Toon posts:

Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 101 Laatste
Acties:
  • 124.331 views

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:07
[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021

Let op : Discussies omtrent de poule wedstrijden van het EK 2021, gebeurt in een van deze topics:
(ook de poule wedstrijden van Nederland)

Topicreeks: EK2021
Vanaf de poules kan er oa over het Nederlands elftal worden gediscussieerd in dit Ek finales topic.

Hier kunnen alle wedstrijden en nieuws omtrent het NEDERLANDS ELFTAL en andere landen teams besproken worden. Ook mag hier over JONG ORANJE gepost worden bij gebrek aan apart topic.

Links :

Aankomende wedstrijden Nederlands elftal
Officiële site Ons Oranje
Fifa ranking

Nations League :

Het EK 2021
Poule c indeling:
  1. NEDERLAND
  2. Oekraïne
  3. Oostenrijk
  4. Noord-Macedonië
Het EK 2021 wordt georganiseerd in van 11 juni 2021 tot en met 11 juli 2021 in maar liefst twaalf verschillende landen, waaronder Nederland (Johan Cruijff ArenA Amsterdam).

Wk kwalificatie, beginnende maart 2021

De Europese landen worden in de WK-kwalificatie verdeeld over tien groepen en alleen de poulewinnaars plaatsen zich rechtstreeks voor het eindtoernooi van eind 2022 in Qatar. De tien nummers twee en twee landen uit de Nations League strijden in de play-offs om de laatste drie WK-tickets.

Poule g indeling:
  1. NEDERLAND
  2. Turkije
  3. Noorwegen
  4. Montenegro
  5. Letland
  6. Gibraltar
Voor aanvullingen /correcties pb mij.

[Voor 189% gewijzigd door Harribo op 25-06-2021 09:58]

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
laat ik de toon zetten:
waarom in godesnaam die Bergwijn?

• Harribo
Ik vind Bergwijn best goed alleen wel vanaf de linkerkant..

• P.O. Box
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:25:
Ik vind Bergwijn best goed alleen wel vanaf de linkerkant..
hij kan eigenlijk maar 1 ding. dat is heel hard rennen. een wedstrijd op de helft van de tegenstander met zoveel mensen achter de bal, daar staat hij alleen maar in de weg en lijdt veel balverlies.

• Harribo
P.O. Box schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:26:
[...]

hij kan eigenlijk maar 1 ding. dat is heel hard rennen. een wedstrijd op de helft van de tegenstander met zoveel mensen achter de bal, daar staat hij alleen maar in de weg en lijdt veel balverlies.
Dat is wel zijn sterke kant inderdaad.
Hoewel hij bij de Spurs goals maakt vanaf de 10 positie. Ik zou hem daar gebruiken.

Depay weer laconiek steeds
Edit : wel mooi wippertje Depay

[Voor 3% gewijzigd door Harribo op 04-09-2020 21:31]

• P.O. Box
  • Niet online
grappig. Als Van Dijk iets doet is het fantastisch en schitterend. Nu maakt Veltman een mooie sliding: "te doorzichtig van de Pool" :D

• Harribo
P.O. Box schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:33:
grappig. Als Van Dijk iets doet is het fantastisch en schitterend. Nu maakt Veltman een mooie sliding: "te doorzichtig van de Pool" :D
Was goede actie van Veltman.
Maar hij liet zich ook paar keer foppen.

Zijn er veel die maar half spelen...

• P.O. Box
  • Niet online
het beste nieuws is trouwens: geen Frank Snoeks *O* :)F

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:32

Shabbaman

Got love?

Hoor ik nou gewoon het geluid van de ringweg op de achtergrond?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Harribo
P.O. Box schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:43:
het beste nieuws is trouwens: geen Frank Snoeks *O* :)F
Alles beter dan die vreselijke gast van rtl 7
Shabbaman schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:49:
Hoor ik nou gewoon het geluid van de ringweg op de achtergrond?
Hahaha nog iemand...
Werd in vorige topic al geklaagd over ruis

Polen zijn wel schoppers
Edit : weer een vieze trap, hoe vaak mogen ze schoppen van deze scheidsrechter?

[Voor 35% gewijzigd door Harribo op 04-09-2020 21:54]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-03 17:55
Bergwijn op snelheid......

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Daarom duurde het ook zo lang voordat hij scoort...

• P.O. Box
  • Niet online
tuuurlijk... slechtste man van het oranje veld mag hem inpiemelen.

• Harribo
Bergwijn scoort
_O-

Topper die Bergwijn! ;)

[Voor 39% gewijzigd door Harribo op 04-09-2020 22:04]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08
Nederland speelt onder Lodeweges niet onaardig en met de opstelling is ook weinig mis. Nou ja ik ben geen fan van Bergwijn maar die heeft gescoord en dus heeft de bondscoach gelijk :)

Kortom ik zie er weinig mis mee dat hij definitief het stokje overneemt.

Ps. Hateboer speelt een prima pot

[Voor 6% gewijzigd door Miki op 04-09-2020 22:08]

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Het is zeker niet onaardig. Er wordt soms leuk gecombineerd, goed druk gezet en de verdedigers hebben het in de hand :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-03 09:29
Donny from the little river, vind ik een goede wissel. Veel energie, veel diepgang.

• Harribo
Veltman heeft zich aanzienlijk verbeterd, nu pas zijn eerste gele kaart

• Chefbierrr
Ik snap die Promes dus niet.. Type speler Memphis maar met minder talent, en sowieso moet je er daar niet 2 van hebben lopen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Veltman kreeg geen geel (verdiende er wel eentje)

• P.O. Box
  • Niet online
hehe. eindelijk de logische man voor die positie, die er ook de kwaliteiten voor heeft.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:11
P.O. Box schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:23:
laat ik de toon zetten:
waarom in godesnaam die Bergwijn?
Die hele rechterkant heb ik ooit maar een slechtere speler opgesteld zien worden; Darryl Janmaat. Armoede troef met Hateboer, de Roon en Bergwijn.

XXXVI

• Chefbierrr
ephymerous schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:17:
[...]

Die hele rechterkant heb ik ooit maar een slechtere speler opgesteld zien worden; Darryl Janmaat. Armoede troef met Hateboer, de Roon en Bergwijn.
Er is dan ook niks maar ook NIKS ontstaan via de rechterkant.

• Miki
Chefbierrr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:18:
[...]

Er is dan ook niks maar ook NIKS ontstaan via de rechterkant.
Eh... kijken we dezelfde wedstrijd? Dat doelpunt kwam wel van de rechterkant namelijk.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• Harribo
gambieter schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:15:
Veltman kreeg geen geel (verdiende er wel eentje)
Ja zat al te kijken... De roon kreeg hem ?

Frenkie wel onmisbaar zeg... Zo balvast....en goede passen..
Heb je daar een mindere staan dan kan je gelijk tegenaanvallen tegen houden

• Chefbierrr
Miki schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:19:
[...]

Eh... kijken we dezelfde wedstrijd? Dat doelpunt kwam wel van de rechterkant namelijk.
ja ok doorlopen op 2e paal met een voorzet van links is idd van rechts 8)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-03 17:55
Miki schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:19:
[...]

De opbouw kwam vanuit links, naar het centrum en toen naar rechts waar vanuit men wilde scoren

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:35
Leuke pot, verbaast me dat ik nog steeds wakker ben....

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gullit doet het ook best goed

• P.O. Box
  • Niet online
zeker. en als hij bij city ook nog eens leert in 1x de spits of buitenspeler in te spelen dan kunnen we hem wel vast opschrijven voor linksachter op het EK.

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:30
prachtig he, net of we weer terug in 1988 zijn :D

• Harribo
Toch is het maar 1-0,rustig achterover leunen is er niet bij..
1 lullig kansje...

• ephymerous
Als we contractueel kunnen vastleggen dat we nooit meer met de Roon tegen mindere tegenstanders spelen dan mag Lodeweges van mij de vaste bondscoach worden. Sympathieke vent.

/edit
Frenkie heeft wel de Barca zeiken tegen de arbitrage ziekte opgelopen.

[Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 04-09-2020 22:31]

XXXVI

• Chefbierrr
Frenkie is een beetje een zeikerd geworden. Teveel praten.

• P.O. Box
  • Niet online
Chefbierrr schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:31:
Frenkie is een beetje een zeikerd geworden. Teveel praten.
dat deed hij altijd al. Bij Barca leer je het natuurlijk niet af ;)

• Miki
ephymerous schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:28:
Als we contractueel kunnen vastleggen dat we nooit meer met de Roon tegen mindere tegenstanders spelen dan mag Lodeweges van mij de vaste bondscoach worden. Sympathieke vent.

/edit
Frenkie heeft wel de Barca zeiken tegen de arbitrage ziekte opgelopen.
Ik vind het wat overtrokken, de Roon speelt een prima pot. Sober en doelmatig, verzet veel werk op het middenveld samen met Hateboer. Ik snap ergens wel dat je ook wat rust en zekerheid in het team stopt.

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-03 20:20
Zapte er net even voorbij en als iemand die nooit voetbal kijkt viel me meteen iets op... geluid van publiek!?

Een maat vertelde dat het edited sounds zijn wat ze sinds kort hebben ingevoerd?

• Exocet
  • Niet online
Goede invalbeurt van de Jong ook....

• Harribo
Cowamundo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:34:
Zapte er net even voorbij en als iemand die nooit voetbal kijkt viel me meteen iets op... geluid van publiek!?

Een maat vertelde dat het edited sounds zijn wat ze sinds kort hebben ingevoerd?
Wat je zegt, je kijkt nooit voetbal maar het is er al een tijdje

Geen topwedstrijd maar prima gedaan deze overwinning op Polen.
Van Dijk en de Jong en ook Depay vond ik de beste. Die zijn onmisbaar
Ok... Wannabee Gullit ook ok

[Voor 17% gewijzigd door Harribo op 04-09-2020 22:38]

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:37

Vuvuzela

My spire is forming

Cowamundo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:34:

Een maat vertelde dat het edited sounds zijn wat ze sinds kort hebben ongevoerd?
Ja en nee. Het is er wel maar werd vandaag niet gebruikt bij deze wedstrijd. Je hoort dan echt een massa publiek en niet 3 verzorgers fluiten/roepen

I served in a company of heroes.

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-03 20:20
Maar vinden jullie het dan leuker/beter met die fake publiek geluiden, stoor je je eraan of maakt het weinig uit?

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:38
Cowamundo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:41:
Maar vinden jullie het dan leuker/beter met die fake publiek geluiden, stoor je je eraan of maakt het weinig uit?
Het is voor mij een keuze van slecht of nog slechter. Ik vind een voetbalwedstrijd in een leeg stadion maar zielloos, futloos en bijna triest eruit zien. Dan is fake-geluid wel aardig. Alleen dat komt weer niet overeen met de tribunes, dus dan stoor ik me er weer aan.

Laat het voor mij maar weg :).

Trouwens, met die 90+1 zinloze wissels mogen ze ook wel stoppen. Dat is toch triest, even een sprintje trekken en je mag weer naar binnen..

• ephymerous
Miki schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:33:
[...]

Ik vind het wat overtrokken, de Roon speelt een prima pot. Sober en doelmatig, verzet veel werk op het middenveld samen met Hateboer. Ik snap ergens wel dat je ook wat rust en zekerheid in het team stopt.
Ik vind het vooral laf om zo behoudend te spelen. Vooral als je spelers hebt die voetballend veel beter zijn.

XXXVI

• Miki
Harribo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:36:
[...]

Wat je zegt, je kijkt nooit voetbal maar het is er al een tijdje

Geen topwedstrijd maar prima gedaan deze overwinning op Polen.
Van Dijk en de Jong en ook Depay vond ik de beste. Die zijn onmisbaar
Ok... Wannabee Gullit ook ok
Eens, Aké lijkt me een prima vervanger voor Blind. Niet hetzelfde type speler maar is technisch vaardig en kwam veel opzetten langs de linkerkant.

Het enige wat ik een beetje mis is een klassieke nummer 9 zoals Van Nistelrooy of Makaay. Het combinatie spel is prima alleen echt pijn doen voorin doen we niet.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

eric.1 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:45:
Dan is fake-geluid wel aardig. Alleen dat komt weer niet overeen met de tribunes, dus dan stoor ik me er weer aan.
In de ene CL-wedstrijd die ik gezien heb was het een stuk beter toegepast, kwam behoorlijk realistisch over. Vandaag was gewoon een bak met bijna willekeurige geluidjes, maar het kan dus wel.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Harribo
Italië gelijk tegen Bosnië en Herzegovina... Begin is goed

• Harribo
Spelersraad Oranje wil Henk ten Cate als bondscoach.
Lijkt me niet de juiste man, waar heeft hij het nu echt voortreffelijk gedaan dan?

Fake news, irritant

Morgen Italië, ben benieuwd

[Voor 18% gewijzigd door Harribo op 06-09-2020 14:02]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:51
Miki schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 22:33:
[...]

De Roon is de nieuwe kop van jut in een land waar we toch al snel denken dat we voetballend beter zijn. En dan is het lekker klagen over een voetballer die wat houterig oogt en het meer van vuil werk opknappen moet hebben dan van dribbels en acties in de zestien. Ondertussen houdt hij zich al jaren staande in de serie A, ook in de CL.

We vergeten snel waar we voor de periode Koeman vandaan kwamen. Blind stelde liever een onervaren puber van Ajax op dan een sobere verdediger uit het rechter rijtje van de PL, met als excuus dat die "voetballend" niet zo goed was. Ik ben blij met coaches die wat dat betreft verder kijken dan die arrogante "Hollandse school" en zich niet te groot voelen voor het opstellen van een speler van Atalanta. We kunnen tenslotte niet altijd met elf ballerina's spelen.

Ik snap de voorzichtigheid tegen Polen wel. Ze zijn beter dan de Noord Ieren maar spelen net zo verdedigend. Zonder een type als v Nistelrooij (die er gewoon niet is) is het dan gewoon moeilijk spelen.

• ephymerous
D-e-n schreef op zondag 6 september 2020 @ 19:12:
[...]

De Roon is de nieuwe kop van jut in een land waar we toch al snel denken dat we voetballend beter zijn. En dan is het lekker klagen over een voetballer die wat houterig oogt en het meer van vuil werk opknappen moet hebben dan van dribbels en acties in de zestien. Ondertussen houdt hij zich al jaren staande in de serie A, ook in de CL.

We vergeten snel waar we voor de periode Koeman vandaan kwamen. Blind stelde liever een onervaren puber van Ajax op dan een sobere verdediger uit het rechter rijtje van de PL, met als excuus dat die "voetballend" niet zo goed was. Ik ben blij met coaches die wat dat betreft verder kijken dan die arrogante "Hollandse school" en zich niet te groot voelen voor het opstellen van een speler van Atalanta. We kunnen tenslotte niet altijd met elf ballerina's spelen.

Ik snap de voorzichtigheid tegen Polen wel. Ze zijn beter dan de Noord Ieren maar spelen net zo verdedigend. Zonder een type als v Nistelrooij (die er gewoon niet is) is het dan gewoon moeilijk spelen.
Aan de Hollandse school is niets arrogants. Je hebt daar wel de juiste spelers voor nodig. Als je dan al kiest voor een aanvallende tactiek met opkomende backs kan je maar beter zorgen voor wat voetbal op het middenveld.

Persoonlijk zou ik dan altijd kiezen voor Propper of van de Beek. Als je ziet hoe aanvallend zwak de rechterkant was tegen Polen... dat ligt ook deels aan Hateboer (ja hij geeft een bal goed voor).

Dat de Roon zich staande houdt In de Serie A en CL zegt mij helemaal niets. Een Seedorf -die in alles beter was dan de Roon nu- heeft ook nooit overtuigd in Oranje.

[Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 06-09-2020 19:49]

XXXVI

• Harribo
Ik vind de Roon prima. Je hebt sowieso een fysieke verdedigende middenvelder nodig, soms 2. Hij zit er soms bovenop, hou ik wel van.
Zolang hij in balbezit netjes inlevert bij de Jong is er niets aan de hand.
Tot nu toe vervult hij een prima rol.

We hebben toch ook geen type Nigel de Jong meer verder?

[Voor 6% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 11:07]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:56
Ik zat van de week te zoeken waar ik onzin over Oranje kon posten maar kon het niet vinden in de reguliere topics want niemand praatte erover en ik dacht dat ik het juiste topic niet kon vinden en als ik het zou vragen iedereen UTFS zou roepen en ik een ban zou krijgen van de mods omdat ik een n00b was die na 20 jaar nog steeds niet wist hoe ik me moest gedragen op GoT ;(

Dank je wel Harribo :w

OT: Ongelukkige naam voor een spits, Immobile :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• P.O. Box
  • Niet online
Bergwijn eruit, Donny erin... ik verwacht een stuk dynamischer voorhoede en minder balverlies. Maar ja, het is wel tegen Italianen, en dat zijn ook geen koekenbakkers. Hopelijk eindigt dit niet in een resultaat waarbij geconcludeerd gaat worden dat de opstelling vorige wedstrijd beter was.

• P.O. Box
  • Niet online
Strootman is alvast te dom om de bubbel te begrijpen. man man. Al zijn oude bekenden bij de Italianen knuffelen.

[Voor 28% gewijzigd door P.O. Box op 07-09-2020 20:41]

• Harribo
Dr. Strangelove schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:07:
Ik zat van de week te zoeken waar ik onzin over Oranje kon posten maar kon het niet vinden in de reguliere topics want niemand praatte erover en ik dacht dat ik het....
.... niet wist hoe ik me moest gedragen op GoT ;(

Dank je wel Harribo :w
Och echt schijt aan anderen hebben, ik vraag het gewoon in een topic :). Branden ze mij maar af, boeiu..
Graag gedaan.

@P.O. Box Italianen zijn geen Polen... Kijken hoe onze verdediging nu het gaat doen
Immobile en Insigne zijn geslepen spitsen

[Voor 11% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 20:43]

• P.O. Box
  • Niet online
shit Frank Snoeks.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:11
P.O. Box schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:40:
Strootman is alvast te dom om de bubbel te begrijpen. man man. Al zijn oude bekenden bij de Italianen knuffelen.
Dat valt nog mee in vergelijking met de Engelse internationals >:)

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Weet iemand waarom Insigne altijd moet lachen als hij over het veld rent?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:22
Sinds 2000 ben ik altijd bevreesd voor de Italianen, Immobile en Insigne zijn gevaarlijke spitsen.

Ze spelen de laatste jaren ook wat attractiever voetbal. Ik gok op een gelijkspel.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:16
Dr. Strangelove schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:07:

OT: Ongelukkige naam voor een spits, Immobile :)
Wel een hele goede..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Harribo
Blij geen Koert Westerman, rest maakt mij weinig uit

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Zo, ik zit er klaar voor. Dit is een mooi affiche :)

Geen Frank Snoeks, soms is het goed om in het VK te wonen. Niet vaak tegenwoordig :+

[Voor 45% gewijzigd door gambieter op 07-09-2020 20:48]

• P.O. Box
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:46:
[...]

Blij geen Koert Westerman, rest maakt mij weinig uit
oneens. Beiden zijn absolute onderklasse van de onderklasse. wat een hel.

"dit zou een wedstrijd op het EK geweest kunnen zijn". no shit.

• ephymerous
Die voorzet van Hateboer belooft weinig goeds

XXXVI

• jaapstobbe
  • Laatst online: 22-03 20:43
Ja die komt weer met een paar kilo lulverhalen en randzaken omdat ie geen stiltes durft te laten vallen.

Imho nog altijd beter dan die schreeuwlelijk van een Jeroen Grueter die zelfs van de drinkpauze een spektakel probeert te maken.

• Vlassie1980
ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:47:
Die voorzet van Hateboer belooft weinig goeds
Hansie zou wel wat van het Italiaanse spelletje moeten weten, net als de Roon.

• Exocet
  • Niet online
Scheidsrechter goed bezig tot nu toe, trapt niet in al die duikelpartijen

• Harribo
Veltman... Jongu...

• Vlassie1980
Beste kansen voor de Italianen tot nu toe.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:28

gws24

Thinking is hard!

nou, dat lag lekker open

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• P.O. Box
  • Niet online
traininkje eerste aanname kan geen kwaad

• Harribo
Gaat niet zo goed, Italianen zijn tot nu toe beter.
Lopen ook meer
Goede scheids

[Voor 10% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 21:04]

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 07:29
Ik wacht nog op een Veltmannetje

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Veltman een paar keer niet goed, maar nog geen penalty tegen en geen kaart.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Harribo
Tjonge jonge... Eerste druk en spelers worden al nerveus en gaan verkeerd passen... Komt nu mentaal aan

Ambrosio geel, fijn, dat is wel de irritantste bij Italië

[Voor 23% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 21:07]

• ephymerous
Zo hoef je toch niet te zwaaien met je elleboog?

XXXVI

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
De mannen tegen de meisjes zeg... 1x kijken rollebollen weer.

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 16:28
Heeft van de Beek ooit een goede interland gespeeld?!! Veltman slaat al helemaal nergens op :')

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:29
Heb geen zin in dit veredeld oefenpotje. Want voor mij is dat wat de NL aan worden is, nu met opeens 4 teams ipv 3 in 1e editie.
Word ik oud, jazeker. Vroeger had je 1x in de 2 jaar een toernooi, dat was de kracht, dat het nooit/weinig was.

• Bossie
ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:09:
Zo hoef je toch niet te zwaaien met je elleboog?
Bizar dat dat geen kaart was idd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Harribo
Veltman steeds 1 op 1, nu zelfs met 2,dat gaat een keer niet goed. Hoe kan die situatie steeds ontstaan? Waar is van Dijk steeds, zie ik nergens

[Voor 39% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 21:12]

• ephymerous
remco112 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:09:
Heeft van de Beek ooit een goede interland gespeeld?!! Veltman slaat al helemaal nergens op :')
Andere spelers (de Roon, Strootman) mogen wedstrijd na wedstrijd aanrommelen en van de Beek krijgt 25 minuten? As we speak verliest de Roon weer een bal. Als je wilt voetballen heb je op het middenveld spelers met voetballend vermogen nodig. Ik had Ihattaren altijd opgesteld ipv de Roon.

/edit
Tot mijn schrik zit Strootman gewoon op de bank?

[Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2020 21:13]

XXXVI

• Miki
Tweede wedstrijd dat Nederland de eerste 20min geen tegen goal heeft gekregen. Het gaat dus goed ;)

• P.O. Box
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:11:
[...]

Andere spelers (de Roon, Strootman) mogen wedstrijd na wedstrijd aanrommelen en van de Beek krijgt 25 minuten? As we speak verliest de Roon weer een bal. Als je wilt voetballen heb je op het middenveld spelers met voetballend vermogen nodig. Ik had Ihattaren altijd opgesteld ipv de Roon.

/edit
wat helpt is hem ook durven inspelen. hij krijgt geen fatsoenlijke bal ingespeeld.

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:10:
[...]

Bizar dat dat geen kaart was idd
Zoveel was er niet aan de hand. Ja hij raakt z'n hoofd met z'n arm maar echt zo hard dat ie half dood gaat, zoals dat gerollebol wel moest laten geloven.

• ephymerous
P.O. Box schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:13:
[...]

wat helpt is hem ook durven inspelen. hij krijgt geen fatsoenlijke bal ingespeeld.
De spelers weten ook dat zijn eerste aanname onder druk heel beperkt is.

XXXVI

• Harribo
Waarom staat van Dijk steeds als een linksback? Ga gewoon centraal staan asjeblieft

• P.O. Box
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:14:
[...]

De spelers weten ook dat zijn eerste aanname onder druk heel beperkt is.
van van de beek? juist niet.

• Exocet
  • Niet online
Kom op Wijnaldum, dat was recht op de keeper...

• ephymerous
P.O. Box schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:15:
[...]

Ik dacht dat de Roon werd bedoeld. Van de Beek krijgt geen bal idd.

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
P.O. Box schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:15:
[...]

Denk dat ie het over de Roon had

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:17:
[...]

Ik dacht dat de Roon werd bedoeld. Van de Beek krijgt geen bal idd.
En hij weet spontaan ook niet wat hij met de bal moet doen.

• Harribo
Exocet schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:17:
Kom op Wijnaldum, dat was recht op de keeper...
Werd ook aangeraakt onderweg

Maar dat soort acties moeten er gebeuren, op snelheid

• Bossie
Laten ze eens uitzoomen zodat we de formatie van Italie goed kunnen zien.

Aanvallend lijken ze met 3 verdedigers te spelen, maar hoe staat de rest, lijkt een 343?

• jaapstobbe
  • Laatst online: 22-03 20:43
Ik kon dat schot er bijna insigne gaan.

• P.O. Box
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:19:

Aanvallend lijken ze met 3 verdedigers te spelen, maar hoe staat de rest, lijkt een 343?
eerder 334 nog als ik zo kijk. en omdat Van Dijk vindt dat hij geen man heeft staat er vaak 1 vrij.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:28

gws24

Thinking is hard!

hoe vaak moet Italie zo doorkomen aan de rechterkant van nederland voordat men wakker wordt? Steeds hebben ze daar ruimte te over of meer mensen. Geen idee wat er fout gaat met Hateboer/Veltman maar iets gaat niet goed daar.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• ephymerous
Organisatie is matig. Bij die voorzet net met die mislukte Italiaanse omhaal staat drie man veeeeel te vrij.

[quote]Bossie schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:19:

[/quote]

Ik zit ook te kijken maar kan het nog niet goed ontdekken.

[Voor 61% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2020 21:22]

XXXVI

• P.O. Box
  • Niet online
gws24 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:21:
hoe vaak moet Italie zo doorkomen aan de rechterkant van nederland voordat men wakker wordt? Steeds hebben ze daar ruimte te over of meer mensen. Geen idee wat er fout gaat met Hateboer/Veltman maar iets gaat niet goed daar.
Hateboer heeft constant 2 man, als hij kiest krijgt Veltman 2 man, omdat Van Dijk niet doordekt

• Harribo
gws24 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:21:
Inderdaad... Tjonge jonge... Kan toch niet steeds goed gaan daar?
P.O. Box schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:22:
[...]

Hateboer heeft constant 2 man, als hij kiest krijgt Veltman 2 man, omdat Van Dijk niet doordekt
Dat idee krijg ik ook... Van Dijk staat steeds verkeerd...
Zie hem ook zelden centraal achterin

[Voor 28% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 21:25]

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 16:28
ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:11:
[...]

/edit
Het ligt natuurlijk niet aan van de Beek zelf dat hij nog nooit een goede interland heeft gespeeld. :O
Pagina: 1 2 3 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee