Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:37
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 19:53:
[...]

Ooh welke zouden dat moeten zijn?
Dat zeggen ze natuurlijk weer niet 😖

https://9to5mac.com/2022/06/06/watchos-9-features/

Apple is adding more complications to existing watch faces in watchOS 9. The update will also introduce four new watch faces:

Astronomy
Lunar
Playtime
Metropolitan

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 20:03:
[...]

Dat zeggen ze natuurlijk weer niet 😖

https://9to5mac.com/2022/06/06/watchos-9-features/

Apple is adding more complications to existing watch faces in watchOS 9. The update will also introduce four new watch faces:

Astronomy
Lunar
Playtime
Metropolitan
Ah complications. Daar doe ik eigenlijk niet echt iets mee. Dus geen idee welke nieuw of oud zijn 😬

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Helaas nog geen quick type in het Nederlands 😩

https://9to5mac.com/2022/...ard-apple-watch-series-7/

With watchOS 9, Apple Watch Series 7 will support the following languages when using the QWERTY keyboard:

French,
German,
Italian,
Japanese,
Portuguese (Brazil),
Spanish (Mexico, Spain, Latin America) speakers

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 20:06:
[...]

Ah complications. Daar doe ik eigenlijk niet echt iets mee. Dus geen idee welke nieuw of oud zijn 😬
Ik hoopte eigenlijk ook dat ze bestaande Watch faces, zoals ‘Cijfers duo’ bijvoorbeeld, een beetje aangepast hadden aan het grotere scherm van de S7 maar helaas..

©2004

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Kijk, hier hebben we wat aan, eindelijk eens wat meer informatie met WatchOS 9.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-wkBLQhPJHEz3JqPXv6UWEqmSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rw2jNtcRGg15yDwGoXgnPs2D.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Donstil schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:20:
[Afbeelding]

Iemand enig idee wat dit doet in watchOS9?
Dit heb ik ook regelmatig lijkt op een bug. Als je ergens kan scrollen kom het tevoorschijn maar blijft random hangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
[Afbeelding]

Heb ik nog niet gehad, kwam er net wel achter dat het waterslot nu uitgezet moet worden door de digital crown ingedrukt te houden, dus niet meer door eraan te draaien. Zelfde geldt voor de slaapfunctie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
Davidas schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:19:
[Afbeelding]
Dat is echt top idd! Als nou de wekker ook rekening houdt met je slaap en je op het juiste moment wakker maakt is het helemaal perfect.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
[Afbeelding]
Merkt de watch nu ook wanneer je in slaap valt? Ik vind het huidige systeem van de Watch waar je eigenlijk zelf in moet vullen wanneer je in slaap valt erg curieus namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
[Afbeelding]

Normaal gesproken is dat voor het geluid (volume bar). Stond er op dat moment iets met audio aan op je Apple Watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iBenshi schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 09:27:
[...]

Normaal gesproken is dat voor het geluid (volume bar). Stond er op dat moment iets met audio aan op je Apple Watch?
Nee dat eigenlijk niet, doe ik nooit ook. Zal wel een Bug zijn zoals ze hierboven verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wel nice is, ik krijg nu ook notificaties op mijn watch als de iPhone unlocked is.
Geen idee of dat een bug is maar dat mogen ze wel zo laten wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
giantgiantus schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 09:27:
[...]

Merkt de watch nu ook wanneer je in slaap valt? Ik vind het huidige systeem van de Watch waar je eigenlijk zelf in moet vullen wanneer je in slaap valt erg curieus namelijk.
Dat volgens mij nog altijd niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
[...]

hmmja een beetje. Ik heb slaaptijden ingesteld en als ik tijdens slaaptijd heel stil in bed een boek lees denkt de watch dat ik slaap. Terwijl ik dat boek op mijn iphone lees... Maar als ik actief ben tijdens slaaptijd dan wordt het niet als slaap geregistreerd, ook als ik wakker wordt 's nachts omdat een van de kids langs komt dan registreert-ie dat ik wakker ben. Het is een beetje een mixed bag op dit moment.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Kassad schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:44:
[...]

hmmja een beetje. Ik heb slaaptijden ingesteld en als ik tijdens slaaptijd heel stil in bed een boek lees denkt de watch dat ik slaap. Terwijl ik dat boek op mijn iphone lees... Maar als ik actief ben tijdens slaaptijd dan wordt het niet als slaap geregistreerd, ook als ik wakker wordt 's nachts omdat een van de kids langs komt dan registreert-ie dat ik wakker ben. Het is een beetje een mixed bag op dit moment.
Toch blijf ik het dan een nutteloze functie vinden. Andere apps zoals sleepcycle kan dit wel. Zou toch ook een mogelijkheid moeten zijn voor de Apple Watch….

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

Kassad schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:44:
[...]
, ook als ik wakker wordt 's nachts omdat een van de kids langs komt dan registreert-ie dat ik wakker ben. Het is een beetje een mixed bag op dit moment.
Je bent dan toch ook wakker op dat moment? Dat schrijf je zelf immers?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim____
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:05
Heeft de SE de slaapfuncties en sport functies eigenlijk ook? Ik heb nu een 3 en ben van plan te upgraden. Twijfel alleen nog heel erg tussen de SE en de 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
pdavie2311 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:44:
[...]

Je bent dan toch ook wakker op dat moment? Dat schrijf je zelf immers?
Ja klopt, dat is het deel wat goed gaat waardoor de bag mixed is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:16
Tim____ schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:52:
Heeft de SE de slaapfuncties en sport functies eigenlijk ook? Ik heb nu een 3 en ben van plan te upgraden. Twijfel alleen nog heel erg tussen de SE en de 7.
Krijg niet veel gevonden welke functie beschikbaar komen voor welk device, lees alleen dat keyboard en mirroring device afhankelijk zijn. Maar verwacht dat ze de nieuwe sport en slaap functies ook gewoon werken op de SE.

Verder is het snelladen van de 7 wel makkelijk als je hem ook snachts draagt, want dan hoef je hem overdag minder lang af te doen.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 02-09 08:40
Tim____ schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:52:
Ik zou zelf nog even afwachten tot september. Dan worden zowel de SE als de Series 7 naar verwachting voorzien van een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim____
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 21:05
robcoenen schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:11:
[...]

Ik zou zelf nog even afwachten tot september. Dan worden zowel de SE als de Series 7 naar verwachting voorzien van een upgrade.
Dat is een goede idd. Denk dat ik jouw advies overneem en wacht tot de nieuwe aangekondigd zijn. Wil het liefst weer vier jaar door kunnen zoals ik nu ook met de drie heb gedaan. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Hebben jullie ook problemen met de uitnodigingen van Walkie Talkie?
Hier alles up-to-date, Apple Watch 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Tim____ schreef op maandag 13 juni 2022 @ 16:18:
[...]

Dat is een goede idd. Denk dat ik jouw advies overneem en wacht tot de nieuwe aangekondigd zijn. Wil het liefst weer vier jaar door kunnen zoals ik nu ook met de drie heb gedaan. 😁
Ik denk dat je met een nieuwe zelfs langer door zult kunnen gaan omdat, sinds de Series 4, de opslagcapaciteit, het RAM-geheugen en de processor architectuur onder handen genomen zijn. Het zou mij dan ook niet verbazen dat de Series 4 volgend jaar gewoon nog watchOS 10 zal ontvangen.

De Series 0/1/2/3 worden beperkt door hun hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:35
[...]

Bij mij wordt alles prima geregistreerd, maar die tijd die je zelf moet invullen moet je eigenlijk gewoon zien als een 'niet-storen focus'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:02
[Afbeelding]
Hoe bevalt het nu na aantal dagen?
Goede tracking van de slaap?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 12:35
[Afbeelding]
Wel vreemd dat smartwatches van een paar tientjes dit al jaren vrij nauwkeurig kunnen, en dat Apple er nu pas weer mee komt.
En toch staat iedereen altijd weer te juichen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Marco schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:03:
[...]

Wel vreemd dat smartwatches van een paar tientjes dit al jaren vrij nauwkeurig kunnen, en dat Apple er nu pas weer mee komt.
Her is een functie de de Apple Watch nog niet had. Nu krijgt hij het wel. Aangezien heel veel mensen een Apple Watch hebben en geen smartwatch van een paar tientjes zijn veel mensen blij. Wat is je punt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kassad
[...]

Tja, Apple is vaak niet de eerste met functionaliteit maar als het er eenmaal is, is het wel steengoed uitgevoerd. En over de veiligheid van de data is nagedacht. Dingen die ik van die banden van een paar tientjes niet kan zeggen. De pubers hier in huis hebben een Mi band, voor het geld echt erg goed maar in vergelijking met de AW echt heel erg knullig qua hard- en software. En dat is prima want daar is het prijsverschil ook naar.

Het is als roepen wanneer Mercedes met een cabrio komt dat je fiets dat altijd al had. Geen speld tussen te krijgen en nogal irrelevant omdat het andere producten zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Kassad op 14-06-2022 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:24
[...]

Heb je wel zelf er een gehad van een paar tientjes?
En ervaring of het idd goed werkt?
Meestal klopt er weinig van hoor ik om mij heen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

[...]

En je praat uit ervaring of gewoon lekker aan het trollen? Afgunst?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat zijn de ervaringen hier met een AW met Apple Care+ en het vervangen van het glas/scherm ?

Ik heb altijd een screenprotector op mijn AW6 maar op een of andere manier is die eraf gegaan zonder dat ik het in de gaten had. Nu dus een dikke en vrij diepe kras over de gehele breedte van het scherm en ook goed zichtbaar. Inmiddels zit er weer een screenprotector op en is de kras minder zichtbaar, maar het irriteert me enorm aangezien ik bijna geheel een jaar krasvrij deze AW gebruikt heb.

Kun je zo de Apple Store inlopen en vragen of ze het glas kunnen vervangen tegen betaling van je eigen risico wat met Apple Care+ komt, of ligt het wat ingewikkelder ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:51:
Kun je zo de Apple Store inlopen en vragen of ze het glas kunnen vervangen tegen betaling van je eigen risico wat met Apple Care+ komt, of ligt het wat ingewikkelder ?
Ja, meestal krijg je dan een nieuwe, maar er gaat wel een week o.i.d. overheen want hij wordt ingenomen en beoordeeld ter reparatie. Je loopt dus niet meteen met een nieuwe de deur uit.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
[Afbeelding]
Zijn er eigenlijk mogelijkheden voor developers om deze nieuwe functionaliteit te combineren/verweven met andere diensten?

