Viespeukerij. Ik begin er niet meer aan. Het was mij vooraf al helemaal duidelijk dat dit weer zo'n halfbakken, ondoordachte maatregelen zou worden. Heb het een kans gegeven en ben tot de conclusie gekomen, dat dat inderdaad het geval is. Er komt geen tweede kans, wat mij betreft. Probeer me gewoon vooral te overtuigen (met daden, niet met mooie woorden of future selling) van het tegendeel, maar ik kan je nu al vertellen dat het bijzonder onwaarschijnlijk is dat dit gaat lukken. Ik zoek mijn weg er omheen en betaal de belasting als dat voor mij de beste keuze is.Yaksa schreef op donderdag 28 september 2023 @ 22:07:
[...]
Tja, weer zo'n N=1 waarneming. Daar kan ik mijn eigen waarnemingen tegenover zetten, ik kom zo'n 3 x per week bij de AH en ik heb sinds de invoering van het statiegeld op blikjes nog geen enkele keer waargenomen dat de innamemachine het niet deed.
Overigens, wanneer je de dag voor het boodschappen doen de blikjes even op de kop in de gootsteen zet voor je gaat slapen dan zijn ze de volgende morgen echt wel uitgelekt hoor. En dat scheelt ook weer onderhoud aan de inname-machine, er zijn mensen die stoppen daar blikjes in die nog niet helemaal leeg zijn.......
Blikjes een nachtje uit laten lekken in een gootsteen? Welke ***oot gaat er nou thuis blikjes zitten drinken. Waarom?! Ik drink een blikje, als ik NIET thuis ben en dan heb ik dus ook geen gootsteen bij de hand om ze even een paar uurtjes uit te laten lekken. En zelfs daarna, zijn ze nog niet leeg. Dat komt door de vorm. Is ook niet raar, dat is gewoon natuurkunde.
Ik wens de zwervers veel plezier met mijn blikjes. 5 lege blikjes en ze kunnen weer een halve liter budget-pils kopen. Fijn voor ze toch? Gewoon een centenkwestie, meer niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 29-09-2023 08:02 ]