Dit gaat m, uiteindelijk, dan worden!!
Toch mijn auto laten aanpassen naar een Sportline. Ziet er van buiten net iets mooier uit. Kleur blijft wit overigens. Maar vind vooral de binnenkant veel mooier. Al die design selecties deden me niks. Bleef wat mij betreft leer over. Bruin heb ik al een keer gehad. En de tegenstelling zwart wit vond ik dan wel weer mooi. Al moet ik zeggen dat ik dat bruine stiksel dan weer niks vond. Jaja, je bent een zeikerd of je bent het niet…
Dus van een 80 Moon white met Betria velgen, comfort plus, assistentie, klimaat plus, family, licht plus (Crystal Face), infotainment plus, 125 kw, elektrische stoel, panorama dak en suite zwart. Naar een 80 Moon white met zwarte Betria velgen naar een Sportline met alles wat er hierboven vernoemd staat. Aangevuld met transportpakket, 360 graden view en de airbags.
Dat laatste had ik overheen gelezen. Nou zullen mijn kinderen niet al te vaak meer mee rijden. Maar het zou je maar gebeuren. Ik zou niet met mezelf kunnen leven.
En last but not least. Alcantara leer met grijs/witte stiksels. Helemaal blij mee.
Bijkomend geintje. Auto wordt in cat waarde €616 duurder. Maar in mn eigen bijdrage ruim €40 per maand lager. Hoe dan??
Dealer heeft m aangepast. Staat nog steeds week 23. Maar hij gelooft er net zo min wat van als ik. Blijft lang wachten vanaf begin november. Maar superblij met wat me te wachten staat!! We gaan het meemaken!!