Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
-Burner- schreef op donderdag 24 december 2020 @ 23:17:
Ik ben allergisch voor screen protectors, maar nadat ik zie hoe het bij die van mijn vrouw zat er bij mijzelf toch ook op geplakt. Je ziet het gewoon niet.
Dat is de protector van Belkin: https://www.bol.com/nl/p/...se-40mm/9200000131481060/
Die kwam ik tegen, maar de reviews vd 44mm hielden me tegen, beiden geven aan dat ie loslaat na een tijdje :|

Laat je het even weten over 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:07
jodeltje schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:06:
[...]

Die kwam ik tegen, maar de reviews vd 44mm hielden me tegen, beiden geven aan dat ie loslaat na een tijdje :|

Laat je het even weten over 2 weken?
Die van mij die ik eerder noemde laat niet los. Ook na een jaar nog niet.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-07 11:49
Ik heb de ez fit van spigen. Super tevreden over en simpele installatie.

https://www.appelhoes.nl/...mm-screenprotector-2-pack

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cxf09UUZa4Qc5YEuJQkEx0hxVzg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d5WB5GbtfiIzFT7Uyj44QKNR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/phCiyEapY67X_AJ2gOD6L5LNoIE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KYxOdAhniXV3hyGMWBIhfle7.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-07 16:37
Thnx! Besteld. Ik gebruik nu een doorzichtige case. Wil daar vanaf, hoewel deze goed beschermd doet het ook niet goed aan de beauty van het apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Ik zag net op mijn Watch 6 dat er weer een update was.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:27
HereIsTom schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:57:
Welke? ik zie niets hoor, ook AW 6.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:39
Versie 7.2? Die is er al een poosje hoor...

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Mozart schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:09:
[...]

Versie 7.2? Die is er al een poosje hoor...
Gek dat die bij mij nu pas opkomt dan.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:16
THE_BASE schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:03:
[...]

Elke eerste kras doet pijn, maar ik blijf bij een Apple Watch zónder protector. Doet afbreuk aan het design. En krasjes krijg je ook op normale horloges. Dat hoort er gewoon bij.
Ik heb een case en geen protector op het scherm. Omdat deze case een klein randje heeft is het scherm ook goed beschermd. Het is een rhinocase: https://shop.rhinoshield....watch&extraRimColor=black

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Ook nog even een foto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7nTnRFeMmsbeWax3b1mvsH5eYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zeCSDvHi6cdanqiANdK9JPaK.jpg?f=fotoalbum_large

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 08:47

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-07 20:37

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Mijn schoonvader heeft net een Apple watch 6 44mm gekregen.
Hij heeft nu wat issues met Whatsapp berichten openen op de watch.
Maar wat er gebeurt is dat een bericht op de watch binnen komt, maar hij kan niets met de melding op de watch.

Ook in de watch app op de iPhone komt whatsapp niet naar boven, nu ben ik zelf helemaal niet meer zo bekend met iPhones en zeker niet met de Apple watch dus zou hem niet kunnen helpen. Wat ik vind moet het gewoon werken.

Berichten via andere apps zoals discord komen wel nor zal binnen en te openen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Rubman schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 19:27:
Mijn schoonvader heeft net een Apple watch 6 44mm gekregen.
Hij heeft nu wat issues met Whatsapp berichten openen op de watch.
Maar wat er gebeurt is dat een bericht op de watch binnen komt, maar hij kan niets met de melding op de watch.

Ook in de watch app op de iPhone komt whatsapp niet naar boven, nu ben ik zelf helemaal niet meer zo bekend met iPhones en zeker niet met de Apple watch dus zou hem niet kunnen helpen. Wat ik vind moet het gewoon werken.

Berichten via andere apps zoals discord komen wel nor zal binnen en te openen.
Je kan alleen reageren met een aantal standaard teksten en emoji’s.

WhatsApp heeft zelf geen eigen app uitgebracht op de Apple Watch, dat verklaart dat je deze dus ook niet gevonden krijgt binnen de Watch app.

Komen er helemaal geen notificaties binnen. Controleer dan of Sta berichtgeving toe aanstaat in de Instellingen-app op je iPhone onder Berichtgeving > WhatsApp. Zet de instelling bij Toon voorvertoning op Altijd of Indien ontgrendeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42
Davidas schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 20:58:
[...]

WhatsApp heeft zelf geen eigen app uitgebracht op de Apple Watch, dat verklaart dat je deze dus ook niet gevonden krijgt binnen de Watch app.

Komen er helemaal geen notificaties binnen. Controleer dan of Sta berichtgeving toe aanstaat in de Instellingen-app op je iPhone onder Berichtgeving > WhatsApp. Zet de instelling bij Toon voorvertoning op Altijd of Indien ontgrendeld.
Ik heb de app WatchChat geïnstalleerd, dan kan je wel gewoon appen op je watch.

[ Voor 16% gewijzigd door Kassad op 25-12-2020 21:31 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Kassad schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 21:30:
[...]

Ik heb de app WatchChat geïnstalleerd, dan kan je wel gewoon appen op je watch.
Thx voor de tip. Ideaal!

Even voor de zekerheid. Er zit geen berichtgeving in watchchat toch? Je krijgt gewoon Whatsapp meldingen. Die sluit je en om te antwoorden ga je naar de watchchat app?

Eigenlijk schandalig dat er nog steeds geen officiële app voor de Watch is vanuit whatsapp :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

[...]

Berichten komen binnen, maar zijn op de watch niet te bekijken.
Je ziet dus enkel er is een bericht binnengekomen van X maar klikken doet niets.

Waar bij Discord bijvoorbeeld wel te klikken is en het bericht is te zien.

Is dit ook met watchchat te omzeilen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 15:00

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Rubman schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:05:
[...]

Berichten komen binnen, maar zijn op de watch niet te bekijken.
Je ziet dus enkel er is een bericht binnengekomen van X maar klikken doet niets.

Waar bij Discord bijvoorbeeld wel te klikken is en het bericht is te zien.

Is dit ook met watchchat te omzeilen?
Whatsapp berichten kun je toch gewoon lezen op je watch (het bericht staat gewoon leesbaar in de notificatie)? En je kunt ook reply-en met smilies en dicteren volgens mij. Dit alles zonder aparte app.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:49:
[...]

Whatsapp berichten kun je toch gewoon lezen op je watch (het bericht staat gewoon leesbaar in de notificatie)? En je kunt ook reply-en met smilies en dicteren volgens mij. Dit alles zonder aparte app.
Nou dan is er iets mis want het enige wat hij te zien krijgt is dat er een bericht binnen is.
Aantikken doet niets, hij kan enkel de melding sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Rubman schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 08:54:
[...]

Nou dan is er iets mis want het enige wat hij te zien krijgt is dat er een bericht binnen is.
Aantikken doet niets, hij kan enkel de melding sluiten
Dus je krijgt wel de melding op de Watch alleen zie je geen tekst? Kijk eens bij ‘berichtgeving’ op de Watch. Staat daar ‘berichtenprivacy’ in of uitgeschakeld?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42
hk12nl schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 22:05:
[...]

Thx voor de tip. Ideaal!

Even voor de zekerheid. Er zit geen berichtgeving in watchchat toch? Je krijgt gewoon Whatsapp meldingen. Die sluit je en om te antwoorden ga je naar de watchchat app?

Eigenlijk schandalig dat er nog steeds geen officiële app voor de Watch is vanuit whatsapp :+
Klopt idd. Ik krijg de officiële Whatsapp meldingen en beantwoord eventueel via WatchChat. Ook handig om even snel een conversatie te bekijken.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:14
Ik heb twee telefoonnummers met WhatsApp. Omdat IOS helaas geen duo apps ondersteunt heb ik als workaround WhatsApp Business geïnstalleerd voor mijn tweede nummer. Nu krijg ik van WhatsApp wel de tekst van de berichten te zien op mijn Apple Watch 5, maar van WhatsApp Business niet. De meldingsinstellingen staan zowel in beide WhatsApps-instellingen als in de Watch Berichtgeving-instellingen gelijk. Geen idee waar het verschil vandaan komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:38
@evdakker het zou wel moeten werken. Ik heb ook beide WhatsApp versies op mijn telefoon en ik krijg van beide meldingen op mijn Apple Watch.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elcastel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 15:26
rimave schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:37:
Ik heb een case en geen protector op het scherm. Omdat deze case een klein randje heeft is het scherm ook goed beschermd. Het is een rhinocase: https://shop.rhinoshield....watch&extraRimColor=black
Ik gebruik een spuuglelijk siliconen hoesje, dus ook een case. Maar dat is wel zo handig in een productie omgeving, ik bied regelmatig de helpende hand bij een machine opbouwen en dan steek je zonder erbij na te denken je arm in de meest wilde omgeving. Bij tuinieren hetzelfde verhaal. In de weekenden loop ik unprotected rond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zS8zyaF7NpWejxZpITnV2WD_AF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TExe8JhYh3LHy6Vu16PltFEa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-07 08:06
[...]

Nee, je kan ook dicteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
De update wil nog steeds niet?
Er staat een 1 bij Watch op mijn telefoon en ‘Deze update wordt vannacht geïnstalleerd”, maar dat staat er dus al een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneMoreThing
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 17:47
HereIsTom schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:38:
[...]

De update wil nog steeds niet?
Er staat een 1 bij Watch op mijn telefoon en ‘Deze update wordt vannacht geïnstalleerd”, maar dat staat er dus al een week?
Had ik ook, het bleek uiteindelijk dat er niet genoeg ruimte beschikbaar was op de watch om de installatie te doen. Na het verwijderen van wat playlists werd de installatie de volgende nacht succesvol uitgevoerd. Het verbaast mij eigenlijk dat je geen waarschuwing vooraf krijgt dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is om de update uit te voeren. Dat lijkt me een simpele check en scheelt een boel frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
OneMoreThing schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:19:
[...]

Had ik ook, het bleek uiteindelijk dat er niet genoeg ruimte beschikbaar was op de watch om de installatie te doen. Na het verwijderen van wat playlists werd de installatie de volgende nacht succesvol uitgevoerd. Het verbaast mij eigenlijk dat je geen waarschuwing vooraf krijgt dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is om de update uit te voeren. Dat lijkt me een simpele check en scheelt een boel frustratie.
Dank, hier bleek dat de update vast zat op de watch, na even zoeken gevonden hoe ik ‘m kon verwijderen en opnieuw installeren.
Wat wel raar is dat hij alleen update als hij op de lader ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
HereIsTom schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:23:
[...]

Dank, hier bleek dat de update vast zat op de watch, na even zoeken gevonden hoe ik ‘m kon verwijderen en opnieuw installeren.
Wat wel raar is dat hij alleen update als hij op de lader ligt!
Vind ik niet raar!

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Laatst online: 00:54
Ik wel! |:(

Alle iPhones en iPads kunnen zonder oplader worden geupdate zolang de accu maar op 50% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Is wel raar, dat hij minstens 50% opgeladen moet zijn snap ik wel, maar een update kost toch geen 50% batterij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-07 08:06
HereIsTom schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:02:
[...]

Is wel raar, dat hij minstens 50% opgeladen moet zijn snap ik wel, maar een update kost toch geen 50% batterij?
En wat als ie blijft hangen, de batterij leeg loopt en het ding gebrickt wordt? Er is geen simpele manier om een Apple Watch weer aan de praat te krijgen, anders dan hem op te sturen voor een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Volkan1984 schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:17:
[...]

En wat als ie blijft hangen, de batterij leeg loopt en het ding gebrickt wordt? Er is geen simpele manier om een Apple Watch weer aan de praat te krijgen, anders dan hem op te sturen voor een reset.
Kan dat dan niet met een iPhone of iPad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
HereIsTom schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:34:
[...]

Kan dat dan niet met een iPhone of iPad?
Een iPad en een iPhone kun je als het echt foutgegaan is, in DFU mode herstellen. Dat kun je niet met een watch.
Daarbij is een watch batterij zo klein dat een update hem wel eens helemaal leeg zo kunnen trekken, zeker als ie al wat ouder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
@Hulliee Ok nu is het me duidelijk waarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Zijn er hier ook apple watch eigenaren die een externe chest strap gebruiken tijdens het sporten? Voor een betere/accuratere hartslag meting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:23
wokkelz schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:23:
Zijn er hier ook apple watch eigenaren die een externe chest strap gebruiken tijdens het sporten? Voor een betere/accuratere hartslag meting?
Yep gebruik bij elke activiteit de 4iiii viiiiva en werkt prima, maar volgens mij zou elke Bluetooth band moeten werken

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Tinusvolkel schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:48:
[...]

Yep gebruik bij elke activiteit de 4iiii viiiiva en werkt prima, maar volgens mij zou elke Bluetooth band moeten werken
Nog een reden waarom je dat mode gekozen hebt en niet een polar of Garmin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:23
wokkelz schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:50:
[...]

Nog een reden waarom je dat mode gekozen hebt en niet een polar of Garmin?
Deze werkt ook als ant+ bridge dus dan kan ik de sensoren van bijvoorbeeld een spinning fiets doorlussen naar een telefoon.

Maar gebruik het eigenlijk niet meet aangezien de sportschool op het werk al het hele jaar dicht is dus verbind hem nu gewoon met Bluetooth met de Watch voor het hardlopen

[ Voor 21% gewijzigd door Tinusvolkel op 28-12-2020 18:57 ]

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 12:24
Nevermind gevonden...

[ Voor 148% gewijzigd door Possible op 28-12-2020 19:29 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Bespaar batterij stond zeker aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 12:24
jodeltje schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:43:
[...]

Bespaar batterij stond zeker aan..
Yep :P

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wokkelz schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:23:
Ja een Polar H9. Werkt uitstekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bing69
Vanmorgen er op gezet, was geen voorstander van beschermmiddelen op de watch. maar ik ben om! Supergemakkelijk en zit direct goed!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:17
Ik gebruik van die ''folietjes'' zoals van bv LK of Tauri op Amazon, zijn er 5 of 6 voor 8 Euro in een pakket.
Ok ziet er maar uit als plastic als je ze vast hebt maar eenmaal op de watch is het bijna onzichtbaar en toch beter dan naked.

Voordeel is ook dat je ze kan blijven in positie leggen tot je vind dat het goed is en dan erna liggen ze altijd 100% bubblefree op 10 seconden door de manier waarop je ze met de squeegee aanbrengt.
Is niet zoals een 9H protector op mijn telefoon qua bescherming maar voor de gemoedsrust doet het al veel :P

Ik moet wel eens de settings wat gaan nazien op mijn Watch, toen ik hem net had heb ik het meeste maar aangezet want ik ben van het motto '' als ik dan toch iets koop wil ik het ook voor 100% gebruiken '' maar heb toch de indruk dat constant hartslag etc checken op de achtergrond toch redelijk wat batterij zuipt.

[ Voor 4% gewijzigd door Katmi op 29-12-2020 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-07 12:29
Ben van plan om van mn nieuwjaarsbonus een Watch te halen, maar ben er nog niet helemaal over uit of ik de 40 of 44MM wil. Het liefst maak ik gewoon een afspraak bij de Apple Store om dingen te passen, maar met het hele corona kan ik me voorstellen dat ze dit ook na 19 januari niet gaan doen. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben in oktober / november voordat de winkels dichtgingen?

Stel het met liefde uit om niet over te komen als een hebberig ventje die perse z'n Watch wil. Maar als ze die service ook in coronatijd gewoon bieden, wil ik hem zeker snel in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
@Skinnyice Bij de Amac kon je voor de lockdown de watch gewoon passen.
Ze maken dan alles weer schoon. Je kan ze ook ff bellen; https://www.amac.nl/stores/
Maar als je een gewone volwassen vent van 1.80m of langer bent dan zou ik je de 44mm adviseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik ben een gewoon volwassen vent van 1.79m en heb de 40mm dus dat advies klopt wel :p

Na het enthousiasme van @bing69 ook de EZ dit besteld.

[ Voor 26% gewijzigd door Aghanim op 30-12-2020 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 15:00

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Vrij kleine polsen hier, maar toch blij met de 44mm. Het is alleen 44mm in de hoogte, dus in de breedte is hij dan weer smaller dan bijv. mijn normale 42mm horloge. 44mm is ook minder hoog dan mijn normale 42mm horloge + lugs. De Apple watch heeft immers geen lugs. Het grotere scherm is gewoon veel fijner, vind ik.

Was er niet zo'n voorbeeldje dat je kon printen en om je pols passen? Of was dat er alleen voor de bandjes?

Er is altijd nog de mogelijkheid tot terugsturen/omruilen bij koop op afstand, mocht het echt niet bevallen.

[ Voor 10% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 30-12-2020 11:22 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Heb zelf (naar mijn weten) ook best dunne polsjes, bij Amac passen straks is misschien wel een optie. Zie op hun site echter niet de nieuwe Solo loop. Terugsturen na aankoop is ook altijd nog een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-05 12:27

Luuk2015

Vires in numeris

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:21:
Was er niet zo'n voorbeeldje dat je kon printen en om je pols passen? Of was dat er alleen voor de bandjes?
Dat is helaas alleen voor de bandjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Skinnyice schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:01:
Zie op hun site echter niet de nieuwe Solo loop.
De nieuwe (braided) solo loops zijn alleen bij Apple te koop, derde partijen verkopen ze helaas niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01:11
HereIsTom schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:53:
Maar als je een gewone volwassen vent van 1.80m of langer bent dan zou ik je de 44mm adviseren.
Aghanim schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:15:
Ik ben een gewoon volwassen vent van 1.79m en heb de 40mm dus dat advies klopt wel :p
Sinds launch heb ik de Apple Watch Series 6, daarvoor de 4 en 2.
Ik ben 1.93 M en draag de 40mm, in het verleden de 44mm gehad maar die snel retour gestuurd.

40mm vindt ik mooier ogen, dit is uiteraard een kwestie van smaak en formaat van de pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
iMode schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:11:
[...]

[...]

Ik ben 1.93 M en draag de 40mm, in het verleden de 44mm gehad maar die snel retour gestuurd.

40mm vindt ik mooier ogen, dit is uiteraard een kwestie van smaak en formaat van de pols.
Tja kwestie van smaak, ik vind de 44mm mooier en handiger met het grotere scherm.
Een grote kerel met een klein klokje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
HereIsTom schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:17:
[...]

Tja kwestie van smaak, ik vind de 44mm mooier en handiger met het grotere scherm.
Een grote kerel met een klein klokje ;)
Aan de andere kant, ik vind een vent met zo’n Diesel Big Daddy van 50+mm ook echt niet kunnen. Overigens heb met mijn 1 meter 68 ook een 44mm Apple Watch (al is mijn bouw die van een platgeslagen groot persoon, dus dikke polsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
jodeltje schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:22:
[...]

Aan de andere kant, ik vind een vent met zo’n Diesel Big Daddy van 50+mm ook echt niet kunnen. Overigens heb met mijn 1 meter 68 ook een 44mm Apple Watch (al is mijn bouw die van een platgeslagen groot persoon, dus dikke polsen)
Ik heb altijd al een hekel gehad aan die grote zware horloges, de Apple Watch voel ik niet eens om mijn pols :)

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:59
Ik ga overstappen van een Samsung Gear s3 naar een iWatch. Vooral omdat ze hun beloftes niet nagekomen zijn mbt compatibiliteit met een iPhone. Ik twijfel echter ook over de maat, maar volgens mij is de 44mm niet groter dan mijn huidige watch.

