Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:37
Roos79 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:54:
[...]

KPN doet nog geen e Sim op de watch , dus op dit heb je er weinig aan.
Wanneer wel is nog onduidelijk helaas…
Ik ben wel benieuwd of het dit jaar nog gaat gebeuren bij KPN. Zit nu bij T-mobile maar de gesprekskwaliteit met bellen vind ik echt ondermaats (kom van vodafone). Ik heb ook KPN via mijn werk en dat is echt beduidend beter (dual sim). Dus zodra KPN het gaat ondersteunen stap ik over aan het einde van het jaar. Het blijft echter angstvallig stil…

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Welke providers ondersteunen momenteel de Watch 7 met 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:16
038Robijno schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:26:
T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Valt Tele2 daar ook onder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Nee, alleen bij T-Mobile zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

038Robijno schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:26:
Wel heel slecht dat alleen T-Mobile dat nog maar doet. We zitten al in mei..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
pdavie2311 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 22:25:
[...]

Wel heel slecht dat alleen T-Mobile dat nog maar doet. We zitten al in mei..
Helaas, bij Vodafone schiet het ook niet op. Ik zit echt met smart te wachten…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Nieuwe Apple Watch 7 45mm LTE gekocht, gaat hij niet eens aan, opladen gaat ook niet.
Krijg een groene slang in beeld bij opladen. Als ik hem eraf haal een rode slang.

Ook resetten lukt niet.
Goed begin van een nieuwe horloge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
038Robijno schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:22:
Nieuwe Apple Watch 7 45mm LTE gekocht, gaat hij niet eens aan, opladen gaat ook niet.
Krijg een groene slang in beeld bij opladen. Als ik hem eraf haal een rode slang.

Ook resetten lukt niet.
Slangsymbool zegt me niet veel, maar is de accu niet enorm leeg? Groen=opladen? Rood=leeg? Heb je ‘m al een tijdje op de lader gehad?

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 01-05-2022 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

Ook resetten lukt niet.
Je kan natuurlijk een keer pech hebben maar de service van Apple is uitstekend. Dus mocht hij het echt niet doen dan krijg je een nieuwe.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
meesje schreef op zondag 1 mei 2022 @ 09:38:
[...]

Slangsymbool zegt me niet veel, maar is de accu niet enorm leeg? Groen=opladen? Rood=leeg? Heb je ‘m al een tijdje op de lader gehad?
Nou idd.. na bijna 2 uur aan de lader te hebben gehangen, start hij op gelukkig ;)

Gebruik alleen wel de lader van mijn vrouw (watch 6), omdat die iets trager laad en dus de batterij capaciteit wat langer vol moet houden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
lifeguard schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 08:42:
Vandaag komt mijn Watch SE 44mm binnen :)

Ben benieuwd. Altijd een simpel Mi Bandje 5 gebruikt, maar die was me te onoverzichtelijk en beperkt in tal van functies. Ben benieuwd of hij niet te groot is en ik beter voor een 40 mm had kunnen gaan aangezien ik geen al te dikke polsen heb :)

We gaan het zien.
Na een halve dag en nacht zeer verrast over dit apparaat.
Omdat ik mijzelf niet onder de high end users verschaf heb ik gekozen voor de SE 44 mm Betaalbaar en toch tal van functies.
Komende van een mi band 5 wat meer een fitnesstracker is ben ik echt aangenaam verrast van wat ik allemaal kan met dit horloge.
Scherm zeer mooi en duidelijk. Overzichtelijke menu's, snel, en doet waar hij voor bedoeld is.

Vandaag nog even verder spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Ook resetten lukt niet.
Was gewoon extreem leeg dus…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Robijno
lifeguard schreef op zondag 1 mei 2022 @ 10:35:
[...]

Na een halve dag en nacht zeer verrast over dit apparaat.
Omdat ik mijzelf niet onder de high end users verschaf heb ik gekozen voor de SE 44 mm Betaalbaar en toch tal van functies.
Komende van een mi band 5 wat meer een fitnesstracker is ben ik echt aangenaam verrast van wat ik allemaal kan met dit horloge.
Scherm zeer mooi en duidelijk. Overzichtelijke menu's, snel, en doet waar hij voor bedoeld is.

Vandaag nog even verder spelen :)
Ik ben van Samsung weer overgestapt na Apple dit weekend..
ik had de S22 ultra en de Watch 4 classic.. beide verkocht (houd de Fold 3 wel, gebruik ik ook erg veel).
Heb nu de IPad Air 2022, Apple Pencil 2, iPhone 13 pro Max en de Watch series 7 45mm LTE.

Apple werkt wel erg fijn, vooral het delen en verzenden naar andere apparaten gaat erg snel en goed.

Ik zat ook te twijfelen tussen de SE versie en de LTE.. vooral omdat KPN nog geen esim ondersteunt.
Toch gekozen voor de LTE met hoop dat er snel ondersteuning komt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

OMX2000

By any means necessary...

Wat een Pipo toko is KPN toch. Hoe heb je nog steeds geen AW e-sim ondersteuning? Sympathie voor hun is ver te zoeken hier.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Nu online
OMX2000 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 22:51:
Wat een Pipo toko is KPN toch. Hoe heb je nog steeds geen AW e-sim ondersteuning? Sympathie voor hun is ver te zoeken hier.
Enige provider is t mobile, grote kans dat die nog alleen recht heeft ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:46
Is er ook een manier om een update te pushen?

8.5.1 staat denk ik al bijna 2 week klaar om te installeren maar er gebeurd gewoon niks. Watch volledig opgeladen, ook snachts, maar blijft op "installation paused" staan.

Ben verder erg tevreden, vooral het minder gebruiken van mijn telefoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:18
bobdigi schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:51:
Is er ook een manier om een update te pushen?

8.5.1 staat denk ik al bijna 2 week klaar om te installeren maar er gebeurd gewoon niks. Watch volledig opgeladen, ook snachts, maar blijft op "installation paused" staan.

Ben verder erg tevreden, vooral het minder gebruiken van mijn telefoon.
Hij moet aan de oplader hangen (niet alleen opgeladen zijn, maar echt eraan hangen) en tegelijk wifi hebben en ook verbinding met je iphone hebben. Dus alledrie de factoren.

"If the update won't start, open the Apple Watch app on your iPhone, tap General > Usage > Software Update, then delete the update file. After you delete the file, try to download and install watchOS again."

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:46
sjimmie schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:01:
[...]

Hij moet aan de oplader hangen (niet alleen opgeladen zijn, maar echt eraan hangen) en tegelijk wifi hebben en ook verbinding met je iphone hebben. Dus alledrie de factoren.

"If the update won't start, open the Apple Watch app on your iPhone, tap General > Usage > Software Update, then delete the update file. After you delete the file, try to download and install watchOS again."
Dat heb ik in al die tijd vaak genoeg gehad. En opgeladen. En wifi etc.

Het kopje "usage" zie ik niet? Bij software update zie ik ook geen mogelijkheid om iets te verwijderen.

Anders maar de watch resetten. Dacht het zal wel een algemeen probleem zijn waar meer mensen last van hebben.

Edit: stomme ik. Opnieuw opstarten van de watch heeft het probleem verholpen. Dacht dat ik dat ook al eerder had gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door bobdigi op 02-05-2022 16:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:11

Ook resetten lukt niet.
gewoon blijven opladen pas als hij bijna vol is komt er opeens leven in de Watch.. Minimaal 50% moet hij opgeladen zijn. Ik had 2 weken geleden ook het zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 08:47
Ik twijfel tussen het aanschaffen van een Apple Watch of een smart watch van een ander merk. Wil hem met name als sporthorloge gaan gebruiken maar ook om tijdens woon/werk verkeer muziek harder/zachter te zetten etc. Klopt het dat de Apple watch gebruik maakt van de GPS in de Iphone als deze dicht genoeg bij elkaar zijn? Dat zou voor mij een enorme domper zijn omdat de telefoon er bij een fietsrit vaak wel 5-10% naast zit met de totale afstand. Komt waarschijnlijk door het "zicht" als deze veilig in een zakje en de kleding is opgeborgen. Of kun je instellen dat altijd de GPS van het horloge gebruikt moet worden?

edit: Ik gebruik Strava om fietsritten te registreren. Mijn oude fietscomputer (edge 705) deed dat wel accuraat. Ook de medefietsers met veelal Garmin smartwatch registreren de ritten veel nauwkeuriger dan degenen met alleen een telefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door Switek op 04-05-2022 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11
Switek schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:19:
Ik twijfel tussen het aanschaffen van een Apple Watch of een smart watch van een ander merk. Wil hem met name als sporthorloge gaan gebruiken maar ook om tijdens woon/werk verkeer muziek harder/zachter te zetten etc. Klopt het dat de Apple watch gebruik maakt van de GPS in de Iphone als deze dicht genoeg bij elkaar zijn? Dat zou voor mij een enorme domper zijn omdat de telefoon er bij een fietsrit vaak wel 5-10% naast zit met de totale afstand. Komt waarschijnlijk door het "zicht" als deze veilig in een zakje en de kleding is opgeborgen. Of kun je instellen dat altijd de GPS van het horloge gebruikt moet worden?

edit: Ik gebruik Strava om fietsritten te registreren. Mijn oude fietscomputer (edge 705) deed dat wel accuraat. Ook de medefietsers met veelal Garmin smartwatch registreren de ritten veel nauwkeuriger dan degenen met alleen een telefoon.
Daar staat mij wel iets van bij, dat ik dat ergens gelezen heb. Aan de andere kant heb ik met hardlopen mijn iPhone ook altijd gewoon bij mij en de afstand lijkt gewoon goed te kloppen.

Overigens kan je natuurlijk ook gewoon je BT en Wifi uitzetten op je iPhone op dat moment, dan zien ze elkaar sowieso niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Laatst online: 16:14
Hmm, vandaag bemerkte ik dat ik geen notificaties van Whatsapps meer ontving op mijn AW7. Een herstart van zowel mijn AW7 als mijn iPhone 13 Pro Max was de oplossing, maar wel vreemd. Misschien meer mensen hetzelfde ondervonden vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:34
RicoK schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:41:
Hmm, vandaag bemerkte ik dat ik geen notificaties van Whatsapps meer ontving op mijn AW7. Een herstart van zowel mijn AW7 als mijn iPhone 13 Pro Max was de oplossing, maar wel vreemd. Misschien meer mensen hetzelfde ondervonden vandaag?
Ik heb exact hetzelfde. Paar weken terug ook al last van gehad, toen werkte het door de volgende stappen te doen:
- Alle notificaties in Whatsapp app uitzetten
- Alle notificaties van Whatsapp in de settings app uitzetten
- Rebooten
- Alles weer aanzetten
- Rebooten
- Fingers crossed :p

Dit heb ik gisteren en vandaag geprobeerd, maar met 0 succes. Best wel irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
na het laden van mijn series 7 met een 5w lader, vandaag toch maar een 20w lader gehaald.

Echter gaat het laden nu nog langzamer dan met de 5w lader. Na 1 uur zat er ongeveer 13% bij.

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Nu online
JimmyJoness schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:08:
na het laden van mijn series 7 met een 5w lader, vandaag toch maar een 20w lader gehaald.

Echter gaat het laden nu nog langzamer dan met de 5w lader. Na 1 uur zat er ongeveer 13% bij.

Doe ik iets fout?
https://www.iphonetricks....ch-7-charging-slow-issue/ Helpt dit je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
De lader zat in een houder, en ik denk dat die geen goed contact maakte want toen ik de puck loshaalde en de Watch erop legde was deze netjes in mum van tijd vol :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoerFrits
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-09 23:11
Sinds n poosje krijg ik op mn watch geen meldingen meer bij een persoonlijk bericht via whatsapp, groepsberichten werken normaal, alle andere apps ook wel. Iemand een idee? kan nergens vinden dat je meldingen van persoonlijke berichten kunt veranderen ten opzichte van groepsberichten op je watch. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@BoerFrits Herkenbaar. Ik had hierop zowel mijn iPhone als mijn Watch gereboot. Tot op heden ontvang ik de meldingen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
BoerFrits schreef op zondag 15 mei 2022 @ 22:16:
Sinds n poosje krijg ik op mn watch geen meldingen meer bij een persoonlijk bericht via whatsapp, groepsberichten werken normaal, alle andere apps ook wel. Iemand een idee? kan nergens vinden dat je meldingen van persoonlijke berichten kunt veranderen ten opzichte van groepsberichten op je watch. Iemand een idee?
Telefoon en Watch herstarten

PSN: PcDCch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoerFrits
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-09 23:11
Bedankt voor de reacties. Beide apparaten geherstart en boel werkt weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
BoerFrits schreef op maandag 16 mei 2022 @ 10:22:
Bedankt voor de reacties. Beide apparaten geherstart en boel werkt weer
Top, fijn dat het ook bij jou is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik zie een nieuwe WatchOS 8.6!

