Succes
F12 + deze was mijn vriend!, geslaagde order!takkenjong schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:03:
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5496921500')
dan jQuery.post('/en/direct-buy/add-to-cart/5496921500')
(zelf geen besteld, zodat jullie er eentje meer hebben
[ Voor 34% gewijzigd door wbervoets op 07-04-2021 15:05 ]
Thank you.
Order Information
Order Number: ***
Order Date:
Order Total: 671,33 €
The charge(s) will appear on your credit card as “DR/AMD.COM STORE”.
When we have finished processing your order, you will be sent a confirmation email at the address provided.
haal je order nummer weg-jacQues- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:04:
Op de gok klaargezeten om drie uur.
Thank you.
Order Information
Order Number:
Order Date:
Order Total: 671,33 €
The charge(s) will appear on your credit card as “DR/AMD.COM STORE”.
When we have finished processing your order, you will be sent a confirmation email at the address provided.
Is alweer op lijkt
Gedaan maar er gebeurt niks lijkt hetwbervoets schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:03:
https://www.amd.com/en/direct-buy/5496921500/be
(zelf geen besteld, zodat jullie er eentje meer hebben, tevreden met mijne 6700xt van 2 weken geleken)
Gedaan. Zag in mijn haast niet dat er persoonlijke gegevens bijstonden. Bedankt!
Maar wat een grap. Heel veel mensen proberen tijdens diverse drops een kaart te bemachtigen. Dit was mijn eerste poging en gelijk gelukt.
[ Voor 62% gewijzigd door karakedi op 07-04-2021 15:10 ]
En toen plots terug bij productpagina
Hier ook.......lamaa1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:06:
Zoals gewoonlijk weer het hele proces doorlopen en bij place order natuurlijk weer naar het hoofdscherm toe. Veel plezier voor de mensen die hem wel hebben besteld
idem...lamaa1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:06:
Zoals gewoonlijk weer het hele proces doorlopen en bij place order natuurlijk weer naar het hoofdscherm toe. Veel plezier voor de mensen die hem wel hebben besteld
Stay hungry, stay foolish!
[ Voor 20% gewijzigd door pietz0r op 07-04-2021 15:08 ]
Volgens mij is het hier ook gelukt te bestellen maar geen recaptcha gekregen??? Jij dus wel?FireBladeX schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:06:
Na paypal betaling, mislukt. K&t captcha mislukte
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik had dus ook geen geld erop staan, snap echt niet waarom ze niet paypal accepteren die aan een bank rek nummer zitJaïr.exe schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:08:
Amd accepteert geen PayPal met bankrekening? Had dus geld erop moeten gooien..
is mij gewoon gelukt hoor op die manier?PainkillA schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:09:
[...]
Ik had dus ook geen geld erop staan, snap echt niet waarom ze niet paypal accepteren die aan een bank rek nummer zit
veel mensen gebruiken jquery commando's die zijn soms net wat sneller.SnoopBok schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:09:
Wat een gedoe dit, voordat die add to cart verschijnt zijn ze al weg. Hoe krijgt iedereen het toch voor elkaar om er 1 te bestellen
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Asus ROG Strix X-570E, 5800X, 2x16GB Gskill, Vega 56, Seasonic Focus GX1000
PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT
Check even je spamWodan schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:10:
Hier is het ook waarschijnlijk gelukt om de 6800XT midnight black te bemachtigen. Nog geen bevestiging in de mail, maar al wel op paypal.
You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability.
Snappen jullie het nog?
Ze hebben er 285 geleverd gekregenTilor schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:10:
Volgens mn software die stock tracked waren er 240!
ja helaas welMartinPRO schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:11:
Goedendag zeg.. bij het bevestigen bleef ik op de "coupon code" be sitting klikken.. helemaal verdwaald. Erna alsnog op bevestigen kunnen klikken en toen werd er 1 cent van mijn PayPal afgeschreven, maar verder geen email en mijn saldo is ook hetzelfde gebleven.. ben ik nu t laat?
[Zeurmodus]Wat een gezeur om een GPU te kopen. [/zeurmodus]
Komt er van met m'n zelfgemaakte software
PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT
De button is hier eveneens nooit zichtbaar geworden. Proficiat aan de gelukkigen, zo'n zwarte versie ziet er geweldig uit!
[ Voor 8% gewijzigd door Erraa op 07-04-2021 15:13 ]
Oh ik geloof best dat er intern wat kaarten zijn afgesnoept hoor
Nee, dat commando doet het zelfde als op de knop drukken.Erraa schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:13:
Wat doet zo'n jquerry juist? Gewoon 1x ingeven in de browser console & hij auto-add to cart van zodra die beschikbaar is?
De button is hier eveneens nooit zichtbaar geworden. Proficiat aan de gelukkigen, zo'n zwarte versie ziet er geweldig uit!
Als er iemand een voor MSRP heeft die hem niet wilt wil ik hem wel lol. Thanks voor de jquery anders had ik nooit kans gemaakt.
Mag ik je 6800 overnemen?Stoomkoker schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:14:
Vorig jaar ook al een 6800 weten te bemachtigen, nu eindelijk de kaart die ik wilde vgm ook gelukt. Weet iemand of AMD hier moeilijk over doet?
...and your ass will follow
Absoluut! Ik gebruik geen bot en ververste om precies drie uur zoals aangekondigd. Dat werkte. Alles (adres etc.) ingetypt en wat stoplichten gevonden in een plaatje. Ik was even bang dat het mislukte, want ze wilde 1 euro van mijn VISA afschrijven. Maar wanneer ik nu op mijn bank inlog is er 671,33 gereserveerd. EINDELIJK! (Al sinds de start bezig. Moest een 6800(XT) zijn voor 4K gaming.)Grotbewoner schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:11:
Ik heb er eentje besteld via een bot op twitter die een link verstuurde en daarna handmatig bestellen (wel met paypal). Het is dus ook weggelegd voor gewone stervelingen.
het duurde bij mij ook even voordat het op paypal/cc door kwam, maar geef de hoop niet op (als je tenminste een order confirmation screen met order nummer hebt gezienBluepr1nt schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:14:
Wel er door heen gekomen maar geen geld af paypal dus zal wel weer niks worden.
Als er iemand een voor MSRP heeft die hem niet wilt wil ik hem wel lol. Thanks voor de jquery anders had ik nooit kans gemaakt.
en capca doorgekomen en op Place order knop gedrukt maar nog geen PayPal actie of mail ontvangen vanuit AMD 😢
Nog niks! blijft spannend zo
Asus ROG Strix X-570E, 5800X, 2x16GB Gskill, Vega 56, Seasonic Focus GX1000
Kaart zit nog steeds in m'n mandje
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Waar plak jij die jQuery dan? In de console van de browser? Als ik dat doe op een andere productpagina, bijv. deze: https://www.amd.com/en/direct-buy/5358857600/nl en de jQuery wijzig naar jQuery.post('/en/direct-buy/add-to-cart/5358857600') dan wordt hij bij mij niet aan mijn winkelwagentje toegevoegdwbervoets schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:03:
https://www.amd.com/en/direct-buy/5496921500/be
(zelf geen besteld, zodat jullie er eentje meer hebbentevreden met mijne 6700xt van 2 weken geleken)
unieke link als red team member van AMD,, echter werkte die totaal niet
Nice! Ik heb ook al zo lang geprobeerd om een 6800XT te krijgen, zo vaak misgegrepen. Ik wist niet eens dat er een release was vandaag, zag het toevallig gewoon net op Twitter. Ben benieuwd hoe deze er uit ziet.-jacQues- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:16:
[...]
Absoluut! Ik gebruik geen bot en ververste om precies drie uur zoals aangekondigd. Dat werkte. Alles (adres etc.) ingetypt en wat stoplichten gevonden in een plaatje. Ik was even bang dat het mislukte, want ze wilde 1 euro van mijn VISA afschrijven. Maar wanneer ik nu op mijn bank inlog is er 671,33 gereserveerd. EINDELIJK! (Al sinds de start bezig. Moest een 6800(XT) zijn voor 4K gaming.)
dan gaat het je helaas niet lukken, dat heb ik ook vele malen gehadRichh schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:17:
Alles door, maar als ik op place order klik, dus na de captcha, dan wordt ik niet naar een bevestigingspagina gestuurd, maar naar de overzichtspagina met producten![]()
Bij mij ook!Richh schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:17:
Alles door, maar als ik op place order klik, dus na de captcha, dan wordt ik niet naar een bevestigingspagina gestuurd, maar naar de overzichtspagina met producten![]()
Ik zal een foto posten zodra die in de computer zit.Grotbewoner schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:18:
[...]
Nice! Ik heb ook al zo lang geprobeerd om een 6800XT te krijgen, zo vaak misgegrepen. Ik wist niet eens dat er een release was vandaag, zag het toevallig gewoon net op Twitter. Ben benieuwd hoe deze er uit ziet.
Welke twitter channel als ik vragen magGrotbewoner schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:11:
Ik heb er eentje besteld via een bot op twitter die een link verstuurde en daarna handmatig bestellen (wel met paypal). Het is dus ook weggelegd voor gewone stervelingen.
Inmiddels in een IP ban geresulteerd -> cookies verwijderd -> kaart is uit m'n mandje
Naja, jammer maar helaas
En die deel je niet even?Dappzor schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:18:
[...]
unieke link als red team member van AMD,, echter werkte die totaal niet
Dus je spammed gewoon deze command in de console?GreatMagicalHat schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:13:
[...]
Nee, dat commando doet het zelfde als op de knop drukken.
als je wat pagina's terug leest, er is vanmorgen al over gepraat
Was er ook een drop van de normale 6800xt dan trouwens?Tweakriez schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:20:
Mocht er by chance iemand zijn die deze zwarte variant besteld heeft en toch liever de zilveren variant heeft dan wil ik graag ruilen. Ik heb namelijk liever een zwarte
Van ruilen komt huilen.Tweakriez schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:20:
Mocht er by chance iemand zijn die deze zwarte variant besteld heeft en toch liever de zilveren variant heeft dan wil ik graag ruilen. Ik heb namelijk liever een zwarte
AMD geeft alleen garantie aan de originele koper. Hou daar rekening mee!
Ja, en dan kijken of hij succesvol in je mandje is gekomen, want dat is natuurlijk geen garantie.Erraa schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:20:
[...]
Dus je spammed gewoon deze command in de console?
En niet te hard spammen, anders krijg je een tijdelijke ban en moet je cookies verwijderen
Heb het ook op zelfde manier gedaan. Add to cart was er nog niet, toevallig vorige of show all gedaan. Daar zag ik hem tussen staan. Add to cart geklikt en gelijk afgerekend met paypap.hidde212 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:15:
Via partalert discord link (die niet werkte) terug naar hoofdscherm (direct buy overzicht), waar ik hem wel aan het mandje toe kon voegen. Vervolgens heel rustig met Paypal afgerekend (en bedrag is afgeschreven). Eindelijk, na een week of 6 proberen, geslaagd!
Bedankt voor alle tips! Ik ga vanavond rustig de rest van mijn computer samenstellen.
Ow! Dat wist ik niet... Laat maar dan haha-jacQues- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:20:
[...]
Van ruilen komt huilen.
AMD geeft alleen garantie aan de originele koper. Hou daar rekening mee!
![]() | ![]() |
Zo lelijk staat het toch niet
Wellicht handig om de Shipping confirmation af te wachten, alvorens andere onderdelen te bestellen.DonnyOlijslager schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:21:
Mij is het vandaag ook gelukt! 6800XT Midnight Black edition. Gebruikte de jQuery link om het direct in mijn mandje te stoppen. Vervolgens op de winkelmand geklikt en hij zat erin! Schrok me kapot. Vervolgens met Paypal betaald (gekoppeld aan mijn Rabobank rekening). Kwam op de order submitted pagina, heb de order bevestiging in mijn mail en zie ook dat in Paypal de afschrijving staat.
Bedankt voor alle tips! Ik ga vanavond rustig de rest van mijn computer samenstellen.
Ik zou je monitor uit je kast halenTweakriez schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:22:
[...]
Ow! Dat wist ik niet... Laat maar dan haha
[Afbeelding] [Afbeelding]
Zo lelijk staat het toch niet
Heeft het vaak fout
Goed punt! Dat duurt meestal een aantal dagen toch?Munchie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:23:
[...]
Wellicht handig om de Shipping confirmation af te wachten, alvorens andere onderdelen te bestellen.
Yes, bij mij ook.... KmPRichh schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:19:
[...]
Inmiddels in een IP ban geresulteerd -> cookies verwijderd -> kaart is uit m'n mandje
Naja, jammer maar helaasIk gun hem jullie!
En inmiddels is de betaling ook te zienGreatMagicalHat schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:13:
Ik bevestigingsmailtje van AMD, maar zie nog geen betaling op paypal. Ik ben benieuwd, maar niet al te hoopvol...
Ik zal kijken of ik een versie van het script dat ik heb geschreven kan maken die niet op een server hoeft te staan, of ik kan zien waarom het geluidje het niet deed vandaag. En dan is alles natuurlijk nog steeds zonder garanties...
Die kans is vrij groot als je zelfde email/adres/paypal/creditcard hebt gebruiktMunchie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:07:
Ook gelukt. Order submitted email binnen. Ben benieuwd of ze hem annuleren omdat ik vorige week de 6700xt had besteld.
Waarom? Het zijn toch verschillende kaarten...ricjuh schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:26:
[...]
Die kans is vrij groot als je zelfde email/adres/paypal/creditcard hebt gebruikt
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/l8ZintgrLm0Wl7Zl5j1CmOMD.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ohwQRuXlLlS1Ct25ZB8ChrcL.jpg?f=fotoalbum_tile)