Hier precies hetzelfde verhaal.Bayes schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:55:
Het is net een lachfilm
November 2020 besteld (IV60/black//125Kw/Navi/Trekhaak)
Levering medio Week 25
Week 25 --> week 32
Week 32 --> week 35 (wijziging in configuratie, upgrade in velgen. Maar dan wordt hij wel definitief ingepland...)
Week 35 --> week 38 (met de melding hij is geproduceerd, staat klaar in Tsjechië, alleen nog transport naar Nederland)
Nu week 38: Gister contact gehad, hij is inderdaad geproduceerd maar mist een onderdeel. Staat nog steeds in Tsjechië, Levering weer uitgesteld naar week 42. Welk onderdeel weten ze niet (logisch beredeneerd zal het wel een chip zijn...)
November 3 stuks via de LM besteld. Inmiddels 2 uitgeleverd (1e week 30, 2e week 35). Nu maar hopen dat het dan maar week 42 wordt....
Geduld is een schone zaak...
Ik weet niet of de mijne al geproduceerd is, maar ik las gisteren dat leaseplan dit jaar geen enyaq's meer uitleverd. Ik weet niet of dat ook voor de mijne geldt, heb proberen contact te zoeken met de dealer, maar die krijg ik niet te pakken.
Ik heb wel al een chassis nummer voorbij zien komen, hopelijk wil de leasemaatschapij hem al op kenteken zetten.