Vanavond eens installeren 8)

[ Voor 35% gewijzigd door i2Paq op 17-05-2022 08:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Afbeeldingslocatie: https://i.scdn.co/image/ab67616d00001e02950359444321d635b59838b3

Na het debacle van afgelopen jaar zet ik mijn verwachtingen op een wat lager pitje :9
Toch moet ik wel zeggen dat ik er blij van zou worden als dit het design gaat worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ds8Nm1556M1zw1udXeDwrkDknG4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tshOQwCu0Fa12ZvbTBeeasmJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIBCzGDY9-7KIci2nx8Ja9St6to=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/st5ohE0pfcE22Zsq28HKiOYE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lt41-NGbwLmGXTel52liXiQGI7I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qEwmU05NE3qGLcFrxyISZElt.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T7r1pvWIVhLxaLykBCvZQA0ekLA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NyDEVTZSPyLxXBBWr30SOXRj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ku4MghAzH8cxbCaISAJJUYWDKt8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3dI3FgQPkVOD82vwaU587okK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFAXnTj6q9tnNg6BVoXazZDXho0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/whlZihM5nItt3Z9MCNJT3q3S.jpg?f=fotoalbum_tile

iMore: Leak claims Apple Watch Series 8 will get the huge design change that Series 7 missed out on

Toch merkwaardig dat de grootste in de Apple scene waaronder ook Mark Gurman vorig jaar al spraken van een plat design voor de Series 7.

[ Voor 9% gewijzigd door robcoenen op 17-05-2022 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Verwacht het zelf niet aangezien ze met de Series 7 al een stap hebben gemaakt met een groter display. Dit jaar gaat wellicht weer een jaar worden met een nieuwe feature aan de binnenkant. Daarnaast een hoekig design is misschien ook minder comfortabel? Geen idee. Hopelijk wel weer een neutrale spacegrey/zwart erbij om wat meer af te kunnen wisselen met bandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Hoop het niet. Xiaomi maakt een Apple Watch kloon, Apple maakt vervolgens een Mi Watch Lite-kloon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Een (ver)nieuw(d) ontwerp juich ik ook wel toe. Vlakke zijkanten vind ik wel mooi, maar dan moet het gevoelsmatig wel een stukje dunner dan bij die mockups. Ik gebruik mijn Series 4 nog steeds, dus ik ben wel toe aan een upgrade.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:35

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Heb sinds gisteren een Apple watch 7 en ben er zo blij mee dat ik nu eigenlijk twijfel of ik m niet terug moet sturen en voor de cellular moet gaan. Ik vind het wel lekker als ik ook mn telefoon thuis kan laten en toch nog mobiel bereikbaar ben.

Klopt het dat alleen t-mobile zoiets kan verzorgen? Kan ik er niet gewoon een prepaid sim kaartje van welke provider dan ook erin stoppen, of koppelen met mn huidige nummer en provider?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phoolie
Mauz1978 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:23:
Heb sinds gisteren een Apple watch 7 en ben er zo blij mee dat ik nu eigenlijk twijfel of ik m niet terug moet sturen en voor de cellular moet gaan. Ik vind het wel lekker als ik ook mn telefoon thuis kan laten en toch nog mobiel bereikbaar ben.

Klopt het dat alleen t-mobile zoiets kan verzorgen? Kan ik er niet gewoon een prepaid sim kaartje van welke provider dan ook erin stoppen, of koppelen met mn huidige nummer en provider?
Ja, momenteel alleen nog bij T-mobile en nee, je kan er geen sim kaartje in stoppen. Het werkt met e-sim en dan dus alleen die van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Dank voor je antwoord. Werkt t-mobile goed met de Watch? Is er een goede dekking/bereik? Wat zijn de ervaringen hier? En het heeft toch geen invloed op mn huidige abonnement bij Vodafone? Ik hoef toch niet over te stappen, want dat is een dealbreaker. De berichtgeving hierover is wat verwarrend.

[ Voor 43% gewijzigd door Mauz1978 op 20-05-2022 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phoolie
Mauz1978 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:55:
Dank voor je antwoord. Werkt t-mobile goed met de Watch? Is er een goede dekking/bereik? Wat zijn de ervaringen hier? En het heeft toch geen invloed op mn huidige abonnement bij Vodafone? Ik hoef toch niet over te stappen, want dat is een dealbreaker. De berichtgeving hierover is wat verwarrend.
Heb zelf geen T-Mobile meer. Het bereik is minder dan bij KPN of Vodafone, maar niet slecht. Alleen kleinere plaatsen en in gebouwen is er vooral verschil merkbaar. En nee, volgens mij kan je gewoon een losse e-sim bij T-Mobile nemen en voor je telefoon gewoon Vodafone houden. Maar heb er zelf geen ervaring mee, dus dit is wel een aanname van mijn kant.

Ik heb even gezocht, maar ze hebben het over Multisim, ik denk dus dat je idd al een bestaand T-Mobile abonnement moet hebben:
https://community.t-mobil...-t-mobile-multisim-334946

[ Voor 14% gewijzigd door Phoolie op 20-05-2022 11:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mauz1978 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:23:
Vind je het niet een fijn idee dat je even onbereikbaar bent? Ik wandel graag en dan moet ik er niet aan denken dat mijn horloge de hele tijd afgaat.

Aan de andere kant, het lijkt me wel chill dat ik gewoon muziek en podcasts te streamen als ik onderweg ben.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Phoolie schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:22:
[...]

Heb zelf geen T-Mobile meer. Het bereik is minder dan bij KPN of Vodafone, maar niet slecht. Alleen kleinere plaatsen en in gebouwen is er vooral verschil merkbaar. En nee, volgens mij kan je gewoon een losse e-sim bij T-Mobile nemen en voor je telefoon gewoon Vodafone houden. Maar heb er zelf geen ervaring mee, dus dit is wel een aanname van mijn kant.

Ik heb even gezocht, maar ze hebben het over Multisim, ik denk dus dat je idd al een bestaand T-Mobile abonnement moet hebben:
https://community.t-mobil...-t-mobile-multisim-334946
Net met de klantenservice van t-mobile gechat, maar zij meldden dat het allebei moet: je huidige abonnement moet bij t-mobile + de esim. Dat betekent overstappen of wachten tot vodafone het aan gaat bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Mog schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:34:
[...]

Vind je het niet een fijn idee dat je even onbereikbaar bent? Ik wandel graag en dan moet ik er niet aan denken dat mijn horloge de hele tijd afgaat.

Aan de andere kant, het lijkt me wel chill dat ik gewoon muziek en podcasts te streamen als ik onderweg ben.
Je kan natuurlijk ook gewoon de optie "Niet storen" gebruiken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Voor gebruik van de Apple Watch via mobiel moet je inderdaad een T-Mobile-telefoonabonnement hebben, en daarnaast voor de Watch ook een Multisim abonnement van 5 euro per maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nicj56
  • Laatst online: 19-09 22:00
Phoolie schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:05:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon de optie "Niet storen" gebruiken ;)
Focus die inschakelt tijdens een work-out... En je bent er

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:04
Ik heb een vraag kom er niet uit zo 123, heb een Apple watch cellular gekocht los, maar zit nog bij KPN heb geprobeerd over te stappen maar kwam erachter nog tot Februari 2023 vast te zitten bij KPN met mijn nummer (sim only) Alleen als ik nu de cellular functie wil gebruiken tot die tijd, kan er dan ook een esim in van een andere provider en dat ik dan toch bereikbaar ben op het nummer van KPN tot februari 2023?

Of moet ik echt wachten op KPN totdat hun de Apple watch cellular gaan ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:21
supayoshi schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:06:
Of moet ik echt wachten op KPN totdat zij de Apple watch cellular gaan ondersteunen?
Ja 😢, duurt lang…

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Ik heb een vraag kom er niet uit zo 123, heb een Apple watch cellular gekocht los, maar zit nog bij KPN heb geprobeerd over te stappen maar kwam erachter nog tot Februari 2023 vast te zitten bij KPN met mijn nummer (sim only) Alleen als ik nu de cellular functie wil gebruiken tot die tijd, kan er dan ook een esim in van een andere provider en dat ik dan toch bereikbaar ben op het nummer van KPN tot februari 2023?

Of moet ik echt wachten op KPN totdat hun de Apple watch cellular gaan ondersteunen?
Heb letterlijk die vraag 4 posts eerder beantwoord ;)…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
JimmyJoness schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:28:
[...]

De lader zat in een houder, en ik denk dat die geen goed contact maakte want toen ik de puck loshaalde en de Watch erop legde was deze netjes in mum van tijd vol :)
Gelukkig ga binnenkort ook de series 7 halen dus was al een beetje bezorgd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online

wordt dus wachten waneer KPN het ondersteunt;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Nou heb hem😍 https://www.mediamarkt.nl...te-sportband-1707606.html Heb toch de gps WiFi versie genomen heb geen 4g nodig heb toch mijn foon altijd bij me! 😍

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CarolV schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:57:
[...]

wordt dus wachten waneer KPN het ondersteunt;)
Dikke kans dat t-mobile een jaar exclusief gebruik heeft afgedwongen, en we dus rond september ook bij KPN apple watch kunnen supporten. Goed voor de prijs ook, want tegen de huidige prijs hoeft het voor mij niet...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 21:03:
[...]

Dikke kans dat t-mobile een jaar exclusief gebruik heeft afgedwongen, en we dus rond september ook bij KPN apple watch kunnen supporten. Goed voor de prijs ook, want tegen de huidige prijs hoeft het voor mij niet...
snap ik wou ook eerst het 4g model voor de watch maar vindt het toch iets te gortig qua prijs etc;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Die nieuwe pride watchface is mij te onduidelijk qua tijdwaarneming. Wat vinden jullie?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
DeNachtwacht schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 21:03:
[...]

Ik hoop het. Stap ik in december mooi over naar kpn. Ik vind de bel kwaliteit van tmobile maar matig…

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:25
hk12nl schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:40:
Die nieuwe pride watchface is mij te onduidelijk qua tijdwaarneming. Wat vinden jullie?
Nou idd. Wat een waardeloze watchface is dat. Vind sowieso dat de laatste tijd niks moois uitkomt.

Ik zou het leuk vinden als we eigen afbeeldingen konden gebruiken met een analoge klok ipv digitaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Bulligan op 25-05-2022 07:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik hoop dat je hier op een ongelukkige manier opschrijft wat je bedoeld. Dit is natuurlijk niet de bedoeling op GoT.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 27-05-2022 17:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bulligan schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 06:57:
[...]

Nou idd. Wat een waardeloze watchface is dat. Vind sowieso dat de laatste tijd niks moois uitkomt.

Ik zou het leuk vinden als we eigen afbeeldingen konden gebruiken met een analoge klok ipv digitaal.
Best leuk dat je kunt draaien aan de Digital Crown en het dan beweegt. En er op kunt klikken. Op afstand zie je de tijd prima. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je wordt er niet toe gedwongen om het spul te gebruiken...

[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 27-05-2022 17:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:18

Aiii

何これ

THE_BASE schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:14:
[...]

Best leuk dat je kunt draaien aan de Digital Crown en het dan beweegt. En er op kunt klikken. Op afstand zie je de tijd prima. :)
Heb er inderdaad over het algemeen geen moeite mee om hem af te lezen, met één uitzondering en dat is dat de 8 en 9. Maar het design vind ik geweldig. Net als de Unity watch face, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Ligt het aan mij of is het scherm van de AW7 wel heel slap? Letterlijk na 1 dag al 2 krasjes zonder dat ik perse ergens tegenaan ben gelopen of iets dergelijks. Enige wat ik me kan voorstellen is dat ie langs mn knoop op mn jas is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 11:16
PakoeDIEP schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 16:19:
Ligt het aan mij of is het scherm van de AW7 wel heel slap? Letterlijk na 1 dag al 2 krasjes zonder dat ik perse ergens tegenaan ben gelopen of iets dergelijks. Enige wat ik me kan voorstellen is dat ie langs mn knoop op mn jas is gegaan.
Heb hem nu een half jaar en doe er niet extreem voorzichtig mee maar krijg nog geen krasje gevonden.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
Hier ook een AW7 sinds een half jaar ongeveer. Ik doe er ook niet extreem voorzichtig mee. Sterker, ik draag mijn Watch dagelijks. Ook bij (lichte) klusjes in en om het huis. Regelmatig hoor ik een ‘pok’ of een ‘tik’, maar ik heb nog geen krasje of beschadiging kunnen ontdekken. Met mijn AW4 was dit wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Raar. Heb ook een kantoorbaan dus geen idee wat dit heeft veroorzaakt. Niet dat ik ermee zit, het blijft een gebruiksvoorwerp maar ik merk niks van het sterkere glas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 00:25
PakoeDIEP schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 19:25:
Raar. Heb ook een kantoorbaan dus geen idee wat dit heeft veroorzaakt. Niet dat ik ermee zit, het blijft een gebruiksvoorwerp maar ik merk niks van het sterkere glas..
Heb ik ook. Vorige week gekocht, dagelijks gedragen, ook tijdens kampeer weekend en nu 2 soort van krasjes.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 11:30
Mijn laatste Apple Watch (series 6) kwam uit de doos met krasjes. Kan bij jullie dus ook al er op hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:19
kramon schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:01:
[...]

Heb ik ook. Vorige week gekocht, dagelijks gedragen, ook tijdens kampeer weekend en nu 2 soort van krasjes.
Zo'n glas op het scherm heeft ook weer specifieke coating. Die coating is sowieso tijdelijk en afhankelijk van wat ermee gebeurd. Denk o.a. diverse poetsmiddeltjes. Het kan dus ook zijn dat oppervlakkige 'krasjes' in die coating ontstaan door bv zand en/of doekje. En in bepaalde lichtinval erg opvallen. De samenstelling van het glas zelf zal zeker zijn verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ook gek, ik ‘poets’ mijn AW eigenlijk nooit. Door gebruik wordt mijn glas altijd wel weer schoon door bijvoorbeeld een mouw van een jas, trui of overhemd. En als een vuil glas mij irriteert dan haal ik mijn AW even ondersteboven langs mijn spijkerbroek. En dus nog altijd krasvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan iig 1 tip geven nadat mijn series 2 best vol bekrast zat én in de zon een rare gloed had. Ik maakte hem toen nog regelmatig schoon met allesreiniger. Sindsdien nooit meer gedaan en zowel met series 4,5 en 7 nooit meer een krasje gezien.

Dat verhaal over met krasjes uit de doos kan echt niet bij een nieuwe zijn, en zo ja dan kun je hem om die reden meteen retourneren.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 19:28
Ik vergeet regelmatig in de gym m’n Apple Watch training aan te zetten. Is er een manier om dit geautomatiseerd te doen? Locatie gebonden bijvoorbeeld? De Apple Watch start vaak zelf wel na een stukje wandelen of fietsen. Maar krachttraining herkent hij uit zichzelf niet

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 11:16
Alekz87 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 08:05:
Ik vergeet regelmatig in de gym m’n Apple Watch training aan te zetten. Is er een manier om dit geautomatiseerd te doen? Locatie gebonden bijvoorbeeld? De Apple Watch start vaak zelf wel na een stukje wandelen of fietsen. Maar krachttraining herkent hij uit zichzelf niet
Zoiets:
(Heb het zelf niet getest maar je kan instellen dat ie krachttraining start)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MF2SJ1KT4J2Jq-kkbtXhCN9knCw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1BSOZt84wQ3pP1TS9aPxFJfj.png?f=fotoalbum_large

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 19-09 11:30
DeNachtwacht schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 23:08:
Dat verhaal over met krasjes uit de doos kan echt niet bij een nieuwe zijn, en zo ja dan kun je hem om die reden meteen retourneren.
Toch echt gebeurd hier, ben er inderdaad mee terug gegaan en heb direct een nieuwe gehad.

Beetje vreemd om gelijk te stellen als je zelf een ervaring niet hebt gehad dat het dan maar niet kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Kleine haarlijnkrasjes of een soort van spikkels (in de coating) komen in mijn ervaring wel vaker voor bij nieuwe Apple-producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bij Garmin heb je de app Garmin Explore waarmee je al je activiteiten kan terugzien op een map, hanig om bv te kijken waar je allemaal gewandeld of gefietst hebt.
Is er ook een manier bij Apple om je work-outs op 1 map gepresenteerd te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:27
richards3 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 18:43:
Bij Garmin heb je de app Garmin Explore waarmee je al je activiteiten kan terugzien op een map, hanig om bv te kijken waar je allemaal gewandeld of gefietst hebt.
Is er ook een manier bij Apple om je wolk-outs op 1 map gepresenteerd te krijgen?
Uploaden naar andere app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ha eindelijk app gevonden die dit kan, met cadance kun je dit heel fijn doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robcoenen
watchOS 8 is aangekondigd (release notes / persbericht)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_rx0LVvocY7Lx7tDwMVYTeZbSE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/52N5mEe9vZQnHA9BQ8FYfTrl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door robcoenen op 06-06-2022 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 14:52
robcoenen schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:57:
watchOS 89 is aangekondigd (release notes / persbericht volgen)
[Afbeelding]
Lekker update ook zeg! Interval voor hardlopen, hartslagzones, blij mee!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Super inderdaad! Had alleen op gps logging gehoopt in de workout app, dan had ik 3rd party apps niet meer nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
watchOS 9 will be available this fall as a free software update for Apple Watch Series 4 or later paired with iPhone 8 or later and iPhone SE (second generation) or later, running iOS 16.
De Series 3 is afgevallen voor nieuwe feature updates. Wel apart dat ze deze, tot op heden, nog altijd verkocht hebben om vervolgens over +/- 3 maanden geen feature-updates meer te ontvangen.

[ Voor 20% gewijzigd door robcoenen op 06-06-2022 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
Ben benieuwd of het Nederlandse toetsenbord wordt ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
robcoenen schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:57:
watchOS 8 is aangekondigd (release notes / persbericht volgen)
[Afbeelding]
Was al gemeld… never mind…

[ Voor 5% gewijzigd door Mozart op 06-06-2022 20:58 ]

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
Ashwani schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:54:
Ben benieuwd of het Nederlandse toetsenbord wordt ondersteund
Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:53
Kan iemand al wat vertellen over WatchOS 9, zit er wat leuks tussen? :)

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 14:52
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:56:
Ehm, zie de post van Rob Coenen een paar boven de jouwe?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
robcoenen schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:35:
[...]

De Series 3 is afgevallen voor nieuwe feature updates. Wel apart dat ze deze, tot op heden, nog altijd verkocht hebben om vervolgens over +/- 3 maanden geen feature-updates meer te ontvangen.
Dit zal allicht dan ook de laatste release zijn die ondersteund zal worden voor de Series 4 vermoed ik? Of denken we dat WatchOS 10 ook nog compatibel zal zijn voor Series 4?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robcoenen
StevenRSCA schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:10:
[...]

Dit zal allicht dan ook de laatste release zijn die ondersteund zal worden voor de Series 4 vermoed ik? Of denken we dat WatchOS 10 ook nog compatibel zal zijn voor Series 4?
Ik zie de Series 4 nog wel watchOS 10 ontvangen. Ik denk dat de 32-bit processor, in combinatie met de verlaagde hoeveelheid RAM, de dealbreaker is voor de Series 3 evenals de beperkte opslagcapaciteit (afhankelijk van het model).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-bVQ0Fpnq37bqLhhZHVXa1-VGY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tzRi6d8uQeowffW575UEAFJX.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door robcoenen op 07-06-2022 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Laatst online: 20:10

PeaceNlove

Deugleuter

StevenRSCA schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:10:
[...]

Kan je weinig van zeggen. De 3 is qua hardware echt wel minder dan de 4, met name als het gaat om opslag en schermgrootte. De 4 heeft een stuk betere specificaties en het zou technisch dus nog wel een paar nieuwe versies mee moeten kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:53
Kassad schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:05:
[...]

Ehm, zie de post van Rob Coenen een paar boven de jouwe?
Ik bedoel meer als ervaringen, hoe loopt de nieuwe versie, slaaptracker etc.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:56:
Net toch maar ge-update. Ze hebben zich uitgesloofd met de klokjes hoor 😏

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DdflD5emttoR5Izp0QfeVrlNfho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YxI5WY8TJShcUga5OBvZnT0E.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zkxfmc1ZaqP9yFlPQYWslnM7Zw4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NFJnBEVUDlIbuxa69W8cOoSI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7RBhQaIpvmUfxVzgiPcJBiX52s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dsOm6Z5QEZ329uEA9JEtu9Ql.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tHWLml8wzcmZis150FydzO1Fj98=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/123q7lKGs3rfa8G8i8ncpPMP.jpg?f=fotoalbum_large

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 21:00

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:41:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bug vrij? Dan ga ik wellicht ook de update installeren :Y

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:45:
[...]

Bug vrij? Dan ga ik wellicht ook de update installeren :Y
Vast niet :P maar veel meer dan notificaties en tijd doe ik er eigenlijk niet mee, dus zal wel loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 21:00

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:20:
[...]

Vast niet :P maar veel meer dan notificaties en tijd doe ik er eigenlijk niet mee, dus zal wel loslopen.
Ben benieuwd. Meer doe ik er ook niet mee. Behalve wat health dingen die op de achtergrond wel mee lopen :+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 19-09 18:32
Ik heb afgelopen zaterdag een stuk gefietst en de Watch (series 7) heeft vrijwel alles bijgehouden behalve de afgelegde afstand. Ik heb de instellingen al na gelopen maar kan niets vreemds ontdekken. De Watch afgelopen zondag helemaal gereset in de hoop dat het dan weer goed zou zijn maar tevergeefs :(

Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PJUTgRCWxtzlmZcLai27WCUqUIU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HjTpFpdwZygBX3fgQH3khl9H.png?f=fotoalbum_large

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:51
cypress3d schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:46:
Ik heb afgelopen zaterdag een stuk gefietst en de Watch (series 7) heeft vrijwel alles bijgehouden behalve de afgelegde afstand. Ik heb de instellingen al na gelopen maar kan niets vreemds ontdekken. De Watch afgelopen zondag helemaal gereset in de hoop dat het dan weer goed zou zijn maar tevergeefs :(

Iemand enig idee?
Ziet er naar uit dat je geen GPS fix had, en dan hij geen afstand/snelheid registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:26
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier vanmiddag ook , maar de wijzerplaten vallen tegen >:)

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nu we i iOS16 de lock screen kunnen customizen hoop ik toch echt dat dit ook snel kan met de Watch faces. Maar het ziet er naar uit dat we nog een jaar moeten wachten...

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik las wel ergens dat de bestaande wijzerplaten ook worden/zijn aangepast. @Donstil kan jij dit bevestigen? Ben benieuwd wat ze aangepast hebben dan.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 19:52:
Ik las wel ergens dat de bestaande wijzerplaten ook worden/zijn aangepast. @Donstil kan jij dit bevestigen? Ben benieuwd wat ze aangepast hebben dan.
Ooh welke zouden dat moeten zijn?

Pagina: 1 ... 46 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires