Eens. Hier heel wat Anker/Ugreen spul in gebruik en prima tevreden van. Vaak ook een stuk kleiner dan apple laders. Vooral dat blokje van anker (1 usb-c) is geweldig. Ik ga er van uit, gezien de hoge plaatsing op amazon, en wat ik kan opmaken van de branding, dat het geen ultra cheap ali-express rommel is. Maar ik ben geen expert in CE certifiering.
Zelf gebruik ik ook meerdere magsafe pucks voor het opladen van m'n iPhone. Had eerst ook m'n twijfels, maar ben 100% overtuigd. Erg gemakkelijk aanhechten met de magneetjes, steeds op de juiste plaats. Je kan de telefoon ook nog vasthouden/gebruiken terwijl 'ie laadt (kabeltje is wel vrij kort overigens). Vraagt wel weer dat je een speifieke/proprietary kabel bijhoudt en meeneemt (weekendje weg bvb) maar dat is nog wel te overzien. Worst case kan je nog steeds gewoon via lightning laden wat met de watch dus niet kan.
Mijn normale QI charger pucks (gewoon de phone er op leggen) zijn al lang niet meer in gebruik. Eentje nog naast de tv, maar die gebruik ik ook nauwelijks. Gewoon een aantal magsafes gekocht en dat was het. (werk, thuis, ...)
Door magsafe te gebruiken kan ik ook zo'n rubber plugje in de lightning poort steken (zie amazon) ter bescherming tegen vuil/stof. Want die poort gebruik ik dan ook nauwelijks meer.
Dat soort ultra specifieke laders zoals wat jij aanhaalt (dubbele watch/iphone vouwbare reislader) of andere multi device laders zoals dat luxueuze belkin spul ben ik nooit fan van geweest, en heb er nooit geld aan uitgegeven. Ook al kan ik dan niet vergelijken, ik denk de juiste keuze gemaakt te hebben. Dat soort combo laders lijken me weinig flexibel in gebruik. Wel mooi hoor, futuristisch en zo, maar wat als je even je watch in de woonkamer wil opladen. Of je moet niet elke nacht je iPhone laden (tegenwoordig niet meer een probleem), of dat ding staat ofwel steeds op je nachtkastje, of op je bureau. Maar niet beiden, tenzij je er 2 koopt.
Wat als je na een tijdje geen watch meer wil? Enzovoort. Doe mij maar kwaliteitsspul, maar dan modulair. Kan je je setup steeds gemakkelijk inzetten, afwisselen en aanpassen naargelang de situatie.
Ik hoop dat de Apple sport watch een 3-5 dagen batterijduur heeft. Maar ik vermoed het niet eigenlijk. Tenzij ze zoals garmin voor transflective LCD gaan, maar dat zie ik ze niet doen. Alhoewel dat voor een sport watch ook gewoon dik prima zou zijn. Ik hoop ook dat de een sport watch rond zou kunnen zijn, maar dat zal ook wel niet gebeuren aangezien ze dan twee software UI's moeten onderhouden, en dat dan extra kosten en investeringen zijn.
Ik ben er al lang uit dat de watch in huidige vorm niets voor mij is. Batterijduur en analoge horloges die ik vaak draag zijn de belangrijkste redenen. Onlangs was ik op een city-trip, en zag de apple watch echt overal. Overal zwarte, vormloze blokjes aan ieders polsen (vaak geen always-on screen). In donkere ruimtes (musea, theater, bioscoop) zie je ze dan ook te pas en te onpas oplichten telkens ze de arm omhoog doen.
Ik vond de apple watch er steeds al ietwat cheap en utlitair uitzien, maar nu dus des te meer.
Nu goed, waar ik mijn positie wel veranderd heb is de volgende. Indien de apple watch ooit evolueert naar een heatlh armband, dan ben ik wel van de partij. Een armband, geen scherm (of flexible oled) met een week batterijduur, ergens rond apple watch generatie 18 of zo

Dan kan ik zowel een normaal horloge blijven dragen, en op de andere arm een soort smart bracelet. Dat lijkt me wel wat.