Het grote Nederlands elftal Topic 2020/2021 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 140.405 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 338166

ephymerous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:55:
[...]

Probeer die clubdiscussie er nou eens buiten te houden. Daar komen we toch nooit uit.

Weet je wanneer we geen keeperdiscussie zouden hebben? Als Bijlow eens een poosje fit blijft. In potentie de beste keeper van Nederland.

Ik vind het als Ajacied ook vroeg voor Taylor, ook voor Veerman en ja Dilrosun verdient zeker een kans.

Kortom van Gaal is weer eens onnavolgbaar ;)
Mijn excuses.
Niet mijn intentie om een Ajax Vs. Feyenoord/PSV te doen.

Het is een klein beetje wat jij zegt, het Nederland Elftal is zoals wel vaker weer eens onnavolgbaar.
En het voelt niet altijd alsof er met 1 maatstaf naar spelers word gekeken.

En, dat is prima.
Maar, zeg dat dan gewoon eens en kom niet telkens weer met excuses die compleet tegenover wat er de vorige keer is gezegd.

Nu heeft Van Gaal gezegd "Ik wil nieuwe spelers deze periode uitproberen."
Helemaal prima, kan ik helemaal achter staan!
Maar, waar zijn dat die spelers die jij dan noemde? Veerman, Frimpong, Dilrosun.

Ik heb er geen probleem mee dat het Ajax gehalte in de selectie weer erg hoog is.
Ze hebben nou eenmaal de meeste beste Nederlandse spelers, punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:01

Shabbaman

Got love?

ephymerous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:28:
Rensch vind ik zelf onverklaarbaar. Speelt al tijden niet sterk, lijkt zich een klein beetje te herpakken. Terwijl die Frimpong in Duitsland er goed opstaat.
Dit. Dit is echt vreemd.

Kijk, zelfs ondanks de vorm van Bijlow snap ik nog wel dat Van Gaal nu ook andere keepers nog eens aan het werk wil zien. Ik blijf het idee hebben dat Vincent Janssen een grap is (maar goed, ik kijk nu al uit naar de slowchat tijdens de wedstrijden) en Martins Indi... dat is toch niet eens een grap? Frimpong en Dilrosun zou ik juist wel proberen. Geertruida als hij fit was...

Maar goed, Louis weet wel wat van voetbal en wij allemaal niet.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Van Gaal lijkt aan het dementeren geslagen. Het lijkt de duiventil van van Basten wel.

Wat BIjlow betreft: die heeft nu niet zijn beste periode maar het is nu niet dat de concurrentie zo foutloos is. Flekken heeft ook al de nodige fouten gemaakt bij zijn club en heeft bij Oranje lang niet zo'n stabiele indruk gemaakt als Bijlow. Die hele Flekken manie is ook een gevalletje "kijk mij eens apart doen". Een "van Gaal keeper" lees ik dan. Het is net zo'n bullshit als een "Ajax-speler" of een "Feyenoord-speler". Uiteindelijk draait het om kwaliteit.

Bijlow is wat dat betreft ook een beetje het slachtoffer van het eeuwige interessant doen dat keeperstrainer Hoek laat zien. Iedere keer moet meneertje maar weer het wiel uitvinden. Bij keepers draait er heel veel om vertrouwen maar als je iedere keer weer een andere keeper uit de ballenbak tovert schiet dat ook niet op. Nu Noppert weer. What the fuck heeft die nu bewezen? Had gewoon voor de vastigheid van Cilissen en Bijlow gekozen en desnoods Flekken als hij dat zo graag wil maar stop met dat zoeken naar een foutloze keep want die is er niet

En als ik dan de selectie van Rensch zie breekt mijn klomp. Die werd in het begin van het seizoen afgekraakt door menig Ajacied, met name om zijn aanvallende inbreng of het gebrek daaraan. En dan moet deze speler, die intrinsiek absoluut dus geen aanvallende back is, onze redding zijn als er wat met Dumfries gebeurt? Bezopen. Als Dumfries een blessure krijgt zijn we dus zo screwed als wat want er zit verder niemand in de selectie die die rol op rechts kan vervullen.

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 16-09-2022 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:51
Dan mijn (PSV :P) mening. Gelukkig zit Gravenberch er niet bij, hij speelt amper bij Bayern en van Gaal is altijd duidelijk geweest, als je niet/nauwelijks speelt dan verklein je je kansen enorm. Daarom snap ik ook goed dat bijv een Bergwijn er bij zit, stap gemaakt en speelt nu wel veel (en ook nog eens goed).

Rensch, niet te begrijpen, wat @Anoniem: 338166 zegt, zou hij erin hebben gezeten als hij het 'ok' had gedaan bij een ander team dan Ajax?

Ik blijf het wel opvallend vinden dat jongens die 6 wedstrijden leuk spelen bij Ajax (tegen matige tegenstanders in de ED) blijkbaar wel in de selectie zitten en jongens die het al jaren laten zien niet. Zo erg als de periode Blind (papa als bondscoach) is het gelukkig niet meer, maar het valt wel op. Degene die het goed doen, prima dat dit er bij zitten (ik vind het bijvoorbeeld begrijpelijk dat Taylor er bij zit), maar anderen, tsja, jammer.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ons middenveld is ronduit kut nu overigens. Totaal geen loopvermogen en en spelers die box to box kunnen spelen, op Taylor na dan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-06 21:18
ephymerous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:55:
Weet je wanneer we geen keeperdiscussie zouden hebben? Als Bijlow eens een poosje fit blijft. In potentie de beste keeper van Nederland.
Laten we het aantal competitie wedstrijden van dit seizoen en vorig seizoen bij elkaar optellen
Noppert: 21 (wat is er gebeurd met je moet het over een lange periode laten zien?)
Cilissen 25
Flekken 38
Pasveer: 26
Bijlow: 28

Ik reken even bewust Europees en beker niet mee, dan steekt Bijlow er nog beter af maar op Pasveer na speelt de rest niet Europees. Op Flekken na hebben ze allemaal de nodige periodes gemist de laatste tijd, meestal door blessures. Blessuregevoeligheid is een non-discussie, allemaal zijn ze met enige regelmaat geblesseerd, waarbij Cilissen en Pasveer vanwege hun leeftijd eerder een groter risico dan een kleiner risico zijn.

Ik mag aannemen dat Bijlow er niet bij zit omdat hij niks meer te bewijzen heeft en ze anderen willen zien, anders is het echt belachelijk.
D-e-n schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:19:
Ons middenveld is ronduit kut nu overigens. Totaal geen loopvermogen en en spelers die box to box kunnen spelen, op Taylor na dan eigenlijk.
Op het middenveld ook voornamelijk spelers die vaak op de bank zitten en/of niet in grootse vorm zijn. Creativiteit zit er ook amper in.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 16-09-2022 13:37 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:48
RodeStabilo schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:25:
Mee eens hoor. Een Bijlow niet oproepen maar Pasveer wel?
Pasveer is op dit moment de beste keeper (met vorm meegerekend) die Nederland heeft, niet gek dat hij erbij zit.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Gynnad schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:37:
[...]

Pasveer is op dit moment de beste keeper (met vorm meegerekend) die Nederland heeft, niet gek dat hij erbij zit.
Op basis waarvan? Een goede pot in de CL, de rest van de wedstrijden had Ajax zonder keeper kunnen spelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het betreft de selectie voor wedstrijden tegen Polen en België. Dat er enkele (mogelijk vaste) namen niet bij zitten er en wel 'spelers in aantocht' wel zegt toch helemaal niks? Van Gaal heeft nog één kans om enkele spelers te testen voordat het WK begint. Lijkt mij logisch dat er verrassingen zijn. Kan mij er niet echt druk om maken, dat doe ik wel wanneer de defintieve selectie voor het WK bekend is :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:07
Het feit dat mensen niet begrijpen dat Rensch en Taylor erbij zitten ligt denk ik wel heel erg aan de clubvoorkeur. Toen Rensch voor het eerst opgeroepen werd was het volgens van Gaal omdat Rensch op elke positie achterin kan spelen, dus perfect voor een "beperkte" selectie. Hij heeft ondertussen het niveau weer van rond de 1e keer dat hij opgeroepen is, dus zo gek is het niet.

In het geval van Taylor is het nog veel duidelijker, zoveel middenvelders die daadwerkelijk op niveau spelen zijn er niet meer. Wijnaldum is geblesseerd, VDB speelt al 2 jaar amper, Gravenberch zit nu ook op de bank. De ophef zou meer moeten zijn dat de speler die op de bank zit achter Taylor(Klaassen), ook bij Oranje zit, ipv dat er ophef is dat Taylor erbij zit. Mag toch hopen dat de mensen die liever Clasie hebben(als die er uberhaupt al zijn), dat alleen op basis van clubvoorkeur vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Han schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:50:
Het betreft de selectie voor wedstrijden tegen Polen en België. Dat er enkele (mogelijk vaste) namen niet bij zitten er en wel 'spelers in aantocht' wel zegt toch helemaal niks? Van Gaal heeft nog één kans om enkele spelers te testen voordat het WK begint. Lijkt mij logisch dat er verrassingen zijn. Kan mij er niet echt druk om maken, dat doe ik wel wanneer de defintieve selectie voor het WK bekend is :)
Gaat hij vier keepers testen? Je hebt twee potjes dus je zou gewoon je twee meest logische keepers (Cilissen, Bijlow) kunnen testen. Je kunt elke keep die twee potjes goed keept wel gaan uitnodigen maar de nieuwe Jan van Beveren gaan we echt niet vinden. Van Gaal maakt er een poppenkast van en dat gaat uiteindelijk ten koste van de keepers. Dan maakt Noppert of Pasveer een fout en dan vliegen we BIjlow weer in? Als ik Bijlow was zou ik ook bedanken nu en wachten tot de volgende bondscoach. Dit heeft gewoon geen zin zo.

En je kunt Rensch tienduizend keer testen maar hij is gewoon geen wingback. Er wordt een heel drama gemaakt van het systeem door van Gaal en dan laten we de spelers die er wel in kunnen spelen gewoon links liggen. Een beetje vreemde namen erbij om een probleem in de groep op te lossen prima maar het is allemaal zo met elkaar in tegenspraak nu. Had dan Frimpong of Karsdorp uitgenodigd om de wingback positie eens te proberen.

@Terranova
Taylor is dan ook wél logisch want die past in de vacature die er is (middenvelder met een beetje loopvermogen)

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 16-09-2022 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:51
Plottwist, wat als Bijlow zelf heeft aangegeven dat het deze keer ff niet hoeft zodat hij fit blijft voor Feyenoord? Potjes gaan nergens om en hij weet toch wel dat hij wordt opgeroepen als hij dit blijft.

@Han dan is het toch juist raar dat Klaassen er bij zit ipv (bijvoorbeeld) Veerman?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
Mensen, er is al een VERVOLG TOPIC .
Gelieve te gaan naar ;
[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023

Dit topic mag op slot

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 16-09-2022 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door tomolino op 16-09-2022 14:18 . Reden: ander topic ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
tomolino schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:16:
[...]
.

Als Feyenoorder vind ik het wel lekker dat Bijlow en Dilrosun niet geselecteerd zijn, laat maar lekker onder Arne doortrainen. ;)
Graag naar het VERVOLG TOPIC!
Gelieve te gaan naar ;
[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023[/b]
Kopieer en plak eventueel daar, deze gaat binnenkort op slot

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 16-09-2022 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Slot zegt tijdens de persconferentie terecht:
- Bijlow zal wel teleurgesteld zijn - lijkt niks afgestemd te zijn.
- Bijlow doet het gewoon goed, 8 wedstrijden gespeeld 5 keer de 0.
- In 8 wedstrijden 1 goal tegen gekregen die houdbaar was, de 2e van Lazio.
- Een hele boel belangrijke reddingen en een stabiele factor.
- Een zwakke voorbereiding, maar daar had de hele ploeg last van, oa omdat er geen verdedigers waren maar er middenvelders in de verdediging stonden. Na de voorbereiding is Slot uiterst tevreden.

- De "nr1" Tweet was onhandig.
- Jammer dat er überhaupt geen Feyenoorders bij de selectie zitten. Heerenveen, AZ en NEC leveren er meer. Overigens ook maar 1 PSVer.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 16-09-2022 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:01

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dan kan deze op slot. Topic reeks, etc. kijk ik later even naar :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:08

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
tweakduke schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:39:
Dan kan deze op slot. Topic reeks, etc. kijk ik later even naar :)
Topicreeks: Het grote Nederlands elftal Topic :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.