Ik denk bijv. aan deze input van de hartslagsensor in combinatie met bijv. een Sleep Cycle welke geluiden in de nacht (snurken, praten etc.) opneemt en voor het monitoren van de slaap de watchOS 9 hartslagsensor gebruikt.

Niet dat ik per definitie nuttige toepassingen kan bedenken zo snel maar ik ben wel benieuwd of dergelijke zaken mogelijk zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

giantgiantus schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:11:
[...]

Her is een functie de de Apple Watch nog niet had. Nu krijgt hij het wel. Aangezien heel veel mensen een Apple Watch hebben en geen smartwatch van een paar tientjes zijn veel mensen blij. Wat is je punt?
Apple loopt hier achter de feiten aan. Ik gebruik AutoSleep al jaren en die gebruikt gewoon de sensoren uit de AW.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGCy3f8lx0G0-XtNwMtkRIpgwlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KLunax6GHzM1N33JDsUEQ73H.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 62% gewijzigd door Toppe op 14-06-2022 13:08 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:51
Toppe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:03:
[...]

Apple loopt hier achter de feiten aan. Ik gebruik AutoSleep al jaren en die gebruikt gewoon de sensoren uit de AW.
Klopt, gebruik Autosleep ook al jaren met tevredenheid, maar vanaf WatchOS 9 zit het native in de gezondheid app:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8KE7cxdeDb219PDOgy0p6hHCe_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yIkxngb0k0ylpxYY93qi17cL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Toppe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:03:
[...]

[Afbeelding]
Ben wel jaloers op zo’n diepe slaap, volgens mij heb ik zelf nog nooit de 2 uur aangetikt. U moet wel heel uitrust het ochtendgloren aanschouwen;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Nol_NL schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:55:
[...]

Ben wel jaloers op zo’n diepe slaap, volgens mij heb ik zelf nog nooit de 2 uur aangetikt. U moet wel heel uitrust het ochtendgloren aanschouwen;)
Haha, dit is zeker niet dagelijks hoor. Zo af en toe neem ik even een hulpmiddeltje, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Roos79 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:44:
[...]

Heb je wel zelf er een gehad van een paar tientjes?
En ervaring of het idd goed werkt?
Meestal klopt er weinig van hoor ik om mij heen
Laten we eerst maar eens kijken of de AW de slaapfasen nauwkeurig trackt. Dat lukt vooralsnog geen enkele wearable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11
[...]

Is dit een aanname? Ik heb zelf goedkope smartwatches gehad, maar die metingen waren echt niet nauwkeurig te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:51
Toppe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:58:
[...]

Haha, dit is zeker niet dagelijks hoor. Zo af en toe neem ik even een hulpmiddeltje, heerlijk!
Mijn hulpmiddeltje is 2 uur gaan fietsen, slaap ik als een roosje en gisteren had ik 3u11 diep geslapen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJCT6o5kzOPYfh_1bPajhlKjWCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AZNzJUTcoiMvkqjLQfBkFjG5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

RigolleM schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:28:
[...]

Mijn hulpmiddeltje is 2 uur gaan fietsen, slaap ik als een roosje en gisteren had ik 3u11 diep geslapen:

[Afbeelding]
Fietsen? Wat is dat? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 11:16
Hier ook al een paar jaar een tevreden autosleep gebruiken, de resultaten komen goed overeen met m'n gevoel, maar of ik er nu echt iets mee doe...

En als we dan toch gaan pronken :P (2 dagen om 5 uur op staan om gaan te sporten werkt ook goed voor je slaap)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VMx8GbVS7Ncfvs32rjpaNn2qtak=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2WePyt4a0JNUPkyaR6RDriRQ.jpg?f=fotoalbum_large

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 14:54

sn0ww

Goet is niet goed.

Hier ook een tevreden Autosleep gebruiker.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vst-m6PFv6cavW8ModcNyQt4k5M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qop53qztCa50j85iIpV3gcyx.jpg?f=fotoalbum_large

..........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Ik ben juist van autosleep terug gegaan naar alleen de Apple data omdat ik eigenlijk teveel data kreeg van autosleep en mij afvroeg of het helemaal klopte. Ik wilde eigenlijk alleen weten hoeveel ik geslapen had en dat werkt voor mij met de Apple data prima :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
hk12nl schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:00:
Ik ben juist van autosleep terug gegaan naar alleen de Apple data omdat ik eigenlijk teveel data kreeg van autosleep en mij afvroeg of het helemaal klopte. Ik wilde eigenlijk alleen weten hoeveel ik geslapen had en dat werkt voor mij met de Apple data prima :)
Heb je iOS 16 draaien, daar zit nu ook meer gedetailleerde info ingebakken in de slaaptracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Davidas schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:05:
[...]

Heb je iOS 16 draaien, daar zit nu ook meer gedetailleerde info ingebakken in de slaaptracker.
Ja dat zag ik idd in de previews Ik heb wel iOS 16 maar niet WatchOS 9 draaien. :)

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 18:30
Ik word jaloers van al die mooie slaap stats.
Hier een screenshot van afgelopen nacht..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMgITWHPRvR93Bq1Alnj_ZrVmak=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5NkaNpzWQl5MdaTTB0lnDRnx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:14
Klein vraagje over de comptabiliteit van WatchOS met iOS. Moet een Apple Watch met de laatste release van Watch OS per default ook draaien met de laatste versie van iOS op de gepairde iPhone of mag die laatste lager zijn? Of omgekeerd: kan je Watch draaien op een lagere release van WatchOS terwijl de iPhone up-to-date is?

Ik meen me te herinneren dat bij software updates de laatste versie bij mij van WatchOS pas zichtbaar werd nadat ik mijn iPhone had geüpdatet, maar dat kan uiteraard ook puur toeval zijn en afhankelijk van wanneer de Watch de software update heeft opgepikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 00:25
wokkelz schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:47:
Ik word jaloers van al die mooie slaap stats.
Hier een screenshot van afgelopen nacht..

[Afbeelding]
Kan me wel bij je aansluiten. Kind van 2 die wat kuren heeft momenteel.

Echter zie ik wel grote verschillen tussen Apple's Health app en Autosleep. Zit soms wel 2 uur verschil tussen. Autosleep rekent de zombie-oudermodus waar je soms in bent met een speen erin doen niet mee als 'slaap' en Apple Health wel.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:18

Aiii

何これ

StevenRSCA schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:47:
Klein vraagje over de comptabiliteit van WatchOS met iOS. Moet een Apple Watch met de laatste release van Watch OS per default ook draaien met de laatste versie van iOS op de gepairde iPhone of mag die laatste lager zijn? Of omgekeerd: kan je Watch draaien op een lagere release van WatchOS terwijl de iPhone up-to-date is?

Ik meen me te herinneren dat bij software updates de laatste versie bij mij van WatchOS pas zichtbaar werd nadat ik mijn iPhone had geüpdatet, maar dat kan uiteraard ook puur toeval zijn en afhankelijk van wanneer de Watch de software update heeft opgepikt...
Je moet altijd de beta van iOS draaien om de beta van WatchOS te draaien, dat omdat WatchOS afhankelijk is van iOS functionaliteit en de beta van iOS ondersteuning heeft voor de nieuwe WatchOS functionaliteiten, terwijl de release versie van iOS die niet heeft.

Omgedraait kan natuurlijk wel, release versie van WatchOS werkt wel met beta van iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:14
Aiii schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:58:
[...]

Je moet altijd de beta van iOS draaien om de beta van WatchOS te draaien, dat omdat WatchOS afhankelijk is van iOS functionaliteit en de beta van iOS ondersteuning heeft voor de nieuwe WatchOS functionaliteiten, terwijl de release versie van iOS die niet heeft.

Omgedraait kan natuurlijk wel, release versie van WatchOS werkt wel met beta van iOS.
Thanks voor de update! Weet je ook hoe het zit met de reguliere releases? Bvb kan je straks in het najaar nog een Watch series 4 (die compatibel is met WatchOS9) gebruiken in combinatie met een iPhone 7, waarvan we weten dat ‘ie op iOS 15 zal blijven steken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:18

Aiii

何これ

StevenRSCA schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:35:
[...]

Thanks voor de update! Weet je ook hoe het zit met de reguliere releases? Bvb kan je straks in het najaar nog een Watch series 4 (die compatibel is met WatchOS9) gebruiken in combinatie met een iPhone 7, waarvan we weten dat ‘ie op iOS 15 zal blijven steken?
Nee, dat kan dan dus ook niet meer inderdaad. Ergens in de kleine lettertjes en waarschijnlijk ook op de doos, zal staan dat de Watch vanaf iPhone 8 i.c.m. de nieuwste versie van iOS vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 22:58
DeNachtwacht schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:59:
[...]

Ja, meestal krijg je dan een nieuwe, maar er gaat wel een week o.i.d. overheen want hij wordt ingenomen en beoordeeld ter reparatie. Je loopt dus niet meteen met een nieuwe de deur uit.
Dit herken ik niet, mijn AW6 is van de week defect gegaan, scherm ligt beschadigd & zwemmen is blijkbaar een slechte combinatie.
Met express replacement volgende dag een vervangende in huis en de defecte geretourneerd. 65eu eigen risico en opgelost via apple care.

Bij mijn AW3 was het scherm defect na een val en deze is in de apple store direct omgewissel onder apple care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
https://www.macrumors.com...s-9-beta-2-to-developers/ Beta 2 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Davidas op 22-06-2022 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Hello allemaal, ik zit met het volgende ''dilemma'' en hoor graag jullie mening hierover:

Ik heb op het moment een AW series 3, maar deze is eigenlijk helemaal op (beschadigd en doet het ook niet meer naar behoren). Dus eigenlijk wil ik een AW series 7 kopen. Is dit een slim idee rond deze tijd van het jaar of kan ik nog beter wachten tot eventueel de AW series 8 uitkomt en ik deze eventueel koop of de series 7 met korting? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Vitwiz schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:44:
Hello allemaal, ik zit met het volgende ''dilemma'' en hoor graag jullie mening hierover:

Ik heb op het moment een AW series 3, maar deze is eigenlijk helemaal op (beschadigd en doet het ook niet meer naar behoren). Dus eigenlijk wil ik een AW series 7 kopen. Is dit een slim idee rond deze tijd van het jaar of kan ik nog beter wachten tot eventueel de AW series 8 uitkomt en ik deze eventueel koop of de series 7 met korting? :)
Als je nu een apple watch nodig hebt moet je hem nu kopen, als je kunt wachten tot er eventueel een nieuwe is moet je wachten...

PSN: PcDCch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Je bent nu zo dichtbij de aankondiging van de Apple Watch 8, 8 "Rough" en SE2 dat ik nog even zou wachten. Als de nieuwe Apple Watches het niet voor jou doen, dan heb je altijd nog de korting op de Series 7.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen

We zitten over 4 dagen in juli. In september (2 maanden later dus) worden hoogstwaarschijnlijk de Apple Watches vernieuwd in drie modellen: de Series 8, de Rugged (steverige variant) en de SE.

Overigens is de Series 7 afgelopen jaar een maand later uitgebracht en dat scenario is nu ook niet geheel ondenkbaar met de voortdurende pandemie.

Ik zou dus aanraden nog even te wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNsIiPkSk4nXFqJI-NaI6qjnIOo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8Y6xJtb0udKp5vVhZZkGBnkA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door robcoenen op 27-06-2022 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noisyplate

Ik denk dat dat heel erg ligt aan je wensen voor een nieuwe Apple Watch en aan de korting waarmee je de huidige generatie kan kopen.

De nieuwe apple watch zal waarschijnlijk, net als de afgelopen jaren, extreem kleine verbeteringen doorvoeren die (meestal) alleen interesant zijn voor een klein deel van de gebruikers.

Als jij je apple watch gebruikt voor standaard dingen, zoals sporten, notificaties en uiteraard de tijd aflezen, zit jij met de Apple watch 7 de komende 3 jaar gewoon weer goed.

Is de korting niet interresant, zou ik zeker wachten.

Zelf heb ik gister bij Amazon.nl een Apple watch S7 45mm voor 340 kunnen scoren, wat mij betreft een prima deal.

Maarja, ik heb geen glazen bol, misschien is de Series 8 wel geweldig en die 100+ euro extra meer dan waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08 15:46
Noisyplate schreef op maandag 27 juni 2022 @ 11:15:
[...]

Ik denk dat dat heel erg ligt aan je wensen voor een nieuwe Apple Watch en aan de korting waarmee je de huidige generatie kan kopen.

De nieuwe apple watch zal waarschijnlijk, net als de afgelopen jaren, extreem kleine verbeteringen doorvoeren die (meestal) alleen interesant zijn voor een klein deel van de gebruikers.

Als jij je apple watch gebruikt voor standaard dingen, zoals sporten, notificaties en uiteraard de tijd aflezen, zit jij met de Apple watch 7 de komende 3 jaar gewoon weer goed.

Is de korting niet interresant, zou ik zeker wachten.

Zelf heb ik gister bij Amazon.nl een Apple watch S7 45mm voor 340 kunnen scoren, wat mij betreft een prima deal.

Maarja, ik heb geen glazen bol, misschien is de Series 8 wel geweldig en die 100+ euro extra meer dan waard.
Ja ik gebruik hem alleen voor de standaard dingen zoals jij die schetst.

Lastig lastig.. Ik zou nog wel kunnen overleven met mijn S3 tot de aankondiging van de nieuwe modellen. Alleen het ding ziet er niet meer uit en om de haverklap vliegt die op slot omdat die dan ineens niet meer goed connect ofzo. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noisyplate
Vitwiz schreef op maandag 27 juni 2022 @ 11:21:
[...]

Ja ik gebruik hem alleen voor de standaard dingen zoals jij die schetst.

Lastig lastig.. Ik zou nog wel kunnen overleven met mijn S3 tot de aankondiging van de nieuwe modellen. Alleen het ding ziet er niet meer uit en om de haverklap vliegt die op slot omdat die dan ineens niet meer goed connect ofzo. :/
ja het blijft moeilijk, toch is het altijd fijn om het nieuwste te hebben haha.

Wat betreft dat op slot gaan heb ik ook last van gehad, bij mij hielp het om een bandje te kopen wat strakker om mijn pols kon (let wel op de doorbloeding naar je hand haha)
Zo'n loop was te losjes, waardoor hij dacht dat ie van mijn pols ging.

Anders gewoon de code eraf halen en/of aanvinken dat je iPhone je apple watch mag unlocken, scheelt ook weer.
(Watch app op iPhone -> toegangscode -> Ontgrendel met iPhone)
Dan wordt je apple watch ontgrendeld als je je iPhone ontgrendeld, mits de apple watch om je pols zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:20
Is het ooit iemand hier wel eens gelukt muziek gedownload van Spotify daadwerkelijk offline af te spelen op een koptelefoon?

Downloaden is (na een hoop gedoe) gelukt. Dus telefoon uitgezet, downloads geselecteerd op Watch. Aangegeven waar ie afgespeeld moet worden (bluetooth koptelefoon) en ….. niets ….. Knoppen blijven grijs en ook het beeld geeft niets aan wat lijkt op dat er iets afgespeeld wordt.

Zelfde met watch en koptelefoon van mn vrouw. Als je de telefoon niet uitzet doet ie t wel, maar dan speelt ie stiekem toch via je phone af, want als je de straat uitrent met enkel je watch dan verbreekt ie de verbinding..

Help!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10

PeaceNlove

Deugleuter

DCNY schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:54:
Is het ooit iemand hier wel eens gelukt muziek gedownload van Spotify daadwerkelijk offline af te spelen op een koptelefoon?

Downloaden is (na een hoop gedoe) gelukt. Dus telefoon uitgezet, downloads geselecteerd op Watch. Aangegeven waar ie afgespeeld moet worden (bluetooth koptelefoon) en ….. niets ….. Knoppen blijven grijs en ook het beeld geeft niets aan wat lijkt op dat er iets afgespeeld wordt.

Zelfde met watch en koptelefoon van mn vrouw. Als je de telefoon niet uitzet doet ie t wel, maar dan speelt ie stiekem toch via je phone af, want als je de straat uitrent met enkel je watch dan verbreekt ie de verbinding..

Help!
Via mijn Bose QC35II lukte het me in het verleden wel, maar zat dan vaak wel te knoeien met de max 2 active verbindingen op de Bose. Via mijn Beats X oortjes werkt het wel 95% van de tijd gewoon goed, oortjes aanzetten, Spotify offline playlist selecteren en het speelt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Iemand nog tips voor fijne solo geweven bandjes? Net mijn Series 7 binnen en dat bandje irriteert me nu al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:16
PeaceNlove schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 12:07:
[...]

Via mijn Bose QC35II lukte het me in het verleden wel, maar zat dan vaak wel te knoeien met de max 2 active verbindingen op de Bose. Via mijn Beats X oortjes werkt het wel 95% van de tijd gewoon goed, oortjes aanzetten, Spotify offline playlist selecteren en het speelt af.
Beats is dan ook van Apple. Ze zorgen er wel voor dat spulletjes van hun eigen merk goed samenwerken (en spulletjes van andere merken die niet willen of kunnen voldoen aan de 'standaarden' van Apple, wat minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
pipapaulus schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 13:58:
Iemand nog tips voor fijne solo geweven bandjes? Net mijn Series 7 binnen en dat bandje irriteert me nu al ;)
https://www.apple.com/shop/watch/bands 😉

De rest is rommel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:34
En 50x zo goedkoop. Best leuk om bij Ali wat bandjes uit te proberen voor 2 euro de stuk.
Vooralsnog heb ik iig geen klachten, maar ik twijfel er niet aan dat die ongeheid gaan komen ;)

Dan heb je nog websites als 123watches.nl die keihard inkopen bij Ali en dan verkopen voor 15, maar goed heb je het wel binnen 24u in huis.

[ Voor 17% gewijzigd door roT- op 28-06-2022 15:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
.

Help!
@DCNY

De oplossing:

- Apple Music nemen (al dan niet icm Apple One)
- Afspeellijsten van Spotify overzetten naar Apple Music.
- Spotify opzeggen.
- Altijd en overal genieten van je muziek via Apple Music op al je devices.

Zo makkelijk kan het zijn. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:16
Haga schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:14:
[...]

@DCNY

De oplossing:

- Apple Music nemen (al dan niet icm Apple One)
- Afspeellijsten van Spotify overzetten naar Apple Music.
- Spotify opzeggen.
- Altijd en overal genieten van je muziek via Apple Music op al je devices.

Zo makkelijk kan het zijn. 👍
Zoals ik net al zei:
Apple zorgt er wel voor dat vooral spulletjes van hun eigen merk goed samenwerken met elkaar (en spulletjes van andere merken die niet willen of kunnen voldoen aan de 'standaarden' van Apple, wat minder). Vraag is of wij daarin mee willen gaan, down the Apple hole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:12:
[...]

Zoals ik net al zei:
Apple zorgt er wel voor dat vooral spulletjes van hun eigen merk goed samenwerken met elkaar (en spulletjes van andere merken die niet willen of kunnen voldoen aan de 'standaarden' van Apple, wat minder). Vraag is of wij daarin mee willen gaan, down the Apple hole.
Of ligt het aan de brakke Spotify-app voor de Apple Watch?

En inderdaad: connectiviteit en delen in het Apple Ecosysteem is ongeëvenaard goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:36

amphora

Websites & Fotografie

Heb ook watchOS 9 bèta 2 maar eens geprobeerd en eerste wat me opviel was dat al m’n watchfaces er nu anders uitzien omdat de complicaties nu meer info bevatten. Vind het zelf eigenlijk wel storend. Is er wellicht een optie ergens om de oude look te blijven houden? (Los van downgraden naar versuf 8 dan ;))

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
amphora schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 21:48:
Heb ook watchOS 9 bèta 2 maar eens geprobeerd en eerste wat me opviel was dat al m’n watchfaces er nu anders uitzien omdat de complicaties nu meer info bevatten. Vind het zelf eigenlijk wel storend. Is er wellicht een optie ergens om de oude look te blijven houden? (Los van downgraden naar versuf 8 dan ;))
Heb je een foto? Ik ben wel nieuwsgierig! :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

hk12nl schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 21:49:
[...]

Heb je een foto? Ik ben wel nieuwsgierig! :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZz0jsnEYlLCOPLLoSVV0B4VnLc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7teKYEzHpN7F90NiEznEPq9w.png?f=user_large

Bijvoorbeeld. De activiteiten ringen tonen nu ook tekst en batterij percentage is een balk geworden ipv ring. Vind het storend, vorige versie was lekker minimalistisch. Apple Watch 7 overigens.

Nog een voorbeeld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mXMBmObhB5xpkW3eMlfKXSqs08=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/etXnXR2HzXF2n0h2haisXbzS.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door amphora op 28-06-2022 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Die tekst bij de activiteit ringen heb ik op de huidige watchOS ook. De batterij is wel nieuw volgens mij :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
amphora schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 21:57:
[...]

