Quooker cube co2 cilinders

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 09:48
O wat een fijn topic weer! Helemaal waar ik naar op zoek was! Net eigenaar van een nieuw huis met nieuwe keuken en natuurlijk een Quooker Cube en nu op zoek naar goedkopere alternatieven voor die CO2 cylinders.

Ik zie een aantal mogelijkheden en ik schat in dat er kwalitatief onderling geen verschillen zijn? Zijn er Tweakers met persoonlijke voor- of afkeur?

Nu twijfel ik over de maat fles die ik zal aanschaffen. Twee kilogram fles om mee te beginnen want die past zeker en ik kan niet goed terugvinden hoe groot die 5 kilo flessen zijn. Mijn keukenkast is 63cm hoog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vFN9HVj8vQGEkSI6NQsjnIzDCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wsNMe2GvCxYQV8QjhXI65oG5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jWeTPY40uIcuAeFnjYNRtVxgXmk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zgzZVCh1a6U8Qo4pRqSZJF4M.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPb8ABzuzu5JBBaZEIME8v1RDjc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gYAL6kc0ZWZFemss0PrIKZEA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@daddycewl 2kg is het makkelijkste verkrijgbaar en neemt de minste ruimte in. Vergeet niet dat de regulator ook nog boven de fles uitsteekt.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddycewl
franssie schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:25:
@daddycewl 2kg is het makkelijkste verkrijgbaar en neemt de minste ruimte in. Vergeet niet dat de regulator ook nog boven de fles uitsteekt.
Ja, daarom, dankjewel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

En met twee kilo doe ik een jaar tot een half jaar. Een wij tappen thermoskannen water bij dit weer, met citroen en munt bijvoorbeeld. Heerlijk buiten fris water met een bubbel en smaakje. Of een beetje gember siroop. Dus dat gaat best hard.
Er was altijd een actie dat je vier Quooker flessen gratis nagestuurd kreeg bij registratie, altijd handig om even over te stappen als de grote fles leeg is, of je neemt twee grote flessen natuurlijk.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
daddycewl schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:09:
O wat een fijn topic weer! Helemaal waar ik naar op zoek was! Net eigenaar van een nieuw huis met nieuwe keuken en natuurlijk een Quooker Cube en nu op zoek naar goedkopere alternatieven voor die CO2 cylinders.

Ik zie een aantal mogelijkheden en ik schat in dat er kwalitatief onderling geen verschillen zijn? Zijn er Tweakers met persoonlijke voor- of afkeur?

Nu twijfel ik over de maat fles die ik zal aanschaffen. Twee kilogram fles om mee te beginnen want die past zeker en ik kan niet goed terugvinden hoe groot die 5 kilo flessen zijn. Mijn keukenkast is 63cm hoog.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die van mij staat achter een keukenkastje, maar ik heb daar ook wel erg veel extra ruimte: stin00 in "Quooker cube co2 cilinders"

Ik ben direct voor een 5kg fles gedaan omdat we daar exact 1 jaar mee doen. Dan hoef ik hem maar 1x per jaar te laten vullen. Ik heb net even voor je gemeten:

Diameter fles = ~15cm
Hoogte incl zwarte kap & regulator = ~70cm
Breedste punt (dus fles + regulator) = ~25cm

Maar je kan de fles mogelijk ook elders stallen? Die van mij staat 4 meter bij de quooker vandaan, de slang is 5 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddycewl
stin00 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:37:
[...]

Die van mij staat achter een keukenkastje, maar ik heb daar ook wel erg veel extra ruimte: stin00 in "Quooker cube co2 cilinders"

Ik ben direct voor een 5kg fles gedaan omdat we daar exact 1 jaar mee doen. Dan hoef ik hem maar 1x per jaar te laten vullen. Ik heb net even voor je gemeten:

Diameter fles = ~15cm
Hoogte incl zwarte kap & regulator = ~70cm
Breedste punt (dus fles + regulator) = ~25cm

Maar je kan de fles mogelijk ook elders stallen? Die van mij staat 4 meter bij de quooker vandaan, de slang is 5 meter.
Dank voor het nameten en alle goede tips! Heel blij mee! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
daddycewl schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:38:
[...]

Dank voor het nameten en alle goede tips! Heel blij mee! _/-\o_
Oh en dit zijn de onderdelen die ik heb:

https://www.kuilnicos.nl/quooker-cube-co2/
https://www.kuilnicos.nl/slangen-lage-druk/lei44pblank/

Verder niks extra's nodig. Zowel cubezijde als regulatorzijde hebben een pushfitting voor de slang. Volgens mij had de Cube ook nog een borgringetje, maar dat weet ik niet zeker meer. Ik vond het loshalen van de slang bij de Cubezijde wel wat stroef gaan, kostte nogal wat kracht :+ Aandraaien van de regulator op de fles kan met een grote moersleutel of bahco. Eerst handvast draaien en dan nog een slagje, dat is meer dan genoeg.

