Ja en dat word gedaan uit onmacht. Het probleem ligt veel groter dan alleen blikjes die op straat gegooid worden. Dit is in mijn ogen daarom ook symptoom bestrijden i.p.v. dat je de oorzaak aanpakt. Dit is voor mijn gevoel dan ook hoopvol denken dat zodra je de symptoom bestrijdt je de oorzaak meekrijgt, Alleen denk ik dat het juist de situatie verergerd of meer verborgen maakt aan de oppervlakte en dat het onzichtbaar groter wordt.coyote1980 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:53:
[...]
Klopt, maar zo is het met alles in de samenleving. Een deel van de samenleving misdraagt zich, dus komen er maatregelen die voor iedereen gelden om dat tegen te gaan. Niks mis mee, toch?
Mensen voelen zich niet verbonden met hun medemens en/of de samenleving, (Een apart-leving waarin je "klasse" weer mee telt.). Het sociaalcontract staat onderdruk in mijn ogen, mensen worden ook continu tegen elkaar opgezet en de verschillen worden uitvergroot. Het onbegrip naar elkaar toe is groot, mensen leven ook steeds meer in een eigen bubbel. (De verschillen nemen toe en mensen willen niet dat hun bubbel knapt) Hoe groter de stad of plaats waar je woont hoe minder verbonden de mensen zijn.
Vake bei te bange
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6xjBb2Xmns0VwxTZ0DLj4Idy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iChTndWylsdixw86WVqcIi8L.jpg?f=user_large)

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/97CTX8pgAyikn5vyrkyqTzoT.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wJVxB1SEKyNb9lPC14pTTNiM.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/kxwembokuWMz5qMHGVodlQ9m.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/fDB6BgLNw1eSrXzo8C9S3Q7k.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/esj46z5shl50Y74OzwQO8mbE.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GUyYnghWaZRqKcxuE8XrwxUc.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Nfdv6JACo21knaBXaNGmMKVc.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/bOc1sQTzkPHn8gHOQVhbLZTv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lruurlRvgXE261wWS2vVVejv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kf4Eh2Xz61xkSoa6HTIIqPul.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p8n0EUwBQAg9kyD8CX38vHlb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7ti24IAhiGGISvkoOiVmvcOc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PQ79UNBFi016XOWrJlES9uIG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YyfhRgQ6itIS1ArhjslbwDp6.jpg?f=fotoalbum_large)