• banananana
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-02-2025
HellBeast schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:13:
Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar zodra er ergens vrij makkelijk geld te halen valt, dan zullen er altijd mensen zijn die daar van proberen te profiteren. Het maakt niet uit wat dit dan precies is, als het maar legaal is. Dat is met alles waar een schaarste en veel vraag naar is. Dat levert bij veel mensen begrijpelijk een gevoel van onrecht op, maar je kunt er toch niets aan veranderen. De GPU schaarste duurt nog minimaal tot Q3 2021 volgens veel nieuwsberichten.

Zelf was ik ook al bezig vanaf november om een GPU via de AMD webshop te kopen en dat is afgelopen week eindelijk gelukt. Ik heb mij meer gefocust op wat ik zelf kon doen in plaats van mij te ergeren aan anderen die hun kaart meteen weer te koop aanbieden voor een veel hogere prijs. Het is verspilde tijd en je wordt er toch alleen maar zuur(der) van. Hopelijk maakt AMD het in de tussentijd nog een beetje moelijker voor mensen die proberen te handelen in de GPUs.
Precies dit, inderdaad. Er zijn dan ook weer een aantal initiatieven die juist gamers aan een kaart proberen te helpen, dat tegengeluid vind ik wel mooi om te zien.

Wat ik wel vreemd vind is dat AMD toch weer naar, naar het lijkt, volstrekt willekeurige droptijden is gegaan. Het lijkt mij dat je daar juist botters mee in de kaart speelt en f5ende "low-tech" consumenten een flink dagdeel laat verspillen.
banananana schreef op maandag 5 april 2021 @ 12:20:
[...]

Precies dit, inderdaad. Er zijn dan ook weer een aantal initiatieven die juist gamers aan een kaart proberen te helpen, dat tegengeluid vind ik wel mooi om te zien.

Wat ik wel vreemd vind is dat AMD toch weer naar, naar het lijkt, volstrekt willekeurige droptijden is gegaan. Het lijkt mij dat je daar juist botters mee in de kaart speelt en f5ende "low-tech" consumenten een flink dagdeel laat verspillen.
Het eerste stuk probeer ik nu te faciliteren, afgelopen week is het voor een aantal mensen al succesvol geweest.

De random tijden werken inderdaad nadelig voor de mensen die niet volledig de tijd hebben om een kaart te kopen. Het is inderdaad voordeliger voor de bots.
Nu lijkt het erop dat ze dus een ReCaptcha gaan gebruiken. Helaas is die dusdanig irritant dat je het hele F5 gebeuren wel kunt vergeten. Niet dat je telkens die captcha moet invullen, maar de onderliggende code kan je wel als een bot gaan aanmerken en dus opzadelen met een extra ReCaptcha stap(pen). Die kunnen dusdanig vervelend worden dat je soms wel tot een minuut bezig bent, en dan moet je al snel klikken.
De echte bots omzeilen dit domweg door automatisch oplossen van de captcha of het vernieuwen van sessies zodat de uiteindelijke koper veel sneller naar het afrekenen kan gaan en ook bij de eerste seconde al weet dat er voorraad is.

• Edgar Wagt
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 30-07-2025
Postman schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:25:
[...]

Het eerste stuk probeer ik nu te faciliteren, afgelopen week is het voor een aantal mensen al succesvol geweest.

De random tijden werken inderdaad nadelig voor de mensen die niet volledig de tijd hebben om een kaart te kopen. Het is inderdaad voordeliger voor de bots.
Nu lijkt het erop dat ze dus een ReCaptcha gaan gebruiken. Helaas is die dusdanig irritant dat je het hele F5 gebeuren wel kunt vergeten. Niet dat je telkens die captcha moet invullen, maar de onderliggende code kan je wel als een bot gaan aanmerken en dus opzadelen met een extra ReCaptcha stap(pen). Die kunnen dusdanig vervelend worden dat je soms wel tot een minuut bezig bent, en dan moet je al snel klikken.
De echte bots omzeilen dit domweg door automatisch oplossen van de captcha of het vernieuwen van sessies zodat de uiteindelijke koper veel sneller naar het afrekenen kan gaan en ook bij de eerste seconde al weet dat er voorraad is.
Kan het dan helpen om in 1 browser constant te refreshen en zodra hij beschikbaar is, snel in een andere browser verder te gaan? Ben je misschien net wat sneller dan als je in dezelfde browser blijft werken
Edgar Wagt schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:36:
[...]

Kan het dan helpen om in 1 browser constant te refreshen en zodra hij beschikbaar is, snel in een andere browser verder te gaan? Ben je misschien net wat sneller dan als je in dezelfde browser blijft werken
Dit kan een oplossing zijn, mits je in die andere browser ook al zaken als PayPal open hebt staan (als je een particulier account hebt lukt je dat niet, dan sluit je oude sessie namelijk).

Probleem van de ReCaptcha is (was eigenlijk want het staat nu uit, maar verwacht het er wel weer ergens deze week) dat de implementatie niet helemaal vlekkeloos was. Daarom is het nu ook weg denk ik. Refreshen heeft dan ook geen zin meer, want je ziet geen voorraad indicatie zoals mensen met de jQuery.get truc deden of die shop.amd.com links.
Daarentegen kunnen bots dit nog prima doen en ook alle drempels die ReCaptcha opwerpt omzeilen. Je kunt namelijk een flag op IP niveau krijgen en dan is een ander systeem of browser ook geen oplossing meer. Echter zullen bots via VPN gewoon kunnen wisselen en ook het oplossen kunnen ze vele malen sneller.

Voor nu dus even afwachten wat AMD van plan is. Ik zal proberen hier informatie te blijven geven.

• Deikesu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:43
Postman schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:35:
[...]

Dit kan een oplossing zijn, mits je in die andere browser ook al zaken als PayPal open hebt staan (als je een particulier account hebt lukt je dat niet, dan sluit je oude sessie namelijk).

Probleem van de ReCaptcha is (was eigenlijk want het staat nu uit, maar verwacht het er wel weer ergens deze week) dat de implementatie niet helemaal vlekkeloos was. Daarom is het nu ook weg denk ik. Refreshen heeft dan ook geen zin meer, want je ziet geen voorraad indicatie zoals mensen met de jQuery.get truc deden of die shop.amd.com links.
Daarentegen kunnen bots dit nog prima doen en ook alle drempels die ReCaptcha opwerpt omzeilen. Je kunt namelijk een flag op IP niveau krijgen en dan is een ander systeem of browser ook geen oplossing meer. Echter zullen bots via VPN gewoon kunnen wisselen en ook het oplossen kunnen ze vele malen sneller.

Voor nu dus even afwachten wat AMD van plan is. Ik zal proberen hier informatie te blijven geven.
Die bots zijn echt gek.. Dat dit allemaal kan :/
Deikesu schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:39:
[...]

Die bots zijn echt gek.. Dat dit allemaal kan :/
Een gedeelte is code die je publiek kunt vinden op het internet. Gooi er dan nog een paar mensen bij die dus betalen voor zulke bots (zag al prijzen voorbij komen van 200 en 400 dollar) en je hebt een perfecte storm.

Wat dus eigenlijk gek is zijn de mensen die de GPU kopen voor belachelijke prijzen. Zowel RTX 3000 en RX 6000, als RTX 2000, RX 5000, GTX 1000, etc. Als voorbeeld een 3080 op Marktplaats ben je zo kwijt voor 1600 euro, beetje wachten en je kunt er misschien wel 1800 voor krijgen. Koop die kaart dan in met een betaalde bot voor 1200 euro en je hebt de bot er al uit (of winst gemaakt). Alles daarna is dan pure winst.

Uiteindelijk zijn het de consumenten zelf die dit probleem veroorzaakt hebben. Als iedereen op de wereld gezegd had: ik betaal MSRP, of max. 25% voor de echte top OC AIB kaarten, en daar ook braaf aangehouden had, dan waren deze praktijken er niet geweest. Echter heb je nu een combinatie van weinig aanbod, gigantische vraag en een bankrekening die overstroomt vanwege het ontbreken van een manier om het te spenderen. Tel daarbij de negatieve rente op en mensen zijn bereid om 2000 neer te tellen voor een kaart die in september nog 900 euro was.
Dit laat dan het hele crypto gebeuren nog buiten beschouwing, want gelukkig is dat voor AMD wat minder actueel. Daarom ook dat de prijzen bij AMD niet zulke hoge pieken bereiken als bij Nvidia.

• Edgar Wagt
  • Laatst online: 30-07-2025
Postman schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:49:
[...]

Een gedeelte is code die je publiek kunt vinden op het internet. Gooi er dan nog een paar mensen bij die dus betalen voor zulke bots (zag al prijzen voorbij komen van 200 en 400 dollar) en je hebt een perfecte storm.

Wat dus eigenlijk gek is zijn de mensen die de GPU kopen voor belachelijke prijzen. Zowel RTX 3000 en RX 6000, als RTX 2000, RX 5000, GTX 1000, etc. Als voorbeeld een 3080 op Marktplaats ben je zo kwijt voor 1600 euro, beetje wachten en je kunt er misschien wel 1800 voor krijgen. Koop die kaart dan in met een betaalde bot voor 1200 euro en je hebt de bot er al uit (of winst gemaakt). Alles daarna is dan pure winst.

Uiteindelijk zijn het de consumenten zelf die dit probleem veroorzaakt hebben. Als iedereen op de wereld gezegd had: ik betaal MSRP, of max. 25% voor de echte top OC AIB kaarten, en daar ook braaf aangehouden had, dan waren deze praktijken er niet geweest. Echter heb je nu een combinatie van weinig aanbod, gigantische vraag en een bankrekening die overstroomt vanwege het ontbreken van een manier om het te spenderen. Tel daarbij de negatieve rente op en mensen zijn bereid om 2000 neer te tellen voor een kaart die in september nog 900 euro was.
Dit laat dan het hele crypto gebeuren nog buiten beschouwing, want gelukkig is dat voor AMD wat minder actueel. Daarom ook dat de prijzen bij AMD niet zulke hoge pieken bereiken als bij Nvidia.
Sommige mensen moeten ook een nieuwe grafische kaart hebben alsof hun leven ervan af hangt. Dan maar 3x MSRP betalen want ja 'moet toch iets he', maar goed wie ben ik om te zeggen wat ze met hun geld moeten doen. Ik investeer het wel voorlopig

• banananana
Ah shit, order hier gecancelled omdat ik in alle spanning het verkeerde adres geselecteerd heb waardoor ik alleen een ander factuuradres had dan mijn vriend, maar het leveradres hetzelfde was. Ik snap dat ze tegen willen gaan dat mensen kaarten doorverkopen, maar 't is toch een flink onfortuinlijk systeem als je beiden een nieuwe pc wil bouwen. Nu word 't dit weekend die van mij maar in elkaar gooien en samen wat VR Alyx doen :)

Aanstaande donderdag wederom een avond opgeven dus... Nu maar de planning om bij zijn ouders de kaart aan te laten komen. Weten jullie of ze nog moeilijk gaan doen over email adressen o.i.d?
banananana schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:43:
Ah shit, order hier gecancelled omdat ik in alle spanning het verkeerde adres geselecteerd heb waardoor ik alleen een ander factuuradres had dan mijn vriend, maar het leveradres hetzelfde was. Ik snap dat ze tegen willen gaan dat mensen kaarten doorverkopen, maar 't is toch een flink onfortuinlijk systeem als je beiden een nieuwe pc wil bouwen. Nu word 't dit weekend die van mij maar in elkaar gooien en samen wat VR Alyx doen :)

Aanstaande donderdag wederom een avond opgeven dus... Nu maar de planning om bij zijn ouders de kaart aan te laten komen. Weten jullie of ze nog moeilijk gaan doen over email adressen o.i.d?
Ze kijken ook naar e-mailadres ja. Wil je echt zekerheid dan kun je het beste ook een ander e-mailadres gebruiken, naast dus afwijkend factuur en afleveradres. Mocht je bijvoorbeeld een Gmail account hebben dan kun je de Gmail dot trick doen.

Uit interesse: welke GPU heb je beide keren besteld?

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:50
Postman schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:35:
[...]
Echter zullen bots via VPN gewoon kunnen wisselen en ook het oplossen kunnen ze vele malen sneller.
Dit is niet helemaal waar, met recaptcha v2 is het redelijk gedaan met de snelle solves (in mijn tests zeker 30+ seconden) en is de mens sneller. De rest van het verhaal klopt zeker, maar ik het haalt in ieder geval de scriptkiddie botjes onderuit. Dat gecombineerd met een max aantal bestellingen per adres en een goed discord alert standby zijn er wat goede kansen te maken denk ik.
Vergeet ook niet dat vele VPN ip's direct de moeilijkste recaptcha's triggeren. Ook tijdens de PayPal / betaalflow zijn er extra captcha's te solven.

De rare timings van AMD verneuken het als enige voor de mens die standby staat. 4 uur lang tijd vrij maken is echt niet te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door KirovAir op 06-04-2021 09:34 ]

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:51
Aww yiss, hij is nu al binnen (van de drop afgelopen donderdag 1 april)!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvQIMOxXTEcA007djKS5YFjMOIg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IvZvAtQCcR4aWSG3NJFN44D9.jpg?f=user_large

Nu nog even de werkdag afwachten voordat ik hem kan installeren..

[ Voor 18% gewijzigd door IceBlackz op 06-04-2021 11:28 ]

• Gewoonmaikel
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-11-2025
IceBlackz schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:39:
Aww yiss, hij is nu al binnen (van de drop afgelopen donderdag 1 april)!

[Afbeelding]

Nu nog even de werkdag afwachten voordat ik hem kan installeren..
Nice...
Ik heb een levertijd bezorgtijd van 08.00 - 18.00... ofwel de hele dag thuis blijven wachten en zal dus rond 18.00 komen :P

• Remth2
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-01 14:22
Ik lees verschillende keren dat mensen wachten op hun kaart. Wat zou dat een lekker gevoel zijn als je die kaart er in plaatst, DDU opstart om alle gpu drivers te verwijderen speciaal voor je nieuwe gpu een diver te installeren!
Gefeliciteerd voor iedereen!
Ik jaag nog even door op een kaart die ik graag wil :)

• banananana
Postman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:38:
[...]

Ze kijken ook naar e-mailadres ja. Wil je echt zekerheid dan kun je het beste ook een ander e-mailadres gebruiken, naast dus afwijkend factuur en afleveradres. Mocht je bijvoorbeeld een Gmail account hebben dan kun je de Gmail dot trick doen.

Uit interesse: welke GPU heb je beide keren besteld?
Goeie, thanks! Dan gaan we toch voor zekerheid, mogen al blij zijn als we weer door het proces komen donderdag :)

We hebben beiden de 6900xt besteld, uitgaande van de grotere kans om die te kunnen bestellen. Heb 'm via Partalert in de gaten gehouden.

• IceBlackz
Gewoonmaikel schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:47:
[...]

Nice...
Ik heb een levertijd bezorgtijd van 08.00 - 18.00... ofwel de hele dag thuis blijven wachten en zal dus rond 18.00 komen :P
Ja die tijd kreeg ik hier ook, via DHL. Normaal een waardeloze partij die al wegrijd voordat er is aangebeld hier in Utrecht.. maar zowaar was hij er dus vanochtend net rond half 10!

• Tilor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wv6I3-c_3T0EeVhup3x7kYSPmiw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qZWLTXrV07VKomMubsDrrtuM.png?f=fotoalbum_large

Deze is net aangekomen, vorige donderdag besteld! *O*

PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT

• Gewoonmaikel
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-11-2025
IceBlackz schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:12:
[...]

Ja die tijd kreeg ik hier ook, via DHL. Normaal een waardeloze partij die al wegrijd voordat er is aangebeld hier in Utrecht.. maar zowaar was hij er dus vanochtend net rond half 10!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ITS6AKt7cgV2b02t_fwrinS14c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eZoMsz2Fw8kqQGw1mN9BfR2B.jpg?f=fotoalbum_large

Yes binnen :-)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gTpY34aI0YZs8qU6XaGDYXpf7E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p8e25FrrZZXpNdLKEn6E0Ukf.jpg?f=fotoalbum_large

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

KirovAir schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:33:
[...]

Dit is niet helemaal waar, met recaptcha v2 is het redelijk gedaan met de snelle solves (in mijn tests zeker 30+ seconden) en is de mens sneller. De rest van het verhaal klopt zeker, maar ik het haalt in ieder geval de scriptkiddie botjes onderuit. Dat gecombineerd met een max aantal bestellingen per adres en een goed discord alert standby zijn er wat goede kansen te maken denk ik.
Vergeet ook niet dat vele VPN ip's direct de moeilijkste recaptcha's triggeren. Ook tijdens de PayPal / betaalflow zijn er extra captcha's te solven.

De rare timings van AMD verneuken het als enige voor de mens die standby staat. 4 uur lang tijd vrij maken is echt niet te doen.
Ik weet niet wat voor programma je gebruikt, maar als je gebruik maakt van Python en Google zijn eigen speech recognition API dan ben je toch echt binnen een paar seconden door de ReCaptcha v2 heen. Uiteraard wel de audio optie, de plaatjes zijn inderdaad lastiger.

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01 16:30
Hier ook binnen!

Alleen wel een lekkere service van DHL zeg...
Pakket is gewoon in de regen voor de deur gezet, niet aangebeld of niks...

Edit: Afbeelding verwijdert

[ Voor 55% gewijzigd door cavanta op 06-04-2021 11:31 ]

Iedereen gefeliciteerd met zijn nieuwe GPU!

Ik kan dit helaas niet vaak genoeg herhalen: post geen foto's van je kaart zonder watermerk. Dit is voer voor oplichters die zo makkelijk aan nieuwe foto's komen, sommige nog op super kwaliteit ook. Heb er al verschillende gemeld bij Marktplaats en ook op Tweakers V&A die foto's gebruikten van mensen die hier hun nieuwe aanwinst lieten zien.

• Tilor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2025
Postman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:15:

Ik kan dit helaas niet vaak genoeg herhalen: post geen foto's van je kaart zonder watermerk. Dit is voer voor oplichters die zo makkelijk aan nieuwe foto's komen, sommige nog op super kwaliteit ook. Heb er al verschillende gemeld bij Marktplaats en ook op Tweakers V&A die foto's gebruikten van mensen die hier hun nieuwe aanwinst lieten zien.
Had ik niet aan gedacht, zal het gelijk aanpassen!
Thanks om ons hier op te wijzen d:)b

PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:32

Haha, ik heb wel eens wat op MP aangeboden met een foto van iemand anders omdat ik te lui was om er zelf 1 te maken met goed licht enzo..

• IceBlackz

Hoewel ik het er niet helemaal mee eens ben of je dit nu oplost met een watermerk en het probleem aan onze kant moet neerleggen, toch maar even aangepast. Thanks voor de tip tho!

• StevenvD1
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-01-2025
Lieve medeTweakers,

Ik probeer al sinds eind November een 6800 XT te bemachtigen, zonder succes. Ook de 6900 XT is mij nog niet gelukt in de laatste 2 maanden.
Eerder maakte ik gebruik van Distill, maar aangezien deze meer cookie bans opleverde dan mij hielp heb ik hier vanaf gezien.

Elke donderdag grijp ik precies mis. Is de drop op de geplande tijd, ben ik net nog even aan het werk. De volgende keer ben ik op tijd klaar en zit ik 1,5u te refreshen en dan komt er niets. Als ik dan maar opgeef, komt het altijd 10-20min later alsnog.

Heeft iemand hier nog goede tips? Ik zou ook graag een GPU voor mijn PC willen. Ik leen nu al een half jaar een oude GPU van een vriend van mij..

• Rzarect0r
StevenvD1 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:39:
Lieve medeTweakers,

Ik probeer al sinds eind November een 6800 XT te bemachtigen, zonder succes. Ook de 6900 XT is mij nog niet gelukt in de laatste 2 maanden.
Eerder maakte ik gebruik van Distill, maar aangezien deze meer cookie bans opleverde dan mij hielp heb ik hier vanaf gezien.

Elke donderdag grijp ik precies mis. Is de drop op de geplande tijd, ben ik net nog even aan het werk. De volgende keer ben ik op tijd klaar en zit ik 1,5u te refreshen en dan komt er niets. Als ik dan maar opgeef, komt het altijd 10-20min later alsnog.

Heeft iemand hier nog goede tips? Ik zou ook graag een GPU voor mijn PC willen. Ik leen nu al een half jaar een oude GPU van een vriend van mij..
Dagje vrij nemen, partalert in de gaten houden met wat van thuisbezorgd en wat te drinken 8)
Zojuist de 6700XT, 6800 en 6900XT mogen ontvangen van de vrolijke DHL bezorger.

offtopic:
Klaarblijkelijk is het niet toegestaan hier discussies te voeren over bepaalde zaken. Voor mij is de lol er nu wel van af en ik wens iedereen veel succes met het kopen van een GPU.

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:50
Postman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:59:
offtopic:
Klaarblijkelijk is het niet toegestaan hier discussies te voeren over bepaalde zaken. Voor mij is de lol er nu wel van af en ik wens iedereen veel succes met het kopen van een GPU.
Ik merk ook wat verwijderde reacties op zonder verduidelijking over wat er nu wel en niet mag. Technische analyse lijkt mij toch juist gewenst op tweakers. Mijn kaart ook ontvangen en houdt me verder wel rustig dan.

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Maar weer een sloot reacties naar de prullenbak gezonden. Het onderwerp van dit topic mag na 12k posts wel duidelijk zijn.

Discussies over scalping en slimme manieren om aan kaarten te komen horen hier niet thuis. Voel je vrij het elders op het forum te bespreken :).

• ScalpNoLimit
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-01 13:56
Lieve medeTweakers,

De 6800XT komt sws bijna nooit binnen, dus daar moet je niet op mikken.

Grootste kans is voor de 6900XT, want daar is relatief minder vraag naar. Je moet ook j.query truc gebruiken, met F5-en ga je niet de add to cart zien voordat hij uitverkocht is. Zoek gewoon in deze thread naar ''j.Query.get''.
Zelf was ik afgelopen donderdag ongeveer een minuut te laat voor de 6700XT drop, maar heb hem nu voor me liggen vanwege die j.query. :*)

• CMT
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:16
Het is zo ver, de 6900XT is hier ook net binnengekomen :) .
Aan iedereen die mij geholpen heeft om dit mogelijk te maken, ontzettend bedank!
En aan iedereen die nog een kaart zoekt (voor de hobby) wens ik al het beste, ik hoop van harte dat jullie ook slagen.

• junneh
  • Laatst online: 10:18
Mijn 6800 is ook binnen en ondertussen geinstalleerd :D. Heb alleen het idee dat er een lichte ratel in de middelste fan zit :X

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:22
junneh schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:33:
Mijn 6800 is ook binnen en ondertussen geinstalleerd :D. Heb alleen het idee dat er een lichte ratel in de middelste fan zit :X
Probeer even handmatig de fan iets sneller te later draaien. Soms kan een te lage fan speed een tikkend geluidje geven.
Je kan ook even kijken of het kabeltje van de web wel goed is weg gestopt. ik heb een keer gehad dat de fan het kabeltje raakte.

• junneh
Heb al even gekeken en zit hem volgens mij echt in het lagertje zelf. Laat hem wel ff tijdje ronddraaien om te kijken of het weggaat. Aandrukken mocht ook niet helpen (wil soms nog wel is dingen verhelpen bij ball bearings). Niet zon zin om weer zonder kaart te zitten :P

• StevenvD1
ScalpNoLimit schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:15:
[...]

De 6800XT komt sws bijna nooit binnen, dus daar moet je niet op mikken.

Grootste kans is voor de 6900XT, want daar is relatief minder vraag naar. Je moet ook j.query truc gebruiken, met F5-en ga je niet de add to cart zien voordat hij uitverkocht is. Zoek gewoon in deze thread naar ''j.Query.get''.
Zelf was ik afgelopen donderdag ongeveer een minuut te laat voor de 6700XT drop, maar heb hem nu voor me liggen vanwege die j.query. :*)
Bedankt voor de tip, zal het proberen. Maar hoe helpt dit met het missen van de drop timing, aangezien deze nooit exact op hetzelfde moment is?

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 14:43

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

junneh schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:03:
Heb al even gekeken en zit hem volgens mij echt in het lagertje zelf. Laat hem wel ff tijdje ronddraaien om te kijken of het weggaat. Aandrukken mocht ook niet helpen (wil soms nog wel is dingen verhelpen bij ball bearings). Niet zon zin om weer zonder kaart te zitten :P
Ik heb zoiets ook een keer gehad met mijn huidige 1070. Uit de doos was die aan het ratelen.

Ik heb toen de kleine schroefjes die onder de fan zitten aangedraaid/goed uitgelijnd en dat loste het op. Nou weet ik niet of er uberhaupt schroefjes zitten onder deze fans, maar wellicht kan je dat even bekijken.

• ScalpNoLimit
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-01 13:56
StevenvD1 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:37:
[...]

Bedankt voor de tip, zal het proberen. Maar hoe helpt dit met het missen van de drop timing, aangezien deze nooit exact op hetzelfde moment is?
Inschrijven voor PartAlert discord, die geeft een melding wanneer de drop is.

• DennisD1973
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-01 13:48
Lieve medeTweakers,

Kun je ons dan berichten als je aankomende donderdag dan weer afhaakt? :X

Gewoon volhouden en niet opgeven lijkt mij.... zoals andere Tweakers hier ook roepen.

• Borkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-01 10:22
6800 ook zojuist afgeleverd! Nog een paar uurtjes werken en dan kunnen we gaan hobbyen

• StevenvD1
DennisD1973 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:22:
[...]

Kun je ons dan berichten als je aankomende donderdag dan weer afhaakt? :X

Gewoon volhouden en niet opgeven lijkt mij.... zoals andere Tweakers hier ook roepen.
Ik zal je een berichtje sturen ;)
Heb wel wat tips van een Tweaker gekregen net, dus wie weet scoor ik deze keer!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik probeer ook al een tijdje om een 6800XT te bemachtigen ter vervanging van mijn GTX1080.. Intussen die hoop al een beetje opgegeven en ik ben me (mentaal) aan het voorbereiden om 1000€ neer te leggen voor een 6900XT. :p

Zitten er trouwens nog steeds goodies bij de 6900XT? Ik las hier iets over een muismat en rode keycap, krijg je die nog steeds of was dat slechts tijdelijk?

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• junneh
bibi2205 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:08:
Ik probeer ook al een tijdje om een 6800XT te bemachtigen ter vervanging van mijn GTX1080.. Intussen die hoop al een beetje opgegeven en ik ben me (mentaal) aan het voorbereiden om 1000€ neer te leggen voor een 6900XT. :p

Zitten er trouwens nog steeds goodies bij de 6900XT? Ik las hier iets over een muismat en rode keycap, krijg je die nog steeds of was dat slechts tijdelijk?
Misschien voor de 6800 gaan? clocken goed en kunnen bijna allemaal op base XT performance draaien

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01 16:30

Bij mij zaten de muismat en de keycap er nog steeds bij.
Maar ik moet nu niet zeggen dat je daar vrolijk van zal worden :P
Muismat is echt "gratis" en de keycap is leuk maar niks speciaals.

Desondanks wel tof dat er weer is een keer iets bij zit wanneer je een peperduur artikel aanschaft!
Nog steeds. De keycap krijg je ook bij de 6800XT. Achteraf was een nieuwe F5 toets een leukere knipoog geweest ;).
junneh schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:11:
Misschien voor de 6800 gaan? clocken goed en kunnen bijna allemaal op base XT performance draaien
De 6800 is nog zeldzamer dan de 6800XT geweest op AMD.com. Tot vorige week was er eigenlijk sinds 18 november geen 6800 meer voorbij gekomen. Terwijl de 6800XT er wel een goede 5 of 6 weken achter elkaar is geweest bij de drops.

• junneh
De 6800 is nog zeldzamer dan de 6800XT geweest op AMD.com. Tot vorige week was er eigenlijk sinds 18 november geen 6800 meer voorbij gekomen. Terwijl de 6800XT er wel een goede 5 of 6 weken achter elkaar is geweest bij de drops.
Ah Ik dacht dat het juist de 6800XT was die al heel lang niks van zich had laten horen :9

• Ram-G-maN
  • Laatst online: 19-01 22:57

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Heeft iemand afgelopen twee maanden een reference Asrock RX 6900 XT van Alternate.nl ontvangen? Ik sta sinds december 2020 te wachten op mijn pre-order. 8)7

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-01 19:19
Postman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:23:
[...]

Nog steeds. De keycap krijg je ook bij de 6800XT. Achteraf was een nieuwe F5 toets een leukere knipoog geweest ;).

[...]

Ja klopt, maar die 6800 was volgens mij meer dan alle 6 weken van 6800xt bij elkaar opgeteld als ik zo ff snel de voorraden bekeek. :*)
Ferio schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:06:
[...]

Ja klopt, maar die 6800 was volgens mij meer dan alle 6 weken van 6800xt bij elkaar opgeteld als ik zo ff snel de voorraden bekeek. :*)
Ik weet helaas niet van alle weken de voorraad, weet wel dat er 2 weken waren met een 60-tal en 1 week met 124 stuks. Zou je wellicht op het Hardwareluxx forum nog wel terug kunnen vinden.
Afgelopen donderdag waren er 350 stuks 6800 beschikbaar. Was sowieso een grote GPU drop die dag.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:12
Vandaag ook de 6900XT ontvangen. Ik denk dat mijn RTX 3080 de verkoop in gaat. Ik game er alleen maar mee en volgens mij levert de AMD betere prestaties.

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-12-2025
junneh schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:11:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik de 6800 nooit bekeken/overwogen omdat ik een 34" Ultrawide (3440x1440) heb, misschien toch maar eens wat reviews bekijken. Ik zat vooral te denken dat een 6900XT - verkoopwaarde van de GTX1080 ongeveer overeen komt met wat ik gewoonlijk zou uit (willen) geven voor een GPU. ;)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09

Apoca

Array Technology Industry

Gaat lekker met de V&A prijzen van de RX 6000 serie zie ik :+

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:05
Apoca schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:47:
Ja, de ''echte'' tweakers hebben na het volgen van dit topic door hoe ze over de rug van de echte koper wat extra euros kunnen verdienen.

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:03

ParaWM

Pro Prutser

Apoca schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:47:
Wat een aantallen voor alle AMD kaarten, sodeknetters. Dit zijn al die "tweakers" die hier advies vragen hoe een kaart "voor hun broer" te verkrijgen |:( :)

Sinterklaas wil bier !

• Apoca

Apoca

WouterL schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:49:
[...]

Ja, de ''echte'' tweakers hebben na het volgen van dit topic door hoe ze over de rug van de echte koper wat extra euros kunnen verdienen.
Oh ik wil best iemand betalen voor het feit dat die meer geluk heeft gehad dan mij bij een drop, maar ik ga geen 300/400 mark-up aftikken :D

En dit is een issue wat zichzelf doet oplossen uiteindelijk, je moet alleen geduld hebben.
Tja en dat is lastig natuurlijk :+

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• WouterL
Apoca schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:59:
[...]

Oh ik wil best iemand betalen voor het feit dat die meer geluk heeft gehad dan mij bij een drop, maar ik ga geen 300/400 mark-up aftikken :D

En dit is een issue wat zichzelf doet oplossen uiteindelijk, je moet alleen geduld hebben.
Tja en dat is lastig natuurlijk :+
Heb geen haast gelukkig. De 3070 draait als een zonnetje ;)

• DennisD1973
WouterL schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:49:
[...]

Inderdaad ja, sommig Tweakers hebben zelfs al meerdere 6000 kaarten verkocht de afgelopen maanden.... onder het mom dat ze z’on zware kaart niet nodig hebben, Waarom koop je er dan vervolgens weer 1 na een week... Wel zuur als je er een wil aan schaffen bij AMD en het week na week niet lukt.

• WouterL
DennisD1973 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:08:
[...]

Inderdaad ja, sommig Tweakers hebben zelfs al meerdere 6000 kaarten verkocht de afgelopen maanden.... onder het mom dat ze z’on zware kaart niet nodig hebben, Waarom koop je er dan vervolgens weer 1 na een week... Wel zuur als je er een wil aan schaffen bij AMD en het week na week niet lukt.
I feel you. Of argumenten als “ik probeer een 6800xt te kopen en uit frustratie koop ik 6900xts om met winst te verkopen”

• DennisD1973
WouterL schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:12:
[...]

I feel you. Of argumenten als “ik probeer een 6800xt te kopen en uit frustratie koop ik 6900xts om met winst te verkopen”
Ja inderdaad en allemaal nog sealed... ik zag net iemand die op V&A een 6700xt, 6800 en 6900xt heeft staan.... of een ander met 2x 6900xt.. :(

• Richh
6700XT up and running!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZktkGbS1TvFqfmH0xpoOAGF-0C4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ME4q1NTeUji9kdA63y62Mg7O.jpg?f=fotoalbum_large

• DennisD1973
Ziet er goed uit 👍

Blij mee?

• Richh
DennisD1973 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:22:
[...]

Ziet er goed uit 👍

Blij mee?
Ja, heel gaaf kaartje. Super goed afgewerkt ook, ik zou niet weten waarom mensen nog een aftermarket kaart willen :P

Zo maar even wat games opstarten.

• Deikesu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:43
Toffe foto. Ziet er goed uit :)

• DennisD1973
Richh schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:23:
[...]

Ja, heel gaaf kaartje. Super goed afgewerkt ook, ik zou niet weten waarom mensen nog een aftermarket kaart willen :P

Zo maar even wat games opstarten.
Ziet er zeer strak uit die 6000 reeks. Ben benieuwd naar jouw ervaringen, veel plezier!

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-01 20:54
Vette foto! Hoop dat ik er ook een kan bemachtigen aanstaande donderdag. :)

• banananana
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fv6eCrUiAjd-7KajRLKUcAYxyMA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wPh8o1F0JtCw7Tk1OU1vnFW5.png?f=fotoalbum_large

DHL is lekker voorzichtig geweest, gelukkig is de doos van de 6900xt zelf goed beschermend... Maar, hij is iig binnen :D Iedereen bedankt die hier geholpen heeft!

• Aristodeimos
  • Laatst online: 09-12-2025
banananana schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:07:
[Afbeelding]

DHL is lekker voorzichtig geweest, gelukkig is de doos van de 6900xt zelf goed beschermend... Maar, hij is iig binnen :D Iedereen bedankt die hier geholpen heeft!
Nou wat stom zeg, het is juist zo'n mooie doos.

Ingram Micro is echt veel te laks met inpakken. Bij mij ook gewoon los in de doos, maar geluk gehad dat er onderweg vrij fatsoenlijk mee om is gesprongen.

• Apoca

Apoca

Ram-G-maN schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:03:
Heeft iemand afgelopen twee maanden een reference Asrock RX 6900 XT van Alternate.nl ontvangen? Ik sta sinds december 2020 te wachten op mijn pre-order. 8)7
Ik heb daarvoor ook in de wachtrij gestaan, ik heb mijn bestelling na een maand wachten geannuleerd.

Ik zie die reference kaart ook niet meer komen als ik eerlijk ben, volgens mij heeft Asrock nu ook alleen nog maar eigen modellen. Althans die zie je wel her en der in de shops voorbij komen met enige beschikbaarheid, al zijn de prijzen natuurlijk niet echt lekker :)

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Team rockettttt

Heeft het vaak fout

• cardboardgenie
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-01 08:16
Ook tijd voor mij dit forum te verlaten :) DHL stond een uurtje geleden voor de deur.
Voor de mensen die nog hard op zoek zijn naar een GPU om zelf op te gamen ;) heel veel succes, mogen er nog vele drops en kansen komen

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-01 13:37

Skyline GT-R

RB26DETT

Hier is mn 6900XT ook binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cGDHKRoKnhq2FxdiDukMvUwOHVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fqSvhNtxLshYqiKxoGHOahmp.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een verschil met de XFX RX6800 XT Merc 319 :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzhC5TITJV-eRjS7f9apA0Ra7RE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07g134id3NO24CFH2g2KXWfK.jpg?f=fotoalbum_large

Beide in een Corsair 5000D AF, voedingkabels is als test; geen paniek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftldKv5dUgqm0hoomMSUhO4qivg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C21nfIQBUjpQOCXutr3qJ50a.jpg?f=fotoalbum_large

• Defiance
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-01 22:53

Defiance

Stubborn Bastard

Vandaag mijn ASUS TUF RX 6900 XT OC binnen gekregen van Notebooksbilliger.de

Moet hem nog inbouwen en zal daar likely pas in het weekend tijd voor hebben.

