• Jordy-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
Super lief om te denken dat je zo'n link uit de verkeerde handjes kan houden. O+

En naïef... Maar vooral super lief O+

Het is een open speelveld. Je hebt nu de aankondiging dat je een gewilde 6800XT zou kunnen bemachtigen en nu is het een kwestie van zorgen dat je bent voorbereid.

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:31
Joost.van.Dijck schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:57:
[...]

Ik denk uniek. Maar dat weet ik niet zeker. De opbouw van de url code doet dat wel denken.
Ik ben er wel benieuwd naar, ik heb zelf ook een link gekregen. Zou het dan eindelijk gaan lukken na 5 maanden :o

• Joost.van.Dijck
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-07-2025
Dappzor schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:04:
[...]

Ik ben er wel benieuwd naar, ik heb zelf ook een link gekregen. Zou het dan eindelijk gaan lukken na 5 maanden :o
Succes!
Ik had een paar weken geleden in 1 keer geluk met mijn 6900XT. Ik hoop oprecht dat het je gaat lukken!

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:44
Jordy-B schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:02:
Super lief om te denken dat je zo'n link uit de verkeerde handjes kan houden. O+

En naïef... Maar vooral super lief O+

Het is een open speelveld. Je hebt nu de aankondiging dat je een gewilde 6800XT zou kunnen bemachtigen en nu is het een kwestie van zorgen dat je bent voorbereid.
Je weet het niet he ... misschien hadden er net een paar een middagje vrij genomen. :+

• DonCortizone
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-01 18:34
Ik heb gisteren mijn 6700XT ontvangen :) Ik heb 3 donderdagen geprobeerd, derde keer is het gelukt! Het is dus mogelijk om een kaart te bemachtigen. Geef de moed niet op!

Bij deze ook mijn dank aan iedereen voor het sharen van de tips. _/-\o_

Wel nog even meegeven dat er een driver issue is bij het connecteren via displayport naar mijn Gigabyte Aorus FI27Q monitor :| . Mogelijks hebben nog mensen er last van. Ik connecteer voorlopig via HDMI in afwachting van een fix.
https://community.amd.com...or-to-640x480/td-p/458529

• Dappzor
de redteam links zijn uniek, ze eindigen beide anders. uiteraard zullen ze snel uitverkocht zijn, aangezien best veel mensen redteam member zijn.

• Joost.van.Dijck
Dappzor schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:19:
de redteam links zijn uniek, ze eindigen beide anders. uiteraard zullen ze snel uitverkocht zijn, aangezien best veel mensen redteam member zijn.
Wij hebben onze links vergeleken (hur hur hur) en ze zijn inderdaad verschillend. De links zijn uniek.

• Deikesu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-01 12:43
Succes allemaal! Hoop dat jullie er allemaal 1 kunnen kopen 😎

• Remth2
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-01 14:22
Joost.van.Dijck schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:35:
Hello AMD Red Team,

Based on community feedback and popular demand, we have created a select quantity of AMD Radeon™ RX 6800 XT (Midnight Black) graphics cards featuring the same great performance of the widely popular AMD Radeon™ RX 6800 XT.

This is an exclusive advance notice to members of the AMD Red Team community and this offer has limited availability, while supplies last.

The AMD Radeon™ RX 6800 XT (Midnight Black) graphics card will be made available only on AMD.com through the page link below on April 7, 2021 at approximately 6am PST / 9am EST / 3pm CEST / 9pm TW.

Thank you for your passion and enthusiasm as part of the Red Team. Whether we’re sharing excitement about the latest industry developments, introducing products that continue to bring the best to our community, or gaming together on a daily basis, you are right there with us every step of the way.
[Afbeelding]

Iemand interesse in de Red Team link? Link is vergeven!
Daar zijn alle 6800XT de afgelopen weken naar toe gegaan. Geen wonder dat er al een aantal weken geen drop is :P

• Joost.van.Dijck
Remth2 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:26:
[...]

Daar zijn alle 6800XT de afgelopen weken naar toe gegaan. Geen wonder dat er al een aantal weken geen drop is :P
Die conclusie had ik ook al getrokken.

• Bluepr1nt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10-2025
Iemand een idee of je ook een kans maakt op een 6800xt als je de link niet hebt? Wil echt super graag die kaart. Enige tijd terug uit impuls een Nvidia kaart gekocht waar ik veel spijt van heb gehad, toch maar verkocht maar nu een lege pc :'( .

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-01 13:37

Skyline GT-R

RB26DETT

Hello AMD Red Team,

Based on community feedback and popular demand, we have created a select quantity of AMD Radeon™ RX 6800 XT (Midnight Black) graphics cards featuring the same great performance of the widely popular AMD Radeon™ RX 6800 XT.

This is an exclusive advance notice to members of the AMD Red Team community and this offer has limited availability, while supplies last.

The AMD Radeon™ RX 6800 XT (Midnight Black) graphics card will be made available only on AMD.com through the page link below on April 7, 2021 at approximately 6am PST / 9am EST / 3pm CEST / 9pm TW.

Thank you for your passion and enthusiasm as part of the Red Team. Whether we’re sharing excitement about the latest industry developments, introducing products that continue to bring the best to our community, or gaming together on a daily basis, you are right there with us every step of the way.
[Afbeelding]

Algemene link voor de AMD.com store: https://www.amd.com/en/direct-buy/5496921500/be
Geen idee of daar straks ook stock van zal zijn.

• kerath
  • Laatst online: 21:50
Iemand enig idee wat de specs en prijs van de midnight editie zullen zijn?

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 16:24
Bluepr1nt schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:36:
Iemand een idee of je ook een kans maakt op een 6800xt als je de link niet hebt? Wil echt super graag die kaart. Enige tijd terug uit impuls een Nvidia kaart gekocht waar ik veel spijt van heb gehad, toch maar verkocht maar nu een lege pc :'( .
Ik heb ook geen link, en probeer al maanden een redelijk geprijsde GPU te vinden. Maar ik heb geen hoop dat het me gaat lukken, misschien dat PartAlert op tijd een melding geeft.

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
kerath schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:37:
2x zo snel omdat hij zwart is.
RGB was 1,5x geweest.
same great performance of the widely popular AMD Radeon™ RX 6800 XT.

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

• wauwwie
Skyline GT-R schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:36:
[...]

Algemene link voor de AMD.com store: https://www.amd.com/en/direct-buy/5496921500/be
Geen idee of daar straks ook stock van zal zijn.
"Select quantity", vast meer dan een redelijk aantal, te weinig om langer dan 20 seconden beschikbaar te zijn.

• Flupkees
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-01 14:33
kerath schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:37:
Aan de link boven je te zien, zelfde specs als de 6800XT en €3,80 goedkoper dan de 6800XT.

Als iemand nog zo'n directe persoonlijke link over heeft, dan heb ik wel interesse. In ruil maak ik dan een mooi bedrag over naar een goed doel naar keuze van je (de kaart wil ik voor mezelf, niet om door te verkopen).

• Bluepr1nt
Naja weet je het zijn er misschien weinig maar ze geven ons toch weer een kans. Wie weet kunnen we er een bemachtigen, hoop!!!!!!!!!!!!!!

• kerath
  • Laatst online: 21:50
Flupkees schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:40:
[...]

Aan de link boven je te zien, zelfde specs als de 6800XT en €3,80 goedkoper dan de 6800XT.

Als iemand nog zo'n directe persoonlijke link over heeft, dan heb ik wel interesse. In ruil maak ik dan een mooi bedrag over naar een goed doel naar keuze van je (de kaart wil ik voor mezelf, niet om door te verkopen).
Tnx! Postjes hadden elkaar gekruist. Deze zocht ik.

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 15:06

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Als er hier nog iemand zo'n team red linkje heeft en deze toevallig ook nog eens met mij zou willen delen zou ik deze persoon erg dankbaar zijn :)

Probeer al sinds release een reference 6800 of 6800xt te bemachtigen, en tot nog toe geen geluk gehad.

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-12-2025

Arm1n

Zeven over half twee

Had iemand me niet eerder kunnen vertellen om me aan te melden voor de Red Team mailing, ik vrees dat ze nu niet nog een 6800XT mailing de deur uit gaan doen :P

Ondanks dat ik nog niet eerder van de Red Team community had gehoord heb ik nu wel een beetje spijt me niet eerder aangemeld te hebben :+

Edit: Uiteraard houd ik me aanbevolen voor een link mocht iemand hem niet nodig hebben

[ Voor 12% gewijzigd door Arm1n op 07-04-2021 09:59 ]

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 15:06

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Arm1n schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:58:
Had iemand me niet eerder kunnen vertellen om me aan te melden voor de Red Team mailing, ik vrees dat ze nu niet nog een 6800XT mailing de deur uit gaan doen :P

Ondanks dat ik nog niet eerder van de Red Team community had gehoord heb ik nu wel een beetje spijt me niet eerder aangemeld te hebben :+

Edit: Uiteraard houd ik me aanbevolen voor een link mocht iemand hem niet nodig hebben
Ik heb me over de afgelopen jaren al meerdere keren geprobeerd aan te melden.. Kom er nooit door, ben geen streamer of reviewer dus waarschijnlijk niet 'waardig' genoeg..

• dm_unseen
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Hot Dmn! dit had ik graag eerder geweten. Maar waar kun je je überhaupt aanmelden?

• wauwwie
Temujin schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:01:
[...]

Ik heb me over de afgelopen jaren al meerdere keren geprobeerd aan te melden.. Kom er nooit door, ben geen streamer of reviewer dus waarschijnlijk niet 'waardig' genoeg..
Wat ik me herinner van de vorige launch is dat nadat de "Red team members" hun GPU gekocht hadden de link publiek gedeeld hadden en anderen alsnog konden kopen.

Dus als iemand vanmiddag een Red team link gebruikt heeft deze met mij/andere-GPU-zoekende-mede-tweakers wil delen om te kijken of ze nog een keer werken, dan wil ik dit wel testen.

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-01 10:38
Ik hoop dat het vandaag eindelijk eens gaat lukken. Ik ben al sinds de launch van de kaarten aan het proberen, maar vis elke keer weer achter het net :'(

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-01 23:14
Flupkees schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:40:
[...]

Goed initiatief, en ik sluit mij hierbij aan in de wachtrij mét donatie aan goed doel naar keuze!

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-11-2025
Hell yes! Please!

Tevens; hoe wordt je lid van AMD Team RED??
Hello AMD Red Team,

[Afbeelding]

-jacQues- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:25:
Hell yes! Please!

[...]
Volgens mij is dat uitgeschakeld. Je had voorheen een link op de frontpage naar Red Team, maar dat is weggehaald. Denk dat er al teveel aanmeldingen zijn.

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:47
Ik had mij destijds gewoon ingeschreven voor AMD Red... maar geen e-mail ontvangen. We gaan het straks proberen maar ik verwacht er niets van.
Aangezien er dus een pagina is waarop ook een add-to-cart knop kan komen, verwacht ik dat de verschillende manieren waarop het mensen voorheen gelukt is, nu ook weer zullen werken.

offtopic:
Meer mensen die last hebben dat je de 5800x en 2 andere CPU niet meer in je winkelmandje kunt stoppen?

• CasseenovaTech
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 22:36
Wel een mooi ding die 6800 XT Midnight Black! Ook ik bied me graag aan als er iemand is die een link te delen heeft. Iemand? Ook mij is het na twee succesvolle bestellingen van een 6900 XT helaas nog niet gelukt om ook daadwerkelijk een kaart te bemachtigen. De eerste raakte kwijt in het verzendproces en de tweede werd geannuleerd door AMD. Daarna niet meer gelukt. Wanneer het me dus lukt, dan dan gaat deze regelrecht m'n nieuwe PC in i.p.v. op V&A! _/-\o_

• wauwwie
-jacQues- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:25:
Hell yes! Please!

[...]
Er zit vast meer achter, maar ik heb me net ingeschreven op de nieuwsbrief.

Overzicht alle AMD nieuwsbrieven:
https://www.amd.com/en/corporate/subscriptions

AMD Red team nieuwsbrief:
https://explore.amd.com/red-team/sign-up

• wauwwie
Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:34:
offtopic:
Meer mensen die last hebben dat je de 5800x en 2 andere CPU niet meer in je winkelmandje kunt stoppen?
Nee mij lukt dat ook niet.
Joost.van.Dijck schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:20:
[...]

Wij hebben onze links vergeleken (hur hur hur) en ze zijn inderdaad verschillend. De links zijn uniek.
Even ter verificatie, want bij mij kwam de mailing in de spam folder van Outlook terecht en is die vernaggeld met link protection: als ik de link gebruik gebeurt er niets toch? Kom dan op de gewone pagina van de 6800XT terecht.

• wauwwie
Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:39:
[...]

Even ter verificatie, want bij mij kwam de mailing in de spam folder van Outlook terecht en is die vernaggeld met link protection: als ik de link gebruik gebeurt er niets toch? Kom dan op de gewone pagina van de 6800XT terecht.
Dat zal dan een safelink zijn, dat past je link niet zelf aan, maar Microsoft zet er aan andere link voor (de safelink) en test de website op fout gedrag voor je.

• Dappzor
Ik heb mijzelf in december 2020 ingeschreven voor het red team, toen veel mensen een kaart konden kopen met een ''red team link''. nog nooit echt een belangrijke mail van ze gehad, tot vandaag! Ik was zelf ook verbaasd. Al had ik wel verwacht dat ik al een kaart zou hebben.. Helaas nog steeds aan het proberen sinds November 2020.. :'(
Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:39:
[...]

Klopt, bij mij ook.

[ Voor 35% gewijzigd door Dappzor op 07-04-2021 10:56 ]

• Zace
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-12-2025
Dappzor schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:56:
Ik heb mijzelf in december 2020 ingeschreven voor het red team, toen veel mensen een kaart konden kopen met een ''red team link''. nog nooit echt een belangrijke mail van ze gehad, tot vandaag! Ik was zelf ook verbaasd. Al had ik wel verwacht dat ik al een kaart zou hebben.. Helaas nog steeds aan het proberen sinds November 2020.. :'(

[...]

Klopt, bij mij ook.
Hier idem.
Ook ergens rond de release van de 6XXX-serie ingeschreven in de hoop zo een kaart te bemachtigen.
Tot op heden helaas geen geluk gehad en blijf de 6900 XT te duur vinden voor mijn 1440p UW.

• wauwwie
Dappzor schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:56:

[...]

Klopt, bij mij ook.
Ik had ook nooit verwacht zo lang te moeten wachten op een GPU, anders had ik me toen ook ingeschreven.

I.i.g. nu op tijd ingeschreven voor de volgende generatie...

• wauwwie
Zace schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:59:
[...]

Hier idem.
Ook ergens rond de release van de 6XXX-serie ingeschreven in de hoop zo een kaart te bemachtigen.
Tot op heden helaas geen geluk gehad en blijf de 6900 XT te duur vinden voor mijn 1440p UW.
Als iedereen een link heeft gekregen dan zal de vraag en aanbod nu ook weer flink uit elkaar liggen.
maar misschien ben ik wel erg negatief geworden mbt het vinden van een betaalbare GPU in deze tijden.

• DarrylNL
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-06-2025
Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:34:
Aangezien er dus een pagina is waarop ook een add-to-cart knop kan komen, verwacht ik dat de verschillende manieren waarop het mensen voorheen gelukt is, nu ook weer zullen werken.

offtopic:
Yup
wauwwie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:03:
[...]

Als iedereen een link heeft gekregen dan zal de vraag en aanbod nu ook weer flink uit elkaar liggen.

[...]
Nog meer teleurstelling: de 'unieke' link is niet uniek. Er gebeurt namelijk op dit moment niets mee (301 HTTP status), de pagina die vervolgens komt is voor iedereen gelijk en al op diverse fora, Discord en Telegram plaatsen gedeeld.
Nu kan het zijn dat het op moment supreme toch wel iets gaat doen, maar voorgaande drops leren dat het niets helpt. Denk die link met product id je meer gaat helpen en de pagina daar ook uiteindelijk naar toe zal leiden (die dus specificaties en out-of-stock melding geeft).

• wauwwie
Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:15:
[...]

Nog meer teleurstelling: de 'unieke' link is niet uniek. Er gebeurt namelijk op dit moment niets mee (301 HTTP status), de pagina die vervolgens komt is voor iedereen gelijk en al op diverse fora, Discord en Telegram plaatsen gedeeld.
Nu kan het zijn dat het op moment supreme toch wel iets gaat doen, maar voorgaande drops leren dat het niets helpt. Denk die link met product id je meer gaat helpen en de pagina daar ook uiteindelijk naar toe zal leiden (die dus specificaties en out-of-stock melding geeft).
Dus eigenlijk een "gewone" drop, met als verschil dat het nu een "verstopt" artikel betreft maar dat het tijdstip bekend is. Ik zet de query alvast klaar...

• DarrylNL
wauwwie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:19:
[...]

Dus eigenlijk een "gewone" drop, met als verschil dat het nu een "verstopt" artikel betreft maar dat het tijdstip bekend is. Ik zet de query alvast klaar...
Korr samengevat, de pagina van de shop met alle producten is zichtbaar, maar de 6800XT Midnight Black om 15:00 dus niet?

• wauwwie
DarrylNL schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:21:
[...]

Korr samengevat, de pagina van de shop met alle producten is zichtbaar, maar de 6800XT Midnight Black om 15:00 dus niet?
Dat denk ik ook, en de 6800XT ME is alleen te benaderen via een/de directe link

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-01 08:32
Hopelijk is die voor iedereen beschikbaar, heb toch liever een xt dan 6800.

• DarrylNL
Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:29:
[...]

*kuch* woensdag 7 april 2021 09:36 *kuch* ;)
Mooi, maar het valt me op dat de link eindigt met be ipv nl, ook al kan je dat veranderen, maar heeft dat er iets mee te maken wellicht?

• wauwwie
DarrylNL schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:35:
[...]

Mooi, maar het valt me op dat de link eindigt met be ipv nl, ook al kan je dat veranderen, maar heeft dat er iets mee te maken wellicht?
Als ik de link open dan wordt deze aangepast naar nl.

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Hello AMD Red Team,

[Afbeelding]

4uur drop us?
gave kaart.

Heeft het vaak fout

• IceBlackz
  • Laatst online: 31-01 13:51
Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:15:
[...]

Als de link dan toch al wijdverspreid is, kun je hem dan ook niet even hier neerzetten? O-)

• wauwwie
IceBlackz schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:42:
[...]

Als de link dan toch al wijdverspreid is, kun je hem dan ook niet even hier neerzetten? O-)
Zie de hint van Postman...

• DarrylNL
tailfox schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:41:
[...]
4uur drop us?
gave kaart.
15:00, niet 16:00
Vergeet niet dat we nu CEST zijn ipv CET!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-01 12:30

Secsytime

Automagisch

Is het nou 15 of 21?

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Heeft het vaak fout

• Bluepr1nt
Misschien een beetje random vraag maar het is me opgevallen dat sinds de release de prijs telkens een heel klein beetje omhoog gaat. Valt me nu weer op dat de 6700xt toch weer onder de 500 is maar is er ook al boven geweest. Weet iemand hoe dat komt?

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 14:43

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bluepr1nt schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:07:
Misschien een beetje random vraag maar het is me opgevallen dat sinds de release de prijs telkens een heel klein beetje omhoog gaat. Valt me nu weer op dat de 6700xt toch weer onder de 500 is maar is er ook al boven geweest. Weet iemand hoe dat komt?
wisselkoers t.o.v. Dollar

• Bluepr1nt
Bizzarro schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:12:
[...]

wisselkoers t.o.v. Dollar
Pooh serieus, dat ik daar niet even aan dacht thanks 8)7

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Bluepr1nt schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:07:
wisselkoers

Heeft het vaak fout

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

DarrylNL schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:45:
[...]

15:00, niet 16:00
Vergeet niet dat we nu CEST zijn ipv CET!
Ik leef graag op de wintertijd :9

Heeft het vaak fout

• REDN4S
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 31-01 12:38
Zou iemand die speciale team red link met mij kunnen delen? Misschien lukt het dan wel ;w

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:19
REDN4S schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:40:
Zou iemand die speciale team red link met mij kunnen delen? Misschien lukt het dan wel ;w
https://www.amd.com/en/direct-buy/5496921500/be :Y)

RadeonAlert:

https://www.google.nl/url...Vaw3dqB11MDnvAClcJyOE5yCb

[ Voor 65% gewijzigd door JSTPS op 07-04-2021 13:05 ]

• Tilor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2025
Even ter verduidelijking, de links zijn mss uniek voor marketing purposes, maar er is dus wel een productpagina met een productcode.

PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT

• Rzarect0r
JSTPS schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:44:
[...]

Oeps, dacht dat je de link naar het product bedoelde.
Wow een echte scalper, heb je nog tips voor ons stervelingen? Mooie V&A geschiedenis ook, maar goed je moet pakken wat je pakken kan!

12 kaartjes kunnen verkopen is toch wel (12 die een recensie op V&A geplaatst hebben dan) netjes 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Rzarect0r op 07-04-2021 12:53 ]

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:19
Rzarect0r schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:50:
[...]

Wow een echte scalper, heb je nog tips voor ons stervelingen? Mooie V&A geschiedenis ook, maar goed je moet pakken wat je pakken kan!

12 kaartjes kunnen verkopen is toch wel (12 die een recensie op V&A geplaatst hebben dan) netjes 8)
Ja medescalper. Heb eerder in het topic aanwijzingen gegeven hoe de kaarten te kopen en koop zelf geen AMD meer.

RadeonAlert, direct buy, Paypal open, wachten en niet opnieuw klikken als de pagina laadt, anders begint het proces opnieuw. Dan heb je je kaart(en). Een kind kan de was doen! :Y)

RadeonAlert:

https://www.google.nl/url...Vaw3dqB11MDnvAClcJyOE5yCb

[ Voor 20% gewijzigd door JSTPS op 07-04-2021 13:44 ]

• Rzarect0r
JSTPS schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:56:
[...]

Ja Dimi, medescalper. Heb eerder in het topic aanwijzingen gegeven hoe de kaarten te kopen, ik koop geen AMD meer namelijk. 12 is alleen op tweakers trouwens.

RadeonAlert, direct buy, Paypal open, wachten en niet opnieuw klikken als de pagina laadt, anders begint het proces opnieuw. Dan heb je je kaart(en). Een 8 jarige zou het kunnen! :Y)
Ik zou mezelf niet zo zeer een scalper willen noemen. Heb wel ge-upgrade en de kaarten met winst doorverkocht, omdat het gewoon een betere price/performance heeft. Ja ik ga ze niet voor de kostprijs doorverkopen, ben geen dief van mijn eigen portemonnee :P

• Aristodeimos
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-12-2025
Rzarect0r schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:00:
[...]

Ik zou mezelf niet zo zeer een scalper willen noemen. Heb wel ge-upgrade en de kaarten met winst doorverkocht, omdat het gewoon een betere price/performance heeft. Ja ik ga ze niet voor de kostprijs doorverkopen, ben geen dief van mijn eigen portemonnee :P
"Beste Tweakers,

Afgelopen avond is het me gelukt om een 6900XT te scoren op de AMD site, dus deze kaart mag de deur uit!"

En zo zijn er een hoop kaarten op jouw conto te vinden. PS5 er ook nog bijgepakt; en dat is alleen waar beoordelingen van zijn.

Als je lekker je honderden euro's (waarschijnlijk meer) wilt verdienen over de rug van anderen heb dan tenminste de ballen om er voor uit te komen. Gadverdamme zeg.

Hoop dat de gamers die al een tijd zonder gpu zitten de special edition kunnen bemachtigen, succes!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:21
Ik vraag me toch af waarom dat AMD dit doet. Natuurlijk willen ze graag dat de kaarten zo voor een redelijke prijs bij de gamer terecht komt. Maar ik vrees dat 95% van de drops elke donderdag naar scalpers gaat die ze vervolgens doorflippen op marktplaats, ebay etc. etc.....

• Rzarect0r
stylezzz schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:21:
Ik vraag me toch af waarom dat AMD dit doet. Natuurlijk willen ze graag dat de kaarten zo voor een redelijke prijs bij de gamer terecht komt. Maar ik vrees dat 95% van de drops elke donderdag naar scalpers gaat die ze vervolgens doorflippen op marktplaats, ebay etc. etc.....
AMD kan hier niet winnen, er zal altijd iemand achter het net vissen. Ik ben wel blij met deze drops.

• Tilor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2025
Grote kans inderdaad, ik ben gewoon blij dat ze het doen want zo heb ik nu een 6900XT aan MSRP kunnen scoren die inmiddels al in mn pc zit! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fyYvnSSx5FUgDYVc3RXFlP3qv-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hpNrOC9EB9W76mDyx78ef37v.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT: Ik zie net hoe mijn slordige bureau te zien is in de weerspiegeling |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Tilor op 07-04-2021 13:28 ]

PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 31-01 13:21
Euhm, omdat met random drops alles sowieso naar scalpers gaat?

• Bluepr1nt
Tilor schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:24:
[...]

Grote kans inderdaad, ik ben gewoon blij dat ze het doen want zo heb ik nu een 6900XT aan MSRP kunnen scoren die inmiddels al in mn pc zit! [Afbeelding]

EDIT: Ik zie net hoe mijn slordige bureau te zien is in de weerspiegeling |:(
Nee er bestaat altijd een kans al is die klein, zoals Tilor die hem gewoon voor MSRP heeft kunnen kopen en er nu lekker mee kan gamen. Gewoon hopen dat we er een kunnen scoren en dik kunnen gamen :9 . Succes iedereen!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

voor welke kaarten gaan jullie? ik wil een rev voor waterkoeling maar welke maakt niet uit

Heeft het vaak fout

• Remth2
  • Laatst online: 28-01 14:22
Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:01:
[...]

Als je vandaag voor een kaart gaat heb je de keuze uit de 6800XT MB, de 6800XT MB, of de 6800XT MB :P
Denken we, of misschien hebben ze de donderdag drop voor een keer naar de woensdag gedaan ivm special editie?

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-01 11:17
Aristodeimos schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:14:
[...]

"Beste Tweakers,

Afgelopen avond is het me gelukt om een 6900XT te scoren op de AMD site, dus deze kaart mag de deur uit!"

En zo zijn er een hoop kaarten op jouw conto te vinden. PS5 er ook nog bijgepakt; en dat is alleen waar beoordelingen van zijn.

Als je lekker je honderden euro's (waarschijnlijk meer) wilt verdienen over de rug van anderen heb dan tenminste de ballen om er voor uit te komen. Gadverdamme zeg.

Hoop dat de gamers die al een tijd zonder gpu zitten de special edition kunnen bemachtigen, succes!
v&a staat vol met mensen die de kaarten niet gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn. 6700xt's staan er zelfs voor 1000+ euro op. Totaal belachelijk. Ik hoop dat niemand ze ook koopt zodat ze er lekker mee blijven zitten

• Bluepr1nt
tailfox schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:57:
voor welke kaarten gaan jullie? ik wil een rev voor waterkoeling maar welke maakt niet uit
Het liefst een 6800xt omdat die naar mijn mening het beste waar voor zijn geld heeft. Maar een 6800 of een 6900xt is ook prima, welke dat is maakt me niet uit zolang ze maar niet super luidruchtig zijn tijdens gebruik ;)
Remth2 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:02:
[...]

Denken we, of misschien hebben ze de donderdag drop voor een keer naar de woensdag gedaan ivm special editie?
Dit was bij de 6800(XT) en 6900XT lancering wel het geval, maar toen waren de drops sowieso at random.
Bij de 6700XT lancering was het om 15u echt alleen de 6700XT en om 17u de 6900XT (samen met wat CPU). Ik verwacht dus ook nul komma nul drop (niet in de laatste plaats omdat de hele add-to-cart kaduuk is voor alles op de direct buy pagina ;)).

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:51
Postman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:09:
[...]

Dit was bij de 6800(XT) en 6900XT lancering wel het geval, maar toen waren de drops sowieso at random.
Bij de 6700XT lancering was het om 15u echt alleen de 6700XT en om 17u de 6900XT (samen met wat CPU). Ik verwacht dus ook nul komma nul drop (niet in de laatste plaats omdat de hele add-to-cart kaduuk is voor alles op de direct buy pagina ;)).
ja de add to card is kaput! Hoe moet het nu? ;w

• wauwwie
pietz0r schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:11:
[...]

ja de add to card is kaput! Hoe moet het nu? ;w
Dat zullen ze wel fixen, anders valt er niets te verkopen.

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

wauwwie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:12:
[...]

Dat zullen ze wel fixen, anders valt er niets te verkopen.
Staan de kaarten er wel ineens een uur te koop :9

Heeft het vaak fout

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11-2025

MeltedForest

Lenny-t

Nog 10 minuten tot het Midnight Black moment.. ik ben benieuwd!

• Dappzor
Nou spannend :o

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:25
Denk dat dat wel gaat tegenvallen. Met een beetje mazzel zie je nog een winkelwagentje voor de vorm! :+

• DennisD1973
  • Laatst online: 17:45
WouterL schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:53:
[...]

Denk dat dat wel gaat tegenvallen. Met een beetje mazzel zie je nog een winkelwagentje voor de vorm! :+
Je kunt ook F5-en op de V&A lijst, misschien dat ze daar dan voorbij komen :X

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:25
DennisD1973 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:55:
[...]

Je kunt ook F5-en op de V&A lijst, misschien dat ze daar dan voorbij komen :X
100% meer kans

• DennisD1973
Dat, en 100% meerprijs!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-01 13:31
en 100% meer betalen

Stay hungry, stay foolish!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:36

Bever!

3

Komen er zometeen kaarten op de amd site beschikbaar?

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-01 13:31
Bever! schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:56:
er bestaat een kans

Stay hungry, stay foolish!

• DennisD1973
Bever! schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:56:
Yes mogelijk... en op V&A hier bij Tweakers.

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:30
ja als je red team member bent

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007

MeltedForest

Lenny-t

Ik vraag mij af of ze dat nog speciaal controleren nu iedereen gewoon de product pagina heeft gevonden en gaat bestellen...

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11-2025
Heb er een :D

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

leeg?

Heeft het vaak fout

• hanzzz104
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-12-2025
Niets gezien, 15:01 nu

• Dappzor
LINK DOET NIKS:p

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11-2025
Er zijn er 240

• imbourne
  • Registratie: November 2015
Besteld:)!

• hanzzz104
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-12-2025
Maar waar?
Steeds OUT OF STOCK hier, geen wijziging....

[ Voor 69% gewijzigd door hanzzz104 op 07-04-2021 15:03 ]

Pagina: 1 ... 127 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord