Weg

som det stiger frem,
furet, værbitt over vannet,
med de tusen hjem.
Elsker, elsker det og tenker
På vår far og mor
Og den saganatt som senker
Drømme på vår jord.
Og den saganatt som senker,
Senker drømme på vår jord.
Lege tribunes, zeikweer, een coach in de kreupels... Laten we er toch het beste van maken :-)
[ Voor 15% gewijzigd door Vlassie1980 op 16-11-2021 20:45 ]
Als Memphis en Klaassen het weer even op hun heupen krijgen, zoals tegen Turkije.. dan is het snel gedaan!
13:37
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hij heeft zeker net een banaan opAgent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:45:
Turpin is blij met een lege Kuip
Noem je ook iemandHollowGamer schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:42:
Het blijft toch gek zo'n tunnel, Hans Kraay is er al eens tegenop gelopen.
Laat ons

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Laten we inderdaad vooral geen hoog tempo spelen..Grindtegel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:48:
tikkie breed, tikkie terug tikkie breed tikkie breed...
Het is natuurlijk meer een statement wanneer je je wél kwalificeert en vervolgens afmeldt vanwege mensenrechtenDR!5EQ schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:49:
Het mag van mij beide kanten op gaan. Ivm de mensenrechten in Qatar zal ik erg geen problemen mee hebben als we ons gezicht daar niet laten zien. Aan de andere kant horen we gewoon in elk toernooi thuis.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik ook trouwens.
Edit: Als Montenegro zo gespeeld had vanaf het begin van de kwalificatie hadden ze zich met twee vingers in de neus geplaatst.
[ Voor 52% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-11-2021 20:51 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als we niet gaan, krijgt onze economie ook weer een klap. Aan de andere kant hebben we daar inderdaad niets te zoeken.DR!5EQ schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:49:
Het mag van mij beide kanten op gaan. Ivm de mensenrechten in Qatar zal ik erg geen problemen mee hebben als we ons gezicht daar niet laten zien. Aan de andere kant horen we gewoon in elk toernooi thuis.
Achja, iedereen zit wel in China en Qatar helaas.

