Ik snap het wel, dat is ook de fit it functie die ik het meest mis. Vooral omdat me soms iets gebeurt (ik schrik, kom opeens ontzettend ademtekort, etc.) waarvan ik dan wil weten wat m'n hartslag was, en die data is er dan gewoon niet. Met de fitbit kon ik altijd letterlijk terugzien waar de jumpscares in een film zaten.
Ik heb ook echt nog wel een tijdje staan dubben tussen de AW en de Versa. Ik zou eigenlijk voor de Versa gaan, ondanks het ontbreken van een spraakassistent icm iOS, toen AW kwam met offline Spotify ondersteuning. Dat draaide de boel weer om en was voor mij vervolgens doorslaggevend in het voordeel van de AW.
Mijn eBay bandjes zijn eindelijk binnen! Ik probeer nog altijd m'n Apple braided solo loop weer enigszins te krimpen, maar dat wil nog niet zo vlotten. Helaas hebben wij geen droger, die tip moet ik nog een keer uitproberen bij mijn vader of een vriendin thuis. In november had ik twee goedkope bandjes besteld in de hoop dat ik daarmee dan in ieder geval weer zou kunnen sporten omdat die wel strakker zouden zitten.
Blij mee! Jammer dat de flare ontbreekt richting de kast natuurlijk, maar dat leek bij alle third party bandjes zo te zijn. Het is deze geworden en een knockoff pride loop (met zilveren "buckles"). Ze zitten perfect strak in ieder geval, benieuwd hoe lang dat zo blijft. Ik moet nog wel even een nieuwe watchface instellen, want die is nu nog gematcht met m'n Inverness Green bandje.
[
Voor 3% gewijzigd door
Infidel666 op 31-01-2022 08:22
]