Vitwiz schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:44:
Hello allemaal, ik zit met het volgende ''dilemma'' en hoor graag jullie mening hierover:
Ik heb op het moment een AW series 3, maar deze is eigenlijk helemaal op (beschadigd en doet het ook niet meer naar behoren). Dus eigenlijk wil ik een AW series 7 kopen. Is dit een slim idee rond deze tijd van het jaar of kan ik nog beter wachten tot eventueel de AW series 8 uitkomt en ik deze eventueel koop of de series 7 met korting?

Ik denk dat dat heel erg ligt aan je wensen voor een nieuwe Apple Watch en aan de korting waarmee je de huidige generatie kan kopen.
De nieuwe apple watch zal waarschijnlijk, net als de afgelopen jaren, extreem kleine verbeteringen doorvoeren die (meestal) alleen interesant zijn voor een klein deel van de gebruikers.
Als jij je apple watch gebruikt voor standaard dingen, zoals sporten, notificaties en uiteraard de tijd aflezen, zit jij met de Apple watch 7 de komende 3 jaar gewoon weer goed.
Is de korting niet interresant, zou ik zeker wachten.
Zelf heb ik gister bij Amazon.nl een Apple watch S7 45mm voor 340 kunnen scoren, wat mij betreft een prima deal.
Maarja, ik heb geen glazen bol, misschien is de Series 8 wel geweldig en die 100+ euro extra meer dan waard.