Kunnen die zich nog plaatsen? Die hebben er wel zin in.ElPaco schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:51:
1-0 Montenegro tegen de Turken
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Alleen Nederland, Noorwegen en Turkije kunnen zich nog plaatsen. Bij deze stand is hetdutchgio schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:51:
[...]
Kunnen die zich nog plaatsen? Die hebben er wel zin in.
1: Nederland
2: Noorwegen
3: Turkije
Voor bier kunnen we beter thuis blijven dan naar quatar gaan.hoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:51:
Veel belangrijker: kan het team wat zich zo plaatst bier regelen of is het ook voor hen een 'milde lockdown'?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik denk dat Danny echt niets zal durven te doen op eigen initiatief.Shabbaman schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:53:
Louis aan het bellen, maar er neemt niemand op... we zijn weer overgeleverd aan Danny Blind.
Van Gaal wil echt niet 2x niet kwalificeren voor het WK....
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Ik begrijp niet waarom hij er dan wel weer bijzit?Lordy79 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:54:
[...]
Ik denk dat Danny echt niets zal durven te doen op eigen initiatief.
Guilet had tenminste nog een telefoon in de kleedkamer mee.
Dat gaat Noorwegen niet doen, 1 goal idee genoeg om je te plaatsen en de playoffs wil je niet indutchgio schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:56:
Salonremise bij verlies van Turkije.
[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 16-11-2021 20:57 ]
Volgens wie?New Yorker schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:57:
Dit team moet wk winnen?
Afgekeken van Depay.Grindtegel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:58:
Bergwijn heeft eenlaags wc papier als scheenbeschermer?
Dat wil Noorwegen ook niet, die willen winnen.dutchgio schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:56:
Salonremise bij verlies van Turkije.
Maar verliezen betekent voor hen wel uitschakeling.
⏩ PVOutput☀️
Nou ja, voordat Louis in die rolstoel beneden is om er iets aan te doen is de wedstrijd afgelopen.Lordy79 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:54:
[...]
wacht, Blind heeft de leiding?Lordy79 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:54:
[...]
Fraser zou toch de logischere optie zijn
⏩ PVOutput☀️
Hoeft niet (volgens mij). Maar dan moet Turkije wel met ruimere cijfers verliezen dan Noorwegen.Quad schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:59:
[...]
Dat wil Noorwegen ook niet, die willen winnen.
Maar verliezen betekent voor hen wel uitschakeling.
4 staan toe te kijken naar die bal en 1 Noor pakt die bal
Dat afwachtende, om chagrijnig van te worden
Ja hij heeft vorige week zo gescoord he, nu moet ie het blijven doenElPaco schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:01:
En het eerste hakje van Depay is een feit!
Dat kunnen we maar beter ook zo houden.Nibbz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:00:
Waar is Veltman eigenlijk? Die heb ik al een poos niet meer in Oranje gezien
Doet het wel aardig bij Brighton.
Die staat op hetzelfde lijstje als RosarioNibbz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:00:
Waar is Veltman eigenlijk? Die heb ik al een poos niet meer in Oranje gezien
Weer een prima aanval!
⏩ PVOutput☀️
Hopelijk heeft Danjuma gezien hoe dat moest
tja die speelt toch meestal zo alsof we met 4-0 voor staanElPaco schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:01:
En het eerste hakje van Depay is een feit!
Ik meende te zien dat voor aanvang van deze speelronde Turkije op plek 2 stond, boven de Noren.ElPaco schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:00:
[...]
Hoeft niet (volgens mij). Maar dan moet Turkije wel met ruimere cijfers verliezen dan Noorwegen.
Maar goed, voor ons boeit alleen Nederland, en winst! Wat de Noren doen moeten ze zelf weten.
⏩ PVOutput☀️
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Wat mij betreft vliegen we er vanavond uit. Hoeven we ook niet naar dat verschrikkelijke WK in Qatar.
Kan Danjuma echt wel. Bij Villarreal zijn ze ook blij met hem. Soms een beetje geluk nodig.Harribo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:04:
Bergwijn komt tenminste een man voorbij
Hopelijk heeft Danjuma gezien hoe dat moest
⏩ PVOutput☀️
We kunnen voor de horeca beter wel gaan.DeKever schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:06:
Dit wordt een lange avond. Nederland hoeft niet, Noorwegen wil nog niet, hoopt op een counter en gaat pas op het laatst gas geven. De laatste fase waarin Nederland de vorige wedstrijd stond te bibberen.
Wat mij betreft vliegen we er vanavond uit. Hoeven we ook niet naar dat verschrikkelijke WK in Qatar.
En voor de Wuppie! (niet te verwarren met wappie)HollowGamer schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:09:
[...]
We kunnen voor de horeca beter wel gaan.
⏩ PVOutput☀️
lekker in de herfst/winter in de kroeg hangenHollowGamer schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:09:
[...]
We kunnen voor de horeca beter wel gaan.
Wil wat anders doen maar wil het ook zien. Pure SM dit.
Volgens mij alleen op doelsaldo, en dan ook maar met 1 doelpunt verschil.Quad schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:05:
[...]
Ik meende te zien dat voor aanvang van deze speelronde Turkije op plek 2 stond, boven de Noren.
Maar goed, voor ons boeit alleen Nederland, en winst! Wat de Noren doen moeten ze zelf weten.
Stel je voor dat NL al geplaatst was ...Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:10:
Ik kan dit niet aanzien.
Is dat het nog niet?Exocet schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:11:
Als het spel maar niet afzakt naar het niveau van het commentaar van Frank Snoeks...
Kom COD:Vanguard dan! 😂💪Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:10:
Ik kan dit niet aanzien.
Dan zat ik nu met een half oog te kijken terwijl ik het WK naspeelde in PES2020.
Dan hadden we nu niet meer gekeken...DeKever schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:11:
Stel je voor dat NL al geplaatst was ...
Één voordeel: het publiek kan niet voortijdig vertrekken.
Vind het een goede speler, raar dat zijn huidige club hem heeft kunnen betalen.Vlassie1980 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:11:
Jammer Danjuma
Bergwijn en Dumfries gaan in ieder geval lekker op hun flank.
Blind wel, maar das logisch. Memphis mag wel eentje maken zometeen.Nibbz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:12:
Bergwijn heeft echt zeeen van ruimte voor zich.. alleen vinden ze hem niet
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dan wat beter voetbal met wat kansen, jammer dat er geen 1 in ging. Verder maar hopen dat we geen domme goal tegen krijgen.
Ik zie voldoende driehoekjes met de keeper en de twee centrale verdedigers
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Omdat er geen middenveld is. Frenkie haalt af en toe een bal op, de rest staat in de aanval / doet niets.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:20:
Waarom zitten ze zo te kloten daar met Cilissen in dat strafschopgebied?
Dat niet alleen hij zijn ook passes waar totaal geen snelheid inzit... Ze rollen allemaal heel rustig in voetjes of net achter de speler..Grindtegel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:19:
tikkie breed tikkie breed tikkie terug tikkkie breed tikkie breed tikkie terug tikkie breed ram naar voren bal kwijt bal weer in bezit repeat till infinity
Dat is met een draai aan de "mix-knop" zo gebeurd hoor, wel een goede quiz vraag, welke wedstrijd(en) zijn er onder gemixthoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:12:
[...]
Dan hadden we nu niet meer gekeken...
Één voordeel: het publiek kan niet voortijdig vertrekken.
Finale WK 2010?gekkie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:21:
Dat is met een draai aan de "mix-knop" zo gebeurd hoor, wel een goede quiz vraag, welke wedstrijd(en) zijn er onder gemixt
Zo Robben alleen op Cassilas af...
Doet nog steeds pijn.
Zucht, wat een armoe dit team.
Hoe kan ik een post deleten?hoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:22:
[...]
Finale WK 2010?
Doet nog steeds pijn.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Deze groep? JaFiber schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:23:
Stel dat het zo blijft, zouden ze dan echt durven juichen omdat het WK dan toch gehaald is...?
Ik dacht Pasveer voor BlindDirtyBird schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:15:
Kunnen we depay wisselen voor pasveer? Ik zou graag wat meer kwaliteit in het veld zien.
Want man man man
Tuurlijk, waarom niet?Fiber schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:23:
Stel dat het zo blijft, zouden ze dan echt durven juichen omdat het WK dan toch gehaald is...?
⏩ PVOutput☀️
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:23:
Kunnen we Robben er nog even inzetten voor de laatste vijf minuten? En Sneijder om het even van afstand te proberen?
Zucht, wat een armoe dit team.

[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 16-11-2021 21:26 ]
Als we het halen ben ik blij, maar aan de andere niet omdat we naar Quatar gaan.Fiber schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:23:
Dat elftal was na de periode Kluivert, Overmars etc. de laatste wat kwaliteit had en ver kwam.hoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:22:
[...]
Finale WK 2010?
Doet nog steeds pijn.
De huidige generatie is toch minder. Komt ooit wel weer goed
Geen idee waar je het over hebt.hoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:22:
[...]
Finale WK 2010?
Doet nog steeds pijn.
I'll add that to the top of my list of things to care about.
Dit topic is gesloten.