[quote]
Arosa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:52:
Sinds vrijdag staat de Enyaq voor de deur en heb ik de eerste ritjes gereden. Rijdt fantastisch!
Wel twee vragen:
1.) Bij iedere rit krijg ik de volgende melding op mijn telefoon (Moto G100). "Functie Geavanceerde berichttoegang ondersteund - Opnieuw koppelen voor functie Geavanceerde berichttoegang". Ik heb de telefoon al een keer helemaal ontkoppeld en opnieuw verbonden, maar de melding blijft terugkomen. Ook bij de instelling op de telefoon en auto zie ik niets dat hiermee te maken heeft. Iemand hier nog goede ideeën? Android Auto functioneert verder prima. Navigatie, berichten, whatsapp, Spotify werkt allemaal. Kan natuurlijk de melding negeren, maar oplossen is beter.
2.) Is het mogelijk ergens een soort laadhistorie bij te houden? Via een of andere slimme app bijvoorbeeld. Ik laad op via Travelcard (van de baas) bij palen in het dorp, maar soms ook kosteloos op projectlocatie. Voorheen had ik een excelbestand waarin ik de getankte liters, kilometerstand, etc invulde, vond ik leuk voor de statistiek. Maar nu kan ik niet precies zien hoeveel er geladen is, dat moet toch ergens terug te zien zijn? Niet in MySkoda app in ieder geval.
De Tronity app houdt perfect de laadgeschiedenis bij.