Heeft iemand hier ooit problemen gehad met z'n CO2 drukregelaar? Ik kom net thuis en hoor een sissend geluid in de keuken.. ik dacht direct shit dat moet de CO2 tank wel zijn waar een drukregelaar op zit.
Tank meteen dicht gedraaid en direct ramen/deuren open. De 5KG tank staat nu op 25 bar, volgens mij hoort dit 50 á 60 te zijn? Hij is 2 maand geleden bijgevuld, er is een goede 4.5KG CO2 uit ontsnapt lijkt het.
De tank zelf is zo goed als nieuw en de Kuil Nicos drukregelaar is nog geen jaar oud. Alles is keurig lekvrij geinstalleerd met goed materiaal. Ik heb geen idee hoe dit kan.. zal eens contact opnemen met ze
Tank meteen dicht gedraaid en direct ramen/deuren open. De 5KG tank staat nu op 25 bar, volgens mij hoort dit 50 á 60 te zijn? Hij is 2 maand geleden bijgevuld, er is een goede 4.5KG CO2 uit ontsnapt lijkt het.
De tank zelf is zo goed als nieuw en de Kuil Nicos drukregelaar is nog geen jaar oud. Alles is keurig lekvrij geinstalleerd met goed materiaal. Ik heb geen idee hoe dit kan.. zal eens contact opnemen met ze
:strip_exif()/f/image/ggqMlOsdOPKNv1nWwmmj4ElK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RWeIgXAusIykT1Mvdn0yA0C2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4Ximh87vrWbi8ZYxKcaGeiYB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HoIWFpiDpa63Pp3iL1wQOrpW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wsNMe2GvCxYQV8QjhXI65oG5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zgzZVCh1a6U8Qo4pRqSZJF4M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gYAL6kc0ZWZFemss0PrIKZEA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0Pp4phwDpUZTJxhf6fJCrnLY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HeOg4haIQ9DLnAFYSWKu5mJC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NyT6wVav60RggM9YHIwErWl4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qBknrrxu71TsNWbjn6UUORD5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O3XrVNsK7pFjDsGB0E6uDLbz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5Gmb1KUSqmC8kP41P65EtebJ.jpg?f=fotoalbum_large)