Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 214 ... 250 Laatste
Acties:
  • 1.764.242 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hilbert_nl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
Goofzzee schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:56:
[...]

Ik had dit ook voorgesteld, ook wat gunstiger voor het actieradius en de banden zijn stuk goedkoper. Echter ging mijn lease dan nog verder omhoog terwijl ik denk dat netto onder aan de streep de LM na 5 jaar voordeliger uit is met deze optie :?
Maar nu zitten ze bij je leaseprijs in? Dan is het toch prima?

Ik ben zefstandig ondernemer en heb de auto zakelijk gekocht. Voor mij was het rekensommetje snel gemaakt 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofzzee
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 27-09-2024
hilbert_nl schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:00:
[...]

Maar nu zitten ze bij je leaseprijs in? Dan is het toch prima?

Ik ben zefstandig ondernemer en heb de auto zakelijk gekocht. Voor mij was het rekensommetje snel gemaakt 😅
Ja zitten bij de leaseprijs in.

Nou nee, had liever maatjes kleiner ivm actieradius in de winter en strooizout op de 21"ers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sebari
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 26-03 12:07
Genestealer schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:25:
Uit nieuwsgierigheid, heeft iemand hier al keer een melding gemaakt bij de Skoda dealer omtrent stuurverwarming en het afgaan van 1 of meerder foutmeldingen? Aangezien er meerdere forumleden, waaronder ik, deze fout kunnen reproduceren.

Wij kunnen dit allemaal ervaren maar, als de dealer en dus Skoda er niets van meekrijgt, wordt er niets aan gedaan. Of het nou op te lossen is via software of hardware matig (andere stuur / terug roep actie), denk ik dat we met ze allen wel een melding van moeten maken.

Zal zelf a.s. maandag lokale dealer (Nijmegen Zijm) maar eens benaderen hierover.
Ik heb vorige week de auto hiervoor bij de dealer gehad. Inderdaad stuurwiel vervangen en sindsdien geen foutmeldingen meer gehad (knock on wood)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:49
Iemand interesse in een zgan setje originele proteus 19" velgen (zonder banden)? Mooie set voor in de winter.

Ik ben er mee van de dealer naar huis gereden. Daarna zijn ze verwissels voor 21".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:19
ManiacScum schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:45:
Ik heb sinds een paar dagen de volgende melding:

Verbindingsstatus kan niet worden geladen.

Reset en dergelijke brengt geen oplossing, iemand suggesties?

Verbinding waarmee eigenlijk?

Het lijkt erop dat er geen LTE verbinding meer is

Edit 2:

Ik vermoed iets met de servers van Skoda....
Ook mijn app is niet up to date (restant km's komt niet overeen met wat de auto aangeeft).
Sinds zaterdag of zondag heb ik dit probleem ook. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Best onhandig want de app loopt nu niet meer synchroon, airco op afstand werkt niet meer en ook niet leuk om een foutmelding weg te moeten drukken in het infotainmentsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 10:08
Ik loop ook zeer regelmatig tegen issues aan met de software in de Enyaq, gelukkig meestal snel op te lossen maar ik vraag me af waar ik deze nou het beste kan neerleggen. Bij een skoda dealer, mijn lease maatschappij, skoda nederland?

- Volume van de parkeersensoren welke giga hard gaat
- Carplay welke een zwart scherm geeft totdat ik reconnect (muziek van spotify gaat dan al wel over de speakers in de auto)
- Volume control welke op het "spraak" kanaal blijft hangen waardoor ik de muziek niet hard/zachter kan zetten
- Touchscreen wat niet reageert

Ook leuk is die navigatie die me bij iedere kruising waarschuwt voor de file op de A12 staat de andere kant op maar dat zal vast wel een optie zijn die ik uit kan schakelen :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-07 15:42
FJP84 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:47:
[...]

Ik zal het eens in de gaten houden. Ik had dat laatst ook in de ochtend een paar keer. Ik dacht dat het de dauw op de wagen was, maar ik heb ook de automatische stuur/stoelverwarming actief. Zal deze eens uitzetten en kijken of ik verschil merk
Hier gisteren ook aan de hand gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Genestealer
sebari schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:04:
[...]

Ik heb vorige week de auto hiervoor bij de dealer gehad. Inderdaad stuurwiel vervangen en sindsdien geen foutmeldingen meer gehad (knock on wood)
Gebeld en ze wisten van het probleem af. Eerst nog uit laten lezen en dan hoog waarschijnlijk toch stuur vervangen. Meerdere nieuwe Skoda modellen hebben hier namelijk last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-07 14:42
Hennie-M schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:25:
[...]

Sinds zaterdag of zondag heb ik dit probleem ook. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Best onhandig want de app loopt nu niet meer synchroon, airco op afstand werkt niet meer en ook niet leuk om een foutmelding weg te moeten drukken in het infotainmentsysteem.
Heb dit probleem nu ook voor het eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
Ik kan me vaag herinneren dat voor onderstaande melding een oplossing was?
Kan het echter niet terug vinden met wat zoektermen. Iemand?

Verbindingsstatus kan niet worden geladen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
goetfoud schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:49:

Voor mij was de oplossing destijds: geduld en wachten tot dat er weer connectie is met de Skoda Servers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danny67
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-06 19:19
goetfoud schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:49:

Deze?

https://skodaforum.eu/top...ab=comments#comment-95277

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goetfoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofzzee
Genestealer schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:59:
Iemand interesse in een zgan setje originele proteus 19" velgen (zonder banden)? Mooie set voor in de winter.

Ik ben er mee van de dealer naar huis gereden. Daarna zijn ze verwissels voor 21".
Quanta costa? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdaan
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-05-2024
Al enkele dagen zelfde probleem, vandaag ook zekering getrokken, en opgelost( was 2e keer sinds Juni )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofzzee
Ik zie dat die Proteus wielen ook 235 breed zijn.
Ga je dat merken kwa actieradius met de 21's Betria's in de winter.
De wielomtrek blijft tenslotte hetzelfde als ook de breedte.
Of is het puur het gewicht wat meespeelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebari
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 26-03 12:07
Genestealer schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:05:
[...]

Gebeld en ze wisten van het probleem af. Eerst nog uit laten lezen en dan hoog waarschijnlijk toch stuur vervangen. Meerdere nieuwe Skoda modellen hebben hier namelijk last van.
Bij mij wilden ze ook eerst analyseren en daarna een afspraak maken voor herstel.

Heb aangegeven dat uit de analyse zeer waarschijnlijk zou blijken dat het stuurwiel vervangen zou moeten worden, dus dat ze net zo goed dat er meteen achteraan kunnen plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Zou je mij een persoonlijke bericht (PM) willen sturen? Je bent niet de eerste die interesse heeft :).

Ps: groter velg heeft meer luchtweerstand. Daarnaast kan het ook zijn dat ze zwaarder wegen, immers meer rubber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hennie-M
Dank je wel!
Ik weet niet of het nou door 2x reset, het verwijderen van de auto uit de app of het plukken van de zekering kwam... Maar het werkt weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-05-2022
Genestealer schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:51:
[...]

Zou je mij een persoonlijke bericht (PM) willen sturen? Je bent niet de eerste die interesse heeft :).

Ps: groter velg heeft meer luchtweerstand. Daarnaast kan het ook zijn dat ze zwaarder wegen, immers meer rubber.
Grotere velg heeft toch minder rubber? Meer velg 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Goofzzee schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:02:
Ik zie dat die Proteus wielen ook 235 breed zijn.
Ga je dat merken kwa actieradius met de 21's Betria's in de winter.
De wielomtrek blijft tenslotte hetzelfde als ook de breedte.
Of is het puur het gewicht wat meespeelt?
Let even op; de Proteus (en andere) zijn er in een normale set (voor en achter gelijk, 235 breed) en in een breedset (255 breed achter, 235 voor).

De breedset is voor de iV80. De normale set voor de iV60.

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Robbie8454 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:59:
[...]

Grotere velg heeft toch minder rubber? Meer velg 😅
Ik denk dat je gelijk hebt 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeMo1965
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-05 12:56
Net een terugkoppeling van de dealer (Van Mossel) ontvangen.
Auto is ingepland voor productie en aflevering bij de dealer voor 26-11.
Eerdere planning was wk39 en toen wk43.
Auto (IV80, Moon White, pano, trekhaak, 19") is medio maart besteld.
Ook hier wordt weer geen enkele garantie voor afgegeven :(
We blijven dus maar rustig afwachten en hopen dat mijn huidige diesel het lekker blijft doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 09:22

qntal

Omlet du fromage!

Mijn geproduceerde IV80 staat inmiddels geparkeerd bij de fabriek in Tjechie te wachten op een onderdeel. Helaas geen indicatie wanneer dit klaar is.
Ik hoop dat het krantenartikel van een paar pagina's terug klopt en ze inderdaad eerst de auto's afmaken die staan te wachten op onderdelen. Ik had het lichtpakket en de Regulus 19" velgen besteld.

[ Voor 8% gewijzigd door qntal op 12-10-2021 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDuck
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04-03 15:01
Gisteren ook gebeld.
Auto is definitief ingepland voor produktie, wordt week 45 bij de dealer verwacht. Einde week 43 maar weer bellen, dan zou hij klaar moeten zijn

Vlg dealer gaat productie van de e-auto's door i.v.m. halen emmissie eisen. Laten we het hopen.

iV60 met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWolf
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-05 21:15
Mijn Enyaq heeft 2 "problemen" het inschakelen van de stuurwiel verwarming zorgt sporadisch voor foutmeldingen met de front assist die niet of beperkt beschikbaar is, al gezocht in dit topic en het wordt tijd om de dealer te bellen hierover voor een mogelijke stuurwiel vervanging.

Daarnaast heb ik soms dat de display achter het stuur een fractie van een seconde volledig blauw of geel wordt, ook sporadisch. Dit probleem kon ik niet eerder in het forum terugvinden, zijn er anderen die hier ook ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregoryVG
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-03-2023
Gisteren mijn Enyaq gaan ophalen.
Betreft een Belgische bestelling van eind februari.
Nooit melding gekregen van vertragingen en levering viel netjes in de periode die was aangegeven kort na de bestelling.
Quartz Grey, standaard 19" velgen en trekhaak aanwezig.
Als leuk extratje, en misschien interessant voor de Belgen die nog aan het wachten zijn, heb ik ook Travel Assist terwijl ik gewoon assistant basic besteld heb. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

MacDuck schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:40:
Gisteren ook gebeld.
Auto is definitief ingepland voor produktie, wordt week 45 bij de dealer verwacht. Einde week 43 maar weer bellen, dan zou hij klaar moeten zijn

Vlg dealer gaat productie van de e-auto's door i.v.m. halen emmissie eisen. Laten we het hopen.

iV60 met trekhaak
Hoop dat dat klopt voor je. Mijn auto is in week 36 definitief in productie gegaan en sindsdien staat hij ergens te wachten op een laatste chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosttech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-04 19:17
GregoryVG schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:49:
Gisteren mijn Enyaq gaan ophalen.
Betreft een Belgische bestelling van eind februari.
Nooit melding gekregen van vertragingen en levering viel netjes in de periode die was aangegeven kort na de bestelling.
Quartz Grey, standaard 19" velgen en trekhaak aanwezig.
Als leuk extratje, en misschien interessant voor de Belgen die nog aan het wachten zijn, heb ik ook Travel Assist terwijl ik gewoon assistant basic besteld heb. _/-\o_
Tof nieuws, geniet van de nieuwe aanwinst ;)
Vraagje: welke dealer (of regio) heb je besteld?
Hier is de communicatie 0 sinds bestellen ("wat jij ziet op Myskoda.be, zien wij ook") dus nieuwsgierig of dit gewoon iets BE (D'Ieteren) is of eerder toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregoryVG
Besteld bij Auto Natie in het Antwerpse.
Communicatie sinds bestellen was ook nihil.
Ik kon in de json call van myskoda.be wel zien wanneer er iets wijzigde, maar verder kreeg ik ook geen info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:43
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat de Enyaq trommelremmen heeft. Zo zie je bij deze Tesla inspectie dat de schijven toch beter vervangen kunnen worden, omdat ze bijna niet gebruikt zijn en toch slijten:
YouTube: Tesla Model S 85 Performance – 2013 – 346.756 km - Klokje Rond - Eng...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:11
Sinds vrijdag staat de Enyaq voor de deur en heb ik de eerste ritjes gereden. Rijdt fantastisch!

Wel twee vragen:
1.) Bij iedere rit krijg ik de volgende melding op mijn telefoon (Moto G100). "Functie Geavanceerde berichttoegang ondersteund - Opnieuw koppelen voor functie Geavanceerde berichttoegang". Ik heb de telefoon al een keer helemaal ontkoppeld en opnieuw verbonden, maar de melding blijft terugkomen. Ook bij de instelling op de telefoon en auto zie ik niets dat hiermee te maken heeft. Iemand hier nog goede ideeën? Android Auto functioneert verder prima. Navigatie, berichten, whatsapp, Spotify werkt allemaal. Kan natuurlijk de melding negeren, maar oplossen is beter.
2.) Is het mogelijk ergens een soort laadhistorie bij te houden? Via een of andere slimme app bijvoorbeeld. Ik laad op via Travelcard (van de baas) bij palen in het dorp, maar soms ook kosteloos op projectlocatie. Voorheen had ik een excelbestand waarin ik de getankte liters, kilometerstand, etc invulde, vond ik leuk voor de statistiek. Maar nu kan ik niet precies zien hoeveel er geladen is, dat moet toch ergens terug te zien zijn? Niet in MySkoda app in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cegra
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-05 13:00

Cegra

Tesla Model Y LR 2023

[quote]Arosa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:52:
Sinds vrijdag staat de Enyaq voor de deur en heb ik de eerste ritjes gereden. Rijdt fantastisch!

Wel twee vragen:
1.) Bij iedere rit krijg ik de volgende melding op mijn telefoon (Moto G100). "Functie Geavanceerde berichttoegang ondersteund - Opnieuw koppelen voor functie Geavanceerde berichttoegang". Ik heb de telefoon al een keer helemaal ontkoppeld en opnieuw verbonden, maar de melding blijft terugkomen. Ook bij de instelling op de telefoon en auto zie ik niets dat hiermee te maken heeft. Iemand hier nog goede ideeën? Android Auto functioneert verder prima. Navigatie, berichten, whatsapp, Spotify werkt allemaal. Kan natuurlijk de melding negeren, maar oplossen is beter.
2.) Is het mogelijk ergens een soort laadhistorie bij te houden? Via een of andere slimme app bijvoorbeeld. Ik laad op via Travelcard (van de baas) bij palen in het dorp, maar soms ook kosteloos op projectlocatie. Voorheen had ik een excelbestand waarin ik de getankte liters, kilometerstand, etc invulde, vond ik leuk voor de statistiek. Maar nu kan ik niet precies zien hoeveel er geladen is, dat moet toch ergens terug te zien zijn? Niet in MySkoda app in ieder geval.
De Tronity app houdt perfect de laadgeschiedenis bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
Geweldig, was inderdaad de oplossing. Ook na zekering 19 even eruit gehaald te hebben het infotainmentsysteem gereset.
En daarna auto weer in online modus.
Hartstikke bedankt!

Grappige is dat ik dealer ook gebeld heb.
Die weet niet hoe op te lossen....
Afspraak laat ik staan.....mogen ze achterlichten aanzetten bij gebruik dagrijverlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Heb nu een offerte liggen van de skoda dealer
Founders edition Black, 80 met comfort, assistentie en family pack.

Nu eens kijken of wij er met de leasetoko uit gaan komen.
grote kans dat ik voor t eind van t jaar dan nog een Enyaq ga rijden ipv ergens in Juni een Kodiaq.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 03:13

Armada

-Wat wil je weten?-

Armada schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:58:
[...]

Een T-Roc, op zich prima, maar ik wil liever mijn Enyaq terug.. ;)
Ondertussen zijn we bijna drie weken verder en staat de auto nog altijd bij Wittebrug. Iedereen die ik aan de telefoon krijg geeft aan dat ik op de hoogte gehouden zal worden, maar in de praktijk kan je er regelmatig zelf over terugbellen om te vragen wat de stand van zaken is en in de hoop dat iemand weet wanneer je weer mag rijden. Je zou toch verwachten dat een cel vervangen iets soepeler zou lopen dan dit….

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
goetfoud schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:32:
[...]

Geweldig, was inderdaad de oplossing. Ook na zekering 19 even eruit gehaald te hebben het infotainmentsysteem gereset.
Hartstikke bedankt!

Afspraak laat ik staan.....mogen ze achterlichten aanzetten bij gebruik dagrijverlichting.
Is dat iets wat elke dealer kan? het klinkt als een VAGCOM/VCDS "hack" die dealers over het algemeen niet willen/ kunnen uitvoeren?
Ik wil dit namelijk ook hebben. Dat heb ik door een Tweaker in mijn Octavia laten inprogrammeren.
Wellicht dat @vinom hier meer over weet?

[ Voor 3% gewijzigd door Hennie-M op 12-10-2021 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:41
Hennie-M schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:59:
[...]

Is dat iets wat elke dealer kan? het klinkt als een VAGCOM/VCDS "hack" die dealers over het algemeen niet willen/ kunnen uitvoeren?
Ik wil dit namelijk ook hebben. Dat heb ik door een Tweaker in mijn Octavia laten inprogrammeren.
Tot nu toe ben ik nog nergens tegen gekomen dat de Enyaq al te programmeren valt. Uitlezen kan wel, maar het coderen is een ander verhaal :(

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Indeed, het enige wat ik weet is dat Lane Assist uit te zetten is bij starten van de auto. Voor de rest valt er volgens mij nog niet te coderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:08

MLLL

Palm Treo 650

vinom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:15:
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat de Enyaq trommelremmen heeft. Zo zie je bij deze Tesla inspectie dat de schijven toch beter vervangen kunnen worden, omdat ze bijna niet gebruikt zijn en toch slijten:
YouTube: Tesla Model S 85 Performance – 2013 – 346.756 km - Klokje Rond - Eng...
Na bijna 350.000km met dezelfde schijven is dat niet gek, ik zou dat prefereren boven die lelijke trommelremmen zeker icm met open velgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
vinom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:17:
Indeed, het enige wat ik weet is dat Lane Assist uit te zetten is bij starten van de auto. Voor de rest valt er volgens mij nog niet te coderen.
dat is ook wel een hele mooie feature ;)
Nu nog de achter DRL en altijd de sportieve vering aan en dan ben ik helemaal blij :)

Ga jij hier delen zodra er wat nieuws te melden valt? O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Hennie-M op 12-10-2021 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Hennie-M schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:20:
[...]

dat is ook wel een hele mooie feature ;)
Nu nog de achter DRL en altijd de sportieve vering aan en dan ben ik helemaal blij :)

Ga jij hier delen zodra er wat nieuws te melden valt? O-)
Tuurlijk! Ik kan alleen niks coderen hé :) Ik heb wel het topic geopend toentertijd, maar daar staan de namen in van Tweakers die het wel kunnen. Maar ik hou wel in de gaten als er meer te coderen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten15
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-10-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HFGr-gTgKN-06al_ZAB3yb5BB6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UfvKvBOhIVdfihvD80igEinf.jpg?f=fotoalbum_large

Betria velgen ruilen voor VW ID.4 Drammen 20 inch? (zijn passend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Defintief uitzetten? Als in dan uitgezet, hoef ik hem de volgende keer niet meer uit te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
ManiacScum schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:46:
[...]

Defintief uitzetten? Als in dan uitgezet, hoef ik hem de volgende keer niet meer uit te zetten?
Yup, ik heb hier een tijdje geleden een filmpje over geplaatst en iemand poste er ook laatst nog over
renedg73 in "Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 1"

YouTube: Skoda Enyaq iV, MY2021 - memory function activation for Lane Assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zumba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 20:46

zumba

De eAmbu is onderweg!

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
  • Laatst online: 29-01-2024
goetfoud schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:32:
Hartstikke bedankt!

Laat maar weten of aan gaan achter nits met dagrij verlichting lukt, denk dat meerdere menbers dat wel willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hennie-M
De voortgang van de uitrol van een software update is ook wel een leuke om te volgen. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knirrebir
Wat is er precies interessant? Heb het bekeken maar interessante (nog) niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Ben idd benieuwd wanneer er mede tweaker is die buiten uitlezen ook software kan wijzigen zoals genen in filmpje mbt lane assist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
knirrebir schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:16:
[...]

Ben idd benieuwd wanneer er mede tweaker is die buiten uitlezen ook software kan wijzigen zoals genen in filmpje mbt lane assist.
@Rainesh of @Antera zullen waarschijnlijk de eerste zijn die het kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zumba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 20:46

zumba

De eAmbu is onderweg!

knirrebir schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:15:
[...]

Wat is er precies interessant? Heb het bekeken maar interessante (nog) niet gevonden.
Voor jou dan niet... :)

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-07 23:54
Zojuist de dealer maar een bericht gestuurd nadat wel heel duidelijk is geworden dat er storingsmeldingen met met name TA optreden als stuurverwarming is ingeschakeld. TA werkt uiteindelijk wel gewoon. Als of zodra stuurverwarming uit staat geen enkele melding in beeld.

[ Voor 3% gewijzigd door FJP84 op 12-10-2021 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 22:24
vinom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:21:
[...]

@Rainesh of @Antera zullen waarschijnlijk de eerste zijn die het kunnen :)
Antera is al bezig met de nieuwe modellen. Ik heb helaas weinig tijd ervoor.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Dat kan, zag wel foto's van de accu, kan zeker interessant zijn voor diverse members, maar voor mij niet (helaas, want info vind ik zeker interessant) had accu in diverse promo filmpjes hier al gezien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatWar055
  • Laatst online: 06-07 19:34
FJP84 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:33:
Zojuist de dealer maar een bericht gestuurd nadat wel heel duidelijk is geworden dat er storingsmeldingen met met name TA optreden als stuurverwarming is ingeschakeld. TA werkt uiteindelijk wel gewoon. Als of zodra stuurverwarming uit staat geen enkele melding in beeld.
Ik gaf vandaag bij de dealer dezelfde storing aan. Na uitlezen van de auto zeggen ze te zien dat er idd een verband is en dat Skoda aangeeft dat deze combi van zaken leidt tot een advies om een sensor in het stuur te vervangen. Relatie tussen stuurverwarming en sensor die vasthouden stuur registreert is eigenlijk ook wel logisch denk ik.

Gaan ze nu verder uitzoeken en onderdeel (of stuur??) bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:11
Ik vind het toch opvallend dat nu verschillende Enyaq's op Marktplaats staan, waarbij nadrukkelijk wordt geadverteerd met 8% bijtelling. Dat kunnen toch niet anders dan demo's zijn?

Voorbeeld: https://link.marktplaats.nl/m1758138219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-07 23:54
PatWar055 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:20:
[...]

Ik gaf vandaag bij de dealer dezelfde storing aan. Na uitlezen van de auto zeggen ze te zien dat er idd een verband is en dat Skoda aangeeft dat deze combi van zaken leidt tot een advies om een sensor in het stuur te vervangen. Relatie tussen stuurverwarming en sensor die vasthouden stuur registreert is eigenlijk ook wel logisch denk ik.

Gaan ze nu verder uitzoeken en onderdeel (of stuur??) bestellen.
Ik wil voorstellen om eerst analyse te doen en ze vooral van zoveel mogelijk informatie uit de community voorzien. Als ze enkel een sensor kunnen vervangen (mits beschikbaar ;) ) vind ik dat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnvanderster
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:11
[b]AlphaWolf in "Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 1"

Daarnaast heb ik soms dat de display achter het stuur een fractie van een seconde volledig blauw of geel wordt, ook sporadisch. Dit probleem kon ik niet eerder in het forum terugvinden, zijn er anderen die hier ook ervaring mee hebben?
Yep, inmiddels met iets meer regelmaat. Zou dat iets met "verversingsnelheid kunnen zijn? (trager waardoor zichtbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:08

MLLL

Palm Treo 650

Arosa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:34:
Ik vind het toch opvallend dat nu verschillende Enyaq's op Marktplaats staan, waarbij nadrukkelijk wordt geadverteerd met 8% bijtelling. Dat kunnen toch niet anders dan demo's zijn?

Fiscale waarde 53.275 euro , verkoopprijs 61.900 euro , en dat voor een jaar oude import Skoda in de configuratie die je zelf denk niet zou samenstellen.

Benieuwd hoe lang die te koop staat...
Wel netjes dat ze hem inclusief BTW aanbieden, dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-07 21:41

Klopt, 2020 = 8%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langevoort
  • Laatst online: 22:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yE92YpdJAOAhaZLqIi66FYs4lg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y2mbV6cY7xPOVs5R3ZQdrrMi.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had alle letters van de achterzijde laten verwijderen bij uitleveren. Was toch wel erg kaal. Ik heb Enyaq teruggeplaatst, wat vinden jullie?

Spidermellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
langevoort schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:30:
[Afbeelding]

Ik had alle letters van de achterzijde laten verwijderen bij uitleveren. Was toch wel erg kaal. Ik heb Enyaq teruggeplaatst, wat vinden jullie?
Zijn die Enyaq letters kleiner of dichter op elkaar geplaatst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRbn
  • Laatst online: 22:54
Update van de MySkoda app vandaag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KH4WZwh-9DwxJIOsYbhWanXY890=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AmzTeaOO24GZ3Q3wnNOBUrPz.jpg?f=fotoalbum_large

Op het eerste zicht niets schokkend: Wat interface changes in het laadscherm en duidelijkere configuratie van de zetelverwarming bij het voorverwarmen.

[ Voor 15% gewijzigd door iRbn op 12-10-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langevoort
ManiacScum schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:34:
[...]

Zijn die Enyaq letters kleiner of dichter op elkaar geplaatst?
Die zijn iets kleiner inderdaad en daarom ook iets dichter op elkaar geplaatst. Vond het zo wel acceptabel.

Spidermellow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-07 21:41
[Afbeelding]

Hmm, helemaal niets vind ik persoonlijk erg kaal maar dit vind ik ook niet mooi. Ik heb het zelf graag gewoon origineel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ManiacScum
Martinique schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:48:
[...]

Hmm, helemaal niets vind ik persoonlijk erg kaal maar dit vind ik ook niet mooi. Ik heb het zelf graag gewoon origineel.
Dit en ik heb nog het liefst zwarte letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniRocket
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-07 12:44
Armada schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:58:
[...]

Ondertussen zijn we bijna drie weken verder en staat de auto nog altijd bij Wittebrug. Iedereen die ik aan de telefoon krijg geeft aan dat ik op de hoogte gehouden zal worden, maar in de praktijk kan je er regelmatig zelf over terugbellen om te vragen wat de stand van zaken is en in de hoop dat iemand weet wanneer je weer mag rijden. Je zou toch verwachten dat een cel vervangen iets soepeler zou lopen dan dit….
Pfff :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-07 22:27
[Afbeelding]

Ik vind de grootte van de SKODA letters mooier. Maar wat vind je er zelf van? Daar gaat het om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SSJVegito
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-12-2022
[Afbeelding]

Ik vind het helemaal niks zo maar het boeit ook niet wat wij ervan vinden. Als je het zelf maar mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
Hennie-M schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:59:
[...]

Wellicht dat @vinom hier meer over weet?
O ben ik abuis? Ik dacht zeker gelezen te hebben op dit forum dat dit al gedaan was door dealers.
Als dit niet zo is san heeft het voor mij geen zin om nog naar dealer te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
[Afbeelding]

ik zou ze zelf iets verder uit elkaar plaatsen. Vind het wel mooi dat er Enyaq staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Deze club geeft aan al aardig wat te kunnen, zoals dus lane-assist permanent deactiveren.
https://www.vcds-coding.nl/skoda-enyaq/

Zal eens contact met ze opnemen; dat activeren van Travel Assist klinkt wel interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
goetfoud schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:21:
O ben ik abuis? Ik dacht zeker gelezen te hebben op dit forum dat dit al gedaan was door dealers.
Als dit niet zo is san heeft het voor mij geen zin om nog naar dealer te gaan.
Nope niet door dealers gedaan, wat er gepost was ging om bedrijf uit buitenland (gespecialiseerd in software aanpassing auto's) en bedrijf was geen skoda / vag dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_A
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10-2023
hosttech schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:21:
[...]

Tof nieuws, geniet van de nieuwe aanwinst ;)
Vraagje: welke dealer (of regio) heb je besteld?
Hier is de communicatie 0 sinds bestellen ("wat jij ziet op Myskoda.be, zien wij ook") dus nieuwsgierig of dit gewoon iets BE (D'Ieteren) is of eerder toeval.
Is de status bij jou nog hetzelfde? Bij mij na een paar dagen van 8/11 naar 5/11 gegaan maar verder niks. Bij Autonatie Kapellen durven ze er zich ook niet op vast te pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maat28
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11-07 12:31
SSJVegito schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:35:
[...]

Ik vind het helemaal niks zo maar het boeit ook niet wat wij ervan vinden. Als je het zelf maar mooi vind.
Vragen over wat wel/niet mooi is zijn ook niet voor dit forum lijkt mij. Ps. Ik zou zelf meer aandacht besteden aan andere Skoda velgen dan een plaatje op de achterklep. Deze velgen zijn wel de minst mooie. Maar ook dat is weer smaak🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Laatst online: 16-06 12:09
Ha tweakers,

afgelopen weekeinde is onze auto overleden en moet ik 2/3 jaar eerder dan gepland overstappen naar elektrisch rijden. Mijn keuze was al snel gevallen op de enyaq vanwege de ruimte en na een test rit ben ik helemaal verkocht :9~ Wij hebben een optie op een ENYAQ iV60 First Edition (zwart + 21'" LM velgen en elektrische klep oid) uit voorraad. Ben nog in de onderhandeling of de trekhaak bij de prijs inbegrepen is :)

Voor nu gekozen om in het begin "granny" te laden. We hebben zonnepanelen en overcapaciteit: is de enyaq geschikt is om stroom terug te leveren (waarschijnlijk ook specifieke laadpaal nodig?)

Omdat het een redelijke impuls aankoop geworden is lukt het me niet om alle 855 pagina's op dit forum door te lezen ;) Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langevoort
Weten jullie of dode hoek signalering op de Enyaq zit. Op mijn Superb kreeg ik altijd een oranje melding in mijn buitenspiegels, valt mij op dat ik dat bij mijn Enyaq niet meer heb? Ik zie het overigens ook niet zo snel in de specs staan.

Ik zag dat de prijslijst 1-1-2022 er inmiddels in staan (wellicht al langer hoor). Valt mij op dat een aantal zaken nu als losse optie te krijgen is en niet meer perse als pakket hoeft aangeschaft te worden, dat is prettig.
En is de Enyaq nou weer duurder geworden?

Spidermellow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThatGuy2303
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-07 15:39
langevoort schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:21:
Weten jullie of dode hoek signalering op de Enyaq zit. Op mijn Superb kreeg ik altijd een oranje melding in mijn buitenspiegels, valt mij op dat ik dat bij mijn Enyaq niet meer heb? Ik zie het overigens ook niet zo snel in de specs staan.

Ik zag dat de prijslijst 1-1-2022 er inmiddels in staan (wellicht al langer hoor). Valt mij op dat een aantal zaken nu als losse optie te krijgen is en niet meer perse als pakket hoeft aangeschaft te worden, dat is prettig.
Volgens mij zit dodehoek detector in het assistentie pakket, dus als je dat niet hebt, zit het er niet op. De lamp zit volgens mij aan de deurkant van de spiegel, dus niet in het spiegelglas zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Delblanco schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:09:

Voor nu gekozen om in het begin "granny" te laden. We hebben zonnepanelen en overcapaciteit: is de enyaq geschikt is om stroom terug te leveren (waarschijnlijk ook specifieke laadpaal nodig?)

Omdat het een redelijke impuls aankoop geworden is lukt het me niet om alle 855 pagina's op dit forum door te lezen ;) Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten?
De Enyaq kan geen stroom terugleveren.
Opladen met granny charger gaat bij mij goed. Hangt wel af van hoe leeg je hem elke dag rijdt. Van 40% tot 80% (mijn normale laadcyclus) is een uur of 9.

Waar je verder op moet letten weet ik zo snel niet. Er zijn wat mij betreft niet echt fysieke aspecten die fout kunnen zitten (bv niet sluitende zaken)
Software bugs ga je niet echt op kunnen testen en ga je in meer of mindere mate krijgen afhankelijk van je gebruik.
Ik heb sporadisch een melding dat iets niet beschikbaar is, maar die meldingen verdwijnen vanelf na paar minuten.
Verder geen minpunten wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueBird95
  • Laatst online: 11-11-2024
Jan_A schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

Is de status bij jou nog hetzelfde? Bij mij na een paar dagen van 8/11 naar 5/11 gegaan maar verder niks. Bij Autonatie Kapellen durven ze er zich ook niet op vast te pinnen.
Mijn leverdatum is ook versprongen van 8/11, wel naar 4/11.
Doch geen garantie volgens de garage. (België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregoryVG
De eerste communicatie van de garage kwam bij mij op moment dat m'n Enyaq op weg was naar Brussel.
Daarna niets meer gehoord van de garage, maar via leasing/fleet bericht gehad dat m'n wagen op weg was naar de dealer.
Daarop zelf contact opgenomen met Autonatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SSJVegito
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-12-2022
langevoort schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:21:

Dit valt onder Side assist welke, zoals door andere members genoemd, in het assistentie pakket zit en hoger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Genestealer
Delblanco schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:09:
Ha tweakers,

afgelopen weekeinde is onze auto overleden en moet ik 2/3 jaar eerder dan gepland overstappen naar elektrisch rijden. Mijn keuze was al snel gevallen op de enyaq vanwege de ruimte en na een test rit ben ik helemaal verkocht :9~ Wij hebben een optie op een ENYAQ iV60 First Edition (zwart + 21'" LM velgen en elektrische klep oid) uit voorraad. Ben nog in de onderhandeling of de trekhaak bij de prijs inbegrepen is :)

Enyaq kan geen stroom terug leveren. Ik raad je aan om te verdiepen in Zappi laadpaal. Die kan, aan de hand van CT klemmen, zien of je overcapaciteit hebt. Aan de hand van de Zappi modus kun je aangeven alleen laden bij overcapaciteit. Werkt perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michelpas
  • Laatst online: 14-12-2022
JanHenk schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:25:
[...]

De plug-in hybrid (nota bene) van mijn buren doet van die vrachtenwagenpiepjes...

Dan heb ik liever het Enyaq-spaceship 8)
Fantastisch om die reactie van mensen te zien. Heb al een paar bij de Jumbo voor deur mensen met open mond zien kijken naar spaceship Enyaq. Of lekker met 25 door de woonwijk heen. Je hebt veel bekijks :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NoCO2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-07 13:47
iRbn schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:34:

Op het eerste zicht niets schokkend: Wat interface changes in het laadscherm en duidelijkere configuratie van de zetelverwarming bij het voorverwarmen.
Nee, voor de Enyaq zie ik (na drie maanden ontwikkeltijd) geen nieuwe functies:
  • Navigeren alleen op de telefoon zelf, kan de route niet doorsturen naar het infotainment systeem in de auto
  • Kan laadtijden niet instellen vanuit de app
  • En ik kan nog heel veel meer niet voor de Enyaq in de app…
De inhoudsloze antwoorden van het ontwikkelteam op de feedback in de appstore voorspellen ook niets goeds voor komende releases.

De auto is fantastisch, maar de IT er omheen is ruk!

Disappointed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

iRbn schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:34:

[Afbeelding]

Na de update werkt bij mij de gehele app niet meer… wat een ellende.
Wel fijn dat ze tijd hebben gestoken in de routeplanner van de app die vast veel mensen gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Wootism schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:44:
[...]

Na de update werkt bij mij de gehele app niet meer… wat een ellende.
Wel fijn dat ze tijd hebben gestoken in de routeplanner van de app die vast veel mensen gebruiken :/
Het werkte hier in elk geval, maar de boel lijkt nu even down te zijn. Ook https://www.skoda-connect.com/ doet zijn ding niet meer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-07 06:48
Hier eerst nog schaamteloos een pushbericht dat de app bijgewerkt is en 'verbeterde functionaliteit" bevat. :)
Om daarna idd niet te werken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRbn
Hij is er terug, waarschijnlijk even teveel traffic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
iRbn schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:14:
Hij is er terug, waarschijnlijk even teveel traffic 8)7
Moet je ook geen push bericht uitsturen "verbeterde functionaliteit" erin >:) . Iedereen denkt meteen nieuwe features en gaat direct inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21:55
Werkt hier de hele middag al vlekkeloos, auto staat bij dealer en kan zien dat hij nu staat te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
NoCO2 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

Nee, voor de Enyaq zie ik (na drie maanden ontwikkeltijd) geen nieuwe functies:
  • Navigeren alleen op de telefoon zelf, kan de route niet doorsturen naar het infotainment systeem in de auto
  • Kan laadtijden niet instellen vanuit de app
  • En ik kan nog heel veel meer niet voor de Enyaq in de app…
De inhoudsloze antwoorden van het ontwikkelteam op de feedback in de appstore voorspellen ook niets goeds voor komende releases.

De auto is fantastisch, maar de IT er omheen is ruk!

Disappointed!
Geheel mee eens! Wellicht helpt het als we allemaal ons commentaar hierover in de App stores droppen. Heb dat zelf onlangs al gedaan, en ondanks dat je dan de standaard reactie 'hier wordt aan gewerkt, maar we kunnen niet garanderen dan nieuwe functies ook op 'oude' Enyaqs zullen werken' krijgt is het toch steeds een signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick

Vraag me sowieso af hoe dit kan aangezien 8% nog het percentage van 2020 is, en toen reed er in NL nog geen Enyaq rond, behalve een dealer demo die op een trailer stond.
Of kunnen ze de truc uithalen een auto die in het buitenland al wel in 2020 gekentekend is hier te importeren en als 2020 auto op te voeren (terwijl deze hier helemaal nog niet leverbaar was)?

[ Voor 15% gewijzigd door RandomNick op 13-10-2021 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
Vreemd. Ik zie nu dat, bij het samenstellen, de 21” Betria niet meer verkrijgbaar is bij een sportline😳

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ManiacScum
Robbie8454 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 18:14:
Vreemd. Ik zie nu dat, bij het samenstellen, de 21” Betria niet meer verkrijgbaar is bij een sportline😳
Nog steeds? want ik klik net een Sportline samen met de 21" Betria's:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9xESLLM5eGedhw3kcT_WdkSj16E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YD3ppZeWBFywykZHfyjTUlGk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
ManiacScum schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:19:
[...]

Nog steeds? want ik klik net een Sportline samen met de 21" Betria's:

[Afbeelding]
Het was inderdaad een bug

Btw: dat brilliant silver staat toch ook wel goed zo!

[ Voor 6% gewijzigd door Robbie8454 op 13-10-2021 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaschef
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-06 12:30
Is er nog wat nieuws aan de app? Of kan ik beter wachten tot de volgende update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
Kaaschef schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 23:18:
Is er nog wat nieuws aan de app? Of kan ik beter wachten tot de volgende update?
Staat hier al meerdere keren genoemd, nee er is weinig nieuws. Of je kunt wachten op de volgende update? Nee want ook dan is er waarschijnlijk niets nieuws.

Moet je updaten? Als ik hem zou gebruiken, deed ik het wel, als was het alleen maar vanwege eventuele security updates of compatibiliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Kaaschef schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 23:18:
Je kan sinds de update de stoelverwarming mee laten doen met de remote climate control. Die vind ik persoonlijk wel fijn :)
Daarbij zitten sommige knoppen op een wat logischere plek, is dat grote ‘deep sleep’-scherm weg en het werkt bij mij allemaal wat vloeiender.

Ik zou hem dus wel updaten.
Pagina: 1 ... 214 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen / discussies rondom laden & laadpalen horen in de volgende topics:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2