Momenteel ruim 3500 km gereden in mijn 60 zonder wp. Verbruik 16.1 kWh/100 km met relatief veel snelweggebruik en gedeeltelijk gebruik van Eco-mode.
Plus 3:
1. Ruime, stille auto die echt een premium indruk geeft en heerlijk rijdt; elke keer weer genieten

Verbruik en laden vallen me alleszins mee, maar benieuwd naar de winterse verbruiksresultaten
2. Met ACC en TA op de snelweg vind ik het heel ontspannen rijden. Wel verkeersbordherkenning uit (wat een drama!) en ik denk dat TA en LA een kwestie van persoonlijke smaak en gewenning is
3. Kessy: tot nu toe slechts 1 keer gehad dat het systeem even weigerde
Min 3:
1. App: belooft veel doet weinig, en sinds een paar dagen doet het helemaal niets meer (is bevroren tijdens een oplaadsessie; herinstallatie van de app geeft geen soelaas). Daardoor is de live verbinding met Tronity en ABRP ook verbroken. Echt een majeure misser van Skoda! En ik heb er een hard hoofd in hoe lang het gaat duren voordat er substantiële verbeteringen komen
2. Het niet vasthouden van menukeuzes (de Eco mode moet steeds opnieuw worden ingesteld)
3. Wat trage start van het infortainment systeem, het duurt gewoon even voordat alles beschiukbaar is