Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 250 Laatste
Acties:
  • 1.769.431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:23
jeroenkb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:03:
[...]

In de laatste online manual (feb 2021) staat alleen dit bij het kopje Kessy onder Instellingen. Niets over VERgrendelen:

[Afbeelding]
Dat zou ik echt opmerkelijk vinden. De ID4 vergrendeld wel automatisch als je wegloopt als ik de berichten moet geloven in het grote volkswagen ID.X topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregoryVG
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-03-2023
Mortimerke schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:02:
[...]

Slechts 4% op de catalogusprijs (zonder opties)
Reden: het sales target voor 2021 was al gehaald
Ik heb besteld in februari (België, ook via Arval) en toen was er ook al amper fleetkorting ondanks dat we in de hoogste categorie vallen. Opgegeven reden toen was dat er maar een beperkt aantal Enyaqs voor de Belgische markt zijn en dat ze hoge verwachtingen hadden van het nieuwe model.

Jij hebt een 60 besteld dan?

Mag ik vragen op wat voor een TCO je uitkwam met die configuratie (eventueel in PM)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdbiggelaa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:03
Robbie8454 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:05:
Krijg net het bericht dat je de Q4 al vanaf juli kan rijden. Wat gaat er mis bij Skoda?
Škoda heeft geen aparte productielijn voor EV’s. Capaciteitsprobleem?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Fairplay92 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:45:
[...]

He ManiacScum. Wat is er met je profielfoto gebeurd? Die was juist zo geinig >:)
Ik had 14! avatars opgeslagen in de afgelopen jaren, die heb ik opgeschoond, maar vergeten deze weer actief te zetten.

Ik wist niet dat dit voor sommigen ook een Eye-candy is, ik hoop dat de schade beperkt is gebleven. :o
jeroenkb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:47:
[...]

Hij was te laat met wegklikken toen zijn vrouw binnen kwam. Nadeel van thuiswerken >:)
Die van mij is niet zo moeilijk.... moet je voorstellen dat ze straks nog de kleur van je auto gaan bepalen :P

[ Voor 40% gewijzigd door ManiacScum op 23-04-2021 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:17
jdbiggelaa schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:15:
[...]

Škoda heeft geen aparte productielijn voor EV’s. Capaciteitsprobleem?
Skoda heeft geen aparte EV-lijn, maar de Enyaq wordt wel in eigen productiefaciliteiten gebouwd, tussen andere auto's door. De Q4 e-tron wordt in de VW-fabriek in Zwickau gebouwd waar ook de ID.3, ID.4 en later de Cupra El Born gebouwd zullen gaan worden, dus daar hebben ze ook concurrentie op de productielijn, maar wel het voordeel dat de productielijn al voorbereid was op auto's op het MEB-platform, terwijl de productielijn van Skoda erop aangepast moest worden.

Dat de Enyaq al zo vroeg werd aangekondigd, voordat de levering kon starten zal eerder te maken hebben met marketing. Ze waren nu de eerste met een aankondiging van een auto op dit platform in dit segment. En doordat ze eerder aankondigden dan de ID.4 hebben ze daar klanten weg kunnen houden.

Dat de Q4 nu pas komt, kan te verklaren zal ermee te maken hebben dat die dus op dezelfde productielijn gemaakt moet gaan worden als de ID.X, en dat er een volgordelijkheid in zit om het in te regelen. Bovendien hebben zij het niet nodig om het vroeg aan te kondigen, omdat de concurrentie met de ID.4 en de Enyaq minder zal spelen. Alleen de concurrentie van de BMW iX3 zal daar misschien nog meespelen.

Maar goed, bovenstaande is vooral speculatie, maar in mijn ogen een stuk waarschijnlijker dan 'capaciteit'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fairplay92
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-06-2022
ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:24:
[...]

Ik had 14! avatars opgeslagen in de afgelopen jaren, die heb ik opgeschoond, maar vergeten deze weer actief te zetten.

Ik wist niet dat dit voor sommigen ook een Eye-candy is, ik hoop dat de schade beperkt is gebleven. :o

[...]

Die van mij is niet zo moeilijk.... moet je voorstellen dat ze straks nog de kleur van je auto gaan bepalen :P
(y) (y) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortimerke
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 04-11-2024
GregoryVG schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:12:
[...]

Ik heb besteld in februari (België, ook via Arval) en toen was er ook al amper fleetkorting ondanks dat we in de hoogste categorie vallen. Opgegeven reden toen was dat er maar een beperkt aantal Enyaqs voor de Belgische markt zijn en dat ze hoge verwachtingen hadden van het nieuwe model.

Jij hebt een 60 besteld dan?

Mag ik vragen op wat voor een TCO je uitkwam met die configuratie (eventueel in PM)?
Heb een IV 80 besteld.

De full TCO van mijn definitieve config heb ik nog niet, maar wel die zonder de volgende 3: 19" antraciet, zijairbags en dakdragers (heb die gisteren nog toegevoegd)

op 20.000km: 890 euro
op 30.000km: 1006 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ben even los aan het gaan op de online manual (feb 2021).

Als het uitgangspunt is dat de manual klopt en dekkend is dan:
Moet je bij de electrische stoel op het 1,2 of 3 knopje op de stoel drukken om één van de standen te krijgen. En niet zoals ik nu heb bij mijn Superb dat bij openen portier de stoel al in de stand gaat die bij de sleutel hoort. Zou jammer zijn.

Een van de rijders dit al kunnen testen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nAPK9UjdbrFJhgLR0aayUND2BpQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xtg1YrgJEBT0zTBJeFiu4N9g.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdbiggelaa
jdenijs schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:42:
Rijd er al iemand rond met spatlappen? ben erg benieuwd hoe het staat.
Twijfel om die te bestellen. Scheelt toch weer een ritje naar de wasstraat.. Maarja staat het wel?
Absoluut niet in mijn ogen, je maakt van de Enyaq een modderschuit 😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
En nog eentje. Niets gelezen over beperkingen tijdens het rijden. Maar dat zal wel zo zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7QAubFQGpQuC_CtwQ6REvQ3BMs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bp2o7TB0iPb6PydYwcC8uR3t.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jlviRqdXfohCq2bf0mFrgvV8ALQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vnngjt0jnrHxNU6YoU6bE4r7.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:06
Robbie8454 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:40:
[...]

En toch moet je het even melden >:)
Inderdaad, dat was de gedachte 😂😂😂
Iets met sarcasme toch??
Wat mij betreft de moeite waard niet om te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:48
jeroenkb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:50:
En nog eentje. Niets gelezen over beperkingen tijdens het rijden. Maar dat zal wel zo zijn

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Video tijdens rijden kan inderdaad niet. Op een ID4 door ID Furkan al getest. Uiteraard zal er als coding mogelijk gaat worden vast een VIM optie vrijgesteld gaan worden. Hopelijk kan coderen snel. Destijds met de Audi’s veel gedaan 🙈😁

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
Genestealer schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:53:
Ik ben nog benieuwd naar de heren die de Enyaq al hebben of automatisch op slot gaan inmiddels werkt.
Nee, niet mogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
  • Laatst online: 29-01-2024
Wicked-Game schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:53:
Video tijdens rijden kan inderdaad niet. Op een ID4 door ID Furkan al getest. Uiteraard zal er als coding mogelijk gaat worden vast een VIM optie vrijgesteld gaan worden. Hopelijk kan coderen snel. Destijds met de Audi’s veel gedaan 🙈😁
Laat maar weten als het kan, hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
En ten aanzien van alleen 50Kw laders vinden. Misschien zit hier de oplossing tussen in het menu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnhyjjSIEJjMzYkmALHX0mbJQwg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5amXCLnvtosYfFfwpw8NMCF9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loepoog
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-10 06:54
Wicked-Game schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:53:
[...]

Kan niet wachten op een avondje Netflix en chill in de auto ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Volgens mij was er ook ergens een vraagje of je de kofferbak-afdekhoes kunt opbergen. Wel als je het Transport pakket hebt gekozen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gs2qwxGSIPDUdiMJjtXQL69WZ2s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3RhZwIAs7AUjD2DVp16wNfvR.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

jeroenkb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:15:
Volgens mij was er ook ergens een vraagje of je de kofferbak-afdekhoes kunt opbergen. Wel als je het Transport pakket hebt gekozen:

[Afbeelding]
Ja erg blij mee, oh alleen transport pakket. Dit laten ze trouwens ook zien in de CarWOW review (met die drukke vent).

YouTube: Skoda Enyaq EV 2021 review - tested from 0-60mph! LOL

[ Voor 17% gewijzigd door Pixal op 23-04-2021 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Genestealer schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:08:
[...]

Dat zou ik echt opmerkelijk vinden. De ID4 vergrendeld wel automatisch als je wegloopt als ik de berichten moet geloven in het grote volkswagen ID.X topic.
id.x sluit alleen automatisch als je de portier niet hebt geopend nadat je het hebt ontgrendeld weer in 30s.

Na een rit moet je dit handmatig vergrendelen door de touch vlak op de deurhendel aan te raken. wel keyless, maar niet automatisch

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
En de spannendste: welke telefoon past er......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypzMaPyNZFzNjPZVNfR4L4TFnTc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UDBOcnpXUdAXhk2REEpIb304.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
jeroenkb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:15:
Klopt, ik had vraag gesteld, maar vraag was ook opbergmogelijkheid voor hoedenplank als je geen transport hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
@knirrebir Die is er dus niet, helaas. (of wordt in ieder geval niet weergegeven in de handleiding)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• josdenhaag
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17-08-2023
Foto van de lodge. Ik vind het er eigenlijk wel heel strak uitzien!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUg4oISgWCqd7XhTSvyh1D_1LXU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5F6Rp4IUW5i3bbIOvIFxwN0w.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Udqyte5cnfdydfFBwy9jrDOGk7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r9ZpAZwwKvW9mX05yoQdmctf.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cL7FMmt8zllZHusBc_4C_WQjhAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/elxw0js4Ly1VlxZ8DD5Pf5BV.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqTup0swElDGBYoPfqiyHNpDO2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oWTulLUosj9bBbiaNIaEH4ZK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeiaStart
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-01-2024
josdenhaag schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:36:
Foto van de lodge. Ik vind het er eigenlijk wel heel strak uitzien!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Eindelijk weer wat foto's, ziet er goed uit!
Iemand ook foto's van het Loft interieur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
knirrebir schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:23:
[...]

Klopt, ik had vraag gesteld, maar vraag was ook opbergmogelijkheid voor hoedenplank als je geen transport hebt.
Ook wel benieuwd naar. Want als je geen transport hebt ligt dan de bodembedekking helemaal op de vloer (lees heb je dan een tildrempel), of is die ook zonder transport gelijk aan de dorpel?

Anders ga ik alsnog transport toevoegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• josdenhaag
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17-08-2023
En bij deze de loft. Deze bekleding lijkt er losser omheen te zitten. Als deze in de zon staat, zie je het wat gaan "flubberen". Dat valt op de foto's op bij de achterstoelen.

Dit weekend maar eens over na gaan denken. Door de dealer werd bevestigd dat het Skoda Sound System pas in '22 wordt geleverd op auto's. In principe wordt het SSS eraf gehaald bij de bestelling. Wil je toch het SSS dan moet je wachten en hogere bijtelling. Daar hoef ik dan weer niet over na te denken! ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8SVABB6L7ROUraZPORV7rnSvZs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MwGsZYBDloez7o1v78kdrz8g.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/79ACRxzXV4GtA_Rg14659v_PCtA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3vn3WkS71AbDTE14uhZOMbO1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hesselonline
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-10 15:41
Ik lees hier al een tijdje mee, maar heb vandaag mijn Enyaq opgehaald, dus misschien goed om wat lopende vragen te beantwoorden. Gaat bij mij om een 80 in het rood, met warmtepomp en dakraam. Zonder transport pakket; dan kan je inderdaad de hoedenplank nergens opbergen (in de auto dan ;-)). Qua telefoon, ik heb een oneplus 7 pro met dikke bumper case en die past ruim. Ding is dus echt breder dan het formaat wat in dat filmpje werd genoemd. En ik heb assistentie (niet de plus) en wel travel assist gekregen, met verkeersborden herkenning etc.

Nog een toevoeging, zonder transport pakket ligt de bodem inderdaad helemaal onderin, dus lager dan de opening. Granny charger zit er standaard niet bij, ik heb er 1 bij de dealer bij gepingeld bij het bestellen (VW variant, dus niet die met krachtstroom)

[ Voor 19% gewijzigd door hesselonline op 23-04-2021 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
jeroenkb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:25:
@knirrebir Die is er dus niet, helaas. (of wordt in ieder geval niet weergegeven in de handleiding)
Voor nu nog niet, maar misschien is er wel iets als je geen transport pakket hebt, wordt vanzelf wel bekend.
Daarnaast gaat loepoog mogelijk aftermarket piepschuimbak transport optie kopen, dan is het wellicht mogelijk, er wordt uitgekeken naar terugkoppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 10:15

Bozznl

GT: The Bozzz88

josdenhaag schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:41:
En bij deze de loft. Deze bekleding lijkt er losser omheen te zitten. Als deze in de zon staat, zie je het wat gaan "flubberen". Dat valt op de foto's op bij de achterstoelen.

Dit weekend maar eens over na gaan denken. Door de dealer werd bevestigd dat het Skoda Sound System pas in '22 wordt geleverd op auto's. In principe wordt het SSS eraf gehaald bij de bestelling. Wil je toch het SSS dan moet je wachten en hogere bijtelling. Daar hoef ik dan weer niet over na te denken! ;-)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hmmmm dat flubberen van de loft bekleding is wel erg apart. Hebben anderen met loft dat ook?

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Wicked-Game schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:40:
Ook wel benieuwd naar. Want als je geen transport hebt ligt dan de bodembedekking helemaal op de vloer (lees heb je dan een tildrempel), of is die ook zonder transport gelijk aan de dorpel?

Anders ga ik alsnog transport toevoegen.
Geen transport betekent til drempel, maar als aftermarket piepschuim bak waar loepoog het over heeft (mogelijk gaat kopen, testen en ervaring deelt) werkt dan geen (of nauwelijks) til drempel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zumba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 20:56

zumba

De eAmbu is onderweg!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hou niet zo van dat gezellige bruin in een auto. Loft is passender qua kleur. (quartz grey)

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Bozznl schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:50:
Hmmmm dat flubberen van de loft bekleding is wel erg apart. Hebben anderen met loft dat ook?
Misschien niet straks genoeg bekleed, anderzijds heeft leer het ook en dan wordt het geaccepteerd, tsja bij stof zou het niet moeten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Laatst online: 05-10 13:10
hesselonline schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:44:
Ik lees hier al een tijdje mee, maar heb vandaag mijn Enyaq opgehaald, dus misschien goed om wat lopende vragen te beantwoorden. Gaat bij mij om een 80 in het rood, met warmtepomp en dakraam.
Dat vraagt natuurlijk om een foto......

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• hesselonline
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lT-MnB9x1yuMXRNgSMXq9XCZcPw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mKsy48spmjmVSXkOHWRqoreb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jdbiggelaa
HeiaStart schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:39:
[...]

Eindelijk weer wat foto's, ziet er goed uit!
Iemand ook foto's van het Loft interieur?
Zal ik maandag maken als ik mijn auto ophaal. Ben ook heel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
knirrebir schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:51:
[...]

Geen transport betekent til drempel, maar als aftermarket piepschuim bak waar loepoog het over heeft (mogelijk gaat kopen, testen en ervaring deelt) werkt dan geen (of nauwelijks) til drempel meer.
Hmm die drempel is wel weer jammer. Heb nu een vlakke vloer met de Talisman, en dat is met jonge kids en alle zooi die ze meenemen incl kinderwagen toch wel makkelijk. Aftermarket kan uiteraard ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeMo1965
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-05 12:56
Ik ga maandag de kleur omzetten naar rood als het nog kan 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wicked-Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Flubberen niet gezien bij lodge?
Tweede foto laat duidelijk zien hoe het er onder ventilatieroosters achterin eruit ziet als je geen klimaat / klimaat plus hebt gekozen; ofwel geen 3-zone climate control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
PeMo1965 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:58:
[...]

Ik ga maandag de kleur omzetten naar rood als het nog kan 😂
Wilde ik ook. Alleen rood is wel 600 euro duurder dan de andere niet standaard kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Wicked-Game schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:57:
Hmm die drempel is wel weer jammer. Heb nu een vlakke vloer met de Talisman, en dat is met jonge kids en alle zooi die ze meenemen incl kinderwagen toch wel makkelijk. Aftermarket kan uiteraard ook.
Daarom, ik kijk uit naar ervaring als iemand aftermarket piepschuim bak neemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hesselonline
Wicked-Game schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:58:
[...]

Staat hem goed dat rood 👍👌
Ja, is ook echt een mooie kleur rood met een effect erin. Ik heb hem verder met lounge bekleding, vind ik ook een aanrader. Ik vind het wel fijn dat de kofferbak gewoon diep is, is makkelijker inpakken met de kampeer vakantie.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bloemersmaborg
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-05 21:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5yu9_BAQaVswommGqO_RwV521mw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qQw23FjUl6LAqqUbQ9IlWPMN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVD6qd4Ixkt3ATwlmKlARfJMWJg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fg6QhHES78mk1tgVq0TMneft.jpg?f=fotoalbum_large

Jaa hij is er! Heb er 4 km mee gereden dus verslag volgt. De laadpaal man had helaas problemen dus ik zat er tandenknarsend bij te kijken. Vanavond even lekker toeren!

2 dingen. Heb assistentie (dus niet plus) maar ook traffic assist. En met die achterklep afwerking is gewoon kwestie van goed dicht drukken :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basmq
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Boel Enyaqs in Zwolle (korterink)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27cLs4vtuC_Y_oB41E-FV5CNJyU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KVtvEU0bdwBAOqEiZrHKS6Gu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmU0eHFhCI9FkVsmmbhdlb7q380=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MxbFv8s7kH5L80vNETku4gxu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:13
knirrebir schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:52:
[...]

Misschien niet straks genoeg bekleed, anderzijds heeft leer het ook en dan wordt het geaccepteerd, tsja bij stof zou het niet moeten lijkt mij.
Hopelijk inderdaad een beetje te ruim bekleed. Als dat zich bij mij gaat voordoen in het eerste jaar gaan ze maar een oplossing regelen. Lijkt me niet de bedoeling van een nieuw product.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
ŠKODA is launching a new Powerpass for uncomplicated charging of all electric cars across Europe
https://www.skoda-media.de/press/detail/3671/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulli
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-08 17:18
Het lijkt erop dat kentekenradar de Enyaq nog niet herkent... er is nog geen enkele registratie te zien. Of is iedereen hier de boel aan het bedonderen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Bulli schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:29:
Het lijkt erop dat kentekenradar de Enyaq nog niet herkent... er is nog geen enkele registratie te zien. Of is iedereen hier de boel aan het bedonderen :P
Op Kenteken.tv staan er anders al een hoop!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• johnvanderster
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 05-10 13:51
Wootism schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:35:
[...]

Op Kenteken.tv staan er anders al een hoop!
Of via https://opendata.rdw.nl/V...voertuigen/m9d7-ebf2/data en dan filteren op Soka, Enyaq 60 of Enyaq 80 (bijgewerkt t/m gisteren)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Neeler
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-05-2022
Ik heb em ook opgehaald. Dik tevreden mee. De buurman vroeg inderdaad nog net niet of het wel echt een skoda was.
TA ook aanwezig in basispakket.
Zat geen granny lader bij.
Heb al wel gehad dat hij de sleutel niet herkende. Incidentje? En de noodgreep voor de lader los te halen al gebruikt. Ik weet niet wat daarin fout ging...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yV5cpjo6iDJU7bGK0SgiiEqU8i8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wv6BxLV3YOQLtHhRQZYkFbDG.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/itSVOVjYqOl7JwzPUjJu2LCR1RI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f0IXsr2enjMt57VKUVcKNEIz.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bsgTD0z-xpbcZfJEBKXYa8YtNMs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ls37u9JU5hvHzn3CmwkUG4XI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemersmaborg
Neeler schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:50:
Ik heb em ook opgehaald. Dik tevreden mee. De buurman vroeg inderdaad nog net niet of het wel echt een skoda was.
TA ook aanwezig in basispakket.
Zat geen granny lader bij.
Heb al wel gehad dat hij de sleutel niet herkende. Incidentje? En de noodgreep voor de lader los te halen al gebruikt. Ik weet niet wat daarin fout ging...[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ik kreeg de kabel ook al niet los haha! Kennelijk auto ontgrendelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimalizo
  • Laatst online: 29-03-2022
Kan me voorstellen dat het ontgrendel enexpres niet lukt. Voordat een grapjas de stekker eruit trekt op een openbare laadplaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loepoog
jeroenkb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:18:
En de spannendste: welke telefoon past er......

[Afbeelding]
Ai, dat wordt een strakke fit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCO2
  • Laatst online: 22-09 07:15
vinom schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:17:
ŠKODA is launching a new Powerpass for uncomplicated charging of all electric cars across Europe
https://www.skoda-media.de/press/detail/3671/
Dat is helder, ben benieuwd wat dat voor Nederland gaat betekenen:

Der Charge Faster-Tarif umfasst noch niedrigere Preise für das öffentliche Laden. Für Fahrzeuge mit der Option ,Erhöhte Ladeleistung‘ – erhältlich für ENYAQ iV 60 und ENYAQ iV 80 – ist er in den ersten zwölf Monaten kostenlos. Das bedeutet: Innerhalb dieses Tarifs übernimmt ŠKODA die Grundgebühr zum Laden an europaweit 150.000 Ladestationen vollständig. Hierin inbegriffen sind auch die HPC-Lader von IONITY, wo das Schnellladen mit bis zu 125 kW lediglich 0,30 Euro pro kWh kostet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Loepoog
knirrebir schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:51:
[...]

Hopelijk weet ik het morgen al en anders donderdag. Is overigens niet aftermarket maar de originele bak die gewoon los te bestellen is.
Wat ik zeker wil weten is of het ding 1 op 1 over te zetten is of dat je dan ergens tegen praktische punten aanloopt. Zal er foto's van maken zodat ieder voor zich de afweging kan maken.
Wat sowieso anders zal zijn is de vloer zelf. De standaard vloer is niet 'knikbaar' en die van het transportpakket wel. Beetje vreemde keuze want daarmee is de bak met de laadkabel minder goed toegangkelijk.
Het is wat is het, die vakken die eronder zitten wou ik eigenlijk toch alleen volstoppen met zooi waarvan ik hoop dat ik ze nooit hoef te gebruiken. En met vakanties gaat de inzet eruit voor extra kofferruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stofmeister
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-10 13:57
vinom schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:54:
19. Hoe is de microfoon als je aan het bellen bent in de auto?
Eerste indruk na 5 gesprekken via carkit: prima! Ook bellen via gesproken instructie " bel Anna" werkt tot nu toe perfect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ManiacScum
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBdZ8DH9q_RtFT7TgYALHhVI9wI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jXsaHv0SG5iXxdAE0ePYjRD9.jpg?f=fotoalbum_large

Willekeurig een foto van het Infotainment met Android Auto (draadloos: wat een verademing)

En 2 Samsumg S20 FE's met redelijk grote case passen beide in het oplaadvak.

[ Voor 7% gewijzigd door ManiacScum op 23-04-2021 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klepperdeklep
  • Laatst online: 29-08-2021
Het is dat ik andere bekleding heb, want anders zou ik (in augustus) zeggen "Die is van mij!". Topkleur en velgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:03

rammes

koekebakker 1e klas

Kunnen er twee telefoons gekoppeld worden? Zodat je kunt wisselen?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
rammes schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:42:
Daar lijkt het wel op maar ik heb het niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-05 00:03
Fairplay92 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:33:
[...]

Bedoel je dat note 20 ultra er in past? Dat is zowat de grootste mobiel die er is.
Ja die past maximaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neeler
  • Laatst online: 05-05-2022
Yep. Is ook wel de max. Maar wisselen gaat goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mibkiller
Ja dat kan en bellen ook met beide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnvanderster
Na enig zoeken m.b.t. Powerpass kwam ik dit tegen: https://www.skoda-auto.co...d8-4d77-bb98-70cc2a98b3c3, Nederland is ook te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanb
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-08 21:26
johnvanderster schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:21:
Na enig zoeken m.b.t. Powerpass kwam ik dit tegen: https://www.skoda-auto.co...d8-4d77-bb98-70cc2a98b3c3, Nederland is ook te kiezen.
Ligt het nu aan mij of zit Nederland er niet tussen. Het zal toch niet gebeuren dat Pon weer een aparte strategie voert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnvanderster
wimvanb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:27:
[...]

Ligt het nu aan mij of zit Nederland er niet tussen. Het zal toch niet gebeuren dat Pon weer een aparte strategie voert?
Pagina 2, NL-vlaggetje = Luxemburg idd, uhhh

[ Voor 3% gewijzigd door johnvanderster op 23-04-2021 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimvanb
En dat is Luxemburg......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnvanderster
wimvanb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:28:
[...]

En dat is Luxemburg......
Idd, te snel gekeken...dat wordt dan toch verhuizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanb
Dus PON land staat er niet op? Het geldt voor alle landen behalve.........
Dat hebben ze misschien ook afgekocht, net als de garantie??

[ Voor 29% gewijzigd door wimvanb op 23-04-2021 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-10 22:07
ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:34:
[Afbeelding]

Willekeurig een foto van het Infotainment met Android Auto (draadloos: wat een verademing)

En 2 Samsumg S20 FE's met redelijk grote case passen beide in het oplaadvak.
Gaaf, dat wordt een Android 11 telefoon bestellen tzt. Ik heb nu nog een Android 10 en dan gaat draadloos niet werken dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimvanb
FJP84 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:34:
[...]

Gaaf, dat wordt een Android 11 telefoon bestellen tzt. Ik heb nu nog een Android 10 en dan gaat draadloos niet werken dacht ik
Ik meen gelezen te hebben dat het wel kan, Ik heb nu Android 10, maar mijn infotainment systeem is er niet geschikt voor. Dus ik kan het niet testen. Maar in de instellingen van Android Auto staat wel de optie draadloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hitgew
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-08 16:16
johnvanderster schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:21:
Is wel interessant. Ook als je Charge Faster een maandabonnement zal nemen maak je met bijv. 1x per maand 50 kw laden bij een snellader al 'winst'.
Maar ja, blijft de vraag wat krijgen we in NL? Ik ga dat sowieso vragen aan de dealer als ik mijn auto ga afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdbiggelaa
wimvanb schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:30:
Dus PON land staat er niet op? Het geldt voor alle landen behalve.........
Dat hebben ze misschien ook afgekocht, net als de garantie??
Zou mij niks verbazen. Laatst ontdekte ik dat je op de Skoda.com website in alle landen van Europa een proefrit kunt boeken....behalve in NL :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogo70
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7870gMc8fHRGroTIMh1nSYl83Hg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RMb0KYPjdketzgMbIW97oAdw.jpg?f=fotoalbum_large

Gewoon in de play store te vinden.

maar dan moet je natuurlijk wel een pas krijgen

[ Voor 5% gewijzigd door Rogo70 op 23-04-2021 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zumba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 20:56

zumba

De eAmbu is onderweg!

Klepperdeklep schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:38:
[...]

Het is dat ik andere bekleding heb, want anders zou ik (in augustus) zeggen "Die is van mij!". Topkleur en velgen ;)
+1 oftewel #metoo 8) Wanneer heb jij besteld? En hoe en wat met het oog op info in afwachting van?

zumba

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luciano V
  • Laatst online: 22-05-2021
Holy dit is waarschijnlijk de mijne is al binnen pas 8 mei ophalen 8)7 8)7

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Gefeliciteerd iedereen!!!! :)F :)B

We zijn het Volkswagen ID x forum gepasseerd met aantallen pagina's. En zij praten over de 3 en de 4!

Nu op weg naar het Volvo P2/P8 forum..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhyTea
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-02-2024
Slightly off-topic maar wel een interessante om lezen:
Today I learned BMW charges extra for a ‘don’t blind other people’ software update

Ik huiver wel als zoiets effectief doorgang krijgt bij de consument.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mibkiller
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7mnz_8aNWksgXqwoJOfwevrsxk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WfR6RTYwM9h9FvnMNxw8ntNI.jpg?f=fotoalbum_large

Vanaf deze stand 60 met 100 kw laden 25 min 80 procent

Bij 50 procent gaat het met 77 kw

Een volle accu is 43 min geeft die aan

[ Voor 9% gewijzigd door mibkiller op 23-04-2021 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Met flitsmeister op de telefoon is de acceleratie in 9 seconden met een 60
Dus met een echte timer zal dat lager zijn.

Tevens is er een klein verschil met de sport mode en de normale mode.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloemersmaborg
Zoo wat rijdt dat heerlijk zeg! Wel zeer gevaarlijke auto in de bebouwde kom, qua bekeuringen.. je rijdt zo snel te hard! Eigenlijk vind ik al die assistentie systemen alleen maar irritant. Het blijft maar knipperen, lijnen, snelheid etc 😅 Apple CarPlay werkt top, heerlijk zo zonder kabel. Geluid is ook hele dikke prima!

Heb nog niet helemaal uitgevogeld wat het grote verschil is tussen de 3 driving modes. Iemand anders al wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mibkiller
Bij 137 gebruikt die 23 kw.

Ik kan een kleine 300 km rijden als je gewoon normaal rijd dus 130 waar dat mag en 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Ben nu bij 57 procent en hij daalt naar 67 kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mibkiller
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XR9gF4uqw3MUdVxhCqmrHZJKmYc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bEnxzzoGcOxpHSHU7AxGQQ0x.jpg?f=fotoalbum_large

Hier zitten stukken bij van vol stroom 78 kw optrekken.

[ Voor 7% gewijzigd door mibkiller op 23-04-2021 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
mibkiller schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:42:
Bij 137 gebruikt die 23 kw.

Ik kan een kleine 300 km rijden als je gewoon normaal rijd dus 130 waar dat mag en 100.
Inderdaad, 300 is haalbaar met normaal rijden.
Als je echt super je best zou doen denk ik dat 320 haalbaar moet zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Bij 61 procent zakt die weg tot 60,5 kw laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
Toch weer een klein negatief puntje gevonden.....Al zijn het er niet veel.
Kraakje als je van bijna stilstand naar stilstand remt. Blikkerig geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Auto begint bij 62 procent als een malen te blazen lijkt wel of ik opstijg.

63 procent zakt weg naar 59 kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Dit geeft die in de app aan
Let op hij staat op 100 procent vol laden de accu nu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxXy-zgq7veNVSA_9UcTjwy6MRI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QeHv27hK6tK5YM99lNmVeOf5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door mibkiller op 23-04-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:03

rammes

koekebakker 1e klas

@mibkiller heb je de 60 of de 80

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:04
Bozznl schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:50:
[...]

Kan ik pas maandag 3 mei checken, maar lijkt me niet acceptabel als je het mij vraagt...

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mibkiller
60 first edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Loopt toch iets meer terug

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4E0QC1K5U5FYH2oRtWw4ohVKYnM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r03fhf0SSC6uihfPcS9ijFfN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door mibkiller op 23-04-2021 20:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mibkiller
Zo heb er al weer 560 km op zitten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8sN3AVh-l5m_IkuA6a_PnZDB8C0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ODXlBj6DaSFFR0EH8bY4SNBw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

WhyTea schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:30:
Slightly off-topic maar wel een interessante om lezen:
Today I learned BMW charges extra for a ‘don’t blind other people’ software update

Ik huiver wel als zoiets effectief doorgang krijgt bij de consument.
Begin maar vast met huiveren dan, want ook VAG is hier al actief mee bezig. Skoda dus ook.

Bedank je medeconsument maar die jarenlang in shitty mobiele spelletjes miljarden heeft opgebracht voor software ontwikkelaars. Daar willen autofabrikanten wel van meesnoepen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperzzz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09 19:28
Fijne info @mibkiller !
Vanaf wel % begon die laadsnelheid in te zakken? Zag dat die startte op 99kwh en bij 64% 52kwh.
Ging dat gelijkmatig naar benenden of een harde drop vanaf x%?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mibkiller
Tot 80 procent 50 kw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUAkZPenIUg_qJ3HzRtOAXgHmdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0zYHqI2estbt8qeCkvbDvSIf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Jasperzzz schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:02:
Fijne info @mibkiller !
Vanaf wel % begon die laadsnelheid in te zakken? Zag dat die startte op 99kwh en bij 64% 52kwh.
Ging dat gelijkmatig naar benenden of een harde drop vanaf x%?
Gelijk matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdenijs
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 08:09
knirrebir schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:59:
[...]

Daarom, ik kijk uit naar ervaring als iemand aftermarket piepschuim bak neemt.
Ook ik het de optie transport niet gekozen. Zo drempel lijkt me niet echt fijn. Als het me irriteert knutsel ik wel iets in elkaar van EPS. Heb op de zaak 100m3 EPS blokken op voorraad staan en 4 CNC-machines dus dat komt wel goed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Let op hij staat tot 100 procent vol laden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rU4-HkQXqhvR6wDaFFZa3TQnF3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wASAZNNSLdDe6saMuEPIglav.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 94 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen / discussies rondom laden & laadpalen horen in de volgende topics:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2