Ik ga wel mijn order bij SiComputers cancellen, daar ga ik niet meer op wachten en ik zou graag iemand anders er blij mee willen maken maar € 860,- is teveel voor mij om niet terug te laten storten.

Dat en de kans dat SiComputers deze nog anytime soon gaat leveren is nihil.

Wel moet ik zeggen dat de 6900 XT van ASUS echt een bakbeest van een ding is, lengte past hij in mijn kast ... qua dikte moet ik het nog zien haha. (Cubitek Mini-Tank met een custom sidepanel)
Skyline GT-R schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:17:
Hier is mn 6900XT ook binnen.
[Afbeelding]

Wat een verschil met de XFX RX6800 XT Merc 319 :o
[Afbeelding]

Beide in een Corsair 5000D AF, voedingkabels is als test; geen paniek.
[Afbeelding]
Lijkt bijna klein die 6900XT vergeleken met de 6800 XT Merc.
Wat ga je trouwens doen met 2 GPU in je systeem?

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-01 13:37

Skyline GT-R

RB26DETT

Postman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:38:
[...]

Lijkt bijna klein die 6900XT vergeleken met de 6800 XT Merc.
Wat ga je trouwens doen met 2 GPU in je systeem?
Niets, 3D Mark eens getest :). Bedoeling is enkel de 6900XT. Met het oog op watercooling is een ref design de betere optie. :)
Skyline GT-R schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:52:
[...]

Niets, 3D Mark eens getest :). Bedoeling is enkel de 6900XT. Met het oog op watercooling is een ref design de betere optie. :)
En wat voor resultaten had je met 2 GPU in Crossfire?
Waterkoeling is de 6900XT ref. inderdaad een goede optie.

• Jordy-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
Vanmiddag de 6900 XT ontvangen. Ik schrok een beetje van de gigantische omdoos zonder vulling, maar de kaart zelf was bijzonder goed verpakt. Geinige muismat en een leuke surprise achter het boekje. :D

Nou hopen dat morgen de rest van de onderdelen bezorgd gaat worden.

• CMT
Het is toch wel even schrikken wanneer je naar de VA sectie kijkt, ik had niet gedacht dat het 'aanbod' zó erg zou zijn. :X

Qua aantallen van de afgelopen drop (twijfelgevallen uitgezonderd) kom ik op:

6700XT: 6x
6800: 6x
6900XT: 13x

Er is gelukkig ook goed nieuws, ik las in het AMD nieuwstopic dat de productie van de Navi chips omhoog gaat en dat daardoor de beschikbaarheid tegen de zomer echt verbeterd zal worden.
Hopelijk lost de situatie met de wolven van wallstreet daarmee snel op (of mag je dat hier nog bij naam noemen, want bepaalde tweakers in dit topic aanspreken op vuig gedrag mag kennelijk niet..)

[ Voor 8% gewijzigd door CMT op 07-04-2021 02:37 ]

• Dappzor
Nvm (edit)

[ Voor 161% gewijzigd door Dappzor op 07-04-2021 06:47 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 11:11
CMT schreef op woensdag 7 april 2021 @ 02:00:
Het is toch wel even schrikken wanneer je naar de VA sectie kijkt, ik had niet gedacht dat het 'aanbod' zó erg zou zijn. :X
Jeetje het is echt niet normaal hoeveel er staan zeg. Jammer genoeg zijn er weer heel veel posts verwijderd want ik vind ergens wel dat het opmerken van al die verkopen bij dit topic hoort aangezien zoveel mensen op zoek zijn naar een GPU voor eigen gebruik. Het voelt een beetje als censuur terwijl dit een forum is waar iedereen toch zou moeten kunnen zeggen wat ie vindt. Echter, tweakers heeft aangegeven dat discussies over scalpers e.d. niet in dit topic mogen dus dan moeten we ons er in dit topic ook aan houden.

Nu vraag ik me af (serieuze vraag), kunnen we een topic beginnen waarin we lekker ons ei kwijt kunnen over het immorele gedrag van onze medetweakers? Het voelt nu alsof de tweakers moderators de scalpers een hand boven het hoofd houden. Dat het niet in dit topic mag prima, maar waarom zouden we niet een apart topic mogen hebben om onze frustratie te uitten?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Rzarect0r
JohnnyV76 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:03:
[...]

Jeetje het is echt niet normaal hoeveel er staan zeg. Jammer genoeg zijn er weer heel veel posts verwijderd want ik vind ergens wel dat het opmerken van al die verkopen bij dit topic hoort aangezien zoveel mensen op zoek zijn naar een GPU voor eigen gebruik. Het voelt een beetje als censuur terwijl dit een forum is waar iedereen toch zou moeten kunnen zeggen wat ie vindt. Echter, tweakers heeft aangegeven dat discussies over scalpers e.d. niet in dit topic mogen dus dan moeten we ons er in dit topic ook aan houden.

Nu vraag ik me af (serieuze vraag), kunnen we een topic beginnen waarin we lekker ons ei kwijt kunnen over het immorele gedrag van onze medetweakers? Het voelt nu alsof de tweakers moderators de scalpers een hand boven het hoofd houden. Dat het niet in dit topic mag prima, maar waarom zouden we niet een apart topic mogen hebben om onze frustratie te uitten?
Niemand houdt je tegen, alleen is dit niet het topic hiervoor.

• Remth2
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-01 14:22
Skyline GT-R schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:52:
[...]

Maat van mij uit België had je op tweakers een bericht gedaan vanuit V&A. Hij wil de kaart graag overnemen gezien hij met een 1050ti zit op een ultrawide.

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-01 09:06
Rzarect0r schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:05:
[...]

Niemand houdt je tegen, alleen is dit niet het topic hiervoor.
Hmm dat is niet helemaal waar, zie: Scalping: welke stelling neemt T.net hierin?.

Ik vind het ook kudt en wil ook een 6800 - 6800xt - 6900xt maar goed kan nog wel net met mijn GTX 970 uit de voeten in DIRT Rally en F1 2020.

• Joost.van.Dijck
  • Laatst online: 04-07-2025
Hello AMD Red Team,

Based on community feedback and popular demand, we have created a select quantity of AMD Radeon™ RX 6800 XT (Midnight Black) graphics cards featuring the same great performance of the widely popular AMD Radeon™ RX 6800 XT.

This is an exclusive advance notice to members of the AMD Red Team community and this offer has limited availability, while supplies last.

The AMD Radeon™ RX 6800 XT (Midnight Black) graphics card will be made available only on AMD.com through the page link below on April 7, 2021 at approximately 6am PST / 9am EST / 3pm CEST / 9pm TW.

Thank you for your passion and enthusiasm as part of the Red Team. Whether we’re sharing excitement about the latest industry developments, introducing products that continue to bring the best to our community, or gaming together on a daily basis, you are right there with us every step of the way.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jAhcHDGMfyA4_rQRwx1eB7K370g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mKvbkKWDWf0LmtUbjus9PqIa.jpg?f=user_large

Iemand interesse in de Red Team link? Link is vergeven!

• Dappzor
Joost.van.Dijck schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:35:
Hello AMD Red Team,

Based on community feedback and popular demand, we have created a select quantity of AMD Radeon™ RX 6800 XT (Midnight Black) graphics cards featuring the same great performance of the widely popular AMD Radeon™ RX 6800 XT.

This is an exclusive advance notice to members of the AMD Red Team community and this offer has limited availability, while supplies last.

The AMD Radeon™ RX 6800 XT (Midnight Black) graphics card will be made available only on AMD.com through the page link below on April 7, 2021 at approximately 6am PST / 9am EST / 3pm CEST / 9pm TW.

Thank you for your passion and enthusiasm as part of the Red Team. Whether we’re sharing excitement about the latest industry developments, introducing products that continue to bring the best to our community, or gaming together on a daily basis, you are right there with us every step of the way.
[Afbeelding]

Iemand interesse in de Red Team link?
ik heb deze mail ook gehad, toch zou ik de link niet posten op het forum, alleen via PM. :P

• JohnnyV76

Heel graag :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 16:23
Hello AMD Red Team,

[Afbeelding]

Zeker, vind die wel een stukje mooier dan de reguliere zilveren uitvoering.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-01 09:06
Hello AMD Red Team,

[Afbeelding]

Uiteraard!!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-01 08:52

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Hello AMD Red Team,

[Afbeelding]

Waarom zou je dit posten? Dan heb je een voorsprong geef je die dan weg... Snap er helemaal niks meer van. (ik heb de link ook)
8)7 8)7

• Zace
  • Laatst online: 18-12-2025
Baakster schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:40:
[...]

Waarom zou je dit posten? Dan heb je een voorsprong geef je die dan weg... Snap er helemaal niks meer van. (ik heb de link ook)
8)7 8)7
Ditto. Er is niets bekend over hoeveel er überhaupt beschikbaar gaan zijn.
Op voorhand lijkt me dat je deze niet overal weg gaat geven en zo je eigen kansen nóg kleiner maakt...

• Joost.van.Dijck
Baakster schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:40:
[...]

8)7 8)7
Zace schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:43:
[...]

Ditto. Er is niets bekend over hoeveel er überhaupt beschikbaar gaan zijn.
Op voorhand lijkt me dat je deze niet overal weg gaat geven en zo je eigen kansen nóg kleiner maakt...
Ik heb al een 6900xt. Een ander wat gunnen en zo.

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:08
Joost.van.Dijck schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:46:
[...]

[...]

Ik heb al een 6900xt. Een ander wat gunnen en zo.
Tsja, je weet waar de kaarten gaan eindigen.

• Rzarect0r
Iemand die link voor de RED team drop? Hier wel geregistreerd bij red team, maar geen link nog ontvangen (ook niet in spam).

• JohnnyV76
Geef de link dan alleen aan mensen van wie je denk dat ze m niet te koop gaan aanbieden. Als je een beetje kijkt naar het forumgedrag en V&A historie van iemand kom je daar denk ik redelijk snel achter.

• Dappzor
is de red team link persoonlijk? of voor iedereen gelijk? O-)

• Joost.van.Dijck
Pedje-san schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:48:
[...]

Tsja, je weet waar de kaarten gaan eindigen.
Nu hopelijk bij een bekende tweaker van me die op een r9 290x zit te gamen omdat zijn rx480 was overleden.

• Pedje-san
Joost.van.Dijck schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:51:
[...]

Nu hopelijk bij een bekende tweaker van me die op een r9 290x zit te gamen omdat zijn rx480 was overleden.
Die had je de link ook kunnen sturen zonder deze post, maar goed de bedoeling zijn goed is wat maakt het uit. :)

• CMT
Geef de link vooral aan diegene die al regelmatig achter het net hebben gevist imho.
Als ik genoeg reserve had, had ik graag meegedaan om de kaart vervolgens tegen exact dezelfde prijs aan een eerlijke pechvogel te geven in dit draadje.

• Joost.van.Dijck
CMT schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:54:
Geef de link vooral aan diegene die al regelmatig achter het net hebben gevist imho.
Als ik genoeg reserve had, had ik graag meegedaan om de kaart vervolgens tegen exact dezelfde prijs aan een eerlijke pechvogel te geven in dit draadje.
Zo eentje heeft hem nu. Hij is al weken bezig. Ik ken hem ook IRL, dus komt goed.

• Joost.van.Dijck
Dappzor schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:49:
is de red team link persoonlijk? of voor iedereen gelijk? O-)
Ik denk uniek. Maar dat weet ik niet zeker. De opbouw van de url code doet dat wel denken.

• Pedje-san
CMT schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:54:
Dit is precies wat ik weer ga proberen. Het zou mooi zijn als meerdere Tweakers dit zouden doen en we hier een lijst gaan bijhouden met Tweakers die al een poosje achter het net vissen. :)

• Zace
  • Laatst online: 18-12-2025
Zie onderhand ook mensen in verschillende part alerts vragen naar de betreffende link.
Ben bang dat de kansen vrijwel nihil gaan zijn om er een te bemachtigen.

De moed zakt al aardig in hier :+
*Hopen dat het unieke links zijn met één kaart per link maar denk niet dat dat het geval is*

[ Voor 29% gewijzigd door Zace op 07-04-2021 09:00 ]

Pagina: 1 ... 126 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord