De Italianen hebben ons tactisch tuk, Lodeweges moet het in de rust om gaan zetten. Doordat de backs opkomen heeft Hateboer steeds twee man en kan hij niet bij tijd omschakelen.
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar hij is 23, heeft nog geen 500 minuten gespeeld. De minuten die hij kreeg waren vaak lastig.remco112 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:23:
[...]
Het ligt natuurlijk niet aan van de Beek zelf dat hij nog nooit een goede interland heeft gespeeld.
XXXVI
Maar je legt de schuld wel constant ergens anders. Het feit is dat van de Beek (en vele anderen) als een krant spelen!ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:26:
[...]
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar hij is 23, heeft nog geen 500 minuten gespeeld. De minuten die hij kreeg waren vaak lastig.
Haha die Ake, dit is bij comedy capers 
Ik denk dat het vooral aan de tactiek ligt.remco112 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:27:
[...]
Maar je legt de schuld wel constant ergens anders. Het feit is dat van de Beek (en vele anderen) als een krant spelen!
[ Voor 78% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2020 21:32 ]
XXXVI
Van de beek een topspeler maar niet voor deze wedstrijd. Hij staat teveel midmid en daar heb je nu een behendige speler nodig.
Van Dijk vind ik de slechtste man
Edit : goal. Via rechts. Dat was te verwachten
En van Dijk staat te wijzen maar doet niks
Zoveel ruimte daar steeds voorin bij Hateboer... Dat ging natuurlijk eens verkeerd... Op zich logisch
Nederland ook te slap
Zoveel ruimte daar steeds voorin bij Hateboer... Dat ging natuurlijk eens verkeerd... Op zich logisch
Nederland ook te slap
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 21:32 ]
+ Veltman, van de Beek, de Roon
Of vergeet je die maar even?
Lekker verdedigd door iedereen
. Aké laat zich ook lekker verrassen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Het is zowaar een leuke pot, met dank aan de italianen helaas
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tis gewoon een mentale kwestie. Nu moet er echt gevochten worden en dat zijn ze niet gewend.
Kan niet zo zijn dat het aan de voetbal kwaliteiten ligt
Kan niet zo zijn dat het aan de voetbal kwaliteiten ligt
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 21:34 ]
Van Dijk stond ook aan de verkeerde kantgws24 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:33:
Lekker verdedigd door iedereen. Aké laat zich ook lekker verrassen.
Veltman en de Roon doen wat ze altijd doen. Van de Beek hoort niet te verdedigenremco112 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:32:
[...]
+ Veltman, van de Beek, de Roon
Of vergeet je die maar even?
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2020 21:38 ]
XXXVI
Euh, dat is m.i. dat wat van dijk altijd doet. wijzen en zelfs nauwelijks ingrijpen. heb het al vaker gezegd. een prima verdediger maar de ophemeling neemt echt veel en veel te belachelijke vormen aan.Harribo schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:31:
We zijn helemaal niet zo goed dat we het tegen dit soort tegenstanders alleen voetballend afkunnen. We hebben als iedereen fit wereldtoppers in het centrum van de verdediging, een paar uitstekende diepgaande middenvelders, een groot voetballend talent als De Jong en een valse spits die wat extra's kan brengen. Maar een veelvoud aan spelers die voorin echt wereldtop zijn hebben we op dit moment nog niet.ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:11:
[...]
Als je wilt voetballen heb je op het middenveld spelers met voetballend vermogen nodig. Ik had Ihattaren altijd opgesteld ipv de Roon.
De opstelling staat natuurlijk totaal niet goed.
[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 07-09-2020 21:39 ]
Helemaal met je eens! Loopt erbij alsof hij de Heer zelf is.P.O. Box schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:37:
[...]
Euh, dat is m.i. dat wat van dijk altijd doet. wijzen en zelfs nauwelijks ingrijpen. heb het al vaker gezegd. een prima verdediger maar de ophemeling neemt echt veel en veel te belachelijke vormen aan.
ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:36:
[...]
Veltman en de Roon doen wat ze altijd doen
Inderdaadtoolkist schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:37:
Waarom uberhaupt 4-4-2 spelen? Bang ofzo?
Trouwens Hateboer kunnen mensen commentaar op hebben maar hij heeft tot nu toe de schade weten beperkt te houden
Bij Italie staan er anders ook niet bepaald wereldtoppers op het veld.D-e-n schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:38:
[...]
We zijn helemaal niet zo goed dat we het tegen dit soort tegenstanders alleen voetballend afkunnen. We hebben als iedereen fit wereldtoppers in het centrum van de verdediging, een paar uitstekende diepgaande middenvelders, een groot voetballend talent als De Jong en een valse spits die wat extra's kan brengen. Maar een veelvoud aan spelers die voorin echt wereldtop zijn hebben we op dit moment nog niet.
Bonucci, Chiellini en Immobile, de rest is ook echt geen top.
G. Donnarumma
D. D'Ambrosio
L. Bonucci
G. Chiellini
L. Spinazzola
N. Barella
Jorginho
M. Locatelli
N. Zaniolo
(42' M. Kean)
C. Immobile
L. Insigne
zeker ex-GroningenHarribo schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:39:
[...]
Inderdaad
Trouwens Hateboer kunnen mensen commentaar op hebben maar hij heeft tot nu toe de schade weten beperkt te houden
maar mee eens hoor
Fer of Strootman dan maar voor van de Beek? Je hebt toch geen moer aan middenvelders die niet kunnen combineren? Als je verdedigend wil spelen moet je daar je opvatting ook op aanpassen. Laat je tegenstander dan komen en probeer er snel uit te komen.D-e-n schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:38:
[...]
We zijn helemaal niet zo goed dat we het tegen dit soort tegenstanders alleen voetballend afkunnen. We hebben als iedereen fit wereldtoppers in het centrum van de verdediging, een paar uitstekende diepgaande middenvelders, een groot voetballend talent als De Jong en een valse spits die wat extra's kan brengen. Maar een veelvoud aan spelers die voorin echt wereldtop zijn hebben we op dit moment nog niet.
Gewoon laf.toolkist schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:37:
Waarom uberhaupt 4-4-2 spelen? Bang ofzo?
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2020 21:42 ]
XXXVI
Donnarumma, Insigne en Jorginho zijn natuurlijk koekenbakkerstoolkist schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:40:
[...]
Bij Italie staan er anders ook niet bepaald wereldtoppers op het veld.
Bonucci, Chiellini en Immobile, de rest is ook echt geen top.
G. Donnarumma
D. D'Ambrosio
L. Bonucci
G. Chiellini
L. Spinazzola
N. Barella
Jorginho
M. Locatelli
N. Zaniolo
(42' M. Kean)
C. Immobile
L. Insigne

Och dat is het niet.
Trouwens, wie is eigenlijk rechts half? Ik zou het zo niet weten, aanvallend en verdedigend niet gezien
Zet daar maar Bergwijn neer, beetje druk op die linksachter van hun. Vd Vaart ziet dat goed.
Het staat idd gewoon niet goed.
Trouwens, wie is eigenlijk rechts half? Ik zou het zo niet weten, aanvallend en verdedigend niet gezien
Zet daar maar Bergwijn neer, beetje druk op die linksachter van hun. Vd Vaart ziet dat goed.
Het staat idd gewoon niet goed.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 21:44 ]
Geen wereldtop nee.remco112 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:41:
[...]
Donnarumma, Insigne en Jorginho zijn natuurlijk koekenbakkers
Je hoeft trouwens ook geen wereldtop te zijn om een goede team prestatie te kunnen leveren
Nu is het aan Lodeweges... Ben benieuwd..
Nu is het aan Lodeweges... Ben benieuwd..
Anders lees je de discussie even?Exocet schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:49:
[...]
En dat zijn Veltman, Ake, Hateboer, de Roon Cillessen ook niet
Jezus die bal van de Roon op Promes... wie is nog niet overtuigd?

XXXVI
Tot nu toe 4 (?) mooie strakke ballen van De Roon gezien. Wel allemaal naar een Italiaan, dat welephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:50:
Het is wel iemand van Atalanta Bergamo he, kwartfinale CLephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:50:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat is Veltman bizar slecht. Ik denk dat ik nog liever Schuurs zie
Meerdere wereldtoppers in Oranje zou een droom zijn, helaas zijn wereldtoppers heel erg schaars en heeft Oranje er op dit moment 0.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De Jong, De Ligt, de Vrij en van Dijk.OPSLAGHOND schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:54:
Meerdere wereldtoppers in Oranje zou een droom zijn, helaas zijn wereldtoppers heel erg schaars en heeft Oranje er op dit moment 0.
Verder kom ik niet.
Haha net als die Hateboer die de Italianen bijna laat scoren. Beiden ongeschikt en te beperkt voor Oranje.loekf2 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:52:
[...]
Het is wel iemand van Atalanta Bergamo he, kwartfinale CL
Wijnaldum heeft op mij bij Liverpool regelmatig indruk gemaakt. Hangt daar wat tegenaan.remco112 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:55:
[...]
De Jong, De Ligt, de Vrij en van Dijk.
Verder kom ik niet.
[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2020 21:57 ]
XXXVI
Och och van Dijk....
Tja Veltman heeft het niveau ook niet...
Hateboer nog eens de fout in..
Aké is geen linksback, dat zie je aan zijn loopacties
Wat een brakke verdediging heb je dan
Cillissen goede redding gelukkig
Sorry hoor we hebben genoeg gezien Lodeweges! Zet het anders neer!
Edit ; Nergens druk op gezet het sjokt wat
Edit : Donny from the little river... Mocht erin
Tja Veltman heeft het niveau ook niet...
Hateboer nog eens de fout in..
Aké is geen linksback, dat zie je aan zijn loopacties
Wat een brakke verdediging heb je dan
Cillissen goede redding gelukkig
Edit ; Nergens druk op gezet het sjokt wat
Edit : Donny from the little river... Mocht erin
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 21:58 ]
Die speelt echt heeeeeeel erg zwak vandaag ja. Acteert de vedette.Harribo schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:56:
Och och van Dijk....
Wat ik niet snap is dat je niet in de rust wisselt na die 1e helft. Waarom wachten alle trainers bijna altijd tot de 65e/70e minuut terwijl het allang duidelijk is dat het niet gaat.Harribo schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:56:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gelukkig dat Hateboer zichzelf kon corrigeren. Was een mooie assist anders..
Tackle op Immobile was weer netjes.
Tackle op Immobile was weer netjes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Valt het iemand op dat de 1,5 m regel niet gehandhaafd wordt? Intussen draagt iedereen een mondkapje bij de Formule 1
...
Hateboer speelt eigenlijk nog het beste van de verdediging op die ene fout na die hij corrigeerde
Beetje meer pit anders maak je geen doelpunten tegen dit Italië
Beetje meer pit anders maak je geen doelpunten tegen dit Italië
Laffe wissel! Die de Roon er gewoon af.
[ Voor 50% gewijzigd door ephymerous op 07-09-2020 22:01 ]
XXXVI
En weer een zwakke interland van van de Beek.
haha, Frenkie moet stoppen met commentaar op de leiding anders krijgt hij weer geel.
Als dat al een reden is om iemand te laten staan.......Exocet schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:00:
Huh, net nu van de Beek een paar goede loopacties had
inderdaad.ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:00:
Laffe wissel!
nog kleine hoop dat Bergwijn nu wat meer diepte kan maken omdat de tegenstander deze keer hoger staat. Maar om eerlijk te zijn heb ik Bergwijn nog nooit goed zien spelen (maar ik kijk dan ook maar 2x paar jaar naar PSV)
Aangezien niemand anders dat doet vandaag...remco112 schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:02:
[...]
Als dat al een reden is om iemand te laten staan.......
Staat Oranje nog in veilige modus?
Koeman heeft slecht afgesloten.
Ajax uit en thuis?P.O. Box schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:02:
[...]
inderdaad.
nog kleine hoop dat Bergwijn nu wat meer diepte kan maken omdat de tegenstander deze keer hoger staat. Maar om eerlijk te zijn heb ik Bergwijn nog nooit goed zien spelen (maar ik kijk dan ook maar 2x paar jaar naar PSV)
XXXVI
Eerder slaapstandOPSLAGHOND schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:03:
Staat Oranje nog in veilige modus?
Tja memphis... Graag wel op doel...
En nu loopt ie weer de drukte in... Zucht
En nu loopt ie weer de drukte in... Zucht
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 22:05 ]
Wat is dat nu weer voor opmerking? Ik had ze waarschijnlijk geeneens geselecteerd alhoewel ik ook niet zoveel goede middenvelders weet eerlijk gezegd. Klaassen wellicht maar dat is meer een alternatief voor vd Beek en Wijnaldum.ephymerous schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:40:
[...]
Fer of Strootman dan maar voor van de Beek? Je hebt toch geen moer aan middenvelders die niet kunnen combineren?
Je maakt er een tegenstelling van die er niet is. Ook als je vooruit wilt spelen heb je wel eens een breker nodig. Ook de grote Oranjes uit het verleden hadden niet elf ballerina's in het veld.Als je verdedigend wil spelen moet je daar je opvatting ook op aanpassen.
We overschatten Oranje gewoon. We zijn nog niet zover dat we allemaal spelers van Barcelona of Liverpool kunnen opstellen. We moeten het op sommige plekken met wat minder doen.
En natuurlijk staat het nu totaal niet goed. Maar ik word een beetje moe van het standaard "de Roon eruit" antwoord en cliches als "voetballend". Het is juist die houding die Blind nekte. Juist wat directer spelen kan je onder de druk uit helpen. Breng Luuk de Jong maar straks.
Die extra middenvelder heeft in elk geval niet geholpen wat mij betreft.
Geen probleem maar laat hem het goed doen..baronruud schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:05:
Memphis wil weer alleen...
Bij de F1 is het beetje overdreven. Ze worden om de zoveel dagen getest en zitten in een bubbel. Maar ze moeten wel, anders kun je nooit met een kleine 1000 man/vrouw van land naar land reizen.Luxicon schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:59:
Valt het iemand op dat de 1,5 m regel niet gehandhaafd wordt? Intussen draagt iedereen een mondkapje bij de Formule 1
Geloof dat voetballers ook regelmatig de wattenstokjes in de neuzen krijgen. Bij Frankrijk en PSG zie je nu een tripje naar Ibiza of een Grieks eiland en met z’n allen naast het zwembad of in clubs lopen zuipen ook niet ok is voor COVID. Maar dat zie je overal met die Millenials op dit moment....
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nederland had net zo goed 2-1 voor gestaan, ik vind het best goed gaan zo, los van een paar foutjes (die fataal kunnen zijn)
...
Het erge is dat Memphis zichzelf vooral erg goed vindt, wat een egotripper.
Haha die de Roon loopt een paar meter in vrijheid op wandeltempo naar voren en geeft vervolgens een slechte bal. Aandoenlijk is het.
XXXVI
Nederland is nu tenminste wat meer aan het voetballen...
Aantal kansen Italië gemist?Luxicon schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:06:
Nederland had net zo goed 2-1 voor gestaan, ik vind het best goed gaan zo, los van een paar foutjes (die fataal kunnen zijn)
[ Voor 70% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 22:07 ]
Die Italianen hebben de bal ook zo weer terug.
Omdat Ten Hag wat roept denken ze nu allemaal dat Promes overal kan spelen... Maar dat is gewoon een linksbuiten. Heeft wat mij betreft weinig te zoeken in de spits, erachter of op rechts.Miki schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:07:
Ik zou Promes inruilen voor de Jong. De bal kan voorin niet worden vast gehouden.
Denk niet dat de KNVB moet wachten...
Het is toch armoede als je Tete op de bank hebt zitten, hebben we echt geen betere backs ?
Het is toch armoede als je Tete op de bank hebt zitten, hebben we echt geen betere backs ?
aannames zijn iets beter en passing iets beter. maar toch vaak weer afgewisseld met een pass uit het niveau van de eerste helft. zowel vd beek als Wijnaldum kregen/krijgen de bal echt iedere keer kut ingespeeld.Harribo schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:07:
Frenkie, die verliest amper de bal. Hij doet er verder ook niks meeremco112 schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:08:
Speelt er eigenlijk iemand wél goed?
Het enige wat lachwekkender is dan het spel van Oranje is de timing van de soundeffects.
Sorry maar dat Italië rent ook veel meer, kijk ze eens met een heleboel mensen aanvallen
Nederland daarentegen zit soms te slapen en te kijken
Nederland daarentegen zit soms te slapen en te kijken
Tja, ik had verwacht dat het minder goed zou gaan dan wat ik nu zie. In de eerste helft vond ik Nederland minder goed spelen.Harribo schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:07:
[...]
Aantal kansen Italië gemist?
...
Dumfries is er nog.loekf2 schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:09:
Van Dijk echt overbodig vandaag... Kijkt en verdedigt niet
Veltman. Die kan dat prima op zijn Veltmannetje per wedstrijd na. en hij voegt minder aanvallend toe dan wat verwacht wordt van een moderne back.loekf2 schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:09:
Denk niet dat de KNVB moet wachten...
rechts en linksback zijn overal schaars.
Oneens, hij kijkt wel!Harribo schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:10:
Van Dijk echt overbodig vandaag... Kijkt en verdedigt niet
Oh my .... de leider van PSV
Ik denk dat hij daar beter kan staan dan Hateboer.
...
Hateboer is af, maar geeft het niet aan. Dat is ook dom.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zolang hij max 20 meter over de middellijn komt idd goed genoeg. daarna is het een blind paard met dito voorzet.
Ja kijkt wel en verdedigt niet bedoelde ik
Hateboer heeft tenminste inzet... Blijkbaar leer je dat in Italië
Veltman zijn gebruikelijke gele kaart

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 07-09-2020 22:12 ]
Joh je ziet toch hoe hij keer op keer de bal verspeelt? Dat deden brekers als Wouter, de Jong en van Bommel echt niet hoor. Voorlopig brengt hij meer schade dan dat hij repareert als zogenaamde breker.D-e-n schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:06:
[...]
Wat is dat nu weer voor opmerking? Ik had ze waarschijnlijk geeneens geselecteerd alhoewel ik ook niet zoveel goede middenvelders weet eerlijk gezegd. Klaassen wellicht maar dat is meer een alternatief voor vd Beek en Wijnaldum.
[...]
Je maakt er een tegenstelling van die er niet is. Ook als je vooruit wilt spelen heb je wel eens een breker nodig. Ook de grote Oranjes uit het verleden hadden niet elf ballerina's in het veld.
We overschatten Oranje gewoon. We zijn nog niet zover dat we allemaal spelers van Barcelona of Liverpool kunnen opstellen. We moeten het op sommige plekken met wat minder doen.
En natuurlijk staat het nu totaal niet goed. Maar ik word een beetje moe van het standaard "de Roon eruit" antwoord en cliches als "voetballend". Het is juist die houding die Blind nekte. Juist wat directer spelen kan je onder de druk uit helpen. Breng Luuk de Jong maar straks.
Die extra middenvelder heeft in elk geval niet geholpen wat mij betreft.
Prima om Luuk de Jong op te stellen, Memphis naar links. Frenkie kan prima op zes met de punt naar achter... dan heb je zoveel meer voetbal.
Veltman blijft ondertussen doen wat Veltman altijd doet
XXXVI
Ik verwacht veel van van die nieuwe trainer van PSV, die gaat Dumfries temmen.P.O. Box schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:12:
[...]
Zolang hij max 20 meter over de middellijn komt idd goed genoeg. daarna is het een blind paard met dito voorzet.
PS: wat er met Dumfries, nieuw kapsel ?
Idd, italie speelt gewoon twee versnellingen hoger en wij blijven maar rustig bijsluitenHarribo schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:12:
[...]
Hateboer heeft tenminste inzet... Blijkbaar leer je dat in Italië

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zelden gezien dat Nederland zo slecht speelde en niks in te brengen had.
Ik vrees voor hem in de premier leagueExocet schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:13:
Waarom is Veltman nog niet gewisseld?! Dit kan toch echt niet meer, heeft nog niks goed gedaan
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik zie Veltman nog wel rood pakken einde wedstrijd :0
Je bent de voorgaande 6 jaar vergeten?Vlassie1980 schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:14:
Zelden gezien dat Nederland zo slecht speelde en niks in te brengen had.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Lawine aan rode kaarten vrees ik, of een blessure.
Lodeweges blijkt in elk geval geen tactisch wonder want ik zie geen enkele aanpassing om het spel te kantelen.
Op de bank pak je niet zo veel kaartenloekf2 schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:16:
[...]
Lawine aan rode kaarten vrees ik, of een blessure.
Misschien werkt het alleen op simpele briefjes naar een 3e partijD-e-n schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:16:
Lodeweges blijkt in elk geval geen tactisch wonder want ik zie geen enkele aanpassing om het spel te kantelen.
Heb je ooit een Italiaan gezien die Moise Kean heet?
...
Ja maar ik zie bijvoorbeeld 1 Italiaan... 4 Nederlanders er om heen afwachten... En de Italiaan wint..
Zegt genoeg.. Mentaliteit probleem
Zegt genoeg.. Mentaliteit probleem
Dit is echt de slechtste wedstrijd van Oranje die ik in jaren heb gezien!
Niets, maar dan ook niets klopt. Ook een prestatie! haha
Niets, maar dan ook niets klopt. Ook een prestatie! haha
We spelen tegen een van de Europese top ploegen. Dan kan het wel eens mis gaan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja. Die speelt vanavond toevallig.Luxicon schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:17:
Heb je ooit een Italiaan gezien die Moise Kean heet?
Veltman weer verkeerde pass...
Sorry ik mis Koeman nu al, die had de zweep er wel over heen gehaald..
Sorry ik mis Koeman nu al, die had de zweep er wel over heen gehaald..
Dit topic is gesloten.