Jawel.BlakHawk schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 05:55:
[...]
Op zich wel eens met je punt, maar dat terugkomen van energie heb ik persoonlijk nog nooit gemerkt. Jij wel?
[...]
Met een EV (en zeker NON-Tesla) heb je zeker niet de vrijheid van een ICE. Wij zoeken onze vakantiebestemming er op uit.Hahaha, herkenbaar!
Op vakantie kreeg ik toch weer een aantal keer te horen “Jij moest zo nodig een Tesla en nu kunnen wij nergens heen”.
Het stroomnet in Italie was niet erg betrouwbaar, zullen we maar zeggen. Dichtstbijzijnde SuC op ruim een uur rijden. Na een aantal dagen raakte hij steeds voller en werd het een minder groot probleem!
Note to self, volgende keer bij de laatste supercharger nog even vol laden. Nu vertrouwde ik volledig op het laden op bestemming.
Ik zoek eigenlijk altijd een accommodatie met destination charger, waarbij ik ook kijk naar een plan B dus andere laders in de buurt of een SuC.
Hierdoor heb ik op mijn vakanties tot nu toe naar Duitsland, Frankrijk en Italië zorgeloos, ICE-ish kunnen rijden op locatie
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler