Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 250 Laatste
Acties:
  • 1.769.675 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-05-2022
SSJVegito schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:50:
[...]

Ik vroeg ze dat dus specifiek en ze zeggen letterlijk dat het door de hele auto heen loopt. Dus wat klopt er nu dan wel en niet? Weet skoda zelf niet hoe het zit?
Antwoord 1: nee dat weten ze zelden.

Antwoord 2: licht zit niet op het dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07:28
SSJVegito schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:55:
[...]

Ik dacht dat dat meer de dealers waren maar dat Skoda zelf het ook niet weet? Wat een kneuzen. Ik wacht wel af wat ik dan geleverd krijg en wat er nou wel en niet op zit.
Wat @knirrebir ook al zegt: bij Loft geen ledstrip over het dashboard. Ik heb er al één dus ik denk dat ik het dan wel kan weten. Alleen deuren, voeten en het zogenaamde krentenbollenvak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-12-2022
RandomNick schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:30:
[...]

Wat @knirrebir ook al zegt: bij Loft geen ledstrip over het dashboard. Ik heb er al één dus ik denk dat ik het dan wel kan weten. Alleen deuren, voeten en het zogenaamde krentenbollenvak.
Kan dit ook nog temaken hebben met wanneer je besteld hebt? Aangezien er ook in de navigatie iets gewijzigd is etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeler
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-05-2022
SSJVegito schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:55:
[...]

Ik dacht dat dat meer de dealers waren maar dat Skoda zelf het ook niet weet? Wat een kneuzen. Ik wacht wel af wat ik dan geleverd krijg en wat er nou wel en niet op zit.
Loft heeft alleen geen strip op het dashboard. Wel in de deuren en in het veel besproken krentebollenvak hier op het forum. Tevens bij de voeten zowel voor als achter. Verder is dit voor alle uitrustingen hetzelfde.

Inhaalassistent volgt volgens mij later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
mibkiller schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:10:
[...]

ja want dan wordt de camera ook niet vies bij regen nu wel.
Zit er geen sproeier op de camera?

Bij mijn Tiguan als je hem in zijn achteruit zet en dan achter ruitsproeier gebruikt wordt camera schoongespoten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• capellio
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-05 17:03
Ik heb zojuist van Powerpass een email gekregen met de bevestiging dat de pas is verstuurd.

Zoals eerder door anderen al gemeld is deze aangevraagd als een Duitser zijnde (gewoon Duitsland selecteren) met adres in Nederland en het account is gekoppeld aan het tegen lager tarief mogen laden bij Ionity, helaas wel de CreditCard moeten koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-05 00:03
knirrebir schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:55:
[...]

Duidelijk, hoop niet dat je met 20 inch met sneeuwketting problemen krijgt en achteraf blijkt dat 19 inch qua opmerking wel klopt.
ik wilde dit testen omdat ik winterbanden altijd op de zelfde velg krijgt en waarschijnlijk voor een set 19 inch ik moet bij betalen en ik betaal al genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mibkiller
Dracula schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:53:
[...]

Bij mijn Tiguan als je hem in zijn achteruit zet en dan achter ruitspooier gebruikt wordt camera schoongespoten.
klopt die zit er ook maar geen ruitenwissertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remc1979
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:35
capellio schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:55:
Ik heb zojuist van Powerpass een email gekregen met de bevestiging dat de pas is verstuurd.

Zoals eerder door anderen al gemeld is deze aangevraagd als een Duitser zijnde (gewoon Duitsland selecteren) met adres in Nederland en het account is gekoppeld aan het tegen lager tarief mogen laden bij Ionity, helaas wel de CC moeten koppelen.
CC? Of heb ik iets gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:05

Zoals eerder door anderen al gemeld is deze aangevraagd als een Duitser zijnde (gewoon Duitsland selecteren) met adres in Nederland en het account is gekoppeld aan het tegen lager tarief mogen laden bij Ionity, helaas wel de CC moeten koppelen.
Dat is netjes tot zover dan. Via welke link kun je hem bestellen? Ik kan het zo even niet vinden, behalve een App om te downloaden.

Edit: het moet via de app zo te zien. Heb alleen nog geen VIN nummer op dit moment.

[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 14-05-2021 18:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loepoog
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:55
Thiazzz schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:12:
Iemand met een Enyaq in de kleur quartz grey die al wat delen heeft laten wrappen, en hier foto’s van heeft?
Kijk even terug naar mijn post van 1 mei rond 8uur in de ochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• capellio
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-05 17:03
remc1979 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:00:
[...]
CC? Of heb ik iets gemist?
Creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
mibkiller schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:59:
[...]

klopt die zit er ook maar geen ruitenwissertje ;)
Wordt er nogal met flinke druk op gespoten en loopt er ook zo weer af dus ruitenwisser neeee niet nodig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaschef
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-09 09:28
remc1979 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:37:
Zijn er meerdere die last hebben van een lastig sluitende deur aan de passengierszijde? Deur moet met meer dan normale kracht worden dichtgegooid, anders sluit hij niet goed. Zag hier een enyaq staan die hetzelfde probleem heeft. Deur is niet goed afgesloten, maar auto staat wel op slot
Ja. Heb ik ook last van, echt irritant. Hoop dat ze dat kunnen afstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiazzz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 23:16
Loepoog schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:07:
[...]

Kijk even terug naar mijn post van 1 mei rond 8uur in de ochtend.
Die had ik al gezien inderdaad bedoel eigen wat meer, bepaalde delen van de voorbumper en evt spiegels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
Edit: had de verkeerde kleur gelezen

[ Voor 109% gewijzigd door Robbie8454 op 14-05-2021 19:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
SSJVegito schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:32:
[...]

Kan dit ook nog temaken hebben met wanneer je besteld hebt? Aangezien er ook in de navigatie iets gewijzigd is etc.?
Ze weten wel meer niet. Ik heb elektrische stoel met geheugen. Bij mijn Superb was de geheugenstand gekoppeld aan de sleutel.

"Nee, kan echt niet bij de Enyaq. Heb je 3 sleutel systeem van Skoda voor nodig en bij de Enyaq krijg je maar 2 sleutels. Dus altijd met de knoppen van de stoel" volgens de dealer.

Heb hem al en stoel werkt toch echt met de sleutels.....

Je kunt dus de dealer willen blijven geloven, maar het collectieve geheugen zit toch echt hier op het forum

[ Voor 8% gewijzigd door jeroenkb op 14-05-2021 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mibkiller
Dracula schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:18:
[...]

Wordt er nogal met flinke druk op gespoten en loopt er ook zo weer af dus ruitenwisser neeee niet nodig 8)
tja heb ik gezien en toch word die niet schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humancomputing
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-03 10:01
zumba schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:34:
[...]

Dat is ook nog iets idd. In mijn vorige auto's kon ik een simmetje prikken. De Enyaq haalt internet van een wifisignaal (thuis huisrouter of onderweg via een hotspot van je telefoon. Geen SIM slot helaas. Misschien is dit iets: http://shorturl.at/goprI? Kan in de achterbak..
Hi Zumba, zou je de volledige link kunnen posten, ik krijg geen content te zien. en uiteraard wel geïnteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:12

rammes

koekebakker 1e klas

kun je ook internet radio luisteren? ik luister veel grandprixradio, en hoe werkt dat precies?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knirrebir
  • Laatst online: 29-01-2024
RandomNick schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:30:
Jij kan het dan zeker weten!
Krentenbollenvak dat was het, bedankt was ik vergeten daarom noemde ik onder console voorin, kwam niet op wat we verzonnen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
mibkiller schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:57:
ik wilde dit testen omdat ik winterbanden altijd op de zelfde velg krijgt en waarschijnlijk voor een set 19 inch ik moet bij betalen en ik betaal al genoeg.
Betalen allemaal weg genoeg denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knirrebir
hosttech schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:19:
Als trouwe lezer van deze draad toch een vraag: mijn bestelde Sportline 60 (Quartz Grey) met warmtepomp en snelladen als enige opties staat momenteel op januari 22; voor vorige maand besteld te hebben, achten jullie dit ‘normaal/logisch’ als mogelijke leverdatum? O-)
Ja, tot en met eind april, beetje 1e week mei was nog qua posten hier levering 2021, latere bestellingen niet, meesten daaran levering 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JANO_
  • Laatst online: 26-02-2024
Thiazzz schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:12:
Iemand met een Enyaq in de kleur quartz grey die al wat delen heeft laten wrappen, en hier foto’s van heeft?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Fj59uaxOA8dhlldHnCLs_LOAiw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qm2xT8zwXIG0EQopVYyhGgya.jpg?f=fotoalbum_large

Hierbij de foto,

Als het goed is wordt mijn Enyaq exact zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
SSJVegito schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:32:
Nee, geldt hier niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdbiggelaa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 17:40

Top! Ga ik ook proberen. Wat bedoel je met ‘helaas wel de CC moeten koppelen’?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Dracula schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:53:

Bij mijn Tiguan als je hem in zijn achteruit zet en dan achter ruitsproeier gebruikt wordt camera schoongespoten.
We hebben het hier over skoda en niet volkswagen, er moeten zaken zijn om te zorgen dat skoda goedkoper blijft dan volkswagen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomNick
knirrebir schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:09:
[...]

We hebben het hier over skoda en niet volkswagen, er moeten zaken zijn om te zorgen dat skoda goedkoper blijft dan volkswagen ;).
Nou.. Volgens mij is de Enyaq de eerste die deze trend breekt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Robbie8454 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:38:
Edit: had de verkeerde kleur gelezen
Was de verschillen al aan het zoeken :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knirrebir
Thiazzz schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:35:
Die had ik al gezien inderdaad bedoel eigen wat meer, bepaalde delen van de voorbumper en evt spiegels
Geef dat dan meteen aan ;) :9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zumba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:32

zumba

De eAmbu is onderweg!

Humancomputing schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:54:
[...]

Hi Zumba, zou je de volledige link kunnen posten, ik krijg geen content te zien. en uiteraard wel geïnteresseerd
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
Edit: Zie al een thumbs up. Maar let wel: weet niet of het gaat werken hoor. Was meer een overdenking.

[ Voor 8% gewijzigd door zumba op 14-05-2021 19:33 ]

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogo70
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:00

Ik heb hetzelfde mailtje gehad. : :) :)
nu hopen dat de pas aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
RandomNick schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:13:
Nou.. Volgens mij is de Enyaq de eerste die deze trend breekt 😂
Point taken ;) :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnvanderster
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-10 22:04
Kaaschef schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:31:
[...]

Ja. Heb ik ook last van, echt irritant. Hoop dat ze dat kunnen afstellen
Yep, heb ik ook last van, ook van de achterklep. Was destijds bij mijn nieuwe Kodiaq ook een tijdje, rubbers werden vanzelf "platter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdbiggelaa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 17:40
Rogo70 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:21:
[...]

Via welke link kun je de pas bestellen? Ik heb het geprobeerd via de Powerpass app, maar kan daar niet ontdekken hoe je dat doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zumba

zumba

De eAmbu is onderweg!

Rogo70 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:21:
[...]

Well done guys!
Zou toch geweldig zijn als dat allemaal goed gaat.
Weet niet of dhr. Pon hier meeleest.. ;) Aan de andere kant: Europese regelgeving verhinderd waarschijnlijk een beperking.

zumba

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
jdbiggelaa schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:09:
[...]

Top! Ga ik ook proberen. Wat bedoel je met ‘helaas wel de CC moeten koppelen’?
Credit card

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
jdbiggelaa schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:28:
[...]

Via welke link kun je de pas bestellen? Ik heb het geprobeerd via de Powerpass app, maar kan daar niet ontdekken hoe je dat doet?
Als je je registreert met een niet bij Skoda bekend emailadres en dan een ander land dan NL selecteert krijg je extra opties te zien.

Had het eerst geprobeerd met email dat ik gebruikt had bij de myskoda app. Kun je wel een ander land kiezen maar daar trapt de app niet in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJ1l0nuXG1AyifxVX1vdSk0ZIWs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ieiLoAn3r3sWdv195FVLE9X4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door jeroenkb op 14-05-2021 19:58 . Reden: aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnil21
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-03-2024
knirrebir schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:02:
[...]

Ja, tot en met eind april, beetje 1e week mei was nog qua posten hier levering 2021, latere bestellingen niet, meesten daaran levering 2022.
Maandag maar eens de leasemaatschappij motiveren. Die zijn traag in het verwerken van de order 🤞🤞🤞

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
zumba schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:31:
[...]

Well done guys!
Zou toch geweldig zijn als dat allemaal goed gaat.
Weet niet of dhr. Pon hier meeleest.. ;) Aan de andere kant: Europese regelgeving verhinderd waarschijnlijk een beperking.
En dit regelt Skoda zelf vermoed ik. Hopelijk zijn ze dan niet bereid om (software) kosten te maken om een paar NL Enyaqs uit te sluiten, omdat PON het wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remc1979
jeroenkb schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:59:
[...]

En dit regelt Skoda zelf vermoed ik. Hopelijk zijn ze dan niet bereid om (software) kosten te maken om een paar NL Enyaqs uit te sluiten, omdat PON het wil
Welk tariefplan kies je de in de powerpass app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
remc1979 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:04:
[...]

Welk tariefplan kies je de in de powerpass app?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/peHe7e64IOED1bO7rlkhdeDJJIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1QMDBzlRWBK5POVsvpSvfus5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
jeroenkb schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:52:
[...]

Als je je registreert met een niet bij Skoda bekend emailadres en dan een ander land dan NL selecteert krijg je extra opties te zien.

Had het eerst geprobeerd met email dat ik gebruikt had bij de myskoda app. Kun je wel een ander land kiezen maar daar trapt de app niet in.

[Afbeelding]
In je screen staat toch abonneren? Of is dit al met je land op Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:18:
[...]

In je screen staat toch abonneren? Of is dit al met je land op Duitsland.
Inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zumba

zumba

De eAmbu is onderweg!

Zie trouwens hier: https://laadpastop10.nl/c...agen%20We%20Charge%20Free
Zelfde verhaal ongeveer dus voor de zusjes van VW, ID3 en -4.
Uitvoerder VW We Charge én Skoda Powerpass is Elli. En dat is...., u raad het al, een onderdeel van de Volkswagen group. Zie hier: https://www.elli.eco/en/about-us en hier: https://www.elli.eco/en/home
Deze We Charge pas is ook gewoon aan te vragen bij onze oosterburen.
Dacht ga onze Powerpass ook maar eens aangeven bij Laadpastop10, maar misschien eerst even met z'n allen aanmelden, voor wie wil. Iets met slapende viervoeters etc.(-;
Edit: typo

zumba

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zumba

zumba

De eAmbu is onderweg!

Zie nu ook bij het tariefoverzicht van powerpass dat je met de125 kW snelladen optie van de Enyaq het eerste jaar geen abbo kosten hebt bij het "charge faster" plan. Zie ook de afbeelding 3 posts hierboven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QrTGFNhoElEs4RdYLNGL-UNfhLk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3PldiCTJXcd8SgJ6P5Xd4d8a.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door zumba op 14-05-2021 20:45 ]

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaschef
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-09 09:28
Natuurlijk voor charge faster gaan, lagere prijs per kWh. En ook geen abo kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Adnil21 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:58:
Maandag maar eens de leasemaatschappij motiveren. Die zijn traag in het verwerken van de order 🤞🤞🤞
Dat kan en zeker doen, alleen zijn er meer partijen betrokken dat leasemaatschappij, maar niet geschoten is altijd mis, in ieder geval succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nr.10
  • Laatst online: 02-09-2021
jeroenkb schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 08:00:
[...]
Vanochtend nog poging gedaan om video te krijgen met de Plex mediaserver via Android Auto. Plex werkt wel maar biedt vervolgens helaas alleen audio aan in de auto.

Nu eens verdiepen in meer exotische oplossingen (als die er zijn)
Ik zag iets over CarBridge, echter ik heb het niet zo op reclame zooi om een app te installeren om toegang te krijgen tot de download link. Ik ben nog even aan het zoeken naar de goeie versie van CarBridge.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• NoCO2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07-10 07:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FM7RrkWFVq-rIHDCOBk2oetPVNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6mCcUtZqan2vtYAGdqinvGPa.jpg?f=fotoalbum_large

Zo de 60 is binnen. Met TA en Anna, en afgeleverd op Bridgestone banden.
… En zonder pre-paid Ionity abonnement, dus daar komt nog een vervolg op.

Voor nu eerst genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
NoCO2 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:36:
[Afbeelding]

Zo de 60 is binnen. Met TA en Anna, en afgeleverd op Bridgestone banden.
… En zonder pre-paid Ionity abonnement, dus daar komt nog een vervolg op.

Voor nu eerst genieten!
Veel plezier met de auto!

Nou is het mij misschien ontgaan, maar wat is Anna? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
SSJVegito schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:46:
[...]

Warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neeler
SSJVegito schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:46:
[...]

Typ ff in bij zoeken :O

Zoek dan ook gelijk op Sanne, laura en pornogrill :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Neeler op 14-05-2021 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
Neeler schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:52:
[...]

Sanne ken ik ook niet. De rest heb ik wel voorbij zien komen! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• (Johan)
  • Laatst online: 28-08-2022
supertin schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:25:
[...]

Toevallig vandaag gedaan. Zon is zojuist verdwenen maar het ziet er echt stoer uit.
Heeft mijn € 200,- gekost, inclusief logo en skoda letters.

[Afbeelding]
De dealer heeft mij vandaag gebeld, a.s. vrijdag ga ik 'm halen. *O*
Dit wil ik ook, waar heb jij dit laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert.duerink
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-07-2023
Ik heb de wielen van een wielenleverancier (ben zo van de dealer naar de wielenleverancier "https://www.steverinkbanden.nl/" gereden. De dealer wist dat. Overigens ik ben zelf techneut en uitgevonden wat technisch wel en niet kan kan qua maatvoering. Het naafgat is overigens vrij standaard VAG 57.1mm. Verder de fabriekswielen op 21" zijn ET40 en hebben bij de 80 modellen achter 255/45 banden. Als je in de configurators neemt dan zie je dat 255/45 rondom met ET40 ook kan. Ik heb rondom 235/50 en gekozen voor ET35 (staat die wat dikker op de auto) met 8.5J velgen. Geen probleem en is in lijn met de waarden die MAK intern hanteert. Dit is dan wel de uiterste grens zonder verdere aanpassingen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• marco781976
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10-2021
Vandaag de knoop doorgehakt en zojuist een bestelling ingeschoten bij de LM voor een:

Enyaq iV 60
8X8X - Kleur: Race Blue Metallic

• WS0 - Sportline
• PDB - Comfort Plus
• PSA - Assistentie
• PWA - Klimaat
• PFC - Sport Plus
• LH2 - 100 kW oplaadmogelijkheid
• PHC - Warmtepomp
• PPA - Achteruitrijcamera en parkeersensoren voor
• 3FU - Panoramadak

Kentekenplaat met opgelegde letters
IV60 verwijderen van achterklep

En natuurlijk:
M22 - Verwachte prijsindexatie

Nu afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
SSJVegito schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:55:
Sanne ken ik ook niet. De rest heb ik wel voorbij zien komen! :P
Wel zorgen dat je alles leest ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zumba

zumba

De eAmbu is onderweg!

Powerpass is bij deze aangevraagd...

zumba

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remc1979
zumba schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:20:
Powerpass is bij deze aangevraagd...
Jep, ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
knirrebir schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:16:
[...]

Wel zorgen dat je alles leest ;).
Ja wat dat is begonnen werk met 500+ pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
ManiacScum schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:33:
[...]

Ja wat dat is begonnen werk met 250+ pagina's
Tijd genoeg met 6 mnd plus levertijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
jeroenkb schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:36:
[...]

Tijd genoeg met 6 mnd plus levertijd >:)
<2 maand :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
nou... wecharge kaart ook maar aangevraagd met nieuwe account en zonder auto te koppelen. Als kaart binnen is auto koppelen en kijken of ik de korting kan selecteren.. en anders heb ik een " unieke" laadpas zonder usecase :+

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nr.10
  • Laatst online: 02-09-2021
Hier ook, hoop dat het bij iedereen lukt!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZM17xNP0TYAa6BrxbrtidIlFOnk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xSuMi3zXHU7RGg8VlT0zAcnX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ccreator
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-10 20:02
Duncan78 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:42:
[...]

Ik heb dat, maar je moet nog even 4 weken wachten op de foto totdat ik de auto geleverd heb gekregen :)

Ik laat het doen door @Ccreator je kan bij hem eventueel een prijs opvragen.
Heb vandaag een Artic Silver met satin Black op de grill gedaan en van de binnenzijde de pianolak delen in gunmetal grey. Foto's volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neeler
Neeler schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:58:
[...]

Dan moet je het bijna met 2 personen doen.
Met Autohold aan branden de remlichten ook.
Denk wel degelijk dat er een verschil is in 1 of 2 lampen. Wel of geen lichtpakket.

Ik heb verder nog nooit iets aan de kleurinstellingen gewijzigd. Ben wel tevreden met het beeld.
En het lijkt me ook dat je altijd wel iets meeremt en dus ook extra bijlicht.

Zal nog eens kijken.
@SSJVegito @knirrebir Hierbij met wat samenwerking. Zonder remlicht en de hoeveelheid licht met lichtpakket.
Geeft wel degelijk voordeel mijn inziens. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COYgCe6KtujG21d4wx7vYHuLk6A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mNo9dSaSmt1vECsAFOqVmmK4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6zXgCbTDTOR3wts7xc3JoXryhM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DM0TjKTWtYFoqgvw0MHMPfCI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/25bTcoihwaVQ4WEwVLnea_RZffc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b6EkR8iuOe7lkgktqRMUPIc9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florabora
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 23:32
Neeler schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:52:
[...]

De pornogrill was toch Christel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 20:43
Hebben jullie in de powerpass app meteen de auto gekoppeld? Bij het kiezen van charge faster abonnement krijg ik €22,49/maand te zien. Alleen Charge Free is €0. Ik heb nog geen auto gekoppeld.

Edit: uiteraard geld de 'korting' pas als je een Enyaq vin nummer koppelt. Dacht ff slim te zijn om de pas al aan te vragen maar ik heb nog geen Enyaq ;(

[ Voor 31% gewijzigd door Genestealer op 15-05-2021 01:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thiazzz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 23:16
Neeler schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:57:
[...]

@SSJVegito @knirrebir Hierbij met wat samenwerking. Zonder remlicht en de hoeveelheid licht met lichtpakket.
Geeft wel degelijk voordeel mijn inziens. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Fijn voor de overburen telkens zo’n bak licht binnen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandomNick
Neeler schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:57:
[...]

Geeft wel degelijk voordeel mijn inziens. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wauw, dit maakt zeker verschil. Niet alleen door het extra achteruitrijlicht, maar Lichtpakket heeft sowieso natuurlijk veel meer verlichting van de achterunits. Daar had ik nog niet bij stil gestaan. Dit zit er prima uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neeler
Thiazzz schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:09:
[...]

Fijn voor de overburen telkens zo’n bak licht binnen _O-
Zijn zorgwoningen. Die zitten 's avonds nooit inde huiskamer. Hebben ook goeie gordijnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neeler
florabora schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 00:42:
[...]

De pornogrill was toch Christel?
Ja dat is waar. Sorry Christel. Maar we moeten wouter karssen, onze review vriend als bedenker van de pornogrill ook zijn faam geven. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Robbie8454 schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:53:
[...]

Dus ook auto’s die helemaal geen trekhaak of trekhaakvoorbereidinf hebben ??
Klopt... Alle Eyaqs zonder trekhaak of trekhaakvoorbereiding zullen pas vanaf juli-augustus iets kunnen laten monteren mits er dan ook een fatsoenlijke hoeveelheid voorraad is.
Skoda heeft de leveringen namelijk wederom uitgesteld tot ingang van MY22.

Vermoedelijk (mede) vanwege leveringsproblemen door Covid-19. Al is het op dit moment bij Skoda sowieso een drama qua trekhaken. Genoeg klanten met Kodiaq of Karoq die al een half jaar wachten op een zwenkbare trekhaak. :X

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humancomputing
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-03 10:01
zumba schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:20:
[...]

https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
Edit: Zie al een thumbs up. Maar let wel: weet niet of het gaat werken hoor. Was meer een overdenking.
Voor mij ook gewoon een overdenking :), zit ook nog te kijken om een simpel Android toestel met EVNotify en data bundel in de auto te gooien en die ook voor connectivity te gebruiken.
#velewegennaarRome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeze
  • Laatst online: 12-07-2023
johnvanderster schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:21:
[...]

Yep, heb ik ook last van, ook van de achterklep. Was destijds bij mijn nieuwe Kodiaq ook een tijdje, rubbers werden vanzelf "platter".
Bij mij gaat de achterklep ook vaak niet in 1x dicht. Het lijkt er overigens op dat als ie wel goed dicht gaat de achterlichten een animatie geven (ik heb het lichtpakket)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloemersmaborg
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-05 21:08
Oeze schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:32:
[...]

Bij mij gaat de achterklep ook vaak niet in 1x dicht. Het lijkt er overigens op dat als ie wel goed dicht gaat de achterlichten een animatie geven (ik heb het lichtpakket)...
Dat geldt bij mij ook, achterklep en deuren moeten met redelijke harde duw dicht gegooid worden, anders gaan ze maar half

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
Altijd leuk. Kreeg net een thumbs up van een Tesla rijder op de snelweg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnil21
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-03-2024
knirrebir schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:58:
[...]

Dat kan en zeker doen, alleen zijn er meer partijen betrokken dat leasemaatschappij, maar niet geschoten is altijd mis, in ieder geval succes.
Klopt. Maar mijn order is na ruim twee weken nog niet verder dan de eerste stap: de leasemaatschappij. En dan moet de rest nog -O-
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
Adnil21 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:53:
Klopt. Maar mijn order is na ruim twee weken nog niet verder dan de eerste stap: de leasemaatschappij. En dan moet de rest nog -O-
Thanks.
Belachelijk eigenlijk, net wat je zegt je moet er zelf bovenop zitten om iets voor elkaar te krijgen, nogmaals suuces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
Adnil21 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Thanks.
Succes! Vind het toch wel raar dat er zoveel verschil in zit. Bij mij was het in 1 dag geregeld toen ik de keuze had gemaakt. Welke LM zit je bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirrebir
ManiacScum schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:33:
Ja wat dat is begonnen werk met 500+ pagina's
Ach ja, was er niet vanaf pagina 1 bij, maar toch alles terug gelezen en al was het 300 pagina's teruglezen had ik dat ook gedaan, maar is aard van beestje, snap dat dit niet voor iedereen geldt :).

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Ccreator
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-10 20:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDn-wVyuzJCL5yg-5ctCZk58sfw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u9kIXMU1iQ3tHwQFdHHommN5.jpg?f=fotoalbum_large
Yes eindelijk heb ik hem. Wat een fijne wagen zeg. Helaas geen 100kw maar wellicht in de toekomst dat het mogelijk is.
Wel een compensatie gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knirrebir
Ccreator schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:27:
[Afbeelding]
Yes eindelijk heb ik hem. Wat een fijne wagen zeg. Helaas geen 100kw maar wellicht in de toekomst dat het mogelijk is.
Ziet er strak uit, mooie velgen trouwens, standaard maar gewrapt of andere set?
Jammer van die 100kw en of dat in toekomst komt blijf ik dat in de gaten houden voor zover ik dat kan.
Hoop dat qua compensatie je er tevreden mee bent, dat is belangrijkste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supertin
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05-06-2021
(Johan) schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:56:
[...]

De dealer heeft mij vandaag gebeld, a.s. vrijdag ga ik 'm halen. *O*
Dit wil ik ook, waar heb jij dit laten doen?
Ik heb in het omgeving Parkstad laten doen, weet niet of het dan interessant is voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duncan78
  • Laatst online: 25-08-2024
Ccreator schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:27:
[Afbeelding]
Mooi man gefeliciteerd! Compensatie in de vorm van andere velgen of zo besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (Johan)
  • Laatst online: 28-08-2022
supertin schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:52:
[...]

Ik heb in het omgeving Parkstad laten doen, weet niet of het dan interessant is voor je.
Nee niet echt maar thanks anyway ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie8454
7 mei mijn order om laten zetten naar sportline. Gisteren kreeg ik te horen dat de order is ingevoerd. Een week later dus. Op mijn vraag wat dit doet qua vertraging weer eens geen antwoord. Ze doen echt hun best maar alles gaat wel zo tergend langzaam. Hoe moeilijk kan het zijn?

Wat betreft sportline lees ik nergens dat ze voorzien zijn van sportstoelen. Wel sportieve stoelen en sportief uitziende stoelen. Ligt het nu aan mij of zijn de stoelen, op de hoofdsteun na, indentiek? Dus geen extra zijdelingse steun of iets. Op zich niet zo heel erg hoor, de originele stoelen zitten meer dan prima. Had het alleen wel verwacht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_4fRWL5TUcmAugkkejA3qsSh8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5QhTRATI9oxTSSgoBqDUAtqG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34jrczUR64RM1aPGLqG6b8qehe4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rlGTRP0ndc2GoULmFZVJ37J2.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimalizo
  • Laatst online: 29-03-2022
5 mei mijn order om laten zetten naar een Sportline. Stond op week 23. Blijft op week 23.

Het zal mij benieuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSJVegito
mimalizo schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:26:
5 mei mijn order om laten zetten naar een Sportline. Stond op week 23. Blijft op week 23.

Het zal mij benieuwen...
EDIT: helemaal verkeerd gelezen.

[ Voor 13% gewijzigd door SSJVegito op 15-05-2021 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454

Het zal mij benieuwen...
Laat ik er maar vanuit gaan dat er niks verandert dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimalizo
Robbie8454 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:47:
[...]

Laat ik er maar vanuit gaan dat er niks verandert dan.
Ik ga helemaal nergens vanuit als ik het gepingpong met productie- en leverdata hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454

Het zal mij benieuwen...
Ging jij uit van sportstoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
mimalizo schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:53:
[...]

Ik ga helemaal nergens vanuit als ik het gepingpong met productie- en leverdata hoor...
Als ie maar dit jaar komt, dan ben ik blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimalizo
Robbie8454 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:03:
[...]

Ging jij uit van sportstoelen?
Niet echt. Had de andere hoofdsteun gezien. Maar vond de stoelen zelf verder prima zitten. Ik had de zwart leren uitvoering besteld. Was niet kapot van de pianolak. En dat bruine stiksel vond ik helemaal niks. Daar ben ik nu dus allebei vanaf.

Samen met de zwarte onderdelen. Verlaging en de zwarte velgen voor mij een reden om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie8454
mimalizo schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:27:
[...]

Niet echt. Had de andere hoofdsteun gezien. Maar vond de stoelen zelf verder prima zitten. Ik had de zwart leren uitvoering besteld. Was niet kapot van de pianolak. En dat bruine stiksel vond ik helemaal niks. Daar ben ik nu dus allebei vanaf.

Samen met de zwarte onderdelen. Verlaging en de zwarte velgen voor mij een reden om te switchen.
dat had ik dus ook. Dat Carbon vind ik ook verschrikkelijk, dus ga er nog wel iets mee doen. Misschien wel afwerken in een suède grijs ofzo. Verlaging maakt me niet zo heel veel uit. Ik vond m al niet onnodig hoog staan. Wat ik wel vond bij mijn Audi. Heb nog wel steeds het adaptieve onderstel besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Robbie8454 op 15-05-2021 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:15
Ik had het nog niet geprobeerd maar video afspelen werkt perfect.
Wat zou het (soms) fijn zijn dat deze blijft afspelen tijdens rijden...filerijden.
Zal wel geen oplossing voor zijn??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suKmTuILqMvT-wKzScClNFRiozA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2lYlbCc4lIyMhJ4rJt2WBdnp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
goetfoud schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:10:
Ik had het nog niet geprobeerd maar video afspelen werkt perfect.
Wat zou het (soms) fijn zijn dat deze blijft afspelen tijdens rijden...filerijden.
Zal wel geen oplossing voor zijn??

[Afbeelding]
Komt vast nog wel als je zaken met VCDS kan aanpassen. Maar dit platform is nog niet aan te passen, helaas. In mijn Octavia heb ik VIM (video in motion) aan laten zetten, zodat de kids film kunnen kijken op het scherm tijdens het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemersmaborg
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-05 21:08
Misschien beetje gekke vraag, maar kan het zijn dat CarPlay via WiFi gaat in de auto? Ik was zat van YouTube Kids van mijn dochter via de boxen dus zette ik Bluetooth uit. Maar CarPlay bleef gewoon doorspelen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remc1979
Bloemersmaborg schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:17:
Misschien beetje gekke vraag, maar kan het zijn dat CarPlay via WiFi gaat in de auto? Ik was zat van YouTube Kids van mijn dochter via de boxen dus zette ik Bluetooth uit. Maar CarPlay bleef gewoon doorspelen 😂
Klopt, CarPlay gaat via wifi
Pagina: 1 ... 131 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen / discussies rondom laden & laadpalen horen in de volgende topics:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2