ligt dus bij jou. Ga je niet winnen (hetzelfde meegemaakt bij PostNL).

Zelfs een PayPal en CC bieden geen hulp. In de voorwaarden staat namelijk dat vervoer niet verzekerd is, tenzij je het pakket als bagage bij je hebt. Kan de vervoerder een bewijs van bezorging overleggen dan kun je fluiten naar geld terug bij PayPal en CC.

Erg triest dit, maar wel de harde werkelijkheid... :/

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:39
Ondanks dat ik het erg vervelend vind om te lezen dat bij mensen hun pakketje niet bezorgd is, zou het denk ik wel sieren om niet alle pakketbezorgers meteen als boefjes te beschuldigen. Zij krijgen volgens mij iets meer dan een euro voor ieder bezorgd pakketje. Wacht gerust nog een dagje, bel daarna even naar je buren etc. en wacht eerst het onderzoek van DHL af (wordt opgestart vanuit de afzender).
Maar goed, ik heb ook geen ervaring met zogenaamd bezorgde pakketjes die vervolgens blijken niet bezorgd te zijn.
Aaiii.... :( . Ik snap AMD wel. Om de aantal weken (als ze het door hebben dat een bepaalde methode niet meer werkt) veranderen ze wel iets. Ergens inderdaad mooi van AMD dat ze dit doen aan de andere kant, is het nu wel wild gokken op de RX 6800XT (of je kies eiren voor je geld en gaat voor de 6800).

Ik denk dat met add to chart script, van te voren CAT codes i.c.m. tweakers discord iets te populair geworden is. Dat zag je ook qua aantal mensen in de discord kanaal. :D. Het zou mij niet verbazen dat ze deze week dus keer iets anders gaan doen dan donderdag om 17.33 uur droppen.

[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 25-05-2021 22:14 ]

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05 10:14
Postman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:11:
[...]
Helaas bied verzekerd verzenden geen extra garantie. Als er namelijk bezorgd is dan vervalt die hele verzekering. Mag jij gaan bewijzen dat jij niet getekend hebt, de bewijslast ligt dus bij jou. Ga je niet winnen (hetzelfde meegemaakt bij PostNL).

Zelfs een PayPal en CC bieden geen hulp. In de voorwaarden staat namelijk dat vervoer niet verzekerd is, tenzij je het pakket als bagage bij je hebt. Kan de vervoerder een bewijs van bezorging overleggen dan kun je fluiten naar geld terug bij PayPal en CC.

Ik heb geen verstand van juridisch gedoe. Maar is dat niet tegenstrijdig?

Als het pakket 'bezorgd' is, maar je hebt het niet in bezit. Daar kun je DHL schijnbaar niet aanspreken. Maar dan PP/CC toch wel, want het pakket is duidelijk niet in vervoer kwijtgeraakt. Als dat wel het geval zou zijn, dan ligt de bal namelijk bij DHL, toch? Bovendien met CC kun je aangifte doen bij de politie en de CC verzekering aanspreken (als ik het goed begrepen heb - gelukkig nooit nodig gehad).

• Pepperoni
FireBladeX schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:13:
Ondanks dat ik het erg vervelend vind om te lezen dat bij mensen hun pakketje niet bezorgd is, zou het denk ik wel sieren om niet alle pakketbezorgers meteen als boefjes te beschuldigen
Ik las nergens dat iemand dat deed of ik heb er overheen gelezen. Heb eigenlijk niks dan lof normaal hier over de DHL man, maar ergens in het proces zitten er altijd wel een paar rotte appels tussen. Helaas hebben die nu dus door naar welke pakketten ze moeten zoeken.

• Leroy1909
Is het normaal een DHL busje die in de regio bezorgd waar ze nu ‘kwijt’ zijn, of een onder aannemer met een blanco busje?

Hier komt gewoon een DHL busje met gelukkig een vriendelijke DHL bezorger.
Particuliere DHL bezorger is wel een blanco busje, maar gelukkig is die ook gewoon vriendelijk en levert alles netjes.

• Pepperoni
[...]

Bewijs van bezorging is op meerdere manieren uit te leggen. Een status op bezorgd zetten is net zoveel bewijs als ik die zeg dat er niks is aangekomen. Er zou bij mij getekend zijn door "Manco" en er is geen handtekening. En op zich zijn de wetten voor consumenten best duidelijk in dat het verzend risico bij de verzendende partij ligt. Ze zullen zich er wel uit proberen te wurmen in sommige gevallen, en ik zal de komende dagen wel zien hoe AMD zich opstelt.

Verwijderd

Leroy1909 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:27:
Is het normaal een DHL busje die in de regio bezorgd waar ze nu ‘kwijt’ zijn, of een onder aannemer met een blanco busje?

Hier komt gewoon een DHL busje met gelukkig een vriendelijke DHL bezorger.
Particuliere DHL bezorger is wel een blanco busje, maar gelukkig is die ook gewoon vriendelijk en levert alles netjes.
Bij ons in de straat komt een ( hele vriendelijke ) DHL bezorger altijd in een compleet neutraal wit geschilderd busje aanrijden met 0 herkenning dat het dhl is behalve die beste man zijn jasje. Nooit klachten over trouwens.

Op een groot grasveld in de buurt staan circa 100 gloednieuwe (groene) elektrische dhl busjes klaar om in gebruik genomen te worden, dus zal wel een soort transitie fase ding zijn.

Hoop dat de kaarten nog hun rechtmatige eigenaar vinden :(

• xballi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05 21:12
Worden de pakketten verzonden met de naam van de afzender (AMD of die andere partij)? Dan wordt het wel makkelijk als iemand het wil onderscheppen ...

Misschien dat het navragen van de tijd van de POD (proof of delivery) nog nut heeft (deze zou er sowieso op moeten staan).
Dan kun jij mogelijk aantonen dat je niet thuis was.
En dan kunnen ze bij een eventueel onderzoek ook checken waar DHL medewerkers op dat moment waren.

• muhda

muhda

Time & Space traveler

xballi schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:43:
Worden de pakketten verzonden met de naam van de afzender (AMD of die andere partij)? Dan wordt het wel makkelijk als iemand het wil onderscheppen ...
Op mijn pakket stond "Digital River Store". Maar ja, elk kwaadwillende kan er achter komen wat er precies in het pakketje zit...

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 14:26
[...]

Dat het bij jou niet is gelukt betekent niet dat het per definitie niet lukt. Eind vorig jaar voor het eerst meegemaakt dat iets kwijt was terwijl het wel bezorgd zou zijn. Er was getekend, er was GPS informatie beschikbaar bij PostNL maar uiteindelijk hebben we genoeg bewijs kunnen leveren waardoor PostNL toch de waarde van het verzonden pakket heeft uitbetaald.

Edit:
Dus niet bij voorbaat opgeven als er iets fout gaat. Ook hier een zending van DHL bij AMD die volledig mis leek te gaan nog kunnen redden met wat telefoontjes bijvoorbeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Speedway4 op 25-05-2021 23:00 ]

• redarrow7216
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-08-2025
[...]

Sinds COVID heb ik voor geen enkel pakketje meer getekend. Dat is volgens mij ook beleid nu bij alle bezorg partijen. Makkelijk aan te tonen dat jij er dus niet voor getekend hebt. ;)

Blijft vervelend natuurlijk, het is een zaak tussen AMD en de DHL en jij als klant zit met de onzekerheid.

• Zoida
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-05 10:32
6700XT ondertussen aangekomen! :)

Wel apart: verzendingsbevestiging gestuurd om 7u15 deze ochtend, aan de deur om 9u25.
2x gebeld, 3x geklopt zodat ik het zeker kon horen ;)

• Jrrri
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 18:48

Jrrri

Simulant

FireBladeX schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:13:

[...]

Ik denk dat met add to chart script, van te voren CAT codes i.c.m. tweakers discord iets te populair geworden is. Dat zag je ook qua aantal mensen in de discord kanaal. :D. Het zou mij niet verbazen dat ze deze week dus keer iets anders gaan doen dan donderdag om 17.33 uur droppen.
Het add-to-cart script dat het vorige week nog deed, doet het nu in elk geval niet meer...

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

• MrImpulsive
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:04
Ik hoop niet dat ze alles omgooien... Daarmee raak je volgens mij alleen maar de normale consument.

Bots kunnen 24/7 klaarstaan, ik niet. Waar ik eerst nog hoop had in de eerste helft van 2021 een 6800XT te kunnen bemachtigen voor een normale prijs, denk ik nu dat ik die hoop maar moet laten varen...

• FireBladeX
Jrrri schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:49:
[...]

Het add-to-cart script dat het vorige week nog deed, doet het nu in elk geval niet meer...
Kijk eens goed in je instellingen etc (en of je de juiste code gebruikt).
Want bij mij functioneert het nog helemaal perfect :D

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-05 13:16

Kiswum

Gadget reviewer

[...]

Welke add to card?
Van PA of degene die in dit topic is gepinned?
Die laatste werkt nu nog steeds:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qW4Sc8IgnDAveqIVr9QQfS04Yew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aw8iNKBQhKcVHotua9NRdtIo.jpg?f=fotoalbum_large

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• rgs19
Bezorger van DHL zojuist geweest met een andere bezorging. Helaas geen videokaart. Die ben ik dus kwijt. Fantastisch...

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-05 13:16

Kiswum

Gadget reviewer

Ik vind het overigens wel zeer treurig dat er Tweakers zijn die hun gesealde AMD videokaart met vet veel winst op V&A verkopen. Doordat het om een nieuwe gesealde videokaart van AMD gaat en je er een AMD factuur bij krijgt, dan weet je dus dat het daar besteld is. Het is wel te hopen dat de naam van de verkoper matched met de naam op de factuur...

Edit:
Ter verduidelijking. Aan de ene kant is er schaarste en zijn er Tweakers die hun kaart met een zo'n hoog mogelijk winst te verkopen door ze massaal in te kopen en met 60% winst te verkopen. Het mag allemaal, maar eigenlijk vind ik dat niet-Tweakerswaardig.

Aan de andere kant zijn er pakketjes verdwenen die mogelijk op Tweakers belanden, vandaar dat een naam-check wel goed zou zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Kiswum op 26-05-2021 13:53 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• FireBladeX
Kiswum schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:45:
Ik vind het overigens wel zeer treurig dat er Tweakers zijn die hun gesealde AMD videokaart met vet veel winst op V&A verkopen. Doordat het om een nieuwe gesealde videokaart van AMD gaat en je er een AMD factuur bij krijgt, dan weet je dus dat het daar besteld is. Het is wel te hopen dat de naam van de verkoper matched met de naam op de factuur...
Het aller grappigste is... (los van hoe het wettelijk geregeld is) dat AMD geen garantie geeft op tweedehands exemplaren. Staat gewoon met koeienletters op de website van AMD (op de garantiepagina).
Nu weet ik niet hoe coulant AMD is om toch aan de garantie aanvraag te voldoen maar alle advertenties waarbij staat inclusief XX maanden garantie ... klopt dus niet :9

• d3x

d3x

Kiswum schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:58:
[...]

Welke add to card?
Van PA of degene die in dit topic is gepinned?
Die laatste werkt nu nog steeds:

[Afbeelding]
klopt en zelfs de captcha is terug actief. dat was gisteren nog niet het geval.

ondertussen na vertraging bij DHL (volgens app DHL parcel missing op dinsdag ochtend 8)7 ) is mijn kaart toegekomen. Staan netjes zo naast elkaar :9 nu nog ene vervangen door een 6800 XT en dan kom ik wel even toe want heb eigenlijk een 1080p 144hz en 1440p 144hz setup dus de 6700 XT kan dan verhuizen naar nieuwe eigenaar. Kan ook nog voor een 6900XT gaan maar dan geef ik die liever door aan iemand anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjYuDexW15frqFiFM3yBW9mRCg0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r884IfzApyWT2LpGM8Ls5Ly3.jpg?f=fotoalbum_large
FireBladeX schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:47:
[...]

Het aller grappigste is... (los van hoe het wettelijk geregeld is) dat AMD geen garantie geeft op tweedehands exemplaren. Staat gewoon met koeienletters op de website van AMD (op de garantiepagina).
Nu weet ik niet hoe coulant AMD is om toch aan de garantie aanvraag te voldoen maar alle advertenties waarbij staat inclusief XX maanden garantie ... klopt dus niet :9
waarom ga je er altijd vanuit dat je garantie nodig hebt.... al jaar en dag mega hoeveelheid verschillende cpu en gpu gehad... nog nooit RMA tenzij het bij start niet werkte....
juist desing, juist gebruik en kans op problemen na start zijn marginaal...

[ Voor 24% gewijzigd door d3x op 26-05-2021 13:54 ]

• FireBladeX
waarom ga je er altijd vanuit dat je garantie nodig hebt.... al jaar en dag mega hoeveelheid verschillende cpu en gpu gehad... nog nooit RMA tenzij het bij start niet werkte....
juist desing, juist gebruik en kans op problemen na start zijn marginaal...
We leven in een maatschappij waar we zo min mogelijk risico's nemen.
Vandaar dat wij ook alles verzekeren en onze consumentenrecht zo fantastisch zijn.

In hele algemene termen is er zo 1-5% kans op een DOA (dead on arrival). Dat je tot nu toe geen garantie heb moeten claimen betekent niet dat er in de toekomst niet iets stuk gaat. Ik geef gewoon netjes aan dat tweedehands exemplaren volgens AMD geen recht hebben op garantie.

Persoonlijk vind ik 500-600 euro wel veel geld om ervoor te zorgen dat ik garantie heb. Ik heb genoeg videokaarten voor mijn ogen zien sneuvelen. Ik weet het wel beter :+. En de oventrucjes ben ik ook al bekend mee.

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-05 15:58
FireBladeX schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:47:
[...]

Er staat dus ook bij dat het niet voor elke regio geld.

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:14
Ik kan het zelfs niet eens vinden tussen de voorwaarden die ze voor Nederland hanteren.

https://store.digitalrive...yDRTermsAndConditionsPage

• d3x

d3x

FireBladeX schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:57:
[...]

We leven in een maatschappij waar we zo min mogelijk risico's nemen.
Vandaar dat wij ook alles verzekeren en onze consumentenrecht zo fantastisch zijn.

In hele algemene termen is er zo 1-5% kans op een DOA (dead on arrival). Dat je tot nu toe geen garantie heb moeten claimen betekent niet dat er in de toekomst niet iets stuk gaat. Ik geef gewoon netjes aan dat tweedehands exemplaren volgens AMD geen recht hebben op garantie.

Persoonlijk vind ik 500-600 euro wel veel geld om ervoor te zorgen dat ik garantie heb. Ik heb genoeg videokaarten voor mijn ogen zien sneuvelen. Ik weet het wel beter :+. En de oventrucjes ben ik ook al bekend mee.
je kan ook gewoon met de originele verkoper dit bespreken. Als ik iets doorverkoop dan zou ik er geen probleem van maken dat dit dan rma gaat op mijn naam. Maarja ik ben dan ook geen scalper en ik verkoop gewoon mijn materiaal met eer en geweten... er zijn er andere.

• michaelkamen
  • Laatst online: 23-05 10:08
[...]

Weet niet welke je gebruikt, maar https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67194966 werkt prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hXzF693x9Jybpa0SRDr6dwohwv8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZoCiHpTC5OJEB0jszK17hMHf.png?f=fotoalbum_large

(Heb hem geforkt met m'n eigen initialen :P )

• rgs19
Pepperoni schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:31:
[...]

Bewijs van bezorging is op meerdere manieren uit te leggen. Een status op bezorgd zetten is net zoveel bewijs als ik die zeg dat er niks is aangekomen. Er zou bij mij getekend zijn door "Manco" en er is geen handtekening. En op zich zijn de wetten voor consumenten best duidelijk in dat het verzend risico bij de verzendende partij ligt. Ze zullen zich er wel uit proberen te wurmen in sommige gevallen, en ik zal de komende dagen wel zien hoe AMD zich opstelt.
Heb jij al wat gehoord/gezien?

• Pepperoni
rgs19 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:52:
[...]

Heb jij al wat gehoord/gezien?
Nog niks van AMD maar de status van de tracking heeft er zojuist een "gevonden op depot" bijgekregen en ze komen morgen opnieuw langs. Dus misschien was de mijne wel echt zoek. Als ze dat nou in de app zouden zetten ipv zogenaamd aan de deur komen en afleveren was fijn geweest. Ga het zien morgen, hopelijk komt de jouwe en van de 3e hier ook nog terecht.

• Kryptoknight
michaelkamen schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:58:
[...]

Weet niet welke je gebruikt, maar https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67194966 werkt prima.

[Afbeelding]

(Heb hem geforkt met m'n eigen initialen :P )
Van mij komen de knoppen er idd ook nog op, maar die reageren niet meer als er op geklikt wordt (itt vorige week)

• Rolfjes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:00
FireBladeX schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Kijk eens goed in je instellingen etc (en of je de juiste code gebruikt).
Want bij mij functioneert het nog helemaal perfect :D
Wanneer ik op de productpagina zelf zit werkt het AMD knopje niet, zit ik echter op de overzichtspagina werkt het nog wel :S

edit: de orginele TW button doet het wel...'blijf dan ook met je p*ten van die code af, noob' :z

[ Voor 12% gewijzigd door Rolfjes op 26-05-2021 16:40 ]

• KWi2288
Pepperoni schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:11:
[...]

Nog niks van AMD maar de status van de tracking heeft er zojuist een "gevonden op depot" bijgekregen en ze komen morgen opnieuw langs. Dus misschien was de mijne wel echt zoek. Als ze dat nou in de app zouden zetten ipv zogenaamd aan de deur komen en afleveren was fijn geweest. Ga het zien morgen, hopelijk komt de jouwe en van de 3e hier ook nog terecht.
Dat is wel super fijn voor je! Hopelijk komen ze die van mij en rgs19 ook nog tegen ergens op het depot. Zijn nou niet de kleinste pakketjes zou je zeggen. Heb via AMD wel een ticket aangemaakt waarin ze een onderzoek starten, benieuwd of daar nog wat uitkomt.

• Rolfjes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:00
Postman schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:40:
[...]

Kijk ik straks even naar dit specifieke geval, nu alleen op mobiel.
Niet nodig, thanks, orginele code werkt naar behoren! Type wss ergens oid
Kryptoknight schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:15:
[...]

Van mij komen de knoppen er idd ook nog op, maar die reageren niet meer als er op geklikt wordt (itt vorige week)
Vrees dat je een 403 krijgt (Access denied). Mocht je toevallig Discord hebben dan kan ik straks even met je meekijken mocht dat wenselijk zijn.

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:56
Kryptoknight schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:15:
[...]

Op alle producten niet? Bij mij is bv de 6800XT MB in onderhoud en werkt de 6800 wel weer.

• Pepperoni
KWi2288 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:34:
[...]

Dat is wel super fijn voor je! Hopelijk komen ze die van mij en rgs19 ook nog tegen ergens op het depot. Zijn nou niet de kleinste pakketjes zou je zeggen. Heb via AMD wel een ticket aangemaakt waarin ze een onderzoek starten, benieuwd of daar nog wat uitkomt.
Ja had ze gisteren aan de telefoon en gisteravond zoals gevraagd de camera beelden gestuurd. Nog niks van gehoord hij zei dat met meestal 2 dagen duurde. Als de kaart idd morgen komt sluit ik de ticket wel.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 15:28
Ik ga het morgen ook eens proberen om een 6700 XT te scoren via AMD zelf. Is er ook echt een specifiek tijdstip dat je het product in het mand moet gooien, of is het vanaf 17.30 proberen gewoon? Ik las hierboven ergens 17.32 en 17.33?

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:55

Hupske

AFCA

Maar goed dat je zelf het antwoord al geeft.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Pagina: 1 ... 180 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord