Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:07

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik was er al bang voor. Ik heb het ding gekocht bij Coolblue, dus ik ga 'm maar als defect melden. Hopen op een refund. Ik kan gewoon niks met dat ding.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Laatst online: 09:46
Google moet in samenwerking met de app bouwers gewoon eens zorgen dat refresh rates netjes wordt doorgegeven. Het is ook mijn grootste frustratie dat ze dit gewoon niet even goed fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:47

daffie82

Minisforum UM773 Lite

tormentor1985 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 21:06:
Google moet in samenwerking met de app bouwers gewoon eens zorgen dat refresh rates netjes wordt doorgegeven. Het is ook mijn grootste frustratie dat ze dit gewoon niet even goed fixen.
Hoop er maar niet op. Ze (Google) kunnen het niet eens met hun eigen app YouTube. Werkelijk bedroevend.

Ik gebruik mijn Chromecast voor iptv en voor Geforce now. Dat werkt goed.
Voor de rest gebruik ik dat ding niet.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
tormentor1985 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 21:06:
Ehm... Die optie is er gewoon, werkt goed en is relatief makkelijk te enablen (door de developers).

Het grootste probleem is dat de vraag laag lijkt te zijn. TV's supporten het niet en/of kijkers zien het verschil niet.

Daar komt bij dat als contentaanbieders nog 6 versies van dezeldfde content moeten aa bieden de kosten ook stijgen terwijl de consument een prijsverhoging (nu) waarschijnlijk niet zal accepteren.

Dat ze het niet enabled hebben in Youtube is inderdaad een beetje raar. Mja, echt veel 24/30fps content vind je daar ook niet en dat willen ze waarschijnlijk zo houden.

Netflix en AppleTV+ werken hier iig. Zijn er inmiddels nog meer contentaanbieders die de setting expliciet hebben?

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiigamer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08:48
De Nvidia Refresh Rate app kon je altijd onder Android 12 sideloaden om dit probleem op te lossen, maar Google heeft het aanzetten van de functie in Toegankelijkheid in Android 14 geblokkeerd.

Waarschijnlijk een eerste stap naar het volledig blokkeren van apk's buiten de Play Store volgend jaar. Het wordt er niet beter op.

Gek genoeg ondersteunen Smarttube en Stremio het wisselen van de rates wel, maar dat zijn apps die Google ook liever kwijt dan rijk zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door wiigamer op 14-10-2025 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wiigamer schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:26:
De Nvidia Refresh Rate app kon je altijd onder Android 12 sideloaden om dit probleem op te lossen, maar Google heeft het aanzetten van de functie in Toegankelijkheid in Android 14 geblokkeerd.
Als je die app via ADB (bijvoorbeeld met adblink) installeert, werkt die nog prima. Ook met Android TV 14.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiigamer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08:48
TexMex schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:36:
[...]

Als je die app via ADB (bijvoorbeeld met adblink) installeert, werkt die nog prima. Ook met Android TV 14.
Oke dat is goed om te weten... Dat ga ik uitproberen 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
Ik gebruik zelf ook de refresh rate app hoor. Maar dit heeft ook zo zijn nadelen. Het gaat bij mij van android -> receiver -> tv.

Android detecteert de andere refresh rate en gaat schakelen. De receiver gaat op zwart om ook te schakelen en daarna krijg ik goed beeld maar loopt mn geluid niet meer gelijk.

Oplossing is om na de switch 5 seconden terug te spoelen. Niet erg gebruiksvriendelijk 😉

En inderdaad zijn het de app bouwen die deze functionaliteit goed moeten ondersteunen. Het punt ja dat ze dat niet doen terwijl het bron materiaal gewoon in 1 format is. Ze hoeven dus helemaal niet verschillende versies op te slaan maar gewoon de versie die het is goed uitsturen.

Als mensen het overigens niet zien dan heb je geen liefde voor het kijken van films of series. Misschien zie je het niet bij een episode last one laughing of gemaskerde zangers of Eurovisie Songfestival.

Maar elke film of serie waar een beetje snel bewegende panning scènes in zitten schokken als de malle omdat er simpelweg niet 24 frames in een 60 hertz beeld passen. En je tv kan dit met motion verbeteringen proberen aan te passen en dit gaat soms goed maar ook dit heeft nadelen.

Het is voor mij vaak de reden ondanks dat ik alle streaming diensten heb of had (maar er een aantal heb opgezegd door +200% prijsverhoging in 1 jaar of het toevoegen van reclame die afgekocht kan worden voor +200%) toch maar gewoon een serie of film te downloaden en via plex af te spelen omdat die dat wel goed kan. Het is toch van de zotte he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
@tormentor1985 In jouw geval is het dus je receiver die icm de refresh rate switch geen correcte audio sync doet.

Een 24hz film ook in 50hz en 60hz aanbieden betekent 3 keer opslaan en distributeren. En dat voor elke resolutie die aangeboden wordt.

Fwiw: dat de hand vastgehouden wordt is prima, maar als je daadwerkelijk een liefhebber bent dan zorg je er zelf even voor dat je TV op 24hz staat voordat je aan een deftige film begint. Net zoals vroegah.
Verder wel met jullie eens dat het ruk is dat het nu technisch allemaal mogelijk is maar niet nauwelijks gedaan wordt.

Zelf erger ik mij meer aan streaming content met een simpel HDR profiel terwijl de Dolby Vision variant ook bestaat.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
Raymond P schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 09:08:
@tormentor1985 In jouw geval is het dus je receiver die icm de refresh rate switch geen correcte audio sync doet.

Een 24hz film ook in 50hz en 60hz aanbieden betekent 3 keer opslaan en distributeren. En dat voor elke resolutie die aangeboden wordt.

Fwiw: dat de hand vastgehouden wordt is prima, maar als je daadwerkelijk een liefhebber bent dan zorg je er zelf even voor dat je TV op 24hz staat voordat je aan een deftige film begint. Net zoals vroegah.
Verder wel met jullie eens dat het ruk is dat het nu technisch allemaal mogelijk is maar niet nauwelijks gedaan wordt.

Zelf erger ik mij meer aan streaming content met een simpel HDR profiel terwijl de Dolby Vision variant ook bestaat.
Dat is dus niet wat het is. Bijvoorbeeld op Netflix is de film 1 keer opgeslagen als 24hz. Echter tijdens het afspelen geven ze niet even de opdracht om het ook daadwerkelijk zo af te spelen. Ze sturen mij niet een 60hz versie op want anders zou de refresh rate app ook niet voor mij schakelen. De default refresh rate van Android is gewoon 60hz (gelukkig maar want dat zorgt voor een lekker vloeiend menu) maar blijft daarop omdat de app geen opdracht geeft dit te wijzigen. Android gaat zn best doen 24 beeldjes in 60 beeldjes te stoppen maar faalt uiteraard hard gezien bij iedere 2,5 beeld verversing er een nieuw beeld moet worden geplaatst. Heel simpel op te lossen door gewoon die refresh rate aan te passen.

En waarom zou ik mijn refresh rate moeten aanpassen als dat gewoon automatisch kan? Heb je wel eens door de library van Netflix gebladerd? Dit is niet uitsluitend 24hz maar een mix van 23,97hz, 24hz, 25hz, 30hz, 50hz, 60hz. Als ik bij elke film of serie eerst moet gaan uitzoeken wat de refresh rate is en daar alles handmatig op moet aanpassen voordat ik het materiaal afspeel om motion judder te voorkomen dan is bij mij de lol er wel vanaf. De app bouwers moeten (zeker voor het geld wat ze voor de dienst vragen) gewoon hun zaakjes goed op orde hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door tormentor1985 op 14-10-2025 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
@tormentor1985 Het moet zowel in de app als op systeem niveau aan staan om te werken, en er moet uiteraard hardware support zijn.
Netflix heeft framerate matching aan staan (zonder menu toggle, want die is er niet).

Dat de content aanbieder geen 60fps bron aanbiedt, los van of dat wenselijk is, is de reden waarom jij een suboptimale ervaring hebt. Zou de content gesampled zijn op 60hz dan had je die issues immers niet, nu wordt er lokaal een frame gecopied en helaas ben jij (nofi, ik ook) daar gevoelig voor.
Waarom je dat zelf dus ff moet instellen lijkt mij nu wel duidelijk.

Mijn tv (en chromecast) matchen netjes de content framerate als de app dat vraagt. (Mijn TV's ondersteunen seamless maar dat heb ik uit staan voor mijn eigen gemoedsrust.)

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In tegenstelling tot de Chromecast met Google TV, ondersteund de Streamer QMS/VRR waardoor diverse streaming apps Auto framerate ook ondersteunen. Maar daarvoor moet je wel aan een aantal voorwaarden voldoen.

- Je TV moet het ondersteunen.
- Je Streamer moet rechtstreeks aan de TV zijn aangesloten en niet via een receiver.
- je kiest de seamless instelling op de Streamer

Indien bovenstaande dan werkt de auto refreshrate met apps zoals, Netfix (nog steeds), Prime Video, SkyShowtime, Disney+ (als ze hun app weer hebben gefixed), HBOMax, F1TV, NLZiet, Videoland, etc.etc.

Het werkt niet met de AppleTV+ app en niet met YouTube, maar daarvoor kan de Refresh Rate app worden gebruikt.

Je moet dus wel een TV en Android TV mediaspeler hebben die het beiden ondersteunen. Door een fout in de HDMI specificatie, ondersteund geen enkele receiver QMS op dit moment, ook al zeggen de specificaties van wel.

Ik krijg dus de correcte refreshrate en resolutie met de apps die het ondersteunen met de Google Streamer en mijn LG G4. Die laatste laat ook zien dat het actief wordt bij aanzetten Streamer.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 14-10-2025 12:42 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
@hardware-lover De Chromecast met Google TV doet zeker wel QMS (maar geen VRR).

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raymond P schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:34:
@hardware-lover De Chromecast met Google TV doet zeker wel QMS (maar geen VRR).
Ah, dat is nieuw voor mij. Ik zal 'm straks eens even aan mijn TV hangen om dat te bevestigen (voor mijzelf).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
hardware-lover schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:42:
[...]

Ah, dat is nieuw voor mij. Ik zal 'm straks eens even aan mijn TV hangen om dat te bevestigen (voor mijzelf).
Het werkt (netjes) sinds ze de functie een jaar of twee geleden toegevoegd hebben.
(Maareh Amazon Prime biedt de functionaliteit niet, op de Streamer wel? ;))

Edit: dat lijkt dus niet meer het geval te zijn, ik krijg het niet meer seamless.

[ Voor 9% gewijzigd door Raymond P op 14-10-2025 11:08 ]

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
Raymond P schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:21:
@tormentor1985
Dat de content aanbieder geen 60fps bron aanbiedt, los van of dat wenselijk is, is de reden waarom jij een suboptimale ervaring hebt. Zou de content gesampled zijn op 60hz dan had je die issues immers niet, nu wordt er lokaal een frame gecopied en helaas ben jij (nofi, ik ook) daar gevoelig voor.
Maar zelf dat is geen wenselijke oplossing want ook als de content aanbieder een in 24hz opgenomen beeld (Oppenheimer bijvoorbeeld die analoog geschoten is op 24 FPS) gaat verpakken in 60 beelden per seconde loopt tegen exact hetzelfde probleem aan dat de film in principe bij beeld 1 en 2 een kopie is en bij beeld 3 de film in principe doormidden geknipt moet worden in overgang naar beeld 4. Het zou geen oplossing zijn maar het probleem zou juist erger worden omdat we het dan helemaal niet goed meer kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
@tormentor1985 Vroegah werden films in postproductie geoptimaliseerd voor tv weergave na een film release. Scenes waar het uitmaakt kan dan extra aandacht aan besteed worden mits daar budget voor is.
Voor PAL/25hz werd zelfs simpelweg gewoon versneld waardoor er geen judder was. :+

Het is ook geen moderne oplossing, dat is mijn hele punt.
Nu heb je lokaal de keuze tussen (vooraf) handmatig instellen of genoegen nemen met judder en/of audio mismatch als de automatische switch niet werkt en/of je tv er een puinhoop van maakt.

Edit: er is natuurlijk nog de optie om genoegen te nemen met compleet automatisch gegenereerde supersmooth meuk. Zelf kijk ik dan liever naar geraniums ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Raymond P op 14-10-2025 12:01 ]

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raymond P schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:47:
Het werkt (netjes) sinds ze de functie een jaar of twee geleden toegevoegd hebben.
(Maareh Amazon Prime biedt de functionaliteit niet, op de Streamer wel? ;))

Edit: dat lijkt dus niet meer het geval te zijn, ik krijg het niet meer seamless.
Ah, dan had ik dat toch juist in het hoofd. De Streamer heeft QMS ondersteuning, dat is zeker, maar wel onder de voorwaarden die ik eerder deelde. Met passthrough via een receiver gaat dat dus niet werken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er is een firmware update beschikbaar voor de Streamer. Misschien al wat langer want ik gebruik dit apparaat meestal niet actief.

Security patch augustus 2025
Android TV OS branch 250729 (laat zich nog niet zien bij Google firmware releases).

Een Reddit gebruiker melde dat het mis ging na het installeren van deze update, apparaat ging in een boot loop en startte niet meer door.

We gaan het zo wel zien 🫣

Edit: geen problemen met de update 👍

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 14-10-2025 14:30 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:47

daffie82

Minisforum UM773 Lite

tormentor1985 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 09:00:
Het is voor mij vaak de reden ondanks dat ik alle streaming diensten heb of had (maar er een aantal heb opgezegd door +200% prijsverhoging in 1 jaar of het toevoegen van reclame die afgekocht kan worden voor +200%) toch maar gewoon een serie of film te downloaden en via plex af te spelen omdat die dat wel goed kan. Het is toch van de zotte he?
Weet je wat nog meer van de zotte is? Dat ik mijn 4k schijfjes rip en op mijn Ugoos AM6B+ met CPM build kijk, omdat dat de enige manier is om echte Dolby Vision in cmv4.0 te kijken. Inclusief correcte FEL playback.
Je hoort het goed, schijfjes die ik koop. Want geen enkele blu-ray speler speelt cmv4.0 af, sterker nog, als je ze ript zijn ze voor 99% in het buggy cmv2.9.
Daarna moet ik ze dus nog omzetten via een uitstekend 3rd party script met gecreëerde RPU's in ProRes Davinci.

Het is een hobby... :+

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
Raymond P schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 11:34:
@tormentor1985
Voor PAL/25hz werd zelfs simpelweg gewoon versneld waardoor er geen judder was. :+
Dit was inderdaad heel bizar. Als je dan tegelijk een film start met iemand aan de andere kant van de planeet dan is de 1 eerder klaar dan de ander. Hilarisch. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-10 11:00
Nyarlathotep schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:42:
Zijn er nog meer mensen met een Google streamer waarbij Disney+ ineens onkijkbaar is? Sinds een aantal weken niets dan haperingen in het beeld, nog erger dan het al was.
Sowieso haperen álle streaming apps. Behalve Netflix. Ik snap er niks van.
HBO, Amazon en Disney+ hebben allemaal haperingen, de één erger dan de andere. Netflix doet het perfect.
Ik ben alle settings al tig keer nagelopen, ook aan de hand van online 'guides'.

Als ik dezelfde apps op mijn LG tv gebruik spelen deze zonder stotteren af. En het betreft hier een OLED tv uit 2017 nota bene! De reden dat ik deze apps niet gebruik is omdat navigeren ontzettend traag gaat, en apps soms vastlopen. Afspelen doen ze echter wel.

Wat kan ik nog doen? Het ligt echt aan de Google Streamer en ik ben het zat. Zal ik het ding maar gewoon in de verkoop gooien? En wat moet ik dan aanschaffen?
Ja! Niet te doen hier. Ik dacht eerst dat het aan mn wifi issues lag (zie mn vorige berichten hier), maar het blijkt nu alleen nog de Disney app te zijn! Netflix en Youtube doen het weer prima... Ik heb een oude Philips tv icm een Google tv chromecast. We casten eigenlijk nooit meer, alle apps op de chromecast zelf werkten perfect tot de android 14 update in juli... Nu op Disney ook haperingen, vastlopers en wegvallend geluid.

Als iemand een fix heeft, dan hoor ik het graag. Mijn tV zelf is oud, dom en apploos ;)

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 15-10-2025 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

hardware-lover schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:27:
In tegenstelling tot de Chromecast met Google TV, ondersteund de Streamer QMS/VRR waardoor diverse streaming apps Auto framerate ook ondersteunen. Maar daarvoor moet je wel aan een aantal voorwaarden voldoen.

- Je TV moet het ondersteunen.
- Je Streamer moet rechtstreeks aan de TV zijn aangesloten en niet via een receiver.
- je kiest de seamless instelling op de Streamer

Indien bovenstaande dan werkt de auto refreshrate met apps zoals, Netfix (nog steeds), Prime Video, SkyShowtime, Disney+ (als ze hun app weer hebben gefixed), HBOMax, F1TV, NLZiet, Videoland, etc.etc.

Het werkt niet met de AppleTV+ app en niet met YouTube, maar daarvoor kan de Refresh Rate app worden gebruikt.

Je moet dus wel een TV en Android TV mediaspeler hebben die het beiden ondersteunen. Door een fout in de HDMI specificatie, ondersteund geen enkele receiver QMS op dit moment, ook al zeggen de specificaties van wel.

Ik krijg dus de correcte refreshrate en resolutie met de apps die het ondersteunen met de Google Streamer en mijn LG G4. Die laatste laat ook zien dat het actief wordt bij aanzetten Streamer.
VRR is geen vereiste. 24p modus denk ik wel. Mijn OLED ondersteunt geen VRR, maar heeft wel een native 24p modus.
Wat die Google streamer doet; geen idee. Die van mij gaat via mijn receiver naar de tv en een andere optie kan/wil ik niet. En dit móet werken want de Netflix app doet het dus gewoon goed. Het is gewoonweg waardeloos en een fix zie ik niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyarlathotep schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:01:
VRR is geen vereiste. 24p modus denk ik wel. Mijn OLED ondersteunt geen VRR, maar heeft wel een native 24p modus.
Wat die Google streamer doet; geen idee. Die van mij gaat via mijn receiver naar de tv en een andere optie kan/wil ik niet. En dit móet werken want de Netflix app doet het dus gewoon goed. Het is gewoonweg waardeloos en een fix zie ik niet meer gebeuren.
QMS is een vereiste als het om seamless framerate support gaat. Netflix is een van de weinige apps die het sinds Android TV V12 ondersteund, met een non seamless framerate instelling, maar al die andere apps die ik aanhaalde doen dat dus enkel MET QMS (en Netflix ook nog).
In jouw situatie zou QMS sowieso niet te gebruiken zijn, want passthrough door receiver, werkt niet.

Ik gebruik passthrough via mijn LG G4, want die ondersteund alle audio codecs. Dus mediaspeler rechtstreeks naar LG, eARC naar mijn receiver. Met de Streamer krijg ik zo dus alle correcte framerates met die apps die ik aanhaalde als voorbeeld, dus niet enkel 24p maar ook 25/50 of anders. dat gaat met de CCmGTV niet lukken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

hardware-lover schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:20:
[...]

QMS is een vereiste als het om seamless framerate support gaat. Netflix is een van de weinige apps die het sinds Android TV V12 ondersteund, met een non seamless framerate instelling, maar al die andere apps die ik aanhaalde doen dat dus enkel MET QMS (en Netflix ook nog).
In jouw situatie zou QMS sowieso niet te gebruiken zijn, want passthrough door receiver, werkt niet.

Ik gebruik passthrough via mijn LG G4, want die ondersteund alle audio codecs. Dus mediaspeler rechtstreeks naar LG, eARC naar mijn receiver. Met de Streamer krijg ik zo dus alle correcte framerates met die apps die ik aanhaalde als voorbeeld, dus niet enkel 24p maar ook 25/50 of anders. dat gaat met de CCmGTV niet lukken.
Ah, dan had ik het verkeerd begrepen :)
Ik zal dan toch eens dat ding aan de tv hangen om te kijken of het werkt. Ik heb dan alleen 'gewoon' ARC wat ik alleen gebruikte voor de tv apps. Die ik dan echt niet meer hoef te gebruiken als dit wel gaat werken. Alleen geen Atmos support voor mijn tv maar ik heb toch 'slechts' een 5.0 setup dus ik verwacht weinig 'verlies'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:44
ratzz schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 18:10:
Over Playstore gesproken, sinds eergisteren krijg ik deze niet meer geopend. Hij zegt geen verbinding te hebben terwijl voor de rest alles gewoon functioneert en ik gewoon kan streamen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hetzelfde probleem gisteren.
Mocht je er nog steeds last van hebben dan kun je proberen de cache van de Playstore te verwijderen.
Daarna werkt het weer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:12
MikeOO schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 07:42:
[...]
...
Mocht je er nog steeds last van hebben dan kun je proberen de cache van de Playstore te verwijderen.
Daarna werkt het weer bij mij.
Tot nu toe gaat het nog goed, ik had de laatste update verwijderd van de Playstore waarna hij het weer deed zonder problemen.
Pagina: 1 ... 59 60 Laatste

Let op:
Dit topic is voor alle mediaspelers / streamingdevices van Google: de Chromecast, Chromecast with Google TV en TV Streamer.

Discussie over illegale functionaliteit, of daarnaar linken is uitdrukkelijk niet toegestaan.
Een beetje schimmig, is gewoon schimmig.
Twijfel? Zie Het algemeen beleid #verbodencopyright

Gelieve dit topic niet meer te gebruiken voor 'bestel hier en daar', want daarvoor hebben wij Google Chromecast/TV/Streamer Levertijden en prijzen ;)