[Afbeelding]

Bijvoorbeeld. De activiteiten ringen tonen nu ook tekst en batterij percentage is een balk geworden ipv ring. Vind het storend, vorige versie was lekker minimalistisch. Apple Watch 7 overigens.

Nog een voorbeeld

[Afbeelding]
Ik zie niets nieuws.

Dit is al zeker sinds WatchOS 8 de manier waarop de complicaties worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Haga schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 22:49:
[...]

Ik zie niets nieuws.

Dit is al zeker sinds WatchOS 8 de manier waarop de complicaties worden weergegeven.
Toch zag het er voor de upgrade anders uit bij mij.
Dus er is wel iets veranderd al kan ik het ook niet verklaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

(Los van downgraden naar versuf 8 dan ;))
Wat niet kan, dus welkom in beta life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 14:54

sn0ww

Goet is niet goed.

Downgraden zal niet meer lukken.

https://www.iphonetricks....downgrade-watchos-9-to-8/

..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:53
Beste tweakers.

Ik heb sinds gisteren een Apple Watch 7 gps + 4G 45mm. Nu is mij opgevallen dat de stappenteller van mijn Apple Watch 7 1446 stappen aangeeft, terwijl mijn Xiaomi mi band 7 840 stappen aangeeft. Dat vind ik een bijzonder hoog verschil. Nu is mijn vraag: welke van de 2 is accuraat?

App bij Apple Watch gebruik ik: StepsApp
App bij Xiaomi mi band 7 gebruik ik: Zepp Life

[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 29-06-2022 19:04 . Reden: Extra info erbij ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:28

Heb ook de AW3 (Nike edition)

Overweeg een upgrade , maar wacht sowieso tot de AW8.

Die 3 maanden kan ik nog wel wachten.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
pinokkia schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:02:
Beste tweakers.

Ik heb sinds gisteren een Apple Watch 7 gps + 4G 45mm. Nu is mij opgevallen dat de stappenteller van mijn Apple Watch 7 1446 stappen aangeeft, terwijl mijn Xiaomi mi band 7 840 stappen aangeeft. Dat vind ik een bijzonder hoog verschil. Nu is mijn vraag: welke van de 2 is accuraat?

Als je ze zelf telt? Flauw maar zo weet je het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia

Het is wat je zelf wilt. Zoals sommigen al adviseren wil je nog 3 maanden wachten? Ik zelf heb het geduld niet om te wachten en heb gisteren Apple Watch 7 gps + 4G 45mm voor een leuke prijs gekocht en ben blij dat ik deze mooie blauwe Apple Watch 7 gps + 4G 45mm in mijn bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Hulliee schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 20:48:
[...]

Als je ze zelf telt? Flauw maar zo weet je het wel.
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar het is echt een groot verschil aan stappen tussen Apple Watch 7 gps + 4G en de Xiaomi mi band 7. Terwijl de slaap tracker 10 minuten verschil in is

Update: net 40 stappen gedaan.
Apple Watch 7 (draag linker pols)registreert 39 stappen.
Xiaomi mi band (draag rechter pols)registreert 24 stappen

[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 29-06-2022 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
pinokkia schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:02:
Beste tweakers.

Controleer ook eens of er geen fietsritjes worden meegeteld als stappen, dat heb ik ook wel eens gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Kassad schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:39:
[...]

Controleer ook eens of er geen fietsritjes worden meegeteld als stappen, dat heb ik ook wel eens gezien..
Fietsritjes?? Ik ben nog niet erg bekend met de Apple Watch. Dus waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
pinokkia schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 23:54:
[...]

Fietsritjes?? Ik ben nog niet erg bekend met de Apple Watch. Dus waar kan ik dat vinden?
In je herinneringen :) als je stappen te hoog lijken controleer dan of er stappen gemeten zijn op een moment dat jij aan het fietsen was. Mijn vriendin heeft dat met haar horloge gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Ik heb afgelopen wat zitten sleutelen aan de meldingen-instellingen en nu ben ik iets kwijt wat ik niet meer teurg krijg, welke combinatie van instellingen ik ook probeer...

Als er bijvoorbeeld een Whatsapp-bericht binnen komt, dan kreeg ik een tikje op de pols en keek dan vaak op de iPhone die voor me ligt door even op het scherm te tikken. Maar nu heb ik iets veranderd waardoor de berichten niet meer op het lockscreen van de iPhone komen te staan, zelfs nier meer in het berichtencentrum.

Iemand enig idee welke knoppen ik goed moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Kassad schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:39:
[...]

Thx weer iets geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

amphora schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 22:53:
[...]

Toch zag het er voor de upgrade anders uit bij mij.
Dus er is wel iets veranderd al kan ik het ook niet verklaren.
Ik zie het nu ook bij mij. Op m’n Applewatch 7, watchOS 8.
Was een week geleden volgens mij nog niet hoor, weet niet beter dan dat ik het icoontje aan moest tikken om dan te kijken wat de waardes waren

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
LoneWolf schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:22:
[...]

Ik zie het nu ook bij mij. Op m’n Applewatch 7, watchOS 8.
Was een week geleden volgens mij nog niet hoor, weet niet beter dan dat ik het icoontje aan moest tikken om dan te kijken wat de waardes waren
Het is bij mij al tijden zo hoor, dus met waarden in de complicatie. Zo gebruik ik het sinds ik de Infograaf watchface gebruik. En die gebruik ik al zo lang dat-ie ingebrand is in mijn scherm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
Hi,
Ik lees hier toch wel ervaringen dat de Duitse Apple Watch werkt met een Tmobile multisim data plan.
Heb zelf sinds eind vorig jaar de Duitse Apple Watch 7. En sinds vorige week multisim geactiveerd.
Op de watch staat Mobile data / T-mobile / Connected, maar als ik mijn telefoon in airplane mode zet...
Kan ik niet bellen met mijn Apple Watch, call faalt meteen.
Mail ophalen lukt ook niet: No connection.

Heb uiteraard een restart geprobeerd, (watch + phone)
Netwerk settings reset gedaan en daarna nog een device restart.

Inmiddels een call uitgezet bij T Mobile's technische dienst.

Hebben jullie nog tips of dingetjes die ik kan proberen? Komt het probleem bekent voor?

greets,
Omoe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Omoe schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:23:
Hi,
Ik lees hier toch wel ervaringen dat de Duitse Apple Watch werkt met een Tmobile multisim data plan.
Heb zelf sinds eind vorig jaar de Duitse Apple Watch 7. En sinds vorige week multisim geactiveerd.
Op de watch staat Mobile data / T-mobile / Connected, maar als ik mijn telefoon in airplane mode zet...
Kan ik niet bellen met mijn Apple Watch, call faalt meteen.
Mail ophalen lukt ook niet: No connection.

Heb uiteraard een restart geprobeerd, (watch + phone)
Netwerk settings reset gedaan en daarna nog een device restart.

Inmiddels een call uitgezet bij T Mobile's technische dienst.

Hebben jullie nog tips of dingetjes die ik kan proberen? Komt het probleem bekent voor?

greets,
Omoe
Dat is natuurlijk ook niet zo vreemd: als ik mijn iPhone in airplane mode, gaat mijn Watch ook direct mee in de airplane mode.

En wat kun je niet in airplane mode?

Juist: niet bellen, geen mail ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
Haga schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 12:20:
[...]

Dat is natuurlijk ook niet zo vreemd: als ik mijn iPhone in airplane mode, gaat mijn Watch ook direct mee in de airplane mode.

En wat kun je niet in airplane mode?

Juist: niet bellen, geen mail ophalen.
Jip je hebt helemaal gelijk. Geen watch data was een reden om niet te gaan joggen. Ben net alsnog gegaan en kreeg opeens whatsapp notificaties binnen en een test call gedaan werkte ook. Toen ging het belletje rinkelen van “hmm airplane mode 🤦‍♂️“
Thanks voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelnoot
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 06-07 17:29
Lees ik het goed dat een batterij vervangen 100€ kost? Na een jaar is mijn batterijleven op 90% en ik merk al verminderde gebruiksduur. Ik vrees dat ik na twee jaar op 80% ga zitten en dat het tijd zal zijn om de batterij te vervangen. Maar 100€ lijkt mij uitzonderlijk veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Aardappelnoot schreef op maandag 4 juli 2022 @ 00:22:
Lees ik het goed dat een batterij vervangen 100€ kost? Na een jaar is mijn batterijleven op 90% en ik merk al verminderde gebruiksduur. Ik vrees dat ik na twee jaar op 80% ga zitten en dat het tijd zal zijn om de batterij te vervangen. Maar 100€ lijkt mij uitzonderlijk veel.
Bij de batterij service van de Apple Watch wordt de batterij van jouw Watch niet vervangen.

Jouw Watch wordt omgewisseld voor een “nieuwe” Watch met 100% batterij.

Daarnaast zitten in de € 97 ook nog zo’n € 12 aan verzendkosten.

Die kun je besparen als je in de buurt van een Apple-store woont en je Watch daar naartoe brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aHcGqUFEMVz1hhbe-lxjmFnBIg4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zUCGrZ26984PUhG5YpkXUMic.jpg?f=user_large

Met enige regelmaat heb ik last van bovenstaande. Vraag me af andere mensen hier ook last van hebben?
Zoals te zien is, op de lader maar niets geladen…. Met het gevolg dat ik dus in de loop van de dag een melding krijg dat de Watch op 10% staat.

In het begin dacht ik dat een enkel incident betrof, maar heb dit inmiddels al meerdere keren ondervonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Bulligan op 08-07-2022 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
Bulligan schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:02:
[Afbeelding]

Met enige regelmaat heb ik last van bovenstaande. Vraag me af andere mensen hier ook last van hebben?
Zoals te zien is, op de lader maar niets geladen…. Met het gevolg dat ik dus in de loop van de dag een melding krijg dat de Watch op 10% staat.

In het begin dacht ik dat een enkel incident betrof, maar heb dit inmiddels al meerdere keren ondervonden.
Connector al keer goed schoongemaakt? Met andere oplader geprobeerd? Uit en aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:27
Davidas schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 21:19:
[...]

Connector al keer goed schoongemaakt? Met andere oplader geprobeerd? Uit en aan gezet?
Dit alles al eens gedaan uiteraard. Het gebeurt ook niet dagelijks gelukkig maar toch met enige regelmaat, eens per x aantal weken. Tis toch ook raar dat ie wel aangeeft dat ie op de lader ligt maar vervolgens niet laad.
Pagina: 1 ... 47 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires