Vaak kun je aan de spiegel al zien dat die dimmend is, dan zie je een rand rondom de spiegel zelf, maar wel op de spiegel. Ik weet inet of dit standaard is, dacht eigenlijk in deze tijd voor zo'n auto toch wel maar je weet het nooit.FJP84 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:56:
[...]
Zo'n 12jr geleden toen ik mijn eerste lease auto kon uitzoeken en ik voor de Honda Civic Hybrid ging en toevallig bij een dealer was voor een prijsopgave was de letterlijke opmerking van de verkoper dat hij lease rijders geen goede klanten vond, want het maakte hen toch niet uit waar de auto besteld zou worden....hij had gelijk
Nog niet echt in het donker gereden, maar hoe zit het met de dimmende buitenspiegels? Ik heb het idee dat dit alleen aan bestuurderszijde het geval is, want daar lijkt een soort van extra laagje op de spiegel te zitten, net als op de binnenspiegel. Bij de buitenspiegel aan de bijrijder kant is dat niet het geval.
EDIT:
Je weet het nooit of het klopt maar volgens deze website heeft die dus geen automatisch dimmende buitenspiegels.
Autoweek
[ Voor 9% gewijzigd door SSJVegito op 18-06-2021 01:22 ]