Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 178 ... 250 Laatste
Acties:
  • 1.768.469 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-05 00:03
mibkiller schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:40:
Beste

Iemand enige idee waar je asr of edc uit kan zetten voor de slip regeling zat wat vast met de enyaq en had slip nodig maar alles werd afgeremend.
Iemand een idee.
Heb het idee dat het na de update weg is heb het al eens een keer gezien

[ Voor 11% gewijzigd door mibkiller op 19-07-2021 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andre00
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-03-2023
knirrebir schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:23:
[...]

Ik heb sinds inventarisatie geen contact meer gehad met dealer, maar bij mij geen wijzigingen die akkoord waren om door te zetten (standaard verlichting en standaard velgen gekozen en bleef zo).
Dit is zo bekend bij dealer, daarmee 8 weken vertraging, levering verplaatst naar half oktober 2021 (bestelling november/december 2021, weet niet precies wanneer leasemaatschappij akkoord heeft gegeven aan dealer).
Denk in mijn geval ook 'banking' en daarop gebaseerd ja zelfde 'probleem' als jou, maar met jou ook andere members.
Kan gebeuren als gevolg van omstandigheden waarop fabriek geen invloed heeft. Maar chronisch gebrek aan communicatie (wat is het probleem, wat is het beleid van de fabriek, wat zijn de verwachtingen, hoe kun je meekijken met actuele planning) is echt Oostblok-stijl. Ook echt schandalig dat PON en dealer daar niet beter de belangen van de kopers behartigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11:20
hilbert_nl schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:21:
Even een vraag van andere orde. Waar bewaren jullie de (veel te) vele laadpassen?
Ik heb ze nu in het bakje links van het stuur liggen. Echter zou ik ze graag achterin de kofferbak ergens willen leggen. Daar pak je immers toch de laadkabel uit. Zijn hier makkelijke systemen voor?
Afgelopen weekend is me nl overkomen dat ik m’n (standaard) laadpas bij de vorige laadbeurt in m’n jaszak heb gestoken en ik zonder de laadpas bij een paal stond. Gelukkig had ik de anwb laadpas nog in de auto liggen, maar handig is anders.
In het dashboardkastje zit tegen de middenconsole een soort klem waar ik er een stuk of 5 achter heb geklemd. Voor dagelijks gebruik heb ik de MTC laadpas via de LM laten omwisselen voor een laaddruppel die ik aan de sleutelbos heb. Sleutels heb je altijd bij dus dat werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-12-2022
mibkiller schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:58:
[...]

Iemand een idee.
In de manual staat er niks over in. Alleen maar 1 ding dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor78
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-01-2024
SSJVegito schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:53:
[...]

De laadpas ergens in doen wat je altijd bij je hebt zoals portemonnee is geen optie?
Jawel. Maar niet zo leuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nr.10
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-09-2021
RandomNick schreef op maandag 19 juli 2021 @ 21:01:
[...]
In het dashboardkastje zit tegen de middenconsole een soort klem waar ik er een stuk of 5 achter heb geklemd. Voor dagelijks gebruik heb ik de MTC laadpas via de LM laten omwisselen voor een laaddruppel die ik aan de sleutelbos heb. Sleutels heb je altijd bij dus dat werkt super!
Tussen de bekerhouders zit een gleuf, hier heb ik mijn passen in gedaan.
Het lijkt alsof het er voor gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnvanderster
  • Registratie: Mei 2018
  • Nu online
Vorige week na het weekend deed de app het weer maar sinds enkele dagen worden de gegevens van de auto niet meer bijgewerkt in de app.

Blijft op 80% staan. Vanochtend al weer gereden maar geen update.

Hebben meer van ons ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:53
hilbert_nl schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:21:
Even een vraag van andere orde. Waar bewaren jullie de (veel te) vele laadpassen?
Ik heb ze nu in het bakje links van het stuur liggen. Echter zou ik ze graag achterin de kofferbak ergens willen leggen. Daar pak je immers toch de laadkabel uit. Zijn hier makkelijke systemen voor?
Afgelopen weekend is me nl overkomen dat ik m’n (standaard) laadpas bij de vorige laadbeurt in m’n jaszak heb gestoken en ik zonder de laadpas bij een paal stond. Gelukkig had ik de anwb laadpas nog in de auto liggen, maar handig is anders.
Aangezien je meestal achter het stuur komt aangereden en zelfs nog moet uitstappen, is dat bakje links van het stuur gewoon de beste oplossing 😀. Keep it simple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 23:32
mibkiller schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:58:
[...]

Iemand een idee.
Volgens mij alleen uit te zetten door een of meerdere zekeringen eruit te trekken. Verwacht dan wel een berg storingsmeldingen te zien. Nog niet vanuit de infotainment systeem uit te zetten volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdbiggelaa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 13:20
johnvanderster schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 07:12:
Vorige week na het weekend deed de app het weer maar sinds enkele dagen worden de gegevens van de auto niet meer bijgewerkt in de app.

Blijft op 80% staan. Vanochtend al weer gereden maar geen update.

Hebben meer van ons ook last van?
Neen, ik gebruik de app gewoon niet meer, is erg rustig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
jdbiggelaa schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:00:
[...]

Neen, ik gebruik de app gewoon niet meer, is erg rustig :)
Dit, de app heeft geen toegevoegde waarde. Ik heb gisteren echter toevallig de app geopend om te kijken of het laden was gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Timmermans
  • Laatst online: 15-09 21:46
Alex Timmermans schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:07:
Nog 13dagen, 16 uur en 56 minuten en dan mag ik mijn Enyaq eindelijk gaan ophalen. 😃
Van de leasemaatschappij krijg ik een newmotion pas. Ik heb inmiddels ook een Shell pas in huis.
Welke passen adviseren jullie nog om aan te vragen? (Just in case…). Ga regelmatig naar Duitsland, België en Frankrijk.
Niemand???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvr72
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-01-2023

Jeroenvr72

Windsurfer en levensgenieter.

Hoi Alex,
als je in dit topic even zoekt op laadpas kom je genoeg info tegen... maar ik heb de Maingau, Plugsurfing en de Shell recharge passen daar kom je europa wel mee door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:54
Ook wel benieuwd naar i.v.m. afreizen naar Duitsland en België.

Je hebt natuurlijk wel deze site: https://laadpastop10.nl/

[ Voor 13% gewijzigd door Wicked-Game op 20-07-2021 08:58 ]

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:42
Ik heb het idee dat de achteruitrijcamera niet goed is gekalibreerd. Als de groene lijnen precies op de strepen van het parkeer vaak staan, staat de auto redelijk schuin geparkeerd. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08:46
NM = Shell tegenwoordig. Dus die Shell pas kan wel in de prullenbak. :) Denk dat je een heel eind komt met die pas. Dekking is zeer goed. Anders even in het aparte topic kijken voor laden onderweg.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:39
Uiteindelijk ben je natuurlijk afhankelijk van de laadstations die zich rond jouw (vakantie)positie bevinden, maar ik vond zelf de ANWB (Eneco) laadpas (zonder abonnement) wel interessant, naast mijn MTC laadpas en de Powerpass.
Onder “Werkt de laadpas ook in het buitenland?” vindt je de aangesloten CPO’s zodat je kan bepalen of het wat voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 11:12

Dr C

met C en CK

Ik heb nog even een vraag over de powerpass:

ik lees wat wisselende berichten hierover. Klopt het nou dat je als NLer nu ook gewoon op de normale manier een powerpass kan aanvragen met 12 maanden gratis abo. dus met andere woorden dat je bij de aanvraag je niet hoeft voor te doen als Duitse inwoner? ik wil hem vandaag aanvragen, dus voordat ik het verkeerd aanvraag verifieer ik het toch maar even.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
FJP84 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:54:
Ik heb het idee dat de achteruitrijcamera niet goed is gekalibreerd. Als de groene lijnen precies op de strepen van het parkeer vaak staan, staat de auto redelijk schuin geparkeerd. Herkent iemand dit?
Ik merk ook dat ik steeds scheef sta als ik op de camera parkeer. Dacht eigenlijk dat het door mijn gebrek aan ervaring met achteruitrijcamera's kwam, maar dit zou het ook kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
Dr C schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:36:
Ik heb nog even een vraag over de powerpass:

ik lees wat wisselende berichten hierover. Klopt het nou dat je als NLer nu ook gewoon op de normale manier een powerpass kan aanvragen met 12 maanden gratis abo. dus met andere woorden dat je bij de aanvraag je niet hoeft voor te doen als Duitse inwoner? ik wil hem vandaag aanvragen, dus voordat ik het verkeerd aanvraag verifieer ik het toch maar even.
Ja dat kan, sterker nog ik heb 2 passen, 1 op mijn NL adres en 1 als Gunther ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr C

Dr C

met C en CK

ManiacScum schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:48:
[...]

Ja dat kan, sterker nog ik heb 2 passen, 1 op mijn NL adres en 1 als Gunther ;)
bedankt! ga ik gelijk aanvragen, ga over 1,5 week al met vakantie (hoop ik :X)

UPDATE: bij deze bevestigd dat je gewoon als Nederlander de kaart kan aanvragen en vervolgens een gratis CHARGE FASTER abo voor een jaar krijgt.

[ Voor 20% gewijzigd door Dr C op 20-07-2021 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Alex Timmermans schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:07:
Nog 13dagen, 16 uur en 56 minuten en dan mag ik mijn Enyaq eindelijk gaan ophalen. 😃
Van de leasemaatschappij krijg ik een newmotion pas. Ik heb inmiddels ook een Shell pas in huis.
Welke passen adviseren jullie nog om aan te vragen? (Just in case…). Ga regelmatig naar Duitsland, België en Frankrijk.
Voor Duitsland heb ik Maingau maar mijn Eneco druppel heeft ook goeie dekking.
Daarnaast heb ik nog Engie, NewMotion (Shell), Powerpass en MultiTankCard.

Vooropgesteld, mij maakt het niet uit wat de kosten zijn, zolang ik maar geen abonnement hoef te betalen.
Ik heb me dus vooral gefocused op gratis passen, die zullen in de praktijk mogelijk iets duurder zijn (Powerpass vermoedelijk niet)

Ik denk echter dat ik vooral gebruik maak van Eneco en de MTC kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Dr C schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:50:
[...]

bedankt! ga ik gelijk aanvragen, ga over 1,5 week al met vakantie (hoop ik :X)
Moet lukken als je op je Nederlandse adres aanvraagt. Die van Duitsland duurde wat langer bij mij (anderen hadden deze wel sneller heb ik gelezen)

En ik hoop net zo hard maar heb er ook vertrouwen in dat vakantie wel gaat lukken. (Ik ga ook over 1,5 week ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Timmermans
ManiacScum schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:54:
[...]

Moet lukken als je op je Nederlandse adres aanvraagt. Die van Duitsland duurde wat langer bij mij (anderen hadden deze wel sneller heb ik gelezen)

En ik hoop net zo hard maar heb er ook vertrouwen in dat vakantie wel gaat lukken. (Ik ga ook over 1,5 week ;) )
Heb je daar het vin nummer voor nodig?
Ik heb de auto pas over 2 weken. Kan he dat nummer eerder krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr C

Dr C

met C en CK

Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:59:
[...]

Ja, om de Powerpass laadpas aan te vragen heb je je VIN nummer nodig. Misschien dat de dealer die al wel weet of op kan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan115
  • Laatst online: 03-09 10:05
Vraag: de rijmodus (Eco, Normal, Sport, etc) moet je elke rit weer opnieuw instellen of kan je die ook op slaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:59:
[...]

Ja daar heb je wel een VIN nummer voor nodig.
Ik theorie zou je het VIN eerder kunnen krijgen, ik denk dat de dealer je hiermee moet kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Daan115 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:11:
Vraag: de rijmodus (Eco, Normal, Sport, etc) moet je elke rit weer opnieuw instellen of kan je die ook op slaan?
Nee dat kan (nog) niet. Net zoals dat je Lane Assist (het gedrocht van de Enyaq) niet als default kan uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbert_nl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 23:37
SSJVegito schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:53:
[...]

De laadpas ergens in doen wat je altijd bij je hebt zoals portemonnee is geen optie?
In mijn portemonnee is niet echt een optie. De auto wordt ook door mijn vrouw gebruikt ;)

Daarnaast, portemonnee? wat is dat? Intussen zijn bijna al mijn passen vervangen door een app ;)

[ Voor 14% gewijzigd door hilbert_nl op 20-07-2021 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan115
  • Laatst online: 03-09 10:05
ManiacScum schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:12:
[...]

Nee dat kan (nog) niet. Net zoals dat je Lane Assist (het gedrocht van de Enyaq) niet als default kan uitzetten.
Over Lane assist gesproken: ik heb het idee dat de auto in de war raakt als er een dubbele vrij ver uit elkaar liggende doorgetrokken streep is. Het lijkt er op dat ik dan de mededeling krijg dat ik tussen de lijnen moet rijden. Anderen met dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Timmermans
Over een kleine 2 weken mag ik mij enyaq ophalen.
Nu heb ik ergens gelezen dat er een software update is die wat kleine onvolkomenheden opgelost heeft. Is daar een nummer of zo van?
Mijn dealer zit niet om de hoek en wil vragen of ze zeker in ieder geval die update uitvoeren voor het uitleveren van de auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SSJVegito
hilbert_nl schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:15:
[...]

In mijn portemonnee is niet echt een optie. De auto wordt ook door mijn vrouw gebruikt ;)

Daarnaast, portemonnee? wat is dat? Intussen zijn bijna al mijn passen vervangen door een app ;)
In het klepje links naast het stuur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:34:
Over een kleine 2 weken mag ik mij enyaq ophalen.
Nu heb ik ergens gelezen dat er een software update is die wat kleine onvolkomenheden opgelost heeft. Is daar een nummer of zo van?
Mijn dealer zit niet om de hoek en wil vragen of ze zeker in ieder geval die update uitvoeren voor het uitleveren van de auto.
hitgew in "Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 1"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alex Timmermans
Weet iemand een leverancier die dit reeds voor de Enyaq in get leveringsprogramma heeft?
En dan in het zwart 😜
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TkcAiCr1Lze4XQJK2DojbX4o244=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b9Ek9sIf246elFkNNohMGuri.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
@Alex Timmermans

Leuk, deze fabrikant kende ik nog niet, ziet er wel goed uit. Onze viervoeter gaat nu ook wel eens mee, maar ik ben mijn huidige 3-serie steeds uitvoerig aan het stofzuigen. Ik heb mijn interesse bij dit bedrijf doorgegeven, de prijs is ook netjes.

Als nu meer honden -en Enyaq-bezitters hun interesse doorgeven, pakken ze het wellicht spoedig op .. :)

Edit: kreeg meteen een bericht terug, dat ze momenteel nog geen plannen hebben om zo'n hoes voor de Enyaq in ontwikkeling te nemen. Dus bij deze de oproep :P

[ Voor 17% gewijzigd door JanHenk op 20-07-2021 11:15 ]

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:58:
Weet iemand een leverancier die dit reeds voor de Enyaq in get leveringsprogramma heeft?
En dan in het zwart 😜
[Afbeelding]
Ja! Dit is precies wat ik ook nodig heb voor mijn hond. Ik ben dus ook erg benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:58:
En dan in het zwart 😜
[Afbeelding]
Ook handig als je een Dexter-nachtje hebt >:)

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knirrebir
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-01-2024
rieel schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:25:
Dat is zeker waar zal minder pagina's bevatten.
Voor nu focus ik me op het rijgenot.
En wanneer de features eindelijk beschikbaar komen zal ik me daarin verdiepen
Duidelijke reactie en mochten er features beschikbaar komen zien we jou ervaring (en van andere members) graag tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
andre00 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 20:58:
Kan gebeuren als gevolg van omstandigheden waarop fabriek geen invloed heeft. Maar chronisch gebrek aan communicatie (wat is het probleem, wat is het beleid van de fabriek, wat zijn de verwachtingen, hoe kun je meekijken met actuele planning) is echt Oostblok-stijl. Ook echt schandalig dat PON en dealer daar niet beter de belangen van de kopers behartigen.
Qua pon/importeur begrijp ik je reactie, echter m.b.t. dealer niet geheel met je eens; dealers hadden vroeger vrijheid om 1 op 1 zaken te doen met fabriek, tegenwoordig gaat alles via importeur (als tussenpersoon) en ben je afhankelijk wat je aan informatie krijgt vanuit importeur, daarnaast zijn er dealers welke contact opnemen met fabriek, soms geeft fabriek informatie maar denk vaak dat ze aangeven contact op te nemen met importeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Timmermans
JanHenk schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:06:
@Alex Timmermans

Leuk, deze fabrikant kende ik nog niet, ziet er wel goed uit. Onze viervoeter gaat nu ook wel eens mee, maar ik ben mijn huidige 3-serie steeds uitvoerig aan het stofzuigen. Ik heb mijn interesse bij dit bedrijf doorgegeven, de prijs is ook netjes.

Als nu meer honden -en Enyaq-bezitters hun interesse doorgeven, pakken ze het wellicht spoedig op .. :)

Edit: kreeg meteen een bericht terug, dat ze momenteel nog geen plannen hebben om zo'n hoes voor de Enyaq in ontwikkeling te nemen. Dus bij deze de oproep :P
Het schijnt dat er hier een lid is die het in Duitsland besteld heeft maar kan het in de grote massa aan berichten niet teruggevonden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Daan115 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:11:
Elke rit opnieuw instellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alex Timmermans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
Thanks! Wel rete duur voor zo'n simpel ding.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Thiazzz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-09 14:58
Vanmorgen even voor wat puntjes bij de dealer geweest stond deze schoonheid daar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHpAYoWFcEf3Awma-xoPDj0aMhQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GakfXuv7FKI97uhHLEKDgU8p.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xy9eAqvJ2_Ok5JMAGAw-niX6geQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FAhGYzTSkUwY0zprlImVUckI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1SOZRPkroYilD7bCV48IqOKOQBM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wkRzAu7bIVDJCpF7690vFhbr.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L_0tRqXm-235G-uKk0RSf-WM9BM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QEomZOVvS2ErsC7pBtwMnUG4.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk1983
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-06-2024
Daan115 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:24:
[...]

Over Lane assist gesproken: ik heb het idee dat de auto in de war raakt als er een dubbele vrij ver uit elkaar liggende doorgetrokken streep is. Het lijkt er op dat ik dan de mededeling krijg dat ik tussen de lijnen moet rijden. Anderen met dezelfde ervaring?
Ik heb de ervaring dat het soms zelfs gevaarlijke situaties oplevert. We hebben hier in de buurt een weg langs een kanaal met onderbroken strepen aan beiden kanten van de weg. Zonder tegenligger rijd je wat meer op het midden van de weg, met tegenligger ga je meer naar de zijkant. Lane assist probeert je vervolgens terug naar het midden te krijgen wat levensgevaarlijk is, want er komt een tegenligger aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Timmermans
SSJVegito schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:43:
[...]

Thanks! Wel rete duur voor zo'n simpel ding.
Tja, ik heb geen zin meer on de kleine k.. haartjes in mijn zwarte bekleding. Die krijg je er nauwelijks meer uit.
Heb maar door de zure appel heen gebeten en zojuist besteld😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RH85
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-06 15:21
Dag allen,

Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van 3 kinderstoelen achterin?

Leeftijd: 0,2,4 jaar.

Willen in het midden de oudste van 4 neerzetten.

Als iemand de juiste combinatie heeft met de typeautostoelen zou dat top zijn.

Dank en hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:53:
[...]

Tja, ik heb geen zin meer on de kleine k.. haartjes in mijn zwarte bekleding. Die krijg je er nauwelijks meer uit.
Ja dat heb ik ook inderdaad. Plus de lucht die er toch wel blijft hangen. Ik ben wel benieuwd als je hem hebt hoe die past, zou je mij op de hoogte willen houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
[...]

Mijn husky zit gewoon in een bench. Veel veiliger voor het dier zelf en geen hondenharen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Timmermans
Cloclo100 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:29:
[...]

Mijn husky zit gewoon in een bench. Veel veiliger voor het dier zelf en geen hondenharen..
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden.
Ik moet vaak grote dingen meenemen en dan heb ik geen zin om iedere keer een Bench uit de auto te moeten tillen.
Een Husky heeft ook langere haren. Wij hebben een Vizsla en die kleine haartjes zijn net kleine speltjes. Je krijgt ze er nauwelijks meer uit de stoffen bekleding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SSJVegito
Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:33:
[...]

Ik moet vaak grote dingen meenemen en dan heb ik geen zin om iedere keer een Bench uit de auto te moeten tillen.
Een Husky heeft ook langere haren. Wij hebben een Vizsla en die kleine haartjes zijn net kleine speltjes. Je krijgt ze er nauwelijks meer uit de stoffen bekleding.
Klein of grote haren, het blijven rotdingen om weg te krijgen. Bij de duitse herder van ons is het ook een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Timmermans
SSJVegito schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:17:
[...]

Ja dat heb ik ook inderdaad. Plus de lucht die er toch wel blijft hangen. Ik ben wel benieuwd als je hem hebt hoe die past, zou je mij op de hoogte willen houden?
Het bleek niet hier te zijn maar had het in de FB groep gezien.
Het lijkt wat minder strak passend dan op de website.
Maar hier iemand die het reeds in zijn auto heeft zitten.
Ik heb maar een zwarte besteld en je ziet het toch niet als het rolluik dicht zit. Het gaat mij zuiver om de praktische kant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sxrPiIpuoE-OJ8sOhCN_V39rcww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iRffXpiGbFKzgoWqzOxzrDBc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

RH85 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:12:
Dag allen,

Dank en hoor het graag.
Onderstaande post is al een keer voorbij gekomen. Wordt voor de middelste geen comfortabele rit naar Zuid Frankrijk :p
jdenijs schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:38:
[...]

Gepikt van Duitse Enyaq FB pagina

[Afbeelding]

Nou zijn dit volgens mij ook wel achterlijk brede kinderstoeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:33:
[...]

Het betreft een opklapbare lichtgewicht stoffen bench met mesh vensters. Komt geen haartje door.
Maar gaat bij mij vooral om de veiligheid, ik wil niet dat mijn hond door de auto vliegt bij een ongeval. In de tijd voor die bench toch ook vaak gehad dat hij omviel bij een scherpe bocht of manoeuvre..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Timmermans
SSJVegito schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:34:
[...]

Klein of grote haren, het blijven rotdingen om weg te krijgen. Bij de duitse herder van ons is het ook een drama.
Kleine tip, gebruik een stukje rubber wat je met een trekkende beweging over de bekleding heen schuift.
Een kleine raamwisser werkt bijvoorbeeld best goed.’
Afgelopen weekend gedaan daar ik mijn huidige auto netjes wil inleveren. Kreeg er niet alles uit naar werkte best goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdenijs
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:25
Wootism schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:39:
[...]

Onderstaande post is al een keer voorbij gekomen. Wordt voor de middelste geen comfortabele rit naar Zuid Frankrijk :p

[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGGEISJH49H5Bt0XO08ZOZfr5_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b504fQOHMggwtxdbcRAkegd7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
  • Laatst online: 14-09 22:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIkgJrQL9WrPr6buTByQpqzCTTU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KUDnQWjdxYIIh2SCiOvkMFhm.jpg?f=fotoalbum_large

Meer mensen problemen hiermee,al 3 dagen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37
RH85 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:12:
Dag allen,

Dank en hoor het graag.
Wij hebben ook 3 kinderen, maar gebruiken maar 2 kinderzitjes. De oudste zit in het middel in de gordel, dit mag vanaf 3 jaar.
https://www.anwb.nl/jurid...ervoer-kinderen-nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:38:
[...]

Het bleek niet hier te zijn maar had het in de FB groep gezien.
Het lijkt wat minder strak passend dan op de website.
Maar hier iemand die het reeds in zijn auto heeft zitten.
Ik heb maar een zwarte besteld en je ziet het toch niet als het rolluik dicht zit. Het gaat mij zuiver om de praktische kant.

[Afbeelding]
Dit vind ik, om eerlijk te zijn, een vreselijk gezicht...

Dat loszittende doek lijkt me juist heel onpraktisch.

Ik denk er nog even over na. (Zal er wel op uitdraaien dat ik onze cocker spaniel weer gewoon in de auto gooi, eventueel met een kofferschaal.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Timmermans
JanHenk schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:09:
[...]

Dit vind ik, om eerlijk te zijn, een vreselijk gezicht...

Dat loszittende doek lijkt me juist heel onpraktisch.

Ik denk er nog even over na. (Zal er wel op uitdraaien dat ik onze cocker spaniel weer gewoon in de auto gooi, eventueel met een kofferschaal.).
Mooi is inderdaad anders. Het gaat mij meer om het praktische. We gaan het zien als het binnen is. Eerst de Enyaq zelf nog 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inze
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 15:13
Alex Timmermans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:47:
[...]

Kleine tip, gebruik een stukje rubber wat je met een trekkende beweging over de bekleding heen schuift.
Een kleine raamwisser werkt bijvoorbeeld best goed.’
Afgelopen weekend gedaan daar ik mijn huidige auto netjes wil inleveren. Kreeg er niet alles uit naar werkte best goed.
beetje off topic, maar heb ooit eens een huurauto hondenhaarvrij gemaakt met een rol verpakkingstape. Collega's stonden raar te kijken, maar werkte prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrith
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:41
Thiazzz schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:49:
Vanmorgen even voor wat puntjes bij de dealer geweest stond deze schoonheid daar:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Wauw! Welke kleur is dit?? :o

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ManiacScum
Jorrith schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:27:
[...]

Blauw :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 15:06
Je hebt energy blue en race blue, lijkt erop dat dit race blue is.

Hemelaar Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrith
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:41
Goegol schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:34:
[...]

Je hebt energy blue en race blue, lijkt erop dat dit race blue is.
Dankje! Ziet er heel chique uit! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
ramonp schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:06:
[...]

Wij hebben ook 3 kinderen, maar gebruiken maar 2 kinderzitjes. De oudste zit in het middel in de gordel, dit mag vanaf 3 jaar.
https://www.anwb.nl/jurid...ervoer-kinderen-nederland
In NL wel ja. Niet in veel andere landen. Het is ook de vraag of het veilig is. Maar goed, dat is een eigen keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reimzter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
Vraagjes over media in de auto.
1. Voorin zitten standaard twee mini-USB-poorten, toch? Verder niet denk ik?
2. Ik heb geen mini-USB-charger voor mijn telefoon, dus daarom zou ik WiFi willen gebruiken voor CarPlay. Zodra mijn telefoon connect met de Enyaq-WiFi dan wordt de 4G-verbinding van de telefoon uitgeschakeld. Gevolg: als ik CarPlay aan heb staan kan ik geen muziek meer streamen. Iemand een oplossing?
3. Nu rijd ik dus de hele dag rond met Bluetooth-verbinding. Het valt mij op dat de auto niet zelf de verbinding zoekt. Als ik de auto start dan moet ik eerst naar media op het touchscreen, dan de telefoon selecteren en zo verbinding maken. Dat zou toch gewoon automatisch moeten gaan, lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37
Inspired schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:43:
[...]

In NL wel ja. Niet in veel andere landen. Het is ook de vraag of het veilig is. Maar goed, dat is een eigen keuze.
Wij hebben momenteel ook een auto waar sowieso geen 3 zitjes op de achterbank passen.
Inmiddels is de oudste zo groot dat ze gelukkig goed in de gordel past.

Maar het blijft wel een probleem om bij de meeste auto's 3 stoeltjes op de achterbank te krijgen...

[ Voor 0% gewijzigd door ramonp op 20-07-2021 13:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
ramonp schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:50:
[...]

Wij hebben momenteel ook een auto waar sowieso geen 3 zitjes op de achterbank passen.
Inmiddels is de oudste zo groot dat ze gelukkig goed in de gordel past.

Maar het blijft wel een probleem om bij de meeste auto's 3 stoeltjes op de achterbank te krijgen...
Klopt. Moet je al richting multimac maar dat is vrij prijzig. Hier hebben we twee kids dus geen problemen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex Timmermans
Reimzter schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:45:
Vraagjes over media in de auto.
1. Voorin zitten standaard twee mini-USB-poorten, toch? Verder niet denk ik?
2. Ik heb geen mini-USB-charger voor mijn telefoon, dus daarom zou ik WiFi willen gebruiken voor CarPlay. Zodra mijn telefoon connect met de Enyaq-WiFi dan wordt de 4G-verbinding van de telefoon uitgeschakeld. Gevolg: als ik CarPlay aan heb staan kan ik geen muziek meer streamen. Iemand een oplossing?
3. Nu rijd ik dus de hele dag rond met Bluetooth-verbinding. Het valt mij op dat de auto niet zelf de verbinding zoekt. Als ik de auto start dan moet ik eerst naar media op het touchscreen, dan de telefoon selecteren en zo verbinding maken. Dat zou toch gewoon automatisch moeten gaan, lijkt mij?
Is usb-c en niet mini.
Bij family plus pakket 2 extra usb-c achter in middel console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
Thiazzz schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:49:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Nijmegen???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
Cloclo100 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:29:
[...]

Heb je afmetingen?
Misschien een link waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebor78
Kleine update van de LM.

Week 15 besteld.
Week 41 of 42 rijden.

Als dat zo is, zou dat best netjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeroe.b
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 04:03
@Reimzter Enyaq pakt de laatste telefoon die verbonden was op de Bluetooth Bij mijn vrouw een s21 en bij mij een iPhone 12. Alles gaat automatisch bij instappen. Volgens mij heb je nog een optie om een voorkeurs telefoon in te stellen die eerst gaat boven de andere aangemelde toestellen.

Overigens pakt het bij beide toestellen ook automatisch wireless de Android car of CarPlay. Daarbij werkt spotify met muziek prima. Ik gebruik geen WiFi van de Enyaq. Misschien zit hier het verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ervh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:05
oeroe.b schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 15:12:
@Reimzter Enyaq pakt de laatste telefoon die verbonden was op de Bluetooth Bij mijn vrouw een s21 en bij mij een iPhone 12. Alles gaat automatisch bij instappen. Volgens mij heb je nog een optie om een voorkeurs telefoon in te stellen die eerst gaat boven de andere aangemelde toestellen.

Overigens pakt het bij beide toestellen ook automatisch wireless de Android car of CarPlay. Daarbij werkt spotify met muziek prima. Ik gebruik geen WiFi van de Enyaq. Misschien zit hier het verschil?
Volgens mij klopt het niet helemaal, zonder WiFi geen Carplay namelijk. Tenminste, in mijn Enyaq 8)7

All Electric met Vaillant 105/6 & 300L boiler | 10.700wP | Skoda Enyaq & Fiat 500E | WARP vvw | Homewizard | Zonneplan Nexus 20 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

ervh schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 15:35:
[...]

Volgens mij klopt het niet helemaal, zonder WiFi geen Carplay namelijk. Tenminste, in mijn Enyaq 8)7
Het ligt eraan of je de wifi gebruik als Hotspot, of bij het instellen van Carplay over Bluetooth+Wifi de connectie maakt. Ik raad dus ook aan om de Carplay nogmaal te koppelen, dikke kans dat het mis is gegaan. Zet het wifi netwerk op vergeten.

De auto heeft zoals de meeste moderne VAG modellen een interne hotspot waar je vrij weinig mee kan in Nederland. Daarnaast heb je draadloze Carplay dat inderdaad ook Wifi+Bluetooth vraagt, maar op een ander SSID dat (geloof ik) hidden is. Eerst is de connectie dan via Bluetooth, volgende keer via Wifi ook.

https://www.skoda.nl/nieu...ke-skodas-hebben-carplay/

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oase
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 22:02
pollekeb schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:00:
[Afbeelding]

Meer mensen problemen hiermee,al 3 dagen problemen
Heb er zelf ook last van gehad. Ging bij mij vanzelf over weer na een paar dagen. Volgensmij nadat ik de auto weer eens aan de laadpaal had staan. Er zijn ook andere manieren om het te resetten. Is eerder vermeld hier in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeroe.b
ervh schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 15:35:
[...]

Klopt, hij gebruikt initieel de bluetooth voor de koppeling en daarna de wi-fi. Echter kan ik hier dan gewoon op mijn phone gewoon de 4g gebruiken en spotify werkt gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cegra
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-05 13:00

Cegra

Tesla Model Y LR 2023

Zag hier in het dorp in de Tuinstraat een mooie Artic Silver, iemand van het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiazzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiazzz
Jorrith schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:27:
[...]

Racing blue idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiazzz
Weet iemand of de cubictelecom die in de auto zit een simkaart is die evt te vervangen is door een eigen data simkaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandomNick
  • Laatst online: 11:20
Thiazzz schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 18:06:
Weet iemand of de cubictelecom die in de auto zit een simkaart is die evt te vervangen is door een eigen data simkaart?
Het is een e-sim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
goetfoud schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:15:
[...]

Heb je afmetingen?
Misschien een link waar besteld?
Deze heb ik bij van cranenbroek gekocht. Ziet er quasi zo uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Welke toegevoegde waarde heeft webradio eigenlijk in de auto??

Is dat uberhaupt onderweg te gebruiken??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
ManiacScum schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 22:10:

Als je de auto verbindt met de hotspot van je telefoon werkt het prima. Maar de echte meerwaarde t.o.v. DAB+ of nog beter Spotify zie ik ook niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaschef
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-07 21:34
[...]

Maar met zo'n opblaaszwembad in je auto, zie je de bekleding helemaal niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
Kaaschef schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 22:34:
[...]

Maar met zo'n opblaaszwembad in je auto, zie je de bekleding helemaal niet meer?
Ik vind het uiterlijk van de kofferbak niet zo belangrijk, liever dat die schoon blijft met een hond erin. Maar de kuip mag wel wat strakker zitten dan wat iemand voorheen had gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeroe.b
Gisteren voor het eerst meegemaakt. Dus ter info. De sensor in de stoel zorgt ervoor dat de auto uit gaat. Echter gebeurd dit ook als je achteruit rijdt. Vrij bizar, dus als je even leunt om in je spiegel te kijken of je stoeprand of paaltje niet raakt staat de auto gewoon stil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inspired
ManiacScum schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 22:10:

Werkt dit niet als je “online infotainment” hebt? Ik vind webradio super op ritten door het buitenland. Af en toe lekker even NL radio luisteren. I know. Ben oud. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:00
ik222 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 22:23:
[...]

Als je de auto verbindt met de hotspot van je telefoon werkt het prima. Maar de echte meerwaarde t.o.v. DAB+ of nog beter Spotify zie ik ook niet eigenlijk.
Je favoriete radiozender luisteren als je over de Autobahn naar je vakantiebestemming knalt.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Uberprutser schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:37:
[...]

Je favoriete radiozender luisteren als je over de Autobahn naar je vakantiebestemming knalt.
Nou ja, knallen... Das war einmal. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:00
JanHenk schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:46:
[...]
Nou ja, knallen... Das war einmal. :P
130 is nog altijd knallen in vergelijking met wat je in Nederland kan rijden overdag. *O*

Zelf nog een Tesla rijder, wel aan het kijken naar OF een Y OF een Enyaq. Vooral benieuwd naar ervaringen van de trekhaak rijders.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazz37
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12
Verkeerde Topic

[ Voor 94% gewijzigd door Jazz37 op 21-07-2021 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Inspired schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 07:43:
[...]

Werkt dit niet als je “online infotainment” hebt? Ik vind webradio super op ritten door het buitenland. Af en toe lekker even NL radio luisteren. I know. Ben oud. :)
Ik zou niet weten hoe, ik zie alleen telkens onderweg dat Webradio niet beschikbaar is en wat ik nu lees moet je dus je telefoon als hotspot gebruiken.

Dan is het voor wat mij betreft niet bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
oeroe.b schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 07:40:
Gisteren voor het eerst meegemaakt. Dus ter info. De sensor in de stoel zorgt ervoor dat de auto uit gaat. Echter gebeurd dit ook als je achteruit rijdt. Vrij bizar, dus als je even leunt om in je spiegel te kijken of je stoeprand of paaltje niet raakt staat de auto gewoon stil.
Ik weet niet hoe jij achteruit rijdt natuurlijk maar normaal kom je tijdens het achteruit rijden toch niet van je stoel af? Of is dat ding echt zo gevoelig dat een klein beetje verplaatsen al zorgt dat die uit gaat? Hoe zit dit eigenlijk als je rijd bv harder dan 50 km/h en dan je billen van de stoel af doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeroe.b
SSJVegito schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:24:
[...]

Ik weet niet hoe jij achteruit rijdt natuurlijk maar normaal kom je tijdens het achteruit rijden toch niet van je stoel af? Of is dat ding echt zo gevoelig dat een klein beetje verplaatsen al zorgt dat die uit gaat? Hoe zit dit eigenlijk als je rijd bv harder dan 50 km/h en dan je billen van de stoel af doet?
:) normaal gaat het helemaal prima. Daarom kom ik er nu pas achter dat dit gebeurde. ik wilde mijn velgen niet beschadigen :P dus leunde iets meer naar rechts om het goed te zien. Dus zie het niet als volledig van je stoel afkomen maar verschuiven van je lichaam op het zitvlak. In ieder geval, dit gebeurd in P en in R.

Geen idee wat er gebeurd als je in D/B rijdt en dit doet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trebor78
oeroe.b schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:30:
[...]

:) normaal gaat het helemaal prima. Daarom kom ik er nu pas achter dat dit gebeurde. ik wilde mijn velgen niet beschadigen :P dus leunde iets meer naar rechts om het goed te zien. Dus zie het niet als volledig van je stoel afkomen maar verschuiven van je lichaam op het zitvlak. In ieder geval, dit gebeurd in P en in R.

Geen idee wat er gebeurd als je in D/B rijdt en dit doet.
Dus de sensor zit onder de linker wang _O-

Snap ik wel. Half hangend over de middenconsole rijden als in een golf gti willen ze bij skoda voorkomen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired
ManiacScum schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:44:
[...]

Ik zou niet weten hoe, ik zie alleen telkens onderweg dat Webradio niet beschikbaar is en wat ik nu lees moet je dus je telefoon als hotspot gebruiken.

Dan is het voor wat mij betreft niet bruikbaar.
Je zou verwachten dat dit met online infotainment wel zou moeten werken. Maar blijkbaar is dat "online infotainment" meer "online navigatie". Beetje verwarrende naam aangezien infotainment m.i. ook zaken als webradio zou moeten zijn.

Afbeeldingslocatie: https://www.skoda.nl/-/media/skoda/service/connect/connect-homepage/sko1810-06-overzicht-skoda-connect-v2.ashx?w=2067&q=70&hash=659FD1BA43E466CC278407078FFACEA9

Ook wel wat schraal dat je voor redelijk basic remote diensten moet gaan betalen na jaar 1 of 3.

[ Voor 6% gewijzigd door Inspired op 21-07-2021 11:12 ]

Pagina: 1 ... 178 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen / discussies rondom laden & laadpalen horen in de volgende topics:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2