Ducatii schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:11:
[...]

In welke zin? Volstaat het wijzigen van je bezorg- afleveradres en e-mail niet meer?
Ja en nee. Sommige hebben maar een van de 3 gewijzigd gehad, en andere alles.

Maar het patroon is wel apart. De laatste keer dat de website een afwijkende volgorde had voor de drop was ook meteen een verzending na het weekend en relatief meer annuleringen. Denk dat er dus 2 soorten drops zijn, waarbij we afgelopen week de versie hadden met een verbeterde controle.

Ik zeg niet dat het perse een slecht ding is dat ze strenger controleren. Vervelend voor de mensen die proberen om een kaart voor een vriend of vriendin te krijgen, maar van de andere kant kun je ook daar je vraagtekens bij zetten. Want wat gebeurt er met die tweede (of derde) GPU als iedereen bij de drop geluk heeft gehad? Het laat zich wel raden wat, en op zich ook begrijpelijk. Doe je het zelf niet, dan doet de koper van je kaart het wel.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:55

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:51:
Ik heb een notificatie bot geschreven die je notificeerd per whatsapp/email wanneer er iets verandert op de AMD Direct Buy website.
Er zit een ARMv7 Dockerfile bij, dus is ook perfect om te draaien op een Raspberry Pi die je nog ergens hebt liggen.

Ik zag allemaal houtje toutje oplossingen waarbij je altijd een tab open moet hebben staan en vond dat nogal onhandig, dus vandaar.

Er zit ook een user script (JavaScript die geinject wordt) bij voor het bijna instant vullen van je payment info (via credit card). Deze laatste is op eigen risico, te gebruiken.

Voordeel van mijn oplossing is dat je het proccess ook heel snel op je mobiel kan doen. Door in Firefox Nightly op Android, ViolentMonkey toe tevoegen als add-on. Ook hoef je niet naar PayPal geredirect te worden (minder requests waarbij iets fout kan gaan, I guess).

Je hoeft dus niet gekluisterd achter je PC te zitten en kan in de tussen tijd gewoon een leven hebben wel zo fijn. :+ 8)7
Heel tof dat je dit geavanceerde systeem publiceert, maar toch zal ik ervoor kiezen om dit niet te doen. Dit staat binnen 1 minuut op het Duitse forum en PartAlert. Dan hebben zo 100.000 mensen er de beschikking over

[ Voor 2% gewijzigd door Moonsugar op 26-03-2024 15:06 . Reden: URL verwijderd op verzoek van gebruiker ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-05 19:09
Postman schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:54:
[...]

Ja en nee. Sommige hebben maar een van de 3 gewijzigd gehad, en andere alles.

Maar het patroon is wel apart. De laatste keer dat de website een afwijkende volgorde had voor de drop was ook meteen een verzending na het weekend en relatief meer annuleringen. Denk dat er dus 2 soorten drops zijn, waarbij we afgelopen week de versie hadden met een verbeterde controle.

Ik zeg niet dat het perse een slecht ding is dat ze strenger controleren. Vervelend voor de mensen die proberen om een kaart voor een vriend of vriendin te krijgen, maar van de andere kant kun je ook daar je vraagtekens bij zetten. Want wat gebeurt er met die tweede (of derde) GPU als iedereen bij de drop geluk heeft gehad? Het laat zich wel raden wat, en op zich ook begrijpelijk. Doe je het zelf niet, dan doet de koper van je kaart het wel.
Dat zou best kunnen, want bij deze drop kreeg ik geen captcha, ondanks dat ik het niet eerder geprobeerd had die dag. Heb trouwens in het verleden twee dezelfde sku's besteld door die drie dingen te veranderen binnen 3 weken.
Ook waren er mensen die ruim 20 minuten na de drop nog een 6900xt konden bestellen, terwijl anderen het al een minuut of twee later niet meer konden.

Is er trouwens een manier om te weten welke kaarten er worden gedropt voor de daadwerkelijke drop? Eerst had je de cats, maar die zijn gedicht.
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:51:
Ik heb een notificatie bot geschreven die je notificeerd per whatsapp/email wanneer er iets verandert op de AMD Direct Buy website.
Er zit een ARMv7 Dockerfile bij, dus is ook perfect om te draaien op een Raspberry Pi die je nog ergens hebt liggen.

Ik zag allemaal houtje toutje oplossingen waarbij je altijd een tab open moet hebben staan en vond dat nogal onhandig, dus vandaar.

Er zit ook een user script (JavaScript die geinject wordt) bij voor het bijna instant vullen van je payment info (via credit card). Deze laatste is op eigen risico, te gebruiken.

Voordeel van mijn oplossing is dat je het proccess ook heel snel op je mobiel kan doen. Door in Firefox Nightly op Android, ViolentMonkey toe tevoegen als add-on. Ook hoef je niet naar PayPal geredirect te worden (minder requests waarbij iets fout kan gaan, I guess).

Je hoeft dus niet gekluisterd achter je PC te zitten en kan in de tussen tijd gewoon een leven hebben wel zo fijn. :+ 8)7
Netjes. :)
Wel een vraag (ben niet thuis in Python, maar goed in principe kun je elke moderne OOP taal wel lezen als je er 1 voldoende kent): klopt het dat je afhankelijk bent van het verschijnen van knoppen op de AMD website voor het versturen van de notificaties?

[ Voor 2% gewijzigd door Moonsugar op 26-03-2024 15:06 . Reden: URL verwijderd op verzoek van gebruiker ]

Hupske schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:55:
[...]

Heel tof dat je dit geavanceerde systeem publiceert, maar toch zal ik ervoor kiezen om dit niet te doen. Dit staat binnen 1 minuut op het Duitse forum en PartAlert. Dan hebben zo 100.000 mensen er de beschikking over
Is nu al te laat. Ze hebben een (of meer) scrapers draaien op dit topic.

• Hupske

Hupske

AFCA

Postman schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:02:
[...]

Is nu al te laat. Ze hebben een (of meer) scrapers draaien op dit topic.
Heb het iig nog niet in de andere groepen voorbij zien komen O-) Er is nog tijd :9

Al heb je aan de notificatie niet heel veel lijkt mij. Want elke bot pakt hem op dit moment nog te laat op. Door de captcha en natuurlijk de dramatische niet beschikbare add to cart knop.

Enige echt interessante is het automatische infill van de creditcard gegevens.

[ Voor 33% gewijzigd door Hupske op 30-05-2021 23:06 ]

Ducatii schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:58:
[...]

Is er trouwens een manier om te weten welke kaarten er worden gedropt voor de daadwerkelijke drop? Eerst had je de cats, maar die zijn gedicht.
Nee, beste manier is om het Hardwareluxx forum in de gaten te houden. Die zquarefish en holzmann (of hoe ze ook precies heten) lijken interne informatie te krijgen vanuit Ingram Micro.

Dan is er nog de goede oude methode van de volgorde op de website. Afgelopen week was die ook correct voor de drop, alleen was die lastig te lezen (zo had ik de MB gemist).

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2023 11:20 ]

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:08:
[...]

Mijn tool zal lang niet de enige zijn toch?
Nee er zijn geavanceerdere bots, maar die kosten geld.
[...]

Nee daar ben je niet van afhankelijk, je bent wel afhankelijk dat de goede locale (nl-NL) geladen word.
Hmm, denk dat ik dan de werking toch niet helemaal correct snap.

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2023 11:19 ]

• Hupske

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:38:
[...]

Hoe bedoel je te laat oppakken? Verlaag de
code:
1
INTERVAL_IN_SECONDS
variabele and watch it go brrrr. Er van uitgaande dat de bot niet op een 503 stuit of iets dergelijks, wat tijdens de vorige drop in ieder geval niet zo was.

En wat is PatAlert? Een website voor patent inbreuken? Lijkt me niet dat ik ergens inbreuk op maak?
Je vergeet de 'r' te lezen. PartAlert.

Is een stock checker in Discord/Telegram. Net als de BeNeLux Stocker checker en HWL GPU...... :9

Maar sinds de toevoeging van de captcha door AMD zijn alle stock checkers 2 tot 5 minuten te laat met de melding. En die draaien echt wel wat proxies en een hoge interval om 503 te voorkomen.

Als het goed begrijp geeft jou bot dus instant op .33 de stock melding waar andere stock melders dat niet voor elkaar krijgen?

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2023 11:19 ]

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 00:20:
[...]

Oh haha derp, inderdaad een beetje scheel gelezen, sorry. ;)

Zit er een captcha op de overzichtspagina van de store dan? Die heb ik werkelijk nog nooit gezien.
Die pagina en die pagina alleen gebruikt mijn bot om te bepalen of iets out of stock of juist in stock is.

Ik zeg niet dat mijn bot instant is, kan me zo voorstellen dat AMD ons dingen uit een cache serveert bijvoorbeeld (gezien de hompes hoeveelheid verkeer die ze ongetwijfeld krijgen) en communicatie middelen zoals whatsapp/email zijn zeer zeker ook niet realtime (vooral e-mail niet).
Maar ik denk dat het "near realtime" genoeg is om er een te snatchen. Zeker als ik mensen hier hoor dat ze na 20 a 30 minuten nog eentje hebben weten te bemachtigen.

Als hij een 2xx response krijgt en € verschijnt in beeld als de prijs van een kaart/cpu is de bot satisfied en zal die z.s.m een bericht sturen.

Andere bots/mensen (zonder voorkennis / interne API's / whatevs) zullen ook gewoon moeten polllen, en ja dat is inherent sub-optimaal performance wise. ¯\_(ツ)_/¯
Kortom je bent afhankelijk van wanneer AMD de add-to-cart knoppen laat zien. Uitgaande dat die bijna altijd 10-15 minuten te laat zijn (vreselijke CDN gebruiken ze) ga jij een melding uitsturen rond 17:45u. Dit is in het gunstigste geval dat er überhaupt knoppen zichtbaar zijn, want afgelopen drops waren die er niet op de overzichtspagina. Bij de laatste drop zelfs niet op de detail pagina's.

Ik wil je niet afkraken of iets dergelijks, waardeer je enthousiasme en dat je iets probeert te doen. Er is alleen een reden dat zulke initiatieven niet van de grond komen (er werken meer Tweakers op de achtergrond aan een betrouwbare drop checker, helaas door alle maatregelen bij AMD altijd een stap achter de feiten).
En wat @Hupske terecht opmerkt: zelfs de grote kanalen zoals PartAlert en de Benelux stoch checker (is ook van een Tweaker) lukt het niet om de drop exact te bepalen sinds de API voorzien is van ReCaptcha en Akamai firewall.

Als je meer informatie wil, stuur een DM.

Verwijderd

Nog niemand een verzend bevestiging van de drop van donderdag? Zou levering voor morgen zijn dan?

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:39
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:14:
Nog niemand een verzend bevestiging van de drop van donderdag? Zou levering voor morgen zijn dan?
Nogmaals, voor de duidelijkheid, verzendbevestiging worden altijd in de avond/nacht verstuurd.

• redarrow7216
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-08-2025
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 07:10:
[...]

Kortom je bent afhankelijk van wanneer AMD de add-to-cart knoppen laat zien. Uitgaande dat die bijna altijd 10-15 minuten te laat zijn (vreselijke CDN gebruiken ze) ga jij een melding uitsturen rond 17:45u. Dit is in het gunstigste geval dat er überhaupt knoppen zichtbaar zijn, want afgelopen drops waren die er niet op de overzichtspagina. Bij de laatste drop zelfs niet op de detail pagina's.
Begrijp ik nou goed dat ik afgelopen donderdag de "add to cart" knoppen dus niet zag omdat ze er niet waren? :F

Hoe hebben mensen dan toch die kaarten weten te kopen? Ik dacht dat het "add to cart"-script niet meer werkte?

• YES
  • Laatst online: 26-05 09:04

YES

Moderator General Chat
Venorcis schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:18:
[...]

Klopt helemaal, 2 jaar oude 5700 xt's gaan daardoor nu ook voor belachelijke prijzen weg
Hoe jammer het ook is voor degenen die nog een fijne GPU zoeken, ga ik die van mij (5700 XT van 1 jaar oud) ook gewoon voor de hoofdprijs verkopen, levert me gewoon een gratis 6800 XT MB + PSU op, zelfs nog met winst waarschijnlijk.

Ik hoop uiteraard wel dat ik een miner uitknijp en niet iemand die hem voor gamen wil overnemen. Als ik dat vermoed probeer ik nog liever bij een volgende drop een GPU voor diegene te bemachtigen voor MSRP + een bedrag/percentage voor de genomen moeite.

• YES

YES

Moderator General Chat
redarrow7216 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:50:
[...]

Begrijp ik nou goed dat ik afgelopen donderdag de "add to cart" knoppen dus niet zag omdat ze er niet waren? :F

Hoe hebben mensen dan toch die kaarten weten te kopen? Ik dacht dat het "add to cart"-script niet meer werkte?
Nou ja, lees anders de openingspost en gepinde posts even..

• redarrow7216
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-08-2025
YES schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:52:
[...]

Nou ja, lees anders de openingspost en gepinde posts even..
Daar staat dus niks in. En de gepinde posts zijn ook reeds verwijderd.

• YES

YES

Moderator General Chat
redarrow7216 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:55:
[...]

Oh excuses, dat had ik gemist. Mijn fout.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:09
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 07:10:
[...]

Ik wil je niet afkraken of iets dergelijks, waardeer je enthousiasme en dat je iets probeert te doen. Er is alleen een reden dat zulke initiatieven niet van de grond komen (er werken meer Tweakers op de achtergrond aan een betrouwbare drop checker, helaas door alle maatregelen bij AMD altijd een stap achter de feiten).
En wat @Hupske terecht opmerkt: zelfs de grote kanalen zoals PartAlert en de Benelux stoch checker (is ook van een Tweaker) lukt het niet om de drop exact te bepalen sinds de API voorzien is van ReCaptcha en Akamai firewall.

Als je meer informatie wil, stuur een DM.
Die laatste is meer van een scalper :p

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:22
Jullie maken het allemaal wel overdreven ingewikkeld.
Zorg er gewoon voor dat je donderdagmiddag om 17:30 klaarzit en dat je Magic-Cart (Mozilla/Chrome) hebt geïnstalleerd die ervoor zorgt dat je altijd de Add to Cart knop ziet. Daarnaast Tweakers Discord voice meeluisteren (waar wordt aangegeven wanneer de 1e persoon op de Discord een succesvolle add to cart heeft gedaan) en dan hopen dat je snel genoeg bent en geen 503's krijgt.
That's all really.

[ Voor 8% gewijzigd door Lord_Dain op 31-05-2021 09:32 ]

• Flyerken
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 08:24
Beste collega tweakers, daar mijn trouwe Fury het niet meer doet. (PC start zelfs niet meer met de kaart erin) ben ik op zoek naar een vervanger wat in deze tijd blijkbaar nogal moeilijk is.
Als ik het goed begrijp is de enige manier om voor normale prijzen een kaart te pakken te krijgen is om via de AMD site te bestellen op donderdag dus ik wou me hierin ook begeven.
Na even door het topic gelezen te hebben heb ik wat vraagjes om mijn kansen wat te verhogen.
- het add to cart script werkt dat nog? Werkt dat ook onder firefox?
- heeft het zin om op meerdere PC's verschillende kaarten tegelijk te proberen (ik ben tevreden met elke kaart behalve de 6900XT daar deze ver buiten mijn budget valt)
- enige andere tips die mijn kansen kunnen verhogen?

• Flyerken
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 08:24
Lord_Dain schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:32:
Zorg er gewoon voor dat je donderdagmiddag om 17:30 klaarzit en dat je Magic-Cart (Mozilla/Chrome) hebt geïnstalleerd die ervoor zorgt dat je altijd de Add to Cart knop ziet. Daarnaast Tweakers Discord voice meeluisteren (waar wordt aangegeven wanneer de 1e persoon op de Discord een succesvolle add to cart heeft gedaan) en dan hopen dat je snel genoeg bent en geen 503's krijgt.
That's all really.
ok een antwoord op mijn vraag voordat ik mijn vraag volledig had getikt. Nice.
Blijft alleen over de vraag of het zin heeft om meerdere kaarten tegelijk te proberen?
redarrow7216 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:55:
[...]

Klopt, daar werd verwezen naar achterhaalde informatie (zoals CAT codes), de GitHub fork van het PA add-to-cart script (heb ik vanwege vervelende omstandigheden offline moeten halen) en wat meer informatie die niet meer nuttig/wenselijk is.

Maar de informatie staat nog overal in dit topic en GoT heeft een uitstekende zoekfunctie, dus als je echt wil kun je die nog terug vinden.

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:22
Flyerken schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:47:
[...]

Blijft alleen over de vraag of het zin heeft om meerdere kaarten tegelijk te proberen?
Ja, het is mij 1 keer gelukt om met 2 browsers (Mozilla/Chrome) 2 losse orders te doen tijdens 1 drop. Je kunt dan het beste (in jouw geval) kiezen om voor de 6700XT en de 6800 te gaan, deze droppen zo goed als elke keer. Houdt er wel rekening mee dat je paypal open hebt staan, of je CC gegevens al hebt ingevuld (evt met een addon voor de browsers). Paypal gaf vorige keer problemen, dus wellicht is CC zelfs de betere optie.
redarrow7216 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:50:
[...]

Script werkt wel, maar zie mijn bericht hierboven waarom mijn versie offline is.

En ja klopt, je ziet eigenlijk nooit knoppen op tijd. Vaak zie je ze pas als de voorraad allang op is en iedereen weer iets anders aan het doen is.

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-05 20:32
Flyerken schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:47:
[...]

Dat ligt er een beetje aan. Wat je sws niet moet doen is twee dezelfde SKUs tegelijk kopen, dus bijv 2x de 6800. Als je Paypal gebruikt lijkt het me ook geen goede manier aangezien je niet op twee browsers tegelijkertijd ingelogd kan zijn op Paypal.
Voor de mensen die interesse hebben in toekomstige AMD GPU: er gaan geruchten dat morgen tijdens de CompuTex keynote van AMD een 6600XT aangekondigd gaat worden (lijkt mij vreemd want dan slaan ze toch echt de 6700 over, maar goed...).
De keynote is wel om een vreselijke tijd: 4u CEST. Gaat dus vroeg opstaan worden (of je staat om 6u op, kijkt de keynote terug en kijkt dan om 7u die van Nvidia live, dat laatste is trouwens offtopic :P).

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05 09:41
Lord_Dain schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:32:
That's all really.
Ik ben helemaal nieuw in het op tijd kopen van kaarten en op de laatste paar pagina's zie ik dat scripts (gelukkig) niet nodig zijn. Maar op welke website koop je dan de kaarten?
En wat is de Tweakers discord?

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:14
NathanJ schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:20:
[...]

Ik ben helemaal nieuw in het op tijd kopen van kaarten en op de laatste paar pagina's zie ik dat scripts (gelukkig) niet nodig zijn. Maar op welke website koop je dan de kaarten?
Het is handig even de topicstart te lezen, en die grote rode doos die onderaan de pagina staat.

• michaelhn
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-04-2025
NathanJ schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:20:
[...]

Op de amd.com website zelf. (direct buy pagina).
Officiele tweakers discord staat helemaal onderaan deze pagina!

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05 09:41
Flamesz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:23:
[...]

Het is handig even de topicstart te lezen, en die grote rode doos die onderaan de pagina staat.
Haha die rode skipte ik altijd omdat ik dacht dat het een fout was. Meteen de Discord gevonden!
michaelhn schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:24:
[...]

Op de amd.com website zelf. (direct buy pagina).
Officiele tweakers discord staat helemaal onderaan deze pagina!
Super. Donderdag dan maar in loggen en kijken of ik een mooie upgrade kan krijgen!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 19:31
Na 1.5 week, 3x zitten wachten en stuk of 5 telefoontjes is dan eindelijk m'n 6700xt aangekomen! Benieuwd of de anderen met hetzelfde probleem al een oplossing hebben.

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025

d3x

deze keer doen ze toch wel heel lang over de verzendingsbevestigingen....... :X

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-05 18:27

tismij

???

d3x schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:58:
deze keer doen ze toch wel heel lang over de verzendingsbevestigingen....... :X
vanavond/vannacht waarschijnlijk pas

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• Pepperoni
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:55:
[...]

En hoe is het nu opgelost? :P
Uiteindelijk bleek dat m'n adres er raar opstond. Verkeerd gespreid over de regels. DHL heeft er zelf niet echt z'n best op gedaan want postcode en huisnummer staan er. En toen werd er dus dinsdag gemeld dat het pakket bezorgd zou zijn, wat de verwarring nog groter maakte. AMD heeft toen het juiste adres doorgegeven en DHL heeft er een nieuw label opgeplakt.

Beetje een opeenstapeling van kleine foutjes en slechte communicatie. Raar want gebruik dit paypal adres al eeuwen. Anyway, de doos was onbeschadigd dus kan de rest van de onderdelen gaan bestellen!

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-01 17:32

royced

Hello!

Zelf ook afgelopen donderdag 27 mei, rond 17:50 nog een 6900XT bemachtigd.
Wel twee mails gekregen vanuit AMD.com echter staat de order nog op processing.
Ben benieuwd wanneer de definitieve track en trace komt...

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
royced schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:28:
Zelf ook afgelopen donderdag 27 mei, rond 17:50 nog een 6900XT bemachtigd.
Wel twee mails gekregen vanuit AMD.com echter staat de order nog op processing.
Ben benieuwd wanneer de definitieve track en trace komt...
Vanavond of vannacht krijjgt iedereen waarschijnlijk gewoon de verzendmail :z

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 31-05-2021 13:46 ]

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 09:07
Lord_Dain schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:50:
[...]

Ja, het is mij 1 keer gelukt om met 2 browsers (Mozilla/Chrome) 2 losse orders te doen tijdens 1 drop. Je kunt dan het beste (in jouw geval) kiezen om voor de 6700XT en de 6800 te gaan, deze droppen zo goed als elke keer. Houdt er wel rekening mee dat je paypal open hebt staan, of je CC gegevens al hebt ingevuld (evt met een addon voor de browsers). Paypal gaf vorige keer problemen, dus wellicht is CC zelfs de betere optie.
Ik heb Chrome en de plug-in geïnstalleerd en geactiveerd, maar zie op de direct buy pagina nog geen add to cart knop. Mis ik nog een stap?
CarJunkyXL schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:18:
[...]

Ik heb Chrome en de plug-in geïnstalleerd en geactiveerd, maar zie op de direct buy pagina nog geen add to cart knop. Mis ik nog een stap?
De Magic-Cart plugin? Want de GitHub code gaat al niet werken in ieder geval :P

Edit: die plugin werkt dus alleen op de detail pagina.

[ Voor 8% gewijzigd door Postman op 31-05-2021 15:05 ]

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 14:26
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:50:
[...]
Klopt, daar werd verwezen naar achterhaalde informatie (zoals CAT codes), de GitHub fork van het PA add-to-cart script (heb ik vanwege vervelende omstandigheden offline moeten halen) en wat meer informatie die niet meer nuttig/wenselijk is.
Vervelende omstandigheden? Is er iets mis met het script of?

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-05 15:38

tomic

Smexylittlebabe!

stin00 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:46:
[...]

Vanavond of vannacht krijjgt iedereen waarschijnlijk gewoon de verzendmail :z
Mocht iemand het weten:
Maar is dit dan voor dinsdag (morgen) of woensdag?

Toch maar een weblog?

tomic schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:04:
[...]

Mocht iemand het weten:
Maar is dit dan voor dinsdag (morgen) of woensdag?
Verzending vanavond is levering morgen, verzending morgenavond is levering overmorgen. Verzending op 12 augustus 2036 is levering op woensdag :P
Ow en een kleine opmerking, niet zo belangrijk: Shipping e-mails druppelen nu binnen in Duitsland van de drop van afgelopen donderdag. Dus voor NL zullen straks ook wel binnen gaan komen.

• YES

YES

Moderator General Chat
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:17:
Ow en een kleine opmerking, niet zo belangrijk: Shipping e-mails druppelen nu binnen in Duitsland van de drop van afgelopen donderdag. Dus voor NL zullen straks ook wel binnen gaan komen.
Spannend!

• MrImpulsive
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:04
Hier nog geen bericht, maar van mijn CPU (niet gekocht bij AMD) ook nog geen verzendbevestiging. Hoop dat ze tegelijk komen, dan hoef ik maar 1x m'n case open te maken en bezig te gaan.

Weet iemand of de zakelijke kant en de consumenten kant van DHL dezelfde bezorgers gebruiken?

• Rhaenon
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11:34
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:17:
Ik heb zojuist inderdaad de verzendbevestiging ontvangen.

• MrImpulsive
Update: 17:26 de Shipping Confirmation ontvangen!

Edit: Al kan de DHL site hem nog niet vinden :+

[ Voor 34% gewijzigd door MrImpulsive op 31-05-2021 17:31 ]

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-05 12:21

cptbuttlick

Team green

Mijn MB is ook geshipt !

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:48
17u25 ook bevestiging gehad :)

• Pepperoni
MrImpulsive schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:04:
Hier nog geen bericht, maar van mijn CPU (niet gekocht bij AMD) ook nog geen verzendbevestiging. Hoop dat ze tegelijk komen, dan hoef ik maar 1x m'n case open te maken en bezig te gaan.

Weet iemand of de zakelijke kant en de consumenten kant van DHL dezelfde bezorgers gebruiken?
Hier in ieder geval zeker niet.

• JordyBl
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-05 00:00
Hallo medetweakers, Ik zie dat een aantal al een verzendbevestiging hebben gehad van de drop afgelopen donderdag. Heeft iemand met een RX6800 deze ook al gekregen? Ik heb enkel de order confirmation maar nog steeds geen shipment bevestiging...

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:45
JordyBl schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:33:
Hallo medetweakers, Ik zie dat een aantal al een verzendbevestiging hebben gehad van de drop afgelopen donderdag. Heeft iemand met een RX6800 deze ook al gekregen? Ik heb enkel de order confirmation maar nog steeds geen shipment bevestiging...
Ik snap je vraag ... 😉 Ik heb 'm namelijk ook nog niet gehad. Gaat ook om een 6800.

• d3x
  • Laatst online: 21-11-2025

d3x

Degrader schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:39:
[...]

Ik snap je vraag ... 😉 Ik heb 'm namelijk ook nog niet gehad. Gaat ook om een 6800.
idem ik ook nog niet voor mijn 6800

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

• GewoonWouter
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-01 16:40
Hier ook nog geen verzendbevestiging voor de 6800. Nu goed, de order confirmation is ook nooit doorgekomen in mijn hotmail account :9 .
Al zal ik blij zijn als het mailtje van DHL wel doorkomt (doen ze tot nu toe altijd wel). Ondertussen mijn primair emailadres van mijn Paypal account maar veranderd, want mails die niet doorkomen kunnen zenuwslopend zijn.

• JordyBl
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-05 00:00
GewoonWouter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:45:
Hier ook nog geen verzendbevestiging voor de 6800. Nu goed, de order confirmation is ook nooit doorgekomen in mijn hotmail account :9 .
Al zal ik blij zijn als het mailtje van DHL wel doorkomt (doen ze tot nu toe altijd wel). Ondertussen mijn primair emailadres van mijn Paypal account maar veranderd, want mails die niet doorkomen kunnen zenuwslopend zijn.
Weet je zeker dat je m daadwerkelijk hebt besteld? Klink misschien als een stomme vraag, maar soms (bijna altijd) ga je gewoon terug naar de AMD webshop nadat je op "place order" klikt en heb je dus niks.... is het bedrag van je paypal afgeschreven?

• Degrader
GewoonWouter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:45:
Je kunt op AMD order zien of de status gewijzigd is, voor mij nog niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Degrader op 31-05-2021 18:49 ]

• GewoonWouter
JordyBl schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:48:
[...]

Weet je zeker dat je m daadwerkelijk hebt besteld? Klink tmisschien als een stomme vraag, maar soms (bijna altijd) ga je gewoon terug naar de AMD webshop nadat je op "place order" klikt en heb je dus niks.... is het bedrag van je paypal afgeschreven?
Jazeker. Ik heb een ordernummer gekregen aan het einde van de rit op de drop vorige week en het geld is ook van mijn Paypal af naar Digital River. Maar ik heb vernomen dat het best wel mogelijk zou zijn dat er iets tussen hun servers en die van hotmail scheeft zit (ik heb dit ook al voorgehad met andere websites).
Dus ik ga er vanuit dat alles in orde is. Als natuurlijk iedereen deze week zijn of haar GPU gelevered heeft gekregen en ik niet wordt het natuurlijk een ander verhaal ^^

• GewoonWouter
Degrader schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:48:
[...]

Je kunt op AMD order zien of de status gewijzigd is, voor mij nog niet.
Enkel een ordernummer is niet genoeg om de status te bekijken dacht ik. Of ik moet iets verkeerd gedaan hebben op hun website

• Degrader
GewoonWouter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:51:
[...]

Enkel een ordernummer is niet genoeg om de status te bekijken dacht ik. Of ik moet iets verkeerd gedaan hebben op hun website
In de order confirmation mail staat ook een wachtwoord waarmee je kunt inloggen samen met het ordernummer.

• GewoonWouter
Degrader schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:52:
[...]

In de order confirmation mail staat ook een wachtwoord waarmee je kunt inloggen samen met het ordernummer.
Dat bedoel ik dus, die order confirmation mail is nooit doorgekomen in mijn hotmail account. Ik heb enkel het ordernummer dat verscheen in mijn browser na het voltooien van de aankoop (slim genoeg als ik was heb ik daar een printscreen van opgeslagen >:) )

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
GewoonWouter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:55:
[...]

Dat bedoel ik dus, die order confirmation mail is nooit doorgekomen in mijn hotmail account. Ik heb enkel het ordernummer dat verscheen in mijn browser na het voltooien van de aankoop (slim genoeg als ik was heb ik daar een printscreen van opgeslagen >:) )
Je kan een nieuw wachtwoord aanvragen:
https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage

• GewoonWouter
heb ik net gedaan, you read my mind. Maar ook daar verwacht ik niet dat er een mail gaat doorkomen. Fingers crossed dat het wel lukt.

• MrImpulsive
Payment Information is een kwartiertje geleden ook binnengekomen

Edit: Hoe lang duurt het voordat de trackingcode daadwerkelijk werkt?

[ Voor 36% gewijzigd door MrImpulsive op 31-05-2021 19:03 ]

MrImpulsive schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:01:
Payment Information is een kwartiertje geleden ook binnengekomen

Edit: Hoe lang duurt het voordat de trackingcode daadwerkelijk werkt?
Je nickname wordt wel eer aangedaan ;)

Tracking kan wel tot na 24u duren voor die actief is. Nog een 5 uur geduld dus :P

• MrImpulsive
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:13:
[...]

Tracking kan wel tot na 24u duren voor die actief is. Nog een 5 uur geduld dus :P
Haha, deels :+ Het heeft maanden geduurd voordat ik een kaart heb kunnen bemachtigen en nu ik er eentje heb gekocht, ben ik inderdaad wat ongeduldig :P

Maar thanks voor de info :)

• YES

YES

Moderator General Chat
GewoonWouter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:55:
[...]

Met het risico dat het al gezegd is: bij mij kwam de email gerelateerd hieraan allemaal in de junk mail..

• GewoonWouter
YES schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:00:
[...]

Met het risico dat het al gezegd is: bij mij kwam de email gerelateerd hieraan allemaal in de junk mail..
Is al gezegd inderdaad maar in mijn junkfolder komt dat ook niet door. Heb ondertussen AMD.com bij veilige afzenders ingegeven in hotmail, maar ik verwacht er allemaal niks van :)

• Hupske

Hupske

AFCA

6700xt verzendbevestiging ook binnen. Joepie! In uiterst stressvolle situatie klik je altijd maar een kaart aan in de hoop dat je er 1 pakt :+

Gaat tijdelijk als mijnwerker gebruikt worden, totdat een vriend eindelijk een beslissing heeft gemaakt of die hem wilt gebruiken.
En anders gaat die na maandje op de veilingstand denk ik.

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-01 17:32

royced

Hello!

6900XT nog geen verzend bevestiging.

• michaelhn
royced schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:19:
6900XT nog geen verzend bevestiging.
Ik heb nu nog steeds geen verzend bevestiging..

• YES

YES

Moderator General Chat
Zijn er Paypal specialisten onder ons? Ik lees her en der verhalen over hacks en vorige week korte tijd nadat ik mijn GPU besteld en betaald had, kreeg ik naast de bestelbevestiging ook een mail dat een betaling geannuleerd was vanwege het overschrijden van de bestedingslimiet op de rekening. Er staat nog genoeg geld op voor nog een GPU dus het leek echt een soort dag/week limiet die overschreden zou zijn.

Het gekke is, de betaling van de bestelde GPU is gewoon afgerond en ook niet meer teruggestort, die GPU komt als het goed is morgen ook aan.

Kan het zijn dat mijn gegevens gejat zijn doordat ik toch een verkeerd/malafide script gebruikt heb? Dat iemand geprobeerd heeft mijn rekening te plunderen maar dat dit niet kon vanwege die limiet? Ik heb dat script nu sowieso al de deur uit gedaan en gebruik degene die hier al eerder rondging, die aangepaste, veilige variant.

Mijn concrete vraag is nu, in hoeverre kan je een geannuleerde transactie en melding dat een limiet overschreden is weer wissen in Paypal zodat je sporen gewist zijn? Kan je ergens ook een logboek van activiteiten zien wat niet opgeschoond kan worden?

Mijn vermoeden is nu nog dat ik niet gehackt ben maar er gewoon een mailtje gestuurd is door een error of iets, maar ik zou het toch fijn vinden als ik ergens iets kan terugzien wat niet gewist kan worden. Inlogactiviteiten kan je gewoon weggooien bijvoorbeeld.

Het spreekt voor zich dat ik mijn inloggegevens meteen heb aangepast nadat ik die gekke mail kreeg

• Speedway4
@YES
Transacties zijn niet uit het overzicht te verwijderen. Misschien slim om ze gewoon even te bellen of een chat te starten?

Hier ook nog geen verzendbevestigingen ontvangen....

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:08
YES schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:32:
Zijn er Paypal specialisten onder ons? Ik lees her en der verhalen over hacks en vorige week korte tijd nadat ik mijn GPU besteld en betaald had, kreeg ik naast de bestelbevestiging ook een mail dat een betaling geannuleerd was vanwege het overschrijden van de bestedingslimiet op de rekening. Er staat nog genoeg geld op voor nog een GPU dus het leek echt een soort dag/week limiet die overschreden zou zijn.

Het gekke is, de betaling van de bestelde GPU is gewoon afgerond en ook niet meer teruggestort, die GPU komt als het goed is morgen ook aan.

Kan het zijn dat mijn gegevens gejat zijn doordat ik toch een verkeerd/malafide script gebruikt heb? Dat iemand geprobeerd heeft mijn rekening te plunderen maar dat dit niet kon vanwege die limiet? Ik heb dat script nu sowieso al de deur uit gedaan en gebruik degene die hier al eerder rondging, die aangepaste, veilige variant.

Mijn concrete vraag is nu, in hoeverre kan je een geannuleerde transactie en melding dat een limiet overschreden is weer wissen in Paypal zodat je sporen gewist zijn? Kan je ergens ook een logboek van activiteiten zien wat niet opgeschoond kan worden?

Mijn vermoeden is nu nog dat ik niet gehackt ben maar er gewoon een mailtje gestuurd is door een error of iets, maar ik zou het toch fijn vinden als ik ergens iets kan terugzien wat niet gewist kan worden. Inlogactiviteiten kan je gewoon weggooien bijvoorbeeld.

Het spreekt voor zich dat ik mijn inloggegevens meteen heb aangepast nadat ik die gekke mail kreeg
Is die mail wel echt van PayPal? Heb jij je account volledig geverifieerd om minder limieten te hebben.

• YES

YES

Moderator General Chat
Speedway4 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:37:
@YES
Transacties zijn niet uit het overzicht te verwijderen. Misschien slim om ze gewoon even te bellen of een chat te starten?

Hier ook nog geen verzendbevestigingen ontvangen....
Ook mislukte transacties niet? Ik ben nu een rapport van de maand mei aan het opvragen voor alle transacties in die maand.

Ik ga ze sowieso even contacten deze week, heb nog een andere vraag namelijk.

• YES

YES

Moderator General Chat
Jaïr.exe schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:38:
[...]

Is die mail wel echt van PayPal? Heb jij je account volledig geverifieerd om minder limieten te hebben.
Mail was van Paypal, had ook een notificatie op de pagina van Paypal van de overschreden limiet. Ja die verificatie staat al een hele tijd op pending dus ik ga sowieso nog contact opnemen. Misschien hangt daar iets en veroorzaakt dat de melding/mail. Nu even een rapport aangevraagd van alle transacties in de maand mei, eens zien of daar iets geks staat.

• karakedi
  • Laatst online: 18:42
YES schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:40:
[...]

Ook mislukte transacties niet? Ik ben nu een rapport van de maand mei aan het opvragen voor alle transacties in die maand.

Ik ga ze sowieso even contacten deze week, heb nog een andere vraag namelijk.
Betrof het deze mail?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w3R7b7mWRkT6JR4Vqql57i7EbvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ium4qKaKhQ2F5x7skHzgyyuZ.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Nee. Was echt een mail dat een bestedingslimiet overschreden zou zijn.

Denk loos alarm hoor.

• karakedi
YES schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:43:
[...]

Nee. Was echt een mail dat een bestedingslimiet overschreden zou zijn.

Denk loos alarm hoor.
Ik heb er ook niks mee gedaan. Vandaag heb ik zelf een betaling kunnen verrichten van 700 euro. Denk dat het scam is.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:26

muhda

Time & Space traveler

Geen PayPal specialist maar goed dat je, je inloggegevens alvast hebt gewijzigd.
Volgende stap is 2FA aanzetten, het liefst via een 2FA app en niet via SMS. (Weet niet of PayPal dat toelaat) Dus bijvoorbeeld: Microsoft Authenticator, Google Authenticator of ander app naar keuze.

• rutgerdj

Ik neem aan dat je eerst het PartAlert script gebruikte? En wanneer heb je die gebruikt? Ik kan met zekerheid zeggen dat afgelopen donderdag het script in ieder geval 100% safe was. De weken daarvoor kan ik niks over zeggen.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:47

Secsytime

Automagisch

Was vandaag Memorial Day, misschien dat daardoor vertragingen zijn?

• MrImpulsive
Secsytime schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:01:
Was vandaag Memorial Day, misschien dat daardoor vertragingen zijn?
Het is geen Memorial Day in Nederland, toch? Alles wordt verstuurd vanuit Nederland en de order check (en eventuele annulering) was vorige week al.

• YES

YES

Moderator General Chat
rutgerdj schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:53:
[...]

Ik neem aan dat je eerst het PartAlert script gebruikte? En wanneer heb je die gebruikt? Ik kan met zekerheid zeggen dat afgelopen donderdag het script in ieder geval 100% safe was. De weken daarvoor kan ik niks over zeggen.
Ik denk dat ik wel goed zat ja. Dus zal gewoon een onterecht verzonden mail zijn denk ik.

• YES

YES

Moderator General Chat
muhda schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:49:
[...]

Geen PayPal specialist maar goed dat je, je inloggegevens alvast hebt gewijzigd.
Volgende stap is 2FA aanzetten, het liefst via een 2FA app en niet via SMS. (Weet niet of PayPal dat toelaat) Dus bijvoorbeeld: Microsoft Authenticator, Google Authenticator of ander app naar keuze.
2FA heb ik voor ik aan de slag ging met GPU-tje jagen al aangezet, met Google Authenticator. Maar om problemen met afrekenen te voorkomen stelde ik mijn PC/browser als vertrouwd apparaat in, zodat je dan niet nogmaals die authenticatie moest doen.

Heb de beveiliging opgeschroefd en als er al iemand in mijn rekening geweest is komen ze er nu niet meer bij. Denk overigens met wat ik terug kan vinden en alle reacties hier dat het gewoon een error is dat die mail verzonden is. Gebeurde ook vast een hoop toen ik afgelopen donderdag een GPU aan het binnenharken was, wat rammen op die knoppen toen :+
En hardop juichend door de kamer rennen toen het gelukt was, dat ook natuurlijk. Wat een adrenaline kick 8)

Morgen hopelijk mijn 6800XT MB binnen *O*
En dan donderdag weer een poging doen. Ga dan weer gek doen en er twee proberen te scoren >:)

• MrImpulsive
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:13:
[...]

Zending is zichtbaar op de site van DHL :D

• MrImpulsive
YES schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:14:
[...]
En dan donderdag weer een poging doen. Ga dan weer gek doen en er twee proberen te scoren >:)
Waarom?

• michaelhn
Wanneer zou ik de verzend bevestiging kunnen verwachten van de RX 6900 XT?
Kan het zijn dat het nog laat in de nacht komt?

• YES

YES

Moderator General Chat
Omdat ik het leuk vind het te proberen. Ik heb het ook idee dat ik er ergens wel handig in ben. De vorige keer is het me ook gelukt (een 6800 en een 6800XT MB). Ik ga mijn 5700XT voor de volle mep (aan een miner) proberen te verkopen, wat ik nu eventueel nog bij AMD weg trek en niet zelf houd ga ik aan mede tweakers doorverkopen die het niet lukt iets te kopen, tegen MSRP + een bedrag voor mijzelf als premie/winst.

Maar goed, als het donderdag dan lukt met een 6700XT en 6900XT bijvoorbeeld, dan ben ik de komende maanden ook alweer klaar aangezien je ééns per twee maanden één model kan aanschaffen.

• rutgerdj
michaelhn schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:20:
Zie paar berichten hierboven. Ja kan rond 24u nog komen.

Je kan ook tot 4:00 opblijven, kan je gelijk AMDs keynote kijken

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
michaelhn schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:20:
vermoedelijk nadat hij verzonden(aangemeld/geaccepteerd) is.
dat kan tussen nu en dat moment elke moment zijn.
dus ja, ook laat vanavond/vannacht. vermoedelijk niet morgen als hij vandaag verzonden gaat worden.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• michaelhn
rutgerdj schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:23:
[...]

Zie paar berichten hierboven. Ja kan rond 24u nog komen.

Je kan ook tot 4:00 opblijven, kan je gelijk AMDs keynote kijken
wow dat is wel laat, ben af en toe bang dat hij uit het niets ineens mislukt en ik aankomende donderdag weer mag proberen..

Keynote zal ik zeker bekijken!

Verwijderd

kan je ook de status zien van je order op de site van amd: (shipped of niet?)

staat er daar dan shipped bij degene die al een mail ontvangen hebben dat het verzonden is?

• rutgerdj
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:39:
kan je ook de status zien van je order op de site van amd: (shipped of niet?)

staat er daar dan shipped bij degene die al een mail ontvangen hebben dat het verzonden is?
De status veranderd daar dan indd.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Gewoon geduld hebben, jullie krijgen nu zo je mailtjes binnen ;)

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦

• Speedway4
Jup, verzendbevestiging net binnen.

Kan niet wachten! :D

• karakedi
Even een vraagje tussendoor. Er zijn aantal mensen geweest, die het pakketje hebben opgehaald bij het depot. Hoe zijn de in contact gekomen met de betreffende depot? Gewoon gebeld naar algemeen nummer?
Pagina: 1 ... 184 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord