Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 250 Laatste
Acties:
  • 1.769.479 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-01-2024
Loepoog schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:33:
Net terug van de dealer.
Dan positief nr 2, de inzetbak.
We hebben die van het transportpakket gepast en dat gaat prima. Hij is wel wat korter omdat achteraan bij het transportpakket iets zit voor de variabele laadvloer. Het zijn echter allemaal stroeve materialen en ik verwacht niet dat de inzet gaat schuiven. Anders een opvulstukje op het einde ertussen doen. Het puntje van de rand van de bak hebben we al eerder aangehaald en dat geeft geen problemen.
Is er dan geen minpunt? Jawel, maar het is een kleintje. De vloer zelf is niet heel dik. Je merkt het het best boven de opening van de bak van de laadkabel. Heb het vermoeden dat de variabele vloer wat steviger is.
Overigens blijft de vloer net zo dik zonder de inzet dus, tja het is daar gewoon een zwakker punt.
Dan het belangrijkste, is de combinatie vlak...JAAAAA.
Hieronder wat foto's, dan kan je zelf beoordelen of het wat voor je is.
Heb zelf de bestelling in gang gezet. 77euro incl btw via Skoda.
Gefeliciteerd, post je nog foto's van buitenkant?
Dank voor uitzoek werk, heb ik als vraag waar liggen alle spullen (sleepoog en dergelijke) zonder transport pakket, lag dat allemaal onder de vloer en heb je daar mogelijk foto van?

Edit: gefeliciteerd was niet goed, ik dacht dat je auto al had gehaald, maar dat was (nog) niet zo :|.

[ Voor 3% gewijzigd door knirrebir op 25-04-2021 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knirrebir
MasterNuttie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:47:
Zit er trouwens ook comfort close of zoiets op de Enyaq? (Ramen met sleutel dichtdoen).
Ja, staat in handleiding, open of dicht knop sleutel ingedrukt houden levert ramen gaan open of dicht.

Edit: was al gepost (liep paar pagina's achter met lezen).

[ Voor 10% gewijzigd door knirrebir op 25-04-2021 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
mibkiller schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:33:
Ik heb die cargo houders niet is dit weer andere uitvoering
Standaard niet (zie foto), maar dan even met dealer overleggen, waarom je dat niet als cadeau kreeg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvhbfGuePSAWNSj7bwDX4fAH9hE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CTeQh8f5ogkRkK0wrWPp90Qu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Robbie8454 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:29:
Heeft iemand een foto of plaatje van de standaard speaker setup van de Enyaq. De handleiding is totaal vaag namelijk
Even plaatje van sss gebruikt, standaard heeft niet wat sss in kofferbak heeft en bij voorportieren staan 3 speakers per zijde en dat worden er 2; midrange voorportier niet aanwezig bij standaard.
Diverse members hebben foto's van binnenzijde gemaakt en dan zie je locatie tweeter (hoog in portier) ook zitten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFlYy4yYIV0z4tFGsoU9PrN2vww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ea6KfHLx1LaSDLacrAYcxxnr.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
pim89 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:29:
Dan ook benieuwd: zijn deze bagagedingen wel standaard meegeleverd?
[Afbeelding]
Wel bij transport, anders niet, even met dealer kijken of het gratis te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Robbie8454 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:11:
Zoiets?? Alleen die van de Enyaq komen uit de deurhendels
Nope, komt wel uit spiegel, je ziet gloed van verlichting op deur op foto @BramSchoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strova
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09-2022
is dit standaard op elke enyaq :)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:59
NoCO2 schreef op zondag 25 april 2021 @ 07:41:
[...]

Er vanuitgaande dat er geen andere verbruikers op deze 3-fase groep worden aangesloten is 16A helemaal prima.
De Enyaq kan maximaal 3-fase x 16A laden.

Daar komt ook het laadvermogen van 11 kWh vandaan:
3-fase x 16A x 230V = 11.040 Watt (11 kW per uur)
(...)
FTFY

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Voor de mensen die een Enyaq bestellen 20 of 21" velgen en daar all-season banden op willen. Deze zijn nog niet leverbaar in deze maat. :')
En verder ook aan te raden om de trekhaak fabrieksaf mee te bestellen, aangezien losse zwenkbare trekhaken nog backorder staan, en vanaf medio mei pas mondjesmaat beschikbaar komen.
Auto's zonder trekhaakvoorbereiding zullen sowieso nog langer moeten wachten ivm de kabelsets die niet leverbaar zijn.

En ja ik werk bij een Skoda dealer, en nee ik ben geen verkoper. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remc1979
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:13
Specht schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:48:
Voor de mensen die een Enyaq bestellen 20 of 21" velgen en daar all-season banden op willen. Deze zijn nog niet leverbaar in deze maat. :')
En verder ook aan te raden om de trekhaak fabrieksaf mee te bestellen, aangezien losse zwenkbare trekhaken nog backorder staan, en vanaf medio mei pas mondjesmaat beschikbaar komen.
Auto's zonder trekhaakvoorbereiding zullen sowieso nog langer moeten wachten ivm de kabelsets die niet leverbaar zijn.

Had mijn dealer ook aangegeven dat All Season nog niet leverbaar is. Mijne word nu geleverd op zomerbanden. Wordt later (op kosten dealer) omgezet naar All Season.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ABTE
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-12-2021
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:14:
[...]

Standaard niet (zie foto), maar dan even met dealer overleggen, waarom je dat niet als cadeau kreeg.
[Afbeelding]
Anders via Ali, zoeken op "stayhold".
Destijds de originele in mijn superb gehad. Erg gemakkelijk, vooral bij rotondes.... :X
De originele gaan wel scheuren na een aantal jaar op de naad waar je ze op 90graden kunt vouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capellio
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-05 17:03
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:04:
[...]
@capellio heeft assistentie plus, misschien kan hij melden wat hij heeft?
Ik heb nu een paar dagen rond gereden en dan met name om te snappen wat die systemen nu precies doen en voor wanneer en wat de verschillen onderling zijn. Heel eerlijk ben ik er nog niet volledig in getraind maar dat is een kwestie van km's maken.

Ik ben er al wel uit dat ik het Assistentie Plus pakket voornamelijk op de snelwegen zal gaan gebruiken en in mindere maten op de B wegen en daarbuiten helemaal niet.

Het verschil in Travel Assist zit hem volgens mij (maar zeker ben ik er nog steeds niet van, misschien dat iemand met Assistentie Basic dat kan beamen) erin dat er voorspellingen in de weg worden gedaan en dat de auto daar ook zelf op reageert (bijv. verkeersborden en lijnen op het wegdek).

Zie ook https://youtu.be/-Hu-Yj1lXI0, ander model maar ik ga er vanuit dat de terminologie voor hetzelfde bedoeld is.

Mijn ervaring tot nog toe is dat de 100/130kmh bordencombinatie af en toe problemen geeft, er wordt dan voor 130kmh gekozen i.p.v. de 100. Dat lijkt me iets wat typisch is voor Nederland en wat naar mijn idee softwarematig opgelost kan worden (of het gebeurt is dan de vraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulli
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-08 17:18
capellio schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:12:
[...]
Mijn ervaring tot nog toe is dat de 100/130kmh bordencombinatie af en toe problemen geeft, er wordt dan voor 130kmh gekozen i.p.v. de 100. Dat lijkt me iets wat typisch is voor Nederland en wat naar mijn idee softwarematig opgelost kan worden (of het gebeurt is dan de vraag).
De herkenning van die borden gaat in mijn huidige Kodiaq al mis zo lang ze geplaatst zijn. Gelukkig is dat alleen een indicatie en wordt er niet versneld. Maar ik vermoed dus dat daar op korte termijn niets aan zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmq
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:09
[...]
Snapt de Enyaq wel dat je tot 19:00 maar 100 mag, maar daarna 120/130?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:36
basmq schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:30:
[...]

Snapt de Enyaq wel dat je tot 19:00 maar 100 mag, maar daarna 120/130?
Zou wel geweldig zijn, maar ik denk dat dit niet kan.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-05-2022

Dus ook auto’s die helemaal geen trekhaak of trekhaakvoorbereidinf hebben ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:21:
[...]

Even plaatje van sss gebruikt, standaard heeft niet wat sss in kofferbak heeft en bij voorportieren staan 3 speakers per zijde en dat worden er 2; midrange voorportier niet aanwezig bij standaard.
Diverse members hebben foto's van binnenzijde gemaakt en dan zie je locatie tweeter (hoog in portier) ook zitten.
[Afbeelding]
Ah dank je! Ik heb nu ook een centerspeaker. Zag op het dashboard dat daar wel een uitsparing voor is gemaakt. Nu alleen hopen dat dit hieronder ook de ruimte voor is gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Weet iemand al of je de officiële dure Enyaq dakdragers nodig gaat hebben of dat het ook mogelijk is met andere Skoda / generic dragers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fplin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:31
Ik heb ook de 60 besteld in rotterdam.
Is het bij iemand van jullie bekend of het mogelijk is om een TV ontvanger in te bouwen en op het 13 inch scherm aan te sluiten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:27
NoCO2 schreef op zondag 25 april 2021 @ 07:41:
[...]

Er vanuitgaande dat er geen andere verbruikers op deze 3-fase groep worden aangesloten is 16A helemaal prima. De Enyaq kan maximaal 3-fase x 16A laden. Daar komt ook het laadvermogen van 11 kW vandaan:
3-fase x 16A x 230V = 11.040 Watt (11 kW)

Wat qua terminologie soms verwarrend kan zijn, zeker als je een aardlekautomaat gebruikt (die een combinatie van installatieautomaat en aardlekbeveiliging is):

Schakelkarakteristiek B is de snelheid van afschakelen van een installatieautomaat bij overbelasting en kortsluiting. De karakteristiek wordt aangegeven met het amperage (16A of 20A bijvoorbeeld) in combinatie met een letter, en B is prima voor een laadpaal.

Daarnaast is er het type aardlekbeveiliging ( AC, A of B ).
Type AC beveiligd alleen tegen wisselstroom lekstromen (sinusvormig).
Een laadpaal moet ook tegen gladde gelijkstroom (DC) lekstromen worden beveligd, daarvoor is een aardlekbeveiliging type B nodig (en die zijn aanzienlijk duurder!).
Het type wordt aangegeven met een symbool op de aardlekschakelaar:

Afhankelijk van de laadpaal kan die DC lekstroom beveiliging al in de laadpaal zijn ingebouwd, dan kun je in de meterkast volstaan met een aardlekbeveiliging type AC.
Tx voor je heldere antwoord! In mijn geval geen Zappi, maar waarschijnlijk de vernieuwde Alfen S-Line. Deze kon eerder tot 7.4kW maar hier is nu een upgrade van die ook kan loadbalancen voor een aantrekkelijke prijs.

Het wordt inderdaad een separate groep. Mijn drie aardlekschakelaars zitten al redelijk vol met andere groepen, dus daarom heb ik een losse aardlekautomaat gekocht die rechtstreeks achter de hoofdschakelaar komt.

All Electric met Vaillant 105/6 & 300L boiler | 10.700wP | Skoda Enyaq & Fiat 500E | WARP vvw | Homewizard | Zonneplan Nexus 20 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
jdbiggelaa schreef op zondag 25 april 2021 @ 08:21:
[...]

Ik heb 350.000 km gereden in twee x Audi A6. Ik weet dus heus wel waar ik het over heb. Audi heeft een reputatie die groter is dan de realiteit. Discussie wat mij betreft gesloten :)
Ik heb iets meer ervaring met Audi dan. Laten we het er maar op houden dat jij jouw waarheid hebt en ik mijn waarheid. Mooi in ieder geval dat je altijd tevreden bent geweest met je Cx5. Dat was ik ook zeker met mijn Cx5.

En nu terug naar de Enyaq. Wat ik overigens wel jammer vind is de afwerking van het stuurkolom. Wanneer je die uittrekt dan wordt er zo’n goedkoop flapje zichtbaar. Vermoedelijk iets wat je 1x ziet en daarna nooit weer. Maar goed je wat te zeiken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:34
ervh schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:17:
[...]
Tx voor je heldere antwoord! In mijn geval geen Zappi, maar waarschijnlijk de vernieuwde Alfen S-Line. Deze kon eerder tot 7.4kW maar hier is nu een upgrade van die ook kan loadbalancen voor een aantrekkelijke prijs.

Het wordt inderdaad een separate groep. Mijn drie aardlekschakelaars zitten al redelijk vol met andere groepen, dus daarom heb ik een losse aardlekautomaat gekocht die rechtstreeks achter de hoofdschakelaar komt.
Ik zou even goed je onderzoek doen. Ik heb ook de Alfen S-line Single Pro maar die kan niet het trucje om effectief gebruik te maken van je zonnepanelen!

[ Voor 4% gewijzigd door RandomNick op 25-04-2021 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervh
Ok. Heb je die al lang hangen? De nieuwe versie is twee weken geleden uitgebracht volgens de partij die ik heb gesproken.

All Electric met Vaillant 105/6 & 300L boiler | 10.700wP | Skoda Enyaq & Fiat 500E | WARP vvw | Homewizard | Zonneplan Nexus 20 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnvanderster
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18:15
jeroenkb schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:59:
Weet iemand al of je de officiële dure Enyaq dakdragers nodig gaat hebben of dat het ook mogelijk is met andere Skoda / generic dragers?
Als je alleen de voeten wil hebben (ik heb namelijk al een dakdrager voor mijn Kodiaq) dan is het deze als het goed is: https://www.thule.com/nl-...e-evo-flush-rail-_-710600
Die zijn elders veelal goedkoper te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeler
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-05-2022
[...]

Ik heb nu een paar dagen rond gereden en dan met name om te snappen wat die systemen nu precies doen en voor wanneer en wat de verschillen onderling zijn. Heel eerlijk ben ik er nog niet volledig in getraind maar dat is een kwestie van km's maken.

Ik ben er al wel uit dat ik het Assistentie Plus pakket voornamelijk op de snelwegen zal gaan gebruiken en in mindere maten op de B wegen en daarbuiten helemaal niet.

Het verschil in Travel Assist zit hem volgens mij (maar zeker ben ik er nog steeds niet van, misschien dat iemand met Assistentie Basic dat kan beamen) erin dat er voorspellingen in de weg worden gedaan en dat de auto daar ook zelf op reageert (bijv. verkeersborden en lijnen op het wegdek).

Zie ook https://youtu.be/-Hu-Yj1lXI0, ander model maar ik ga er vanuit dat de terminologie voor hetzelfde bedoeld is.

Ik heb dus zojuist ervaren dat de verkeersborden herkenning idd reageert op ieder bord. Versneld maar vertraagd soms ook. Volgens mij staat dit los van de TA. Ik had toen alleen cruisecontrol aan staan. Volgens mij niet de TA.

Heb nu ook 2,5 dagen rondgereden. 210 km gemaakt met een beetje accelereren, snelweg en vandaag 70 km snelweg op 100/110 gereden.
Range is nu bij thuiskomst 270 km met 52% accu. Valt me zeker niet tegen.
Morgen maar eens laden.
Range in de stad is ok. Op de snelweg zie je het wel afnemen.
Maar de auto calculeert constant de reeele range.

[ Voor 10% gewijzigd door Neeler op 25-04-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeler
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:23:
[...]

Wel bij transport, anders niet, even met dealer kijken of het gratis te krijgen is.
Ik heb geen transport maar ze zitten volgens mij standaard bij de auto. De showroom auto's bij de dealer hadden ze ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
ervh schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:26:
Ok. Heb je die al lang hangen? De nieuwe versie is twee weken geleden uitgebracht volgens de partij die ik heb gesproken.
Een maandje ofzo.
Overigens maakt zelfs de website van Alfen melding van een 'vernieuwde versie' maar meldt niet van zonnepanelen. Wel load balancing, wat de simpelste versie volgens mij eerst niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
Even een navraag: ik sluit straks 2 losse laadpalen aan op de zaak. Deze komen beide op een aparte groep. Dan is load balancing niet nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ervh
RandomNick schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:56:
[...]

Een maandje ofzo.
Overigens maakt zelfs de website van Alfen melding van een 'vernieuwde versie' maar meldt niet van zonnepanelen. Wel load balancing, wat de simpelste versie volgens mij eerst niet kon.
Klopt. Er zijn wat wijzigingen geweest waardoor dit model ineens interessant is. Voorheen moest je dan gelijk naar de duurdere Pro-Line met schermpje. Er is o.a. nu ook standaard een MID gecertificeerde meter ingebouwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoCO2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-09 07:15
Robbie8454 schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:58:
Even een navraag: ik sluit straks 2 losse laadpalen aan op de zaak. Deze komen beide op een aparte groep. Dan is load balancing niet nodig toch?
Van harte aanbevolen:
Het grote "thuis laden van je EV" topic.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1967520

En ja, afhankelijk van het beschikbare vermogen van de hoofdaansluiting, in combinatie met de overige stroomverbruikers, zou load balancing zo maar eens nodig kunnen zijn...

[ Voor 19% gewijzigd door NoCO2 op 25-04-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
NoCO2 schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:04:
[...]

Van harte aanbevolen:
Het grote "thuis laden van je EV" topic.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1967520

En ja, afhankelijk van het beschikbare vermogen van de hoofdaansluiting, in combinatie met de overige stroomverbruikers, zou load balancing zo maar eens nodig kunnen zijn...
Ah thanks!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:08
Grappig om te zien op verschillende Enyaq Facebook groepen dat men verbaasd is dat de auto de ene keer 340 kilometer range aangeeft en de andere keer minder of meer. Waarom staat er niet 390 vragen ze dan, zover kan deze auto toch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
vinom schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:24:
Grappig om te zien op verschillende Enyaq Facebook groepen dat men verbaasd is dat de auto de ene keer 340 kilometer range aangeeft en de andere keer minder of meer. Waarom staat er niet 390 vragen ze dan, zover kan deze auto toch? :P
Ik heb ‘s avonds na 19u ook altijd een veel hoger verbruik. Snap echt niet hoe dat kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Men houdt niet rekening met alle parameters als temperatuur, gereden km/efficiëntie op dat moment. In principe doet een benzine of diesel boordcomputer dat ook. In de zomer is mijn range ook vaak wat hoger dan in de winter, of als ik een dagje Duitsland heb gedaan en flink mee heb gereden met het verkeer is mijn range na de tankbeurt ook anders. Niets geks lijkt mij. Maar ik zag de post ook 🤣🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:34
Verbaasde mij ook. Kennelijk verdiepen mensen zich niet in elektrisch rijden als ze voor het eerst een elektrische auto kopen/leasen. Ik snap dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-05 00:03
[...]

Als je kijkt bij hulpsystmeen zal jij 3 iconen hebben naast elkaar ik heb er maar 2

Het grappig is dat dit met mijn basic pakket allemaal werkt ik heb het alleen uitgezet op de a9 zegt je mag maar 15 kilometer toen ging de auto abrupt afremen levens gevaarlijke.
Bij rotonde en kruispunt remt die zelfstandig af en neemt de rotonde half.
Alleen rode stoplichten herkent die niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pfx_iAZuzrKY67yHwYp7rIa7BnQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QslbBa3BLJzbzlb1hZTmS5jX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairplay92
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-06-2022
pim89 schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:31:
[...]

Verbaasde mij ook. Kennelijk verdiepen mensen zich niet in elektrisch rijden als ze voor het eerst een elektrische auto kopen/leasen. Ik snap dat niet
Ik heb me er ook niet vooraf zwaar in verdiept, maar dat de range iedere keer anders, ongeacht benzine - diesel of elektrisch lijkt me behoorlijk logisch. Inderdaad raar dat de mensen dat niet begrijpen. Waar ik wel in kan komen is de teleurstelling dat de door de fabrikant opgegeven range een maximum is waar je in de praktijk bijna niet in de buurt zult komen. Dan ook nog dat het beter is om maar tot 80% op te laden, dan gaat het wel hard met die beschikbare range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 20:26
Na een half jaar elektrisch rijden ben je er aan gewend, en heb je er geen last meer van.

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blownorange
  • Laatst online: 26-08-2021
jdbiggelaa schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:15:
[...]

Met mijn Mazda CX misschien verwend, maar zoiets heeft mijn auto echt nergens. Ik zou er een punt van maken bij de dealer.
Je kan een Japans kwaliteits product ook niet vergelijken met mainstream VAG auto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
johnvanderster schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:33:
[...]

Als je alleen de voeten wil hebben (ik heb namelijk al een dakdrager voor mijn Kodiaq) dan is het deze als het goed is: https://www.thule.com/nl-...e-evo-flush-rail-_-710600
Die zijn elders veelal goedkoper te krijgen.
Heb idd alleen de voeten nodig. Dat is snel verdiend geld :)

Ontzettend bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandomNick
mibkiller schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:45:
[...]

Als je kijkt bij hulpsystmeen zal jij 3 iconen hebben naast elkaar ik heb er maar 2

Het grappig is dat dit met mijn basic pakket allemaal werkt ik heb het alleen uitgezet op de a9 zegt je mag maar 15 kilometer toen ging de auto abrupt afremen levens gevaarlijke.

[Afbeelding]
Gratis tip: Een beetje interpunctie helpt behoorlijk voor de leesbaarheid @mibkiller. Hartelijk dank namens de lezers.

[ Voor 3% gewijzigd door RandomNick op 25-04-2021 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
Wie krijgt komende week nog meer zijn Enyaq?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RandomNick
Blownorange schreef op zondag 25 april 2021 @ 12:56:
[...]

Je kan een Japans kwaliteits product ook niet vergelijken met mainstream VAG auto's.
Willen jullie voor de Mazda-Audi dicussie een eigen topic beginnen? Beetje zinloos elkaar op een forum proberen te overtuigen op basis van subjectieve waarnemingen en meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
[...]

[Afbeelding]
Volgens mij heeft de Enyaq geen Car2X en dus de communicatie tussen (verkeers)objecten en auto is niet mogelijk.

Hoewel ik nog geen melding heb gekregen van een verkeerslicht.. heb ik wel een melding gekregen van een hulpvoertuig. Ze komen langzamerhand.. beetje kip-ei verhaal

[ Voor 3% gewijzigd door Simply1337 op 25-04-2021 13:07 ]

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
RandomNick schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:03:
[...]

Gratis tip: Een beetje interpunctie helpt behoorlijk voor de leesbaarheid @mibkiller. Hartelijk dank namens de lezers.

[ Voor 19% gewijzigd door mibkiller op 27-04-2021 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capellio
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-05 17:03
Het was al eerder benoemd maar simply clever is blijkbaar niet van toepassing op zonnebrillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blownorange
  • Laatst online: 26-08-2021
RandomNick schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:03:
[...]

Heeft niks met een Audi-Mazda discussie te maken. Wel dat er een verschil in afwerking zit waarin eerder in het topic aan gerefereerd is. En dat mag gewoon benoemd worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:44

MLLL

Palm Treo 650

mibkiller schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:35:
[...]

Sorry maar had dit geschreven tijden het rijden op de auto pilot gaat beste aardig heb er weer 850 km op zitten
Onder het genot van een lachgasballonnetje ?! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeler
[...]

Sorry maar had dit geschreven tijden het rijden op de auto pilot gaat beste aardig heb er weer 850 km op zitten
Je vrouw reed op de auto pilot en jij was aan het typen. :*)
850 km? Heb je hem al door het hele land laten zien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:07
Ach, daar is hij weer een keer.....pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
@johnvanderster

Nog een vraagje: Ik begrijp nu dat je naast de voet (waar je de link van gedeeld had) ook een autospecifieke klemset nodig hebt.

Of denk je dat jouw Kodiaq klemset er ook op past?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jdbiggelaa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:43
RandomNick schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:04:
Me, morgen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhyTea
  • Laatst online: 17-02-2024
Simply1337 schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:06:
[...]

Volgens mij heeft de Enyaq geen Car2X en dus de communicatie tussen (verkeers)objecten en auto is niet mogelijk.
Dat zou onzettend stom zijn want het zit op de ID.3 en ID.4. Het systeem heeft enkel maar zin als andere auto's het ook hebben, dus waarom zouden ze het binnen de VAG groep dan niet delen met zijn allen?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• johnvanderster
Ja, ikke ;) A.s. donderdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnvanderster
jeroenkb schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:53:
@johnvanderster

Nog een vraagje: Ik begrijp nu dat je naast de voet (waar je de link van gedeeld had) ook een autospecifieke klemset nodig hebt.

Of denk je dat jouw Kodiaq klemset er ook op past?
Ik heb al de square bar, dus alleen andere voet nodig en idd de klemset zie ik. Andere bars passen ook.

Of een hele set indien nog geen bar (bar + voet+klemset)https://www.thule.com/nl-...yaq-5dr-suv-_-ZSMaBQ2HGa#:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_uMOqz15wi9q8Fz1yagGZNErVKc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AgdeGoywId7EGWO2EX1xJUpB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door johnvanderster op 25-04-2021 14:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rogo70
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:46
Zaterdag mag ik hem afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reimzter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
jdenijs schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:03:
[...]

Ook ik het de optie transport niet gekozen. Zo drempel lijkt me niet echt fijn. Als het me irriteert knutsel ik wel iets in elkaar van EPS. Heb op de zaak 100m3 EPS blokken op voorraad staan en 4 CNC-machines dus dat komt wel goed :) .
Doe mij dat ook! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
@johnvanderster
Duidelijk. Ik heb alleen een stang. Dus moet ik Flush Rail en Kit 186096 hebben.

Ik zie zie dat de Kit set dezelfde is als voor de Octavia. Dus eens kijken of er iets tweedehands te vinden is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmgUKi1Iq5KeF__rstItKjkpAQg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wa6reBfagEgYHsGNxwmc2sy9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• johnvanderster
jeroenkb schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:16:
@johnvanderster
Duidelijk. Ik heb alleen een stang. Dus moet ik Flush Rail en Kit 186096 hebben.

Ik zie zie dat de Kit set dezelfde is als voor de Octavia. Dus eens kijken of er iets tweedehands te vinden is

[Afbeelding]
Ja, ik zag het ook, ik kijk ook nog even bij webwinkels en de winkel waar ik de vorige set heb gekocht. Als ik een link heb deel ik hem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mibkiller
Neeler schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:51:
[...]

Je vrouw reed op de auto pilot en jij was aan het typen. :*)
850 km? Heb je hem al door het hele land laten zien...
Ja tuurlijk wat moet je anders dan rijden met de auto.
En ja mijn vrouw zat aan het stuur maar ja typen op een kleine telefoon is soms lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JANO_
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb een aflever afspraak staan voor vrijdag, maar dealer zou mij woensdag terug bellen voor de prijs van het zwart maken van gril en letters.
Maar hij is met geen mogelijkheid bereikbaar en reageert ook niet op de mail.
Dus ben benieuwd....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Duncan78
  • Laatst online: 25-08-2024
[...]

[Afbeelding]
Kunnen misschien de gene die assistentie basis en plus hebben een foto maken van het scherm menu waarop alle hulpsystemen zijn weergegeven. Dan zouden we op basis van het aantal iconen het verschil tussen de verschillende pakketten kunnen achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
ABTE schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:01:
Anders via Ali, zoeken op "stayhold".
Destijds de originele in mijn superb gehad. Erg gemakkelijk, vooral bij rotondes.... :X
De originele gaan wel scheuren na een aantal jaar op de naad waar je ze op 90graden kunt vouwen.
Als originele inderdaad scheuren, dan beter bij ali halen, bedankt voor tip.
Vind het van originelen niet moeten kunnen na aantal jaar gezien prijs, maar ja zoals ik eerder al zei geld moet uit alle gaatjes binnen komen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir

Weet dat mibkiller (heeft assistentie basis) aangaf dat wanneer er rotonde aankwam enyaq zelf ging afremmen en dit zonder route in navigatie te hebben ingegeven, qua verkeersborden bijvoorbeeld weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:53:
[...]

Weet dat mibkiller (heeft assistentie basis) aangaf dat wanneer er rotonde aankwam enyaq zelf ging afremmen en dit zonder route in navigatie te hebben ingegeven, qua verkeersborden bijvoorbeeld weet ik niet.
Ja ook remde die als de verkeersborden anders worden maar dit heb ik gezet op alleen waarschuwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mibkiller
Anders spreek je af met meerdere Enyaq’s met verschillende pakketen kan je het live zien.
Heeft iedereen weer een ritje 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Robbie8454 schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:55:
Ah dank je! Ik heb nu ook een centerspeaker. Zag op het dashboard dat daar wel een uitsparing voor is gemaakt. Nu alleen hopen dat dit hieronder ook de ruimte voor is gelaten
Plaatje wat ik gepost had staat er wel center speaker, maar die is bewust doorgekruist, bij sss komt die centerspeaker er niet.
Plaatje is door member geplaatst en heeft contact gehad met mensen in Tsjechië welke enyaq aan testen waren en die gaven duidelijk aan center speaker komt er niet en er is geen ruimte onder dashboard ondanks dat dashboard afwerking het wel doet vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oase
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 16:31
pim89 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:29:
[...]

Oh. Ik was er ook van uitgegaan dat dat standaard was ja...

Dan ook benieuwd: zijn deze bagagedingen wel standaard meegeleverd?
[Afbeelding]
Per toeval zat er 1 bij mij in de auto. Auto heeft even in de showroom gestaan heb ik het vermoeden en is deze denk ik blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Neeler schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:53:
Ik heb geen transport maar ze zitten volgens mij standaard bij de auto. De showroom auto's bij de dealer hadden ze ook gewoon.
Het staat niet als standaard omschreven dat je het krijgt, ene dealer doet het wel andere niet.
Showroom auto's snap ik die zijn vaak meer aangekleed en meeste zijn first edition en die hebben transport pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knirrebir
mibkiller schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:56:
Anders spreek je af met meerdere Enyaq’s met verschillende pakketen kan je het live zien.
Heeft iedereen weer een ritje 😀
Als er nodige members hun enyaq hebben ga ik inderdaad uitnodiging sturen voor meeting zoals ik eerder al voorstelde, komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Strova schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:38:
is dit standaard op elke enyaq :)?
Voor 60 en 80 zijn boarding spots standaard, waarschijnlijk ook voor 80x, sportline en rs, 50 niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir

Dank voor delen van informatie, trekhaak af fabriek en trekhaak voorbereiding ging lease bedrag technisch niet.
Er wordt aangeboden zwenkbare trekhaak achteraf, maar weet jij of er ook optie afneembare trekhaak komt (trekhaak welke je er zelf in doet en weer uit haalt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
_JANO_ schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:22:
Ik heb een aflever afspraak staan voor vrijdag, maar dealer zou mij woensdag terug bellen voor de prijs van het zwart maken van gril en letters.
Maar hij is met geen mogelijkheid bereikbaar en reageert ook niet op de mail.
Dus ben benieuwd....
Begrijp ik die is alleen maar bezig met afleveren van enyaq's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
WhyTea schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:03:
Dat zou onzettend stom zijn want het zit op de ID.3 en ID.4. Het systeem heeft enkel maar zin als andere auto's het ook hebben, dus waarom zouden ze het binnen de VAG groep dan niet delen met zijn allen?
Is al eerder gemeld, er zijn toch kleine verschillen binnen VAG groep per merk, er wordt niet automatisch gedeeld, bijvoorbeeld in verleden kreeg je navigatie in auto op sd kaart en bleken er toch kleine verschillen te zijn tussen sd kaart navigatie skoda tov sd kaart navigatie volkswagen en/of seat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:56:
[...]

Plaatje wat ik gepost had staat er wel center speaker, maar die is bewust doorgekruist, bij sss komt die centerspeaker er niet.
Plaatje is door member geplaatst en heeft contact gehad met mensen in Tsjechië welke enyaq aan testen waren en die gaven duidelijk aan center speaker komt er niet en er is geen ruimte onder dashboard ondanks dat dashboard afwerking het wel doet vermoeden.
Bedankt voor de info. Wel jammer dat daar geen ruimte voor is. Misschien ga ik dan wel voor een B&W opstelling. Dus speaker bovenop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Welke iconen bedoel je, maakt het wat duidelijker (in ieder geval voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Robbie8454 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:09:
Bedankt voor de info. Wel jammer dat daar geen ruimte voor is. Misschien ga ik dan wel voor een B&W opstelling. Dus speaker bovenop
Ben sowieso benieuwd als je auto hebt en wat doet qua sound wat het geworden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:12:
[...]

Ben sowieso benieuwd als je auto hebt en wat doet qua sound wat het geworden is.
Ik zal je op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:11:
[...]

Welke iconen bedoel je, maakt het wat duidelijker (in ieder geval voor mij).
Heb zo geen foto van ik bedoel
als je bij hulpsystemen in het menu kijkt zie een plaatje van de auto met de hulpsystemen er omheen.
Boven aan staan er 3 naast elkaar met travel assist en zonder heb je er maar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:34
mibkiller schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:29:
[...]

als je bij hulpsystemen in het menu kijkt zie een plaatje van de auto met de hulpsystemen er omheen.
Ik heb deze uit een video die ooit verscheen over het infotainment. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QVLRaaTf0SJnCVwcadKgCFuu4K4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4C2yr7PmUDAZOYlWSv1jkFQS.png?f=fotoalbum_large

Hier staan er bovenin twee. Welke heb jij dan nog meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mibkiller
pim89 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:34:
[...]

Ik heb deze uit een video die ooit verscheen over het infotainment. [Afbeelding]

Hier staan er bovenin twee. Welke heb jij dan nog meer?
Ik heb dit zo alleen met travel assist hebben de mensen boven in er 3 staan.
Wellicht kan iemand met Assistentie Plus daar kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIFy9n0_Tg2Mek64WafQps7omc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gwaVRHtSfLSmKDsw6kct2IIk.jpg?f=fotoalbum_large

Dit bedoel ik het rechter icoon bovenaan die heeft assistentie basis niet alleen de plus

Ik kan dan ook alleen maar op het stuur dat systeem aanzetten

[ Voor 30% gewijzigd door mibkiller op 25-04-2021 15:39 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bulli
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-08 17:18
Ikke!! Donderdag om 12.00 uur zijn we aan de beurt! (nog 4 nachtjes slapen...)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chipsoer
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-12-2024
Vrijdag!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nilesthebeaver
  • Laatst online: 21:35
Morgenochtend 10u wordt mijn Enyaq gebracht!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ik sta ook voor donderdag tussen 08:00 en 12:00 op de rol.

Zodra de wagen binnen is gelijk maar de laadpas op het kantoor ophalen zodat ik de komende maanden iig ergens kan laden bij gebrek aan een laadpaal thuis (combi eigen uitstel gedrag + versnelde levering)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RandomNick
Wauw, ik tel gewoon al 9 Enyaq's deze week erbij, incluis mezelf (vrijdagmiddag). Veel plezier met de aflevering allemaal, toch altijd een leuk momentje! Dit is voor mij de auto waar ik verreweg het langste op gewacht heb, meestal 10-12 weken, nu gewoon ruim 6,5 maand. Voorpret is altijd erg leuk, nog even een paar dagen van genieten, over 6 maanden is het allemaal weer gewoon. Kijk uit naar de rust, snelheid en souplesse van het elektrische rijden.

[ Voor 0% gewijzigd door RandomNick op 25-04-2021 17:33 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
mibkiller schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:29:
Maakt niet uit, bedankt in ieder geval, als ik enyaq in bezit heb ga ik kijken, kom ik er vanzelf achter wat je bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Hoop nadat maandag alles verwerkt (SSS eraf) dat ik gauw aan de beurt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Nilesthebeaver schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:15:
Morgenochtend 10u wordt mijn Enyaq gebracht!
Jij hebt toch assistentie (basis), laat even weten of jij ook travel assist hebt of niet, kan ik lijstje bijwerken, bedankt alvast en veel plezier met wachten tot enyaq bezorgd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:45:
[...]

Maakt niet uit, bedankt in ieder geval, als ik enyaq in bezit heb ga ik kijken, kom ik er vanzelf achter wat je bedoelt.
Wanneer ben jij eigenlijk aan de beurt Knirrebir?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knirrebir
RandomNick schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:51:
Wanneer ben jij eigenlijk aan de beurt Knirrebir?
Hopelijk ooit, maar vanuit dealer en leasemaatschappij komt geen reactie, volgende week opnieuw bellen en zeuren (net als laatste tijd), is helaas even zo en heb geen zin om vaak te posten dat ik nog niet veel weet, maar in tussentijd hier maar beetje posten en lijstjes bijhouden, komt goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knirrebir
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:49:
Jij hebt toch assistentie (basis), laat even weten of jij ook travel assist hebt of niet, kan ik lijstje bijwerken, bedankt alvast en veel plezier met wachten tot enyaq bezorgd is.
Vraag geldt ook voor @sPENKMAN :) en ook voor @RandomNick zie ik net :P.

Edit:
Van @Bulli weet ik niet of die assistentie (basis) heeft, alleen dat het gaat om enyaq 80 artic silver.
Ben ik volgens mij bij voor assistentie (basis) welke komende week geleverd worden.
Sorry @Chipsoer noem je toch even, maar voor zover mij bekend heb jij geen assistentie (basis), maar wel een enyaq rijker straks!

[ Voor 36% gewijzigd door knirrebir op 25-04-2021 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandomNick
knirrebir schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:54:
[...]

Vraag geldt ook voor @sPENKMAN :) en ook voor @RandomNick zie ik net :P.
Komt zeker goed, geef het wel even door. Net als info over losse Loft bekleding en de flexibele ruitenwisservloeistof dop 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loepoog
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-10 06:54
#metoo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
Ik hoor maandag ook of week 41 nog aangepast kan worden. Zou mooi zijn, maar ik reken maar nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Iemand van hier grijze 60
L-838-DG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

[...]

Wat mij betreft wel het grootste nadeel van die ‘auto pilot’ is dat men die telefoon nog vaker vast heeft tijdens het rijden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scooper1
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:53
mibkiller schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:18:
Iemand van hier grijze 60
L-838-DG
Waar staat die bij ames Dordrecht toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvx76
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik neem aan dat al deze leveringen in Nederland zijn? Grote dealer hier in Vlaanderen heeft zelfs nog geen toonzaalmodellen of testwagens. Beetje vervelend want ik moet eind volgende week bestellen en had hem toch graag eens gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wicked-Game
dvx76 schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:34:
Ik neem aan dat al deze leveringen in Nederland zijn? Grote dealer hier in Vlaanderen heeft zelfs nog geen toonzaalmodellen of testwagens. Beetje vervelend want ik moet eind volgende week bestellen en had hem toch graag eens gezien.
Ik had hem ook niet gezien of gereden, en toch maar besteld. Gebaseerd op looks en dat het qua rijden vergelijkbaar is met een ID4 heb ik de gok genomen. Tot nu toe op basis van reviews en ervaringen geen verkeerde gok denk ik 😁

Pagina: 1 ... 97 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen / discussies rondom laden & laadpalen horen in de volgende topics:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2