nou, de beslissing is gevallen. de Enyaq is besteld! levering wordt waarschijnlijk in April 21(er was bij de dealer nog 1 slot open voor de eerste leveringen)! ik ga hem zakelijk rijden, dus via financial lease.
configuratie:
iV 60 met warmtepomp (dagelijks verkeer echt ruim voldoende en met langere reizen stoppen we toch wel geregeld met 2 kindjes)
kleur: Quartz Grey
velgen: regulus 19'' (wilde eerst 21'', maar stuk duurder, minder zuinig, en iets lawaaiiger. Ik kan altijd in 2e instantie nog andere velgen kopen, maar dan betaal ik daar geen bijtelling over)
bekleding: eco suite (op het allerlaatst nog besloten, wel spannend zo ongezien, maar ik denk dat het wel iets specialer is dan zwart

)
pakketten: comfort, assistentie, klimaat, family, infotainment, 100kW, achteruitrijcamer, elek, verstelbare stoel, zijairbags achter, panoramadak.
Toch nog een puntje van twijfel: het lichtpakket. deze is 1300euro waarbij ik vast in het donker iets beter zal zien, maar ik vind het fors aan de prijs. ik mag het nog aanpassen als ik het snel laat weten.
verder ben ik blij...
Kleine aanpassing:
De eco suite wordt toch de suite. Toch te spannend om ongezien hiervoor te kiezen. Had em graag van te voren gezien in die kleur, dan maar veilige keuze.
Keuze blijft verder zonder extra licht pakket
[
Voor 9% gewijzigd door
Dr C op 04-11-2020 09:40
]