Mocht je in het Noorden wonen dan heb ik wel een goed adres voor particuliere CO2 flessen + bijvullen, Holthausen in Hoogezand. Volgens mij was ik ~€130 kwijt voor een gevulde 5kg fles (wordt eigendom, geen borg constructie). Bijvullen kost iets van €3,50/kg.

[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 15-08-2025 13:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Slang wil inderdaad niet los als er druk op staat, zo is de koppeling ontworpen.
Dus Quooker fles eraf (los draaien), bruiswater tappen tot de druk wegvalt. Dan trek je het slangetje er zo uit, wel eerst het borg clipje verwijderen.

edit: en de ring van/op de koppeling wat indrukken bij het uithalen en invoeren van de slang helpt ook om het makkelijk te maken.

[ Voor 28% gewijzigd door franssie op 15-08-2025 13:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sebastiaanwezen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:20
wpm schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:15:
Wellicht dat onderstaande tabel kan helpen voor ander Mede tweakers:
BedrijfOmbouw losAll In (Slang, CO2, etc)
Habitat € 86,39 n/a
Azaqua € 79,50 € 161,40
Voorne Gas n/a n/a
Kuilnicos € 99,15 € 196,79
Beverage € 92,11 € 143,86
Bedrijf (losse 2KG cilinder)Nieuw 2KGBorg NavullingWaarOpmerking
Habitat € 91,96 € 48,35 Ridderkerk + Online & PartnersAlleen Habitat of Partner. Bied ook eigen 425 gram cilinders aan met adapter
Azaqua € 81,90 € 17,90 Steenwijk + OnlinePrijzen excl. verzendkosten
Voorne Gas € 120 € 15,00 Rotterdam
Kuilnicos € 85,00 € 10,00 Online + verzendkostenVerzendkosten € 9,50, navullen op locatie
Beverage € 83,51 n/aOnline + verzendkostenGeen navulling
CO2-4U € 95,70 € 20,70Online + verzendkostenVerzendkosten € 9,50
Voor de mensen in Overijssel, Hinnengas https://www.hinnengas.nl/assortiment/koolzuur-co2/ in Almelo:

2kg fles €86, vulling (€16,00) en waarborg (€70,00).
6kg fles €94, vulling (€24) en waarborg (€70,00).
10kg fles €100, vulling (€30,00) en waarborg (€70,00).

Snelle en nette communicatie; het productinformatieblad (Protadur E290) werd per mail toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje44magnum
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
franssie schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:48:
Slang wil inderdaad niet los als er druk op staat, zo is de koppeling ontworpen.
Dus Quooker fles eraf (los draaien), bruiswater tappen tot de druk wegvalt. Dan trek je het slangetje er zo uit, wel eerst het borg clipje verwijderen.

edit: en de ring van/op de koppeling wat indrukken bij het uithalen en invoeren van de slang helpt ook om het makkelijk te maken.
De zogenaamde Ring die aan de koppeling zit die je moet indrukken voor de slang los te maken is onder druk ook makkelijk in te drukken met een steeksleutel 6 deze over de slang te schuiven en de ring indrukken komt de slang vanzelf los de diameter van de slang is 6.35 mm heb je geen steeksleutel pak dan een kleine baco
Alleen bij Quooker zit er tussen de koppeling en de ring een soort u-clip die voorkomt dat je de ring kunt indrukken deze dus eerst wegtrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje44magnum
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
daddycewl schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:09:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je kan ook links achterin het keukenkastje een gat zagen van de diameter van de CO2 fles staat hij ook gelijk makkelijk vast en heb je ook geen last van de drukregeling die er nog opgeschroefd zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddycewl
Via Beverage binnen een paar dagen een mooie set ontvangen! Ik ben er blij mee, nu nog "even" aansluiten ;-)

Dank voor alle tips and tricks mede-Tweakers!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQBMQd7AkM6PpxvvzAAyTZaSaBo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Pp4phwDpUZTJxhf6fJCrnLY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
daddycewl schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:33:
Via Beverage binnen een paar dagen een mooie set ontvangen! Ik ben er blij mee, nu nog "even" aansluiten ;-)

[Afbeelding]
Ziet er goed uit. En kan je de fles ook door hun weer laten vullen?

Ik snap alleen de volgende tekst niet op hun site:
Onze drukregelaar is compatibel met alle QUOOKER apparaten die het QUOOKER CUBE element gebruiken, inclusief de QUOOKER CUBE (1e generatie) en de QUOOKER CUBE "Next Generation" (2e generatie / vanaf eind 2021). De ombouw is eenvoudig, want er hoeft maar één slang opnieuw te worden aangesloten dankzij de push-in connector van John Guest. Voor de QUOOKER CUBE (2e generatie / vanaf eind 2021) heb je een optionele CO2-drukslang nodig om je CUBE om te bouwen.

Moet je nu voor de Cube gen2 een "optionele" co2-drukslang erbij bestellen?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Morpheusk schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:10:
[...]

Ik heb mijn cube 1 vervangen door een 2, een gebruik gewoon de slang van de 2 in de regulator.
Dus geen idee waar die extra slang voor nodig zou zijn. Wel kan het handig zijn om een langere slang te hebben als dat de plaatsing van de cilinder makkelijker maakt, maar het hoeft dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
[...]
Ziet er goed uit. En kan je de fles ook door hun weer laten vullen?

Ik snap alleen de volgende tekst niet op hun site:
Onze drukregelaar is compatibel met alle QUOOKER apparaten die het QUOOKER CUBE element gebruiken, inclusief de QUOOKER CUBE (1e generatie) en de QUOOKER CUBE "Next Generation" (2e generatie / vanaf eind 2021). De ombouw is eenvoudig, want er hoeft maar één slang opnieuw te worden aangesloten dankzij de push-in connector van John Guest. Voor de QUOOKER CUBE (2e generatie / vanaf eind 2021) heb je een optionele CO2-drukslang nodig om je CUBE om te bouwen.

Geen idee wat dat betekent. Ik heb een 1,5 jaar oude Quooker met nieuwste generatie Cube. Ik heb vorig jaar alleen een drukregelaar + 5 meter slang gekocht, had verder niks nodig. De geleverde slang van @daddycewl heeft ook 2 opzetstukken, dat heb ik niet. Het lijkt erop dat zijn slang ook zo direct op de CO2 tank geschroefd kan worden, maar dat moet je niet proberen met de Cube :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
[...]
Ik ken de laatste generatie niet.
Wellicht dat de handleiding van Quooker wat duidelijkheid geeft.
Ik gok dat de aansluiting anders is (geen pushfit), waardoor er een soort verloopkabel tussen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatteC
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09-09 11:28
Hallo iedereen

Ik heb enkele weken geleden een 6 kg co2 fles aangesloten op m’n quooker.
Het gewenste effect is er jammer genoeg nog niet.

- eerst en vooral is er heel weinig prik in het water
- anderzijds was deze al na 3 weken leeg waardoor ik deze opnieuw heb moeten laten vullen. Er moet dus ergens een lek zijn.

Hieronder zien jullie een filmpje van de zopas gevulde fles.
Wederom is er weinig prik in het water.
Ik heb de dreft test uitgevoerd (op alle kritische plaatsen water met dreft ‘gesmeerd’ en nergens zie ik blaasjes vormen).

https://we.tl/t-EUeoTYffnO

Iemand tips aub…? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
MatteC schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:21:
Hallo iedereen

- anderzijds was deze al na 3 weken leeg waardoor ik deze opnieuw heb moeten laten vullen. Er moet dus ergens een lek zijn.

Ik heb de dreft test uitgevoerd (op alle kritische plaatsen water met dreft ‘gesmeerd’ en nergens zie ik blaasjes vormen).

Volgens mij is weinig prik niet je grootste probleem.. er komt nauwelijks water uit je Quooker joh, dat is echt niet normaal :+ Ding spuwt wat losse flodders water uit. Heb je dat ook als je de gewone co2 cilinder van Quooker zelf aansluit? Of heb je dan wel een normale waterstraal?

Op hoeveel uitgaande bar staat de drukregelaar? Dus hoeveel bar gaat er richting de Cube? Ik kan het in je filmpje niet aflezen want ik zie niet eens een pijltje staan op de drukregelaar?

Met een 6kg fles doe ik 1 jaar, dus je moet wel ergens een lek hebben. Je zwarte CO2 slang is ook volledig lekdicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:16
Iemand een idee welke adapter ik nodig heb om de Quickconnect roze flessen van sodastream? Mijn vrouw vindt de bubbels niet sterk genoeg en houdt ook de Sodastream aan en ik wil dus het liefst de flessen van het gebruiken, nog altijd goedkoper dan die van Quooker zelf en sneller te wisselen bij de AH bv.
Heb in dit topic gezocht, en online, maar kom er niet goed uit welke betrouwbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@austin_77 dat is een ander topic over, ik dacht deze Ervaring met andere fles op Sodastream aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:16
Oeps, mijn vraag is niet duidelijk genoeg. Ik wil sodastreamfles aansluiten op mijn Quooker. Mijn vrouw wil losse sodastreamapparaat soeiwso aanhouden want quooker niet genoeg bubbels.
Excuus voor topicvervuiling.

[ Voor 28% gewijzigd door austin_77 op 27-08-2025 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaanwezen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:20
stin00 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:34:
[...]

Volgens mij is weinig prik niet je grootste probleem.. er komt nauwelijks water uit je Quooker joh, dat is echt niet normaal :+ Ding spuwt wat losse flodders water uit. Heb je dat ook als je de gewone co2 cilinder van Quooker zelf aansluit? Of heb je dan wel een normale waterstraal?
Lijkt inderdaad meer op watertoevoer probleem. Via het menu op de Quooker Cube kun je het spoel programma uitvoeren, dan moet er een normale waterstraal uit de kraan komen. Eventueel krijg je een foutmelding E9 mocht er een probleem met de watertoevoer zijn. Is de watertoevoer kraan volledig geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:48
austin_77 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:48:
[...]

Oeps, mijn vraag is niet duidelijk genoeg. Ik wil sodastreamfles aansluiten op mijn Quooker. Mijn vrouw wil losse sodastreamapparaat soeiwso aanhouden want quooker niet genoeg bubbels.
Excuus voor topicvervuiling.
Dit lees je vaker: niet genoeg bubbels en/of niet koud genoeg.
Onze cube geeft met externe fles en geeft heel veel bubbels (ingesteld op net geen 4 bar).
Misschien net iets minder prik dan van de winkel maar ik kan me het niet voorstellen dat het onvoldoende is.

Ook de temperatuur van het water is koelkast koud bij ons. (daar begon jij overigens niet over)
We hebben wel een nieuw moederbord, ventilator en sensor gekregen na meerdere keren een E1 error.
MatteC schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 21:21:
Hallo iedereen

Als het gaat om de waterdoorvoer:
Hoe hard stroomt gekoeld water uit de Quooker? (dus zonder bubbels).

[ Voor 32% gewijzigd door buiter op 27-08-2025 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
Kan iemand even samenvatten of het met de laatste generatie CUBE wél mogelijk is om de bubbels aanzienlijk te verhogen door met hogere druk te leveren? Ik heb net een CUBE geinstalleerd. Werkt op zich prima, maar het niveau bubbels is nèt niet wat ik wil. Ik lees in dit topic een mix van ervaringen dus ik weet niet welk antwoord ik mag concluderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Cilph schreef op maandag 1 september 2025 @ 01:34:
Kan iemand even samenvatten of het met de laatste generatie CUBE wél mogelijk is om de bubbels aanzienlijk te verhogen door met hogere druk te leveren? Ik heb net een CUBE geinstalleerd. Werkt op zich prima, maar het niveau bubbels is nèt niet wat ik wil. Ik lees in dit topic een mix van ervaringen dus ik weet niet welk antwoord ik mag concluderen.
Dit topic gaat vooral over een grote CO2 fles van bijvoorbeeld 5kg aansluiten op een Cube. Ik gok dat jij gewoon de originele Quooker CO2 cilinder gebruikt? Daarmee zou je juist een hele sterke bubbel moeten hebben.

Heb je via het Cube display de bubbel intensiteit wel op 100% gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
stin00 schreef op maandag 1 september 2025 @ 08:55:
[...]

Dit topic gaat vooral over een grote CO2 fles van bijvoorbeeld 5kg aansluiten op een Cube. Ik gok dat jij gewoon de originele Quooker CO2 cilinder gebruikt? Daarmee zou je juist een hele sterke bubbel moeten hebben.

Heb je via het Cube display de bubbel intensiteit wel op 100% gezet?
Ik begrijp dat men in de basis met een grote CO2 cylinder dezelfde intensiteit behaalt als met een officiele cylinder. Mijn vraag is dus of ik als ik met (ook een grote co2 cylinder, dat leek me vanzelfsprekend) de druk speel, ik meer bubbels kan krijgen dan de officiele setup waar het, zoals velen aangeven, verre van Spa Rood niveau is. Overigens, ja hij staat op 100% en lijkt me gewoon te werken zoals het hoort.

[ Voor 4% gewijzigd door Cilph op 01-09-2025 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Cilph schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:09:
[...]
Ik begrijp dat men in de basis met een grote CO2 cylinder dezelfde intensiteit behaalt als met een officiele cylinder. Mijn vraag is dus of ik als ik met (ook een grote co2 cylinder, dat leek me vanzelfsprekend) de druk speel, ik meer bubbels kan krijgen dan de officiele setup waar het, zoals velen aangeven, verre van Spa Rood niveau is. Overigens, ja hij staat op 100% en lijkt me gewoon te werken zoals het hoort.
Ik merk juist met 4 bar + grote fles een iéts minder sterk bubbel dan met de officiële setup op 100%. Dus als je nu al niet genoeg bubbels hebt zal je het met een grote fles zeker niet krijgen is mijn ervaring. Volgens mij is er ook niemand die meer dan 4 bar richting de Cube weet te krijgen, want dat zou niet goed zijn voor de Cube.

[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 01-09-2025 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09 23:33
Cilph schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:09:
[...]

Je gaat ook sowieso nooit Spa Rood of Sodastream bubbels niveau krijgen. Zo werkt dit systeem helaas niet. Je kan wel als je de kraan opent het eerste beetje laten lopen, dat is amper bubbels maar na 1-2 seconde. Dat is wat je maximaal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-09 23:18

ITsEZ

parttime all-rounder

Zijn er hier ook mensen die zelf de quooker flessen bijvullen?

Ik heb nu sinds ~2 jaar deze adapter voor de quooker flessen https://www.co2-adapter.d...apter-pro-2-plus-quooker/

Onlangs heb ik wat flessen bijgevuld die uit de vriezer komen echter lijkt het “ventiel” van sommige flessen niet helemaal goed af te sluiten en maakt de quooker fles nog een sissend geluid na het vullen (lijkt dus gas uit te komen). Kan dit kwaad, is het ventiel defect? Iemand enig idee?

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@ITsEZ je link is kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-09 23:18

ITsEZ

parttime all-rounder

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
Voor wie niet al te moeilijk wil doen, ik gebruik tegenwoordig gewoon dit https://www.co2refill.nl/

Toch iets goedkoper dan origineel en lekker simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Jeffoz schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:52:
Voor wie niet al te moeilijk wil doen, ik gebruik tegenwoordig gewoon dit https://www.co2refill.nl/

Dat zou voor mij een hele dure hobby gaan worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
stin00 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:56:
[...]

Dat zou voor mij een hele dure hobby gaan worden 8)7
Drink je zoveel weg? 😁
Hier word het incidenteel gebruik dus ik doe vrij lang met een cilinder, maar als je dagelijks flink wat weg drinkt natuurlijk gewoon de grote flessen kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psdata
  • Laatst online: 11:55

Pas bij je derde bestelling wordt het iets goedkoper.
Maar we een mooie insteek van dat bedrijf.
Zou pas mooi zijn als je ook je orginele flessen kon inruilen/wisselen.

Homey, HA, Sessy, Starlink, Sat_IoT, Ubiquti

• daddycewl

Niet geschikt voor de Cube helaas

• psdata
  • Laatst online: 11:55
daddycewl schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:45:
[...]

Heb je wel even op de site door gebladerd:

https://www.co2refill.nl/...ube-cilinder-incl-ruilbox

Wat ik al zei pas bij je derde bestelling van 4 wordt het goedkoper dan orginele cube flessen.
Blijf toch maar bij mijn 2kg fles.

Homey, HA, Sessy, Starlink, Sat_IoT, Ubiquti

• Morpheusk
  • Nu online
psdata schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:24:
[...]

Wat ik al zei pas bij je derde bestelling van 4 wordt het goedkoper dan orginele cube flessen.
Zal aan mij liggen maar bij Quooker betaal ik 60 euro voor 4 flessen. Bij co2refill 86 euro, mis ik iets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Morpheusk schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:42:
[...]
Zal aan mij liggen maar bij Quooker betaal ik 60 euro voor 4 flessen. Bij co2refill 86 euro, mis ik iets?
Ja je mist iets. Na meerdere keren hervullen wordt het goedkoper: https://www.co2refill.nl/...-voor-4-quooker-cilinders

• Morpheusk
  • Nu online
daddycewl schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:33:

[Afbeelding]
Waar laat jij deze fles vullen? Ik kan niks over omruilen vinden bij https://beverage-dispense-systems.nl.

• Jeffoz
psdata schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:24:
[...]

Ja, ik drink alleen niet super veel bruis water, dus dan is het niet zo duur uiteindelijk. Ik denk dat ik een jaar doe met 4 cilinders ofzo ;)

• Jeffoz
daddycewl schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:45:
[...]

Jawel. Je hebt er meerdere :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste