Vraagje. Onder het motto "geduld is een schone zaak" heb ik mijzelf de moeilijke taak opgelegd om langer te wachten om hopelijk uiteindelijk alsnog de crystal face te krijgen. Heeft iemand daar nog iets van vernomen? Schijnbaar een "issue" met BMW ivm rechten op verlichte grill en / of gelijkenissen? (Met name in het donker, zie afbeelding)
Benieuwd of iemand daar nog iets van vernomen heeft. Dealer geeft simpelweg aan, productie datum op week 35. Zoals in het begin op de forum ook al gepost. Daarna niets meer van gelezen. Veel geplaatste foto's nu zonder idd.
P.s. ik snap dat je hem nu niet meer met licht plus kan bestellen maar heb november vorig jaar besteld toen dat nog wel kon.
Benieuwd of iemand daar nog iets van vernomen heeft. Dealer geeft simpelweg aan, productie datum op week 35. Zoals in het begin op de forum ook al gepost. Daarna niets meer van gelezen. Veel geplaatste foto's nu zonder idd.
P.s. ik snap dat je hem nu niet meer met licht plus kan bestellen maar heb november vorig jaar besteld toen dat nog wel kon.
:fill(white):strip_exif()/f/image/q8jjg1oLwLxrLN3I3zeCtLB8.png?f=user_large)