Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zo jong ben je niet...Shabbaman schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:25:
Geen idee waar je het over hebt.
Als ik over de paal en Rensenbrink begonnen was had je een punt gehad.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Uiteindelijk is het resultaat wat telt.Fiber schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:26:
[...]
Omdat het voetbal niet om aan te zien is...![]()
Maar dat ligt vast aan mij dan...
Of ga jij juichen als Nederland met het allermooiste voetbal ter aarde, en dat ronde in en uit, uiteindelijk een of meerdere eindrondes niet haalt?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Weet wel snel richting de scheidsrechter te rennen ja.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:29:
De Jong kap met die gein!
⏩ PVOutput☀️
Als hij de achterlijn haalt, staan ze niet meer vrij
Tot nu toe zo waar blij met Turpin.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 16-11-2021 21:30 ]
Al had dat laatste team wat je noemt mentaal wel wat problemen.tweakduke schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:25:
[...]
Dat elftal was na de periode Kluivert, Overmars etc. de laatste wat kwaliteit had en ver kwam.
De huidige generatie is toch minder. Komt ooit wel weer goed
Als Seedorf en Davids in Oranje ook maar 50% van hun kunnen hadden laten zien…
Ik vond dat Bergwijn daar wel had mogen staanHarribo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:30:
Danjuma komt zijn man voorbij maar hij kan beter eerst kijken voordat hij zijn actie maakt. Er staan mensen vrij naast hem.
Precies, hij is steeds te laat met die voorzet. Geen ruimte meer voorin.Harribo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:30:
Danjuma komt zijn man voorbij maar hij kan beter eerst kijken voordat hij zijn actie maakt. Er staan mensen vrij naast hem.
13:37

⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vd vaart en van HooijdonkDeadsy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:31:
wie zijn de analisten?
Nou ik wel. Steeds die terugspeelballen.Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:32:
Ik voel nog geen zenuwen. Noorwegen is geen moment gevaarlijk geweest.
1 fout en het is gebeurd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gut ja dat was ook zowat, lang geleden onderhand.Togi schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:30:
[...]
Al had dat laatste team wat je noemt mentaal wel wat problemen.
Als Seedorf en Davids in Oranje ook maar 50% van hun kunnen hadden laten zien…
Goed verschrikkelijke pot om naar te kijken, maar het resultaat is nog voldoende.
⏩ PVOutput☀️
Die gaan niet blij zijn, zeker VdV niet...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De wedstrijd is van hetzelfde niveau als de presentator
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hij haalt tenminste altijd hetzelfde niveau.Bossie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:43:
[...]
De wedstrijd is van hetzelfde niveau als de presentator

Wijnaldum?hoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:48:
Mist Oranje veel spelers? Het voelt niet als de sterkste opstelling, maar op Bijlo en Berghuis na kan ik niemand opnoemen die ontbreekt...
Jip, zo zag ik laatst weer beelden van Gullit die het hotel verliet in een Peugeotje 205tweakduke schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:33:
[...]
Gut ja dat was ook zowat, lang geleden onderhand.
Goed verschrikkelijke pot om naar te kijken, maar het resultaat is nog voldoende.
Wat als ie toen gewoon meegegaan was?
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
VdSar, Reiziger, F de Boer, Stam, Numan, Cocu, Davids, R de Boer, Overmars, Bergkamp, Kluivert...?hoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:48:
Mist Oranje veel spelers? Het voelt niet als de sterkste opstelling, maar op Bijlo en Berghuis na kan ik niemand opnoemen die ontbreekt...

Je vergeet litmanenFiber schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:53:
[...]
VdSar, Reiziger, F de Boer, Stam, Numan, Cocu, Davids, R de Boer, Overmars, Bergkamp, Kluivert...?
Klopt. En Finidi George...
Ze richten hun hoop op Montenegro?Exocet schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:54:
Weten de Noren wel dat ze moeten winnen?
Alles loopt op rolletjes?hoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:54:
Ergens is Van Gaal in een rolstoel een sprekende metafoor voor de staat van het Nederlands voetbal.
⏩ PVOutput☀️
Ze hebben vorige week ook gezien dat de NL verdediging laatste kwartier open huis heeft.Exocet schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:54:
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
1 goeie counter is genoeg..... en NL is daar een goed slachtoffer voor op moment.Exocet schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:54:
Dick?Agent47 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:45:
Turpin is blij met een lege Kuip
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Uitschakeling door Frank Snoeks?Shabbaman schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:58:
Ik weet niet wat erger is: uitschakeling of Frank Snoeks.
Staat hij er in?!Dr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:57:
Het enige wat Wijnaldum kan versieren is een ingooi halverwege het veld.
De laatste beslissing van de scheidsrechter.Shabbaman schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:58:
Ik weet niet wat erger is: uitschakeling of Frank Snoeks.
[ Voor 65% gewijzigd door Agent47 op 16-11-2021 21:59 ]
964C2 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:57:
Ik stel voor om Bergwijn te wisselen voor Sjaak Swart. Die schijnt erg goed te zijn in walking football

13:37
Zit die nu wel op de bank of weer op de tribune...?Nibbz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:59:
Ik zou nu bijna graag de Roon erin willen zien komen, voor een Bergwijn.
Als op GoT om Marten de Roon gevraagd wordt is de bodem wel bereikt...Nibbz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:59:
Ik zou nu bijna graag de Roon erin willen zien komen, voor een Bergwijn.
Dat doet me aan die reclame denken. Ik meen met o.a. De Kromme die van de tribune komt om in te vallen. Ik zie nu voor me hoe Frank Snoeks van de tribune afdaalt en die bal in de kruising kopt in de 92e minuut, terugloopt naar zijn commentaarpositie en zegt: "zijn we er weer ingetuind!"
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
En met minder zeuren kan je ook beter spelen
[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 16-11-2021 22:03 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Echt, 100 miljoen. Man man
En centrale spits als BabelHarribo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:01:
Als we toch lange ballen moeten spelen, zie ik liever een grote spits als Weghorst
Weg
[ Voor 75% gewijzigd door DeBaroN op 16-11-2021 22:02 ]
Je ziet Fraser duidelijk bellen met een touwtje.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2OMUItRUXXGEFRRz2g1Exu4q.jpg?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
hoedt!Montaner schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:03:
Wijnaldum, Klaassen, Blind, Bergwijn… mogen allemaal vervangen worden door een willekeurige speler, behalve Babel.
Niet De Roon. Niet op 0-0 spelen, alsjeblieft niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-11-2021 22:05 ]
Wat spelen we weer slecht. Spelers zien elkaar gewoon niet vrij lopen.
Het wordt nu billen knijpen
Tja, slechter dan dit kan het toch niet worden.Deadsy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:03:
de Roon, dus we gaan echt voor het gelijkspel.

Spelen vooral veel directer. Nederland creëert niks meerDr. Strangelove schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:04:
Ik voel nattigheid inmiddels. Noren echt duidelijk beter nu hoor. Scherper en meer balbezit.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
0-1 Odegaard in de 92e minuut.Fiber schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:05:
[...]
Tja, slechter dan dit kan het toch niet worden.
Een v Hanegem, of Nigel de Jong of Jaap Stam... Een beetje gemene speler. Zoals de Portugezen er 11 hebben. Altijd.
Heb je een live stream?DeBaroN schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:06:
Ik ga de hond maar is ff uitlaten. Stuk spannender!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En dan mist Memphis een penalty in de 94e minuut...
Inderdaad zo'n type missen we.Lordy79 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:06:
We missen ook gewoon wat peper in t team.
Een v Hanegem, of Nigel de Jong of Jaap Stam... Een beetje gemene speler. Zoals de Portugezen er 11 hebben. Altijd.
Frenkie gaat overal slap in.
Vergeet niet dat er toen ook geen var was
Niet overdrijven, slechts 86 miljoen, dus bijna een Maguire of SanchoDeruxian schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:02:
Frenkie “tikkie breed” de Jong
Echt, 100 miljoen. Man man
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Urine stream?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
KOM OP NEDERLAND!!!!
Weg
Vooral de aanvallende onmacht speelt ons parten. Memphis raakt niks, de buitenspelers ontberen vorm (Bergwijn) of ervaring (Danjuma).
Spieren voo… laten we zeggen Kneuzen voor Kneuzenhoevenpe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:07:
Hoe moet Louis zich voelen?
Coach van een breedtesport team...
(elk volk verdient z’n elftal)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit topic is gesloten.