Gefeliciteerd, post je nog foto's van buitenkant?Loepoog schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:33:
Net terug van de dealer.
Dan positief nr 2, de inzetbak.
We hebben die van het transportpakket gepast en dat gaat prima. Hij is wel wat korter omdat achteraan bij het transportpakket iets zit voor de variabele laadvloer. Het zijn echter allemaal stroeve materialen en ik verwacht niet dat de inzet gaat schuiven. Anders een opvulstukje op het einde ertussen doen. Het puntje van de rand van de bak hebben we al eerder aangehaald en dat geeft geen problemen.
Is er dan geen minpunt? Jawel, maar het is een kleintje. De vloer zelf is niet heel dik. Je merkt het het best boven de opening van de bak van de laadkabel. Heb het vermoeden dat de variabele vloer wat steviger is.
Overigens blijft de vloer net zo dik zonder de inzet dus, tja het is daar gewoon een zwakker punt.
Dan het belangrijkste, is de combinatie vlak...JAAAAA.
Hieronder wat foto's, dan kan je zelf beoordelen of het wat voor je is.
Heb zelf de bestelling in gang gezet. 77euro incl btw via Skoda.
Dank voor uitzoek werk, heb ik als vraag waar liggen alle spullen (sleepoog en dergelijke) zonder transport pakket, lag dat allemaal onder de vloer en heb je daar mogelijk foto van?
Edit: gefeliciteerd was niet goed, ik dacht dat je auto al had gehaald, maar dat was (nog) niet zo
[ Voor 3% gewijzigd door knirrebir op 25-04-2021 09:17 ]