Nu alleen nog uitzoeken of het de 6 of de SE gaat worden. Of de 6 wel de meerwaarde heeft tov de SE ben ik nog niet helemaal over uit.

Life is what happens while you're busy making other plans

• Davidas
frumper schreef op donderdag 31 december 2020 @ 00:05:
Ik ga overstappen van een Samsung Gear s3 naar een iWatch. Vooral omdat ze hun beloftes niet nagekomen zijn mbt compatibiliteit met een iPhone. Ik twijfel echter ook over de maat, maar volgens mij is de 44mm niet groter dan mijn huidige watch.

Nu alleen nog uitzoeken of het de 6 of de SE gaat worden. Of de 6 wel de meerwaarde heeft tov de SE ben ik nog niet helemaal over uit.
Als je Always On niet nodig acht en je bent niet van de gezondheidsfeatures dan zou ik voor de SE gaan. Ik heb zelf wél om eerdergenoemde de 6 genomen.

• bing69
Luuk2015 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:06:
[...]

De nieuwe (braided) solo loops zijn alleen bij Apple te koop, derde partijen verkopen ze helaas niet.
Ali?? Ben er dik tevreden mee!

Bing

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-07 19:58

Tip van de dag… Het is een Apple Watch. De iWatch bestaat niet. 8)7 ;)

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-07 19:58
Luuk2015 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:06:
[...]

Hoe kom je daarbij? Internet staat er vol mee. Ali gooit je er dood mee…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 09:30
iMode schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:11:
[...]

[...]

Hier ook 193 en voor 40mm gegaan. Ik vind die grote klokjes heel erg lelijk, het mag van mij wel wat "understated".
bing69 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:18:
[...]

Ali?? Ben er dik tevreden mee!
Ik heb er ook een paar via Ali besteld. Ze zijn echter zo goedkoop dat ik er niets van verwacht. Welke heb jij gekocht?

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

• bing69
duke99 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:58:
[...]

Hier ook 193 en voor 40mm gegaan. Ik vind die grote klokjes heel erg lelijk, het mag van mij wel wat "understated".

[...]

Ik heb er ook een paar via Ali besteld. Ze zijn echter zo goedkoop dat ik er niets van verwacht. Welke heb jij gekocht?
Deze in het olijf groen, was toen nog het dubbele in prijs maar bevalt goed. Heb hem eigenlijk altijd om...
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6ba54c4d6TYKI1

Van deze zijn er twee onderweg (nu in holland), verwacht er gezien de prijs niet veel van maar je weet nooit

Bing

• Aghanim
  • Niet online

Ik had een SE en ben overgestapt naar de 6. Niet vanwege een feature maar door het snellere opladen. De SE laadt erg traag en doordat ik de AW ook gebruik om sleep te tracken vond ik quick charge een handige toevoeging aan de 6.

De Spigen EZ screenprotector is inderdaad een aanrader! Wel wat gedoe met een klein bubbeltje na het aanbrengen maar uiteindelijk weggekregen. Je ziet het niet zitten inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:10
bing69 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:11:
[...]

Deze in het olijf groen, was toen nog het dubbele in prijs maar bevalt goed. Heb hem eigenlijk altijd om...

Van deze zijn er twee onderweg (nu in holland), verwacht er gezien de prijs niet veel van maar je weet nooit

Die van de laatste link zijn (zo te zien) van siliconen. Dan wordt het ‘braided’ patroon daar gewoon in gedrukt.

Ik heb zelf vanochtend deze binnen gekregen:
https://m.nl.aliexpress.c...c681d4b11e21c9dfa0&is_c=N

Geen aanrader, je trekt het bandje met een kleine moeite zo uit je watch...

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Serena schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:25:
[...]

Hoe kom je daarbij? Internet staat er vol mee. Ali gooit je er dood mee…
Ik bedoelde eigenlijk de officiële bandjes van Apple zelf, niet de namaak bandjes uit Azië.

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk2015 op 31-12-2020 13:44 ]

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 09:30
https://nl.aliexpress.com/item/1005001789345830.html

Deze zijn nu onderweg zodra ze binnen zijn zal ik wel laten weten of het wat is :)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moosterhof
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-01-2021
Ik heb even een vraag. Sinds dit jaar heb ik een Apple Watch. Series 6. Nu zou je sinds de update je cardioconditie in kunnen zien. Ik heb nu al een aantal wandelingen gemaakt en workouts gedaan, maar hij blijft op geen gegevens staan. Ik snap er niks van. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Moosterhof schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:35:
Ik heb even een vraag. Sinds dit jaar heb ik een Apple Watch. Series 6. Nu zou je sinds de update je cardioconditie in kunnen zien. Ik heb nu al een aantal wandelingen gemaakt en workouts gedaan, maar hij blijft op geen gegevens staan. Ik snap er niks van. Iemand hetzelfde probleem?
Hmm, vreemd.
Ik heb mijn Watch ook pas twee weken maar herinner me wel nog dat ik deze functie volgens mij in de "Gezondheid" app aan moest zetten. Heb je dat gedaan?
Zelf heb ik enkele simpele workouts gedaan en heb ik sinds twee dagen een waarde bij "Cardioconditie" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Ik ben nog erg over de maat aan het dubben. Het scherm van de 44 is uiteraard groter, maar waar merken jullie het verschil in? Kan er meer informatie op getoond worden? Of merk je daar in praktijk niet zoveel van?

Mijn huidige Samsung is 46mm, maar 40mm zou wat mij betreft ook prima kunnen. Ik wil alleen achteraf geen spijt krijgen over het schermoppervlak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 16:31

Fixer

FP ProMod
frumper schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:24:
Ik ben nog erg over de maat aan het dubben. Het scherm van de 44 is uiteraard groter, maar waar merken jullie het verschil in? Kan er meer informatie op getoond worden? Of merk je daar in praktijk niet zoveel van?

Mijn huidige Samsung is 46mm, maar 40mm zou wat mij betreft ook prima kunnen. Ik wil alleen achteraf geen spijt krijgen over het schermoppervlak...
Vind zelf dat het er ook aan ligt hoe dit je polsen/armen zijn.Bij dunne armen/polsen vind ik zo'n 44mm net wat grof lijken. Uiteraard is 44mm doorgaans nét wat fijner om te bedienen en naar te kijken (want groter) maar het is natuurlijk geen wereld van verschil.

Blijft een persoonlijke voorkeur uiteraard. Het beste zou zijn om naar de winkel te gaan en beiden even zelf te dragen. Vermoedelijk is dan snel duidelijk waar je voorkeur uiteindelijk naar uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Boven aan deze pagina heb ik die vraag ook opgegooid. Heb vervolgens met 2 specialist gesproken bij Apple (1 vriend en 1 via online chat) en die zeiden dat voor de lockdown je alleen artikelen kon halen en dus niet passen. Dit zal na de 19e niet veranderen.

Uiteindelijk heb ik het opgelost door de Apple Store app te openen en vervolgens de Watch op te zoeken. Deze heeft namelijk 1:1 afmetingen in de app staan. Vervolgens mn telefoon lomp op mn pols gelegd, maar zag wel meteen dat de 40MM erg klein is op mijn pols. Ga dus binnenkort voor de 44MM met een solo loopje, ben erg benieuwd!

[ Voor 3% gewijzigd door Skinnyice op 05-01-2021 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 17:14
frumper schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:24:

Bestel beide modellen en stuur er 1 terug - doen ze niet moeilijk over bij Apple. Ze komen de retour zelfs nog ophalen bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-07 23:08

DaveFlash

Here's to the crazy ones

ok, vandaag moet ik de knoop doorhakken voor wbt de watch s6, wel of niet dat geweven solobandje.

wie oh wie helpt mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RicoK
DaveFlash schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:13:
ok, vandaag moet ik de knoop doorhakken voor wbt de watch s6, wel of niet dat geweven solobandje.

wie oh wie helpt mij
Hahahaha, durf je niet zelf die verantwoordelijkheid te nemen?!?!?!? Je moet toch gewoon bestellen wat je mooi vindt? Wat jij mooi vindt, hoef je toch niet bij een ander neer te leggen??? 8)7 |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-07 23:08

DaveFlash

Here's to the crazy ones

RicoK schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:39:
[...]

Hahahaha, durf je niet zelf die verantwoordelijkheid te nemen?!?!?!? Je moet toch gewoon bestellen wat je mooi vindt? Wat jij mooi vindt, hoef je toch niet bij een ander neer te leggen??? 8)7 |:( :?
gaat me erom, dat ik hoor dat de ervaringen met dat nieuwe duurdere bandje nog al uiteenlopen qua comfort enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:21

Aiii

何これ

DaveFlash schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:35:
[...]

gaat me erom, dat ik hoor dat de ervaringen met dat nieuwe duurdere bandje nog al uiteenlopen qua comfort enzo
Eerlijk is eerlijk, qua comfort heb ik niks te klagen met het legio aan gewone nylon bandjes die via AliExpress gekocht zijn. Stiekem zitten die beter dan de officieel versie van Apple die bij de Watch zat. 8)7

Ali heeft inmiddels de nodige braided loops, maar hoe dat daar met pasvorm en maten zit weet ik niet (ze hebben maar 4 maten dus zal wel tegenvallen). Ik hou het zelf nog wel even bij de nylon loops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
DaveFlash schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:35:
Dan zou ik gevraagd hebben of er mensen zijn die deze bandjes hebben en wat zijn/haar ervaring is. O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wokkelz
Er is een apart topic voor accessories

https://gathering.tweaker...ist_messages/1640866/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Ik had ze ook besteld omdat ze er hier zo over te spreken waren. Maar ik kreeg meteen al op alle vier de hoeken een klein blaasje en dag later zijn dat best grote plekken geworden en t stoort me enorm. Dus plaatje 1 kan al de prullenbak in.

Tips om de tweede wel goed erop te krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vE0YLb1MVO30YEHmUZWBWG283nE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K4yIeMPQ2AMoUGITTXiXY3UX.jpg?f=fotoalbum_large
bing69 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:39:
[...]

Vanmorgen er op gezet, was geen voorstander van beschermmiddelen op de watch. maar ik ben om! Supergemakkelijk en zit direct goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

Waarom schaffen mensen toch massaal een Apple Watch via ASR vitality en zetten hem vervolgens in V&A. Het is mij echt een raadsel.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
hmr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:23:
Waarom schaffen mensen toch massaal een Apple Watch via ASR vitality en zetten hem vervolgens in V&A. Het is mij echt een raadsel.
Een woord: Profiteurs

Chookity-pok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

Maar je 'verdient' dat ding terug over twéé jaar heen, en dan ook nog eens als je tijdens die twee jaar lekker bijzondere persoonsgegevens deelt met je zorgverzekeraar. Is dat je dan 370-ish euro's waard? :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
hmr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:39:
[...]

Maar je 'verdient' dat ding terug over twéé jaar heen, en dan ook nog eens als je tijdens die twee jaar lekker bijzondere persoonsgegevens deelt met je zorgverzekeraar. Is dat je dan 370-ish euro's waard? :+
Ik maak zelf ook gebruik van die actie, maar puur omdat ik zelf al heel lang een Apple Watch wou hebben maar steeds dacht: heb ik hem wel echt nodig?
Ik zal hem dus wel zelf gaan gebruiken, en zie het als bijkomend voordeel dat ik door die cashback meer ga bewegen (want zittend beroep).

Wat betreft de persoonsgegevens die je extra naar de zorgverzekeraar stuurt: ze weten al de meest persoonlijke gegevens van je, dan kunnen een paar dieet en beweeg gegevens er ook nog wel bij.

Chookity-pok

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wokkelz
Saeverix schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Ik maak zelf ook gebruik van die actie, maar puur omdat ik zelf al heel lang een Apple Watch wou hebben maar steeds dacht: heb ik hem wel echt nodig?
Ik zal hem dus wel zelf gaan gebruiken, en zie het als bijkomend voordeel dat ik door die cashback meer ga bewegen (want zittend beroep).

Wat betreft de persoonsgegevens die je extra naar de zorgverzekeraar stuurt: ze weten al de meest persoonlijke gegevens van je, dan kunnen een paar dieet en beweeg gegevens er ook nog wel bij.
Tot je dadleijk meer premie moet betalen omdat ze vinden dat je een luiwammes bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Northernstar1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:16:
Ik had ze ook besteld omdat ze er hier zo over te spreken waren. Maar ik kreeg meteen al op alle vier de hoeken een klein blaasje en dag later zijn dat best grote plekken geworden en t stoort me enorm. Dus plaatje 1 kan al de prullenbak in.

[Afbeelding]

[...]
Om eerlijk te zijn, misschien heb ik mazzel gehad. Had ze ook besteld voor mijn vrouw, bij haar haar lukt het me dus ook niet. Heb de tweede geplaatst en ook daar krijg ik in de hoek lucht. Nu zat er bij haar al een krasje op, wellicht is dat de oorzaak...

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Northernstar1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:16:

[Afbeelding]

[...]
Ik heb inmiddels al tig van deze geplakt op mijn oude watch en ook op mijn S5:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.20604c4dCsES31

En elke keer dit resultaat:
https://gathering.tweaker...message/65395636#65395636

En ik ben echt geen pro! :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Ik heb sinds kort een Apple Watch S6 maar ik vind het volgende nog wel onduidelijk:
Als ik naar mijn activiteitringen kijk dan zie ik dat ik vandaag 15 minuten op trainen staan, echter heb ik niet handmatig een workout gestart. Wanneer telt een activiteit mee voor de "trainen" ring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Luuk2015 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:02:
Ik heb sinds kort een Apple Watch S6 maar ik vind het volgende nog wel onduidelijk:
Als ik naar mijn activiteitringen kijk dan zie ik dat ik vandaag 15 minuten op trainen staan, echter heb ik niet handmatig een workout gestart. Wanneer telt een activiteit mee voor de "trainen" ring?
Dat is afhankelijk van je hartslag. Als je bijvoorbeeld veel de trap op loopt dan gaat je trainingsring evengoed langzaam vol.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:41

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJhNP-7hszfThuJiNMO_0r-Bz6M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7j05LDKKESy1zAMVJnNznJTG.jpg?f=user_large

Gek probleem met mijn Apple Watch S5 en iPhone 12 PRO Max.

De watch ontkoppeld van mijn Apple 11 Pro, niks aan de hand. Doe ik ieder jaar. Bij het verbinden met mijn 12 PRO echter, krijg ik deze foutmelding. Ik kan de watch onmogelijk koppelen, ook niet met andere iphones. :/ :/

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:10
SalimRMAF schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:00:
[Afbeelding]

Gek probleem met mijn Apple Watch S5 en iPhone 12 PRO Max.

De watch ontkoppeld van mijn Apple 11 Pro, niks aan de hand. Doe ik ieder jaar. Bij het verbinden met mijn 12 PRO echter, krijg ik deze foutmelding. Ik kan de watch onmogelijk koppelen, ook niet met andere iphones. :/ :/
Gebruik je hetzelfde Apple ID als wat je op je iPhone 11 gebruikte? Zo nee, zit er wellicht een 'Activation Lock' op. Zie deze link: https://support.apple.com/en-us/HT205009

Mocht je wel hetzelfde Apple ID gebruiken kan je het volgende proberen:
- Find my iPhone uitzetten > Apple Watch opnieuw opstarten > iPhone opnieuw proberen te verbinden met je Apple Watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:41

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Jaws77 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:20:
[...]

Gebruik je hetzelfde Apple ID als wat je op je iPhone 11 gebruikte? Zo nee, zit er wellicht een 'Activation Lock' op. Zie deze link: https://support.apple.com/en-us/HT205009

Mocht je wel hetzelfde Apple ID gebruiken kan je het volgende proberen:
- Find my iPhone uitzetten > Apple Watch opnieuw opstarten > iPhone opnieuw proberen te verbinden met je Apple Watch
Helaas werkt echt NIETS. Heb hem verwijderd van mn Find my iPhone, alles. :?

Dit gaat ieder jaar goed, maar nu ineens niet.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Bedankt. Ga die eens bestellen
hk12nl schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:55:
[...]

Ik heb inmiddels al tig van deze geplakt op mijn oude watch en ook op mijn S5:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.20604c4dCsES31

En elke keer dit resultaat:
https://gathering.tweaker...message/65395636#65395636

En ik ben echt geen pro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Nvm.

[ Voor 97% gewijzigd door jodeltje op 10-01-2021 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-07 10:11
jodeltje schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:12:
Na te lang twijfelen, en dus 2 beste krassen verder, toch maar de Spigen ProFlex EZ fit gekocht.
Goede combinatie tussen zo’n te zacht plastic velletje (omdat ik m’n horloge vaak tegen een betaalterminal duw), en een te dik glazen plaatje wat je dan de hele tijd ziet. Super makkelijk te plaatsen, en je ziet het niet/nauwelijks. Zeer tevreden.
Dat zwarte randje er omheen, is dat 'extra stevig' of iets in die trend?

Ik heb namelijk al jaren deze er op (Apple Watch 2):

https://www.gadgetwraps.c...r-screen-protector-2-pack

en die zitten de eerste week mooi, daarna raken de hoekjes een beetje los en komt er stof onder en na een half jaar vervang ik ze dan maar weer als het der echt sip uit ziet :/ moet wel zeggen dat ze mijn scherm al een paar keer dik gered hebben (keer keihard tegen een tafelrand getikt etc, scherm is nog helemaal prima :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Als ik hem in de ochtend van de lader haal en omdoe moet ik altijd de pincode intoetsen, terwijl ik dacht dat dat uitgeschakeld stond.

Alleen eenvoudige code staat ingeschakeld, verder alles uit...
Hoe kan ik dit uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
frumper schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:56:
Als ik hem in de ochtend van de lader haal en omdoe moet ik altijd de pincode intoetsen, terwijl ik dacht dat dat uitgeschakeld stond.

Alleen eenvoudige code staat ingeschakeld, verder alles uit...
Hoe kan ik dit uitschakelen?
Eenvoudige code uitschakelen. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:39
Horloge omdoen en je telefoon unlocken werkt ook. Althans dat vermoeden heb ik sinds kort als ik te lui ben om de code in te toetsen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
unconnected schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:47:
[...]

Dat zwarte randje er omheen, is dat 'extra stevig' of iets in die trend?

Ik heb namelijk al jaren deze er op (Apple Watch 2):

https://www.gadgetwraps.c...r-screen-protector-2-pack

en die zitten de eerste week mooi, daarna raken de hoekjes een beetje los en komt er stof onder en na een half jaar vervang ik ze dan maar weer als het der echt sip uit ziet :/ moet wel zeggen dat ze mijn scherm al een paar keer dik gered hebben (keer keihard tegen een tafelrand getikt etc, scherm is nog helemaal prima :P)
Nee hij is iets dikker en moeilijker te buigen dan een normaal plastic film. Hij heeft echter na 1 dag al losgelaten in de rechter bovenhoek en wil niet meer plakken. De nieuwe die ik erop gezet had had een rij stof op de bovenrand (eigen schuld denk ik). Dus toch maar gewoon wennen aan krassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
B-Real schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:48:
Horloge omdoen en je telefoon unlocken werkt ook. Althans dat vermoeden heb ik sinds kort als ik te lui ben om de code in te toetsen :)
Is wel een optie die aan moet staan in de instellingen van je Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Tartarus schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:19:
[...]

Is wel een optie die aan moet staan in de instellingen van je Watch.
Kan ik niet vinden? :$

Pagina: 1 ... 13 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires