Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

SaURoN schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:23:
[...]

Ik zou even wachten tot de nieuwe WatchOS 9 uit is, mogelijk dat je daar met de nieuwe Power functie van de Apple Watch zelf ook hetzelfde mee kan bereiken? Ben wel benieuwd zelf naar de reviews als het eenmaal uitgerolt is hoe het zich verhoud met de Stryd app.
Ohh interessant, thanks voor de tip. _/-\o_ Ga dit zeker even volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2023

MXL

Even een andere vraag met betrekking tot support. Vorige week werkte de digital crown van mijn Watch 6 niet meer naar behoren. Gelukkig direct bij Apple gekocht dus retour. Apple geeft aan dat ik een vervangend product toegestuurd krijg maar na een aantal dagen wachten is er nog niets verzonden. Vandaag contact met Apple support en ik kreeg doodleuk te horen dat door de wereldwijde schaarste er geen vervangende watches beschikbaar waren. Ik moet wachten. Er kon niet aangegeven worden hoe lang dit ging duren. Wat zijn hierin mijn rechten?

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:49

Licko

ZVDK

MXL schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:42:
Vandaag contact met Apple support en ik kreeg doodleuk te horen dat door de wereldwijde schaarste er geen vervangende watches beschikbaar waren. Ik moet wachten. Er kon niet aangegeven worden hoe lang dit ging duren. Wat zijn hierin mijn rechten?
Hoezo je rechten? Wil je liever dat ze een leeg doosje opsturen dan? Wat er niet is, is er niet?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL

MXL

En waarom is dat het probleem van de consument?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:39
MXL schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 00:10:
Omdat Apple niet kan toveren. De hele puinzooi die momenteel gaande is is inderdaad ons probleem, van iedereen. Nogal arrogant om te denken dat jij als consument hier boven staat..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Even een andere vraag met betrekking tot support. Vorige week werkte de digital crown van mijn Watch 6 niet meer naar behoren. Gelukkig direct bij Apple gekocht dus retour. Apple geeft aan dat ik een vervangend product toegestuurd krijg maar na een aantal dagen wachten is er nog niets verzonden. Vandaag contact met Apple support en ik kreeg doodleuk te horen dat door de wereldwijde schaarste er geen vervangende watches beschikbaar waren. Ik moet wachten. Er kon niet aangegeven worden hoe lang dit ging duren. Wat zijn hierin mijn rechten?
Bovendien heb je recht op garantie en dus herstel van de problemen maar niet dat dat gelijk morgen moet zijn opgelost. Dat Apple apparaten geheel vervangt is al een luxe, ze kunnen ook zeggen: stuur maar op en we vervangen alleen het kapotte onderdeel en dat duurt vier weken.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:57
Je hebt garantie, en recht op herstel of vervanging binnen een redelijke termijn. Nu is niet altijd duidelijk wat een redelijke termijn is, maar binnen twee weken is een termijn die over het algemeen in de EU als redelijk wordt gezien. Mocht je Watch niet binnen die redelijke termijn gerepareerd of vervangen kunnen worden, dan heb je recht op het aankoopbedrag terug. Aangezien Apple nu al heeft aangegeven dat ze niet weten hoe lang het gaat duren, kun je redelijkerwijs nu al je geld terug vragen. Nieuwe Watches zijn bij veel winkels wel leverbaar, dus ik denk dat geld terug vragen en een nieuwe kopen de snellere manier is. Of je wacht even een paar weken op de Watch 8.

Nu is bij Apple recht hebben en het krijgen wel lastig, omdat Apple het idee heeft dat ze niet aan EU-consumentenregelgeving hoeven te voldoen (bv. als enige tech-producent maar één jaar garantie bieden), maar als je je poot stijf houdt kun je je recht halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 21:58
amphora schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 08:22:
[...]

