Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 250 Laatste
Acties:
  • 1.769.423 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-01-2024
jdenijs schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:36:
22. Hoe zien de standaard matten er uit? Of worden er geen standaard voeten matten meegeleverd?
23. passen er 3 autostoeltjes van ca. 45 cm naast elkaar op de achterbank?
22. Misschien dat een member foto's plaatst, kijken bij dealer kan ook, standaard wel of niet verschilt.
23. Ja, is eerder foto van gepost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oase
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 16:31
knirrebir schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:49:
[...]

22. Misschien dat een member foto's plaatst, kijken bij dealer kan ook, standaard wel of niet verschilt.
23. Ja, is eerder foto van gepost.
Foto gaf 2 stoeltjes bij de deuren gezicht naar voren en middelste gezicht naar achteren. Ik haal de auto vanmiddag op en zet als het goed is meteen 2 stoeltjes over zal eens kijken hoeveel ruimte er dan nog tussen beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairplay92
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-06-2022
RandomNick schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:59:
Ik zit me op Skoda.nl even te verlekkeren aan foto's van voorraad auto's en het valt me op dat er bij een aantal de aansluiting van de doorlopende achterlichten op de kofferbak niet echt lekker is!
Geen idee of ze dat nog kunnen bijstellen.... maar wellicht even op letten bij aflevering!!

Voorbeeld 1 (met mooie detailfoto's trouwens van de auto)
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3

Algemene link naar al het lekkers, zeker interessant voor diegenen die een bepaalde kleur/velg/bekleding combi willen zien.
Er staan Enyaq's bij voor 62K 8)7 8)7 . Jeetje wat een hoop geld, met al die extra's loopt het toch snel op naar een topprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-05-2022
sebbe_1 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:42:
Mooi al die fotootjes :). Kan niet wachten. Moet tot week 50 wachten... dus heb nog even. Heb wel gevraagd of de levering versneld kan worden als de crystal face later in de garage erop wordt gemonteerd. Zullen ze navragen, hopelijk gaat dat lukken.
Ik was je al voor. Dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
Fairplay92 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:58:
[...]

Er staan Enyaq's bij voor 62K 8)7 8)7 . Jeetje wat een hoop geld, met al die extra's loopt het toch snel op naar een topprijs.
Die van mij komt uit op 65k }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeMo1965
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-05 12:56
sPENKMAN schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:04:
[...]

Ik heb 2 ervaringen; dat kunnen we aanpassen maar het kan zijn dat is een nieuwe bestelling waarbij je achteraan de rij kan komen of het is niet meer mogelijk wijzigingen te maken.

Hoop voor je dat het lukt, iets met de "pijn" een beetje verzachten ;)
Tot mijn verbazing wordt ik net door Van Mossel gebeld over het SSS. Wordt idd dit jaar niet meer geleverd.
Mijn vraag of Comfort dan naar Comfort Plus omgezet kan worden is positief beantwoord omdat er nog geen definitieve bestelling was geplaatst ivm SSS.
Ik mag ook gewoon bellen om te informeren naar de status van de bestelling, netjes hoor.
Ik ben dus voorlopig heel positief over Van Mossel :)

#blijmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Robbie8454 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:00:
[...]

Die van mij komt uit op 65k }:O
De mijne is nog duurder met alle accessoires en laadvoorzieningen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
PeMo1965 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:00:
[...]

Ik mag ook gewoon bellen om te informeren naar de status van de bestelling, netjes hoor.

#blijmee
"Je mag bellen"?

Als in je krijgt toestemming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairplay92
ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:01:
[...]

8)7 8)7 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

PeMo1965 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:00:
[...]

Tot mijn verbazing wordt ik net door Van Mossel gebeld over het SSS. Wordt idd dit jaar niet meer geleverd.
Mijn vraag of Comfort dan naar Comfort Plus omgezet kan worden is positief beantwoord omdat er nog geen definitieve bestelling was geplaatst ivm SSS.

#blijmee
Nette communicatie inderdaad (y)
Hebben ze je ook een indicatie kunnen geven van een mogelijke leverdatum? Want als ik het goed begrijp moet de auto nu nog besteld worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeMo1965
Wootism schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:02:
[...]

Nette communicatie inderdaad (y)
Hebben ze je ook een indicatie kunnen geven van een mogelijke leverdatum? Want als ik het goed begrijp moet de auto nu nog besteld worden?
Ze gaan hem nu definitief in bestelling zetten. Dan is het wachten op terugkoppeling vanuit de fabriek. Kan 1 à 2 weken duren voordat ze het precies weten. Moet dus nog even geduld hebben. Het was wk39, ben dus benieuwd of ik hem eerder of later ga krijgen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• capellio
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-05 17:03
jdenijs schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:36:
22. Hoe zien de standaard matten er uit? Of worden er geen standaard voeten matten meegeleverd?
23. passen er 3 autostoeltjes van ca. 45 cm naast elkaar op de achterbank?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E_GgxxUAUcX6oIzkyj7SExPXtfw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RUJAn5f6JYWCSrxUjAKA6Ipq.jpg?f=fotoalbum_large

Bij mij zitten er 2 stoelen achterin, redelijk ideaal geplaatst (in het midden van de zitplaats) en aan beide zijkanten redelijk wat ruimte nog over om te schuiven. Ik denk dat er met wat moeite 3 naast elkaar kunnen, of ze dan ook lekker staan vraag ik me af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Maandag worden dus alle backorders met Skoda Sound System eraf gehaald en dan moeten dealers snel zijn om de mensen te contacteren wat ze willen, omdat vanaf maandag dus de kans aanzienlijk is dat ze door Skoda ingepland gaan worden voor productie. Nieuwtje: ter compensatie krijg je €100,- om aan accessoires te besteden (Granny charger anyone ?:).

Tevens omdat mijn auto ver voor de prijsverhoging is besteld wordt mijn auto niet €700,- duurder. Een aantal weken geleden was de bestel deadline voor modeljaar 2021. Stel dat ie toch modeljaar 22 gaat worden vanwege vertragingen is er de prijsgarantie dat de auto niet duurder wordt. Dus mocht je van terug tot een paar weken terug een bestelling hebben gedaan, komt er dus €700,- bovenop omdat het modeljaar 22 zal worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RH85
  • Laatst online: 11-06 15:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zxz4Ck71BmIqz4mxjOtt2pU0_zs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ziMoSexa5ADHYfNX1yFfeDX.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren de auto ontvangen, rijd perfect!

Ontzettend veel binnenruimte in de auto, achterbank valt mij eerlijk gezegd wat tegen met 2 kinderstoeltjes. Had verwacht dat de middelste zit groter zou uitvallen dan. (kan uiteraard ook liggen aan de 2 kinderstoeltjes).

Skoda App werkt nog niet, zal binnenkort werken.

Persoonlijk "gemis" is dat als je wegloopt bij de auto deze niet automatisch sluit, is dit in te stellen? Heb het comfort pakket.

Assistentie plus pakket is ook aanwezig maar moet nog een lange rit gaan maken om te kijken hoe dit alles werkt.

Heb zelf een Samsung S20+ en deze laad gewoon op. Overigens laad 1 telefoonhouder (alleen linkerkant). Had 2 verwacht.

Geluid is goed maar om nu echt te zeggen dat dit kan tippen aan Harmon Kardon etc betwijfel ik wel. Had hiervoor Ioniq, Infinity systeem. Mis toch een stuk diepte.
Weet iemand of de radio ook gewoon MANUAL (old skool) in te stellen is ipv alleen de SCAN functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas1
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-08-2022
5. Inrijden van de motor is niet nodig, wel wordt geadviseerd om de eerste 200km bijzonder voorzichtig te rijden ivm de nieuwheid van de remblokken. En de banden moeten wel 500km worden ingereden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
vinom schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:40:
Maandag worden dus alle backorders met Skoda Sound System eraf gehaald en dan moeten dealers snel zijn om de mensen te contacteren wat ze willen, omdat vanaf maandag dus de kans aanzienlijk is dat ze door Skoda ingepland gaan worden voor productie. Nieuwtje: ter compensatie krijg je €100,- om aan accessoires te besteden (Granny charger anyone ?:).

Tevens omdat mijn auto ver voor de prijsverhoging is besteld wordt mijn auto niet €700,- duurder. Een aantal weken geleden was de bestel deadline voor modeljaar 2021. Stel dat ie toch modeljaar 22 gaat worden vanwege vertragingen is er de prijsgarantie dat de auto niet duurder wordt. Dus mocht je van terug tot een paar weken terug een bestelling hebben gedaan, komt er dus €700,- bovenop omdat het modeljaar 22 zal worden.
Waarom heb je dat gelezen? Had gisteren met mijn dealer gesproken maar die heeft hier niks over gezegd, zou eigenlijk het liefst de SSS omwisselen voor licht (al dan niet met wat bijbetalen, ik ben genereus :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:28
Backorders, dus als je het meteen erbij had besteld maakt 't niet uit toch?
Mijne staat nog steeds op week 25.

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 23-04-2021 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramSchoon
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 14-09-2021
basmq schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:07:
Hoe vol waren de accu's toen de auto door de dealer afgeleverd werd?
100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
DonKui schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:38:
[...]

Waarom heb je dat gelezen? Had gisteren met mijn dealer gesproken maar die heeft hier niks over gezegd, zou eigenlijk het liefst de SSS omwisselen voor licht (al dan niet met wat bijbetalen, ik ben genereus :+ )
Waar of waarom? Dit komt van mijn dealer af. Gisterenmiddag zijn de dealers op de hoogte gebracht van het SSS verhaal. Dit is inderdaad het moment om nog iets aan te passen omdat het zomaar zou kunnen dat ie volgende week definitief ingepland gaat worden. Daarom zijn de dealers er ook niet blij mee dat PON aankomende maandag al de optie eraf haalt en dus de 'fout' code bij elke bestelling met SSS dan weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
tiguan schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:40:
Backorders, dus als je het meteen erbij had besteld maakt 't niet uit toch?
Mijne staat nog steeds op week 25.
Klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pc-freakz
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 08:24
Voor wie de PDF manual zoekt: https://skodaforum.eu/fil...nyaq-handleiding-11-2020/

Is wel de nov 2020 versie, de nieuwere ben ik nog niet als PDF tegen gekomen (de oude is ook nergens meer te vinden bij Skoda/PON) maar wel op SFE dus ;)

SFE Enyaq Tips & Handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pc-freakz
Ik heb ook zojuist aan de LM bevestigd dat SSS (code 9VH) mag vervallen. Ga niet in totaal 13 maanden wachten op een paar aangepaste speakers en een sub :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:38
Nu had ik geen SSS, maar ben wel benieuwd wat het nu betekend qua productiespots. Zijn de mensen met SSS onhold gezet en die spots nu vrijgegeven, of is het nu pas inplannen op de productielijn. Dit kan best wel gevolgen hebben voor mensen die SSS hadden besteld.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdenijs
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 08:09
Ook ik heb het bericht gehad en er voor gekozen SSS te laten vervallen. Heb aangegeven dat ze het mogen omwisselen voor elektrische stoelen.

Heb nog niks gehoord over die €100,- vergoeding.

Mag toch hopen dat de wagens nu met spoed worden ingeplant en geproduceerd!!! Of zouden we nu achter aan in de lijn komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdenijs
Wicked-Game schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:50:
Nu had ik geen SSS, maar ben wel benieuwd wat het nu betekend qua productiespots. Zijn de mensen met SSS onhold gezet en die spots nu vrijgegeven, of is het nu pas inplannen op de productielijn. Dit kan best wel gevolgen hebben voor mensen die SSS hadden besteld.
Ja dat vraag ik me dus ook af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
De verwachting is dat ze juist eerder worden ingepland omdat er geen foutcode meer is. Je komt sowieso niet achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeler
  • Laatst online: 05-05-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc-freakz
die link werkt niet, maar ik heb het over een PDF versie welke ook Offline werkt. Er is geen nieuwere PDF online dan de 2020 11 versie die ik net gelinkt heb:

https://skodaforum.eu/fil...nyaq-handleiding-11-2020/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
vinom schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:40:

Wat een sof voor mensen die SSS hebben besteld, ik kan het gemist hebben maar wat is de reden hier achter eigenlijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FlipModeNL
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05-10 20:26
vinom schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:54:
De verwachting is dat ze juist eerder worden ingepland omdat er geen foutcode meer is. Je komt sowieso niet achteraan.
Ik mag toch hopen dat ze eerst eens beginnen met afmaken van bestellingen uit Q4-2020 zonder definitieve datum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairplay92
RH85 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:42:
[Afbeelding]

Gisteren de auto ontvangen, rijd perfect!

Ontzettend veel binnenruimte in de auto, achterbank valt mij eerlijk gezegd wat tegen met 2 kinderstoeltjes. Had verwacht dat de middelste zit groter zou uitvallen dan. (kan uiteraard ook liggen aan de 2 kinderstoeltjes).

Skoda App werkt nog niet, zal binnenkort werken.

Persoonlijk "gemis" is dat als je wegloopt bij de auto deze niet automatisch sluit, is dit in te stellen? Heb het comfort pakket.

Assistentie plus pakket is ook aanwezig maar moet nog een lange rit gaan maken om te kijken hoe dit alles werkt.

Heb zelf een Samsung S20+ en deze laad gewoon op. Overigens laad 1 telefoonhouder (alleen linkerkant). Had 2 verwacht.

Geluid is goed maar om nu echt te zeggen dat dit kan tippen aan Harmon Kardon etc betwijfel ik wel. Had hiervoor Ioniq, Infinity systeem. Mis toch een stuk diepte.
Weet iemand of de radio ook gewoon MANUAL (old skool) in te stellen is ipv alleen de SCAN functie?
Mooi plaatje. De velgen staan er ook mooi onder vind ik. Ben daar zelf best wel tevreden mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:01:
[...]

Wat een sof voor mensen die SSS hebben besteld, ik kan het gemist hebben maar wat is de reden hier achter eigenlijk?
Dat ze beter geluid willen in hun auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Wootism schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:16:
[...]

:?

Nee dat er zoveel vertraging zit op de Skoda Sound Systems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan78
  • Laatst online: 25-08-2024
FlipModeNL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:02:
[...]

Ik mag toch hopen dat ze eerst eens beginnen met afmaken van bestellingen uit Q4-2020 zonder definitieve datum....
Ik neem aan van wel, als dat niet het geval is dan weet ik niet waar Skoda mee bezig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
mijn vermoeden is dat de eerste lading sub/speakers naar de "SONOS" Audio gaat van de Q4 Etron. En dus ook een beetje aandeel zien te vreten van de enyaq binnen de VAG groep

En met de huidige chiptekorten.. het ook een dingetje kan zijn dat er gewoon niet genoeg DSP's gemaakt kunnen worden

[ Voor 15% gewijzigd door Simply1337 op 23-04-2021 12:22 ]

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:20:
[...]

Dat vraag ik me ook af... het is (bij Audi tenminste) niet zo dat het geluid opeens van de beste kwaliteit is.

Het is Standard geluid - VAG SS - Premium

Het geluid van de Dynaudio in onze golf is echt stukken beter dan het Audi SS in onze andere auto.

Het zal wel een andere kabelboom nodig hebben ofzo? Wellicht handig (voor SKODA) om 1 standaard te hebben in de eerste batches?

[ Voor 12% gewijzigd door Rene op 23-04-2021 12:23 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
Ik heb ook Dynaudio nu in de e-Golf, maar ik vind de geluidskwaliteit echt niet beter dan het standaard geluid wat ik daarvoor in de Golf 6 had als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc-freakz
Het bijzonder is dat de SSS onderdelen al veel langer worden gebruikt binnen VAG. Dus het is niet zo dat dit speciaal voor de Enyaq is bedacht en nieuw is.

De versterker (3G0035466) is gewoon de MIB3 VW Dynaudio versterker.

Zie ook alle onderdeelnummers: https://skodaforum.eu/top...ab=comments#comment-94490

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan78
  • Laatst online: 25-08-2024
pc-freakz schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:25:
Het bijzonder is dat de SSS onderdelen al veel langer worden gebruikt binnen VAG. Dus het is niet zo dat dit speciaal voor de Enyaq is bedacht en nieuw is.

De versterker (3G0035466) is gewoon de MIB3 VW Dynaudio versterker.

Zie ook alle onderdeelnummers: https://skodaforum.eu/top...ab=comments#comment-94490
Met andere woorden SSS is dus hetzelfde als Dynaudio zoals deze in de VW wordt toegepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc-freakz
@Duncan78 correct, volgens mij gewoon 1 op 1, ik heb niet alle speakers gechecked, maar de versterker is gewoon al jaren verkrijgbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
vinom schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:44:
[...]

Waar of waarom? Dit komt van mijn dealer af. Gisterenmiddag zijn de dealers op de hoogte gebracht van het SSS verhaal. Dit is inderdaad het moment om nog iets aan te passen omdat het zomaar zou kunnen dat ie volgende week definitief ingepland gaat worden. Daarom zijn de dealers er ook niet blij mee dat PON aankomende maandag al de optie eraf haalt en dus de 'fout' code bij elke bestelling met SSS dan weg is.
Haha, ik ben niet zo goed in typen, bedoelde inderdaad waar. Morgen afspraak voor een proefrit en zou dan gelijk het vervallen van de SSS bespreken dus misschien dat hij er dan wat over laat vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:20:
[...]

Haha je bent ook niet de scherpste hè? :D
Nevermind.

Zo ver ik weet heeft de vertraging te maken met het chiptekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-05 00:03
knirrebir schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:51:
Vragen nog een keer gezocht om te posten:
1. Wat is de maximale breedtemaat van 1 telefoonvakje?
Denk genoeg over duidelijk.
2. Zijn de ramen in het voorportier van dubbelglas?
Waarschijnlijk standaard niet en wel bij comfort plus.
3. Wordt er standaard een prullenbakje meegeleverd?
4. Zit er standaard misschien toch een granny lader bij (you never know)?
Nee, wel universal charger bij first edition.
5. Moet je de eerste 500km nog rustig de motor inrijden 😝?
6. Eindelijk duidelijkheid over de werking van Kessy/achterklep/wat wel niet te openen met sleutel?
Is meer over bekend, misschien al voldoende.
7. Hoe zit het met de Skoda laadpas, voor degenen die Ionity hebben gekozen
Vangen denk allen bot.
[Afbeelding]
8. Hoe zit het nou met dat tasje voor je laadkabel?
9. Wordt er een 13-polig naar 7-polig verloop bij de trekhaak geleverd?
10. Wat screenshots van de app? Als die eenmaal te gebruiken is met de Enyaq
Zijn er een aantal van gepost.
11. Als er 1 afgeleverd wordt met subsidie, welk bedrag staat als fiscale waarde bij de RDW genoteerd = cf de basisprijs + opties vanaf fabriek excl. afleverkosten en zaken bij levering?
12. Zijn de spiegels voor 60 en 80 standaard automatisch inklapbaar (ongeacht of er een extra pakket is mee besteld)?
Ja.
13. Klopt het dat er geen personalisatie opties zijn in het menu waaraan je bijvoorbeeld je sleutel kan toewijzen (staat niet in handleiding)?
14. Iets bekend of upgrade 50 kw naar 100kw (60) / 125 kw (80) achteraf mogelijk is?
15. Welke typen voorruiten zijn er, hoe te herkennen en welke zijn voor 60 van toepassing en welke voor 80?
16. Zijn er verschillen qua zijruiten en zo ja wat?
17. Zijn er telefoonstandaards aanwezig in de hoofdsteunen https://www.autozine.nl/skoda/enyaq-iv/autotest?
18. Is er wel-geen opbergmogelijkheid voor hoedenplank als je geen transport pakket hebt?

Wees vrij om antwoorden toe te voegen.
Vraag 1 maximaal samsung note 20 ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
Krijg net het bericht dat je de Q4 al vanaf juli kan rijden. Wat gaat er mis bij Skoda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Robbie8454 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:05:
Krijg net het bericht dat je de Q4 al vanaf juli kan rijden. Wat gaat er mis bij Skoda?
De populariteit? ID.4 kun je volgens mij ook al eerder rijden bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mibkiller
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-05 00:03
ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:44:
@skoda_nl kunnen we de TA ff OTA verwijderen bij mensen die het niet hebben gekocht? Dank

})
Helaas werkt dan trafic jam assist niet meer en die hebben wij gewoon gekocht.
@skoda alles zo laten ;) ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mortimerke
  • Laatst online: 04-11-2024
Lees ook al enkele maanden mee, heb mij dus ook maar ineens geregistreerd.
Mag eindelijk bestellen, dus volgende week gaat onderstaande bestelling naar de LM (Arval - België)

Enyaq IV 80

Artic Silver (H6H6)
Design Selection EcoSuite (PLB)
Lichtmetalen velgen, 19" REGULUS, Anthracite Metallic (PJK)

Pack Comfort Seat Plus (PB1)
Pack Convencience Plus (PDB)
Pack Infotainment Plus (RAB)
Pack Assisted Drive Plus (PSB)
Pack Drive Sport Plus (PFC)
Pack Climate Plus (PWB)

Pack Light & View Basic (PK8)
Pack Transport (PKP)
Pack Family Basic (PXA)

Panoramisch dak (3FU)
Inklapbare trekhaak, elektrisch activeerbaar (1M6)
Laadfunctie supersnel laden op gelijkstroom (DC) 125kW. (LH3)
Zijairbags achteraan (6C4)
Dakdragers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

@Mortimerke
Netjes, mooie keuze!
Ben benieuwd hoe de doorlooptijden van onze zuiderburen zich verhouden met NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blownorange
  • Laatst online: 26-08-2021
josdenhaag schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:23:
Toch eindelijk een berichtje (na al lang mee te lezen). Ik heb een Enyaq Quartz Grey besteld met loft bekleding (naast een boel andere opties waaronder Skoda Sound System). Levering na de vakantie. Afgelopen week bij de dealer gekeken en door het beschermplastic heen was ik minder blij met de loft bekleding. Binnen stond een uitgepakte lodge en daarbij dacht ik direct: ja!

Zijn er al tweakers die een loft (of lodge) geleverd hebben gekregen? Hebben jullie foto's en meningen hierover?

Want anders ga ik dat SSS vervangen voor een lodge bekleding.
Ik vind persoonlijk Loft er beter uitzien dan Lodge. Maar dit is ook afhankelijk van de exterieur kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeMo1965
DonKui schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:38:
[...]

Ik heb de SSS omgeruild voor Comfort Plus

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ervh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09:44
Wootism schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:16:
[...]

Even stoken: Dat beter geluid in de auto doorgaans sowieso een utopie is? Een subwoofer inbouwen kan iedereen, maar daar wordt het geluid nog niet beter van. Het enige wat verandert is de geluidsdruk voor tonen onder de 100Hz. Een auto is nu eenmaal niet akoestisch geoptimaliseerd voor audio, dus die optie is de grootste nonsens die er bestaat :9

All Electric met Vaillant 105/6 & 300L boiler | 10.700wP | Skoda Enyaq & Fiat 500E | WARP vvw | Homewizard | Zonneplan Nexus 20 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeMo1965
ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:01:
[...]

Volgens van Mossel is de reden de toeleverancier van het SSS die niet kan leveren vanwege chiptekorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Wootism schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:02:
[...]

Haha je bent ook niet de scherpste hè? :D
Ik zal mijn afleiding zoals werk, telefoontjes en andere triviale zaken in het vervolg laten vallen om het sarcasme beter uit jouw post te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielS01
  • Laatst online: 03-12-2024
Vandaag ook gebeld door de Skoda dealer dat SSS niet beschikbaar is. Kon bij de LM dit gewoon om laten wisselen naar Klimaat Plus. Mijn contactpersoon bij de LM zei, alweer?! 😂

En na het zien van de foto’s van anderen, heb ik Brilliant Silver omgezet naar Arctic Silver 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdeBar
  • Laatst online: 06-06-2024
Hier ook getwijfeld in 1e instantie over Briliiant maar toen we die Arctic in het echt zagen was het snel over met die standaard silver kleur zeg maar _/-\o_
DanielS01 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:34:
Vandaag ook gebeld door de Skoda dealer dat SSS niet beschikbaar is. Kon bij de LM dit gewoon om laten wisselen naar Klimaat Plus. Mijn contactpersoon bij de LM zei, alweer?! 😂

En na het zien van de foto’s van anderen, heb ik Brilliant Silver omgezet naar Arctic Silver 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielS01
  • Laatst online: 03-12-2024
Leuk om te horen! In ieder geval een kleur wat mooi bij de Enyaq past en wat je niet snel bij andere auto’s gaat tegenkomen.
JdeBar schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:37:
Hier ook getwijfeld in 1e instantie over Briliiant maar toen we die Arctic in het echt zagen was het snel over met die standaard silver kleur zeg maar _/-\o_

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortimerke
Wootism schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:25:
@Mortimerke
Netjes, mooie keuze!
Ben benieuwd hoe de doorlooptijden van onze zuiderburen zich verhouden met NL.
De dealer sprak toch al over begin 2022 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzjam
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-08 12:53
Ik heb deze week bij de leasemaatschappij contract ingeleverd voor de Enyaq (60). Levering is voor mij nodig eind van dit jaar en ik heb gisteren doorgekregen dat december gaat lukken!

Ik bedacht gisteren wel dat ik adaptive cruise control niet ga hebben (Assistentie pakket niet aangevinkt). Ik heb dat nog nooit eerder op een auto gehad, maar het zou best wel eens handig kunnen zijn. Heeft iemand ervaring hiermee met een recente Skoda of VW?

Het ingrijpen gebeurt bij sommige auto's aan de late kant, bij sommige aan de vroeg kant. Weten jullie of je dit bij de Enyaq kunt customiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ik laat mijn bestelling waarschijnlijk voor wat het is ( Op SSS na dan). Hij is al mooi aangekleed zo en de andere opties vind ik niet echt de moeite waard voor het geld. Hoewel ik ook echt wel van gemak ben, dus dan zou de elektrische achterklep een logische keuze zijn. Maar nee, gewoon tevreden en nu kost het mij wat minder in de maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

ervh schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:29:
[...]

Even stoken: Dat beter geluid in de auto doorgaans sowieso een utopie is? Een subwoofer inbouwen kan iedereen, maar daar wordt het geluid nog niet beter van. Het enige wat verandert is de geluidsdruk voor tonen onder de 100Hz. Een auto is nu eenmaal niet akoestisch geoptimaliseerd voor audio, dus die optie is de grootste nonsens die er bestaat :9
Ik reageerde expres op het verkeerde onderdeel van zijn vraag, volgende keer wat smileys toevoegen ter verduidelijking :p

Verder helemaal met je eens dat een auto een akoestisch drama is.
Desondanks lekker makkelijk cashen voor die gerenommeerde audio-merken door voor duizenden euro’s een logootje te verkopen voor op de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:31:
[...]

Ik zal mijn afleiding zoals werk, telefoontjes en andere triviale zaken in het vervolg laten vallen om het sarcasme beter uit jouw post te halen.
Yes graag! (y)
Dankjewel voor het meedenken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chipsoer
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-12-2024
JdeBar schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:37:

[...]
Ik vrees dat ik ook nog wel “spijt” ga krijgen van mn keuze brilliant silver. Maar het was de enige kleur die ik live had gezien (roadshow) en die was zó anders dan in de configurator dat ik de rest vd plaatjes ook niet vertrouwde :)
Ach ja, gewoon zilver is wellicht wat saai maar staat ‘m ook goed. Aanpasen kan iig niet meer want ik kreeg vandaag een belletje dat ik ‘m volgende week kan komen halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQbe75
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 11:40
Mortimerke schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:15:
Lees ook al enkele maanden mee, heb mij dus ook maar ineens geregistreerd.
Mag eindelijk bestellen, dus volgende week gaat onderstaande bestelling naar de LM (Arval - België)
Mag ik je vragen welke (Belgische) fleetkorting je hebt gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
Wootism schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:45:
[...]

Yes graag! (y)
Dankjewel voor het meedenken.
Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
dzjam schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:42:
Ik heb deze week bij de leasemaatschappij contract ingeleverd voor de Enyaq (60). Levering is voor mij nodig eind van dit jaar en ik heb gisteren doorgekregen dat december gaat lukken!

Ik bedacht gisteren wel dat ik adaptive cruise control niet ga hebben (Assistentie pakket niet aangevinkt). Ik heb dat nog nooit eerder op een auto gehad, maar het zou best wel eens handig kunnen zijn. Heeft iemand ervaring hiermee met een recente Skoda of VW?

Het ingrijpen gebeurt bij sommige auto's aan de late kant, bij sommige aan de vroeg kant. Weten jullie of je dit bij de Enyaq kunt customiseren?
Ik heb het in een VW Polo mogen ervaren en daar kan je de afstand tov je voorligger instellen. Naar mijn mening een must have als je rijd met CC!

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
Op het bekende Honeymoonnet staat mijn Enyaq nog steeds op week 24, kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen, dus A-point gebeld (waar de lease-maatschappij=Athlon namens autobeheer-werkgever de auto heeft besteld). De dame aan de lijn gaf aan dat het eerder week 26 wordt. :( Ik heb volgens mij niet echt vertraging gevende opties gekozen. Geen SSS of luxe grill, ofzo. Begin oktober al besteld, logica in de productievolgorde zie ik echt niet. De dame gaf wel aan dat er wat verschuivingen zijn in de leveringen, als gevolg van bepaalde opties, maar waarom mijn auto zo laat komt, daar had ze geen antwoord op.

Kortom nog even wachten en hier mee blijven lezen en kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-10 22:07
knirrebir schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:09:
[...]

Dan ergens gewijzigd van assistentie basis naar plus welke ik niet scherp heb, oorspronkelijk had je wat ik kon vinden assistentie basis, maar maakt verder niet uit.
Assistentie plus heeft zeker meerwaarde en is meer dan alleen travel assist, staat mij bij dat het bij basis acc is en bij plus pcc en daar is al nodige over gepost en te vinden in configurators van andere landen (wat Nederland precies krijgt weten we niet).
Als wat assistentie plus extra heeft niet de meerwaarde is die je verwacht en dat assistentie basis al voldoende was dan begrijp ik waarom je dealer op voorhand mail hebt gestuurd.
Klopt, ANNA heeft plaats gemaakt voor Assistentie+ en Infotainment+. Heb nog wel enige nuance aangebracht dat ik het geheel even goed in de gaten houd en als het structureel blijkt welke coulance ik redelijkerwijs voor ogen zie en LM gevraagd of zij dat met dealer gaan bespreken of dat ik dat zelf kan doen. LM kort nog even telefonisch besproken en we houden het in de gaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik zou het absoluut toevoegen als het nog kan!
Heb het jaren gehad op een VW Variant en een VW Tiguan. Zou nooit meer zonder willen.

Je kan de volgafstand inderdaad instellen en dit heeft ook invloed op hoe snel het systeem ingrijpt. Naast dat het lekker ontspannend rijdt heeft het me ook een tweetal aanrijdingen gescheeld. Dus die extra investering had zich in mijn geval snel terugverdiend :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neeler
  • Laatst online: 05-05-2022
Ik heb de afspraak naar voren gehaald.
Nog een uurtje😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-10 22:07

Ik heb nu ACC op de Toyota CH-R en wil niet meer zonder. Dus mijn advies is het erbij te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdeBar
Brilliant silver natuurlijk niks mis mee. Heel veilig net als zwart of wit maar wilde eens iets aparters:-)
Quartz grey ook prima echter rijd nu een Renault met dezelfde kleur ongeveer dus om nou 8 jaar met dezelfde kleur rond te touren...haha
Chipsoer schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:45:
[...]

Ik vrees dat ik ook nog wel “spijt” ga krijgen voor mn keuze brilliant silver. Maar het was de enige kleur die ik live had gezien (roadshow) en die was zo anders dan in de configurator dat ik de rest vd plaatjes ook niet vertrouwde :)
Ach ja, gewoon zilver is wellicht wat saai maar staat ‘m ook goed. Aanpasen kan iig niet meer want ik kreeg vandaag een belletje dat ik ‘m volgende week kan komen halen !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Loepoog
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-10 06:54
ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:31:
[...]

Wacht even welke optie heb je laten vallen en zat dat in Sarcasme of Sarcasme Plus?
Knir, werk de excel even bij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortimerke
IceQbe75 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:46:
[...]

Mag ik je vragen welke (Belgische) fleetkorting je hebt gekregen?
Slechts 4% op de catalogusprijs (zonder opties)
Reden: het sales target voor 2021 was al gehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dzjam
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-08 12:53
@sPENKMAN, @FJP84, @Wootism
Dank aan de reageerders op mijn ACC-vraag: ik ga het nog toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:06
ManiacScum schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:01:
[...]

Die van mij zit op 85K
Lekker belangrijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ManiacScum
Nevermind

[ Voor 96% gewijzigd door ManiacScum op 23-04-2021 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdeBar
Dan bestel je de Enyaq en krijg je de Etron O-)
goetfoud schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:11:
[...]

Die van mij zit op 85K
Lekker belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:06
Aub geen Audi voor de deur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdeBar
Logisch...dan neem je een Beamer!

quote]goetfoud schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:21:
Aub geen Audi voor de deur!
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairplay92
mibkiller schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:04:
[...]

Bedoel je dat note 20 ultra er in past? Dat is zowat de grootste mobiel die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
FJP84 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:47:
Klopt, ANNA heeft plaats gemaakt voor Assistentie+ en Infotainment+. Heb nog wel enige nuance aangebracht dat ik het geheel even goed in de gaten houd en als het structureel blijkt welke coulance ik redelijkerwijs voor ogen zie en LM gevraagd of zij dat met dealer gaan bespreken of dat ik dat zelf kan doen. LM kort nog even telefonisch besproken en we houden het in de gaten.
Duidelijk, bedankt en inderdaad als assistentie (basis) voldoende was geweest (afhankelijk van bemerkingen in topic) en assistentie (plus) dan overkill is dan begrijp ik insteek en vernemen we vanzelf hoe, wat en waar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knirrebir
mibkiller schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:04:
Thanks, ga vragen in excel zetten en antwoorden erbij.
Dan kan ik daarvan makkelijk screenshot maken als er meer info is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Oase schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:51:
Foto gaf 2 stoeltjes bij de deuren gezicht naar voren en middelste gezicht naar achteren. Ik haal de auto vanmiddag op en zet als het goed is meteen 2 stoeltjes over zal eens kijken hoeveel ruimte er dan nog tussen beschikbaar is.
Mooi dat je mag halen, succes met passen en er zal ruimte tussen beide stoelen overblijven of het voldoende is voor zitje van 45cm liet de foto niet zien.
Uitkomst na passen zie ik tegemoet, verwerk ik het bij antwoorden.

[ Voor 6% gewijzigd door knirrebir op 23-04-2021 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
goetfoud schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:11:
[...]

Die van mij zit op 85K
Lekker belangrijk
En toch moet je het even melden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdenijs
Rijd er al iemand rond met spatlappen? ben erg benieuwd hoe het staat.
Twijfel om die te bestellen. Scheelt toch weer een ritje naar de wasstraat.. Maarja staat het wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 13:10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Robbie8454 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:40:
[...]

En toch moet je het even melden >:)
Was meer een grap, denk ik. Heb net even geprobeerd op de configurator. Zo bij 65k houdt het wel een beetje op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pas1
  • Laatst online: 17-08-2022
jdenijs schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:42:
Twijfel om die te bestellen. Scheelt toch weer een ritje naar de wasstraat.. Maarja staat het wel?
Nee, anders moet je een Lada Niva gaan rijden...daar staat het wel goed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairplay92
He ManiacScum. Wat is er met je profielfoto gebeurd? Die was juist zo geinig >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Fairplay92 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:45:
[...]

He ManiacScum. Wat is er met je profielfoto gebeurd? Die was juist zo geinig >:)
Hij was te laat met wegklikken toen zijn vrouw binnen kwam. Nadeel van thuiswerken >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

[...]

Ik hoorde zelfs het geluid er de hele tijd bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
RH85 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:42:

Wat nu bekend is moet je zelf op deurgreep drukken om af te sluiten en gebeurt dat niet automatisch als je wegloopt.

Staat dat van radio niet in instructieboekje en/of geen apart boekje erbij van infotainment systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Volgens mij in skoda shop afbeelding van wielkast met spatlap.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Loepoog
Spatlappen.....jij bent af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:23
Ik ben nog benieuwd naar de heren die de Enyaq al hebben of automatisch op slot gaan inmiddels werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir

Afstand is in te stellen, ingrijpen niet, ja er zijn nodige members met ervaring hier met recente vag groep auto, maar denk dat die niet meer gaan melden wat er in verleden is gepost, je kan of topic teruglezen of proefrit boeken met enyaq met acc of andere vag groep auto met acc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07:35
Chipsoer schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:45:
[...]

Ik vrees dat ik ook nog wel “spijt” ga krijgen van mn keuze brilliant silver. Maar het was de enige kleur die ik live had gezien (roadshow) en die was zó anders dan in de configurator dat ik de rest vd plaatjes ook niet vertrouwde :)
Ach ja, gewoon zilver is wellicht wat saai maar staat ‘m ook goed. Aanpasen kan iig niet meer want ik kreeg vandaag een belletje dat ik ‘m volgende week kan komen halen!
Hier ook de Brilliant Silver (iV80)! En helemaal geen spijt van.
Zilverkleurig vindt ik op (bijna) alle auto's wel mooi en heel tijdloos!
Veel beter dan die babyblauw 'arctic silver' >:) . Smaken verschillen gelukkig.
Al voelt het toch een beertje raar, Zilver kiezen omdat je alle andere kleuren om een of andere reden minder vindt :-)

Realiseer me net dat ik hem over precies een week alweer een uurtje heb *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loepoog
Als ik eerlijk moet zijn dan zouden Racing Blue of Velvet Red voor mij de mooiste zijn geweest. Maar de vrouw ging er helaas alleen figuurlijk voor liggen.

Is er trouwens iemand met Velvet Red?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Genestealer schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:53:
Ik ben nog benieuwd naar de heren die de Enyaq al hebben of automatisch op slot gaan inmiddels werkt.
In de laatste online manual (feb 2021) staat alleen dit bij het kopje Kessy onder Instellingen. Niets over VERgrendelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kk9aazcicbL_YY2Qyi4iXPQsGI8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zVgPjdT53QZUOhdi4v27jFpI.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairplay92
[...]

_/-\o_
Pagina: 1 ... 93 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen / discussies rondom laden & laadpalen horen in de volgende topics:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2