Dat Apple apparaten geheel vervangt is al een luxe
Het is een probleem die ze zelf gecreëerd hebben, ze hebben de AW zo in elkaar gezet dat het zelfs voor hun hierop neerkomt.

Echter ben ik wel van mening dat Apple hier alsnog weinig aan kan doen, zelfs als de AW makkelijker te repareren was zijn er tekorten, dus het kan net zo goed zijn dat ze niet aan de accu kunnen komen op dat moment.

Recent hier was de beneden deurbel stuk in de flat, en ze hadden de betreffende onderdeel pas na 2 maanden, vergelijkbaar probleem dus en je kan er vrij weinig aan doen.

Als consument is het lullig dat Apple het nu niet kan vervangen, maar het is niet anders en daar kan Apple ook weinig aan doen.

Apple is overigens geen uitzondering op de regel, veel bedrijven hebben issues met onderdelen momenteel.

Afwachten is het beste wat je kunt doen, waar ik wel op hoop is dat mocht Apple de Watch niet vervangen ze wel met een andere oplossing komen, zoals eventueel een korting op een nieuwere model of dergelijke.

maar dat zou puur netjes handelen zijn, veel bedrijven laten je gewoon stikken op dat front als ze het echt niet kunnen oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

MXL schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 00:10:
Hoe had je het opgelost willen hebben?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SaURoN schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:23:
[...]

Ik zou even wachten tot de nieuwe WatchOS 9 uit is, mogelijk dat je daar met de nieuwe Power functie van de Apple Watch zelf ook hetzelfde mee kan bereiken? Ben wel benieuwd zelf naar de reviews als het eenmaal uitgerolt is hoe het zich verhoud met de Stryd app.
Je kunt ook alvast hier kijken.
Het is wel op beta 1 volgens mij dus mogelijk nog verbeteringen. @ChillPascal .
WorkOutDoors begint (op de map na) redelijk overbodig te worden met de nieuwe workout update.

Andere vraag: op de bèta krijg ik met geen mogelijkheid de slaap fases getrackt in ‘Gezondheid’. Autosleep doet dit wel nog steeds perfect. Slaapschema staat uit maar dat is volgens mij niet de oorzaak. Heb die nu toch maar aangezet. Is dat de oplossing of heeft iemand enig idee waar ik een instelling kan wijzigen? De instellingen op iPhone en Watch staan voor mijn gevoel goed ingesteld.

[ Voor 28% gewijzigd door XeNeRgY op 02-09-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik had met mijn Series 5 ook een niet meer werkende digitale kroon. Deze werd na 2 weken wachten vervangen door een Series 6. Moet er wel bij zeggen dat ik er AppleCare+ op had.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL

MXL

JvS schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:57:
[...]

Hoe had je het opgelost willen hebben?
In ieder geval via overleg. Ze hebben de Apple Watch 6 Nike niet op voorraad. Een reguliere 6 zou van mij ook mogen. Is de 6 er helemaal niet meer dan een 7. Ik vind dat je als bedrijf het probleem nooit zomaar bij de klant moet neerleggen. Nu geven ze helemaal geen informatie anders dan eind september is er weer voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:07
MXL schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:12:
[...]

In ieder geval via overleg. Ze hebben de Apple Watch 6 Nike niet op voorraad. Een reguliere 6 zou van mij ook mogen. Is de 6 er helemaal niet meer dan een 7. Ik vind dat je als bedrijf het probleem nooit zomaar bij de klant moet neerleggen. Nu geven ze helemaal geen informatie anders dan eind september is er weer voorraad.
Dan heb je toch een oplossing? Over 4 weken heb je een watch terug. Garantie kost wel vaak wat tijd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExportZeeuw1985
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01-05 08:13
sinds ongeveer een week heb ik een watch 7 black.
wel beetje spijt dat ik niet de e-sim versie van heb gekocht.
weet iemand of het mogelijk is de 32 gb geheugen aan te spreken om deze als een soort externe HDD kan gebruiken?

is het eigenlijk mogelijk om zelf custom watch faces te maken voor de watch?
via een app ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:46
Sleep test apple watch beta

YouTube: Apple Watch : Scientific Sleep Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:32

TheVMaster

Moderator WOS
Of-Aaargh schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:28:
Je hebt garantie, en recht op herstel of vervanging binnen een redelijke termijn. Nu is niet altijd duidelijk wat een redelijke termijn is, maar binnen twee weken is een termijn die over het algemeen in de EU als redelijk wordt gezien. Mocht je Watch niet binnen die redelijke termijn gerepareerd of vervangen kunnen worden, dan heb je recht op het aankoopbedrag terug. Aangezien Apple nu al heeft aangegeven dat ze niet weten hoe lang het gaat duren, kun je redelijkerwijs nu al je geld terug vragen. Nieuwe Watches zijn bij veel winkels wel leverbaar, dus ik denk dat geld terug vragen en een nieuwe kopen de snellere manier is. Of je wacht even een paar weken op de Watch 8.

Nu is bij Apple recht hebben en het krijgen wel lastig, omdat Apple het idee heeft dat ze niet aan EU-consumentenregelgeving hoeven te voldoen (bv. als enige tech-producent maar één jaar garantie bieden), maar als je je poot stijf houdt kun je je recht halen.
Apple geeft gewoon 2 jaar garantie hoor. Jij hebt het nu over de beperkte fabrieksgarantie. Als jij je product bij de Apple Store hebt gekocht, dan heb je (ook bij Apple) gewoon 2 jaar garantie. Op het moment dat je je Apple product bij een andere winkel hebt gekocht, dan moet je dus naar die winkel toe om de 2 jaar garantie te claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:57
TheVMaster schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:56:
[...]

Apple geeft gewoon 2 jaar garantie hoor. Jij hebt het nu over de beperkte fabrieksgarantie. Als jij je product bij de Apple Store hebt gekocht, dan heb je (ook bij Apple) gewoon 2 jaar garantie. Op het moment dat je je Apple product bij een andere winkel hebt gekocht, dan moet je dus naar die winkel toe om de 2 jaar garantie te claimen.
We gaan off topic, maar ik heb het inderdaad over fabrieksgarantie. Uiteraard voldoet Apple (met tegenzin) aan de Nederlandse consumentenwetgeving, die op bepaalde punten ruimer is, en op bepaalde punten beperkter. Het voordeel van twee jaar fabrieksgarantie die de meeste andere producenten wél bieden, is dat je niet na één jaar zelf al moet aantonen dat een optredend defect niet jouw schuld is, kort door de bocht gesproken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:32

TheVMaster

Moderator WOS
Of-Aaargh schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:20:
[...]

We gaan off topic, maar ik heb het inderdaad over fabrieksgarantie. Uiteraard voldoet Apple (met tegenzin) aan de Nederlandse consumentenwetgeving, die op bepaalde punten ruimer is, en op bepaalde punten beperkter. Het voordeel van twee jaar fabrieksgarantie die de meeste andere producenten wél bieden, is dat je niet na één jaar zelf al moet aantonen dat een optredend defect niet jouw schuld is, kort door de bocht gesproken.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Apple is de vreemde eend in de bijt. Maar goed, ik bestel mijn nieuwe AW8 straks gewoon direct bij Apple, dan heb je dit soort 'gezeur' niet. O-)

Vraag me trouwens wel af wat de prijs van het zogeheten Apple Watch 'Pro' model gaat worden, mag hopen dat hij geen 1000+ euro gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-05 14:11
ChillPascal schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:27:
Beste hardlopers, ik ben al een tijdje een enthousiaste gebruiker van de WOD-app voor hardlopen. Ik gebruik de app o.a. om GPX-routes in te laden of trainings-/intervalschema's te maken.

Nu ben ik in de markt voor de Stryd en als ik het goed heb wordt deze sinds mei van dit jaar ondersteund door de WOD-app. Ik ben nieuwsgierig of er Tweakers zijn die hiermee ervaring hebben. Ik ben vooral benieuwd naar de waardes in de activiteit in WOD en het inladen van intervalschema's. Neemt de WOD-app bijvoorbeeld de afstand/snelheid van de GPS van de Watch of neemt die de afstand/snelheid van de Stryd over?

Alle ervaring is welkom _/-\o_

(@Tinusvolkel @TR1969 )
Iets ander onderwerp hoor, maar aangezien je intervalschema's in WOD gebruikt: Weet je hoe ik de notificaties die ik bij normaal hardlopen per km krijg uit kan zetten als ik een intervalschema gebruik? Voor mijn gevoel kan het in WOD alleen voor alles aan of uit. Ik wil dus alleen de notificaties als ik een intervalonderdeel heb voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:25
Ik ben wel benieuwd naar wat Apple te vertellen heeft over de Apple Watch vanavond. Niet zozeer de nieuwe ‘rugged 8 pro’ maar juist de software verbeteringen. Zo lijkt de sleep app en de workout app eindelijk uitgebreid te worden met functies die bijv. in AutoSleep en WOD zitten. Ik heb nu een jaartje de AW7 en de native apps vielen mij eigenlijk tegen in hoe beperkt die waren na al die jaren. We zullen zien!

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09:54
Radiodurans schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:29:
Ik ben wel benieuwd naar wat Apple te vertellen heeft over de Apple Watch vanavond. Niet zozeer de nieuwe ‘rugged 8 pro’ maar juist de software verbeteringen. Zo lijkt de sleep app en de workout app eindelijk uitgebreid te worden met functies die bijv. in AutoSleep en WOD zitten. Ik heb nu een jaartje de AW7 en de native apps vielen mij eigenlijk tegen in hoe beperkt die waren na al die jaren. We zullen zien!
Ik heb de Bèta draaien en hier zitten inderdaad deze verbeteringen in. :)

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-05 15:54
WatchOS 9 is in juni al aangekondigd: https://www.apple.com/nl/watchos/watchos-preview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:25
Haha, net als jullie volg ik ook het apple nieuws op de voet dus grotendeels weet ik wel wat ik kan verwachten. Ik draai echter geen beta’s dus heb nog geen hands on experience. Verder vind ik zo’n Apple Events altijd wel vermakelijk, die Californische manier van presenteren heb ik goede herinneringen aan. Ik hoop altijd nog dat Fitness+ (en News+) naar NL komt. Hoe moeilijk kan het zijn om ons gewoon de keuze te geven om voor Engelstalige content te betalen?

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
. Zo lijkt de sleep app en de workout app eindelijk uitgebreid te worden met functies die bijv. in AutoSleep en WOD zitten. Ik heb nu een jaartje de AW7 en de native apps vielen mij eigenlijk tegen in hoe beperkt die waren na al die jaren. We zullen zien!
Ik werd wel blij van deze video over de accuraatheid :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Apple Watch : Scientific Sleep Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Radiodurans schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:03:
Ik hoop altijd nog dat Fitness+ (en News+) naar NL komt. Hoe moeilijk kan het zijn om ons gewoon de keuze te geven om voor Engelstalige content te betalen?
Helaas zijn er nog wel meer zaken die al (jarenlang) niet gelokaliseerd zijn naar Nederland :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 22:02
Ben benieuwd of os9 net als Autosleep een 'smart alarm' heeft. Een alarm waarbij je kunt instellen dar de watch je langzaam wakker 'klopt', binnen een bepaald tijdsvlak.
Want die functie vind ik enorm prettig aan Autosleep.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
deBennie schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:47:
Ben benieuwd of os9 net als Autosleep een 'smart alarm' heeft. Een alarm waarbij je kunt instellen dar de watch je langzaam wakker 'klopt', binnen een bepaald tijdsvlak.
Want die functie vind ik enorm prettig aan Autosleep.
Iemand een idee?
Dat is al zo als je je slaapschema instelt inclusief de ingebouwde wekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 22:02
Davidas schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:51:
[...]

Dat is al zo als je je slaapschema instelt inclusief de ingebouwde wekfunctie.
Die ingebouwde wekfunctie kun je zo instellen dat ie je over een bepaalde tijdsduur langzaam wakker klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
deBennie schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:33:
[...]

Die ingebouwde wekfunctie kun je zo instellen dat ie je over een bepaalde tijdsduur langzaam wakker klopt?
De tijd waar je je wekker op instelt inderdaad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mFVDxXF2kY2v6smu9I92GLI8hak=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GbRFeWUFTAfTalNzlLgzByMB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5Z9D5FgoXGsP0IHFxennxVZ4YM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tcE02Ve3goilzVvrm2mtXkXw.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:32
Apple Watch 8 SS Graphite besteld! Met de Milanese loop dit jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Apple Watch Ultra besteld. Wat een enorme prijsverschillen in Europa. 150 euro prijsverschil met Zwitserland. Dat is lang geleden dat de prijzen zo ver uiteen lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Apple Watch 8 SS Silver (45mm) besteld met goudbruin leren bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-05 13:38
giantgiantus schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:12:
Apple Watch Ultra besteld. Wat een enorme prijsverschillen in Europa. 150 euro prijsverschil met Zwitserland. Dat is lang geleden dat de prijzen zo ver uiteen lopen.
maar ook daar besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ja, niet helemaal eerlijk want btw is gewoon lager daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
giantgiantus schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:40:
[...]

Ja, niet helemaal eerlijk want btw is gewoon lager daar.
en qua import lukt dat gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Import is in dit geval dat ik ter plekke de winkel inloop en hem meeneem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
giantgiantus schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:45:
Import is in dit geval dat ik ter plekke de winkel inloop en hem meeneem :)
ah...duidelijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-05 22:26
Question; ik ben van plan om een Watch 8 te kopen, echter loop ik nog wel met een iPhone X rond. Hoe zit dat qua batterij: gaat de iphone x dan (veel?) sneller leeg of valt dat wel mee? Ik zoek dan naar eerdere ervaringen met oudere watched gezien de 8 natuurlijk nog niet uit is… Klein beetje bang dat de X te ‘oud’ zou zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Thrawni op 07-09-2022 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Thrawni schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:24:
Question; ik ben van plan om een Watch 8 te kopen, echter loop ik nog wel met een iPhone X rond. Hoe zit dat qua batterij: gaat de iphone x dan (veel?) sneller leeg of valt dat wel mee? Ik zoek dan naar eerdere ervaringen met oudere watched gezien de 8 natuurlijk nog niet uit is… Klein beetje bang dat de X te ‘oud’ zou zijn.
Zal niet anders zijn dan met een nieuwere iPhone. Gewoon kopen dus. ;)

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

Mr. Freeze

¡GO!

@Thrawni Waarom zou een X sneller leeg zijn dan een andere iPhone?

XBL gamertag StayingPow3r

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-05 22:26
Mr. Freeze schreef op donderdag 8 september 2022 @ 06:15:
@Thrawni Waarom zou een X sneller leeg zijn dan een andere iPhone?
Omdat ik de aanname heb gedaan dat de batterijen in de nieuwere modellen langere gebruikstijden aankunnen dan de oudere. Mijn iphone x moet snachts altijd echt wel opgeladen worden wil ik hem de volgende dag normaal kunnen gebruiken. Vandaar mijn vraag naar de ervaringen!:)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:14

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
First look at the NEW Apple Watch Ultra!!

[ Voor 48% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2022 06:56 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Wel balen dat de ultra met trail band pas later leverbaar is.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 48 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires